Jak długo czekaliście na odzew z Cstore Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Niestety nie ! Teraz to tyko przez emaila się kontaktują . No chyba , że chcą coś sprzedać , to wtedy tak , gorzej później z obsługą ! Jak już wycisną z Klienta kasę to później martw się człowieku sam ! (usunięte przez administratora)
My mamy inne doświadczenie. Kontakt z nimi był (czy jest teraz - nie wiemy), ale co z tego, jeśli musieliśmy kontaktować się non stop w sprawie niekończących się błędów i problemów zamiast skupić na pracy. Nie polecam!!!
Dzień dobry, Pozdrawiamy konkurencję. Na etapie realizacji projektu przypisany jest Project Manager z którym jest możliwość kontaktu telefonicznie, mailowo jak również organizacji konferencji online. Na etapie utrzymania i dalszego rozwoju sklepu, dostępna jest możliwość wsparcia serwisowo - rozwojowego, gdzie otrzymujemy bezpośredni kontakt do opiekuna (telefon, mail, wideo konferencje) odpowiedzialnego za rozwój platformy sprzedażowej. Z poważaniem - CStore.pl
Czy zdarzają się nadgodziny w Cstore Sp. z o.o.?