Opinie o Makro Cash & Carry Polska w Lublin

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Makro Cash & Carry Polska. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Makro Cash & Carry Polska o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Makro Cash & Carry Polska w Lublin

kierowca? Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Warto iśćdo Makro jako kierowca kat B ? znalazlem oferte pracy z zewnetrznej firmy przeowozowej, zaproponowano mi prace jako dostawca, wynagrodzenie? - 12zł od jednego punktu dostawy + 35gr za kilometr, pracodawca mowi ze miesiecznie wychodzi kolo 4500, natomiast rozmawialem z kierowca z warszawy ktory tez pracuje zewnetrznie,i ma stałą pensje 4800 na kat. B a nie jakies od punktu dostaw i kilometrów

Igor
Inne

A może zabrakło chęci do pracy? Firma jak firma trzeba pracować i będzie zarobek !

kkkk
Były pracownik
@Igor

najpierw to trzeba wiedzieć za co się pracuje, a tu 3 stanowiska i najniższa krowa bez premii

Mariusz Nowy wpis
Inne
@kkkk

Na nowy rok jakieś podwyżki wpadły? Czy nie ma co na to liczyć?

Tarkin Nowy wpis
Pracownik
@Mariusz

Raczej ciężko o coś mega ekstra

do anita

Ciekawi mnie jednak to, czy jest szansa na to, żeby znaleźć u nich zatrudnienie, wiecie czy jest możliwość? Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hak
@do anita

Makro Lublin to mobbing na każdym miejscu, szczególnie na stoisku wina. Przypadki są w prawnika.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kkkk
Pracownik
@do anita

jest ale szkoda czasu

Mariusz Nowy wpis
Inne
@kkkk

A co się tam dzieje że tak odradzasz? Widzę że niżej pisałeś o słabej pensji... a atmosfera chociaż dopisuje?

Myszka

Jestem klientka praktycznie od początku, Makro kiedyś to była firma. Teraz niestety coraz gorzej, robię zakupy do swojej firmy, ale już nawet nie chodzi tu o ceny a o obsługę ba nawet może nie tyle o obsługę co o stosunek pracodawca pracownik a w rezultacie klient. Plusem jest to iż niektóre produkty maja naprawdę fajne i wysokiej jakości. Mam kilka osób znajomych w Makro w Lublinie i twierdzą ze źle się dzieje. Wymagania; procedury gonią procedury. Kierowniczka nic nie robi a wymaga od swoich pracowników. No chwila, jak kierowniczka przychodzi albo i nie to czego się można spodziewać. Kolejki tak i owszem, ale gdzie ich nie ma przy tak ograniczonej obsadzie. Wiem, ze były sytuacje iż wyleciała pracownica tylko dlatego, ze nie zgodziła się przyjść do pracy w dniu w którym miał przyjechać prezes. No tak trawa na zielono niedokończona bo brak było jednej osoby. Ludzie to widza i naprawdę dziwie się, ze kierowniczka jeszcze tam pracuje. Wiem ze na innych działach tez dzieje się podobnie. Przykre. Układy, układziki. Super tylko współczuć tym ludziom.

Omg...
@Myszka

Chyba taka rola kierownika, zeby wymagał od zespołu... Ludzie doedukujcie się, bo te komentarze to jest poziom 0.

kkkk
Były pracownik
@Omg...

Może i taka rola ale niech wszystkich traktuje tam samo a nie tylko wybrane osoby

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Makro Cash & Carry Polska? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1423 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonimowy

nie zgadzam się z wpisami jeżeli jesteście tacy wspaniali(pracownicy)a my kierownicy debile do kwadratu to dlaczego MY kierownicy jesteśmy kierownikami a WY tylko pracownikami.

1
Śmiech
@anonimowy

A jakże. Każdy najmądrzejszy, wszystkowiedzacy, a kazdy kierownik to przeciez baran:D no coz , muszą o czymś mówić, a ponieważ nie mają zbyt wiele do powiedzenia, to plotki, ploteczki zawsze na czasie!:)

kkkk
Były pracownik
@anonimowy

właśnie jesteście (usunięte przez administratora) Jako kierownik powinno się szanować pracownika a Wy co dbacie o Wasze(usunięte przez administratora) Tylko wychodzicie z pokoju jak Tajemniczy klient przychodzi.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Makro Cash & Carry Polska?

kkkk
Były pracownik
@Pytanie

żadne, wyzysk pracownika, atrakcyjny system premiowy którego nie ma chyba że kierownicy

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Makro Cash & Carry Polska?

mmm
Inne
@Pytanie

nie

Byly PH
Były pracownik

Serdecznie nie polecam pracy jako PH w halach Kielce/Lublin. Głównym powodem jest Manager ds. Traders Marcin K. który wiedzę na temat sprzedaży uzyskał z książki pt „Poczytaj mi mamo” Insynuowanie przez niego utraty pracy mogę smialo traktować jako (usunięte przez administratora) Targety składające się w taki sposób przez Ów Pana, żebyś ich nie osiągnął. Ogólnie za 2300 netto, odwiedzenie min. 20 punktów plus prace ponad 12h dziennie, stres i przemęczenie... no właśnie, chyba każdy wie, ze to w jakikolwiek sposób się nie opłaca. Nie pozdrawiam Cię grubasku, Marcinie K.

Były Pracownik
Były pracownik
@Byly PH

A ja byłem zadowolony. Rozwinąłem się w firmie. Inwestują dużo w rozwój pracownika. Trzeba tylko chcieć skorzystać. Kasa 3000 zł jak na start przyzwoita

Kamil
Inne
@Byly PH

To widać nie nadajesz się do pracy, skoro 20 punktów osobóweczką dziennie nie zrobisz. Jestem dostawca, nie w makro ale w pepsico, i my swego czasu mieliśmy po 30 punktów, teraz zmienjszyli na 20,22. Tylko my nie stoimy z tabletem i nie klikamy, tylko trzeba (usunięte przez administratora) z towarem często po 3,4 tony

Były PH
Były pracownik
@Kamil

20 punktów jak to mówisz osoboweczka, gdzie narzucone z góry punkty (głównie Odido) często są oddalone od siebie nawet 75km. Ww punkty są obowiązkowe do zaliczenia tego samego dnia. Co do robienia zamówień przez tablet to średnio jesteś u klienta 30min. Matematykę zostawiam Tobie. PS 20 punktów jest to absolutne minimum do obskoczenia, w niektóre dni, w zależności jak dobrze ustawisz sobie logistykę wychodzi ich nawet 40.

anonim

Masz rację te opinie sa krzywdzące dla ludzi i nic z tm nie robicie przecież są Sądy . NIe możecie znaleść pracy tYko dla tego że ktoś się zwolnił bo mu nie odpowiadała praca I miał mściwych przełożonych to już Hamstwo ze strony firmy. Klienci powinni sie dowiedzieć jak traktuja ludzi i przestać ta pracować i robić zakupy .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Śmiech
@anonim

Opinia czlowieka, ktory robi takie babole ortograficzne, chyba nie jest zbyt wiele warta.

obserwator

Witam wszystkich, ja na szczęście nigdy nie pracowałem w Makro, ale jako ich były klient korzystający z działu dostaw mam kilka spostrzeżeń. Zamówiony towar nigdy nie przyjeżdża w uzgodnionym terminie a Makro nigdy nie informuje klientów o brakach w zamówieniu, więc nie wiesz co ci przywiozą. Wymarzona sytuacja dla każdej gastronomii. Kolejny problem to chroniczny brak pickerów (chodzi o niskość zarobków i warunki pracy), a gdy towar nie złożony zaczynają się opóźnienia. Kierowcy z delivery (a poznałem wielu to firmy zewnętrzne), traktowani są przez Makro jak bezdomne psy. Nigdy nie wiedzą ile danego dnia uda się zarobić ani o której skończą. W sezonie letnim są zmuszani przez koordynatorów Makro do pracy po 16 - 18 godzin. Podsumowując odradzam pracę w tej firmie a dla wszystkich niezadowolonych klientów dobra rada - na lubelskim rynku jest wiele lepszych miejsc do współpracy. 20 lat temu Makro nie miało konkurencji, obecnie nie są ani konkurencyjni cenowo ,ani rzetelni. Mam wrażenie, nie mają pojęcia co robią.

Były pracownik
@obserwator

Jest dokładnie tak jak piszesz, nic dodać, nic ująć.

Ehh
@obserwator

Ale to nie jest miejsce na takiego refleksje. Ludzie to głaby, naprawdę...

marek.t

Jako" stały klient od początku istnienia Makro mam najlepszy obraz co na dobre co na gorsze . W tej chwili jest to druga "mała-duża żabka ". Mydło i powidło z myślą o klientach z ulicy, bo nie dla hurtowników. Ceny najczęściej wyższe niż np. u sąsiada, Carrefour'a. Kiedyś był duży wybór chemii gospodarczej - historia. Po co te ciuchy i buty , szkła ... psu na budę? Co trochę przestawiają towary w inne miejsca . W "klatce obsługi klienta" ćwierka między sobą kilka dziewczyn, a ja stoję i czekam , a jak spojrzy na ciebie to juz masz dość. A czynne tylko 2 kasy ( te dziewczyny wyjątkowo uprzejme ).

Omg...
@marek.t

Tutaj opisuje się warunki pracy itp, a nie odczucia klienta/konsumenta

Administrator

Czy warto zainteresować się firmą Makro Cash & Carry Polska jako pracodawcą?

Xxx
@Administrator

Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ala
@Administrator

Absolutnie nie ,odradzam pracy w tej firmie, premii brak, narzucają więcej obowiązków nawet nie należących do ciebie a pensji ani żadnego dodatku za to nie ma a jak się upomnisz o to, to wielki pan kierownik hali powie ci że dla satysfakcji to powinniśmy wykonywać i cieszyć się ,że mamy pensje na czas i ją dostajemy ,tylko za satysfakcję rat nie spłacę a że pensje dostajemy to makro łaski nie robi bo na to się pracuje .Organizują konkurs za przyprowadzenie nowego pracownika a później się z niego nie wywiązują , pic na wodę abyś tylko kogoś zwerbował bo nikt nie do nich przyjść pracować .

Anymous

Swego czasu pracowałem w Makro jako przedstawiciel handlowy ds. Gastronomii. Praca jest ciężka, ale nie można narzekać. Gwarantowana podstawa + premie za wykonanie planu. Narzędzia do pracy: auto służbowe, które możesz również użytkować do celów prywatnych. Telefon i komputer. Nienormowany czas pracy i dużo obowiązków, ale można się przyzwyczaić. Każda praca wymaga wysiłku, a praca handlowca nie jest lekka. Jeśli dobrze ułożyć sobie dobrze relacje z klientami, spokojnie jest się w stanie zrobić plan. Chyba że specjalnie podniosą Ci go tak że jest nie do ogarnięcia. Jeśli dasz sobie wejść na głowę będą Cię wykorzystać (typowe dla korporacji). Uszczypliwości ze strony głównego dyrektora się zdarzają, próbuje motywować pracowników przez mobbing i groźby zwolnieniem, ale nie należy się tym przejmować. Ktoś napisał tutaj o A.S osobie odpowiedzialnej za szkolenie pracowników. Absolutnie się nie zgodzę z tą opinią. Pan A. jest bardzo profesjonalny w tym co robi i bardzo dobrze przygotowuje pracowników do wykonania swojej pracy, po za tym jest pozytywnym człowiekiem i na pewno nikomu nie zaszkodzi. Ogólnie polecam pracę w Makro ale jest to praca dla osób odpornych na stres i takich które wiedzą, że w życiu żeby zarobić trzeba się napracować. Pozdrawiam

Filipek
Inne

@Xxx Możesz rozwinąć swoją opinię? Może w ogóle tu nie pracowałeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cezary
Inne

Narzekanie to u niektórych osób ich druga natura!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

Jakiego wynagrodzenia może spodziewać się kontroler jakości w Makro Cash & Carry Polska? Na czym w praktyce polega praca na tym stanowisku? Zastanawiam się, czy istnieje szansa wewnętrznego awansu na właśnie te stanowisko? Aktualnie prowadzona jest rekrutacja zewnętrzna i można aplikować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@obserwator a jak długo korzystałeś z usług Makro Cash & Carry Polska? Jeżeli opóźnienia nie były jednostkowymi sytuacjami, to czy próbowałeś zgłaszać taki problem kierownictwu? Każda krytyka prowadzi do optymalizacji procesów, a każda opinia na forum pomaga zainteresowanym w podjęciu decyzji o przyszłym zatrudnieniu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kill bill

Nie pozdrawiam WIELKIEGO I ZNANEGO managera z Lublina ds. Traders. Marcinie chciałbym Ci tylko przekazać, że dziewczynki z 4 klasy podstawówki mają bardziej poważny głos i dykcję niż Ty :) Dalej żyj w przekonaniu, że konkurencja dla makro nie istnieje i MAKRO MA NAJLEPSZA JAKOŚĆ.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były

Jeżeli ktoś szuka pracy jako przedstawiciel handlowy niech lepiej unika tej firmy. Ludzie nad tobą są zupełnie bez pojęcia. Przygotowanie do pracy zerowe- masz samochód i jedz sprzedawaj- tak to wyglada. Uwaazaja pracownika za robola, zarobki śmiesznie niskie, zero podwyżek, ciągle dokładane obowiązki. Jestes hanlowcem, marketingowcem, informatykiem, ksiegowym, pracownikiem call center , magazynierem w jednym. Trenerzy tacy jak A.S to śmiech na sali, ktoś o posturze szczura bez charakteru, który ma tylko klapki na oczach i jedyne co widzi to wspaniałe MAKRO-konkurencja się nie liczy. Patrzą tylko jakby tu zrobic zebys nie dostał premii. Co byś nie robił zawsze jest ZA MAŁO, ZAWSZE MOZE BYC LEPIEJ. Szczerze odradzam.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bylebyl

Twoje pisanie komentarzy tutaj nie ma sensu. Ale czy ty jestes eohole osoba szukajaca info czy piszesz na zlecenie? Brzmisz w swych wpisach jak reklama "Za cala reszte mozesz zaplacic karta kredytowa"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Makro Cash & Carry Polska - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Makro Cash & Carry Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Makro Cash & Carry Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Makro Cash & Carry Polska
Przejdź do nowych opinii