Pracuję tu kilka lat i zdecydowanie płaca i inne benefity zmierzają w dobrą stronę. Nie w każdej firmie co roku są podwyżki (raz mniejsze, raz większe, ale są). To nie jest coś oczywistego w wielu innych firmach. Bonusy są, jeśli realizujemy plan. Jeśli nie- to ich nie ma i każdy pracownik ma tę wiedzę, gdy zaczyna u nas pracować, gdyż podpisuje różne regulaminy w których jest zawarta m.in. ta informacja, a sami przełożeni mówią o tym najczęściej już na rozmowie kwalifikacyjnej. Jest to klarowane i nie rozumiem niektórych komentarzy i zdziwienia. Pracownicy zawsze mogą porozmawiać z przełożonymi, jeśli mają jakieś wątpliwości lub coś jest nie jasne. Atmosfera jest dobra, pracownicy są pomocni i otwarci. Firma ciągle stara się ulepszać benefity, inwestuje w szkolenia managerów, pracowników itd. Oczywiście, że jest jeszcze nad czym pracować, nie wszystko jest "idealne", ale sądzę, że dobrze że rzeczy, które należy poprawić są zauważone i firma nad tym pracuje.
@Dwz nie jestem pewna czy rozumiem pytanie? W obecnym roku jesteśmy po podwyżce, która miała miejsce na początku tego roku i nadal funkcjonują benefity, które zostały wprowadzone pod koniec poprzedniego roku.
Czy w firmie STAPPERT Polska Sp. z o.o. praktykowane są premie/nagrody kwartalne/roczne? Na stanowisku asystent sprzedaży, na które poszukują na GoWork.pl to dość istotna kwestia.
Szanowny @Stefan, Z całym szacunkiem nie zgadzam się z Pańska opinią, że "wszystko odbywa się kosztem pracowników". Od 2000 roku zrobiliśmy bardzo dużo by poprawić warunki pracy na wszystkich stanowiskach. Wprowadziliśmy szereg benefitów pracowniczych i bardzo dbamy o dobrą atmosferę w firmie. Podnosimy również kwalifikacje pracowników poprzez liczne szkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne. Proszę jednak pamiętać, że nagradzamy i premiujemy za osiągane wyniki (obszernie opisywałem ten wątek w innych komentarzach). Dodatkowo proszę pamiętać, że w prawie każdej branży, szczególnie zaś w branży stalowej, biznes porusza się po sinusoidzie. Proszę sobie przypomnieć dwa lata nieustających wzrostów i wypłacanych świadczeń. Przyznaję, że obecnie jak cała branża jesteśmy w "dołku" sinusoidy ale to od nas i naszego zaangażowania w pracę zależy jak szybko z tego dołka wyjdziemy. Zachęcam do pozytywnego podejścia i umiejętności dostrzegania również tego co zostało już osiągnięte. Pozdrawiam serdecznie MD
Dzień dobry. Znalazłam ofertę dla Referenta ds. Administracji Logistyki. Wcześniejsze doświadczenie z podobnego stanowiska już posiadam. Zastanawiam się co może pojawić się na rozmowie rekrutacyjnej. Czy będzie zadanie w Excelu do rozwiązania?
Szukają tu teraz kogoś może? na magazynie roboty szukam, pokazywało mi na necie, że tu w teorii mógłbym na takie stanowisko przyjść, ale oferty cos nie widziałem. Dużo zapytań wpadało teraz w kontekście biura. czy jest w nim większa rotacja niż wśród fizycznych czy o co chodzi?
Cześć, rotacja na magazynie również jest mała i obecnie na magazyn nikogo nie poszukujemy. Jeśli będziemy szukali pracownika na magazyn to taka oferta pojawi się na pewno na portalu związanym z ogłoszeniami o pracę- zapraszam wtedy do aplikowania.
Jak ciężka może być praca na tym magazynie? czy zatrudniane są w nim przede wszystkim kobiety? Jakie rzeczy się dźwiga, jakie są udostępniane sprzęty pomocnicze?
Cześć, na magazynie pracują tylko mężczyźni ze względu na to, że jest to ciężka fizycznie praca, mimo maszyn "pomocniczych".
Jaka jest umowa w firmie STAPPERT Polska Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Przedstawiciel Handlowy zatrudniają na umowę zlecenie?
Dzień dobry, pracownicy otrzymują umowę o pracę. Nie ma możliwości zatrudnienia na stanowisku Przedstawiciela Handlowego na umowę zlecenie. Gdyby interesowała Pana/ Panią w przyszłości umowa o pracę to można zgłaszać swoją kandydaturę kiedy zostaną opublikowane oferty pracy na takie stanowisko.
We wcześniejszym wątku było napisane o zapotrzebowaniu na asystentkę księgowości oraz tym, że jak na razie to zapotrzebowanie chyba już nie wystąpi? Co natomiast ze specjalistą ds. controllingu? Ktoś w marcu nawiązywał do tego dawniejszego ogłoszenia, które jeszcze jest widoczne w sieci. mam doświadczenie u byłbym zainteresowany zatrudnieniem od nowego roku, w tym przypadku pisali o pracy „od zaraz”, to jak duży jest dział oraz ogólnie zapotrzebowanie na ludzi?
Cześć @El, wszelkie ogłoszenia są wystawiane na portalach z ogłoszeniami o pracę. Z tego co wiem to nikt na razie nie planuje nowych rekrutacji w dziale finansów. Rotacja w firmie jest mała i obecnie jest "stały skład" w tym dziale. Trudno powiedzieć co będzie w przyszłości, ale jeśli będą szukali nowego pracownika to na pewno ogłoszenie będzie dostępne na portalach z ogłoszeniami o pracę i wtedy śmiało możesz aplikować :).
Regularnie odbieramy materiał. Firma jest profesjonalna, handlowiec, który nas obsługuje jest zaangażowany i pomocny. Terminowa dostawa. Magazynierzy odpowiednio zabezpieczają towar. Polecam.
Piszę w sprawie pracy asystentki w dziale księgowości. Czy owo min. 20 godz. tygodniowo można zamienić na pełny etat? Czy doświadczenie w księgowości zamiast studiów kierunkowych również zostałoby uznane przez rekruterów? No i to zlecenie, w jakich okolicznościach firma zgodziłaby się je zamienić na UoP? :)
Już znaleźli kogoś na to stanowisko. Chyba, że znowu jest nowa oferta pracy, bo tamta wygasła pod koniec czerwca
Jedna osoba jest potrzebna? Pytam, bo od stycznia szukam takiej pracy. warto podesłać cv na zapas czy to raczej nie działa? Będzie szansa na nabory czy osoba, która obecnie pełni te funkcje musi zwolnic stanowisko, np. poprzez awans? co jaki okres czasu będzie się to działo?
Była potrzebna jedna osoba. CV należy wysyłać tylko na portalu pracuj.pl, gdzie znajdują się aktualne ogłoszenia o pracę. Na ten moment firma nie poszukuje nikogo do działu księgowości. Jeśli jest Pani/ Pan zainteresowany pracą w tym dziale proszę obserwować przyszłe ogłoszenia o pracę.
Witam, jak często ktoś jest potrzebny na ten wspomniany dział? Czy nastąpi jakikolwiek jego rozwój? jakie ostatnio stanowiska pracy były tworzone w całej organizacji? Czy się rozwija?
Pracuję tu kilka lat i zdecydowanie płaca i inne benefity zmierzają w dobrą stronę. Nie w każdej firmie co roku są podwyżki (raz mniejsze, raz większe, ale są). To nie jest coś oczywistego w wielu innych firmach. Bonusy są, jeśli realizujemy plan. Jeśli nie- to ich nie ma i każdy pracownik ma tę wiedzę, gdy zaczyna u nas pracować, gdyż podpisuje różne regulaminy w których jest zawarta m.in. ta informacja, a sami przełożeni mówią o tym najczęściej już na rozmowie kwalifikacyjnej. Jest to klarowane i nie rozumiem niektórych komentarzy i zdziwienia. Pracownicy zawsze mogą porozmawiać z przełożonymi, jeśli mają jakieś wątpliwości lub coś jest nie jasne. Atmosfera jest dobra, pracownicy są pomocni i otwarci. Firma ciągle stara się ulepszać benefity, inwestuje w szkolenia managerów, pracowników itd. Oczywiście, że jest jeszcze nad czym pracować, nie wszystko jest "idealne", ale sądzę, że dobrze że rzeczy, które należy poprawić są zauważone i firma nad tym pracuje.
Szanowny @KRIS, zwyczajowo podpisuję wszystkie swoje posty MD (Managing Director) lub Dyrektor Zarządzający. Nie dopisuję postów używając innych nicków i nie muszę się zasłaniać anonimowością. Szczęśliwie również nie muszę "zlecać" odmiennego do Pańskiego punktu widzenia, by przedstawiać go na łamach GoWork. Zapraszam Pana do próby zrozumienia, że są osoby, które są zadowolone z pracy w STAPPERT Polska. Mam nadzieję, że gorycz, którą Pan tu wylewa nie jest napędzana żalem, że nie jest Pan już naszym pracownikiem. Życzę powodzenia w znalezieniu idealnego dla Pana miejsca pracy i jak najdłuższego zadowolenia z jej świadczenia. Pozdrawiam serdecznie MD
Można wyjść z własną inicjatywą i propozycją szkoleń, czy firma je narzuca? Z tymi podwyżkami no to racja, ważne, że są regularnie. Tak rozmyślam, czy by nie aplikować na stanowisko przedstawiciela handlowego lub asystenta sprzedaży. Wiesz coś na ich temat? :) Jakie bonusy dostaje pracownik za zrealizowanie planu? Czyli pracujecie zespołowo, nie każdy na własną rękę, aby zdobyć jakieś benefity?
Można zaproponować szkolenie, na które chciałoby się pójść- oczywiście musi być ono związane ze stanowiskiem, na którym się pracuje. Firma chce mieć kompetentny zespół i sama chętnie kieruje na szkolenia oraz bierze pod uwagę zgłoszenia pracowników w tym temacie. Uważam, że stanowisko Przedstawiciela handlowego jest dobre dla osób, które lubią pracę z ludźmi, lubią być w ruchu (wizyty u klientów), potrafią dbać o relacje z klientami i wyszukiwać potencjalnych klientów. Przedstawiciel pracuje w zespole, ale jednocześnie musi być odpowiedzialny i w pewnym stopniu samodzielny. Stanowiska Asystenta jest raczej dla osób, które rozpoczynają pracę z handlem i chcą się wdrożyć- pełni się rolę wsparcia handlowego teamu :). Pracujemy zespołowo. Aby otrzymać premię musi być zrealizowany plan sprzedaży, a aby to zrobić cała firma jest zobligowana do wykonania dobrej roboty (od magazyniera po Zarząd). Natomiast trzeba mieć na względzie, że czasem cały rynek ma gorszy okres i pewnych rzeczy nie przeskoczymy (pod względem realizacji planu sprzedaży). Jeśli się zastanawiasz to spróbuj, ponieważ najwięcej dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej (na czym polega dane stanowisko, jak wygląda codzienna praca, jakiego rzędu bonusy można otrzymać itd.).
Cześć, jeśli już o magazynierze była mowa to kiedy można spodziewać się przyjęć na to stanowisko? Widzę, że teraz tylko do handlu można się zwerbować, na stronie w zakładce z ofertami było pusto. Ciekawi mnie perspektywa zarobkowa teraz w okolicy nowego roku. planowane są podwyżki? tym razem większe czy mniejsze?
Cześć @MG, z tego co wiem to w tym roku firma nie planuje zatrudniać nowych osób na stanowisko magazyniera. Na ten moment w obu magazynach mamy stabilny, zgrany zespół. Być może w przyszłym roku pojawią się nowe rekrutacje. Warto obserwować profil firmy na pracuj.pl, ponieważ tam pojawiają się aktualne rekrutacje oraz na oficjalnej stronie firmy: stappert.polska.biz. Podwyżki dotychczas były w okolicach styczeń- marzec w ubiegłych latach.
No niby napisał o styczniu / marcu jako okresie podwyżkowym, padło to w październiku a minął z miesiąc odkąd do teraz dopytujesz. Chyba trzeba jeszcze poczekać? :D tylko teraz nie wiem.. te podwyżki obejma każdego? Nawet jak w styczniu dopiero bym dołączył?
Premie są wypłacane za poprzedni kwartał, więc jeśli pracownik nie był zatrudniony w poprzednim kwartale to premia nie może być wypłacona komuś kto nie brał udziału w procesie realizacji budżetu (na jakimkolwiek stanowisku w firmie). Szczegóły wypłacania premii są zawarte w regulaminie i każdy pracownik podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskuje bardziej szczegółowe informacje na ten temat.
@Dwz nie jestem pewna czy rozumiem pytanie? W obecnym roku jesteśmy po podwyżce, która miała miejsce na początku tego roku i nadal funkcjonują benefity, które zostały wprowadzone pod koniec poprzedniego roku.
Czy w firmie STAPPERT Polska Sp. z o.o. praktykowane są premie/nagrody kwartalne/roczne? Na stanowisku asystent sprzedaży, na które poszukują na GoWork.pl to dość istotna kwestia.
Tak, w firmie STAPPERT Polska Sp. z o.o. praktykowane są premie kwartalne, które są zależne od generowanego wyniku spółki. Premie zgodnie z regulaminem są uznaniowe i ustrukturyzowane. Na jej wysokość wpływ ma przede wszystkim dana osoba poprzez swoje zaangażowanie, frekwencję i osiągane wyniki indywidualne w odniesieniu do wyników całej firmy. Wypracowany w firmie system premiowy po wielu latach poszukiwań został wytypowany jako najbardziej angażujący do współpracy oraz zachęcający do osiągania wspólnych celów. Sprzedaż stali charakteryzuje się dużą zmiennością cen, popytu, podaży. W takiej zmienności nie zawsze sprzedaż jest rentowna, nawet jeżeli ilościowo jest zrealizowany budżet. Premie są wypłacane zawsze gdy sprzedaż za dany kwartał jest rentowna. Pozdrawiam Dyrektor Zarządzający.
Szanowna/y @Abf uprzejmie informuję, że od 2000 roku nie komunikujemy się z pracownikami we wskazany przez Panią/Pana sposób. Wyniki są komunikowane z pracownikami na bieżąco. Nie ma więc zaskoczenia, o którym Pani/Pan wspomina. We wcześniejszych odpowiedziach podawałem jak wygląda cały proces. Zapraszam do zapoznania się. Pozdrawiam serdecznie Dyrektor Zarządząjcy
Szanowny @Stefan, Z całym szacunkiem nie zgadzam się z Pańska opinią, że "wszystko odbywa się kosztem pracowników". Od 2000 roku zrobiliśmy bardzo dużo by poprawić warunki pracy na wszystkich stanowiskach. Wprowadziliśmy szereg benefitów pracowniczych i bardzo dbamy o dobrą atmosferę w firmie. Podnosimy również kwalifikacje pracowników poprzez liczne szkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne. Proszę jednak pamiętać, że nagradzamy i premiujemy za osiągane wyniki (obszernie opisywałem ten wątek w innych komentarzach). Dodatkowo proszę pamiętać, że w prawie każdej branży, szczególnie zaś w branży stalowej, biznes porusza się po sinusoidzie. Proszę sobie przypomnieć dwa lata nieustających wzrostów i wypłacanych świadczeń. Przyznaję, że obecnie jak cała branża jesteśmy w "dołku" sinusoidy ale to od nas i naszego zaangażowania w pracę zależy jak szybko z tego dołka wyjdziemy. Zachęcam do pozytywnego podejścia i umiejętności dostrzegania również tego co zostało już osiągnięte. Pozdrawiam serdecznie MD
W Stapercie super szybko się odbywa cała procedura,za to w konkurencjach np. NT Ostaszewo to jest dramat jeśli chodzi o organizacje wpracy w magazynie , dla STAPPERT BYDG dobrze bo obsługa klientów przyciagnie
Czy rekrutacja na stanowisko Pomoc księgowej się skończyła? Nie dostałam żadnej odpowiedzi zwrotnej. @Pracodawca
Szanowna Pani @AG, potwierdzam, że rekrutacja na stanowisko pomoc księgowej została zamknięta. Przepraszamy za zwłokę w udzieleniu informacji zwrotnej spowodowanej okresem urlopowym.
Jak dużo osób pracuje w STAPPERT Polska Sp. z o.o.?
Przewijają się oferty pracy na stanowiska handlowe IMS,a wiem że też należą do grupy Stappert. Mało informacji o nich na rynku. Aktualnie pracuję w firmie handlującej wyrobami stalowymi ( czarne, nierdzewne, jakościowe ), jednak chciałbym się rozwijać i aplikować do " korpo ". Na co może liczyć przedstawiciel handlowy? Narzędzia pracy - wiadomo, wynagrodzenie ( niska podstawa, realne wyższe premie czy na odwrót ), No i same warunki, bo w tym momencie firma bardziej przeszkadza swoimi metodami tzn. więcej planowania, raportowania, sprawdzania niż handlu. Robią wszystko, aby nie płacić premii, a sama podstawa też była dobra w 2016, a nie dzisiaj. Rozpadające się auto, którym wstyd jechać do klienta też jest. Ważne, że szef ma co dwa lata nowe. Dlatego rozglądam się za poważnym pracodawcą. Nie chcę tylko wpaść z deszczu pod rynnę stąd pytanie o warunki pracy.
@Stalowy Szanowny Panie, Dziękuję za Pańskie zainteresowanie. Firma IMS została wydzielona ze struktur STAPPERT w lutym 2022 roku. Od tego czasu stanowi jedną z trzech obok STAPPERT i JACQUET spółkę Grupy JACQUET METALS z centralą we Francji. Ponieważ każda z wymienionych spółek prowadzi indywidualną politykę kadrową zachęcam Pana do bezpośredniego kontaktu z IMS Polska: gliwice@ims-group.com. MD
Faktycznie były te podwyżki w ub. roku? Bo ktoś pisał, że dzieje się coraz lepiej, ciekawi mnie ile tego było ostatecznie. O dziwo w ogłoszeniu dla specjalisty ds. controllingu ani słowa o wypłacie, a szkoda. Jaki jest tam poziom wynagrodzeń teraz? Na swojej stronie obiecują rozwój zawodowy, więc jakieś szkolenia rozumiem wchodzą w grę?
Szanowna Pani Sylwio, podwyżki w zeszłym roku były, również w roku bieżącym zostały już zaaplikowane. Stale rozwijamy naszych pracowników zarówno poprzez szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne. Satysfakcjonujący poziom wynagrodzeń potwierdza praktycznie zerowa fluktuacja. Ale wynagrodzenia to tylko część z szerokiego pakietu zatrudnienia jaki oferujemy naszym pracownikom. W celu uzyskania szczegółowych informacji o naszej ofercie zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam. MD
Odbieramy materiały hutnicze w całej Polsce w różnych firmach , Bywaliśmyw Stapert Polska i w Gliwicach i w Bydgoszczy - obsługa na magazynie BDB zasługa tu Kierowników którzy doświadczenie zdobyli jeszcze jako magazynierzy znają prace od podstaw i wiedzą co do ich obowiązków należy, potrafią ocenić czas przygotowania materialu , dochodzi do tego świetna komunikacja z działem handlowym a przepływ informacji w tym przypadku zasługuje na pochwalę .Z pozdrowieniami Wasz odbiorca .
Jako wieloletni klient z czystemu sumieniem polecam , nas obsługuje dzial handlowy Bydgoszcz jesteśmy w 100% zadowoleni ,magazyn działa błyskawicznie są uprzejmi widać że szanują pracę ale spora zasługa tu Kadry Kierowniczej jak sobie wychowasz to tak się wyśpisz.
W firmie STAPPERT Polska Sp. z o.o. niedawno poszukiwano pracownika na stanowisko Handlowiec Stacjonarny. Czy ktoś wie, na jakie zarobki można liczyć na tym stanowisku? Chcę zarabiać powyżej 13900 .
Na takie jakie wynegocjujesz + premie jak jesteś (usunięte przez administratora) w sprzedaży i potrafisz sprzedać cos czego nie masz za wysoka cenę.... ale pewnie nie jesteś skoro szukasz pracy ????
Nie oferujemy w systemie wynagrodzeń prowizji od sprzedaży. Wypłacamy premie od wyniku finansowego wypracowanego przez cały zespół.
Polecam. W firmie dzieje się coraz lepiej. Są remontowane biura, są podwyżki i premie. Dużo lepiej niż było kiedyś, a pracuje tu długo. Kilku prezesów się przeszło i obecnie jest naprawdę dobrze. Firma się rozwija, jest stabilnie. Fajni ludzie- a to najważniejsze.
Starpert poszukuje przedstawiciela handlowego: https://www.gowork.pl/oferta/przedstawiciel-handlowy,0A4dpvPF7IWz05K4Aev4Ts. Napiszcie, jak wygląda system premiowy w firmie na tym stanowisku, czy targety są możliwe do zrealizowania?
Cześć. Targety są do wykonania, ale możliwe są korekty w górę jakby rynek z bardzo pomagał. Ciężka praca, ale wszędzie jest podobnie. Co wywalczysz na starcie to twoje. Z premiami nigdy nie wiadomo. Jedyne co pewne i jest to mocna strona firmy to narzędzia pracy. Tu jest wszystko jak najbardziej ok.
To fajnie, że są do wykonania, bo to różnie bywa w różnych firmach... Ale z tymi premiami to nie kumam zbytnio, czemu nigdy nie wiadomo?
wiadomo. Premie są zależne od generowanego wyniku spółki. Sprzedaż stali charakteryzuje się dużą zmiennością cen, popytu, podaży. W takiej zmienności nie zawsze sprzedaż jest rentowna, nawet jeżeli ilościowo jest zrealizowany budżet. Premie są wypłacane zawsze gdy sprzedaż za dany kwartał jest rentowna. Pozdrawiam Dyrektor Zarządzający
Sprawa jest prosta. Nie masz nic na papierze to znaczy premie są uznaniowe. Jak wyniki są zbyt dobre to są narzędzia żeby je obniżyć i w ten sposób wypłacić niższa premie. Jeżeli twoja premia jest uzależniona od wyniku całej firmy a nie tylko twojej komórki to w praktyce nie masz wpływu na jej wysokosc.
Oczywiście zgodnie z regulaminem premie są uznaniowe. Są jednak ustrukturyzowane. Pomimo tego, że są zależne od wyniku firmy, wypłacane w ostatnim czasie premie przeczą przytoczonej narracji @Handlarza. Nikt celowo nie zaniża wysokości wypłacanych premii. Na jej wysokość wpływ ma przede wszystkim dana osoba poprzez swoje zaangażowanie, frekwencję i osiągane wyniki indywidualne w odniesieniu do wyników całej firmy. Wypracowany w firmie system premiowy po wielu latach poszukiwań został wytypowany jako najbardziej angażujący do współpracy oraz zachęcający do osiągania wspólnych celów. Tym samym potwierdzam, że nie wypłacamy premii za brak wyników. Mam nadzieję, że nie jest to dla Państwa zaskakujące. Z poważaniem Dyrektor Zarządzający
Brak zasad to też jakas zasada. Oczywiście nie przecze że teraz premie sa wypłacane a wyniki finansowe nie są "regulowane". Jakiś czas temu było inaczej, a przynajmniej tak się mówiło, jak jest teraz nie wiem. Cieszy że zmiany poszły w dobrym kierunku. Fajnie ze pracownicy sa zadowoleni. Rynek pracy zweryfikuje
Ponoć teraz premie są za moich czasów była informacja iż wyższa koszta firmy i tyle z premii. Osobiście odradzam tam pracę
Jak nastroje w pracy , czy bardzo zmieniła się praca po wprowadzeniu rygorów sanitarnych?
Dziękujemy, nastoje panują pozytywne. Praca została dostosowana do odpowiednich rozporządzeń. Część osób pracuje zdalnie, pozostali pracownicy z zachowaniem odpowiednich dystansów.
Chyba ktos sobie jaja robi. Nastroje w magazynie w bydgoszczy nie sa takie kolorowe. Z obiecanych premii przy zatrudnienie nie ma sladu warunki w pomieszczeniach socjalnych to jednym slowem" (usunięte przez administratora) kiła i mogiła "myszy lataja hurtem wielkosci malych szczurow. Kierownictwo gluche na prosby o zrobieniu czekokolwiek zeby bylo lepiej
Premie nie mogły być obiecane gdyż są uznaniowe i wypracowywane z wyniku firmy. Premie nie są wypłacane tylko dlatego, że komuś "się należy". Jeżeli Pan nie zauważył to obecnie cała gospodarka boryka się z dużymi problemami (recesja) wynikającymi z konsekwencji pandemii. Kierownictwo ma świadomość obszarów, które musza ulec poprawie. Jednak naszym priorytetem jest utrzymanie miejsc pracy. W dalszej kolejności będziemy koncentrować się na poprawie warunków pracy.
To i ja sie dołącze do rozmowy, i przytocze slowa osoby ktora mnie zatrudniala "Premie sa co kwartał raz mniejsze, raz wieksze ale zawsze są" Dziekuje tyle w temacie
Czy osoba, która Pana zatrudniała przewidziała również pandemię i kryzys? Wątpię. Proszę doceniać, fakt, że nikt z pracowników magazynowych nie został zwolniony i jednocześnie bezpieczeństwo pracy na magazynie uległo znacznej poprawie.
Bylem ostatnio w tej firmie na zaladunku.I jeden z pracownikow z naklejka llider na kasku. chyba tomek czy jakos tak..z ciezka mowa.do drugiego pracownika,starszego.przesun ta suwnice (usunięte przez administratora) .i to.nie bylo w tonie zartobliwym bynajmniej.przerazilo mnie to.jak ktos sie wybiera tam do pracy.to zastanowcie sie ludzie.
Szanowny Panie, dziękuję za podzielenie się Pańską obserwacją. Chciałbym podkreślić, że tego typu zachowania nie są akceptowalne w naszej organizacji. Stosowne konsekwencje zostały już wysunięte w stosunku do osoby wskazanej przez Pana. Z wyrazami szacunku Dyrektor Zarządzający
Od czasu kiedy nad magazynami w firmie pieczę zaczął sprawować TW. to ten lider zawsze zachowuje się w sposób niekompetentny wręcz chamski i bezczelny moim zdaniem za błogosławieństwem samego TW. który pieści swoje ciepłe krzesełko. Słyszałem podobne opinie o magazynie w Gliwicach także od innych klientów
Szanowny Panie. Jak już wspomniałem w poprzedniej odpowiedzi tego typu zachowania nie są akceptowalne w naszej organizacji. W 2020 roku "ciepłe posadki" zostały wyeliminowane. Każdy z menedżerów jest w pełni rozliczany z obszaru, za który jest odpowiedzialny. Mam nadzieję, że dostrzeże Pan pozytywne zmiany przy następnej wizycie. Serdecznie zapraszamy! Z wyrazami szacunku Dyrektor Zarządzający
Pracuję tu kilka lat. Wszystko jest jasno określone, są premie, jest wypłata na czas i przede wszystkim super pracownicy, naprawdę fajni i normalni ludzie, którzy tworzą świetną atmosferę i tworzą tę firmę. Oczywiście każdy ma prawo do swojej opinii ale mam wrażenie, że ludzie piszący negatywne opinie nie mają argumentów i chcą się jedynie wyżalić. Od pewnego czasu sporo się dzieje w firmie na plus, rozwijamy się i owszem kadra pod tym względem również została zmieniona. Jeśli ktoś został zwolniony to dlatego, że nie pracował, olewał swoje obowiązki, był niekompetentny itd. Natomiast każdy ma prawo do swoich odczuć. Ja stwierdzam fakty, a moje odczucia są bardzo pozytywne.
Jestem wieloletnim pracownikiem tej Firmy. Bardzo dziwią mnie negatywne opinie o naszej Spółce, które są po prostu nieprawdziwe i krzywdzące. Zemsta był pracowników? Konkurencji? Byłych mężów? Pracować trzeba wszędzie, ale tu pracuje się w świetnie w koleżeńskiej, partnerskiej atmosferze za godziwą pensję, która zawsze wypłacana jest na czas. Jeżeli zastanawiasz się nad pracą w naszej Firmie – przyjdź i przekonaj się sam…
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STAPPERT Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy STAPPERT Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STAPPERT Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!