Opinie o Jd-Kulej Jarosław Kulej w Gdynia

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Jd-Kulej Jarosław Kulej, oraz Klientów firmy. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Jd-Kulej Jarosław Kulej o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jd-Kulej Jarosław Kulej w Gdynia

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Jd-Kulej Jarosław Kulej dogadują się między sobą?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Jd-Kulej Jarosław Kulej?

Magda Nowy wpis

Pracuje ktoś w firmie z Ukrainy ?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Jd-Kulej Jarosław Kulej dogadują się między sobą?

odpowiedź ;)
@Pytanie

Zależy od pracowników, ale gdybym miała wystawić ogólną ocenę to nie - pracownicy poszczególnych działów nie darzą się sympatią. Delikatnie rzecz ujmując. Ja nie miałam z tym problemu, bo rozmawiałam z tymi, których lubiłam, a z resztą ograniczałam kontakty do niezbędnego minimum, ale jest dużo gadania za plecami etc. Potwierdzam, że w tej firmie karierę można zrobić, jeśli zamiast na obowiązkach skupia się na podlizywaniu szefowi, który, nawiasem mówiąc, mając auto palące pewnie jakieś 20l/100 km potrafi przyjść i "zażartować" hahaha jaki to on nie jest biedny. Żenada. Wspominany tu dyrektor Marek N. faktycznie nie powinien mieć nic wspólnego z zarządzaniem ludźmi. Zdarzały się lepsze i gorsze momenty, ale taki poziom rozhuśtania emocji nie powinien cechować człowieka, którzy zarządza pracownikami. Lubiłam swoją pracę i byłam bardzo chwalona zarówno przez kierownika jak i wspomnianego dyrektora, ale propozycja podwyżki była tak żenująco śmieszna, biorąc pod uwagę zwiększenie zakresu obowiązków o pół etatu, że zrezygnowałam. Z całą pewnością są pracownicy, którzy sobie chwalą, nie wszyscy dlatego, że używają wazeliny, ale generalnie duże znaczenie ma sympatia (lub jej brak) przełożonych, a nie to, jak wykonuje się swoje obowiązki.

adas Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

co druga osoba to zawodowy podpierdzielacz także tragedią

anonim
Klient

(usunięte przez administratora)

Zadowolony klient Nowy wpis
Klient
 Pytanie

Czyżby jakiś sfrustrowany BYLY pracownik, który musi sobie ulżyć w zamian za wilczy bilet ? Komentarz wyżej potwierdza tylko to jak słuszna decyzję podjęła dyrekcja. Zero szacunku do drugiego człowieka, nie ładnie. Z takim podejściem obyś nie znalazł już nigdy zatrudnienia wśród ludzi bo wstyd dla polskich biznesów. Dramat dramat dramat. Takie uwagi i niezadowolenie może warto byłoby zgłosić na miejscu w odpowiednim dziale zamiast obrażać ludzi na forach? dla niezorientowanych - to karalne. Życze trochę więcej oliwy w głowie i obiektywizmu. Jako czesty i wieloletni klient nigdy nie bylem swiadkiem scen o ktorych tu napisano. A pracowników pozdrawiam i życzę mniej okazji do czytania takich głupot.

administracja
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo kulturalna rozmowa bez sztuczek socjotechnicznych. Mila rozmowa o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia oraz wyobrazeniu o stanowisku zwiazanym z wakatem. Pytania rzeczowe i dotyczace tylko aspektow zawodowych. Bardzo przyjazna atmosfera i zachowanie szacunku dla rozmowcy. Wysoko oceniam ten aspekt na bazie doswiadczen z innych rekrutacji. Bardzo jasno okreslony zakres oczekiwan i obowiazkow zwiazanych z wakatem. Najbardziej podoba mi sie jasne okreslenie warunkow finansowych oraz zwiazanych z zatrudnieniem. W moim przypadku okres probny do 3 miesiecy maksymalnie pozniej umowa o prace. Zgodnie z moimi ocekiwaniami

Pytania

Pytania proste i rzeczowe. Dlaczego mamy wybrac Pania, dlaczego chce Pani zmienic prace itp, pytania zawodowe zwiazane z ekonomia i zagadnieniami prawnymi dotyczacymi proponowanego stanowiska. Wszystko zwiazane z praca.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Ja
Klient

I kto tam posadził na recepcji babe panią Kasia którą wysługuje się wszystkimi żeby nic nie robić. Wszystkich traktuje jak śmieci A ma się za prezesa tej firmy . To jest porażka A nie pracownik . Takiej nie miłej obsługi przez nią nigdy nie miałam. Nie polecam tej firmy

4
Pan
Były pracownik

To jest fakt co tu opisują , pracują same osy i fałszywi ludzie nie znający się na niczym A zwłaszcza na autach .koszmar nie firma tylko szkoda że szef niczego nie zauważa . Warsztat pracuje według wytycznych kierownictwa aż szkoda ludzi . A salon takiej wrednośći i złośliwości nigdy nie widziałem szok co się tam dzieje

Pracownik

Pracowalem, nie polecam, brak szacunku do pracownika, male zarobki, traktuja czlowieka jak pionka na szachownicy, szkoda czasu, sa lepsze "korporacje" które docenia chociażby finansowo prace i starania. Kadra zarzadzajaca jak i sam wlasciciel - szkoda slow.

Xxxx
@Pracownik

Daj namiary, chętnie skorzystam z lepszych pracodawców.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Jd-Kulej Jarosław Kulej są regularne szkolenia pracownicze?

MN
@Pytanie

Tylko wymagane przez importera, przy czym jak zechcesz zmienić pracę to każą ci zapłacić. Poza tym możesz liczyć co najwyżej na tresurę a nie szkolenie.

Ekspert
@Pytanie

Oczywiście że są. Tzn przez kolegę bądź koleżankę która wie więcej niż ty. A jak już na jakieś pojedziesz bo musisz to kwit do podpisu że jak się zwolnisz to oddasz za nie kasę ????

były
@Pytanie

Jakie szkolenia ? Ja jako nowy pracownik dostalem ok 60 szkolen online do......odpykania. Szkolenia mega nie intuicyjne ani nie przekazujace wiedzy. Zas sam Pan Dyrektor odbył ze mna 3 x po 4 godz szkolenia (systemy, ofertowanie, rabatowanie). Reszta ? hmm gdyby nie dobra wola i pomoc kolegów nie byłbym w stanie sporzadzic nawet oferty dla klienta.

Jack123

Firma słaba ogulnie ludzie nie ciekawi dabrze że krótko tam pracowałem nie żałuję i nikomu nie polecam tego zakładu.

Bolo
@Jack123

Wypadało by ortografii sie nauczyć

anonim

(usunięte przez administratora)

Bolo

Starsi pracownicy nie śpią w pracy tylko pracują i nie partacza każdej roboty ktora dostają

2
Piotrek

@franz za co to znaczy? To jest coś apropo szefa ?

Były pracownik

Bardzo nie polecam, mobbing, wyzyskiwanie, dajcie sobie spokój ludzie, szkoda waszych nerwów. Pan Marek N. nigdy nie powinien mieć NIC wspólnego z kierowaniem ludźmi, zresztą jak cała szanowna rodzina Kulej. Z całego serca odradzam, naprawdę szkoda czasu i nerwów.

franz
@Były pracownik

Wszystko prawda ale jak to mawiał jeden z pracowników "Kulej wyszedł z kanału więc czego się spodziewałeś"

Janosik
@Były pracownik

Trzeba dodać że w firmie Judasz na judaszu w twarz ci się śmieją i zgrywaja braci a jak znikniesz z pola widzenia to zardzewialy tempy sztylet w plecy. Klimat tragedia nie do opisania. Normalnych ludzi nie szanują a stawiają właśnie na dwulicusow. Więc jak to jest ten ich rodzinny klimat to gratuluję rodzinki.

Pracownik

Sytuacja w gospodarce jest jasna i nie wymaga pisania. Mamy potwierdzone dalsze zateudnienie nie zwolnili nikogo. Watrzymali czesc premi ale nie zabrali - licze ze wyplaca za marzec wyplacili w terminie pieniadze jak obiecali. Mamy srodki ochrony. Nie jest latwo ale doceniam to co zrobili i jak sie zachowali. Moim zdaniem bedzie ciezko w branzy ale na teraz o nas dbaja. Boli brak czesci wypracowanych pieniedzy ale zawsze dotrzymywali obietnic jest ciezko i doceniam slyszalem ze u innych zwalniali u nas nie mimo ze pracujemy okolo tydzien w miesiacu na zmiany. Doceniam

Klient

Obserwuje od jakiegos czasu .chyba dyrektora? Pana Marka Ten pan wrecz wyzywa sie na pracownikach .Bardzo zle to wyglada z fotela klientów.

1
Wiktoria
@Klient

@Klient A jak Jd-Kulej świadczy swoje usługi? Jesteś zadowolony?

Citr

Witam, nie dawno skorzystalem z usługi sprawdzenia samochodu przed zakupem. Panowie w serwisie nie zauwazyli bardzo poważnych usterek, którego eliminowaly samochód z zakupu przeze mnie. Po wykonaniu uslugi otrzymałem ankietę do wypełniania odnośnie jakości wykonania uslugi przez serwis, którą wypełniłem i okazalem moje niezadowolenie. Następnego dnia skontaktowal się ze mną kierownik serwisu w celu wyjasnienia mojego niezadowolenia, co uczyniłem. W rozmowie telefonicznej, Pan kierownik był skłonny zwrócić mi pieniądze za nie wykonanie w pełni uslugi o którą prosiłem, więc wstępnie umowilismy się na termin mojej wizyty w serwisie. Tak wiec pojechalem do serwisu, ale Pan kierownik, całą wine za nie wykonanie usługi zwalil na mnie, że kanałem przerwać kontrolę, co jest co najmniej głupie, ponieważ, to w moim interesie było profesjonalne sprawdzenie samochodu, bo w końcu zamierzalem go kupić. Nie pozwoliłem też (wedlug kierownika) zdjąć oslony silnika od dołu, która byla ściągnięta, gdyż widzialem to osobiście gdy obsluga poprosila mnie o zejście do warsztatu. Do wgladu mam caly raport serwisu i sugerowane usterki do usunięcia. NIE POLECAM SERWISU A ZWŁASZCZA PANA KIEROWNIKA. Moje sugestie dla JD-KULEJ: Zmiana niekompetentnych pracowników. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nie będę sugerował, co mozna zrobic z chamstwem i arogancja.

Mario
@Citr

Nie wiem, czy pisze to boot czy analfabeta, ale jeśli jesteś człowiekiem, naucz się pisać po polsku albo nie wypowiadaj się nigdy! NIGDY! Nawet, jeśli zostałeś potraktowany niezgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Wynajmij kogoś.

Andrzej
@Mario

Zastanawia mnie, czy istnieje możliwość odbycia stażu w firmie Jd-Kulej? Ciekawi mnie, czy ucząc się w kierunku mechanika samochodowego, można dodatkowo po zajęciach odbywać praktyki w tej firmie. Ktoś ma informacje na ten temat?

Franek

Nie zgadzam się z taka opinią bo firma to dobry pracodawca!

2
Szukajacy

Czyżby tak dobrze się pracowało? Szkoda, że nie piszecie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zadowoloni
@Szukajacy

Jeśli szukasz pracy bo chcesz pracować a nie (usunięte przez administratora) się i ściemniać to zapraszamy. Pracuje się bardzo dobrze w porównaniu do innych salonów panuje tu rodzinna atmosfera wszyscy są dla siebie rzeczliwi. Zarobki jak się starasz to zarobisz i będziesz się szkolił by zwiększyć umiejętności firma jest w stanie dużo zainwestować w pracownika jak wykazuje on chęci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bozorowska

Salon z profesjonalną i bardzo miłą obsługą. Pan Piotr Rutkowski, który mnie obsługiwał godny polecenia. Stanął na wysokości zadania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Jakie są mocne strony pracodawcy JD-KULEJ? Te informacje są przydatne w poszukiwaniu pracy.

Joanna K

Bylam na rozmowie o prace i o dziwo pomimo, ze mnie nie przyjeli to oceniam ich dobrze. Duza kultura prowadzenia rozmowy jasno przedstawione warunki placowe i zgodnie z oboetnica osob, ktore rektutowaly otrzymalam kontakt zwrotny z informacja. To bardzo profesjonalne i rzadko spotykane ostatnio. Na koniec mala rada dla osob, ktore nie sa zadowolone. Zastanowcie sie co macie do zaoferowania i jezeli jestescie tak dobrzy jak uwazacie to zmiencie prace. Ja tak zrobilam i nie narzekam. Wszedzie atmosfere tworza ludzie, a pracodawcy okreslaja warunki. Nie pracuje tam ale hdyby wtedy zadzwonili z informacja na tak to bym sie tam zatrudnilam. Oceniam jasnosc przekazu i kulture osob rekrutujacych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Jd-Kulej Jarosław Kulej - Gdynia

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Jd-Kulej Jarosław Kulej
2.4/5 Na podstawie 17 ocen.
Jd-Kulej Jarosław Kulej