W ciągu jakie czasu Pyszne.pl odpowiada podczas procesu rekrutacji? Czekam ponad tydzień i ani słowa:(
I co, masz jakąś odpowiedź? Mi rekruter powiedział, że 2 tygodnie, a pani na drugim etapie, że tydzień trzeba czekać... Minął tydzień i nic. Zastanawiam się, czy się przypominać czy co... Bardzo chciałabym dostać tę pracę.
Nie pracuje nawet miesiąca w Pyszne, ale już jako taką opinie sobie wyrobiłem. Tak jak ktoś wcześniej pisał - dramatyczne ucinanie godzin:nie ma ruchu - idziesz do domu. Grafik jest beznadziejny daje dyspozycyjność ok. 40 godzin w tygodniu - dostaję 16,5. Półgodzinne nieodpłatne przerwy nawet przy 6 godzinach pracy. Stan techniczny rowerów nieraz zagrażający zdrowiu i życiu kuriera (np. Komuś odkręciła się tarcza hamulcowa), złapiesz kapcia na końcu miasta - nie ma wozu technicznego więc pchasz rower - jeśli masz pecha i pracujesz do 22, a po wykonaniu ostatniego zamówienia złapałeś gumę - finalnie do domu wracasz pozna nocą. Na plus spoko zarobki (18zl za godzinę + bonus za odpowiednią liczbę zamówień robi swoje) i fajne ciuszki. Niektórzy mogą uznać elektryczny rower za zaletę ale po tym wszystkim jednak wolałbym jeździć na swoim - wiem na czym jeżdżę. Pozdrawiam i w ogólnym rozrachunku robotę odradzam.
Proces rekrutacyjny na handlowca został przeprowadzony bardzo profesjonalnie. Pan Jakub przejrzyście przeprowadził mnie przez proces i udzielił wszelkich potrzebnych informacji. Zdarzyły się też, że w związku z systemem pracy, Pan Jakub nie pojawił się na zaplanowanym spotkaniu, ale uprzejmie z tego wybrnął. Proces weryfikacji był wielostopniowy, polegał na scenkach sprzedażowych i budowaniu argumentacji. Ponadto wymagał również zaawansowanej wiedzy z angielskiego. Drugi etap składał się z videorozmowy z managerką oraz jej koleżanką (nie pamiętam Pani funkcji). Pytania były proste, ale niestety w pierwszym zadaniu Pani nie rozumiała specyfiki branży o której rozmawialiśmy i nie dogadaliśmy się. Potem już było widać, że nie ma chemii i nie odpowiadam według założeń Pani manager. Pytania dotyczyły konkretnych sytuacji sprzedażowych oraz analizy moich dotychczasowych doświadczeń. Dostałem negatywną odpowiedź, ale pomimo tego, że rozmowa była trudna, dostałem konkretną odpowiedź z wytłumaczeniem.
A jakie byly pytania i czy rozmowa po angielsku
A jakie pytania przez telefon na stanowisko managerskie
wiem ze niedługo bedziemy mieli nowego sales manago. Oby ktos z doświadczeniem
Jest wybrany. Poza branżą, egzekutor 70% człowiek 30%. Była ostra walka i kilka świetnych osób. Zobaczymy czy to był dobry wybór.
Proces rekrutacji prowadzony zdalnie był bardzo sprawny. Podczas całej rekrutacji był zapewniony kontakt z przydzielonym rekruterem. Rozmowy bardzo rzeczowe i merytoryczne. Pracodawca jasno określał swoje oczekiwania i był w stanie udzielić wyczerpujących informacji. Jeśli praca w pyszne.pl będzie choć w połowie tak profesjonalna jak sam proces rekrutacji to zagrzeję tu miejsca .
Brak współpracy z strony HR, jesteś zdany sam na siebie, zerowa pomoc ze strony IT w kwestii sprzętu i systemów wewnętrznych, manager nie potrafi zająć się i dopilnować pracy swoich podwładnych, faworyzacja pracowników, żadnej etyki zawodowej, (usunięte przez administratora) nie polecam!
Rozmowy nawet ok, ale mimo przejścia 3 etapów na stanowisko managerskie nadal brak informacji zwrotnej. Do rekruterów: proszę nie mówcie że się na 100% skontaktujecie niezależnie od wyniku. Rozumiem że nie macie czasu, ale okłamywanie nawet potencjalnego kandydata który poświęcił czas na te wszystkie rozmowy jest nie fair. Polecam dawać informację rzeczywistą, czyli " skontaktujemy się w przeciągu 2 tygodni jeśli Pan/i przejdzie na kolejny etap lub będziemy w stanie złożyć ofertę pracy". Życzę pięknego dnia i lepszej organizacji pracy.
Dzień dobry Pani Anno, bardzo dziękuję za Pani opinię. Każdy komentarz jest dla nas ważny i staramy się brać pod uwagę wszystkie cenne wskazówki. Najczęściej feedback przesyłany jest drogą mailową z poziomu naszego systemu rekrutacyjnego więc zachęcam do przejrzenia skrzynki mailowej - być może wiadomość gdzieś się zawieruszyła. Zachęcam również do kontaktu z rekruterem, koordynującym rekrutację na dane stanowisko. Pozdrawiam serdecznie
Pyszne jesteście porządną firmą, a tak kłamiecie. Po co? Wystarczy powiedzieć, że jeśli do 2 tygodni sie nie odezwiecie to oznacza, że wybraliście inna osobę. Traktujcie innych, tak samo, jak chcecie, żeby Was traktowano, czyli z szacunkiem. Ps. maile sie nie zapodziewają...bardzo słabe z Waszej strony
Opowiecie jak wygląda każdy etap rekrutacji w Pyszne.pl?
rozmowa z rekruterem przez telefon około 20 minut. Niby wszystko ok i powiedział, że da odpowiedź do dwóch tygodni. Oczywiście kłamał bo nie dał odpowiedzi, ale ja znalazłam inną pracę
jest rekrutacja na Sales Managera od jakiegoś czasu. Czy myślicie ze to dobra zmiana?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Pyszne.pl?
Cześć, planuje powrót do Polski, obecnie pracuje w Thuisbezorgd.nl i chciałbym pracować jako kurier we Wrocławiu. Gdzie najlepiej się zgłosić, do was bezpośrednio czy przez pośrednika pracy?
Cześć Paweł, zdecydowanie rekomenduję zgłoszenie przez nasz formularz rekrutacyjny: https://www.takeaway.com/drivers/pl/ Pozdrawiam
Kilka miesięcy temu brałem udział w rekrutacji do centrali, stanowisko i dział nieistotne. Na przyszłość: jak macie zamiar rzucać kandydata na 3 etapy rekrutacji, to błagam, nie traktujcie go na koniec jak śmiecia i składajcie mu feedback nawet, jak nie jesteście zainteresowani nawiązaniem współpracy. Ja z czymś takim się niestety spotkałem, niesmak pozostał, choć jak wspomniałem, kilka miesięcy minęło.
Nigdy nie dodaje opinii o pracodawcy w sieci, ale uważam, że Pyszne.pl zdecydowanie zasługuje na komentarz. Pracowałem w wielu miejscach i po dwóch miesiącach pracy w pyszne mogę śmiało stwierdzić, że jest to najlepsza firma z jaką przyszlo mi się związać. Do plusów zaliczyć mogę adekwatne wynagrodzenie do pełnionych obowiązków, jasne warunki zatrudnienia, dobre zaplecze socjalne i wsparcie trenerów oraz SV. Dobre szkolenie przed rozpoczęciem pracy, organizowane spotkania doszkalające jesli z czymś masz braki, system oceny jakości pracy skupia się na poprawianiu błędów, ale też na wzmacnianiu dobrych stron. Atmosfera pracy jest świetna, ludzie bardzo otwarci i pomocni. Trzeba jedynie nastawić się na to, że jak to bywa w pracy przy obsłudze klienta, można trafić na trudne rozmowy, choć na kimś, kto już ma doświadczenie nie będzie to robiło żadnego wrażenia :) Jedyny minus to grafik, bardzo chaotyczny, w ciągu jednego tygodnia można dostać raz zmianę od 8, kolejnego dnia od 12, a kolejnego od 10 lub 15. Jednak godziny pracy to nie jest żadna tajemnica więc każdy podpisując umowę wie na jakie warunki się zgadza. Podsumowując polecam pracę w pyszne, jest to pierwsze miejsce, do którego przychodzę bez bólu brzucha od stresu i nie przeżywam pracy po pracy :)
PLUSY: W Customer Service (Call Center/CC/CS), na stanowiskach podstawowych pracują naprawdę fajni, młodzi ludzie (młody dynamiczny zespół w tym przypadku nie jest pustym sloganem). Występują drobne dodatki finansowe do świąt. Dosyć ciekawe wyjazdy integracyjne. Możliwość uczestniczenia w kursie językowym (po spełnieniu określonych warunków). Jednym słowem pyszne w swojej ofercie posiada podstawowe benefity dostępne w każdej większej firmie. Świetna lokalizacja - ścisłe centrum Wrocławia. NEUTRALNE: Wynagrodzenie zasadnicze (podstawa) jest na poziomie identycznym jak w każdym innym CC. Klienci z którymi będziesz mieć styczność to najczęściej przypadki żywcem wyrwane z kuchennych rewolucji Magdy Gessler - także dobrze być odpornym na braki w kulturze, braki w umiejętnościach prowadzenia restauracji oraz braki w podstawowej znajomości obsługi komputera/terminala do odbierania zamówień internetowych. MINUSY: Nie ma premii za efektywność i/lub frekwencję, co jest standardem w przypadku praktycznie wszystkich CC - oznacza to, że w pyszne zarobisz relatywnie mniej niż w innych CC, bo nie możesz liczyć na premie. Firma ma kiepsko wynegocjowane warunki karty multisport i opieki medycznej - jest to po prostu drogie w porównaniu z opłatami w innych firmach o podobnej wielkości. W CC pyszne panuje mało przejrzysty i nieobiektywny system oceny rozmów z Klientami (w porównaniu z innymi CC, w których miałem okazję pracować). Koszmarnie planowany jest grafik - w jednym tygodniu potrafią dać Ci dwie różne zmiany - co miesiąc wśród pracowników panuje lament jak widzą proponowany przez firmę grafik (naprawdę tak ciężko dawać zmiany po tygodniu na rano i po tygodniu na popołudnie?) ELEMENTY DYSKWALIFIKUJĄCE PYSZNE JAKO PRACODAWCĘ: W Polsce prawo mówi o dwóch przerwach, które musi zagwarantować pracodawca - przerwa 15 minut potocznie nazywana "śniadaniową", która należy się każdemu pracującemu ponad 6h dziennie (mówi o tym art. 134 K.p.) oraz 5 minut przerwy po każdej przepracowanej godzinie przed monitorem ekranowym (mówi o tym art. 7.2 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 r.) A zatem oznacza to, że pracownikowi pracującemu 8h należy się 15 minut przerwy na posiłek + około 35 minut przerwy od monitora (po 5 minut po każdej pełnej godzinie przed monitorem). W pyszne nie istnieje przerwa od komputera przewidziana przez prawo, a wychodząc do toalety wykorzystujesz swoją przerwę śniadaniową (warto pamiętać, że prawo nie pozwala na wliczanie do przerwy czasu potrzebnego na wykonanie czynności fizjologicznych). Ponadto jeżeli zaplanowano Ci w danym dniu infolinię to w czasie jej trwania panuje niepisany zakaz odchodzenia od komputera. Zresztą o tym, że pyszne daje tylko 15 minut przerwy pisali ludzie przede mną, co tylko potwierdza, że ten problem nie istnieje "od wczoraj". Niech na tej podstawie sam każdy oceni jakim pracodawcą jest pyszne.pl i czy warto podjąć u niego pracę. Ja w skali 5 stopniowej daję 2 pkt (1 za lokalizację, 0,5 za ludzi i 0,5 za wyjazdy integracyjne).
Bzdura - wyjście do toalety czy po kawę nigdy nie było odliczane od czasu przerwy. Będąc na infolinii możesz odejść od kompa np z wyżej podanych powodów, aczkolwiek nie jest mile widziane branie przerwy w tym czasie - i tu wcale się nie dziwię , patrząc chwilami na ilość połączeń w kolejce.
W systemie CRM, na którym pracuje każde korpo-callcenter wszystkie czynności pracownika symbolizują odpowiednie statusy. Dzielą się one na podstawowe 3 kategorie: statusy zielone, które oznaczają, że jesteś gotowy/wa na połączenie telefoniczne; statusy żółte oznaczające, że wykonujesz pracę, ale nie możesz przyjąć połączenia (np. gdy spisujesz notatkę po ostatniej rozmowie), oraz status przerwy. Z którego wg Ciebie Fifka korzysta się wychodząc po kawę, a z którego wychodząc do WC?
Z racji tego, że oddział w Katowicach istnieje dopiero od miesiąca wypowiem się na jego temat tutaj. Praca prosta, fajny zgrany zespół. Pierwszego dnia dostaje się ciuchy robocze, tj kurtki i spodnie oraz skuter elektryczny do dyspozycji. Więc nie ponosimy żadnych kosztów jeśli chodzi o ekwipunek i paliwo. Grafik ustala sie samodzielnie z tygodnia na tydzień. Przełozeni i dyspozytorzy starają się zawsze iść na rękę. Zdecydowanie polecam oddział Pyszne.pl w Katowicach.
Szanowni Państwo odradzam i jeszcze raz odradzam, szkoda Waszego czasu . Rotacja niesamowita(usunięte przez administratora) Z zagranicznym koncernem nic nie mają wspólnego(usunięte przez administratora)Wysiłek włożony w pracę i realizacja założeń nie ma znaczenia - po pewnym czasie i tak jest wymiana handlowców na nowych . Zero perspektyw na stabilną pracę.
Totalna wyssana z palca opinia, handlowców traktuje się bardzo dobrze, dają nam dużo swobody i jeszcze wiecej rad i szkoleń. Niektórzy potrafią pracować po wiele lat i nikogo nie wymieniają- chyba ze nie sprawdził się na okresie próbnym, ale do tego trzeba sie bardzo postarać i udawać, zamiast robić. W jakiej innej firmie dostaniesz samochód służbowy, ktory sam odbierasz prosto z salonu VW? Dażął cie dużym zaufaniem do puki masz efekty i nie ma problemów z wolnym (nawet w nagłych przypadkach) Polecam szczególnie tym którzy wiedzą po co zostaje sie przedstawicielem handlowym w terenie ;)
Wyglada na to, ze zatrudniają osoby, które nie potrafią posługiwać się swoim ojczystym językiem. Krew z oczu.
Jak wyglądają zarobki na stanowisku Terenowy Konsultant Restauracji?
Jak wyglądają zarobki na stanowisku koordynatora? Niestety w ogłoszeniu nie jest to podane
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pyszne.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 147.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 105, z czego 17 to opinie pozytywne, 68 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!