Guardian Automotive Poland Sp. z o.o.

Toruń

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 9 ocen.

Opinie o Guardian Automotive Poland Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Guardian Automotive Poland Sp. z o.o.

jarek

pracuje w zakladzie - w biurze - (nie znam warunków na produkcji) co do biura to tak - niestety jest zle - kierownictwo to idioci bo to hiszpanie, kompletnie nie wiedza co robia a jak robia to na ogol zle, nie trzymaja pracownika, maja w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystkich, nie ma podwyzek, nie ma premi nie ma po co sie starac, a jak cos zle zrobisz to szukaja na twoje miejsce, ogolnie jesli nie ma ktos pracy to mozna sie tu zalapac, ale jak macie wybor to stanowczo nie polecam!

szykajacy pracy
@jarek 15.03.2011 21:21
pracuje w zakladzie - w biurze - (nie znam warunków na produkcji) co do biura to tak - niestety jest zle - kierownictwo to idio...

cos w tym jest 'kompletnie nie wiedza co robia a jak robia to na ogol zle'...juz sama rozmowa rekrutacyjna nie była profesjonalna, mam nadzieje ze uda mi w innym miejscu

Nick

W kato tez nie polecam. Tragiczne systemy, za malo ludzi, wieczny stres i nadgodziny. Szef ma jakies spaczone postrzeganie rzeczywistosci i albo udaje albo wogole nie ma pojecia ze wszystko sie sypie

Robert

Nie polecam nikomu , ludzie których znałem a konkretnie pan M policjant oddali wszystko dla tej firmy a teraz gość został bez pracy ma dwójkę dzieci . Szacun M nielubiany ale szanowany. Uratował ta firmę a ona go wyruchała

cuk

niestety od łduższego czasu @ludik nie poszukują ludzi do pracy. Tez obserwuje ta firmę juz od jakiegoś czasu i niestety brak nowych ofert. Pewnie mają swój sprawdzony zespół i nie chcą z niego rezygnować

świadomy

Moja opinia o firmie z Bolesławca Wrednie, sztucznie i widać że każdy na każdym kroku wzrokiem śledzi pracę innej osoby. Jakoś produktów pozostawia wiele do życzenia w firmie rządzą Hiszpanie, którzy robią co chcą i nikt nie potrafi nad nimi zapanować. Wcześniej pracowała (usunięte przez administratora), która zajmowała się recepcją i pewnymi sprawami organizacyjnymi, była bardzo pewna swojej posady ale niestety sprzeczki w firmie bywają przykre i została zwolniona. Na jej miejscu jest (usunięte przez administratora), zobaczymy jak długo, szybko zaadoptowała się na stanowisku i jak na początku przykładała się do pracy teraz leci po najmniejszej linii oporu. Na produkcji też kolorowo nie jest. W firmie ploty, ploty i jeszcze raz ploty. No ale gdzie szukać pracy w takim Bolesławcu? Ludzie muszą pracować w guardianie a oni to wykorzystują.

anonim

Niestety firma jest nie poważna. Zarząd zmienił się kilkukrotnie. Firma traci miliony miesięcznie. Do tego, jakość produktów stoi na bardzo niskim poziomie. Jeżeli chodzi o pracę samą w sobie to muszę zaznaczyć, iż jestem niezadowolony z paru rzeczy. Płace są niskie, brak szkoleń, brak motywowania pracownika, brak dialogu. Na święta można liczyć na 150zł talon do biedronki. Za który oczywiście trzeba odliczyć podatek… A teraz doszedł czas pracy. Nadgodziny nie płatne. Nie znam firmy, która zmusza pracownika do tego, aby miał 30 min przerwy bezpłatnej, (czyli pracujesz 8: 30 codziennie) czy chcesz czy nie.

anonim1

witam, czy juz sie rozkrecil nowy zaklad w Boleslawcu? jaka tam jest atmosfera? bo chodza sluchy ze rotacja jest bardzo duza wsrod pracownikow nawet biurowych?

Zostaw opinię o Guardian Automotive Poland Sp. z o.o. - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Guardian Automotive Poland Sp. z o.o.