Opinie o Gallup Polska w Ruda Śląska

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Gallup Polska. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Gallup Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Gallup Polska w Ruda Śląska

Pilaszek
Pracownik

Gallup Chorzów kocham tych ludzi a jeszcze bardziej kocham donosić do TL wszystko co robią.

2
Była
Były pracownik

Częstochowa – katastrofa.(usunięte przez administratora). Inne rzeczy podczas rozmowy kwalifikacyjnej a zupełnie inne podczas pracy. Często zmieniające się procedury wstawiane na siłę w nielogiczny sposób i bez wyjaśnienia, wstawiane na sztywno jako „oficjalne wymagania PGNiG”. Damskie krzyki przez całą salę. Trenerka N. zaczyna krzyczeć zanim ją zobaczysz na horyzoncie. Kiedy prosi się kogoś bardziej doświadczonego o pomoc w opisaniu rozmowy, to Liderki potrafią wejść na pulpit i zdalnie zakończyć połączenie żeby skrócić „mój” czas rozmowy. Częste awarie systemów wydłużają rozmowy ale „nie da się z tym nic zrobić” a potem pracownik jest z tego rozliczany. Liderka E. całkowicie nie zainteresowana jakimkolwiek wsparciem merytorycznym, nawet jeszcze przed zadaniem pytania. Ważniejsze jest wszystko inne, herbatka, rozmowy z koleżankami, śmiechy, Facebook niż człowiek, który trzyma klienta na linii.Byłam ignorowana i musiałam szukać kogoś z Trenerów aby uzyskać jakąkolwiek odpowiedź. Dodatkowo odsłuchiwanie na siłę starych rozmów, aby znaleźć taką, za którą można wstawić komuś reklamacje. Nie polecam przez atmosferę. Chaos informacyjny – są osoby od wszystkiego jak i są osoby nie wiadomo za co odpowiedzialne.

21
Porażka
Kandydat

Gallup to największe g00wno na jakie można trafić. Organizacji to w ogole nie ma, osoby zarządzające ruchem to chyba śpią. Przyjmują do tej pracy każdego (usunięte przez administratora) a potem zdziwko ze ktoś się zwolnił po jakimś czasie albo ze projekt nie wyrabia parametrów. Dodatkowo systemy na których konsultanci maja pracować. Chore jest to ze masz pilnować czasu rozmów bo jesteś z tego rozliczany, ale każdy ma w (usunięte przez administratora) to ze system billingowy ładuje się czasami dłużej niż sama rozmowa trwa. Nic tutaj nie działa tak jak powinno, co chwile awarie systemu, nie działa system billingowy ( nie muszę pisać jaki bo każdy wie z jakim systemem wiecznie są problemy), zgłosisz problem do osoby zarządzającej to ci nawet nie odpisze i męcz się z klientem który wisi na linii. Tak samo z zatrudnianiem nowych osób, ludzi jest tu w p@zdu ale oczywiście połowa z nich to osoby które posiadają najniższe kolejki i kiedy inni pracują oni sobie siedzą i bąki zbijają. Kiedyś po tygodniu bycia na windykacji odsyłano ludzi na wyższe kolejki, teraz ludzie sobie siedzą na windykacji ponad miesiąc i nic, jeszcze śmieszniej jak zatrudnia kogoś na same odczyty. Co z tego ze firma zatrudnia nowych ludzi skoro oni i tak siedzą i nic nie robią większość czasu. To jest po prostu śmiech na sali, oczkujecie kij wie czego a sami nie potraficie dać niczego od siebie.

Miodzio
Pracownik
@Porażka

Uważam ze osoba pisząca opinie wyżej opisała rzeczywisty problem w tej firmie. Dodam jeszcze tylko jedno nieporozumienie które tu występuje, mianowicie PIENIĄDZE. Konsultanci obsługujący windykacje/ odczyty którzy siedzą na dOOpie i nic nie robią , maja tyle samo płacone co osoby które pracują dłużej i mają WSZYSTKIE KOLEJKI. Powinni przy każdym szkoleniu dodawać przynajmniej +10 gr za odebrane połączenie. CO TO JEST +10 GR ZA POŁĄCZENIE JAK TAURON OPIER**** ludzi na opłaty serwisantów 20 zł na miesiąc na garaż. A ludziom którzy ciezko pracują zabierają premie bo się "nie wyrabiacie". Jakby była lepsza organizacja RUCHU to może nie byłoby takiego problemu.

Kpina i zero profesjonalizmu
Były pracownik

Czytam sobie te opinie wasze i dochodzę do wniosku ze nie ma tu oddziału Chorzowskiego bo tam są dopiero cyrki odstawiane, odradzam każdemu pracę w tej firmie, zachowanie TL to porażka na całej linii, najwyższa pora zgłosić to wyżej, zahaczyć nawet o PIP, sanepid i niewykluczone że powinien pójść jakiś pozew zbiorowy do sądu pracy, bo to co się dzieje to jest żenada w maksymalnym stopniu. Pan Mietek z pod żabki ma więcej oleju w głowie i umiejętność logicznego myślenia lepsza niż ludzie zarządzający linii i TL. Kto w Gallupie pracuje ten się w cyrku nie śmieje...

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Kpina i zero profesjonalizmu

Możesz powiedzieć o jaki projekt w Chorzowie chodzi? Złożyłem CV i nie wiem co dalej.

Boc
Pracownik
 Pytanie
@Kpina i zero profesjonalizmu

A o jakim projekcie piszesz?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

2 pytania i pani przez 20 min opisywała stanowisko prace itp

Pytania

doświadczenie z klientami, dlaczego ta firma

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Recruitment and Employer Branding Specialist
Jankowo Gdańskie
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ślimak
Były pracownik

W Chorzowie jest taki brud na podłogach w salach ,że za chwilę podłoga zacznie się lepić . Pełno kurzu , zaduch i gorąco nie do wytrzymania.

Tauron
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam, na początku wszyscy są mili ale jak już swoje przerobisz to już wieczny problem o wszystko. Masz zapinkalać jak mały robocik podczas gdy TL’e siedzą na (usunięte przez administratora) i grają w gry albo co 50 min chodzą na papierosa.. ty masz przerwę wyliczoną i musisz zasuwać jak w zegarku ich to nie dotyczy jeszcze usłyszysz tekst ,, jak bedziesz na moim miejscu to będziesz się mógł opie*****ć” także no, zero szacunku do pracownika rzucanie przekleństwami na firmowym czacie bądź na messengerze. Jak chcesz spytać o pomoc to masz tylko dwóch spoko team liderów a do p. E.H. Nawet nie podchodź bo cie zabije wzrokiem no chyba, że jesteś jej pupilkiem to wtedy możesz wszystko a ona zrobi tak żeby to nie wyszło. W tej firmie czujesz się jakbyś tam siedział za kare przez ta negatywna atmosferę. Jak nie ma ruchu i nie jesteś potrzebny to wypad do domu no chyba oszalałeś, że będziemy Ci płacić gdy nie zsuwasz jak robocik. Oni sobie siedzą na (usunięte przez administratora) i pierdzą w stołki i mają gdzieś, że ty masz opłaty do zapłacenia i chcesz żyć normalnie… nie gdzie tam wypad do domu a jak będziesz potrzebny z racji ruchu np w pon to rób najlepiej 10/12 h, ciśnij te nadgodziny bo teraz se możesz odrobić to co ci ucieliśmy autentycznie takie były wysyłane wiadomość ,,teraz możecie sobie odrobić te ostatnie godziny”. Wymagania co do rozmów to też kosmos najlepiej jakbyś mówił jak robot, jak ci coś przerwie podczas rozmowy nie usłyszysz klienta i poprosił by powtórzył to masz minusa bo zmuszasz klienta do powtarzania xd śmiech na sali. Co do wypłat to każdy wie, że zawsze wysyłają na ostatni moment nieraz już nawet były po terminie no ale oni mogą. (usunięte przez administratora) na stanowiskach totalny, masa kurzu… może jeszcze my to mamy sprzątać? Rozumiem jakby każdy miał swoje stanowisko no ale jak siedzisz byle gdzie bo nie dają ci swojego miejsca z racji tego, że zatrudniają mase ludzi gdzie później i tak ucinają godziny bi ty jako stały pracownik nie będziesz szanowany. Ogromna rotacja ostatnio to co dwa tyg szkolenia bo przecież trzeba nabrać pełno ludzi żeby ich później puścić do domu no to jest świetny plan. DLATEGO UWAGA JEŻELI. SZANUJESZ SWOJE ZDROWIE PSYCHICZNE TO UCIEKAJ JAK NAJDALEJ ALBO PRZEPRACUJ KILKA MSC I SPADAJ BO NA DŁUŻSZĄ METE SIĘ WYKOŃCZYSZ!!!!

kkkkk
Były pracownik
@Tauron

Trafione w punkt! Trzymajcie się z dala od tej firmy.

Stefo
Pracownik
@Tauron

No trzeba dodać, że ciagle siedzi na tel albo gra w karty na kompie no i bym zapomniał chodzi na fajke co 50 min i idac do pracy na 7 po 14 juz ucieka do domku no ale ona może bo jest tą ważniejszą!!!!!

Lololo
Pracownik
@Stefo

Ja to bym ją dała na stanowisko konsultanta zamiast zwalniać jeśliby tak miało być, to by była nauczka i postawić nad nią taka osobę jak ona i niech widzi jak to jest fajnie

1
Aneta
Pracownik
@Tauron

Pracuję na nfz bardzo fajna atmosfera u nas nie ucinają godzin mi się jeszcze nie zdarzyło pracy jest od groma. Bzdury piszesz nie pracowałeś w handlu nie wiesz jak tam trzeba zapieprzać fizycznie.

1
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Tomek
Pracownik

Powiedz to w twarz, a nie jak pitka siedzisz z głową w monitorze i nic nie potrafisz powiedzieć na głos, co myślisz. Dorośli ludzie rozwiązują sprawy w życiu realnym, a nie wypisują bzdury w internecie.

Bla bla bla
Pracownik

No tak bo dla Ciebie dobry audytor to taki który nigdy reklamacji nie wpisze i da 100% za zwaloną rozmowę xD a tymi śmiesznymi groźbami na goworku to raczej nikt się nie przejmie hihihi śmieszna jesteś. Co może staniesz z transparentem i będziesz strajkować że eh ma wrócić bo inaczej nie będziesz pracować xD albo napiszesz jakieś oszczerstwo na goworku ... Nie przejmuj się zaraz znajdzie się kilku lepszych na twoje miejsce. Nikomu pracą tu łaski nie robisz

Yyyy
Pracownik
 Pytanie
@Bla bla bla

Dokładnie, tam jesteś tylko robocikiem nie nadajesz się już ? To od razu wymienią cie na nowszy model i to nie lepszy a gorszy przeważnie… Duża rotacja i bran szacunku do pracownika norma

Gość
Pracownik

Ten komentarz to jakiś żart. Ktoś tu nieudolnie próbuje się podszyć pod tzw. obrońcę Pani E.H. Mam wrażenie że czytam czat Gadu-Gadu licealistów a nie portal z opiniami o pracodawcach... :D

Gość
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

"Dorośli ludzie rozwiązują sprawy w życiu realnym, a nie wypisują bzdury w internecie " Powinno działać w obie strony prawda? :)

Xd
Pracownik

Dziewczyna która popracowała jedynie nie cały rok na infolinii została weryfikatorem bo znała pytania jakie będą na konkursie i ocenia innych konsultantów, ich ton wypowiedzi i znajomość procedur Xd a teraz sobie siedzi jako kierownik od tak poprostu, gratulacje Xd

Dg
Pracownik
@Xd

Nie masz pojęcia jak wyglądał nabór i konkurs na weryfikatorów. Jeśli się czegoś nie wie, to nie należy się wypowiadać.

Śmiechu warte
Pracownik
 Pytanie
@Xd

Weryfikatorka zostala bo się kumplowala z EH. ????‍♀️????‍♀️ Norma. Większość osób które awansowały są z jej grupy. Dlaczego? Dlatego ze ma wtyki u AP. Ale ręka rękę myje tak wiec nawet znamiona (usunięte przez administratora) nie dadzą nikomu do myślenia. Tutaj tylko sprawę trzeba wyciągnąć wyzej a nie na poziom tej firmy.

Ona
Pracownik
 Pytanie

Zazdrość tu kogoś zżera;D a jak się nie zgadasz z kartka na fotelu, to ja zerwij i daj młodej dziewczynie święty spokój. Zastać go worka? Kogo Ty chcesz tym nastraszyć? Bier się do roboty może wtedy też zasiądziesz na takim krześle!

Dg
Pracownik
 Pytanie
@Śmiechu warte

Żałosne te twoje żale. Zazdrość uszami wychodzi haha. Skoro tak Ci źle to nie pracuj w tej firmie. Na pewno znajdziesz coś innego. Na pewno tam cię bardziej docenią. Będzie ci lepiej gdzie indziej. Po co masz się tak męczyć?

XD
Pracownik
 Pytanie

Człowieku, jakim prawem w taki sposób wypowiadasz się na temat dziewczyny, która jest najwyraźniej na tyle dobra w tym co robi, że ktoś to zauważył. Czy to jej wina, że znalazła się w takiej, a nie innej sytuacji ? Oceniasz jej poprzednie stanowisko w taki sposób bo pewnie twoje audyty nie wyglądały najlepiej, a nie masz pewnie pojęcia na czym ta praca wygląda. Dziewczyny nie znam osobiście, ale jeśli to ona została wybrana to był ku temu pewnie powód, a jedynie osoby które oceniają jej pracę mogą to zauważyć i docenić.

Hm
Pracownik
@Śmiechu warte

No tak masz rację. Właśnie zauważyłam ze trójka weryfikatorów to starzy przyjacielewiec widzę ze awanse są po znajomosci, jeden drugiemu załatwia. Szkoda mi tylko osób które uczciwie startowali w tych konkursach, pracowali po 6-8 lat , mieli ogromne doświadczenie na infolinii i nie zostali docenieni, bo ktoś kto pracuje rok czasu zna pytania. No ale takie jest życie wszędzie się liczą(usunięte przez administratora)

Olaf
Pracownik

Ja tylko jestem ciekawy jaki będzie werdykt rozmówek o E z konsultantami ale obstawiam że 3/4 sie nie odważy powiedzieć prawdy martwiąc sie o starte pracy bądź mszczenie sie przez ową panią

anonim
Były pracownik

Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami o E.H. Gdy czułam się źle z powodu mojej słabej psychiki w tej pracy (wredni klienci) poszłam z nią szczerze porozmawiać na ten temat. Znalazła dla mnie czas uspokoiła mnie dodała otuchy i dzięki niej poczułam, że tak naprawdę to jest w mojej głowie tylko. NIGDY nie miałam z nią problemów, moim zdaniem jest to najlepsza szefowa którą miałam.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

No i co zadowoleni? Zmiany na stanowisku TL Wam się podobają? Swoimi działaniami spowodowaliście że Pani E.H. już nie jest kierownikiem grupy w Rudzie. O to Wam chodziło? Nie lepiej było to załatwić normalnie twarzą w twarz czy z A.P.? Trzeba było od razu burzy w internecie i wylewania wiadra pomyj?

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Nie mieliście udawać że pada deszcz ale teraz E.H. nawet nie ma okazji pokazać że się zmieni no bo jak skoro już nie jest na stanowisku TL? Skoro przeszkadzało Wam jej zachowanie można było pójść do AP i zgłosić sprawę. EH wtedy mogłaby się zmienić i kontynuować z Wami współpracę lub pokazać że nie potrafi się zmienić i dopiero wtedy wylecieć...

Mała
Pracownik
@Ktoś

Zgadzam się jak był problem trzeba było go rozwiązać od raz z EH lub AP a kiedy teraz pisać jak wam źle było. Każdy ma prawo popełniać błędy i ma prawo je naprawiać tylko musi mieć szansę.

bez komentarza
Inne
 Pytanie

Chyba Ty jesteś zadowolona i mówisz sama za siebie ...?? Trzeba było powiedzieć prosto w twarz jakie masz żale a nie hejt roznosić w internecie o ile jest prawdziwy ....

jonad
Pracownik
@Ktoś

Byl pisany kiedys mail do tej pani w sprawie innego tl i nie zostalo zrobione nic, tak ze teraz jest chyba pierwsza sytuacja, kiedy ktos wyciaga jakies konsekwencje, a pracuje tu 5 lat

Q
Pracownik
@Ktoś

Nie jest kierownikiem grupy. Tylko teraz zajmuje się audytami rozmów, a pojawiają się tu płacze jakby została przynajmniej zwolniona, albo zdegradowana

Ktoś
Pracownik
@Q

No właśnie została zdegradowana ...

Q
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Degradacja? Gdy na infolinii ktoś się nie sprawdza to jest wyrzucany z pracy. Konsultanci z pocalowaniem ręki wzięliby takie stanowisko. Nie męczysz się ani z klientami, ani z innymi konsultantami

:D
Pracownik
@Q

Proszę, podsyłam słownikową definicję degradacji bo po twojej wypowiedzi wnioskuje, że nie masz pojęcia co te słowo znaczy: degradacja 1. «przeniesienie kogoś na niższe stanowisko» 2. «spadek pozycji, rangi lub wartości czegoś» Mam nadzieję, że Ci pomoże w zrozumieniu. Jakbyś miał jakiekolwiek problemy jestem do twojej dyspozycji!

Q
Pracownik
@:D

Czyli degradacją byłoby zejście na stanowisko konsultanta, przecież audytorzy dalej są ponad szeregowymi pracownikami. Nie zarządzasz tam ludźmi, tylko ich oceniasz. To nie znaczy że jest to niskie stanowisko, tylko inne od TL pod względem obowiązków

XD
Były pracownik
@Q

No nie, degradacja nie musi być od razu na najniższą pozycję w firmie, możesz być zdegradowany niżej do miejsca w którym ci mniej płacą. Audytorzy zarabiają mniej od TL, więc jest to degradacja. Już widać jak bardzo niepełnosprawni umysłowo ludzie piszą te negatywne opinie..

-
Pracownik
 Pytanie
@XD

A skąd takie wiadomości że zarabiają mniej? Nikt też nie ma porównania umów aktualnych audytorów z najnowszą przyjętą osobą

XD
Były pracownik
@-

Wiem, bo mam swoje sprawdzone źródła:) Poza tym, szczerze powątpiewam że osoba, która wcześniej te głupoty pisała cokolwiek wie o zarobkach innych osób w tej firmie. Ale czego można oczekiwać od osób, ktore oskarzają ale sie nie przyznają.

Bil
Pracownik
@XD

Jasne..... Sprawdzone źródła z książek z bajkami chyba.... Pewnie ludzie ci się chwalą ile zarobią. Założę się że już tu nie pracujesz i teraz się chcesz odegrac na innych za swoje niepowodzenie.

P
Pracownik
 Pytanie

To nie prawda, że E.H jest miła tylko dla starych konsultantów. Ja tam nie pracowałam długo, bo przez problemy zdrowotne musiałam iść na zwolnienie, ale jakoś w żadnej rozmowie nie dała mi odczuć jakiś negatywnych uczuć czy coś. Nawet jak przychodziłam z jakąś "bzdurą" to normalnie mi odpowiedziała i wytłumaczyła, żebym wiedziała na przyszłość. E.H jest po prostu otwarta i bezpośrednia. Jak komuś nie pasuje jakieś jej zachowanie to czemu nikt z nia o tym nie porozmawiał tylko teraz ja oczerniacie w internecie? Wiem, że na początku zawsze z każdym nowym pracownikiem rozmawia i prosi, żeby jej powiedzieć jak popełnia wobec kogoś błąd. Od początku zawsze prosi, żeby powiedzieć jej jak komuś nie spodoba się jej zachowanie. Ciekawa jestem czy chociaz jedna osoba z tych co tu teraz piszą te komentarze była u niej żeby wyjaśnić dlaczego czują się gorzej traktowani. Ludzie trzeba pomyśleć zanim zacznie się robić takie rzeczy, bo przez jakieś głupie nieporozumienie można wyrządzić komuś krzywdę... Mimo, że nie znam jej jakoś mega długo to jestem w stanie powiedzieć, że te wszystkie negatywne słowa skierowane w jej kierunku są bardzo niesprawiedliwe.

1
Masz racje
Pracownik
 Pytanie
@P

Masz racje jakbym była taka odważna to bym podeszła i powiedziała co mi nie pasuje. Ale do niej bez kija nie podchodź. Poza tym powiedz mi dlaczego większa połowa firmy w ankietach skarży się na nią? Komentarze mogą być krzywdzące, bo jest przewaga nagatywnych. Zrozum ze może ty jesteś ta lepiej traktowana, a ja mogę być ta gorzej. Nie będę do nikogo chodzić i prosić by traktował mnie na równi z Tobą. Bo to jej obowiązek by równo traktować ludzi.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Masz racje

A niby skąd wiadomo że większa połowa firmy skarży się na nią? Przecież ankiety były anonimowe! Już nie wspomnę i ich formie, czyli konieczności dania negatywnej opinii. I jakie (usunięte przez administratora)prosić się o równe traktowanie. To nie jest przedszkole. Masz obowiązki, masz też prawa. Ktoś się źle zachowuje to to zgłaszasz. No chyba że nie było czego zgłaszać oficjalnie i tak tylko sobie z nudów hejtujesz

Vvv
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Nie ma czegoś takiego, jak "wieksza polowa" . Moze wez sie za robote, co? Wtedy nie będziesz miala pretensji, ze kros sie czepia...

XD
Były pracownik
@Masz racje

Brawo, nie podejdziesz i nie pogadasz bo "bez kija nie podchodź". Właśnie z powodu takich płaczków, co nie podejdą a tylko będą anonimowe głupoty wypisywać w internecie jest problem.

Michał94
Były pracownik

Serdecznie odradzam prace, ciągły wyzysk psychiczny i nacisk na normy nowych pracowników nawet jeśli starsi się nie wyrabiają w czasach. Osoby na wyższym stanowisku które są odpowiedzialne za pomoc jeszcze bardziej dobijają niż pomagają, oczekują od nowych pracowników dobrych wyników bez odpowiedniego przygotowania a gdy potrzeba pomocy ci śmieją się w najlepsze popijając kawkę a na audycie wielce oburzeni ze coś jest nie tak. Opinie które zaprzeczają temu to jedna wielka ściema i (usunięte przez administratora) liczące na premie ;)

P.G.
Pracownik
 Pytanie

Najśmieszniejsze dla mnie w tym wszystkim jest to, że najprościej jest wam napisać w internecie czy anonimowo wysłać maila ws. (usunięte przez administratora) (gdzie w świetle prawa dla osoby posiadającej umowę cywilno-prawną takie pojęcie nie istnieje) niż skonfrontować się twarzą w twarz z tą Panią lub za pośrednictwem innego TL jeżeli się boicie, że was opluje. To co tu się podziało to jak w przedszkolu. Proszę Pani bo ona krzywo na mnie patrzy ale proszę nie mówić, że to ja nakablowałam/em. Tylko różnica jest taka, że dziecko się mimo wszystko ujawni, a wy się nawet nie podpiszecie. Potrafisz napisać? To najlepiej jej to powiedz! Współpracuję już z tą osobą przez dłuższy czas i nigdy nie było sytuacji abym został oddelegowany czy zgnojony bo mówię co myślę jeżeli coś mi się nie podoba lub z czymś się nie zgadzam. Czy nawet wtedy kiedy potrzebuje po prostu pomocy. Podejrzewam, że dla was to jest najtrudniejsze w tym wszystkim. Powiedzieć komuś co się o nim myśli lub co się w tej osobie nie podoba. Ale po co chcieć się porozumieć z kimś skoro można go zniszczyć. To jest dla was najprostsze. I nie, nie uwierzę w to, że były podejmowane próby porozumienia się jeżeli ktoś mi zaraz z tym wyskoczy. Znam tę osobę na tyle dobrze, że można jej wyrzygać wszystko, a ona jeszcze za to podziękuje i z chęcią będzie chciała dojść do porozumienia. Pozdrawiam

Spokojnie
Pracownik
 Pytanie

W piątek będzie komisja która przesłucha jak na policji wybrane osoby które będą musialy wypowiedzieć się osobiście na temat pani TL i oczywiście z pewnością każdy będzie tak odważny by powiedzieć komuś prosto w oczy prawdę ryzykując utrata pracy bądź przy przywróceniu Pani TL ciągłej jej nagonki. Jest tyle powodów by sprawę zamknąć raz a dobrze. Ale w tej firmie milion szans daje się wlasnie tylko TL. Z konsultantem nie mieliby problemu. Na bruk i do widzenia. Z ta różnica ze od pracy konsultanta zależy obsługa klienta. A od prach TL zależy praca konsultanta, a kolejno obsługa klienta. Teraz znajdzie się tyle obrońców Pani TL. Zarzucane jest ze negatywne komentarze nie są podpisane z imienia i nazwiska. Ale te pozytywne również nie są. Dlaczego ? Bo wasi koledzy czy koleżanki z którymi rozmawiacie mogliby Was zidentyfikować, a na przerwach mówicie im jaka to Pani Tl jest zła i niedobra. Nikt z was nie ma cywilnej odwagi powiedzieć prawdy czy to dobrej czy to złej. Pisanie petycji do pani AP, emaile i inne cuda wianki. Po co? Była ankieta! Już kto miał się wypowiedzieć to się wypowiedział. Ale firma podtrzymuje kolejnych podkładek by panią TL pozostawić. I doskonale wie ze do wyrażenie opinii osobiście będą zgłaszać się osoby które bardzo lubią ta panią. Oczywiście!!! Takie osoby tez są! I tylko takie osoby się wypowiedzą. Byli inni TLowie była TL N, która bez dwóch zdań wyrzucono z firmy jej nikt (usunięte przez administratora) nie zarzucał. A mimo to okazała się niewygodna. Będziecie dochodzić do tego kto pisze komentarze ? I co wam to da? Żeby zniszczyć taka osobę bardziej? Psychicznie ? To jest gowork tu każdy może powiedzieć co uważa czy to dobrze czy to złe i trzeba się z tym pogodzić a skoro ktoś był tak odważny ze nagrał ta sytuacje to najwyraźniej miał powód jak i ma prawo zgłosić sprawe o (usunięte przez administratora) i nie do AP. Ale do sadu. Bo jak widać A nie potrafi podjąć konkretnej decyzji. Wiec jaki sens ma zgłaszanie jej czegokolwiek trzeba sięgać wyzej po pomoc. Liczę na to ze sprawa będzie rozwiązana sprawiedliwie i ze konsultanci nie zostaną poszkodowani.

Pracownik
Pracownik
@Spokojnie

Pani N to wyleciała za konkretne sprawy .Wiec gratuluje wiedzy :p haha żenada

faktyczny pracownik EH
Były pracownik

Pracowałem w grupie EH ok. półtora roku, była to na prawdę super współpraca, krew zalewa człowieka jak widzi jakie bzdury tutaj są wypiswyane. Jeżeli coś nie gra, to się idzie i o tym rozmawia z EH, która weźmie to pod uwagę. Niestety prawda jest taka, że większość osób tu komentujących, to nieodpowiedzialne bachory, które nic nie powiedzą jeśli im się coś nie podoba, a będą pisać głupoty w internecie. EH bardzo polecam, jest najlepszą szefową jaką mogłem spotkać na swojej drodze, i mam nadzieję, że nazwiska tych wszystkich płatków śniegu zostaną ujawnione:)

Kon_sultan.t
Pracownik
 Pytanie

Co to ma być, że kadra zarządzająca na placówkę przychodzi chora? W obecnej sytuacji nie jest to akceptowalne, dziennie konsultanci podchodzą po pomoc po kilka razy, jeden zaraża się od drugiego ! Może trochę odpowiedzialności..

Kon_sultan.t
Pracownik

@Nick Z bólem gardła za wiele nie zdziałasz na słuchawkach, niektórzy przychodzą do pracy po to żeby zarobić na życie :)

Zatroskany
Pracownik

Praca jest bardzo "ludzka", natomiast ogromnym minusem jest bycie skazanym na każde widzimisię firmy, dla której zlecenie wykonujesz. Dlatego najbardziej żal mi team leaderów, którzy świetnie zdają sobie z ich bezsensowności, ale nie mogą się im sprzeciwić. To właśnie te osoby ratuję tę pracę, M.Cz, E.H, bez nich połowa osób by się zwolniła.

1
Mała
Pracownik
@Zatroskany

Oczywiście zgadzam się

Śmiechu warte
Pracownik
 Pytanie

Śmiechu warte są co poniektóre uwagi. Jedna negatywna opina na E.H i nagle jazda, zrozumiałe jest to, ze każdy chce się wypowiedzieć, ale są granice . Odnoszę wrażenie ,że co poniektóre opinie są tu tylko po to by podziałać na jej niekorzyść, a nie po to żeby wnieść jakieś zmiany , by pracowało się lepiej. Owszem zdarza się , ze jest opryskliwa , czasem bardziej niż reszta tl, tylko czy to się bierze z niczego? Wątpię , nie chce tu nikogo usprawiedliwiać bo wiadomo ma swoje za uszami , najwidoczniej nazbierało się tego. Ale fajnie by było gdyby każdy kto to czyta, postawił się na jej miejscu , Wydaje mi się, ze już cos do niej dotarło i wystarczy ;)

Beka
Pracownik
 Pytanie
@Śmiechu warte

Tak? Ojej a jak ona się znęcała psychicznie nad konsultantami to było super co? Nikt nie zwracał na to uwagi bo przecież jeden mały robocik jest nie ważny…. Ja np też nie miałam ochoty przychodzić do pracy gdy wiecznie o wszystko był problem i nieraz wmawianie czegoś czego się nie zrobiło, wtedy nikt o tym nie myślał że płakać mi się chciało na samą myśl jazdy do pracy…. A teraz karma wróciła to welce biedna E.H SORY ALE NIE RÓB DRUGIEMU CO TOBIE NIE MIŁE! Bo los się potrafi odwrócić. Nie życzę jej źle bo nawet największemu wrogowi sie źle nie życzy… ale życzę jej aby zrozumiała, że to co robiła nie było normalnym zachowaniem w stosunku do pracownika, nie obchodziło jej nic no to teraz sory ale tak jak pisałam wyżej KARMA WRACA, może dzięki temu się czegoś nauczy.

5 groszy
Pracownik
@Śmiechu warte

Już wolę taki typ ludzi czyli zachowujących się naturalnie. Niż słodko pierdzących, miodem ociekających, którzy w oczy są mili i fałszywie uśmiechnięci. Zaś za plecami tak potrafią (usunięte przez administratora) obrobić, że utrata samopoczucia to najmniejsze zmartwienie.

Falsz
Pracownik
@5 groszy

Oj fałszywie uśmiechnięta to ta Pani potrafi oj potrafi być :/. I za plecami tez potrafi duuupe obrobić. Zwłaszcza na wyjazdach integracyjnych z reszta kadry, wtedy tej Pani buzia sie nie zamyka w sprawie konsultantów.

Mała
Pracownik
@Falsz

Ciekawe skąd wiesz co oni mówią i o kim na wyjazdach integracyjnych, no chyba że jesteś ich uczestnikiem

Winston
Pracownik
 Pytanie
@Falsz

Ciekaw jestem dlaczego, skoro Wam tak źle nadal tam pracujecie?! Czy ktokolwiek kto czuł się w jakiś sposób pokrzywdzony miał odwagę cywilną wyjść przed szereg. Wygląda na to że nie. W internetach łatwiej pleść bzdury co? Bo nie trzeba nikomu w oczy patrzeć. Ludzie, to jest praca. Każdy tu ma swoje obowiązki, z których się należy wywiązywać. Pewny jestem że tak popularna w tych komentarzach Pani EH robi wszystko co w jej mocy żeby wszystkim pracowali się w miarę. Tylko wygląda na to, że komuś egzekwowanie wykonywania obowiązków się nie spodobało. Tylko pytanie co te komentarze mają na celu? Tym bardziej że zdecydowana większość z nich to totalne kłamstwa. Odsyłanie do procedur? Bo po to one są, żeby z nich korzystać. A jak się tego nauczyć nie otwierając ich nawet. Obgaduwanie? Naprawdę myślicie, że konsultanci są ciekawym tematem do pogaduszek. Jestem kilkuletnim pracownikiem. Może nie z jakimś mega długim stażem. Nigdy nie czułem się poniżany przez nikogo w pracy. Z panią EH nie raz miałem styczność i merytorycznie i na "fajce" podczas przerwy i nie wiem o co wam wszystkich chodzi. Każdy ma prawo mieć gorszy dzień. I każdy kto czuje się skrzywdzony powinien to zgłaszać osobiście a nie rzygać w internecie. Ogarnijcie się, zanim kogoś skrzywdzicie

Falsz
Pracownik
@Mała

Całkiem możliwe. Tego nie wiesz. Ważne ze ja wiem co słyszę.

Mała
Pracownik
@Winston

Zgadzam się z Tobą jak jestproblem to się mówi osobie zainteresowanej a nie za plecami na forum obgaduje.

xd
Pracownik

Szkoda, że nikt nigdy nie miał takiej odwagi, żeby wytknąć błędy bezpośrednio osobie, o której mowa. Osobiście uważam, że współpraca z E.H jest świetnym równoważnikiem między pracą a relacją między szefową, wymagania są jak to w pracy, natomiast otwartość oraz empatia tej osoby nie ma sobie równych. Osoby, które pisały, że jest to osoba niemerytoryczna i nieskora do pomocy, albo chodzili do innej osoby, albo piszą absolutne brednie. Czasami warto po prostu zwrócić uwagę, że się czeka o pomoc, bo przy natłoku pracy, spotkań, odsłuchów, trudno czasami zauważyć taką osobę. Sama praca natomiast jest świetna jako dorywcza, bez większego kłopotu z zorganizowaniem sobie wolnego, czy też dowolnej modyfikacji grafiku.

Konsultant
Pracownik
 Pytanie

Czy znajduje się tutaj taka osoba, która również zauważyła jak bezsensowne i niesprawiedliwe są priorytety w połączeniach i może się wypowiedzieć również na ten temat? konsultanci o tych samych kompetencjach a różnica w odbieraniu połączeń, to istna przepaść… jeden siedzi zadowolony na gotowym i odbiera połączenie co 15 minut, a druga osoba odbiera połączenie za połączeniem i nie jest w stanie nawet złapać oddechu… nie dziwie się, że naginane są czasy służbowe, jak jedna osoba pracuje za trzech konsultantów… uwagę również można zwrócić na to, że kolejka jak sto pięćdziesiąt, a konsultant o pełnych kompetencjach posiada jedynie podpięte dwie kolejki.. co to za robota? Pracujemy za jedną stawkę, a w tym w ogóle nie ma sensu.. po co w tym wszystkim tyle szkoleń?

TM
Pracownik
@Konsultant

Co do pierwszej części: zgadzam się. Nie wiem na czym to polega ale faktycznie ludzie mający dokładnie te same kolejki, mają dużą różnicę w "natężeniu" połączeń. Druga część wynika z tego, że lepiej aby ludzie z wyższymi kolejkami odbierali tylko wyższe kolejki (bo takich konsultantów jest mniej a ktoś musi zbić tam ruch), a w międzyczasie osoby z niskimi kompetencjami zajmują się niskimi kolejkami. Ma to sens gdy jest wszędzie bardzo duży ruch, aby nigdzie nie było klientow czekających po pół godziny na odebranie. Także co do tego nie mam zastrzeżeń.

Konsultant3
Były pracownik
@TM

Zgadzam się w 100% z pierwszym komentarzem ze względu na to ze rzeczywiście tak fo wyglada w praktyce im dłużej się pracuje tym jest gorzej jeśli chodzi o warunki pracy

Mała
Pracownik
@Konsultant3

Zgadzam się może i nie pracuje tam zbyt długo ale zdążyłam zauważyć że im dłużej się pracuje a tym samym ma się więcej kompetencji to się gorzej zarabia. W większości firm pracodawcą za staż i kompetencje daje premie a w tej firmie można tylko pomarzyć żeby coś więcej dali

Kasia
Pracownik
@Mała

Taka ciekawostka w tej firmie, im dluzej pracujesz i wiecej potrafisz, zarabiasz mniej, no cóż, tak jest

Zostaw merytoryczną opinię o Gallup Polska - Ruda Śląska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Gallup Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Gallup Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 219.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Gallup Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 186, z czego 20 to opinie pozytywne, 122 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Gallup Polska?

    Kandydaci do pracy w Gallup Polska napisali 17 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Gallup Polska
Przejdź do nowych opinii