Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

były pracownik z lepszą pracą
Były pracownik

Byli pracownicy dla tej firmy nie istnieją! 2 moich znajomych którzy prwie rok przepracowali na różnych projektach, chcieli wielokrotnie wrócić na nowe projekty, ale nigdy się już nikt do nich nie odezwał. Smutne to że nie pozwalacie ludziom pracować.

Voice Contact Center
Pracownik
@były pracownik z lepszą pracą

Dzień dobry, uprzejmie informujemy, że na rozmowy kwalifikacyjne umawiamy się z wybranymi kandydatami, natomiast odpowiedź na złożone CV dostaje każdy. Co więcej - wiele osób do nas wraca, absolutnie nie jesteśmy zamknięci na powroty. :)

Gość
Były pracownik
 Pytanie
@były pracownik z lepszą pracą

Co ty wogóle gadasz? Osoby które choć troche ogarniają komputer,dają dyspo i mają jako takie nawet wyniki powracają bardzo często. Mówie to z własnego doświadczenia gdzie widziałem osoby które po odejściu z pracy np na wakacje wracały po nich i nie było z tym problemu. Jedyna możliwość jaką widze dla której twoi znajomi nie wrócili to albo dawali dyspo po kilka godzin dziennie nie wszystkie dni w tygodniu albo też były takie mądre że nie potrafiły niczego ogarnąć łącznie ze zmianami procedur które czasem sie pojawiają. Ciekawi mnie kto to pisze-ktoś z meblowego, z platformy e-handlu czy też z projektu związanego z elektroniką,muzyką prasą i książkami?

Konsultant
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie ponad rok, na projekcie związanym z meblami. Byliśmy mamieni tak zwanym systemem motywacyjnym który jest niewykonalny w 100%. Oczywiście można coś dostać, jednak jeśli mamy problemy techniczne spowodowane systemem czy programami, to według voice jest nasz problem i wypłatę tracimy my, nie liderzy czy koordynatorzy. Koordynatorzy projektu, cóż, jakby ich nie było. Gdyby nie liderzy, w sumie gdyby nie dwóch młodych chłopaków, to połowie osób nic by nie działało. Na odpowiedź w sprawach ważnych dla nas jak system motywacyjny czy wypłaty od koordynatorów można czekać latami. Jednak jeśli oni potrzebują od nas dodatkowych godzin, to wtedy dzwonią, piszą smsy czy oznaczają na teams. Grafik to kolejny temat, wiecznie ucinany, często nawet nie byłam poinformowana, że danego dnia nie pracuje. VCC udaje, że nie jest korporacją… Jest niestety, cechuje się wyzyskiem i tylko tym. Przejdę do liderów, pomimo pracy z Lublina „pieczę” nade mną sprawowała liderka z Łodzi. Na tym mogłabym skończyć, ponieważ oprócz robienia sielankowej atmosfery poprzez wrzucanie zdjęć kotków i obgadywania klientów, nic więcej się nie działo. Często doświadczeni konsultanci mają większą wiedzę od liderów, wiec nie warto nawet ich pytać o pomoc. @Pracodawca nie jest godny polecenia. Z chęcią podzielę się swoją wiedzą z przyszłymi pracownikami tej firmy.

Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultant

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Uprzejmie informujemy, że system motywacyjny jest opracowywany na podstawie wymagań stawianych nam przez Klienta oraz wskaźników, które są istotne przy realizacji projektu. Samo zapotrzebowanie godzinowe oraz ewentualne modyfikacje grafiku są omawiane na bieżąco, a każda zmiana jest komunikowana. Wszelkie zastrzeżenia co do współpracy z Liderami można przekazać do Koordynatora/Kierownika projektu, bądź do działu HR na skrzynkę My Voice: myvoice@oex-vcc.com.

Projekt All
Pracownik
 Pytanie

Czesc, czy istnieje możliwość pracy zdalnej na projekcie (usunięte przez administratora) Pracuje już w VCC, ale na projekcie prądu w innej lokalizacji. Mam doświadczenie w mailach i rozmowach. Wyniki zawsze w top, ale niestety nie jestem z Lublina. A nie ukrywam że chciałabym na kolejny rok zmienić projektprojekt, żeby bardziej się rozwinąć a nie stać w miejscu.

Voice Contact Center
Pracownik
@Projekt All

Dzień dobry, warunki realizacji danego projektu są umieszczane w ofercie. Wskazany przez Panią projekt realizowany jest w formie hybrydowej.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Voice Contact Center Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, rozmowy kwalifikacyjne odbywają się w głównej mierze zdalnie.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa z managerem, przygotowanie 30 minutowej prezentacji i planu szkolenia. Jedyny problem był taki, że po przygotowaniu tych wszystkich materiałów 2 miesiące temu - dostałam zerowy feedback od firmy. Nic, żadnego dziękujemy za udział w rekrutacji, po prostu ghostują kandydatów.

Pytania

nie pamiętam

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Lublin
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka lub opiekun seniorki w Niemczech
Lublin
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1425 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie zaistniałej sytuacji, wszystkie uwagi zostały przekazane do kierownika projektu. Uprzejmie prosimy o nadesłanie szczegółów na skrzynkę My Voice, którą obsługuje dział HR - myvoice@oex-vcc.com.

Świeżak
Pracownik
 Pytanie

Pytanie dot. Projektu All**ro. Czy szkolenia zawsze były tak chaotyczne i prowadzone w zastraszającym tempie? Siedzimy cała grupa i nikt nie kontaktuje o co chodzi, ogrom dygresji, zaczynamy mówić o jednym, kończymy na drugim a pomiędzy jest jeszcze 15 innych rzeczy, które nie wiadomo skąd się wzięły a potem nagle test. Większość z nas jest przerażona, bo są to rzeczy ważne które na pewno będą na certyfikacji wiec jak ja zdać? Dziewczyny które nas szkolą maja bardzo dużą wiedzę, jednak program szkoleń jest po prostu zle skonstruowany. Zamiast podzielić to na kilka sekcji, przez 8 h słuchamy ciurkiem informacji co gdzie zgłosić, ale jak przyjdzie zrobić to w praktyce i tak nikt tego nie zrobi bo szkolenie widocznie nie uwzględnia praktyki. Ponadto dla nich to bułka z maslem bo pracują tam już wiele lat, z automatu używają terminów, które nam nic nie mówia a przez to, ze jest to tak szybko aż głupio się upomnieć, żeby wytumaczyly, bo może coś było wspomniane 10 min wcześniej, tylko to my nie wyrabiamy przyswajać… Czy po tych 2 tygodniach nauczymy się wszystkiego po prostu „w praniu” i nie jest to tak trudne czy jak to było w przypadku osób które zaczynały?

XYZ
Były pracownik
@Świeżak

Nie martw się, po szkoleniu będzie tylko gorzej. Skończysz szkolenie z jednym wielkim mętlikiem w głowie - bardzo dużo informacji, w krótkim czasie na jego przyswojenie. Przychodzi praca z ludźmi i pojawia się problem - nie dość że klienci się wkurzają bo im nie pomogłeś, to jeszcze nie będziesz spełniał wygórowanych norm za które usłyszysz pogadankę. Jak szybko sam się nie doszkolisz, powiedzą Ci "żegnaj", a jak powód rzucą, że nie wyrobiłeś norm. To jest korpo nikt tu nie patrzy na człowieka tylko na to by wskaźniki się zgadzały. Jak Jan Kowalski nie podoła, to zatrudnimy następnego. Cieszę się, że już nie pracuję w VVC, znalazłam lepszą pracę, za lepsze pieniądze i odradzam każdemu rozpoczęcie tam pracy. Początki w VVC były super, ale niestety teraz jest to machina poszukująca baranów do pracy za najniższą krajową...

Voice Contact Center
Pracownik
@Świeżak

Dzień dobry, dziękujemy za dodaną opinię. Faktycznie, sam projekt wymaga przyswojenia dużej dawki wiedzy w stosunkowo krótkim czasie, natomiast jak najbardziej dzięki szkoleniu oraz dalszej praktyce jest to możliwe. Uwagi dot. przebiegu szkolenia zostały już przekazane dalej, zachęcamy do zadawania pytań prowadzącym na bieżąco, bez obaw że coś mogło zostać powiedziane wcześniej, dla osób szkolących jest równie ważne przekazanie wiedzy w zrozumiały sposób, jak i dla osób biorących udział w szkoleniu jej przyswojenie. :)

Voice Contact Center
Pracodawca
@XYZ

Dzień dobry, podczas obsługi klientów można, a wręcz należy gdy się czegoś nie wie, zapytać, poprosić o pomoc dedykowane do tego osoby, absolutnie nie zostawiamy Konsultantów bez żadnego wsparcia (zarówno merytorycznego, jak i technicznego). Standardy obsługi, wymagania projektowe są opracowywane na bieżąco, staramy się je dostosować do danych sytuacji, podobnie wspólnie wyznaczane cele, rozmowy dotyczące osiąganych i oczekiwanych wyników. Zależy nam na jak najdłuższych współpracach z Konsultantami. :)

ASDF
Pracownik
@Świeżak

Hej, ja pracuję na projekcie A. po stronie sprzedawcy już prawie dwa lata i na początku miałam podobne obawy :) Może trafiłam na trochę inne czasy, kiedy projekt dopiero się rozwijał i nie było jeszcze takiej presji, ale przez pierwsze miesiące moje wyniki były naprawdę tragiczne, ponad dwukrotnie niższe niż obowiązujący wtedy minimalny poziom punktów. Na szkoleniu nie da się tak naprawdę przewidzieć wszystkich sytuacji, jakie spotkają cię podczas obsługi w czasie rzeczywistym. Można nawet powiedzieć, że o ile nadal istnieje okres wdrożenia do pracy na samych mailach, to i tak on nie obrazuje wszystkich sytuacji jakie mogą się zdarzyć. Na pewno 2 tygodnie szkolenia nie przygotują cię w pełni na to będzie później, to raczej tylko kawałek, teoria, bo na takim etapie nie jesteście gotowi na typową praktykę. Sprawy często są złożone i rzadko zdarza się żeby jakaś sprawa poruszała tylko jedno zagadnienie. Dopiero z czasem wszystko staje się coraz bardziej jasne i naprawdę można wszystko fajnie ogarnąć pod względem merytoryki. Są liderzy oraz doradcy wsparcia, komunikator do konsultacji spraw i baza wiedzy. U mnie wszystko wyszło w praniu, na początku obsługi (a szczególnie real time) biegałam do wsparcia cały czas z naprawdę najgłupszymi pytaniami i u ciebie też pewnie tak będzie, tak samo jak u każdego. Każde nowe szkolenie w biurze = kolejka przy biurku wsparcia, to jest norma i każdy się spodziewa, że będziecie duuużo pytać. Na pewno nie wolno się bać zadawania głupich pytań i robienia błędów, bo one zawsze na początku są. Przy okazji, nie warto się przejmować jakimiś krzywymi spojrzeniami ze strony innych osób. A certyfikację i tak każdy zda, jak nie za pierwszym, to za drugim razem :P

Pracownik
Były pracownik

Spoko praca dla ludzi bez żadnego doświadczenia, w tym studentów bo nie ma problemu z ułożeniem fajnego grafiku. Łatwo się dostać, rozmowa ma taki przebieg, jakbyśmy byli już przyjeci - mowia na czym polega praca, pytają o dyspozycyjność. Jednak to tyle z plusów, atmosfera na minus, wynagrodzenie najniższa krajowa, a część mojego zespołu zostało zwolnionych z dnia na dzień. No i oczywiście polecam studentom bo dają umowę zlecenie

Voice Contact Center
Pracownik
@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za dodanie opinii. Elastyczny grafik jest dla nas bardzo ważny, dzięki niemu można pogodzić realizację projektu z zajęciami na uczelni, czy też z innymi zobowiązaniami. Nie otrzymaliśmy dotąd uwag dot. atmosfery - uprzejmie prosimy o więcej szczegółów poprzez podesłanie wiadomości na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com, niezwłocznie zajmiemy się weryfikacją sprawy, podobnie jak z kwestią odejść "z dnia na dzień", ponieważ nie praktykujemy takich rozwiązań. Będziemy wdzięczni za nadesłanie wiadomości!

Amelia
Inne

19,70 za godzinę dla studenta, 22,85 zł za godzinę dla niestudenta - na zlecenie. Takie są stawki z zeszłego roku, pewnie podniesione w 2023 z racji podwyżki minimalnej krajowej. Do tego ja bym się chętnie dowiedziała, jakie są owe warunki szkolenia wstępnego, że jest ono bezpłatne dla jednych, a płatne dla innych. Co dla kogo I od czego to zależy?

Voice Contact Center
Pracownik
@Amelia

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie. Godziny szkoleniowe są wypłacane po spełnieniu warunków, które są różne w zależności od danego projektu. Zachęcamy do aplikowania i spotkania na rozmowie kwalifikacyjnej, podczas której będziemy mogli udzielić odpowiedzi na Pani pytania. :)

Kandydat
Kandydat

Zostałem (usunięte przez administratora) w trakcie procesu rekrutacyjnego w tej firmie. Pani Beata umówiła się ze mną na rozmowę telefoniczną, po czym o umówionej godzinie puszcza strzałkę (sygnał trwał dosłownie 3sek). Próbuje oddzwonić ale nie odbiera. Dzień ułożony pod tę rozmowę uważam za stracony. Jestem zażenowany tak niskim poziomem firmy VCC i jej pracowników.

K
Kandydat
@Kandydat

bardzo podobna sytuacja - ciesz się, że nie zmarnowałeś więcej czasu, bo ja byłam po 2 rozmowach i po przygotowaniu czasochłonnej prezentacji w ramach rekrutacji, kiedy kontakt z Panią Beatą się urwał :) Już 2 miesiąc, w końcu sobie przypomniałam o tej nieprzyjemnej sytuacji i postanowiłam opisać to na GOWORK, żeby przestrzec potencjalnych kandydatów.

Voice Contact Center
Pracownik
@K

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie swoich doświadczeń. Pozytywny candidate experience Kandydatów jest dla nas niezmiernie ważny i zaistniała sytuacja nie powinna była się wydarzyć. Sprawą już się zajmujemy w celu jej wyjaśnienia. Przepraszamy.

Kasia
Kandydat

W ramach procesu rekrutacji musiałam przygotować 20-30 minutową prezentację i dodatkowe ćwiczenie pisemne, co też zrobiłam. Minęły 2 miesiące i zero jakiejkolwiek odpowiedzi. Na moje przypomnienie też zero reakcji. Uważam, że jeśli się oczekuję od kandydatów poświęcenia takiej ilości czasu na rekrutację, to wypadałoby dać jakikolwiek feedback, nawet jeśli byłby negatywny. Miałam obawy, że VVC to Januszex, teraz mam pewność. Na szczęście udało mi się znaleźć w między czasie ciekawszą pracę, ale szkoda mi przyszłych kandydatów. To przykre, że w Polsce jeszcze istnieją firmy na tak niskim poziomie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Kasia

Dzień dobry, dziękujemy za poinformowanie o zaistniałej sytuacji i zarazem bardzo przepraszamy. Zawsze staramy się dołożyć wszelkich starań do jak najbardziej pozytywnego candidate experience na każdym etapie rekrutacji, przy każdej formie kontaktu (niezależnie od stanowiska, którego dotyczy aplikacja). Sprawę oczywiście już wyjaśniamy, jeszcze raz przepraszamy.

Whatever2137
Były pracownik

Pracowałem dla VCC prawie rok, na jednym z większych projektów w dziale reklamacji. 7 dni płatnego szkolenia, masa materiału do przyswojenia, przez ten czas ogarnęłem może 20% całości i reszty musiałem się uczyć już podczas pracy z klientami, pierwszy miesiąc był bardzo ciężki, dużo stresu, ale na szczęście mogłem liczyć na wsparcie liderów i bardziej doświadczonych pracowników. Atmosfera w firmie całkiem ok, jak na korpo. Elastyczne godziny pracy, czasami trzeba się było dostosować do zapotrzebowania i pracować głównie wieczorami, ale było to deceniane i przełożeni też często szli mi na rękę, kiedy wiedzieli że mogą na mnie liczyć, a na początku dużo marudziłem i mogłem ich do siebie zrazić, więc bardzo to doceniam. Kontakt z liderami i koordynatorami świetny. Jak ktoś szuka dorywczej pracy przy studiach, na te chociażby 70h miesięcznie, to gorąco polecam, projekt na którym byłem polegał głównie na pracy zdalnej. Przez ten prawie rok naprawdę dużo się nauczyłem i szczerze nie żałuję tego czasu, zdobyte doświadczenie na pewno się przyda. Musiałem zrezygnować z powodów osobistych, ale w przyszłym chętnie podejmę ponowną współpracę.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Whatever2137

Dziękujemy za miłe słowa, zwłaszcza te w odniesieniu do liderów oraz koordynatorów! Odnośnie samego szkolenie - fakt, najwięcej już uczy praca z klientami, którzy potrafią nas zadziwiać cały czas. :)

qwx
Inne
 Pytanie

Czy polecacie to miesjce do pracy z jęzkiem opcym? Czy praca jest bardzo trudna? :)

Voice Contact Center
Pracownik
@qwx

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie. Przed startem obsługi każdego projektu prowadzimy kompleksowe szkolenia, które pozwalają na przyswojenie niezbędnej wiedzy oraz obycie z tematem. Zachęcamy do śledzenia naszych ofert i aplikacji - obecnie poszukujemy osób ze znajomością języka czeskiego. :)

Xyz
Były pracownik
@Voice Contact Center

Nalezy natomiast dodac, ze szkolenie jest bezplatne, wiec dla niektorych jest to prawie 90h zawalania swoich prywatnych obowiazkow, a pozniej jest sie wykopanym. Dodac nalezy jeszcze ze w rekrutacji jest faworyzacja osob, ktore maja bliskich na wyzszych stanowiskach. „Elastyczne” godziny pracy, a pozniej wychodzi ze jednak 2 dni w tygodniu trzeba konczyc w okreslonych godzinach przez zleceniobiorce i jest minimalny czas do wyrobienia w weekendy, so, niezly cyrk

Voice Contact Center
Pracownik
@Xyz

Prosimy o niewprowadzanie użytkowników tego portalu w błąd - godziny szkoleniowe są płatne po spełnieniu warunków, które można usłyszeć podczas rozmowy kwalifikacyjnej, bądź podczas wywiadu telefonicznego. Samo układanie grafiku oparte jest na dyspozycyjności oraz wymaganiach danego projektu. Podczas rekrutacji absolutnie nikogo nie faworyzujemy, jeżeli jakaś decyzja została w taki sposób odebrana, to prosimy o naświetlenie sytuacji na skrzynkę My Voice obsługiwaną przez dział HR - myvoice@oex-vcc.com.

Xyz
Inne
 Pytanie
@Voice Contact Center

Jakie wprowadzanie w błąd?;) nie będę niczego naświetlać, prąd drogi, a akurat jestem po wolontariacie na waszym szkoleniu to teraz o chlebie i wodzie do końca miesiąca XD wg Kodeksu Cywilnego nie ma możliwości zrzec się wynagrodzenia, a wasza „umowa” pisana na kolanie przez ewidentnie niewykształconego ex studenta administracji o ego wysokim niczym student prawa, zawiera zapis o „zrzeczeniu się” roszczeń w przypadku kiedy ktoś nie zda certyfikacji. Hit. Wszelkie przesłanki stosunku pracy spełnione, mimo tego, że było to pod przykrywką „zleceniówki”.

Voice Contact Center
Pracownik
@Xyz

Jako firma, będąca częścią grupy kapitałowej, notowanej na GPW,  współpracujemy z renomowanymi kancelariami prawnymi oraz biurami księgowymi a nasze umowy, regulaminy, formularze są regularnie poddawane kontroli niezależnych organizacji państwowych.

Dema
Były pracownik

Na projekcie bankowym zwolnili z 10 osób. Pracownicy ostatniego dnia kwietnia dowiedzieli się, że od maja już nie pracują. Wyrzucili nie tylko część osób, które dopiero co przyjęli, ale nawet ludzi z długim kilkuletnim stażem. Chyba powoli będą zamykać ten projekt, skoro zarówno Asia z HR jak i główna trenerka Monia już się ewakuowały z tonącego statku.

Anonimus
Były pracownik
@Dema

Kto ma rację dzień wcześniej od innych, ten przez dobę uchodzi za (usunięte przez administratora).” Antoni de Rivarol Znajdziecie coś lepszego ,bo tego statku już nic nie uratuje.

Voice Contact Center
Pracownik
@Dema

Witam Specyfika naszej branży wiąże się ze zmianami narzuconymi nam przez klienta. Czasami musimy borykać się ze zmniejszeniem skali i czasami nie możemy wszystkim przedłużyć podpisanych umów. Najważniejsze jest jednak dla nas to aby dać Wam wybór i możliwość przejścia na inne projekty czy wzięcia udziału w innych rekrutacjach i tak też się stało tym razem. Asia z HR nie odeszła z powodu zamykającego się projektu, gdyż była odpowiedzialna za rekrutacją na wszystkich projektach w naszym centrum w Lublinie. Odeszła bo otrzymała inną pracę- pozdrawiam Cię Asiu. Statek ma się dobrze i na pewno nie zatonie. Spokojnego wieczoru.

Michał
Inne
@Voice Contact Center

Jak zatem z bezpieczeństwem pracowników? Pisano o zwolnieniu z dnia na dzień, a Państwo wspominają o wcześniejszym ich o tym fakcie poinformowaniu. Jak to jest na prawdę? Bo w takiej sytuacji nie wiadomo, czy pracę w Voice Contact Center traktować doraźnie? Skąd tyle tu niepochlebnych opinii o firmie, dotyczących również niskiego wynagrodzenia?

Voice Contact Center
Pracownik
@Michał

Dziękujemy, że pytasz. Współpraca z nami nie jest doraźna, chyba że projekt jest czasowy o czym informujemy zawsze podczas rekrutacji. Zarówno na umowach zlecenie jak i na umowach o pracę obowiązuje okres wypowiedzenia. Zdarzają się sytuacje, gdy musimy zakończyć współpracę z dnia na dzień, zazwyczaj są to sytuacje braku realizacji celów lub sytuacje naruszenia umowy czy regulaminu. Szanujemy naszych współpracowników. Jeśli chodzi o opinie niepochlebne, no to taka jest specyfika tego portalu, rzadko osoby piszą opinie pochlebne. Jest to więc opinia tylko jednostronna. Nasze wewnętrzne badania satysfakcji pokazują jednak wysoki poziom zadowolenia wśród współpracowników VCC.

Ważniak
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Jeśli to taka idealna praca to dlaczego zrezygnowała?

Michał
Inne
@Ważniak

Nie wiem, jak oni to obliczają, że chwalą się wysokim poziomem zadowolenia wśród współpracowników, jakąś średnią z tego później wyciągają? Dla mnie to proste, jeśli robiąc spokojnie swoje, będę mógł w tej firmie zarobić 5000 netto miesięcznie z perspektywą na więcej, to będę usatysfakcjonowany i zmotywowany. Pytanie, czy to do osiągnięcia w Voice?

Voice Contact Center
Pracownik
 Pytanie
@Ważniak

Ludzie nie rezygnuję tylko z powodu niezadowolenia. Czy wiesz, że obecnie na rynku 1 na 4 pracowników rozważa zmianę pracy i mamy do czynienia ze zjawiskiem "Wielkiej Rezygnacji.'"?

Ważniak
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Tylko czy aż 1 na 4?

Monika
Były pracownik
@Dema

Nowa koordynatorka ma przerośnięte ego. Brak profesjonalizmu, nie spełniłam na projekcie wymaganych wskaźników które zostały mocno zawyżone w stosunku do wcześniejszych wytycznych, i po 0,5 roku pracy bez zarzutów dostałam wypowiedzenie (i zostałam de facto zmuszona do podpisania go bo jak inaczej nazwać takie zachowanie czekania na podpis) i jako przyczynę nie spełnienie nowych kryteriów, i to nie tylko z samego projektu, ale z całego Voica, mało tego do dziś nie mam kopii wypowiedzenia i się doczekać na to nie mogę. Smutne ale prawdziwe, tak się nie powinno rozstawać długotrwałym pracownikiem. Nie polecam i będę odradzać Voice znajomym skoro tak traktują wielomiesięcznych pracowników.

Werty
Inne
 Pytanie
@Monika

O jakim projekcie mówisz?

Haha
Były pracownik
@Monika

O o, też nie dostałam swojego wypowiedzenia :D zabrali mi obie kopie, bo niby miały pojechać do Warszawy do podpisu i z Warszawy mieli mi jedną kopię odesłać. Pół roku już czekam :D I chyba się nie doczekam

Sylwia
Inne
@Haha

A to w ogóle zgodne z Kodensem Pracy żeby tak nie dali tego papieru?

Haha
Były pracownik
@Sylwia

ja byłam na zleceniu więc kodeks pracy tu nie obowiązuje, ale mimo wszystko- wypadałoby odesłac...

Nauczyciel
Pracownik
@Haha

No właśnie...kodeks pracy tu nie obowiązuje. Wystarczy zadzwonić do biura i poprosić ,a nie smarować w internetach.

Haha
Pracownik
@Nauczyciel

no ty mi ust zamykać nie będziesz i dyktować co wolno mi napisać

Honorata
Inne
@Dema

A jakie są powody tych zwolnień?

Przemysław
Inne
@Haha

Nie dało się pracować na uop? Tylko zlecenie dawali?

Voice Contact Center
Pracownik
@Haha

Bardzo proszę o kontakt z naszym Office Managerem w danej lokalizacji. Jeśli z jakichś względów nie otrzymałaś jeszcze wymaganego dokumentu, musimy to wyjaśnić, ponieważ w żadnym razie nie jest to nasz standard działania. Możesz również skontaktować się bezpośrednio z działem HR- myvoice@oex-vcc.com, rozwiążemy sprawę.

Voice Contact Center
Pracownik
@Honorata

Najczęstszym powodem zwolnień z decyzji firmy (od razu zaznaczę, że jest to jedynie 3% wszystkich powodów rozwiązanych umów) jest brak realizacji wskaźników i założeń projektowych pomimo wdrożonego planu naprawczego. W przypadku trudności z realizacją celów zawsze proponujemy wsparcie liderskie, dodatkowy coaching lub mentoring, zwolnienia są dla nas ostatecznością.

Haha
Były pracownik
@Przemysław

Akurat na tym projekcie na którym byłam było zlecenie, na innych nie wiem

hehe
Pracownik
@Voice Contact Center

dodam, że wskaźniki i statystyki są wygórowane do realizacji, szczególności pracując za najniższą. Proszę oszczędzić mów na temat programu motywacyjnego, który niedawno został zmieniony. Zakwalifikowanie się do niego jest 2x wygórowane. Jest to opinia kilku pracowników.

Honorata
Inne
@hehe

To czym się różni teraz zakwalifikowanie od tego wcześniejszego, że teraz jest 2 razy trudniej?

hehe
Pracownik
@Honorata

Zasady systemu motywacyjnego pozostają w wewnątrz. Jeżeli jesteś pracownikiem lub zamierzasz tam pracować, zrozumiesz o co chodzi. Aktualnie w systemie motywacyjnym został dodany jeden, bardzo trudny warunek do zakwalifikowania się.

Voice Contact Center
Pracownik
@Honorata

Witam Zasady systemu motywacyjnego są zależne od konkretnego projektu i są dokładne prezentowane podczas rekrutacji. System motywacyjny nie jest trudny do zdobycia i obecnie otrzymuje go 80% wszystkich doradców.

Bomba
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Jest to nieprawda, zwolniliście kilka osób z projektu bo przez chwilę nie było spraw na projekcie i nie były wprowadzone ani plany naprawcze ani nie były zgłaszane pracownikom jakiekolwiek uwagi do ich pracy. Dostawałam zapewnienie, że jak ruch na kolejkach wzrośnie będę mogła wrócić (mimo, że zasugerowałam, że na czas małej ilości spraw na kolejkach mogę sobie zrobić wolne). Po miesiącu widzę ogłoszenie o pracę na projekcie na którym byłam i co? I po 15 min od zgłoszenia odrzucacie moją kandydaturę. To jak to w końcu z tym jest? Otrzymałam jako powód zwolnienia z dnia na dzień brak ilości spraw na kolejkach nie dostałam informacji aby były jakiekolwiek zastrzeżenia do mojej pracy, po czym nie mam możliwości powrotu. Traktujecie ludzi jak zabawki. Tworzyłam ten projekt jak tylko się otworzył, pracowałam 2,5 roku na nim i z dnia na dzień pogoniliście mnie jak psa.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Bomba

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Nawiązując do samego procesu rekrutacji - każdorazowo analizujemy kandydatury, konsultujemy się z Koordynatorami danych projektów. Niestety, bez znajomości konkretów i szczegółów nie jesteśmy w stanie odnieść się do opisanej sytuacji. Uprzejmie prosimy o zgłoszenie się do działu HR w celu jej wyjaśnienia. Można zrobić to poprzez skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Bomba
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Z czystej ciekawości i zgodnie z zaleceniem napisałam do was maila na wskazany adres i opisałam sprawę. I co? Oczywiście, że to olaliście, tak się właśnie liczą dla was pracownicy i ludzie. Macie ich wszystkich głęboko w poważaniu. Liczą się wyłącznie statystki. Weźcie w końcu pod uwagę to, że bez dobrych pracowników, przestaniecie istnieć i do tego swoim podejściem do ludzi dążycie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Bomba

Odpisujemy na wszystkie wiadomości i wyjaśniamy, konsultujemy opisane tam sytuacje. W tym przypadku nie otrzymaliśmy żadnego maila związanego z wątkiem. Prosimy o zweryfikowanie adresu, na który został on wysłany - myvoice@oex-vcc.com

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Voice Contact Center Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

ja
Były pracownik
@Pytanie

zerowy, brak jakiejkolwiek reakcji na działania niezgodne z prawem czy (usunięte przez administratora) pracowników

Voice Contact Center
Pracodawca
@ja

Dzień dobry, uprzejmie informujemy, że wszystkie podejmowane przez nas działania są zgodne z prawem. Jeśli jakakolwiek sytuacja pozostawiła ku temu wątpliwości, to prosimy o podesłanie jej szczegółów na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Witam Tak w firmie organizowanych jest szereg inicjatyw integracyjnych, zarówno na poziomie firmowym, jak i projektowym.

Jan
Inne
@Voice Contact Center

O to świetnie. A inne benefity? Teraz coś będzie organizowane dla pracowników jeśli chodzi o święta? Np. paczki albo impreza gwiazdkowa?

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

A można wiedzieć kiedy i dla kogo są organizowane te wyjazdy, spotkania? Pracuje od roku i nie otrzymałam żadnej propozycji/informacji na ten temat. Czy może macie na myśli 15-minutowe "spotkania-zdzwonki" na teams w celu omówienia wyników?

Wiktoria
Inne
@Obecny pracownik

To nie ma tutaj żadnej integracji między pracownikami? W takim razie jaką atmosfera tutaj panuje? Masz informacje z innych działów czy są takie spotkania? Czy wszędzie ich nie ma?

Voice Contact Center
Pracownik
@Wiktoria

Dzień dobry, organizowane są wydarzenia firmowe związane z obchodzonymi świętami np. Wigilia, ale też i pomniejsze jak m.in. Walentynki, Halloween, tłusty czwartek. :)

Voice Contact Center
Pracodawca

Będziemy wdzięczni za przeslanie dokładnych informacji na skrzynkę My Voice obsługiwaną przez dział HR - myvoice@oex-vcc.com, żebyśmy mogli zająć się sprawą.

Czy można pracować 100%zdalnie
Kandydat
 Pytanie

Czy można pracować na jakimś stanowisku 100% zdalnie?

...
Były pracownik
@Czy można pracować 100%zdalnie

Można, ale po okresie wdrożenia, który wynosi czasami kilka miesięcy, i jako nagroda za dobre wyniki. Mam na myśli projekt Allegro, nie mam pojęcia jak na innych.

Irena
Inne
@...

A czy firma zapewnia sprzęt do pracy zdalnej? Ktoś pisał że w czasie pracy nawet netflixa ogląda, czyli nie ma mocnego rygoru jak ktoś pracuje z domu? :)

Voice Contact Center
Pracownik
@Irena

Zapewniamy sprzęt do pracy zdalnej. W zależności od obsługiwanego projektu Konsultanci przechodzący na taką formę otrzymują cały zestaw niezbędny do wykonywania swoich zadań. :)

Była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Czy szanowni Państwo z HR mogą mi powiedzieć, jaki jest mój status jako pracownik (bez podawania moich danych osobowych), jeśli na projekcie Empik nie otrzymałam wypowiedzenia umowy zlecenie - ani słownie, ani pisemnie - chociaż zgodnie z obowiązującymi przepisami powinno być pisemne, jeśli w takiej formie zawarta została umowa? Po ponad roku nie otrzymałam ani maila, ani listu, ani jakiejkolwiek informacji, że w biurze leży przygotowane dla mnie rozwiązanie umowy. Czy w takiej sytuacji mogę stwierdzić, że jestem nadal pracownikiem ale bez zleceń/pracy/godzin i jeśli zażyczy sobie tego szefostwo/lider zespołu czy ktoś inny, to będę mogła wrócić do pracy? Mam też drugie pytanie. Czy to częsta praktyka, że na projekcie Empik umowy nie są rozwiązywane w formie pisemnej?

Voice Contact Center
Pracownik
@Była pracownica

Dziękujemy za zadane pytanie - już spieszymy z wyjaśnieniami. Bez podania danych osobowych niemożliwe jest wyjaśnienie konkretnego przypadku, natomiast w firmie nie są praktykowane rozwiązania umowy bez uprzedniego poinformowania o tym Konsultanta i dopełnienia wszystkich formalności. W przypadku braku kontaktu ze strony Konsultanta jest wystawiane porzucenie.

A.
Były pracownik
 Pytanie

Szanowni Państwo, jeśli miałam podpisaną umowę zlecenie na jednym projektów (rozpoczynającym się na literę "E"), to czy wypowiedzenie umowy przypadkiem tez nie powinno nastąpić w takiej samej formie, jak zawarcie umowy? Czy pracodawca nie powinien poinformować pracownika o tym, że chce z nim rozwiązać umowę, albo w ostateczności chociaż poinformować o tym po fakcie dokonanym jeśli umowa została rozwiązana? Lider projektu został poinformowany o fakcie, że ze względu na ciężką sytuację na studiach i problemy zdrowotne muszę zrobić sobie miesiąc przerwy (ewentualnie nieco dłużej). Było trochę marudzenia ale dostałam na to zgodę w obecności innych pracowników. Dodam, że rozmowa miała miejsce trzy tygodnie przed końcem jednego miesiąca i dotyczyła miesiąca następującego po nim. Uzgodniliśmy też, że w takiej sytuację nie prześlę swojej dyspozycyjności co do godzin pracy na kolejny miesiąc. Wszystko byłoby ok, gdybym w ciągu jakoś około 11 dni od rozpoczęcia tego miesiąca nie została usunięta z naszych wspólnych komunikatorów pracowniczych przez jedną dziewczynę ze wsparcia. Po tym dowiedziałam się od jednej z koleżanek, że przekazana została informacja, że ja już tam nie pracuję. Ale na jakiej podstawie zostało to stwierdzone? Inna kwestia jest taka, że znam osoby z tego samego projektu, które po o wiele dłuższych przerwach wracały jak gdyby nic i nikt ich nie usuwał z komunikatorów i nie mówił, że umowa z nimi została rozwiązana.

Żurawina
Były pracownik
@A.

Usuwanie z komunikatora przez koordynatora to częsta praktyka gdy brak odwagi do rozmowy osobistej. Przeżyłam to samo. Praca naprawdę jest w porządku, ale niestety gdy nie jest się częścią "ekipy imprezowej" podczas których dochodzi do zawierania jakiś nieformalnych układów to ciężko o dobre warunki.

Karolina
Inne
@Żurawina

Usuwanie z komunikatora? Czyli jeśli to prawda to każdy w firmie już o tym słyszał? A wiadomo co na to jeszcze wyższe stanowiska, czy nikt jeszcze się do tego nie odniósł?

Ważniak
Były pracownik
 Pytanie

Cześć wszystkim. Właśnie zacząłem kolejny, przyjemny dzień. Jest godzina 12. Świeci słonko za oknem, a ja piję herbatkę leżąc pod kołderką z laptopem na kolanach i oglądam filmiki na (usunięte przez administratora) ze słuchawkami na uszach. Mniej więcej tak wygląda mój typowy dzień w pracy. Nikt nie wymaga ode mnie podjęcia jakiegokolwiek wysiłku psycho-fizycznego, a kasa i tak mi wpłynie na konto za wykonywanie kilku kliknięć, także lepiej trafić nie mogłem. A co tam dziś u was?

Karolina
Kandydat
@Ważniak

Gratuluję ambicji i rozwoju kompetencji. To chyba cofanie się w rozwoju więc nie ma się czym chwalić.

Karolina
Kandydat
@Ważniak

Gratuluję ambicji i rozwoju kompetencji. To chyba cofanie się w rozwoju więc nie ma się czym chwalić.

Zawiedziony
Kandydat

Rekrutowałem jakiś czas temu z polecenia znajomego, który tam pracuje. Rozmowa się odbyła, Pani zainteresowana zatrudnieniem mnie, już czas ogarnięty na szkolenie i porażka. 3 dni czekam na telefon co dalej, znajomy dopytuje HR czy poinformują mnie co dalej, otrzymuje zapewnienia "tak dzisiaj oddzwonię bo nie miałam czasu" ( okazało się że brak czasu był spowodowany zabawą integracyjna pracowników) do dnia dzisiejszego zero kontaktu. Szukają ludzi a przy rekrutacji brak doświadczenia. Rekrutujaca do zwolnienia albo zakazać udziału w spotkaniach zespołów.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Zawiedziony

Cześć z wielkim smutkiem przeczytałam Twoją opinię, ponieważ przywiązujemy dużą wagę do doświadczeń kandydatów, komunikacji na każdym etapie rekrutacji, badamy zadowolenie w ankiecie i analizujemy jej wyniki. Nasi rekruterzy to osoby z dużym doświadczeniem. Do tej pory nie pojawiały się krytyczne opinie, więc każda taka, stawia wiele pytań i na pewno nie pozostanie bez echa. Ponieważ w dzisiejszym wewnętrznym wywiadzie nie udało się ustalić, na jakim projekcie rekrutacyjnym mogłaby mieć miejsca taka sytuacja, chciałabym prosić Cię o przesłanie dokładnego opisu sytuacji wraz z ramami czasowymi na naszego maila do wewnętrznej komunikacji - myvoice@oex-vcc.com. Osobiście wyjaśnię opisaną przez Ciebie sytuację. Pozdrawiam HR

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 8 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii