To prawda, że pracownicy nic nie wiedzą! Kierownicy się tylko na tych ludziach wyżywają, atmosfera jest okropna... marna kasa, zero premii i systemów motywacyjnych... wiec czego wymagać od tych ludzi... moja przyjaiółka pracowała tam przez 3 miesiące po czym powiedziała, że wolałaby być bezrobotna niż drugi raz tam pracować.
Ostrzeżenie na przyszlość! Sklep DUKA w największym centrum handlowym w Gdyni niestety jest jedną , wielką pomyłką... Mam dużą firmę i od lat jestem klientem sklepu Duka. Przyznaję ,że zawsze byłam wierna Klifowi, ale przypadkiem było mi wygodniej dokonać zakupów w Rivierze. To był ogromny błąd , którego nigdy więcej nie powtórzę! Jestem porażona brakiem kompentencji personelu i ciągle zastanawiam się jak taki absurd może mieć miejsce w firmie z taką tradycją obsługi klienta! Jakież było moje zdziwienie, kiedy nie zastałam żadnego pracownika na sklepie. Nagle z jakichś bocznych drzwi wyłoniło się dziewczę, które ledwo uniosło zestaw talerzy które chciałam obejrzeć żeby sprawdzić czy nie mają braków. W pewnej chwili pojawiła się inna kobieta, potężna blondynka, która przerwala moją rozmowę z pierwszą Pania w sposób bezczelny i komplentnie nieprofesjonalny. Kiedy zapytalam o jedną z cech produktu jako odpowiedz usłyszalam "to takie FAJNE"...po czym dołaczyła do tego informację o jakiejś promocji, której nie potrafiła wytłumaczyć!!!! Porażający był fakt ,że z Jej identyfikatora wynikało jasno ,ze jest "głową" tego sklepu... Cala sytuacja była groteskowa, nie dowiedziałam się niczego, nie kupiłam niczego, wróciłam do mojej ulubionej DUKI w Orłowie i tam , jak zwykle, uzyskałam wszystkie informacje i szybko zakończyłam zakupy. Przestrzegam przed stratą czasu i niekompetencją wszystkich , którzy potrzebują profesjonalnej obsługi i informacji na temat towaru!!!