opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Apator

Profil oficjalny - płatna współpraca

3/5

Na podstawie 104 ocen
Opinie(538)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(538)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • Poznaj nas
  • .
  • Nasze wartości
  • .
  • Dołącz do ekspertów
  • .
  • Dlaczego APATOR
  • .
  • Rekrutacja

Poznaj nas

Nasze wartości

Dołącz do ekspertów

Dlaczego APATOR

Rekrutacja

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Bydgoszcz
  • Grudziądz
  • Włocławek
  • Toruń
  • Płock
  • Gniezno
  • Konin
  • Brodnica
  • Kwidzyn
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Toruń
  • Na Skarpie
  • Mała Nieszawka
  • Grębocin nad Strugą
  • Złotoria
  • Papowo Toruńskie
  • Łysomice
  • Przyłubie
  • Cegielnia
  • Grębocin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - Apator Mining Sp. z o.o.
Ostaszewo - Apator S.A.
Toruń - APATOR METRIX S.A.
Zielona Góra - Apator Rector Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Toruń
  4. /
  5. Opinie o Apator S.A.

Opinie

Opinie o Apator Toruń

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Apator S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    Company logo

    Apator S.A.

    22.05.2025 10:28

    Pracodawca

    Aktualność
    Witamy na profilu naszej firmy!
    Cieszymy się, że tu jesteś! Niezależnie od tego, czy rozważasz dołączenie do naszego zespołu, czy już z nami pracujesz – miło nam, że chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak wygląda praca w naszej firmie.

    Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, by tworzyć przyjazne, bezpieczne i inspirujące środowisko pracy, w którym każdy może czuć się dobrze i rozwijać swoje umiejętności.

    Jeśli jesteś lub byłeś częścią naszego zespołu – będzie nam bardzo miło, jeśli podzielisz się swoją opinią. Uważnie śledzimy Wasze uwagi i sugestie, a tam, gdzie to możliwe, wprowadzamy zmiany, które pomagają nam być lepszym pracodawcą.

    W trosce o transparentność i bezpieczeństwo wdrożyliśmy procedurę ochrony sygnalisty. Osoby, które chcą anonimowo zgłosić nieprawidłowości, mogą to zrobić za pośrednictwem dedykowanego kanału:
    -> https://www.apator.com/formularz-zgloszenia

    Z kolei wszelkie pytania, pomysły na usprawnienie pracy czy sugestie można również kierować bezpośrednio do działu HR:
    -> [email protected]

    Dziękujemy, że jesteś z nami!
    ReviewUserIcon
    Karolina

    17.04.2025 10:47

    Pracownik

    Apator S.A. to profesjonalna i nowocześnie zarządzana firma, która oferuje bardzo dobre warunki pracy i sprzyja rozwojowi zawodowemu. Jednym z istotnych atutów jest elastyczność w zakresie pracy stacjonarnej i zdalnej, co zdecydowanie ułatwia zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Warto również podkreślić wysoki poziom profesjonalizmu zespołu – firma zatrudnia doświadczonych specjalistów, od których można się wiele nauczyć, a jednocześnie panuje przyjazna i wspierająca atmosfera. Zarobki są konkurencyjne, a dodatkowe benefity sprawiają, że pracownik czuje się doceniany. Apator to dobre miejsce zarówno dla osób z doświadczeniem, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Zdecydowanie polecam pracę w tej firmie.
    Company logo
    Apator S.A.

    17.04.2025 12:43

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. W Apatorze dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym pracownikom stabilne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju oraz atmosferę sprzyjającą współpracy. Rozumiemy, że każdy ma swoje indywidualne oczekiwania i doświadczenia, dlatego cenimy konstruktywne uwagi, które pozwalają nam się rozwijać jako pracodawca. Jeśli pojawiły się kwestie, które budzą wątpliwości, jesteśmy otwarci na rozmowę i zawsze staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania dla naszego zespołu.
    Company logo
    Apator S.A.

    17.04.2025 12:45

    Pracodawca

    Bardzo dziękujemy :)
    ReviewUserIcon
    Lili

    11.09.2024 15:27

    Inne

    Mój narzeczony chce pracować jako młodszy technik testu. Czy firma umożliwi mu wyrobienie uprawnień SEP?
    ReviewUserIcon
    Braga

    08.10.2024 19:48

    Były pracownik

    Tak, firma robi SEP kat.E i D
    ReviewUserIcon
    .

    09.10.2024 08:05

    Pracownik

    ;))))))))))))))))))
    ReviewUserIcon
    Marina

    28.06.2024 14:56

    Inne

    Czy firma może pochwalić się stabilnością i rzetelnością? Interesuje mnie wakat na młodszego projektanta dokumentacji technicznej. Realna jest UoP i stabilne zatrudnienie?
    Company logo
    Apator S.A.

    28.06.2024 15:32

    Pracodawca

    Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Można u nas liczyć na stabilne zatrudnienie, a naszym pracownikom oferujemy umowę o pracę. Jeśli miałaby Pani więcej pytań, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    01.12.2025 19:08

    Pracownik

    O co tu chodzi ? Pojawia się nowy kierownik utrzymania ruchu,robi super robotę . Jako jedyny z białych fartuchów potrafił podać rękę przywitać się. Uśmiechnięty zawsze znalazł czas dla każdego . A tu nagle informacja że nie przedłużono mu umowy ! Szkoda ,było światełko w tunelu że firma wraca na dobre tory.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Były...

    30.04.2026 17:50

    Były pracownik

    Bardzo szkoda. A został niedouczony i opryskliwy Pawełek. Pewnie przyczynił się do usunięcia kompetentnego i grzecznego kierownika
    ReviewUserIcon
    KOKO

    20.02.2024 14:24

    Kandydat

    Jak z pracą na produkcji w Apatorze? Przyjmują ludzi do pracy???

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Szukajacy

    01.04.2026 10:06

    Kandydat

    To prawda mam znajomego który tam robi . Jest bardzo duża rotacja wśród pracowników na produkcji. Każdy porobi trochę normy nie wykonuje to odpada. Jest przemiał ludzi jak na maszynce do mięsa

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Szukajacy

    01.04.2026 11:47

    Kandydat

    No niestety dużo rotacja jest na produkcji bo sa normy. Większość ludzi się zwalnia sama lub zostaja zwolnieni bo nie wyrabiają normy
    ReviewUserIcon
    Interesant

    20.04.2024 01:57

    Kandydat

    Jak z pracą na produkcji? Zatrudniają? Jak się dostać realnie do tego zakładu, bo już kilka razy aplikowałem i zero. Kiedyś podjechałem chciałem zostawić cv w zakładzie to też nie było szans . Normalnie jak koń trojański .
    Company logo
    Apator S.A.

    20.05.2024 09:02

    Pracodawca

    Serdecznie zachęcamy do aplikowania na stanowiska w naszym zakładzie poprzez naszą stronę internetową https://www.apator.com/kariera/oferty-pracy. Prosimy pamiętać, że kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Aby zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie, upewnij się, że Twoje CV jest dobrze przygotowane i odzwierciedlają wszystkie niezbędne umiejętności oraz doświadczenie związane z oferowanym stanowiskiem. Jeśli aplikowałeś już wcześniej i nie otrzymałeś odpowiedzi, nie zniechęcaj się – rynek pracy jest dynamiczny, a sytuacja może się zmienić. Zachęcamy do regularnego sprawdzania dostępnych ofert i aplikowania na te, które najlepiej odpowiadają Twoim kwalifikacjom.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Szukajacy

    26.03.2026 19:36

    Kandydat

    Apator nie przyjmuje na produkcję osobiście tylko przez Agencje pracy Flex lub Manpower. A tak to bez szansą
    ReviewUserIcon
    jkdhkaj

    30.10.2025 16:01

    Kandydat

    Czy firma organizuje i chociaż częściowo opłaca szkolenia pracownikom?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    05.05.2025 13:21

    Kandydat

    Interesuję mnie stanowisko Kierownika Utrzymania Ruchu. Jaka atmosfera panuje w firmie Apator?
    ReviewUserIcon
    Też zainteresowany

    09.07.2025 22:47

    Kandydat

    Możecie napisać coś o Utrzymaniu Ruchu w Waszej Firmie?
    ReviewUserIcon
    emeryt

    23.11.2024 11:40

    Były pracownik

    Nie tylko kadry olewają pracownika . Cały Zarząd ma pracownika ,, za przeproszeniem gdzieś " Przy odejściu na emeryturę , po ponad 40 latach pracy dla firmy , nie masz co liczyć nawet na uścisk dłoni i podziękowanie . WSTYD !! Naprawdę wstyd .
    Company logo
    Apator S.A.

    25.11.2024 11:55

    Pracodawca

    Dzień dobry, z przykrością przyjmujemy opinię, że firma nie dba o swoich długoletnich pracowników. Pragniemy podkreślić, że doceniamy naszych wieloletnich pracowników. Wypłacamy im nagrody jubileuszowe, a osoby odchodzące na emeryturę otrzymują kilkukrotnie większe odprawy niż przewiduje to kodeks pracy. Ponadto, emeryci mogą nadal korzystać z naszego funduszu świadczeń socjalnych, który obejmuje m.in. zapomogi oraz możliwość uczestnictwa w kilkudniowych wycieczkach.
    ReviewUserIcon
    Długoletni emeryt

    06.07.2025 23:13

    Inne

    Co do wycieczek - to jest to możliwe tylko raz do roku, a forma wycieczki nie zawsze jest akceptowalna przez wszystkich emerytów Apator-a i to z różnych względów. Dlaczego nie ma na przykład zwrotu części udokumentowanych kosztów (np.: faktura za pobyt w ośrodku wypoczynkowym) raz na dwa/trzy lata za indywidualnie zorganizowany wypoczynek. Umożliwiłoby to skorzystanie szerszej grupy emerytów z ZFSŚ, na który składa się odpis na każdego emeryta Apator-a, a w większości z w/w. wycieczek korzystają "ci sami emeryci". Zaznaczam, że w niektórych Firmach z okolic Torunia taki system jest stosowany. Uważam ,że byłby to bardziej sprawiedliwy system, który dałby możliwość każdemu emerytowi na skorzystanie z ZFSŚ - chociaż raz na jakiś czas.
    ReviewUserIcon
    Masakra

    13.05.2025 10:20

    Były pracownik

    Długo zbierałem się do napisania tej oceny i doszedłem do wniosku, że nawet krótka i zwięzła opinia to zbyt duży wysiłek jak na taką firmę, bo nie jest warta jednego słowa. Jednakże zdecydowałem się podjąć ten wysiłek aby ocalić przyszłe pokolenia przed popełnieniem podobnych błędów. Kadra kierwonicza zmienia się co chwilę i to nie bez powodu. Pracownik jest niczym poza numerkiem nadanym przy podpisywaniu umowy. Zarząd i akcjonariuszy interesuje tylko kasa kosztem oczywiście dobra pracowników. Chęć rozwoju jest karana, nie nagradzana. Jest to Korpo przez wielkie "K" pod wszystkimi negatywnymi względami. Wszystkim stanowiskom związanym z wyjazdami zmieniono miejsce pracy na "cała Polska", żeby nie płacić za delegacje. Taka to chytrość. I jeszcze na koniec naplują człowiekowi w twarz "podwyżką" 1,5% przy inflacji 5%... Polecam się trzymać z daleka. Słyszałem, że na produkcji jest jeszcze gorzej
    Company logo
    Apator S.A.

    29.05.2025 15:20

    Pracodawca

    Dziękujemy za przekazaną opinię. Zamknięcie otworów okiennych (świetlików) było podyktowane potrzebami produkcyjnymi oraz koniecznością zabezpieczenia hali przed przedostawaniem się ptaków. Obecnie zostały zamontowane siatki zabezpieczające, dzięki czemu osoby upoważnione mają możliwość otwierania świetlików w razie potrzeby. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi dotyczące warunków pracy, zachęcamy do zgłaszania ich do działu BHP lub działu HR. Każda zgłoszona niezgodność jest dla nas ważna i traktowana z należytą uwagą.
    ReviewUserIcon
    Masakra

    17.06.2025 10:16

    Były pracownik

    Szalenie podziwiam firmę, która przewidując swój 'dynamiczny rozwój oraz dostosowanie do nowych potrzeb organizacyjnych' jest z wyprzedzeniem w stanie zaplanować, kiedy pracownicy i kierownicy sami rzucą wypowiedzeniami, poprzez tworzenie nieznośnej atmosfery. Nikt nie zarzucał niezgodności z przepisami prawa. Użytym sformułowaniem była chytrość. Alternatywnie mogę zaproponować przebiegłość, cwaniactwo, perfidia, zachłanność czy pazerność. Wyniki ankiety zadowolenia pracowników (może warto podzielić się jej wynikami na zewnątrz?): Niemal każdy pracownik jest niezadowolony z nagradzania. Zarząd Apator: Mamy rekordowe zyzski i niezadowolenie pracowników z wypłat, dajmy im wobec tego miliony. Źli i okropni przedstawiciele pracowników: NIE, CHCEMY 1,5% i będziemy całować w stópki.
    ReviewUserIcon
    Inspektor

    27.04.2025 14:26

    Kandydat

    Jakie są widełki płacowe na stanowisku inspektora jakości? Czy jest to praca na jednej zmianie?
    ReviewUserIcon
    Max

    08.02.2025 01:28

    Pracownik

    Na LinkedIn pojawiło się ogłoszenie na Kontrolera Finansowego Produkcji, Ostaszewo, Woj. Pomorskie, Polska , jednakże poniżej widnieje "Rekrutujemy z Energią! Aktualnie do Spółki Apator Rector Sp. z o.o. zlokalizowanej w Zielonej Górze poszukujemy Kandydata/-tkę na stanowisko: Tester Oprogramowania, Miejsce pracy: Zielona Góra" To w końcu na jakie stanowisko można aplikować? Swoją drogą myślałem, że Ostaszewo jest jeszcze w woj. Kujawsko-Pomorskim... Hmmm
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    18.03.2025 15:23

    Pracownik

    Grupa Apator posiada kilka spółek i w różnych lokalizacjach, w Ostaszewie z główną siedzibą.
    ReviewUserIcon
    emryt

    25.11.2024 13:03

    Były pracownik

    Należy czytać ze zrozumieniem treści . Czy ja pisałem coś o odprawach i benefitach ? Nie ! Forma pożegnania pracownika przez firmę jest tragiczna . Niesmak pozostaje .
    Company logo
    Apator S.A.

    25.11.2024 13:09

    Pracodawca

    Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Jest to dla nas cenną wskazówką na przyszłość.
    ReviewUserIcon
    Tevel

    28.10.2024 13:37

    Inne

    Widzę ze chyba dane klientów nie są chronione jak potrzeba. gdzie to zgłosić i wolalbym anonimowo ? jest tez jakaś ustawa czy coś . Dajcie info jak wiecie.
    Company logo
    Apator S.A.

    29.10.2024 08:57

    Pracodawca

    Informujemy, ze Apator SA posiada "Procedurę Zgłoszeń Wewnętrznych i Podejmowania Działań Następczych" która dostępna jest na stronie https://www.apator.com/procedury oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na https://www.apator.com/formularz-zgloszenia
    ReviewUserIcon
    radzi radek

    29.10.2024 11:28

    Kandydat

    Jak widzisz że jest coś nie tak to, daj sprawę do komórki wewnętrznej zgodnie z ustawą o sygnalistach i jak się obawiasz lub że nie będzie reakcji ze strony pracodawcy to od końca grudnia można zgłaszać takie sprawy do Rzecznika Praw Obywatelskich on już pokieruje sprawę dalej. Przyjdzie odpowiednia organ przepyta świadków sprawdzi dokumenty i zapewni ci ochronę przed działaniami odwetowymi. Za nie jest odszkodowanie dla ciebie i kara dla firmy
    ReviewUserIcon
    Leon

    21.10.2024 09:56

    Kandydat

    Witam chciałem aplikować na stanowisko brygadzisty mogę prosić o widełki finansowe
    Company logo
    Apator S.A.

    29.10.2024 09:33

    Pracodawca

    Dziękujemy za zainteresowanie stanowiskiem brygadzisty w naszej firmie! Zachęcamy do kontaktu na adres e-mail [email protected].
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    09.09.2024 21:55

    Kandydat

    Jakie są widełki płacowe na stanowisku Inżyniera Procesu przetwórstwa tworzyw sztucznych?
    ReviewUserIcon
    okej

    18.08.2024 07:52

    Inne

    zarobki Młodszego Inżyniera procesu ktoś kojarzy i przybliży? W ogłoszeniu piszą o podstawie i premii ale nie ma nawet przedziałów płacowych a chce przed aplikowaniem sie w nich rozeznać
    ReviewUserIcon
    Dana

    21.08.2024 10:25

    Inne

    Czy podobne widełki obowiązują dla młodszego technika produkcji? w ofercie też nie widzę przedziałów płacowych. I czy te 2 tys różnicy to ta premia właśnie?
    Company logo
    Apator S.A.

    27.08.2024 14:22

    Pracodawca

    Widełki na stanowisku Młodszego Technika Produkcji są inne. W podanych widełkach na Młodszego Inżyniera Procesu nie ma wliczonej premii. Obecnie widełki pokazują, jaka jest proponowana minimalna stawka wynagrodzenia zasadniczego na tym stanowisku, a ile maksymalna. Jednakże, gdyby były jakiekolwiek wątpliwości co do odpowiedzi lub pytania, prosimy o kontakt: [email protected].
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.01.2024 02:23

    Inne

    Taki Menedżer Regionu to właściwie jak ma liczone zarobki? W zależności od wyniku sprzedażowego? Bo tam też jest o tym wspomniane w tym ogłoszeniu, na które zerkam, ale bez dalszych konkretów. Podstawa jest jakakolwiek? Jak tak to byłbym zainteresowany.
    ReviewUserIcon
    Hator

    14.06.2024 22:31

    Pracownik

    Podstawa + premia za zrobiony wynik.
    ReviewUserIcon
    OPRÓCZ PRACY MASZ DOM

    19.05.2024 08:59

    Pracownik

    Świetny pomysł z tymi szkoleniami z 1 pomocy, zawsze się coś złego może przydarzyć, zwłaszcza jak się pracuje po 12h.
    Company logo
    Apator S.A.

    20.05.2024 09:21

    Pracodawca

    Zgodnie z Art. 209 Kodeksu Pracy, pracodawca ma obowiązek nie tylko zapewnić odpowiednie warunki pracy, ale także zadbać o to, aby pracownicy byli przygotowani do działania w sytuacjach kryzysowych. Wyznaczenie odpowiednich osób do udzielania pierwszej pomocy to kluczowy element, który może zdecydować o losach i życiu pracowników. Dlatego też tak ważne jest regularne przeprowadzanie takich szkoleń i aktualizowanie wiedzy.
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.03.2024 08:41

    Inne

    Słuchajcie wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma, taka prawda. Przeglądam wątek i średnio zadowoleni jesteście, ale zakład nadal dobrze funkcjonuje to chyba tak zle nie jest? Pytam bo widziałem ze maja ofertę dla magazyniera i jestem chętny. Ponoć wynagrodzenie jest na poziomie rynkowym i macie premie. To prawda? Tam gdzie obecnie pracuje to jedynie minimalna zapewniają. Sami wiec widzicie.. pozdro
    Company logo
    Apator S.A.

    20.05.2024 09:20

    Pracodawca

    Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Na stanowisko Magazyniera oferujemy wynagrodzenie zasadnicze na poziomie rynkowym  oraz atrakcyjny system premiowy, który obejmuje premie miesięczne i roczne. Dodatkowo nasi pracownicy od pierwszego dnia pracy mogą korzystać z szerokiego pakietu benefitów. Wśród nich znajduje się dofinansowanie karty sportowej, dofinansowanie pakietu medycznego, dofinansowanie wypoczynku (tzw. wczasy pod gruszą), świadczenia na dzień dziecka, dodatkowe ubezpieczenie, preferencyjne pożyczki, a także dostęp do aplikacji językowych i rozrywkowych z audiobookami i e-bookami. Wierzymy, że nasza oferta jest konkurencyjna i odpowiada na potrzeby rynku pracy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu [email protected]
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.03.2024 16:53

    Inne

    Fajnie, widzę, że na ludzi z IT można tu liczyć, gdy chodzi o pytanie o kasę. Tym razem chodzi o analityka biznesowego (Łódż) z doświadczeniem w branży energii. Z góry dziękuję za pomoc i mam nadzieję, że w IT macie atmosferę totalnie odmienną, od tego co tu prezentuje produkcja. Przerażające, serio.
    ReviewUserIcon
    .

    12.04.2024 15:05

    Pracownik

    7500-14000 zł
    Company logo
    Apator S.A.

    20.05.2024 08:20

    Pracodawca

    Dziękujemy za zainteresowanie stanowiskiem analityka biznesowego w Łodzi. Cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu i doceniamy Twoje doświadczenie w branży energetycznej. Jeśli chodzi o widełki płacowe dla tego stanowiska, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem HR. Nasi specjaliści HR chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące wynagrodzenia oraz innych aspektów pracy u nas. Możesz skontaktować się z nimi wysyłając e-mail [email protected]. Jesteśmy przekonani, że nasz dział HR dostarczy Ci wszystkich niezbędnych informacji.
    ReviewUserIcon
    anonim

    15.03.2024 18:10

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nick

    25.03.2024 20:24

    Pracownik

    Jacy Wy glupi jesteście... decyzja o zwolnieniu to nakaz góry. Cyferki mają się zgadzać. Więc trzeba podjąć decyzję i dać komuś wypowiedzenie. Wtedy l4 ma znaczenie. I to jeden z czynników decydujących czy kogoś zwolnić czy nie. Każdy ma prawo chorować, ale jak ktoś wraca bo rzekomo już jest zdrowy i dostaje info że ma zmienić zmianę albo stanowisko to dochodzi do wniosku że nadal zdrowie mu szwankuje. Tak ciężko pojąć dlaczego kogoś "chorującego czesto" zwolniono?
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.03.2024 08:22

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Sara

    13.03.2024 10:30

    Pracownik

    Dali z elektroniki ? A jak nowy przyjdzie nie z elektroniki...umie wszystko ? A ty w pierwszy dzień pracy wszystko ogarniales (ogarnialas) ? Pomysł na elektronikę też przychodzą z innych działów .Daj człowiekowi poznać pracę żeby się wdrożył ..co ma robić i jak a nie skreślaj od razu
    ReviewUserIcon
    Sara

    13.03.2024 12:07

    Pracownik

    Smutny ten Twój wpis ,.wiadomo nowy w 1 -szy dzień normy nie zrobi zbędna ta Twoja propozycja ...ale zapraszam na elektronikę no i 100 %.. pozdrawiam
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Apator?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Apator S.A.

    Gdańska 4 A lok. C 4 87-100 Toruń

    NIP:8790166896

    KRS:0000056456

    http://www.apator.com
    Branża główna: Automatyka i pomiary

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    anonim

    27.02.2024 02:21

    Inne

    W internecie pojawiła się oferta pracy na stanowisko testera automatyzującego. Firma oczekuje od pracownika gotowości do pracy w siedzibie głównej. Czy to oznacza, że raczej nie ma szans na choćby tryb hybrydowy? Jeśli chodzi o wynagrodzenie na poziomie rynkowym, to na jaką kwotę - tak mniej więcej - można liczyć? Podajcie widełki, jeśli możecie. :D
    ReviewUserIcon
    .

    04.03.2024 10:46

    Pracownik

    7500-14000
    ReviewUserIcon
    .

    09.03.2024 23:22

    Pracownik

    I po co klikacie, że sie nie zgadzacie z opinią o widelkach placowych dla tego stanowiska? Nie wiecie, że takie stawki istnieją? To, że my mamy 3600 na rękę nie znaczy, że inni nie mają więcej.... Takie są stawki na te stanowiska. Sami sobie sprawdźcie.
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.02.2024 19:50

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Laura

    03.03.2024 09:44

    Pracownik

    @Stary pracownik, nikt się na tamtego poprzedniego nie składał, bo go nikt nie lubił, przecież był kierownikiem. A napewno nie ja, bo mi kilka lat temu dał podwyżkę o 10 złotych mniejszą. Wtedy to były dwie Amareny. Oczywiście nie dla mnie, ale bezdomnym na osiedlu pomagłam, co poprosili to dawałam.
    ReviewUserIcon
    obrońca

    20.06.2019 17:23

    Inne

    Jeśli praca w dobrej firmie nie odpowiada to można ją zmienić
    KADROWA

    27.12.2022 09:45

    Pracodawca

    Proszę numer ewidencyjny. Osobiście tę sprawę wyjaśnię.
    ReviewUserIcon
    Nick2

    22.02.2024 20:46

    Kandydat

    Kiedy na Wielkanoc były bony.. może czegoś nie wiemy
    ReviewUserIcon
    anonim

    08.01.2024 18:40

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Sara

    09.01.2024 07:27

    Pracownik

    A Tobie to o co chodzi pracuje tu tak wiele osób i co żadnej osoby nie ma. W/g Ciebie ,,normalnej''To raczej z Tobą jest coś nie tak .nie pisz bezsensownych komentarzy .Praca jest ok dla ludzi którzy podchodzą by pracować i wywiązują się ze swoich obowiązków. Dla obiboków jak na razie stanowisk w tym zakładzie brak. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    operatorautomatów

    27.01.2024 12:02

    Inne

    ja tylko o tej pozostałości tzw. Katarzynki: nie wiem miał ktoś kontakt z(usunięte przez administratora) Kieerownik operatoruf szuka bo kupił wadliwe maszynki poza tym nie ma ludzi popeerlowska ekipa brudnych smutnych(usunięte przez administratora) i banda a to ciocia, a to wujek znajomy głupota nie przeszkadza. A jak jakieś umiejętności to tylko zawiść, robienie "pod górke", bezpodstawne wymagania, sie zrobiło, drapane, brygadzista (usunięte przez administratora)odhacza premie, bo rządzi, ale umiejętności brak, jakieś kameralne towarzystwo wypierające jakąkolwiek wiedze, "trzeba sie ustawić", "kogoś(usunięte przez administratora), a ja i tak mam wujka, fałsz i obłuda
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.12.2023 16:56

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    K.D.

    28.12.2023 17:05

    Pracownik

    I tu cię księżniczko zdziwię, bo ten oto gość ma fajną niunię na boczku więc nie może być taki jak go oceniasz.Wszystkim (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Widz

    04.12.2023 17:59

    Inne

    Piszecie o Łączeniowej. To był kiedyś najlepszy dział w Apatorze. "Był " a teraz jest najgorszy Tam jest więcej ludzi chodzących niż pracujących. Brygadzistki ,kordynatorki ,trenerki Chodzą i nie mają co robić .ile można siedzieć na telefonie . No i jeszcze osoba co robi etykiety .SZOK .NAJGORSZY pod względem chorobowego No ale tam osoby co chorują są lepiej doceniane niż te co chodzą do pracy .. Trochę pochodzą i znowu chorobowe .I cały czas pracują i ich nie zwolnią ..
    ReviewUserIcon
    Marta

    05.12.2023 06:30

    Inne

    Ludzie weźcie się za pracę, bo chyba za to Wam Apator płaci. Po co to wszystko? Żeby komuś dopiec? Żeby podniesc swoją wartość? Nie tedy droga... Radę mam jedną dla tych wszystkich którym tak źle, którzy widzą u kogoś wszystko a u siebie nic... Zmień pracę. Aktu własności z Apatorem nie podpisałeś. Łącznikowa taką zła? Idź gdzieś indziej? Czemu nie powiesz o faktach- najlepsze wyniki w historii, najlepsza wydajność. Ludzie tam tylko chodzą i siedzą na telefonach? A kto te wszystkie wyniki robi? Kierownik, ma wiedzę i doświadczeniei to on kieruje swoim zespołem tak, że widać efekty. A Ty co masz? Co sobą reprezentujesz? Czym się możesz w życiu pochwalić? Wpisem na gowork? To gratuluję osiągnięcia.
    ReviewUserIcon
    Fan

    11.12.2023 12:41

    Inne

    Co ty wypisujesz Ja pracuję dość długo na łącznikowej I takiego (usunięte przez administratora) jak teraz nie było..najlepsze wyniki TAK "KIEDYŚ "żeby było tyle osób chodzacych niż pracujących. SZOK Jakoś kierownik tam nie umie redukcji zrobić . Chyba jesteś ta osobą chodząca i nic nie robiącą bo takie (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Anonim

    06.12.2023 19:25

    Pracownik

    Szkoda ze na tej stronie jest tyle miejsca na durne komentarze majace tak niewiele wspolnego z rzeczywistoscia. Tak jak by kazdy sie bal napisac czegos pozytywnego. Dzisiaj z okazji mikolajek dostalismy slodycze. Mila inicjatywa. Dziekujemy????
    ReviewUserIcon
    To prawda

    07.12.2023 11:54

    Były pracownik

    To prawda a ich boli bo ktoś w końcu to powiedział , jak można nas ganiać za ubrania a brygadzistka popyla w butach na koturnie serio ludzie układy gonią układy
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.10.2023 17:17

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pani

    14.11.2023 03:58

    Inne

    Tak bylo A teraz nowy kierownik nie ma o niczym pojęcia .nie wie co produkujemy a nie wspomnę juz o rozróżnianiu płytek.najwazniejszy jest dla niego wygląd a nie to co kto potrafi
    ReviewUserIcon
    !!!!!!!!!

    23.11.2023 15:24

    Pracownik

    Kto stracil prace? Bo wszystkich widac na innych działach. Piszesz o obrażaniu? Przeczytaj co oisza ci rzetelni, ktorzy niby zostali wyrzuceni( a tak na prawdę przeniesieni). (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim

    17.11.2023 12:27

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    @Marta

    17.11.2023 14:48

    Pracownik

    Mój Boże poziom twojej kultury osobistej jest taki sam jak ten wpis, @Podwawelska weź się może lepiej za pracę a nie piszesz tu glupoty a właściwie to dlaczego nie powiesz tej osobie w twarz tylko szargasz jej imię tutaj?anonimowo każdy kozaczy, w twarz jednak odwagi brak. Skoro z ciebie taki kozak chce być świadkiem twej zacnej odwagi. Ludzie czy wy do reszty rozum tracicie?Czy może za mało obowiązków. Fanem tego żałosnego portalu nie jestem, ale kiedy usłyszałam w pracy o tym wpisie postanowiłam zareagować. Oczywiście nie dowiem się kim jesteś ale życzę Tobie jednak wszystkiego dobrego,więcej życzliwości bo w końcu ukiśniesz w swej zawiści bo tylko tacy ludzie tu piszą tak istotne dla firmy wiadomości.
    ReviewUserIcon
    Fan

    18.11.2023 17:28

    Inne

    Chyba żartujesz Iza kompetentna ..Jestem starym pracownikiem i nie idę teraz za tą (podwawelską).Ale ma rację ..Nie tylko ona siedzi na telefonie i nic nie robi Jedna została nawet brygadzistka ..No .i przestała chodzić na chorobowe .
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    26.10.2023 02:13

    Pracownik

    Tak po za tym mogli by się wziąć za kontrolę jakości. Z bakielitów wyjeżdża materiał według kontroli jakości dobry, a na produkcję trafia zły. Jak to jest? Obudowy nie podlewane, podstawy powykrzywiane... To jak kontrola sprawdza ten materiał? I to nie jest sztuką czy dwie. 3000 podstaw i większość zła. No to coś tu nie gra. Może trzeba w okulary zainwestować?
    ReviewUserIcon
    Widz

    21.10.2023 21:39

    Pracownik

    Najgorszy Wydział Aparatury Łączeniowej .weźcie się za brygadzistki kordynatorki które chodzą na chorobowe i trenerów Po co tyle osób tym bardziej że nie ma pracy i ludzi...
    ReviewUserIcon
    onaiono

    25.10.2023 07:06

    Były pracownik

    To to jest nic, na wydziale montażu liczników są trenerki które uczą lutować, a same nie wiedza jak lutownicę złapać, a bann to dla nich czarna magia. To dopiero jest porządek,
    ReviewUserIcon
    Luśka

    25.10.2022 13:11

    Były pracownik

    Ludzie ogarnijcie się o pracę jest teraz coraz ciężej,idąc do pracy nikt Was nie posadzi bezczynnie wszędzie trzeba zapierdalać.Tak zle w Apatorze to spróbujcie w Riello tam jest dopiero piekło. A co inni robią prywatnie to jest ich sprawa,macie za mało roboty to zajmujecie sie plotami . porażka
    ReviewUserIcon
    Rafi

    25.10.2022 14:41

    Pracownik

    Zgadzam się????
    ReviewUserIcon
    Obi

    23.10.2023 20:25

    Pracownik

    Ludzie docenicie dobra prace !! Ciężko tu nie jest jak na produkcję ..trochę zaangażowania z Waszej strony..pracuj na stanowisku zwróć uwagę na to co masz zwrócić dbaj o porządek (bo większość ma to w nosie!!Czy będzie posprzątane ) każdy zasady niby zna ha ha ha ale tylko te co mu pasja.Taka rzeczywistość .Ja osobiście pracę polecam i pewnie wiekszosc osób też. Pozdrawiam niezadowolonych i proponuje zmienić pracę po co się męczyć stresować zawsze jest jakieś wyjście...
    ReviewUserIcon
    anonim

    26.09.2023 18:41

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ktos

    19.10.2023 18:13

    Były pracownik

    Jeszcze powiedz jacy ludzie zostali wyrzuceni na elektronikę z wiedzą umiejętnościami , zostały (usunięte przez administratora) i ci którzy nie potrafią za wiele
    ReviewUserIcon
    D.D

    19.10.2023 23:11

    Pracownik

    Jakie to osoby? Te, których wiecznie nie bylo? Po co komu ich wiedza, kiedy mozna z niej korzystać jakieś 10 dni w miesiącu.
    ReviewUserIcon
    LOL

    13.09.2023 08:15

    Pracownik

    Ktoś się poważnie powinien zastanowić czemu brygadziści pouciekali na zwolnienia. Jazda po 12 h przy 4 brygadówce, jak długo można. Tam to chyba do wyboru są 2 opcje, zawał albo udar.
    ReviewUserIcon
    anonim

    08.09.2023 18:15

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    111

    10.09.2023 10:23

    Były pracownik

    Brygadzista na elektronice to bardzo dobra posada, zwłaszcza po wielu latach, doświadczenie i wiedza są naprawdę docenione. A w razie problemów można skorzystać z pomocy inżynierek procesu, mają dużą wiedzę o produkcie, a jak gdzieś trzeba nalepić taśmę albo zrobić tabelkę to już mistrzostwo świata.
    ReviewUserIcon
    Antosia

    25.06.2023 12:34

    Inne

    Cześć wszystkim :) Widzę tutaj bardzo dużo złych opinii, mimo tego, firma już jest długo na rynku, i wszystko się jakoś kręci. Czy jest w tej firmie jest aż tak źle jak opisujecie tutaj? Stawka faktycznie jest minimalna? Od następnego tygodnia chyba dostaniecie podwyżki, skoro najniższa idzie do góry? Jak atmosfera na produkcji i sama praca? Pracują tam kobiety, czy za ciężko? W soboty też czytam, ze pracujecie. Jak sa rozliczane?
    ReviewUserIcon
    @zolza

    26.06.2023 09:17

    Pracownik

    jak lubisz plotki ploteczki to firma idealna(usunięte przez administratora), kasa najniższa krajowa plus ew nocki bo wszystko inne pozabierane ;) ale pracuje się super
    ReviewUserIcon
    Obi

    06.08.2023 12:53

    Pracownik

    Praca jest ok lekka ,dużo kobiet pracuje ...jedno trzeba się skupić na tym co wykonujesz i będzie dobrze.Na początek to tak jak wszędzie ..najnizsza krajowa za nadgodziny od poniedziałku do piątku bolus 50 % za soboty 100 % polecam pracę .l
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.07.2023 15:06

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Anonim

    15.07.2023 09:46

    Pracownik

    Umowa o pracę, to akurat podstawa. Opóźnienie w wypłatach? Gdzie coś takiego przeczytałaś? Jeżeli ktoś nie odróżnia piątego dnia miesiąca od piątego dnia roboczego, to faktycznie, co miesiąc ma niemiłe zaskoczenie :)
    ReviewUserIcon
    Obi

    06.08.2023 12:36

    Pracownik

    Nie zgadzam się z Tobą wypłaty są zawsze na czas ..teraz była 4.08 zaznaczę pracuję na produkcji
    ReviewUserIcon
    Konstanty Radziwiłł z Sopliców

    05.08.2023 20:31

    Pracownik

    Cześć Wszystkim Komentującym. Pracuję w Apatorze już jakiś czas. Czas, który pozwolił mi na postawienie oceny temu zakładowi i miejscu pracy. Pierwsze wrażenie pozytywne wywarła na mnie technologia i nowoczesnośc tego miejsca. Miejsce to można uznać za zakład, który spełnia standary ostatniej dekady. 5S, Lean jest tu narzędzie, potrzeba czasu na doskonalenie. Ludzie w porządku na ogół. Pomogą "nowemu" i nawiążą jakąś rozmowę. Zdarzają sie mimozy i księciunia, którym trzeba się w pas kłaniać, bo zwyczajnie języka w gębie pozapominali. Na dziale wtryskarek na którym pracuje ludzie starają się być pomocni i mili. Szczególnie kieruje sie do prowadzących zmiane, Goście maja wiedze na temat maszyn. Tyczy sie to również Kordynatora tego działu. Pomieszczenia socjalne są schludne, przejrzyste i wszystko jest jak trzeba. Wystarcza na dużą liczbę ludzi itp. Wierzcie mi komentujący są zakłady, gdzie takie hale, takie przestrzenie (choć u nas brakuje miejsca) to rzadkość. Zakład z historią, wiedział kiedy zmienić asortyment, dobrze to rozegrał. Niestety po plusach przychodzi czas na minusy. Największym minusem Apatora i wielu fim około Torunia jest płaca. Żeby ludzie po dekadach pracy dostawali grosze.... niepojęte. Niech nikogo nie zwiedzei fakt, że praca na produkcji to tylko prosta praca... Ktoś musi to wykonać, ktoś zwyczajnie na te stanowisko nie pójdzie- bo nudne stwierdzi. Problemy z operatorami maszyn, których pensje są niskie. Szkoli sie mało osób nowych (bo kto przyjdzie za niską pensje), a jak ktoś fachura to pozwala mu sie odejść. Nie tędy droga. Nie pomorze 5S i Lean, gdy nie ma specjalistów. Wyobraźcie sobie, że operator, aby być przekonany o swojej fachowości, to oprócz szkoleń i nauki (co jest jasne) musi odpowiednio wysoko zarabiać. Fachowcy to jest dobro narodowe, bo niby mówią...nie ma ludzi niezastąpionych. Jednakowoż zastąpienie go zajmuje czasu i przyprawia o błędy w pradukcji, co jest wypadkową nabierania doświadczenia. Warte podkreślenia jest fakt, że w Apatorze jest wiele osób, które chcą....którym zależy. Warto je zauważyć i doceniać. Nie odbierać im pochwał i pieniędzy.... Zatem na zakończenie dla Koleżanek i Kolegów więcej usmiechu na twarzy i zwyczajego otwarcia dla świata i ludzi. A dla kierownictwa i zarządu o docenianie ludzi i to co ja zawsze powtarzam....Produkcja podstawą każdego zakładu produkcyjnego. Pozdrawiam :)
    ReviewUserIcon
    anonim

    15.07.2023 09:01

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kamaczo

    27.07.2023 21:45

    Inne

    Zmiany są tego typu jak w sowieckiej Rosji. Pana L. zastąpił pan M. To tak jak Jeżowa zastąpił Beria. Zarządzanie jest przez presję, reszta jest drugorzędna.

    Zostaw merytoryczną opinię o Apator S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.