Najgorsza firma ubezpieczeniowa jaka mogła powstać nigdy nie uznaje roszczeń
Rozumiem, że masz pewne zastrzeżenia co do firmy usług, świadczonych przez Europ Assistance. A próbowałeś wyjaśniać swój problem bezpośrednio jakiemuś Przedstawicielowi firmy? Wszystkich zainteresowanych pracą w Europ Assistance informuję, że szukają tam aktualnie nowych pracowników. Wszystkie oferty znajdziecie tu: https://pracodawcy.pracuj.pl/europ-assistance-polska-sp-z-o-o,23421 Muszę przyznać, iż mają do zaoferowania na prawdę wiele atrakcyjnych ofert pracy. A Wy jak sądzicie? Jestem ciekawa Waszego zdania.
Do Pani Heleny - ja rozumiem, że są oddelegowani obecni pracownicy do pisania w takich miejscach i odpowiadania na wszelkie zarzuty, natomiast proszę przekazać szefostwu, żeby zlecili to komuś, kto nie będzie w tak oczywisty się zdradzał.
Źle zinterpretowałeś mój powyższy wpis. Nie jestem - jak stwierdziłeś - oddelegowanym pracownikiem firmy Europ Assistance. Chcę jedynie zmotywować osoby w niej zatrudnione do prowadzania dyskusji na tematy ściśle związane z tamtejszymi warunkami pracy. A Ty wypowiadasz się jako klient, pracownik czy też obserwator tego przedsiębiorstwa?
Czy jest tu jakiś lekarz pracujący w europ jako lekarz orzecznik/konsultant? Jakie wynagrodzenie jest możliwe do uzyskania?
Przeglądając oficjalną stronę internetową, nie znalazłem żadnych aktywnych ofert pracy, dlatego wchodząc w ten wątek, zaciekawiło mnie Twoje pytanie. Masz jakieś informacje o tym, aby pracodawca poszukiwał pracownika na stanowisku lekarza orzecznika? Odpowiedz, proszę, skąd wzięło się Twoje pytanie.
Na stronie internetowej służącej do publikowania ofert zatrudnienia, znalazłam kilka zamieszczonych przez Europ Assistance. W chwili obecnej firma prowadzi rekrutację na następujące stanowiska: - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Assistance Medycznego - Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Assistance Medycznego - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem ukraińskim - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Młodsza/y Księgowa/y Czy któryś z pracowników firmy podpowiedziałby aplikantom, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, aby wypaść jak najlepiej?
Hej, najlepiej umieć angielski, być otwartym i uśmiechniętym na rozmowie, a co najważniejsze słuchać. Dopytywać o każdy szczegół jeśli się ma wątpliwości. Nazwy "młodszy" przy nazwach stanowią tylko to, że od tego się zaczyna "karierę" w tej firmie. Od obsługi klienta w każdym aspekcie, oczywiście przez telefon.
Czyli - jak rozumiem - są szanse na awans ze stanowiska młodszego specjalisty na starszego. A czy możesz napisać, ile mniej więcej czasu potrzeba, aby zdobyć wyższą posadę? Osoby szukające możliwości przebranżowienia się, często składają CV na niższe stanowisko w nadziei, że będą na nim pracować jedynie tymczasowo. Na pewno chętnie przeczytają, jakie są możliwości w Europ Assistance.
Są, ale to zależy od działu. Po roku pracy stajesz się specjalistą a potem starszym specjalistą/ekspertem. Jeśli masz na tyle gadane i dobre kontakty z przełożonymi może zyskasz status nad wszystkimi innymi czyli SPV lub menadżera ale to już kwestia lat na pewno.
Widzę, że masz sporo wiedzy na temat tego, jak wygląda praca w firmie Europ Assistance, więc mam nadzieję, że będziesz tak uprzejmy i rozwiejesz moje wątpliwości związane z tym, jaka atmosfera panuje u tego pracodawcy? Zaraz po otrzymaniu zatrudnienia można liczyć na pomoc i wsparcie bardziej doświadczonych pracowników? Ciekawi mnie, jak to realnie wygląda.
Atmosfera jest naprawdę super. W tej pracy ciężko jest się nudzić, tym samym każdy dzień jest inny. Jeśli jest się nowy zawsze można liczyć na pomoc starszych stażowo kolegów i koleżanek. Jeśli chodzi o atmosferę dużo, dużo lepiej niż niejednej firmie jakiej pracowałem.
Fajnie, że w Twojej ocenie atmosfera pracy w firmie Europ Assistance jest godna polecenia. Czy według Ciebie dobra atmosfera przekłada się również na wyniki, które uzyskują poszczególni pracownicy? Firma potrafi docenić zaangażowanie pracownika i z upływem czasu awansować go na wyższe stanowisko? Jest to dosyć istotne z punktu widzenia potencjalnego pracownika, więc chciałbym, abyś odpowiedział na to pytanie.
Poszukują recepcjonisty, jakieś opinie?
Rozmowa standard. Pani z HR uśmiechnięta, to ona prowadziła rozmowę. Ciekawym jest że już na początku rozmowy zachwalała firmę. Na rozmowie była również obecna Pani kierownik działu/obszaru/departamentu - praktycznie całą rozmowę się nie odzywała, bardzo wycofana, nie zainteresowana. Na koniec zadała półtora pytania, na które po odpowiedzi zareagowała "nie wierzę". Pani działu/obszaru/departamentu chyba świeżo po objęciu nowego stanowiska :). Z zarzekania się, utwierdzania, że kontaktują się z informacją zwrotną z każdym kandydatem oczywiście nic nie wyszło (nikt nie oddzwonił). Jeżeli Klienci firmy Europ Assistance Polska są w taki sam sposób traktowani jak kandydaci to... nie polecam tej firmy. Generali kiedy ostatni raz sprawdzaliście poziom wiarygodności waszego podwykonawcy? Ubezpieczenie = wiarygodność
Standard
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam. Pracowałam w tej firmie niespełna rok i w sumie nie żałuje. Nabrałam doświadczenia, poznałam super ludzi. Jak na pierwszą pracę gitara. Jednak ilość pracy nie byla równa miesięcznemu zarobkowi. Dzwonienie SPV w czasie dnia wolnego pracownika po 6 dniach ciągłej pracy też było niefajnie (bo ktoś inny sb np. zachlal i wziął nż). Śpisz i telefon Ci dzwoni. Wyraziłam chęć pracy zdalnej, po czasie zostałam kompletnie zlana. Gdyby nie nocki i święta, zgłoszenia Hestii i zdecydowanie większa stawka za godzinę.. zostałaby tam bo klimat był Super. Czułam sie tam lepiej niż w domu :) Pozdro dla kumatych. Z fartem.
Spoko firma, dobra praca i chyba dlatego konkurencja inspiruje do pisania ??
Są panie sprzątające, ale poza tym, na bieżąco pracownicy musieliby sprzątać po sobie, a z tym krucho.
(usunięte przez administratora) OD STYCZNIA NIE MOGĘ DOPROSIĆ SIĘ SOLIDNEJ NAPRAWY SPRZĘTU . A TERAZ TO NAWET NIE MOGĘ GO ODZYSKAĆ.
@Medic, dziękuję za Twoją opinię. Piszesz o braku porządku w biurze. Czy nie ma tam osób odpowiedzialnych za sprzątanie? Z tego co się orientuje w niektórych biurach trzeba samemu po sobie sprzątać a idąc tym tropem w tej kwestii, wiele zależy od pracowników i ich poczuciu estetyki. @Pracownik, obrażasz na forum osobę, która pracuje w Europ Assistance. Jest to niezgodne z regulaminem GoWork. Na przyszłość proszę Cię o nie obrażanie innych osób. Czy znajdzie się na forum osoba, która zechce wyrazić swoje zdanie na temat pracy w Europ Assistance?
Zarobki sa kompletnie nieadekwatne co do ilosci pracy. Krzesla nie odpowiadaja ergonomii pracy. Stare, ledwo dzialajace ekspresy do kawy i ciagly brud w biurze.
@Angela, jestem moderatorem GoWork, nie pracuje u pracodawcy firmy Europ Assistance. Moim zadaniem jest zachęcanie Was do wygłaszania swojej opinii, która będzie zgodna z prawdą, merytoryczna oraz nie będzie naruszała zasad zawartych w regulaminie. Nie jestem po niczyjej stronie. Wszelkie wulgaryzmy czy też komentarze zawierające dane osobowe są moderowane.
@angela piszesz w kontekście tej firmy jako pracownik czy jako klient? Wymieniajmy się opiniami na temat powyższego pracodawcy, ale pamiętajmy o wzajemnym szacunku wobec innych. Każda wypowiedź ma sens, jeśli jest poparta argumentami i merytoryką.
Może w sytuacji braku ludzi do pracy firma podniesie wynagrodzenia? Jest na to szansa?
Witam nie polecam i rezygnuję z nich wybrałem ubespieczenie ogulne zdrowie telefon itd uszkodził mi się telefon tylna obudowa więc zadzwoniłem do nich zgłosiłem uszkodzenie i czekałem na odp tydzień a dziś odp od nich że odmowa naprawy bo to moja wina ,owszem telefon spadł mi ale ich powinno to guwno obchodzić był ubespieczony i powinni go naprawić bo płace składke co miesiąc ale jak można było się spodziewać odmowa naprawy więc rezygnuję z nich i powiem wszystkim znajomym jak zostałem potraktowany
"Witam nie polecam i rezygnuję z nich wybrałem ubespieczenie ogulne zdrowie telefon itd uszkodził mi się telefon tylna obudowa" Widzę że ze słownika ortograficznego również zrezygnowałeś.
W końcu czytać pewno też nie potrafi - a na pewno nie przeczytał warunków ubezpieczenia, bo i po co? W końcu telefon był "ubespieczony", a że w OWU tego typu uszkodzenie nie jest objęte pewno ubezpieczeniem, to już mało ważne?
ta firma to jakiś żart..
@Igor wiesz już coś na ten temat? Jeśli szukacie informacji na temat bieżących rekrutacji w firmie Europ Assistance, sprawdźcie tę stronę http://kariera.eap.pl/kariera/ , jeśli macie informacje na temat warunków pracy, to podzielcie się nią. Pamiętajmy o regulaminie strony.
orientuje się ktoś może, jakie stawki oferowane są w dziale medycznym dla osób ze znajomością języka niemieckiego?
Jest nadzieja, że w tym roku będą podwyżki.
czesta rekrutacja na stanowisko recepcjonistki. ktos wie dlaczego?
Awans...haha. Po prostu się ludzie zwalniają bo za marne gorsze nikt nie chce robić, a na recepcji na prawdę mają DUŻO pracy.
Pracowalam chwilę w tej "firmie" na dziale medycznym, był tam jakis zboczeniec niby SPV dawał mi do zrozumienia zebym się z nim przespała, dostał kosza on juz nie pracuje ale to pokazuje co to za gówniana firma a no i na poczatku zarabialam 2200 zł na rękę żenada!!!!!!! Zarabiaja tam tylko managerowie i administracja TWOIM KOSZTEM!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Europ Assistance?
Zobacz opinie na temat firmy Europ Assistance tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Europ Assistance?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 0 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Europ Assistance?
Kandydaci do pracy w Europ Assistance napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.