Edge One Solutions
3 679 6 1

Justyna Pawliczak HR Manager w Edge One Solutions, Edge One Solutions

7 lat doświadczenia zawodowego w obszarze Rekrutacji i HR. Kompetencje w zakresie: rekrutacja i selekcja, zarządzanie projektami, doradztwo i opracowywanie strategii dla wszystkich aspektów zasobów ludzkich: pozyskiwanie talentów, zarządzanie talentami, projektowanie organizacji, tworzenie programów szkoleniowych i rozwój przywództwa.

Przeczytaj cały wywiad »

Borny

Bardzo polecam E1S ! profesjonalna kadra zarzadzajaca i ciekawe projekty.

Robk

Pracowałem w życiu w kilku kontraktorniach i E1S jest najsprawniej działającą z nich. Raportowanie czasu jest wygodne i bez politykowania, a opłata za fakturę jest zawsze w terminie. Niestety to nadal outsourcing. Bardzo ważne jest aby zadbać o sprawdzenie docelowego projektu, bo potem zmiana będzie bardzo trudna. Wiadomo, kontraktornia traci na każdym przesunięciu. Firma promuje się dbaniem o kulturę i rozwój pracowników. Ja tego mało widziałem. Atmosfera i tak dyktowana jest u klienta docelowego. Potwierdzam, że warunki umowy b2b są agresywne. Może warto negocjować? Nie słyszałem, żeby kierownictwo próbowało wykorzystywać niekorzystne zapisy.

BB

Jeśli chodzi o Edge to trzeba wziąć na pół wszystkie opinie - zarówno pracowników jak i pracodawcy. Prawdą jest, że: 1. Outsourcing, oursourcing i jeszcze raz outsourcing. 2. Jeśli złapiesz dobry pokój to jest fajnie(jak wszędzie) 3. Sponsorują kursy(idziesz się prosić o dofinansowanie i zazwyczaj nie ma z tym problemu) 4. Są imprezy firmowe(raz na jakiś czas), serki i owoce 5. Są uczciwi jeśli chodzi o umówione pieniądze(inna sprawa, że warunki zatrudnienia jak i sama umowa jest bardzo agresywna) 6. Im więcej wiesz tym więcej zarabiasz - prawda, ale i tak więcej zarobisz na przejściu do innej firmy. Częstotliwość podwyżek, jak i sama kwota, jest uzależniona od tego jak bardzo jesteś potrzebny w danym momencie. Nieprawdą jest: 1. Łatwe zmienianie projektów - bzdura, wsadzają tam gdzie potrzebny jest człowiek; klasyk firm outsourcingowych 2. Ciekawe projekty - bzdura, w firmie są tak jakby "trzy oddziały", gdzie jedna z nich zatrudnia studentów, którzy klepią po kosztach apki. Czasami trafia się coś ciekawego, ale zazwyczaj wsadzani są tam doświadczeni programiści z dłuższym stażem. O utrzymaniu nie będę się wypowiadał, bo wszystko zostało już powiedziane. 3. Niekompetentne rozmowy techniczne - na rozmowę techniczną zazwyczaj chodzą doświadczeni programiści, a przynajmniej ja tak trafiłem. Z opinii znajomych podobne spostrzeżenia. Co do HR'ki zgadzam się w 100% z wypowiedziami poprzedników. 4. Firma pomaga w rozwoju osobistym - połowiczna bzdura, raz na jakis czas rzucane jest szkolenie, ale jest ono wybierane z góry. Zazwyczaj jest ono uzależnione od aktualnej potrzeby firmy, więc jest to raczej narzucane, aniżeli pomoc. Oczywiście, można zrezygnować, ale mam wrażenie, że jest to brane pod uwagę przy podwyżce. 5. W firmie jest fajna atmosfera - też połowicznie prawda. Uzależnione jest to od siedziby(Lub > Waw) oraz ludzi z pokoju. Ponadto ludzie znający się osobiście z szefostwem "mogą więcej", więc trzeba uważać co się do kogo mówi. No cóż, zalety i wady typowego korpo. 6. Firma słucha pracowników - bzdura, słucha tych z długim stażem oraz na dany moment potrzebnych. Niestety, czasami trzeba wsadzić swoje kompetencję w buty i zacisnąć zęby. Czy polecam Edge'a? Dla osoby, która chce się kształcić firma jak znalazł. Można się naprawdę wiele nauczyć patrząc na sam kod jak ktoś coś pisał. Jest tam wiele ludzi, których z czystym sumieniem mogę nazwac jako eksperci. Niestety, jest to typowe korpo, więc trzeba mieć świadomość, że jest się tylko narzędziem robiącym dla firmy pieniądze, co - jak widać po komentarzach - nie każdy znosi.