Opinie o Europ Assistance w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Europ Assistance. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Europ Assistance o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Europ Assistance w Warszawa

anonim
Inne

Z jakimi językami by chcieli lekarza? Bo w ogłoszeniu na konsultanta pisali, że mile widziany specjalista z językami obcymi. Ale nie doprecyzowali, o jakie właściwe chodzi. Ktoś się orientuje?

Jajaja
Pracownik
@anonim

Zapewne taki, że na operacyjnym pracuje sporo osób z Ukrainy, więc w razie potrzeby połączenie można przekierować albo przekazać słuchawkę. Nie wiem, czy na 100% taki jest argument ale wiem, kto tam pracuje i można się domyślać tego.

anonim Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, pokazała mi się aktualna oferta pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta VIP. Oferowane są w tym przypadku dwie formy umowy, zlecenie i ta o pracę, zastanawiam się czy na samym początku można mieć na spokojnie ten drugi wariant? Są okresy próbne?

anonim
Inne

Z jakimi językami by chcieli lekarza? Bo w ogłoszeniu na konsultanta pisali, że mile widziany specjalista z językami obcymi. Ale nie doprecyzowali, o jakie właściwe chodzi. Ktoś się orientuje?

anonim
Inne

Z jakich przyczyn zapewniasz, że na pewno nie te języki? Nie stały się one ostatnio nieco bardziej popularne u nas w kraju? nie ma możliwości, by którykolwiek z pracowników się nim posługiwał?

WJ
Pracownik
@anonim

Nie płacą dodatków za dwa najbardziej użyteczne języki poza angielskim, tzn. rosyjski i ukraiński. Zapłacą za jakikolwiek inny język, którego się nie używa, zamiast za takie jak wspomniane.

anonim
Inne
@WJ

Jaki stoi za tym argument, że nie ma dodatków za tamte języki? Skoro są uznane za użyteczne to nie powinny być tym bardziej wspierane? Liczba innych języków jest już dowolna jeśli o wybór chodzi?

Jajaja Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Zapewne taki, że na operacyjnym pracuje sporo osób z Ukrainy, więc w razie potrzeby połączenie można przekierować albo przekazać słuchawkę. Nie wiem, czy na 100% taki jest argument ale wiem, kto tam pracuje i można się domyślać tego.

Zuzanna Nowy wpis
Inne

Nie bardzo wiem na co się nastawić odnośnie premii dla recepcjonistki. W ogłoszeniu piszą, że jest ona uzależniona od wyników, ale co takiego trzeba zrobić na tym etacie żeby załapać się na dodatkową kasę? Jakie są plusy tego, że przełożony jest blisko, bo też o tym jest napisane?

Onaona Nowy wpis
Pracownik
@Zuzanna

O premii Ci nie powiem, bo nie wiem jak na tym stanowisku ale atmosfera jest ok, dziewczyny są ok, robota ok. Aplikuj.

ANONIM
Użytkownicy czekają na odpowiedź 31 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Witam, po dłuższym okresie od ustania zatrudnienia, chciałem się odnieść do prosperowania wewnętrznego w tej pożal się Boże szanowanej firmy. Nieumiejętnie przeprowadzone szkolenia, które do niczego nie prowadzą, praktycznie wszystkiego uczysz się "na żywo" lub od starszych stażem pracowników. Przełożeni, którzy są oderwani od rzeczywistości, bezmyślnie wydzwaniający bez względu na to, czy masz wolne, czy nie, jakbyś miał tylko czekać na to, aż poproszą cię o nadgodziny. Nieustanne ingerowanie w twoją pracę, wrzucanie 3 połączeń na raz, bo przecież statystyki muszą się zgadzać! Proponuję zatrudnić na stanowiska SPV ludzi, którzy mają jakiekolwiek podejście i wiedzę, aby w trudnej sytuacji faktycznie pomóc pracownikowi, to co się tam dzieje to kpina! Robisz coś tak jak każą-źle, zrobisz po swojemu-źle. Pytanie o preferencje co do grafiku? JASNE! i tak ich nie uwzględnimy. Jeśli nie chodzisz i nie prosisz się dennych przełożonych o jakikolwiek szacunek, to go nie dostaniesz. TAM NIKT NIC NIE UMIE OGARNĄĆ! nie dziwię się, dlaczego jest tam taki przemiał nowych pracowników, skoro każdy prędzej czy później stamtąd ucieka. Aby dostać premię, musisz stawać na rzęsach a najlepiej spać w słuchawkach i z telefonem pod poduszką, jakby ktoś raczył zaraz cię nawiedzać telefonami o przyjście do pracy. Czas kiedy jestem już wolny od tego korporacyjnego ścieku, jest jednym z lepszych w moim życiu. Czara goryczy przelała się, kiedy mając TYGODNIOWY OKRES WOLNEGO, o którym informowałem nie był wystarczającym sygnałem aby dać pracownikowi święty spokój z wydzwanianiem, na moje nieszczęście nawet stojąc na cmentarzu, musiałem widzieć przychodzące połączenie z firmy. ŻENADA. Nie dziwię się zdenerwowanym klientom, bo działanie wewnątrz i sprawność obsługi jest na niskim poziomie, bo tam nikt nie wie co ma tak dokładnie robić, bo nikt go nie nauczył. Szkolenia to durne gadanie o innowacyjnym działaniu firmy i możliwym rozwoju, gdzie tak na prawdę jedyną opcją rozwoju jest opuszczenie szeregów tej firmy i nie przyznawanie się do pracy w tym miejscu publicznie. Nieustanne obgadywanie SPV między sobą, jakby byli w etapie rozwoju gimnazjalisty, najeżdżając przy tym też na swoich pracowników, nawet się z tym nie kryjąc. Ci ludzie głośno użyją twojego nazwiska mając pełną świadomość, ze akurat zespół jest zgrany i wszystko sobie przekaże. ŻENADA X3. Dodatkowe szkolenie? jasne, zlecimy, ale nie przypilnujemy osoby szkoleniowej jak ono przebiega(nie przebiega w ogóle) Każdy ma tą pracę głęboko w (usunięte przez administratora), widząc ten bajzel, chyba jedyne co trzyma tam ludzi, to atrakcyjne wynagrodzenie i tak jak już napomniałem, ZESPÓŁ(były wyjątki;)) Żeby wyrobić sobie pierwszą opinię o tej firmie, polecam przeczytać opinie klientów na Google, które mówią same za siebie...Reasumując, nie pozdrawiam i nie polecam, a liżącym (usunięte przez administratora) pracownikom, którzy jeszcze może tam pracują i są na każde skinienie, życzę opamiętania i nabycia szacunku do siebie i swojego czasu.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa standard. Pani z HR uśmiechnięta, to ona prowadziła rozmowę. Ciekawym jest że już na początku rozmowy zachwalała firmę. Na rozmowie była również obecna Pani kierownik działu/obszaru/departamentu - praktycznie całą rozmowę się nie odzywała, bardzo wycofana, nie zainteresowana. Na koniec zadała półtora pytania, na które po odpowiedzi zareagowała "nie wierzę". Pani działu/obszaru/departamentu chyba świeżo po objęciu nowego stanowiska :). Z zarzekania się, utwierdzania, że kontaktują się z informacją zwrotną z każdym kandydatem oczywiście nic nie wyszło (nikt nie oddzwonił). Jeżeli Klienci firmy Europ Assistance Polska są w taki sam sposób traktowani jak kandydaci to... nie polecam tej firmy. Generali kiedy ostatni raz sprawdzaliście poziom wiarygodności waszego podwykonawcy? Ubezpieczenie = wiarygodność

Pytania

Standard

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anonim
Kandydat

Czasami jest tak, że intuicja podpowiada już przed rozpoczęciem interview, czy to jest miejsce dla ciebie. I tak było w moim przypadku. Dało się wyczuć, że nie jest to miejsce, w którym panuje świetna atmosfera. Ludzie wyglądali jakby byli tam za karę. Co do samej rozmowy, to widzę pole do poprawy jeśli chodzi o umiejętności komunikacyjne. Pomijając szablonowe pytania z podręcznika HR oraz sztywną atmosferę, rozmowa nie była taka zła. Mój wniosek z tego doświadczenia: nie jest to miejsce dla osoby przebojowej, nieszablonowej, bystrej i z poczuciem humoru.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Europ Assistance?

M
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki można w tej chwili liczyć?

Tttttt….
Były pracownik
@M

Zarobki śmiechu warte non stop proszą cię o nadgodziny i taka sama stawka . Można pomarzyć o podwójnej stawce weekendy tak samo płacą co na tyg …. Nie warto szkoda nerwów

anonim
Inne

Zaciekawiło mnie to zapytanie o to, na jakie zarobki można liczyć i generalnie brak odzewu na nie… zależne to chyba tez od działu? Zbyt ogólnie ktoś spytał? Wcześniej pytali co się na dziale księgowości w zasadzie dzieje. A z jakich wszystkich składa się obecnie firma, bo aż tak szczegółowo to jeszcze tego nie wiem? Wszyscy ze sobą współpracują? Jaka jest teraz atmosfera?

Hubert Kołodziejczyk
Inne
 Pytanie

dnia 05.12.2023 oraz 06.12.2023 zgłosiłem awarie samochodu dostałem odmowe holowania ponieważ pracownicy euro assistans CUK stwierdzili że ten produkt nie obowiązuje firmy transportowe ? i że ja przewożę towar odpłatnie Dziwi mnie to bo trzeba mieć jakieś dowody, Dzwoniąc na infolinie CUK ubezpieczenie Euro Assistance między 20.08.2023 a 28.08.2023 zapytałem pracownika o produkt maksymalna assistance wariant rozszerzony chciałem się dowiedzieć co obejmuje polisa Moje pytania do konsultanta CUK były następujące : zapytałem że chcę ubezpieczyć samochód dostawczy Bus Renault Master plandeka do 3,5 DMC dostawczo-ciężarowy w leasingu uwzględniłem że samochód jest w leasingu że prowadzę działalność gospodarczą , konsultant na to opowiedział że mogę bez problemy wykupić na pojazd assistance maksymalne że nie ma przeciwskazań .

1
Hubert Kołodziejczyk
Inne
 Pytanie
@Hubert Kołodziejczyk

Dzwoniłem ponownie dnia 6.12.2023 na infolinie CUK euro assistance zapytałem o nową ofertę na samochód dostawczy 3,5 t w leasingu bus iveco Daily Zapytałem pracownika CUK sprzedaży jakie firmy mogą skorzystać z tego produktu powiedziałem że prowadzę działalność gospodarcza usługi transportowe . Pracownik z CUK powiedział że firmy transportowe mogą skorzystać z tego produktu i nie ma przeciwskazań . Następnym moim zadanym pytaniem było czy jadąc samochodem dostawczym nie wykonując zarobkowych przewozów tylko prywatnie i jak zdarzy się awaria samochodu dostałem odpowiedz że holowanie wtedy obowiązuje . kolejnym moim pytaniem było czy jadać samochodem dostawczym do pracy na wymianę kierowców czy przy awarii assistance obowiązuje byłą odpowiedz że tak obowiązuje holowanie. Kolejnym moim pytaniem było czy jadąc samochodem bez towaru gdy dojdzie do awarii, czy wtedy obejmuje pomoc holowania , pracownik powiedział ze tak , z wyłaczeniem gdzie samochód wykonuje płatne przewozy ludzi lub osób - nie dostałem takiej dzwoniąc po 20.08.2023 na infolinie CUK. Zadając pytanie czy asistanse obowiązuje przejazd prywatny do pracy lub zamianę kierowców do pracy samochodem dostawczym za granicę dostałem odpowiedz że tak asistanse dziła w firmach transportowych pytałem pracownika CUK o produkt asssistance o wykluczenie co obowiązuje polisa a czego nie ,pracownik umyślnie wprowadza mnie w błąd ze nie ma znaczenie czy posiadam firmę transportową ten produkt twierdził zę jest też dla mnie . -Jak to jest że dzwoniąc kilka razy na infolinie zadając te same pytania pracownicy CUK za każdym razem mówią co innego ?

1
Browww…
Były pracownik

Nie polecam bardzo!!! Pracowałam 3 miesiące obiecują premie musisz stać na rzęsach oby to osiągnąć . Wyrabiasz 200h i jeszcze oczekują od ciebie nadgodzin zero szacunku do pracowników . Toksyczna atmosfera wymagania jakby nie z tej ziemi . Osoby szkoleniowe zero profesjonalizmu śmiechu warte jednym słowem musisz się sam nauczyć inaczej nikt ci tam nie pomoże . Każdy pracownik najeżdża do liderów ,więc nie warto tam komuś ufać . Firma bump

Blondi
Inne
@Browww…

Z tymi nadgodzinami to o co chodzi tak w sumie? wyjaśnisz temat? w jaki sposób mogą ich wręcz oczekiwać? I czemu mają być wykonywane, brakuje ludzi? Nie wystarczy po prostu zatrudnić jeszcze kogoś dodatkowego do pomocy?

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Dział księgowości... Jakieś opinie? Jestem w trakcie rekrutacji. Czy możecie coś napisać o pracy w tym dziale? Z góry dzięki :)

anonim
Inne
@Kandydatka

Widzę, że po trzech miesiącach nikt Ci nie odpisał, a sama teraz chciałam się czegoś o pracy w nim dowiedzieć. Skoro byłaś w trakcie rekrutacji od początku lipca to po jakim czasie cały proces się domknął? Dostałaś się? jeśli tak to jak wygląda wdrożenie? I czy jest jakiś okres próbny? Co po nim?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Europ Assistance? Chętnie zatrudniają?

Bodo
Pracownik

Firma krzak, krzak, krzak. (usunięte przez administratora) notoryczne kłamstwa, naciągacze na premie, nadgodziny, hybrydowy czas pracy. Hamski kierownik w dodatku kobieta, brak szkoleń, bezczelne kumoterstwo.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Europ Assistance?

Xy
Pracownik
@Pytanie

Takie, że musisz robić robotę za 2 lub 3 pracowników

Iza
Inne
@Xy

To serio mocna strona wg Ciebie czy to sarkazm? Dobrze chociaż płacą jeśli jest dużo obowiązków? Skoro brakuje rąk do pracy to może będą niedługo kogoś zatrudniać?

xyz
Były pracownik
@Iza

Non stop zatrudniają, przemiał ludzi jest ogromny. Dobrze, że uciekłem kilka lat temu. Praca dla studenta na 1-3 lata, nie dłużej, nie traćcie życia na słuchawkę. Uczcie się na czyichś błędach.

Małgorzata
Inne
@xyz

Skoro mogą tu popracować studenci, to jak wygląda grafik? Jest opcja na elastyczne godziny? Chodzi mi, aby dostosować plan zajęć do pracy można to sobie dowolnie ustalać?

Szaweł
Pracownik
@Małgorzata

Grafik można dowolnie uzgadniać z przełożonym ale z zasady 2 weekendy są pracujące a dwa wolne.

Taki_tam_i_inni
Były pracownik
 Pytanie

Cześć, na początek dzień dobry HR :) Cześć SPV :) Cześć wspaniali dyrektorzy itd... Dużo czasu już minęło, tak myślę. Dużo się zmieniło, tak uważam, więc na spokojnie (inni by powiedzieli "na trzeźwo") można przysiąść do tej opinii. Wiele lat tu spędziłem. Wiele tu wycierpiałem... tak wycierpiałem, lata spędzone w tym miejscu różnie wspominam, są gorsze i lepsze momenty jak w życiu. Może zacznijmy od tych "lepszych". Faktem jest, że jest to idealna praca dla osób ledwo po liceum, praca przy biurku, bez gotowania, widzenia się z Klientami, "owocowe wtorki", młody dynamiczny zespół... no właśnie ZESPÓŁ :) Zespół, który jako jedyny trzymał mnie w tym miejscu te parę lat. To dzięki (usunięte przez administratora) Kolegom, wspaniałym Koleżankom dało się tu trwać. Bez nich praca tam była cierpieniem... (tak, teraz ta gorsza strona medalu) ciągłe kolejki na liniach, wyzywający Klienci, programy które są nijak dostosowane do działania tej firmy, brak podwyżek, oczekiwania jak z kosmosu, SPV (szefowie obu płci) oderwani od rzeczywistości. SPV, który potrafi powiedzieć "Rozumiem, ale wiesz, że nic z tym nie mogę zrobić" to ŻADEN szef. Prawdziwi menadżerowie (bez względu na poziom, niski/średni czy półgłówek) potrafią dbać o pracownika, zobaczyć w nim szanse rozwoju, troszczyć się żeby miał to czego potrzebuje. Prezes twierdzi, że to praca na sezon i się ludzika wymieni? ALEŻ oczywiście :) Jego też można wymienić ;) Myślicie że zjedliście wszystkie mózgi na świecie? Nie potraficie zarządzać. NIKT w tej (usunięte przez administratora)firmie tego nie potrafi, uśmiechnięci menadżerowie i dyrektorzy wychodzący o 14 do domu? Pewnie :) Zerkający na "tablicę" o 20 i dzwoniący po konsultantach żeby odbierali po 3 połączenia na raz, jeszcze lepiej! Nikt tu nie ma pomysłu... chyba że się po prostu nie chce, zmieniać na lepsze. Najłatwiej jest usadowić się na miejscu dyrektora i ciągnąć kasę, jeździć do paryża, na konferencje i mówić jak wspaniale i innowacyjnie jest w EAP :# Firma, która nie jest w stanie zapewnić odpowiednich zasobów do pracy, tj. dać porządny sprzęt, systemy i SIEĆ usługodawców to nie jest dobra firma. Aż dziwne, że ciągle wrzucają oferty pracy, bo ciągle się ludzie zwalniają? Mordki, przejrzyjcie na oczy :) A może być fajnie. Dajcie normalną kasę za to czego RZECZYWIŚCIE wymagacie od konsultantów, dajcie im to co im się należy, za ciężką pracę. Bez nich nie istniejcie :) Porada dla nowych? Albo sami będziecie szukać możliwości do rozwoju, wyciągać dla siebie co się da, albo oni będą robić sobie z Tobą co chcą i nic nie osiągniesz. WAŻNE, to nie jest praca dla ludzi z brakiem inteligencji, pustych panienek, dzieciaczków półgłówków. Tu trzeba umieć myśleć, działać ponad własnymi oczekiwaniami, czytać to co ma się w systemach i można też daleko zajść, nie trzeba być lizusem ;) Trzeba też chcieć :) Fajnie jakby wspaniali spv, potrafili się odezwać do NAS, tych co to piszą, starych, dawnych podwładnych. Czy się w ogóle żyje, hehe :,) Trzymajcie się :)

Witold
Inne
@Taki_tam_i_inni

Co Twoim zdaniem było nie tak ze sprzętem i oprogramowaniem w firmie i jak bardzo to utrudniało pracę? Pisałeś też o samodzielnym szukaniu możliwości rozwoju i że nie trzeba być lizusem, by daleko zajść. Jakie zatem szkolenia firma organizuje lub opłaca i czy miałeś na myśli możliwość awansu?

Xxxxxx
Pracownik
 Pytanie

Co jest słabe: - nawet jak nie skończysz jednej sprawy to od razu przychodzi ktoś i mówi ze odbieramy kolejeczka, że siedzi się i nic nie robi (podkreślam, sprawa jest niedokończona) - faktycznie awans jest dla pasującym przełożonym, nie ważne że ma się doświadczenie w danej dziedzinie - praca zdalna? Zawsze za mało sprzętu, pomimo że na rozmowie kwalifikacyjnej jest się zapewnianym o tym. - wrzucanie przypadkowych połączeń, niezwiązanych z działem na którym pracujesz. - rozwój pracownika jeśli chodzi o język dotyczy tylko tych osób, które nie potrafią nic i boją się odbierać, prowadzić rozmowy w tym języku. - jeśli jesteś asertywny od razu są problemy - jak to nie zrobisz jednej sprawy 2 minuty przed końcem pracy? Nie ma problemu, osoba na tym samym stanowisku będzie gadać o tym, że nic w pracy nie robisz. No chyba że sprawa jest wysłana mailem, gdzie jest dowód ze faktycznie kończysz dosłownie za sekundę. Są momenty gdzie atmosfera jest mega toksyczna. Zależy z kim jest się na zmianie. Jeśli jest sezon, wszyscy są mili, żeby nie było spadków. I to tyle. Mam nadzieję, że to się zmieni, bo zarobki przez okres próbny są okej, pózniej to już minimalna krajowa + procent jako premia, ale nikt nie tłumaczy jak jest ten procent wyliczany.

Katarzyna
Kandydat
@Xxxxxx

Do słabych (bardzo!) stron tej firmy dodałabym panią manager ;) ds. HR. Wyraźnie źle czuje się w tej pracy, nie radzi sobie z obowiązkami i emocjami. Zniechęciła mnie całkowicie do podjęcia pracy w tej firmie.

Emilia
Były pracownik
@Xxxxxx

Ta firma nie zmienia się w ogóle....nikt wniosków nie wyciąga. Od kilku lat wciąż to samo....Ja dwa lata temu pracowałam w takich samych warunkach....Przykre to bardzo.

Wiktoria
Inne
@Emilia

czy pod kontem zarobków i terminowości wypłat możecie polecić? Na ten moment potrzebuje żeby płacili, atmosferę jakoś zniosę

Wanda
Inne
@Emilia

i jak długo tu robiłaś? W sumie akurat nie było wtedy może pandemii? ta praca zdalna mnie zastanawia, jak sobie wtedy firma poradziła?

qwertyu
Kandydat

Prosze o info nt.pracy zdalnej w tej firmie. Obecnie są oferty pracy całkowicie zdalnej-rejestrowanie szkód -assistance.

Xxx
Pracownik
@qwertyu

Dla nich zawsze jest za mało komputerów do pracy zdalnej

Iza
Inne
@Xxx

Czyli aplikując nie ma się pewności czy praca bedzie zdalna czy nie? Czy jak to wygląda? Dużo osób pracuje z biura?

Ula
Pracownik

Przestali mi płacić i oczywiście nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile!

Katarzyna
Kandydat

Firma rekrutuje obecnie na stanowisko młodszego księgowego. Jeśli zastanawiacie się czy aplikować to stanowczo odradzam.

Just like that
Pracownik

Zbierałam się do napisania opinii i zbierałam. Znalazłam ostatnio cytat i myślę, że wystarczy za tysiąc słów. Moje przesłanie do przełożonych tej "cudownej firmy": You're never too important to be nice to people!!!

szeregowy
Pracownik
@Just like that

Tylko, że oni wszyscy myślą że są najważniejsi!

Były pracownik
Były pracownik
@Just like that

Bo jest trafna. Pożegnanie z firmą wygląda tak, że najlepiej charuj do ostatniego dnia a urlop możesz sobie wziąć w nowej firmie.

Kandydatka
Kandydat
@Just like that

Zgadzam się z powyższą opinią. Z takim kuriozum spotkałam się po raz pierwszy w życiu a pracując prawie dwadzieścia lat uczestniczyłam w dziesiątkach procesów rekrutacyjnych.

Zostaw merytoryczną opinię o Europ Assistance - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Europ Assistance?

    Zobacz opinie na temat firmy Europ Assistance tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Europ Assistance?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Europ Assistance?

    Kandydaci do pracy w Europ Assistance napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Europ Assistance
Przejdź do nowych opinii