opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Apator

Profil oficjalny - płatna współpraca

3/5

Na podstawie 104 ocen
Opinie(538)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(538)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • Poznaj nas
  • .
  • Nasze wartości
  • .
  • Dołącz do ekspertów
  • .
  • Dlaczego APATOR
  • .
  • Rekrutacja

Poznaj nas

Nasze wartości

Dołącz do ekspertów

Dlaczego APATOR

Rekrutacja

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Bydgoszcz
  • Grudziądz
  • Włocławek
  • Toruń
  • Płock
  • Gniezno
  • Konin
  • Brodnica
  • Kwidzyn
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Toruń
  • Na Skarpie
  • Mała Nieszawka
  • Grębocin nad Strugą
  • Złotoria
  • Papowo Toruńskie
  • Łysomice
  • Przyłubie
  • Cegielnia
  • Grębocin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - Apator Mining Sp. z o.o.
Ostaszewo - Apator S.A.
Toruń - APATOR METRIX S.A.
Zielona Góra - Apator Rector Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Toruń
  4. /
  5. Opinie o Apator S.A.

Opinie

Opinie o Apator Toruń

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Apator S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Antosia

    25.06.2023 12:34

    Inne

    Cześć wszystkim :) Widzę tutaj bardzo dużo złych opinii, mimo tego, firma już jest długo na rynku, i wszystko się jakoś kręci. Czy jest w tej firmie jest aż tak źle jak opisujecie tutaj? Stawka faktycznie jest minimalna? Od następnego tygodnia chyba dostaniecie podwyżki, skoro najniższa idzie do góry? Jak atmosfera na produkcji i sama praca? Pracują tam kobiety, czy za ciężko? W soboty też czytam, ze pracujecie. Jak sa rozliczane?
    ReviewUserIcon
    @zolza

    26.06.2023 09:17

    Pracownik

    jak lubisz plotki ploteczki to firma idealna(usunięte przez administratora), kasa najniższa krajowa plus ew nocki bo wszystko inne pozabierane ;) ale pracuje się super
    ReviewUserIcon
    Obi

    06.08.2023 12:53

    Pracownik

    Praca jest ok lekka ,dużo kobiet pracuje ...jedno trzeba się skupić na tym co wykonujesz i będzie dobrze.Na początek to tak jak wszędzie ..najnizsza krajowa za nadgodziny od poniedziałku do piątku bolus 50 % za soboty 100 % polecam pracę .l
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.07.2023 15:06

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Anonim

    15.07.2023 09:46

    Pracownik

    Umowa o pracę, to akurat podstawa. Opóźnienie w wypłatach? Gdzie coś takiego przeczytałaś? Jeżeli ktoś nie odróżnia piątego dnia miesiąca od piątego dnia roboczego, to faktycznie, co miesiąc ma niemiłe zaskoczenie :)
    ReviewUserIcon
    Obi

    06.08.2023 12:36

    Pracownik

    Nie zgadzam się z Tobą wypłaty są zawsze na czas ..teraz była 4.08 zaznaczę pracuję na produkcji
    ReviewUserIcon
    Konstanty Radziwiłł z Sopliców

    05.08.2023 20:31

    Pracownik

    Cześć Wszystkim Komentującym. Pracuję w Apatorze już jakiś czas. Czas, który pozwolił mi na postawienie oceny temu zakładowi i miejscu pracy. Pierwsze wrażenie pozytywne wywarła na mnie technologia i nowoczesnośc tego miejsca. Miejsce to można uznać za zakład, który spełnia standary ostatniej dekady. 5S, Lean jest tu narzędzie, potrzeba czasu na doskonalenie. Ludzie w porządku na ogół. Pomogą "nowemu" i nawiążą jakąś rozmowę. Zdarzają sie mimozy i księciunia, którym trzeba się w pas kłaniać, bo zwyczajnie języka w gębie pozapominali. Na dziale wtryskarek na którym pracuje ludzie starają się być pomocni i mili. Szczególnie kieruje sie do prowadzących zmiane, Goście maja wiedze na temat maszyn. Tyczy sie to również Kordynatora tego działu. Pomieszczenia socjalne są schludne, przejrzyste i wszystko jest jak trzeba. Wystarcza na dużą liczbę ludzi itp. Wierzcie mi komentujący są zakłady, gdzie takie hale, takie przestrzenie (choć u nas brakuje miejsca) to rzadkość. Zakład z historią, wiedział kiedy zmienić asortyment, dobrze to rozegrał. Niestety po plusach przychodzi czas na minusy. Największym minusem Apatora i wielu fim około Torunia jest płaca. Żeby ludzie po dekadach pracy dostawali grosze.... niepojęte. Niech nikogo nie zwiedzei fakt, że praca na produkcji to tylko prosta praca... Ktoś musi to wykonać, ktoś zwyczajnie na te stanowisko nie pójdzie- bo nudne stwierdzi. Problemy z operatorami maszyn, których pensje są niskie. Szkoli sie mało osób nowych (bo kto przyjdzie za niską pensje), a jak ktoś fachura to pozwala mu sie odejść. Nie tędy droga. Nie pomorze 5S i Lean, gdy nie ma specjalistów. Wyobraźcie sobie, że operator, aby być przekonany o swojej fachowości, to oprócz szkoleń i nauki (co jest jasne) musi odpowiednio wysoko zarabiać. Fachowcy to jest dobro narodowe, bo niby mówią...nie ma ludzi niezastąpionych. Jednakowoż zastąpienie go zajmuje czasu i przyprawia o błędy w pradukcji, co jest wypadkową nabierania doświadczenia. Warte podkreślenia jest fakt, że w Apatorze jest wiele osób, które chcą....którym zależy. Warto je zauważyć i doceniać. Nie odbierać im pochwał i pieniędzy.... Zatem na zakończenie dla Koleżanek i Kolegów więcej usmiechu na twarzy i zwyczajego otwarcia dla świata i ludzi. A dla kierownictwa i zarządu o docenianie ludzi i to co ja zawsze powtarzam....Produkcja podstawą każdego zakładu produkcyjnego. Pozdrawiam :)
    ReviewUserIcon
    anonim

    15.07.2023 09:01

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kamaczo

    27.07.2023 21:45

    Inne

    Zmiany są tego typu jak w sowieckiej Rosji. Pana L. zastąpił pan M. To tak jak Jeżowa zastąpił Beria. Zarządzanie jest przez presję, reszta jest drugorzędna.
    ReviewUserIcon
    Ona

    12.06.2023 09:52

    Kandydat

    Ten zakład to jedna wielka pomyłka. Odbyłam rozmowę wydawało mi się że dostanę pracę a jednak nie,a najlepsze jest powód "bo robie kurs prawa jazdy". Myślałam że teraz prawo jazdy jest potrzebne. Osoby które przeprowadzają rozmowę chyba mają coś nie tak(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ona

    17.06.2023 15:58

    Kandydat

    Jak mam wracać, przeprowadzili ze mną rozmowę gdy powiedziałam że robię prawo to uznali ze jak zdam to zaraz się zwolnie i tyle. Za to przyjęli osobę która nigdy nie pracowała. Widocznie ja źle robię.
    ReviewUserIcon
    była

    08.07.2023 16:11

    Były pracownik

    ale norma musi byc a nowi maja nadrabiac?? az wcale mi nie zal ze nie mam nocek i zarabiam tyle samo i nie musze bulic 150 za miesieczny... polecam prace za nawet nie miske ryżu apator jest super ;)
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.07.2023 18:54

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim 6

    05.07.2023 19:32

    Były pracownik

    Tu masz racje , za miske ryżu , będziemy pracować , bo przecież dla nich musi być , oni ciężko na to pracuja :) , gdyby nie robol to by nic nie mieli , wstyd że taki zakład daje takie podwyżki , się dziwią że ludzie się zawlniają , ludzi przyjmója , jak nie ma pracy :)
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    17.06.2023 11:26

    Kandydat

    Jakie opinie na temat rekrutacji, która się miała odbyć teraz ? Dużo osób zostało przyjętych,?
    ReviewUserIcon
    Xxx

    19.06.2023 08:39

    Kandydat

    Przyjmują tych co nigdy nigdzie nie pracowali i są po podstawowce. Myślałem że trzeba mieć raczej jakiej doświadczenie ale ci co mają to nie dostaną pracy
    ReviewUserIcon
    Gość

    19.06.2023 18:53

    Były pracownik

    Nawet ludzie z Ukrainy odchodzą takie mają stawki więc może Azjaci będą mniej wymagający ? Jeśli tak to na pewno też do czasu . Pieniążki są potrzebne na sprzęty monitorujące pracowników (niby dla bezpieczeństwa, bajki ..)więc ludzie nie dostają podwyżek, bo na nie już nie starcza .To co mają dołożyć do stawki jest śmieszne i upokarzające
    ReviewUserIcon
    CZERWIEC

    04.06.2023 10:06

    Pracownik

    Czterobrygadówka jest stosowana przy produkcji, gdzie linia produkcyjna stale musi funkcjonować bo jej zatrzymanie przyniosłoby straty. A jak to wygląda w Apatorze na elektronice. Czy zdarza się, że testery stoją tygodniami? Stoją, całe rzędy testerów stoją włączone i nikt na nich nie pracuje. Czy można wyłączyć lutownicę? Czy może wiąże się to z gigantycznymi stratami? Setki urządzeń, oświetlenie włączone przez weekend i jakoś nikt nie widzi tam strat energii. Na świecie eksperymentalnie wprowadza się 4 dniowy tydzień pracy, a Apator funduje pracownikom system pracy mega obciążający fizycznie i psychicznie. Oszczędności to firma powinno poszukaćna etatach, już jest 3 kierowników, a ilu jest tzw. inżynierów i innych specjalistów to chyba nikt dokładnie nie wie.
    ReviewUserIcon
    Pani

    05.06.2023 04:17

    Były pracownik

    Poprawka .na elektronice jest 8 dni pracujących i jak masz szczęście to przypadnie Ci wolny weekend a jak nie to jeden dzień na przespanie sie i dalej heja do roboty
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.05.2023 15:17

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Gość

    23.05.2023 16:33

    Pracownik

    Tak ,tak ,trzeba o tym pamiętać, zwłaszcza jeśli pracuje się w weekend, ręczników papierowych też nie ma bo były za drogie i zamontowali wyjące suszarki do rąk przy których trzeba stać dłuższą chwilę zanim ręce będą w miarę osuszone ,twarzy jednak nie da się tak obsuszyć a jest przyjemnie oplukac spocona twarz gdy na hali upał i duszno ,umywalki też nie wyglądają najlepiej często są brudne i zachlapane ale nie ma czym wytrzeć Cóż nawet w toaletach zrobili cięcia budżetowe, oszczędzają nawet na papierze tylko zapominają wyłączyć monitory ,oświetlenie i inne urządzenia w dni wolne od pracy kiedy w zakładzie znajduje się tylko mała grupka pracowników
    ReviewUserIcon
    Szkodaryjastrzepic

    21.05.2023 23:32

    Inne

    Bida z nędza plus (usunięte przez administratora) zacofana firma Ale mają darmowy parking ????????????
    ReviewUserIcon
    Pani

    16.04.2023 10:34

    Pracownik

    Cudownie,super nowa firma cateringowa mozna kupic swieze sniadanko tylko (usunięte przez administratora) jedne my na produkcji zaczynamy przerwe o godz 8.30
    ReviewUserIcon
    Gość

    16.04.2023 18:14

    Pracownik

    No to jedzonko jest dla tych lepszych .. Nam zostają kanapki bardzo często jedzone na sucho bo po przejściu kilometra do stołówki z przerwy zostaje tylko czas na szybkie zjedzenie bo herbatka gorąca ...
    ReviewUserIcon
    Dorota

    27.04.2023 06:27

    Pracownik

    Te wpisy to mam wrażenie na siłę szukanie dziury w całym. Nie spotkałam się z firmą do której catering przyjeżdża na życzenie, tym bardziej, że przerwy są o różnych porach. Druga sprawa to, że jakoś do "Pana kanapki"sporo osób wychodzi i jakoś kilometry nie są problemem. Jest tu sporo opinii prawdziwych, ale momentami mam wrażenie, że szukanych na siłę. Pisać byle popisać....
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.04.2023 23:03

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    COPERNICUS

    15.04.2023 09:48

    Pracownik

    Za głupotę trzeba płacić, oczywiste było, że zapłaci produkcja. Kapitan zdegradowany, uciekł na chorobowe, kumaci oficerowie pouciekali, szlaban leży obalony, flagi opuszczone, morale najniższe w historii firmy. Spółka matka najgorsza w grupie? Dywidenda? Jeszcze kilku specjalistów po kursach JDT* i wszystko piedryknie, a wtedy pójdziemy wszyscy na zieloną łątkę. *JDT - Jezioro Damy Tutaj
    ReviewUserIcon
    Administrator

    28.08.2022 12:20

    Inne

    Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Apator S.A. na stanowisko Technik utrzymania ruchu?
    ReviewUserIcon
    Zielarz

    09.04.2023 03:43

    Były pracownik

    Niestety pracowałem w tym zakładzie 12 lat bez przerwy i mogę stwierdzić z autopsji iż okres próbny trwa tam ok. 10 lat; po tym otrzymuje się podwyżkę w wysokości 100 zł brutto (sic!)
    ReviewUserIcon
    Hmmmm

    12.04.2023 13:31

    Pracownik

    czy dopiero zaczynasz jako młodszy monter czy jeśli pracujesz 8 lat i jesteś monterem masz te same pieniądze czyli najniższą krajowa... a starszy monter ma 100 zł więcej do łapy... całe widełki
    ReviewUserIcon
    Oskubany

    01.04.2023 18:25

    Pracownik

    Przeczytajcie najnowsze info na hrsys.. premia roczna "niewidoczna".. odjechała jak mercedesy do garaży akcjonariuszy.. a dla pracowników drożdżówka i wafelek w podziękowaniu za cały rok harówki na czterobrygadówce.
    ReviewUserIcon
    Gość

    01.04.2023 22:42

    Były pracownik

    Tak ,na zebraniach miód na uszy się leje i na tym koniec ,nie licząc tych poniżających wafelkow ,drożdżówek i czego tam jeszcze ,z drugiej strony ludzie jeżeli czują się poniżeni tymi dowodami wdzięczności nie powinni ich przyjmować, dla pracowników wiecznie brakuje na premie ,podwyżki ale lekką ręką wydają krocie na niepotrzebne "zabawki " np MES-a ,który tylko przeszkadza i nie pozwala się skupić na pracy ,nie odzwierciedla faktycznie tego co dzieje się na stanowisku no i przede wszystkim wiecznie są z nim problemy . Dużo by można pisać ale nie ma sensu bo góra ma to wszystko głęboko, ludzie swoje opierając się na doświadczeniu, a gora swoje ,wprowadzając swoje nieprzemyślane pomysły
    ReviewUserIcon
    Olek

    04.04.2023 08:14

    Pracownik

    Hahaa to fakt! Spójrz jeszcze na plan na ten rok do wyrobienia! Hahaa także premia roczna już nigdy nie będzie widoczna! I zaznaczam,że te pyszne drożdżówki nie były dla WSZYSTKICH pracowników!!! Jak widać tylko jeden dział się postarał :) Hahaha
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    01.04.2023 13:30

    Pracownik

    Dwa pytania dotyczące działu elektroniki. Czy wyrzucanie na śmietnik dobrych stanowisk wykonanych z profili aluminiowych kupionych za duże pieniądze jest działaniem gospodarczym czy raczej przejawem braku szacunku do majątku firmy a tym samym pieniędzy akcjonariuszy. To przecież nie pierwsze takie decyzje na naszym dziale elektroniki. Druga sprawa to jaki sens miało zatrudnienie jednego "wybitnego specjalisty" na stanowisko kierownika (elektronika+montaż liczników) skoro znowu powróciliśmy do starej struktury. (dwóch kierowników + trzeci nad nimi) ponosząc z tego tytułu więcej start niż korzyści. Większość pomysłów, zmian w ostatnich kilkunastu miesiącach podjętych przez dwóch "dyrektorów" to pasmo wydatków i porażek (np. MES, rozwiązywanie działów, odchodzący z pracy wartościowi dla firmy pracownicy) Podstawowym problemem jest brak szacunku do ciężko pracującej załogi i oddanie władzy osobą robiącym szybkie kariery w różnych firmach. Im nie zależy na długofalowym rozwoju Apatora lecz na własnej pensji i karierze.
    ReviewUserIcon
    2023

    29.03.2023 18:39

    Pracownik

    Podobno w tym roku zmienione będą zasady wypłaty dywidendy. Spośród największych udziałowców wylosowanych będzie pięciu szczęśliwców i tylko do nich trafi dywidenda. Coś na kształt premii losowanej na łącznikowej.
    ReviewUserIcon
    Obserwator..

    29.03.2023 18:39

    Pracownik

    Kiedy w końcu zacznie się uczciwe traktowanie ludzi, narzuci "wszystkim" normę i będzie ją egzekwować a nie wymagać od tych którzy mają ją narzuconą, na prawdę się starają i dążą by ją zrobić, a od "wybranych" nie, bo tam nikt przecież nie sprawdza ile i w jakim czasie więc jest czas na wszystko.. zacznijcie doceniać pracowników i ganić tych co trzeba bo jeszcze trochę i wszyscy będą siedzieć i mówic że mają wyjeb.. bo to się najlepiej opłaca zwłaszcza, że każdy ma podobną stawkę
    ReviewUserIcon
    Hmmm.

    19.03.2023 09:41

    Pracownik

    Prośba do działu HR. Chyba przydałaby się nowa przegródka na tablicy wniosków przy wejściu na halę, chodzi o druki wypowiedzenia. A może taki formularz powinien się znalęźć w Enovie?
    ReviewUserIcon
    anonim

    16.03.2023 17:17

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pani

    16.03.2023 18:32

    Pracownik

    Jaakie związki?tam jedna wielka klika zwiazki zawodowe porrafią tylko składki zabierac
    ReviewUserIcon
    Powinno być lepiej

    18.03.2023 18:46

    Pracownik

    Człowiek dąży do tego by mieć lepiej, a nie gorzej. Zawsze tak było i będzie. Skoro ktoś nie rozumiem, że gorzej już być nie może i 4 zmiany w takim systemie co 2 dni inna zmiana chodzić jak pijany do pracy. Po miesiącu pracy w tym systemie nie wiedziałem co za dzień jest serio. Teraz słyszę, że kolejne miesiące lata na 4 zmianach to rzygać się chce, a organizm coraz słaby i coraz mniej wydajny się robi. My jesteśmy ZMĘCZENI.
    ReviewUserIcon
    Pies Pawłowa

    17.03.2023 20:37

    Pracownik

    Ale sobie dzisiaj z nami na zebraniach kierownictwo poleciał do nas utożsamiać z psem Pawłowa proszę sobie poczytać o tym eksperymencie. Za każdym razem kiedy wywiąże my się z zadania dostaniemy nagrodę a to wagelek, a to drożdżówka, a może kawałek ciasta następnym razem będzie. My szara masa będziemy sobie utożsamiać wykonanie zadania ze słodką niespodzianką naprawdę BRAWO!!! umiecie Państwo się zachować dosłownie przedszkole. Dzięki tym wszystkim, którzy mają jeszcze Honor i nie poszli po drożdżówki co oni sobie myślą, że za dziękuję i drożdżówkę będziemy pracować; proponuję na następny raz miseczkę ryżu.
    ReviewUserIcon
    Kazik

    17.03.2023 21:13

    Kandydat

    Czy dobrze rozumiem, ze w firmie nie płacą wynagrodzenia? Pracujecie wyłącznie za dziękuję i drożdżówki?
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Apator?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Apator S.A.

    Gdańska 4 A lok. C 4 87-100 Toruń

    NIP:8790166896

    KRS:0000056456

    http://www.apator.com
    Branża główna: Automatyka i pomiary

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    obserwator

    15.03.2023 19:45

    Pracownik

    pomijając pomysł z zamówieniem pizzy i kebabów na dzień kobiet i zjedzeniu przy stanowiskach pracy zamiast na stołówce a innym zamiast tego grożenie naganami za butelkę wody tu już jest coś nie tak!!!
    ReviewUserIcon
    :(

    12.02.2023 10:20

    Pracownik

    6-ty tydzień roku i z elektroniki odchodzi 6 osób, osób z produkcji. Rok ma 52 tygodnie, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. Nieprodukcyjni mają się świetnie, nawet tendencja wzrostowa. Co na to nowy prezes? Ciekawe, czy pokusi się i zerknie na dane sprzed 3,4 lat. Jaka wtedy była wydajność i ile było stanowisk nieprodukcyjnych.
    ReviewUserIcon
    go home

    15.03.2023 18:51

    Pracownik

    tam to w ogóle jest inny świat, nawet mają premię losowaną. Wszyscy robią, a trzech zgarnia po 200 zł. Fantastyczny pomysł:(
    ReviewUserIcon
    Gość

    15.03.2023 19:28

    Były pracownik

    Tak rewelacja ,szkoda tylko ,że tym osobom które naprawdę zasłużyły jakoś szczęście nie dopisuje Premia powinna trafić do tych gdzie jest najlepsza jakość bo widać, że się starają
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.03.2023 17:56

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Hmmmm

    09.03.2023 19:07

    Pracownik

    dodaj jeszcze by produkować trzeba mieć sprawne maszyny i materiał, bo ostatnio z tym też super sprawa ;)
    ReviewUserIcon
    WAFEL

    11.03.2023 07:25

    Pracownik

    Dodaj też, że żeby więcej produkować trzeba mieć więcej inżynierów procesu, a żeby mieć więcej inżynierów procesu trzeba więcej produkować.
    ReviewUserIcon
    Olek

    06.03.2023 15:02

    Pracownik

    Dokładnie ogłoszenia o tym,że firma zarobiła krocie...przesunięcie terminu ogłoszenia premii wynikowej na 2023! A co z premią wynikową za 2022? Hmm...czyżby kolejny rok żadnej premii??? Podwyżki?! Co najwyżej prądu, gazu i produktów we własnym gosp.domowym...niektórzy tyrają w systemie 4-brygadowym po kilka lub kilkanaście lat non stop! Dodatki obniżone... weekend wolny raz w miesiącu...nie wiesz co to weekend majowy i co to są pojedyncze święta przypadające w ciągu roku?..a to wszystko za wolny dzień hmm...nadgodziny kiedy??? W dzień wolny? Czyli 8 dni pracujących ,dzień wolny I kolejne 7 dni pracujących...no ale kto tam będzie się tymi ludźmi przejmował...ważne, że jest kasa na kolejne "białe fartuchy" itp ...przykre...
    ReviewUserIcon
    Leo

    07.03.2023 15:18

    Pracownik

    Dokładnie tak jest. Nie pozwalają zejść z 4 brygadowki ludziom którzy orają tak od lat. Wszystko ucięli tylko wymagania mają większe
    ReviewUserIcon
    Karol

    08.03.2023 18:03

    Inne

    Siemanko.A kto się orientuje jak sytuacja na maszynach wtryskowych? Doszły mnie słuchy że jest szansa zatrudnienia się.No i fajne dziewczyny są ????
    ReviewUserIcon
    Jeden z wielu

    05.03.2023 18:39

    Pracownik

    Na zebraniach ciągle się mówi ..jest super, jest lepiej, jest postęp, dziekujemy za wasze zaangażowanie, za pracę i starania, ale gdy tylko pojawia się pytanie o podwyżki, bo większość pracowników w tym roku osiągnęła już pułap najniższej krajowej nagle ..musicie się jeszcze postarać.. jest za słaba wydajność ..za dużo błędów.. firma ma za małe zyski.. generujemy za duże straty i tak w kółko ..z kolei na stronie Apatora piękny artykuł jak to firma zarobiła krocie.. jeśli ktoś szuka pracy za najniższą krajową zapraszamy.. lepiej nie będzie chyba, że wygracie premie w loterii.. super bonus na zachętę dla pięciu wspaniałych do których los się uśmiechnie pod warunkiem że wyniki usatysfakcjonują górę. Dodatki już nie takie jak kiedyś, nie motywują tych co pracują na nocki bądź w systemie czterobrygadowym, więc niestety coraz więcej osób odchodzi, maszyny za miliony wydajne w kilkunastu procentach, bo po co zapłacić za serwis i dobre przeszkolenie pracownika, oraz dać mu godną pensje ..inwestycja w automatykę się opłaciła bo przecież człowiek to nie maszyna musi pić, musi siku i czasem ma gorszy dzień, więc może zrobić mniej.. automaty natomiast są niedozdarcia, nie okazują emocji, nie generują błędów, wydajność maksymalna i co najważniejsze nie wołają o podwyżkę ..co innego już koszta części i serwisu. Produkcja się stara ale niestety jest jeszcze za mało białych fartuszków, żeby to wszystko ogarnąć. Może kiedyś będzie lepiej trzeba być dobrej myśli ..
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.03.2023 16:41

    Pracownik

    Czołem wszystkim wiernym i jeszcze pracującym w tej "cudownej" firmie. Teatralnego Tobie dali i myślą, że zaskarbili sobie dozgonną wdzięczność he he he... Kto rozdawał te wafelki wszyscy dobrze wiemy. Najpierw zebrania i coraz większe zaciskanie pętli na szyi, a później wafelki. Widać jak Nas postrzegają, za (usunięte przez administratora) mają. Powoli robi się najgorszy (usunięte przez administratora) w okolicy. Wodę masz pić z kubka ludzie chodzą do pracy i ŻYJĄ czy czyta to góra??? Powtarzam ŻYJĄ połykają leki, rozrabiają lekarstwa, czasami leki na ciśnienie nie pomagają, a kawy parę łyków tak. Poza tym saszetki firmowe dają tylko w nich masz nosić rzeczy, a są osoby na hali, które sobie u brygadzistów rzeczy trzymają lub po szafkach różnej maści chowają, a ty zwykły robolu noś wszystko ze sobą, od leków po środki higieny itd. Oczywiście zapomnisz czego nie ma zmiłuj szatnia zamknięta i wyjesz jak wilk do księżyca pod szklanymi wrotami by ochrona otworzyła szatnie bo coś z niej potrzebujesz. Czekać tylko kiedy wc będzie otwarte od- do. Proponuję dystrybutory z wodą otwierać o pełnych godzinach tylko na 5 minut, na stołówce też grzanie czajników tylko przez pierwszych 5 minut przerwy śniadaniowej, poza tym lećmy z groteską dalej rękawiczki raz na miesiąc, cyna raz na dwa miesiące itp. KTO JEST ZA??? Do szanownych rządzących w zakładzie pracują LUDZIE wiemy, że bardzo ale to bardzo chcecie nas upodlić zabrać kawę, herbatę dobrze wiecie, że 20 minut na jedzenie w tym papieros i kawa to jest nierealne czyli mamy wychodzić po łyk kawy na stołówkę, a szklankę z kawą trzymać zamkniętą w szafce. Czy ktoś policzył jakie straty będą się generowały jeżeli każdy z nas wyjdzie na stołówkę po łyk herbaty bądź kawy. Pracują też osoby, które nie mogą pić wody nikt się nie zastanowił, że żołądek boli po wodzie tak, tak moi drodzy są wśród nas osoby, które nigdy nie wypiją wody łyk czy dwa owszem ale nie żeby cały dzień o wodzie, preferują ze względów zdrowotnych herbatę bez cukru nie klei się. Chyba, że patrząc z drugiej strony firma dba o naszą ekonomiczną strefę. Zaoszczędzimy rocznie na kilku paczkach kawy, herbaty i kilogramach cukru i w naszym domowym budżecie też przestaną nam samochodziki odjeżdżać.
    ReviewUserIcon
    Zdegustowany wtryskiwacz

    27.02.2023 18:11

    Pracownik

    Witam wszystkich, firma na chwilę obecną nie jest godna polecenia. Polityka centrali od lat prowadziła do jednego, powtórki amerykańskiego forda (kto nie zna, niech poczyta). Rotacja na stanowiskach dyrektorskich, chęć szybkiego wykazania efektów przez cięcia doprowadziła do redukcji kluczowych pracowników firmy. Kondycja firmy jest w opłakanym stanie, Apator nie jest w stanie podzwignąć żadnego poważnego tematu (pomimo ze probuje to zrobić) przez brak kluczowych osób w których miejsce zatrudniono ludzi od soczków i marchewek.. żadne lean ani inne mesy nie uzdrowią firmy, podążanie tak utartymi schematami (case Toyota - wciskała wszystkim just in time a samemu posiadala pełne magazyny części, co spowodowało wykoszenie konkurencji - czytaj rynek USA - Trump rulz) nic nie da.. nietrafione i niepotrzebne inwestycje, okłamywanie rady nadzorczej czy 50 miejsc paletowych zajętych przez liczniki obecnie nadające się do utylizacji przez maszyny po 3 mln na płytkach pcb (szkoda bylo firmie 18 tys rocznie wydac na serwis aby maszyna działała z serwisem 24h) to tylko kilka trupów wyglądających z szafy. Można by Tutaj Panu N wyciągnąć na światło dzienne tyle historii że dnia by nie starczyło na opowiadania…. Ale firma juz od 10 lat boryka się z takimi problemami i w czasie kryzysu wszystko zaczyna boleć, nieprawidłowy i zawiły system naliczania kosztów ( Pani Anita za Czasów Mirosława K przedstawiła plan naprawczy, ale było za drogo… to w zamiast tego kupili i wdrozyli pożal sie Boże mesa który nic nie zmienił…) pchają się w nową wersję LN-a ( każda poważna firma pracuje na systemach z 21wieku np sap i to z pełną integracją - czego w apatorze brakuje) nawet nie określiwszy systemu nadrzędnego… team center niczym total commander wiedzie prym nad prymem wraz z burdelem w dokumentacji i utrzymaniem przez 7 konstruktorów produktów z ubiegłego wieku… nawet nie trzeba wspomnieć o (usunięte przez administratora) w HRach i braku mapy kompetencji czy zakresu obowiazkow.. i tak, to są zaniedbania wieloletnie wynikające z cięć a nie z braku chęci i kompetencji pracowników… równia pochyła przyśpiesza, ale niech firma wyda kolejne kilk baniek na nowego arsa czy licznik, a w naszym pionie niech zabiorą premie i każą pracować nadgodziny…
    ReviewUserIcon
    Olek

    02.03.2023 11:19

    Pracownik

    Oj tak! Pięknie ujęte! Dodam jeszcze, że co chwilę "nowe"kolejne stanowiska kolejni inżynierowie, kupcy...kolejny kierownik... Komputery ,nowe systemy...za grube miliony,które nic lepszego nie wnoszą...zero doceniania zwykłego pracownika...jakiś czas temu ankiety dla pracowników...co wynikło z tych opinii...nic...ludzie tyrają...premii rocznych to już chyba nigdy nie zobaczymy...z wielkiej łaski 200zł brutto za brak absencji w normalnych firmach takie dodatki są do pensji na stałe jeśli nie chorujesz...za chwilę zmienią się widełki płacowe o ile? 100zł? Przy tych cenach przy tej inflacji...śmiech na sali... Panu L...już dawno powinno się podziękować...
    ReviewUserIcon
    Ja

    02.03.2023 14:18

    Były pracownik

    Ten L.. to już niejedną produkcję rozwalił w firmach w których był. Taki to z niego pseudo fachowiec.
    ReviewUserIcon
    anonim

    26.02.2023 11:52

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    BMW

    27.02.2023 19:13

    Pracownik

    może szuka tych mercedesów, co mu odjechały. A jeden z nich mógł być dla nowego prezesa.
    ReviewUserIcon
    Gizmo...

    07.02.2023 04:15

    Pracownik

    Niezłą ma renomę ten cały Apator... Ciekawe kiedy zamkną tą "firmę" bo raczej żaden młody człowiek po szkole nie przyjedzie pracować do tego "czegoś" za grosze i robić na tych nierobów u góry
    ReviewUserIcon
    KARATE KID

    10.02.2023 18:15

    Pracownik

    Przesadzasz Gizmo, niedawno przyszedł młody, inteligentny człowiek do pracy w ASA. Był na tyle inteligentny, że zrezygnował z pracy po 2 godzinach. Podobno stwierdził, że w Apatorze mieszają jakieś lewusy i ciamajdy i nic dobrego z tego nie będzie.
    ReviewUserIcon
    Zocha

    08.02.2023 15:39

    Pracownik

    A mnie dziwi dlaczego znikają niewygodne komemtarze? Czyżby dla kogoś były niewygodne?
    ReviewUserIcon
    Widz

    03.02.2023 12:01

    Inne

    Dlaczego nie bierzecie się za osoby które chorują? ."Elektronica " ale nie od produkcji tylko od osób które siedzą za biurkiem. .
    ReviewUserIcon
    Mercedes i rój

    02.02.2023 23:06

    Były pracownik

    W tej firmie jest coraz gorzej, na wszystkim oszczędzają ale robią sztuczne stanowiska i zatrudniają na nie ludzi co wgl nie mają pojęcia, paranoja, winna zawsze pracownika że Mercedes odjechał, w sobie błędu nie widzą, ale spokojnie jabłka zgniłego się nie rusza bo samo się wykończy, dobrze że wrócił były prezes i zrobi porządek z tym całym cyrkiem co się dzieje, pozagląda w papiery oraz w faktury oraz czy jest to fizycznie na stanie, a z drugiej strony ludzie się zwalniają i to tacy ludzie co już dużo potrafią, niedługo obudzą się z ręką w nocniku bo słyszałam że serce ❤️ Apatora będzie się powoli kruszyć
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.01.2023 09:44

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    BPA

    28.01.2023 12:57

    Były pracownik

    Firma to (usunięte przez administratora) jak tylko, ktoś podnosi kwalifikacje i staje się niewygodny to usuwają, kierownicy i zarząd stołków się trzymają choćby się paliło i bardzo śmieszne pensje również dla kadry technicznej Aha dyrektor personalny nie ma żadnej władzy na tym kto i gdzie pracuje i czy może kogoś zatrudnić
    ReviewUserIcon
    $$$

    09.01.2023 10:27

    Pracownik

    Dawno nie było takiego bałaganu, zaczął się jak się pojawili cudotwórcy i zaczęli wprowadzać swoje „ porządki ”. A dzisiaj jest wciskanie kitu udziałowcom, że niby wojna w Ukrainie, słaba koniunktura gospodarcza i wysoki poziom kosztu pozyskania finansowania zewnętrznego. A o covidzie zapomnieli? Produkcja idzie jak krew z nosa. Jedyny ratunek jak widać to coraz większa ilość nieprodukcyjnych białych fartuszków.
    ReviewUserIcon
    Lewandowski

    09.01.2023 13:34

    Pracownik

    Firma zaczęła spadać gdy nastąpił transfer do zarzadu bialych kołnierzykow i to trwa niestety.
    ReviewUserIcon
    obserwator

    22.01.2023 12:05

    Kandydat

    No nikt nic nie wnosi bo awansowali lub zaczęli prace ale najpierw sie przeciez ucza hahahaha A my na nich zapieprzamy tylko ze dla nas najnizzza krajowa A oni biora pensje i to nie male łażą wiecznie sie naradzaja A nic z tego nie wynika
    ReviewUserIcon
    Administrator

    11.01.2023 11:37

    Inne

    Firma Apator S.A. poszukiwała jakiś czas temu pracowników na stanowisko Monter. Czy jest ktoś, kto otrzymał tę pracę? Czy organizowane są tam szkolenia podnoszące kompetencje?
    ReviewUserIcon
    Hmmmm

    11.01.2023 12:15

    Pracownik

    tak w umowie jest monter a teraz mlodszy monter i monter to to samo płacowo, ale prace są różne, szkolenie taaaa jasne 5 min i orient express ;) a tak serio to normalni pracownicy zawsze pomogą warto pytać ;)
    ReviewUserIcon
    Hmmmm

    11.01.2023 12:52

    Pracownik

    obecnie aneks obejmuje kwotę na najniższą krajową wiec nie odpowiem
    ReviewUserIcon
    WWW

    21.11.2022 09:28

    Pracownik

    Nie ma to jak stać na drodze i debatować blokując przejście. Kierownicy, brygadziści, liderzy i inni nieprodukcyjni specjaliści stoją codziennie i myślą jak usprawnić produkcję. Oto moja rada zejdźcie z drogi, dajcie przejechać paleciakiem, wózkiem, przejść, po prostu pracować. Myślałam, że poszli po rozum do głowy i znaleźli miejsce na te jakże potrzebne strumienie, ale gdzie tam poszli blokować drogę z drugiej strony. Pytanie do behapowca, czy na drodze transportowej i jednocześnie komunikacyjnej powinny się odbywać takie spotkania?
    ReviewUserIcon
    ściana

    25.12.2022 20:40

    Pracownik

    eeeetam ktoś kiedyś tu pisał cytuję-:dajcie jej spokój jest młoda ogarnięta nauczy się nikt nie rodzi się geniuszem:i co nadal nie ogarnia tak????
    ReviewUserIcon
    obserwator

    26.12.2022 15:30

    Były pracownik

    w sumie nie musi rządy z szarpa licza się znajomości układy ukladziki jak się nie podlizujesz nie masz miejsca
    ReviewUserIcon
    Gość

    18.09.2022 21:01

    Kandydat

    Witam. Mam pytanko odnośnie pracy w Apator S.A.Jak się pracuje na produkcji ? Czy warto podjąć tam pracę?
    ReviewUserIcon
    Kolega

    19.11.2022 16:33

    Pracownik

    Pracę w Apatorze omijać szerokim krokiem pensje małe i dodatki śmieszne
    ReviewUserIcon
    ela ela

    25.12.2022 15:43

    Były pracownik

    jak sie dostosujesz i bedziesz czyscil buty a,la brygadzistkom to możesz zacząć tam prace bo jak masz honor i własne zdanie to tego cyrku nie zniesiesz
    ReviewUserIcon
    Podwyżki

    04.12.2022 22:08

    Kandydat

    A propo dodatków do 4bryg i dodatku do nocek to od nowego roku ma być jeszcze mniej, bo to dobroć pracodawcy że tyle daję, szukają oszczędności na wszystkim a robią sztuczne stanowiska na których się uczą ludzie co nie mają wgl. Zielonego pojęcia. Ludzie będą uciekać z tego statku od nowego roku i to ludzie wykfalikowani , i co wtedy ? Statek może osiąść i się nie podniesienie
    ReviewUserIcon
    Olek

    06.12.2022 09:31

    Pracownik

    Ploteczki, ploteczki skąd takie info...? Nie sądzę by firma ponownie poobcinała dodatki to byłoby jednoznaczne z utatą większości pracowników.Za pieniądze bez dodatku, praca za płotem czeka na 3 zm.z wolnymi weekendami.
    ReviewUserIcon
    SOCKSY

    10.12.2022 09:43

    Pracownik

    Czyli ci co nie potrafią i nie wiedza uczą innych. Co na to mądrość ludowa? Jest takie przysłowie „Uczył Marcin Marcina, a sam ..
    ReviewUserIcon
    Xd

    06.12.2022 18:38

    Były pracownik

    Firma oszczedza na ogrzewaniu hali :( jest zimno a nam nie wolno chodzić w swoich bluzach to może warto by dać pracownikom firmowe cieplejsze bluzy
    ReviewUserIcon
    Ktosik

    06.12.2022 19:52

    Były pracownik

    Zgadzam się z tym ,mogliby zorganizować polary dla pracowników najbardziej zimno dokucza w weekendowe dni i nocki kiedy jest nas mało, ukraincom wolno nosić bluzy ,bezrękawniki itd ...nam nie ..
    ReviewUserIcon
    Olek

    03.11.2022 15:15

    Pracownik

    Niestety..."źle się dzieje w państwie duńskim"...to była dobra firma.Do pracy przychodziło się z uśmiechem,a teraz...niższe dodatki...podwyżka w porównaniu do szalejącej inflacji to jakiś żart...Dodatek za obecność to powinno się zostawić na stałe...Przez cały, dość długi staż pracy brak L4 więc wiem,że jest to w jakiś sposób docenione.Za chwilę nie będzie komu naprawiać maszyn bo jedyny, najbardziej doświadczony mechanik w firmie również położył wypowiedzenie...Przykre bardzo...
    ReviewUserIcon
    Olek

    17.11.2022 10:08

    Pracownik

    Pomniejszony dodatek nocny oraz dodatek za 4brygady, tak wpłynęło teraz dostajesz połowę mniej...

    Zostaw merytoryczną opinię o Apator S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.