Mam nadzieje że zarząd w końcu się pochyli nad tym co się dzieje na parterze i Adam z Anką jak najszybciej wylecą za (usunięte przez administratora) na pracownikach CM. Nie wiem jak można dopuścić do takich sytuacji w firmie.
Aplikowałem na stanowisko 1 linii wsparcia IT i jestem podbudowany. Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, w której rekruterzy potrafili wyłapać z rozmowy czego oczekuje kandydat, w którą stronę chce się rozwinąć na podstawie opisu poprzedniego stanowiska, oraz zaproponować inne stanowisko pasujące do doświadczenia kandydata.
(usunięte przez administratora)
Jakiś skrypt był aktualny wpisany, że tak trudno jest go teraz rozczytać? Mam ofertę ze strony jako młodszy administrator systemowy i zastanawiam się ze względu na co oferowane są te premie z opisu, za jakie wyniki?
Praca w tej firmie była pełna różnorodnych doświadczeń. Na plus należy zaliczyć przyjazną atmosferę w firmie, gotowość współpracowników do udzielenia pomocy oraz możliwość szybkiego awansu i dostępu do szkoleń, co pozwoliło mi zdobyć cenne doświadczenie zawodowe. Dodatkowo, regularne premie kwartalne stanowiły dodatkowy bodziec. Niestety, obietnice dotyczące podwyżki po okresie próbnym nie zostały spełnione, co wywołało rozczarowanie, następnie kolejny brak podwyżki pomimo uzyskanego awansu. Brak podwyżki pomimo wzrostu odpowiedzialności i osiągnięć zawodowych był istotnym minusem. Podsumowując, choć firma oferowała wiele pozytywnych aspektów, takich jak przyjazna atmosfera i możliwości rozwoju zawodowego, niedotrzymane obietnice finansowe oraz brak podwyżki po awansie pozostawiły niesmak i wpłynęły na ogólne postrzeganie pracodawcy.
Na stronie jak teraz można zauważyć poszukują młodszego administratora systemowego. Część mile widzianych mam spełnionych, takich jak bash czy też Python (w stopniu podstawowym). Ciekaw byłbym co zlecają kandydatowi na stanowisku juniorskim przy części technicznej. będzie jakieś zadanie?
Specjalista Service Desk L1 pracuje na parterze czy gdzie? Nie wiem do końca jeszcze co konkretnie kryje się za tym ostatnim komentarzem ale wole dmuchać na zimne, bo cenie sobie dobra atmosferę. pozostała część zespołu jest taka, że można się zintegrować?
Mam nadzieje że zarząd w końcu się pochyli nad tym co się dzieje na parterze i Adam z Anką jak najszybciej wylecą za (usunięte przez administratora) na pracownikach CM. Nie wiem jak można dopuścić do takich sytuacji w firmie.
Polcom Sp. z o.o. poszukuje pracownika na Account Manager. Czy stanowisko Account Manager wymaga nadgodzin?
Raczej? Jest je w ogóle z czego uzbierać? Jak one są w zasadzie zwracane jeśli już wystąpią? i nie zdarzają się, bo w razie czego ktoś dopomoże?
Od roku już nie ma opinii? a czy jest tu może ktoś kto zatrudnia się jako asystent działu finansowego? Taka oferta mi się pokazała w internecie. zakres obowiązków z opisu zdaje się być jasny, co przy tym z poruszonym tematem rozwoju? jaki występuje?
Aplikowałem na stanowisko 1 linii wsparcia IT i jestem podbudowany. Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, w której rekruterzy potrafili wyłapać z rozmowy czego oczekuje kandydat, w którą stronę chce się rozwinąć na podstawie opisu poprzedniego stanowiska, oraz zaproponować inne stanowisko pasujące do doświadczenia kandydata.
Widziałem tu dość gorąca dyskusje o niepłatnych nadgodzinach. Chciałbym pytac ile trzeba ich robić? Jak ktoś odmówi zostania dłużej to co? Do zwolnienia? Jak pracuje się do 17 to ile jeszcze trzeba odsiedzieć w robocie i czy codziennie?
Nikt nikogo do nadgodzin nie zmusza. Niektóre zespoły mają dyżury całodobowe, ale wiadomo jak jest. Raz nic się nie dzieje, raz jest więcej do pracy. Nadgodziny są do odbioru, czyli jak w większości firm.
Nie pisz głupot... Od pracy na kasie w dyskontach, przez pracę na produkcji, kończąc na pracy w CM w BNP itd. Wszędzie masz nadgodziny wg. twojej woli - odbiór/wypłata( w zależności czy to w tygodniu 50%, w weekendy 100/200%) Inna sprawa że WSZĘDZIE* dyżur specjalisty pod telefonem, jest dodatkowo płatny - z jasno ustalonymi zasadami, a nie dorzucą ci raz na jakiś czas do premii kilka pkt.
te nadgodziny o ktorych tak ciagle wpsominacie to sa bezplatne, dobrze rozumiem ?
Burzyć się możesz:) nadgodziny odbierasz w dniach wolnych wiec tak na prawdę kończy się tym że składasz wypowiedzenie i jesteś szczęśliwym człowiekiem:)
Czekaj jak niby w dniach wolnych? Jak aktualnie tutaj sytuacja z zatrudnieniem wygląda w takim razie?
Za mojej kadencji w tym januszexie był taki Pan, któremu nie odpowiadały DARMOWE nadgodziny. Został zwolniony tak błyskawicznie, że nawet nie zdążył się pożegnać. Widzę, że nikt nie pisał jeszcze o czasie pracy. 8.30-17.00. Czemu 8.5h? Bo tak.. nie przysługuje z tego tytułu żadna dodatkowa przerwa
firma nie płaci po paru miesiącach współpracy, rotacja pracowników jakość usług na niskim poziomie -nie polecam
Osobo, która to czytasz - niech Ci za żadne skarby nie przyjdzie do głowy wysyłać CV do tej "firmy" na stanowisko związane z IT. Do tej pory nie wiem jakim cudem udało mi się tam przetrwać ponad 2 lata. Dziesiątki bezpłatnych nadgodzin miesięcznie, żenująca i uwłaczająca pensja, 24h dyżury ciągnące się przez 7 dni z rzędu, na których niejednokrotnie nie dało się po prostu spać. Dodatki pozapłacowe nie istnieją, ba, home office dla nich jest chyba jakimś angielskim deserem.. Ludzie zwalniają się falami, zwykle po kilka osób z zespołu jednocześnie co prowadzi do tego, że pozostali mają dużo więcej pracy. Czytając media społecznościowe można odczuć, że to jakieś kosmiczne korpo z najnowszymi technologiami, natomiast w środku ma się wrażenie, że firma ma poważne kłopoty finansowe i lada moment ogłosi upadłość. Przy obecnej sytuacji na rynku pracy nie ma sensu pakować się we współpracę z nimi, niezależnie jakie masz doświadczenie, wiek czy wykształcenie.
Pracowałem tam 2.5 roku. Stawki podobne jak na produkcji w fabrykach, w sklepie na kasie etc. może i nie płacą najlepiej, ale przynajmniej trzeba robić dużo nadgodzin.
Google translate to pisał? Kogoś musi boleć, że boty pisze do robienia opinii xd
czy to ten sam Polcom, który 20 lat temu miał siedzibę na Pachońskiego?
Witam, myślę o pracy w Polcomie, będzie to moja pierwsza styczność w pracy, w branży IT, jestem młody i zadziwił mnie fakt jak niewiele doświadczenia wymagają od kandydatów, stąd też pragnę się dowiedzieć czy jest w tym jakiś haczyk, jak wyglądają zarobki dla juniorów, obowiązki, czas pracy, podejście i co najważniejsze kształcenie osób jeszcze nie obytych w pracy, w branży IT.
zarobki raczej marne, czas pracy - do oporu, dyżury tygodniowe które zapewnią ci brak czasu na sen i prywatne życie, ilość pracy w stosunku do liczby pracowników zatrważająco mała. Niby można poznać wiele nowych rzeczy natomiast musisz mieć sporo samozaparcia w tym bo raczej nikt nie znajdzie czasu na to aby pomagać Ci w rozwoju szkoda czasu
Jakie są mocne strony pracodawcy Polcom Sp. z o.o.?
Chyba jednak trochę przesadzasz - zawsze da się znaleźć jakieś pozytywne strony. Może otrzymujecie od pracodawcy, jakim jest Polcom jakieś atrakcyjne dodatki pozapłacowe? Mam tu na myśli na przykład karę Multisport, dopłaty do wczasów, itp.
Nie ma żadnej karty Multisport, żadnych dodatków itd. To co dostajesz to pensja plus premia (co kilka miesięcy) o ile w ogóle. W ostatnim czasie jej nie było.
Czy w firmie Polcom Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Firma która na zewnątrz stara się być uważana za potentata, jest tak naprawdę olbrzymem na glinianych nogach. Od kilku miesięcy sytuacja w firmie doszła do poziomu tak śmiesznego że to już śmiech przez łzy. W jednym tygodniu mówią że nie planują redukcji, w drugim robią cięcia, takie ze nawet nie będzie komu liści odgarniać za kilka tygodni. Następnego tygodnia, że chcieli by za kolejne pół roku cyrku, firma wróciła do stanu z przed pandemii. Jak cieli zatrudnienie to z zaskoku, byle byś szybko i będąc w szoku, podpisał za porozumieniem stron i został wyprowadzony z firmy. Tuż przed zwolnieniem, wymyślili że wprowadzą "dyżury pod telefonem" - po pracy masz kilka godzinek np. do 23 wolne, później do 4-5 dyżur i na rano do pracy - calutki tydzień na dwóch obiektach oddalonych o kilkadziesiąt km od siebie. Tak więc, nie będzie zapewnionych 11 godzin nieprzerwanego odpoczynku... co to oznacza, chyba każdy wie(!). W teorii jesteś operatorem DC, w rzeczywistości robisz wszystko - często nawet to co nie było ujęte w trakcie rozmowy o pracę, a tym bardziej przy badaniach do pracy.
@Clemense, a czy pracodawca nie oferuje żadnych premii ani dodatków? Może zapewnia dostęp do benefitów pozapłacowych? Czy firma zapewnia szkolenia podnoszące kwalifikacje? Czy wraz ze stażem pracy można awansować? Może wiesz, czy potrzeba teraz nowych osób?
Szkolenia raz za czas dla elektryków. A hvac nie ma szkoleń. Premia uznaniowa i zalezna od dyrektora działu data center. Brak karty multi sport. Dostęp do prywatnej opieki medycznej z tym że z twojej kieszeni leci ok 70zł. Wynagrodzenie podstawowe 1953zł to na kasie w biedronce dostają większe
@Agnieszka oczywiście Polcom oferuje szereg benefitów pozapłacowych:) Nie ma u nas sztywnego systemu premii - obowiązują premie przyznawane przez dyrektorów działów. W każdym roku mamy też kilka wydarzeń integracyjnych tj. grille, wyjazdy działowe, firmowe czy piknik rodzinny :) Mamy też szereg szkoleń - np. w przypadku wspomnianego Działu Data Center są to między innymi szkolenia z najnowszych technologii UPS, technologii światłowodowych, systemów PPOŻ czy też szkolenia wewnętrzne z zakresu obsługi Centrum Monitoringu. Specyfika szkoleń dla poszczególnych działów znacznie się od siebie różni :) Czy mogłoby być ich więcej? Dobrych szkoleń nigdy za wiele ;), jednak naturalnym jest, że szefowie działów starają się organizować poszczególne szkolenia według wewnętrznych planów rozwojowych :-). Jestem więc przekonana, że w odpowiednim czasie przyjdzie także kolej na szersze szkolenia w dziale HVAC:)
Jedyne co firma może zapewnić to że dostaniesz wypowiedzenie umowy, bez odprawy. Jest redukcja pracowników i wszystko robią tak by nie płacić odpraw (wypowiedzenie za porozumieniem stron)
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Polcom Sp. z o.o.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polcom Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polcom Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polcom Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!