Warto iśćdo Makro jako kierowca kat B ? znalazlem oferte pracy z zewnetrznej firmy przeowozowej, zaproponowano mi prace jako dostawca, wynagrodzenie? - 12zł od jednego punktu dostawy + 35gr za kilometr, pracodawca mowi ze miesiecznie wychodzi kolo 4500, natomiast rozmawialem z kierowca z warszawy ktory tez pracuje zewnetrznie,i ma stałą pensje 4800 na kat. B a nie jakies od punktu dostaw i kilometrów
A może zabrakło chęci do pracy? Firma jak firma trzeba pracować i będzie zarobek !
Ciekawi mnie jednak to, czy jest szansa na to, żeby znaleźć u nich zatrudnienie, wiecie czy jest możliwość? Pozdrawiam
Jestem klientka praktycznie od początku, Makro kiedyś to była firma. Teraz niestety coraz gorzej, robię zakupy do swojej firmy, ale już nawet nie chodzi tu o ceny a o obsługę ba nawet może nie tyle o obsługę co o stosunek pracodawca pracownik a w rezultacie klient. Plusem jest to iż niektóre produkty maja naprawdę fajne i wysokiej jakości. Mam kilka osób znajomych w Makro w Lublinie i twierdzą ze źle się dzieje. Wymagania; procedury gonią procedury. Kierowniczka nic nie robi a wymaga od swoich pracowników. No chwila, jak kierowniczka przychodzi albo i nie to czego się można spodziewać. Kolejki tak i owszem, ale gdzie ich nie ma przy tak ograniczonej obsadzie. Wiem, ze były sytuacje iż wyleciała pracownica tylko dlatego, ze nie zgodziła się przyjść do pracy w dniu w którym miał przyjechać prezes. No tak trawa na zielono niedokończona bo brak było jednej osoby. Ludzie to widza i naprawdę dziwie się, ze kierowniczka jeszcze tam pracuje. Wiem ze na innych działach tez dzieje się podobnie. Przykre. Układy, układziki. Super tylko współczuć tym ludziom.
nie zgadzam się z wpisami jeżeli jesteście tacy wspaniali(pracownicy)a my kierownicy debile do kwadratu to dlaczego MY kierownicy jesteśmy kierownikami a WY tylko pracownikami.
A jakże. Każdy najmądrzejszy, wszystkowiedzacy, a kazdy kierownik to przeciez baran:D no coz , muszą o czymś mówić, a ponieważ nie mają zbyt wiele do powiedzenia, to plotki, ploteczki zawsze na czasie!:)
właśnie jesteście (usunięte przez administratora) Jako kierownik powinno się szanować pracownika a Wy co dbacie o Wasze(usunięte przez administratora) Tylko wychodzicie z pokoju jak Tajemniczy klient przychodzi.
Jakie wartości są cenione w Makro Cash & Carry Polska?
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Makro Cash & Carry Polska?
Serdecznie nie polecam pracy jako PH w halach Kielce/Lublin. Głównym powodem jest Manager ds. Traders Marcin K. który wiedzę na temat sprzedaży uzyskał z książki pt „Poczytaj mi mamo” Insynuowanie przez niego utraty pracy mogę smialo traktować jako (usunięte przez administratora) Targety składające się w taki sposób przez Ów Pana, żebyś ich nie osiągnął. Ogólnie za 2300 netto, odwiedzenie min. 20 punktów plus prace ponad 12h dziennie, stres i przemęczenie... no właśnie, chyba każdy wie, ze to w jakikolwiek sposób się nie opłaca. Nie pozdrawiam Cię grubasku, Marcinie K.
A ja byłem zadowolony. Rozwinąłem się w firmie. Inwestują dużo w rozwój pracownika. Trzeba tylko chcieć skorzystać. Kasa 3000 zł jak na start przyzwoita
To widać nie nadajesz się do pracy, skoro 20 punktów osobóweczką dziennie nie zrobisz. Jestem dostawca, nie w makro ale w pepsico, i my swego czasu mieliśmy po 30 punktów, teraz zmienjszyli na 20,22. Tylko my nie stoimy z tabletem i nie klikamy, tylko trzeba (usunięte przez administratora) z towarem często po 3,4 tony
20 punktów jak to mówisz osoboweczka, gdzie narzucone z góry punkty (głównie Odido) często są oddalone od siebie nawet 75km. Ww punkty są obowiązkowe do zaliczenia tego samego dnia. Co do robienia zamówień przez tablet to średnio jesteś u klienta 30min. Matematykę zostawiam Tobie. PS 20 punktów jest to absolutne minimum do obskoczenia, w niektóre dni, w zależności jak dobrze ustawisz sobie logistykę wychodzi ich nawet 40.
Masz rację te opinie sa krzywdzące dla ludzi i nic z tm nie robicie przecież są Sądy . NIe możecie znaleść pracy tYko dla tego że ktoś się zwolnił bo mu nie odpowiadała praca I miał mściwych przełożonych to już Hamstwo ze strony firmy. Klienci powinni sie dowiedzieć jak traktuja ludzi i przestać ta pracować i robić zakupy .
Witam wszystkich, ja na szczęście nigdy nie pracowałem w Makro, ale jako ich były klient korzystający z działu dostaw mam kilka spostrzeżeń. Zamówiony towar nigdy nie przyjeżdża w uzgodnionym terminie a Makro nigdy nie informuje klientów o brakach w zamówieniu, więc nie wiesz co ci przywiozą. Wymarzona sytuacja dla każdej gastronomii. Kolejny problem to chroniczny brak pickerów (chodzi o niskość zarobków i warunki pracy), a gdy towar nie złożony zaczynają się opóźnienia. Kierowcy z delivery (a poznałem wielu to firmy zewnętrzne), traktowani są przez Makro jak bezdomne psy. Nigdy nie wiedzą ile danego dnia uda się zarobić ani o której skończą. W sezonie letnim są zmuszani przez koordynatorów Makro do pracy po 16 - 18 godzin. Podsumowując odradzam pracę w tej firmie a dla wszystkich niezadowolonych klientów dobra rada - na lubelskim rynku jest wiele lepszych miejsc do współpracy. 20 lat temu Makro nie miało konkurencji, obecnie nie są ani konkurencyjni cenowo ,ani rzetelni. Mam wrażenie, nie mają pojęcia co robią.
Jako" stały klient od początku istnienia Makro mam najlepszy obraz co na dobre co na gorsze . W tej chwili jest to druga "mała-duża żabka ". Mydło i powidło z myślą o klientach z ulicy, bo nie dla hurtowników. Ceny najczęściej wyższe niż np. u sąsiada, Carrefour'a. Kiedyś był duży wybór chemii gospodarczej - historia. Po co te ciuchy i buty , szkła ... psu na budę? Co trochę przestawiają towary w inne miejsca . W "klatce obsługi klienta" ćwierka między sobą kilka dziewczyn, a ja stoję i czekam , a jak spojrzy na ciebie to juz masz dość. A czynne tylko 2 kasy ( te dziewczyny wyjątkowo uprzejme ).
Czy warto zainteresować się firmą Makro Cash & Carry Polska jako pracodawcą?
Absolutnie nie ,odradzam pracy w tej firmie, premii brak, narzucają więcej obowiązków nawet nie należących do ciebie a pensji ani żadnego dodatku za to nie ma a jak się upomnisz o to, to wielki pan kierownik hali powie ci że dla satysfakcji to powinniśmy wykonywać i cieszyć się ,że mamy pensje na czas i ją dostajemy ,tylko za satysfakcję rat nie spłacę a że pensje dostajemy to makro łaski nie robi bo na to się pracuje .Organizują konkurs za przyprowadzenie nowego pracownika a później się z niego nie wywiązują , pic na wodę abyś tylko kogoś zwerbował bo nikt nie do nich przyjść pracować .
Swego czasu pracowałem w Makro jako przedstawiciel handlowy ds. Gastronomii. Praca jest ciężka, ale nie można narzekać. Gwarantowana podstawa + premie za wykonanie planu. Narzędzia do pracy: auto służbowe, które możesz również użytkować do celów prywatnych. Telefon i komputer. Nienormowany czas pracy i dużo obowiązków, ale można się przyzwyczaić. Każda praca wymaga wysiłku, a praca handlowca nie jest lekka. Jeśli dobrze ułożyć sobie dobrze relacje z klientami, spokojnie jest się w stanie zrobić plan. Chyba że specjalnie podniosą Ci go tak że jest nie do ogarnięcia. Jeśli dasz sobie wejść na głowę będą Cię wykorzystać (typowe dla korporacji). Uszczypliwości ze strony głównego dyrektora się zdarzają, próbuje motywować pracowników przez mobbing i groźby zwolnieniem, ale nie należy się tym przejmować. Ktoś napisał tutaj o A.S osobie odpowiedzialnej za szkolenie pracowników. Absolutnie się nie zgodzę z tą opinią. Pan A. jest bardzo profesjonalny w tym co robi i bardzo dobrze przygotowuje pracowników do wykonania swojej pracy, po za tym jest pozytywnym człowiekiem i na pewno nikomu nie zaszkodzi. Ogólnie polecam pracę w Makro ale jest to praca dla osób odpornych na stres i takich które wiedzą, że w życiu żeby zarobić trzeba się napracować. Pozdrawiam
@Xxx Możesz rozwinąć swoją opinię? Może w ogóle tu nie pracowałeś?
Narzekanie to u niektórych osób ich druga natura!!!
Jakiego wynagrodzenia może spodziewać się kontroler jakości w Makro Cash & Carry Polska? Na czym w praktyce polega praca na tym stanowisku? Zastanawiam się, czy istnieje szansa wewnętrznego awansu na właśnie te stanowisko? Aktualnie prowadzona jest rekrutacja zewnętrzna i można aplikować.
@obserwator a jak długo korzystałeś z usług Makro Cash & Carry Polska? Jeżeli opóźnienia nie były jednostkowymi sytuacjami, to czy próbowałeś zgłaszać taki problem kierownictwu? Każda krytyka prowadzi do optymalizacji procesów, a każda opinia na forum pomaga zainteresowanym w podjęciu decyzji o przyszłym zatrudnieniu.
Nie pozdrawiam WIELKIEGO I ZNANEGO managera z Lublina ds. Traders. Marcinie chciałbym Ci tylko przekazać, że dziewczynki z 4 klasy podstawówki mają bardziej poważny głos i dykcję niż Ty :) Dalej żyj w przekonaniu, że konkurencja dla makro nie istnieje i MAKRO MA NAJLEPSZA JAKOŚĆ.
Jeżeli ktoś szuka pracy jako przedstawiciel handlowy niech lepiej unika tej firmy. Ludzie nad tobą są zupełnie bez pojęcia. Przygotowanie do pracy zerowe- masz samochód i jedz sprzedawaj- tak to wyglada. Uwaazaja pracownika za robola, zarobki śmiesznie niskie, zero podwyżek, ciągle dokładane obowiązki. Jestes hanlowcem, marketingowcem, informatykiem, ksiegowym, pracownikiem call center , magazynierem w jednym. Trenerzy tacy jak A.S to śmiech na sali, ktoś o posturze szczura bez charakteru, który ma tylko klapki na oczach i jedyne co widzi to wspaniałe MAKRO-konkurencja się nie liczy. Patrzą tylko jakby tu zrobic zebys nie dostał premii. Co byś nie robił zawsze jest ZA MAŁO, ZAWSZE MOZE BYC LEPIEJ. Szczerze odradzam.
(usunięte przez administratora)
Twoje pisanie komentarzy tutaj nie ma sensu. Ale czy ty jestes eohole osoba szukajaca info czy piszesz na zlecenie? Brzmisz w swych wpisach jak reklama "Za cala reszte mozesz zaplacic karta kredytowa"
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Makro Cash & Carry Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Makro Cash & Carry Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.