Z jakimi językami by chcieli lekarza? Bo w ogłoszeniu na konsultanta pisali, że mile widziany specjalista z językami obcymi. Ale nie doprecyzowali, o jakie właściwe chodzi. Ktoś się orientuje?
Zapewne taki, że na operacyjnym pracuje sporo osób z Ukrainy, więc w razie potrzeby połączenie można przekierować albo przekazać słuchawkę. Nie wiem, czy na 100% taki jest argument ale wiem, kto tam pracuje i można się domyślać tego.
Dzień dobry, pokazała mi się aktualna oferta pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta VIP. Oferowane są w tym przypadku dwie formy umowy, zlecenie i ta o pracę, zastanawiam się czy na samym początku można mieć na spokojnie ten drugi wariant? Są okresy próbne?
Z jakimi językami by chcieli lekarza? Bo w ogłoszeniu na konsultanta pisali, że mile widziany specjalista z językami obcymi. Ale nie doprecyzowali, o jakie właściwe chodzi. Ktoś się orientuje?
Z jakich przyczyn zapewniasz, że na pewno nie te języki? Nie stały się one ostatnio nieco bardziej popularne u nas w kraju? nie ma możliwości, by którykolwiek z pracowników się nim posługiwał?
Nie płacą dodatków za dwa najbardziej użyteczne języki poza angielskim, tzn. rosyjski i ukraiński. Zapłacą za jakikolwiek inny język, którego się nie używa, zamiast za takie jak wspomniane.
Jaki stoi za tym argument, że nie ma dodatków za tamte języki? Skoro są uznane za użyteczne to nie powinny być tym bardziej wspierane? Liczba innych języków jest już dowolna jeśli o wybór chodzi?
Zapewne taki, że na operacyjnym pracuje sporo osób z Ukrainy, więc w razie potrzeby połączenie można przekierować albo przekazać słuchawkę. Nie wiem, czy na 100% taki jest argument ale wiem, kto tam pracuje i można się domyślać tego.
Nie bardzo wiem na co się nastawić odnośnie premii dla recepcjonistki. W ogłoszeniu piszą, że jest ona uzależniona od wyników, ale co takiego trzeba zrobić na tym etacie żeby załapać się na dodatkową kasę? Jakie są plusy tego, że przełożony jest blisko, bo też o tym jest napisane?
O premii Ci nie powiem, bo nie wiem jak na tym stanowisku ale atmosfera jest ok, dziewczyny są ok, robota ok. Aplikuj.
Witam, po dłuższym okresie od ustania zatrudnienia, chciałem się odnieść do prosperowania wewnętrznego w tej pożal się Boże szanowanej firmy. Nieumiejętnie przeprowadzone szkolenia, które do niczego nie prowadzą, praktycznie wszystkiego uczysz się "na żywo" lub od starszych stażem pracowników. Przełożeni, którzy są oderwani od rzeczywistości, bezmyślnie wydzwaniający bez względu na to, czy masz wolne, czy nie, jakbyś miał tylko czekać na to, aż poproszą cię o nadgodziny. Nieustanne ingerowanie w twoją pracę, wrzucanie 3 połączeń na raz, bo przecież statystyki muszą się zgadzać! Proponuję zatrudnić na stanowiska SPV ludzi, którzy mają jakiekolwiek podejście i wiedzę, aby w trudnej sytuacji faktycznie pomóc pracownikowi, to co się tam dzieje to kpina! Robisz coś tak jak każą-źle, zrobisz po swojemu-źle. Pytanie o preferencje co do grafiku? JASNE! i tak ich nie uwzględnimy. Jeśli nie chodzisz i nie prosisz się dennych przełożonych o jakikolwiek szacunek, to go nie dostaniesz. TAM NIKT NIC NIE UMIE OGARNĄĆ! nie dziwię się, dlaczego jest tam taki przemiał nowych pracowników, skoro każdy prędzej czy później stamtąd ucieka. Aby dostać premię, musisz stawać na rzęsach a najlepiej spać w słuchawkach i z telefonem pod poduszką, jakby ktoś raczył zaraz cię nawiedzać telefonami o przyjście do pracy. Czas kiedy jestem już wolny od tego korporacyjnego ścieku, jest jednym z lepszych w moim życiu. Czara goryczy przelała się, kiedy mając TYGODNIOWY OKRES WOLNEGO, o którym informowałem nie był wystarczającym sygnałem aby dać pracownikowi święty spokój z wydzwanianiem, na moje nieszczęście nawet stojąc na cmentarzu, musiałem widzieć przychodzące połączenie z firmy. ŻENADA. Nie dziwię się zdenerwowanym klientom, bo działanie wewnątrz i sprawność obsługi jest na niskim poziomie, bo tam nikt nie wie co ma tak dokładnie robić, bo nikt go nie nauczył. Szkolenia to durne gadanie o innowacyjnym działaniu firmy i możliwym rozwoju, gdzie tak na prawdę jedyną opcją rozwoju jest opuszczenie szeregów tej firmy i nie przyznawanie się do pracy w tym miejscu publicznie. Nieustanne obgadywanie SPV między sobą, jakby byli w etapie rozwoju gimnazjalisty, najeżdżając przy tym też na swoich pracowników, nawet się z tym nie kryjąc. Ci ludzie głośno użyją twojego nazwiska mając pełną świadomość, ze akurat zespół jest zgrany i wszystko sobie przekaże. ŻENADA X3. Dodatkowe szkolenie? jasne, zlecimy, ale nie przypilnujemy osoby szkoleniowej jak ono przebiega(nie przebiega w ogóle) Każdy ma tą pracę głęboko w (usunięte przez administratora), widząc ten bajzel, chyba jedyne co trzyma tam ludzi, to atrakcyjne wynagrodzenie i tak jak już napomniałem, ZESPÓŁ(były wyjątki;)) Żeby wyrobić sobie pierwszą opinię o tej firmie, polecam przeczytać opinie klientów na Google, które mówią same za siebie...Reasumując, nie pozdrawiam i nie polecam, a liżącym (usunięte przez administratora) pracownikom, którzy jeszcze może tam pracują i są na każde skinienie, życzę opamiętania i nabycia szacunku do siebie i swojego czasu.
Rozmowa standard. Pani z HR uśmiechnięta, to ona prowadziła rozmowę. Ciekawym jest że już na początku rozmowy zachwalała firmę. Na rozmowie była również obecna Pani kierownik działu/obszaru/departamentu - praktycznie całą rozmowę się nie odzywała, bardzo wycofana, nie zainteresowana. Na koniec zadała półtora pytania, na które po odpowiedzi zareagowała "nie wierzę". Pani działu/obszaru/departamentu chyba świeżo po objęciu nowego stanowiska :). Z zarzekania się, utwierdzania, że kontaktują się z informacją zwrotną z każdym kandydatem oczywiście nic nie wyszło (nikt nie oddzwonił). Jeżeli Klienci firmy Europ Assistance Polska są w taki sam sposób traktowani jak kandydaci to... nie polecam tej firmy. Generali kiedy ostatni raz sprawdzaliście poziom wiarygodności waszego podwykonawcy? Ubezpieczenie = wiarygodność
Standard
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czasami jest tak, że intuicja podpowiada już przed rozpoczęciem interview, czy to jest miejsce dla ciebie. I tak było w moim przypadku. Dało się wyczuć, że nie jest to miejsce, w którym panuje świetna atmosfera. Ludzie wyglądali jakby byli tam za karę. Co do samej rozmowy, to widzę pole do poprawy jeśli chodzi o umiejętności komunikacyjne. Pomijając szablonowe pytania z podręcznika HR oraz sztywną atmosferę, rozmowa nie była taka zła. Mój wniosek z tego doświadczenia: nie jest to miejsce dla osoby przebojowej, nieszablonowej, bystrej i z poczuciem humoru.
Jakie wartości są cenione w Europ Assistance?
Na jakie zarobki można w tej chwili liczyć?
Zarobki śmiechu warte non stop proszą cię o nadgodziny i taka sama stawka . Można pomarzyć o podwójnej stawce weekendy tak samo płacą co na tyg …. Nie warto szkoda nerwów
Zaciekawiło mnie to zapytanie o to, na jakie zarobki można liczyć i generalnie brak odzewu na nie… zależne to chyba tez od działu? Zbyt ogólnie ktoś spytał? Wcześniej pytali co się na dziale księgowości w zasadzie dzieje. A z jakich wszystkich składa się obecnie firma, bo aż tak szczegółowo to jeszcze tego nie wiem? Wszyscy ze sobą współpracują? Jaka jest teraz atmosfera?
dnia 05.12.2023 oraz 06.12.2023 zgłosiłem awarie samochodu dostałem odmowe holowania ponieważ pracownicy euro assistans CUK stwierdzili że ten produkt nie obowiązuje firmy transportowe ? i że ja przewożę towar odpłatnie Dziwi mnie to bo trzeba mieć jakieś dowody, Dzwoniąc na infolinie CUK ubezpieczenie Euro Assistance między 20.08.2023 a 28.08.2023 zapytałem pracownika o produkt maksymalna assistance wariant rozszerzony chciałem się dowiedzieć co obejmuje polisa Moje pytania do konsultanta CUK były następujące : zapytałem że chcę ubezpieczyć samochód dostawczy Bus Renault Master plandeka do 3,5 DMC dostawczo-ciężarowy w leasingu uwzględniłem że samochód jest w leasingu że prowadzę działalność gospodarczą , konsultant na to opowiedział że mogę bez problemy wykupić na pojazd assistance maksymalne że nie ma przeciwskazań .
Dzwoniłem ponownie dnia 6.12.2023 na infolinie CUK euro assistance zapytałem o nową ofertę na samochód dostawczy 3,5 t w leasingu bus iveco Daily Zapytałem pracownika CUK sprzedaży jakie firmy mogą skorzystać z tego produktu powiedziałem że prowadzę działalność gospodarcza usługi transportowe . Pracownik z CUK powiedział że firmy transportowe mogą skorzystać z tego produktu i nie ma przeciwskazań . Następnym moim zadanym pytaniem było czy jadąc samochodem dostawczym nie wykonując zarobkowych przewozów tylko prywatnie i jak zdarzy się awaria samochodu dostałem odpowiedz że holowanie wtedy obowiązuje . kolejnym moim pytaniem było czy jadać samochodem dostawczym do pracy na wymianę kierowców czy przy awarii assistance obowiązuje byłą odpowiedz że tak obowiązuje holowanie. Kolejnym moim pytaniem było czy jadąc samochodem bez towaru gdy dojdzie do awarii, czy wtedy obejmuje pomoc holowania , pracownik powiedział ze tak , z wyłaczeniem gdzie samochód wykonuje płatne przewozy ludzi lub osób - nie dostałem takiej dzwoniąc po 20.08.2023 na infolinie CUK. Zadając pytanie czy asistanse obowiązuje przejazd prywatny do pracy lub zamianę kierowców do pracy samochodem dostawczym za granicę dostałem odpowiedz że tak asistanse dziła w firmach transportowych pytałem pracownika CUK o produkt asssistance o wykluczenie co obowiązuje polisa a czego nie ,pracownik umyślnie wprowadza mnie w błąd ze nie ma znaczenie czy posiadam firmę transportową ten produkt twierdził zę jest też dla mnie . -Jak to jest że dzwoniąc kilka razy na infolinie zadając te same pytania pracownicy CUK za każdym razem mówią co innego ?
Nie polecam bardzo!!! Pracowałam 3 miesiące obiecują premie musisz stać na rzęsach oby to osiągnąć . Wyrabiasz 200h i jeszcze oczekują od ciebie nadgodzin zero szacunku do pracowników . Toksyczna atmosfera wymagania jakby nie z tej ziemi . Osoby szkoleniowe zero profesjonalizmu śmiechu warte jednym słowem musisz się sam nauczyć inaczej nikt ci tam nie pomoże . Każdy pracownik najeżdża do liderów ,więc nie warto tam komuś ufać . Firma bump
Z tymi nadgodzinami to o co chodzi tak w sumie? wyjaśnisz temat? w jaki sposób mogą ich wręcz oczekiwać? I czemu mają być wykonywane, brakuje ludzi? Nie wystarczy po prostu zatrudnić jeszcze kogoś dodatkowego do pomocy?
Dział księgowości... Jakieś opinie? Jestem w trakcie rekrutacji. Czy możecie coś napisać o pracy w tym dziale? Z góry dzięki :)
Widzę, że po trzech miesiącach nikt Ci nie odpisał, a sama teraz chciałam się czegoś o pracy w nim dowiedzieć. Skoro byłaś w trakcie rekrutacji od początku lipca to po jakim czasie cały proces się domknął? Dostałaś się? jeśli tak to jak wygląda wdrożenie? I czy jest jakiś okres próbny? Co po nim?
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Europ Assistance? Chętnie zatrudniają?
Firma krzak, krzak, krzak. (usunięte przez administratora) notoryczne kłamstwa, naciągacze na premie, nadgodziny, hybrydowy czas pracy. Hamski kierownik w dodatku kobieta, brak szkoleń, bezczelne kumoterstwo.
Jakie są mocne strony pracodawcy Europ Assistance?
To serio mocna strona wg Ciebie czy to sarkazm? Dobrze chociaż płacą jeśli jest dużo obowiązków? Skoro brakuje rąk do pracy to może będą niedługo kogoś zatrudniać?
Non stop zatrudniają, przemiał ludzi jest ogromny. Dobrze, że uciekłem kilka lat temu. Praca dla studenta na 1-3 lata, nie dłużej, nie traćcie życia na słuchawkę. Uczcie się na czyichś błędach.
Skoro mogą tu popracować studenci, to jak wygląda grafik? Jest opcja na elastyczne godziny? Chodzi mi, aby dostosować plan zajęć do pracy można to sobie dowolnie ustalać?
Grafik można dowolnie uzgadniać z przełożonym ale z zasady 2 weekendy są pracujące a dwa wolne.
Cześć, na początek dzień dobry HR :) Cześć SPV :) Cześć wspaniali dyrektorzy itd... Dużo czasu już minęło, tak myślę. Dużo się zmieniło, tak uważam, więc na spokojnie (inni by powiedzieli "na trzeźwo") można przysiąść do tej opinii. Wiele lat tu spędziłem. Wiele tu wycierpiałem... tak wycierpiałem, lata spędzone w tym miejscu różnie wspominam, są gorsze i lepsze momenty jak w życiu. Może zacznijmy od tych "lepszych". Faktem jest, że jest to idealna praca dla osób ledwo po liceum, praca przy biurku, bez gotowania, widzenia się z Klientami, "owocowe wtorki", młody dynamiczny zespół... no właśnie ZESPÓŁ :) Zespół, który jako jedyny trzymał mnie w tym miejscu te parę lat. To dzięki (usunięte przez administratora) Kolegom, wspaniałym Koleżankom dało się tu trwać. Bez nich praca tam była cierpieniem... (tak, teraz ta gorsza strona medalu) ciągłe kolejki na liniach, wyzywający Klienci, programy które są nijak dostosowane do działania tej firmy, brak podwyżek, oczekiwania jak z kosmosu, SPV (szefowie obu płci) oderwani od rzeczywistości. SPV, który potrafi powiedzieć "Rozumiem, ale wiesz, że nic z tym nie mogę zrobić" to ŻADEN szef. Prawdziwi menadżerowie (bez względu na poziom, niski/średni czy półgłówek) potrafią dbać o pracownika, zobaczyć w nim szanse rozwoju, troszczyć się żeby miał to czego potrzebuje. Prezes twierdzi, że to praca na sezon i się ludzika wymieni? ALEŻ oczywiście :) Jego też można wymienić ;) Myślicie że zjedliście wszystkie mózgi na świecie? Nie potraficie zarządzać. NIKT w tej (usunięte przez administratora)firmie tego nie potrafi, uśmiechnięci menadżerowie i dyrektorzy wychodzący o 14 do domu? Pewnie :) Zerkający na "tablicę" o 20 i dzwoniący po konsultantach żeby odbierali po 3 połączenia na raz, jeszcze lepiej! Nikt tu nie ma pomysłu... chyba że się po prostu nie chce, zmieniać na lepsze. Najłatwiej jest usadowić się na miejscu dyrektora i ciągnąć kasę, jeździć do paryża, na konferencje i mówić jak wspaniale i innowacyjnie jest w EAP :# Firma, która nie jest w stanie zapewnić odpowiednich zasobów do pracy, tj. dać porządny sprzęt, systemy i SIEĆ usługodawców to nie jest dobra firma. Aż dziwne, że ciągle wrzucają oferty pracy, bo ciągle się ludzie zwalniają? Mordki, przejrzyjcie na oczy :) A może być fajnie. Dajcie normalną kasę za to czego RZECZYWIŚCIE wymagacie od konsultantów, dajcie im to co im się należy, za ciężką pracę. Bez nich nie istniejcie :) Porada dla nowych? Albo sami będziecie szukać możliwości do rozwoju, wyciągać dla siebie co się da, albo oni będą robić sobie z Tobą co chcą i nic nie osiągniesz. WAŻNE, to nie jest praca dla ludzi z brakiem inteligencji, pustych panienek, dzieciaczków półgłówków. Tu trzeba umieć myśleć, działać ponad własnymi oczekiwaniami, czytać to co ma się w systemach i można też daleko zajść, nie trzeba być lizusem ;) Trzeba też chcieć :) Fajnie jakby wspaniali spv, potrafili się odezwać do NAS, tych co to piszą, starych, dawnych podwładnych. Czy się w ogóle żyje, hehe :,) Trzymajcie się :)
Co Twoim zdaniem było nie tak ze sprzętem i oprogramowaniem w firmie i jak bardzo to utrudniało pracę? Pisałeś też o samodzielnym szukaniu możliwości rozwoju i że nie trzeba być lizusem, by daleko zajść. Jakie zatem szkolenia firma organizuje lub opłaca i czy miałeś na myśli możliwość awansu?
Co jest słabe: - nawet jak nie skończysz jednej sprawy to od razu przychodzi ktoś i mówi ze odbieramy kolejeczka, że siedzi się i nic nie robi (podkreślam, sprawa jest niedokończona) - faktycznie awans jest dla pasującym przełożonym, nie ważne że ma się doświadczenie w danej dziedzinie - praca zdalna? Zawsze za mało sprzętu, pomimo że na rozmowie kwalifikacyjnej jest się zapewnianym o tym. - wrzucanie przypadkowych połączeń, niezwiązanych z działem na którym pracujesz. - rozwój pracownika jeśli chodzi o język dotyczy tylko tych osób, które nie potrafią nic i boją się odbierać, prowadzić rozmowy w tym języku. - jeśli jesteś asertywny od razu są problemy - jak to nie zrobisz jednej sprawy 2 minuty przed końcem pracy? Nie ma problemu, osoba na tym samym stanowisku będzie gadać o tym, że nic w pracy nie robisz. No chyba że sprawa jest wysłana mailem, gdzie jest dowód ze faktycznie kończysz dosłownie za sekundę. Są momenty gdzie atmosfera jest mega toksyczna. Zależy z kim jest się na zmianie. Jeśli jest sezon, wszyscy są mili, żeby nie było spadków. I to tyle. Mam nadzieję, że to się zmieni, bo zarobki przez okres próbny są okej, pózniej to już minimalna krajowa + procent jako premia, ale nikt nie tłumaczy jak jest ten procent wyliczany.
Do słabych (bardzo!) stron tej firmy dodałabym panią manager ;) ds. HR. Wyraźnie źle czuje się w tej pracy, nie radzi sobie z obowiązkami i emocjami. Zniechęciła mnie całkowicie do podjęcia pracy w tej firmie.
Ta firma nie zmienia się w ogóle....nikt wniosków nie wyciąga. Od kilku lat wciąż to samo....Ja dwa lata temu pracowałam w takich samych warunkach....Przykre to bardzo.
czy pod kontem zarobków i terminowości wypłat możecie polecić? Na ten moment potrzebuje żeby płacili, atmosferę jakoś zniosę
i jak długo tu robiłaś? W sumie akurat nie było wtedy może pandemii? ta praca zdalna mnie zastanawia, jak sobie wtedy firma poradziła?
Prosze o info nt.pracy zdalnej w tej firmie. Obecnie są oferty pracy całkowicie zdalnej-rejestrowanie szkód -assistance.
Przestali mi płacić i oczywiście nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile!
Firma rekrutuje obecnie na stanowisko młodszego księgowego. Jeśli zastanawiacie się czy aplikować to stanowczo odradzam.
Zbierałam się do napisania opinii i zbierałam. Znalazłam ostatnio cytat i myślę, że wystarczy za tysiąc słów. Moje przesłanie do przełożonych tej "cudownej firmy": You're never too important to be nice to people!!!
Bo jest trafna. Pożegnanie z firmą wygląda tak, że najlepiej charuj do ostatniego dnia a urlop możesz sobie wziąć w nowej firmie.
Zgadzam się z powyższą opinią. Z takim kuriozum spotkałam się po raz pierwszy w życiu a pracując prawie dwadzieścia lat uczestniczyłam w dziesiątkach procesów rekrutacyjnych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Europ Assistance?
Zobacz opinie na temat firmy Europ Assistance tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Europ Assistance?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Europ Assistance?
Kandydaci do pracy w Europ Assistance napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.