Przepracowałem w tym miejscu przez niecałe 2 lata. Czekając na awans na jakąkolwiek sensowną pozycję, prawdopodobnie musiałbym czekać kolejne 5 lat, może nawet więcej. Faworytyzm jest widoczny gołym okiem - wystarczy chwilę posiedzieć. Brak profesjonalizmu również jest oczywisty, zwłaszcza podczas wewnętrznych rozmów rekrutacyjnych, gdzie menadżer projektu potrafi wyśmiewać fakt, że pracownik zgolił zarost, co tylko utwierdza go w przekonaniu, że sam nie powinien tego robić. Jeśli chodzi o feedback po takiej rozmowie, to jeżeli jesteś poza biurem, na urlopie, otrzymujesz krótki dwuminutowy telefon, a o szczegółowy feedback musisz prosić. To wszystko dzieje się po oficjalnym ogłoszeniu wyboru osoby na dane stanowisko, nie przed, bo "chcą, aby dana osoba zaczęła wcześniej". Na stanowiskach, gdzie minimalna wiedza z dziedziny IT jest wymagana, brani są pod uwagę nie ci kandydaci, którzy posiadają tę wiedzę, ale ci, którzy najlepiej pasują do wartości zarządu lub są tańsi w utrzymaniu. Taka procedura rekrutacyjna naturalnie prowadzi do różnych rezultatów. Osoby awansujące na "prestiżowe" stanowiska często zaczynają stosować metody, które mogą być uznane za micromanagement. Oferowane są też "awanse" poziome, które często wiążą się z obowiązkami ponad kompetencje danej osoby, czasem nawet obejmujące obowiązki menadżerskie. To prowadzi do wielu niedopatrzeń, które często są zauważane dopiero po fakcie. Zostawianie projektu pod opieką pracowników bez przeszkolenia? To już standard. Brak funkcjonujących narzędzi? Oczywista rzecz. Pracownicy muszą sami zakupić stacje dokujące, aby móc pracować wygodnie, bo "nie ma ich na stanie" jak wielu innych rzeczy. Praca na przestarzałym sprzęcie i aplikacjach, które wyglądają jakby ostatnią aktualizację miały 20 lat temu, to codzienność. To tylko wierzchołek góry lodowej - większość problemów jest ignorowana, zwłaszcza jeśli nie dotyczą wyższego kierownictwa. A nawet jeśli są w jakimś stopniu zauważane, łatwiej jest zrzucić winę na podwładnych, np. że źle zinterpretowali treść pytań w końcoworocznej ankiecie.
Gdzie w Krakowie mają swoją siedzibę?
Jak wygląda praca hybrydowa w computacenter, wiem że 5 dni w miesiącu trzeba pracować z biura, jednak można sobie to ustawić tak, że jeden cały tydzien pracuję z biura a resztę z domu, czy nie ja o tym decyduje.
Cześć! Chciałbym aplikować na pozycję analityka pierwszej linii wsparcia, ale komentarze poniżej są trochę niepokojące. Serio to typowe call center? Nie ma szans na rozwój w kierunku IT? Wiadomo, ze ludzie w internecie lubia przesadzać. Czy jest tutaj ktoś kto mógłby powiedzieć jak to serio wyglada? Jest aż tak zle? Czy może warto dać szanse? Nie jestem z Poznania ale chciałbym się przenieść, wiec szukam fajnego miejsca. Dzięki z góry za pomoc :)
Cześć Marek, Komentarze są prawdziwe. Nie warto przenosić się dla tej posady do Poznania. Będziesz żałował.
No, wiesz trudny temat. Jak poczytasz te niektóre historie, to częściej wylewa się tu żale, niż pisze dobrze o firmach i ludziach. Wpadam z sentymentu raz na jakiś czas zobaczyć co na starych dobrych śmieciach i widzę, że nadal nikogo nie interesuje, że firma daje szkolenia, języki, pizzorke i piwko integracyjny co jakiś czas, wyjazdy raz do roku za granice dla najlepszych bo wiadomo, że na to się pracuje a nie każdy to tak widzi. Straszne jest też to, że jak nie masz doświadczenia to dają szanse liznąć IT i to w fajnej atmosferze bez spiny. Problem w tym, że trzeba popracować.
O czym Ty człowieku piszesz? Nie siej zamętu i nie wprowadzaj ludzi w błąd bo Tobie się w firmie nie udało, szukaj szczęścia gdzie indziej i daj spokój. Żal ze tylko hejty idą a o plusach, których jest masa, nikt nie pisze…
Właśnie skontaktowano się ze mną z propozycją tej pracy i tak sobie myśle, że chyba mam szanse bo jestem zdecydowanie bardziej poukładany niż ty i z moim pozytywnym podejście chyba mam duże szanse. A te opinie to nie wiem co mam o nich myśleć wycinki tematów oderwane od realnego przykładu - 50/50 jak wszędzie. Ja mam tam ziomali co mówią dobrze i wchodzę w to.
Nie każdemu dają szansę. Są osoby, które bardzo dobrze znają język, a jednak zostały odrzucone już na starcie.
To oznacza, ze rekrutacja i selekcja jest na dobrym poziomie, poza znajmością języka dla firmy ważne są kompetencje, prawda?
W takim razie czy jest szansa dla osób bez doświadczenia zawodowego? Ktoś napisał, że robią szkolenia to wpadło mi do głowy, że bez doświadczenia też zatrudniają. W ogóle o jakich szkoleniach mogła być mowa?
No właśnie nie każdemu dają. Miałam dobry język obcy, native nawet chwala, a pomimo tego nie dostałam szansy pracować tutaj, ale bez łaski.
Hej, mam kilka pytań. 1)Czy jest szansa na podwyżkę/waloryzację pensji? 2)Ile wynosi ten bonus roczny? 3)Co dostaje się na święta?
1. Podwyżka do 10% jeśli masz szczęście raz do roku. 2. Zależy od tego jak twoj przełożony wyceni twoj performance, ale mniej niz miesięczna pensja. 3. Nic nie uktwilo w mojej pamięci.
Czy w Computacenter Poland Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
Ciężko, żeby już teraz były skoro nawet listopada nie ma. :D A tak poważnie to kiedy były i co wpadało i od kiedy ich nie ma? z rok temu już nic nie wpadło? Jakie jest wyjaśnienie?
Z tego co pamiętam w zeszłym roku już nie było. Wcześniej w paczce można było znaleźć wino, herbatki, ciasta, konfitury etc. Wyjaśnienia nie ma. Mało ludzi w firmie może pamiętać, że paczki kiedyś były, bo mało kto w firmie pracuje dłużej niż rok czy półtora. Ja zakładam, że chodzi o budżet.
Tak w zeszłym roku były benefitowe punkty po jakieś 250 zł dla każdego, wcześniej zawsze paczki. A kolega to nie wiem co tu pisze. Amnezja lub demencja mogłaby wyjaśnić…. cierpko
Ciekawią te rozbieżności. zastanawiam się przy tym czy to w ogóle możliwe żeby było to także zależne od tego kto na jakim stanowisku pracuje? albo może tez cos od jakiegoś wyniku? Jest to forma nagrody czy raczej równo standard? W niektórych firmach przez cały rok się to wypracowuje, dlatego się upewniam.
bony są po równo dla każdego. Premia roczna zależy od Twoich wyników - i tu zależy wszystko od tego jak ogarniasz swoje cele i cyferki
Po jakim czasie dostaliście podwyżkę? Pracuję już 6 mscy za 5500 brutto
Niestety tak. Nie jest to nawet podwyzka inflacyjna - dostajesz nic lub max 150 zł brutto rocznie.
dwa razy zmieniałam role. Jestem ponad 1,5roku. Podwyżki dostałam za każdym razem. Mam spoko managera, ale też pomagam zespołowi i znam dobrze klienta.
ja koncze kurs programoawnia i uciekam z tego przedszkola...staralem sie o awans podwyzke nic z tych rzeczy tu nie ma...rotacja olbrzymia nikogo nie zatrzymuja o nikogo sie nie staraja...o nikogo nie dbaja...
Ciesze sie, ze ci sie udalo, ale szczerze mowiac nie slyszalem o osobie, ktora zrobilaby tak zawrotna kariere w tej firmie. A pracuje tutaj juz dluuuuuuuuuuuuuuuuugo. Podpowiesz jak Ci sie to udalo? : ) Szczerze mowiac nie do konca wierze w prawdziwosc powyzszego komentarza ; )
Ja na lato planuje do bundes tam do oddziału. Póki co nic nie zmieniam, ale kumam jak szukasz czegoś pod siebie.
No dobra, a zarobki ogólnie jakie są? Weszłam tutaj poczytać o tej pracy, a sam procent bez znajomości podstawy niewiele mi mówi niestety.
i już tam miejsca są przyklepane? ciekawa jestem jakie warunki tam oferują w praktyce jeśli o samą pracę już chodzi, bo to różnie czasem bywa. czyli tutaj gdyby nie kasa, to można siedzieć i robić dalej? cała reszta jest ok?
I se popracujesz dalej chyba że masz TL , który zawalczy o twoją podwyżkę. Nasz TL ma nas w (usunięte przez administratora)
Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie Computacenter Poland Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 23 lipca
Szczerze mowiac nie wiem dlaczego wszyscy mowia o tak niskich wynagrodzeniach. Ja od poczatku zarabiam 6500 jako FLA1. Nie wiem dlaczego dostaliscie tak malo. Moze nie umieliscie sie sprzedacna rozmowie rekrutacyjnej. Polaczen tez nie ma nie wiadomo jak duzo. Moze warto porozmawiac z waszym team leaderem o pozwyzce? ;) Ja tam jestem zadowolony :)
Wypowie się ktoś może o zarobkach? Praca w call centre mnie totalnie nie pociąga, ale może pieniądze dodadzą mi motywacji...
Mało placą. Nie ma mowy o podwyżkach. Więc jak mieszkasz z rodzicami albo dorabiasz w weekendy to ok.
Proponowano mi ostatnio 5000 brutto, na stanowisku pierwszej linii wsparcia technicznego z j. niemieckim.
Udało Ci się może dowiedzieć również, czy poza pensją podstawową na stanowisku pierwszej linii wsparcia technicznego zatrudniona osoba mogłaby liczyć jeszcze na jakieś świadczenia dodatkowe poza pensją podstawową? Napisz, proszę bo bardzo mnie to interesuje.
oprócz podstawy masz 6% premii rocznej, punkty co kwartał i opieke medyczną. Jeżlei umiesz głośno krzyczeć to możesz zawołać 5500 i pewnie tyle dostaniesz a na podwyżkę nie masz co liczyć, bo są i tacy co 2 lata czekają i ani grosza więcej nie widzieli tymczasem zatrudniani są nowi za wyższy hajs niż oni. Calli jest srednio 30 dziennie w kazdym projekcie
Dzień dobry! Miło nam poinformować, że zaczynamy aktywnie działać na platformie żeby zawsze odpowiadać na Wasze pytania/wątpliwości wyrażane w komentarzach. Staramy się także odnosić do wszystkich wpisów również tych z ubiegłego roku :-) W odniesieniu do wysokości pensji oraz tematu pracy w call center: Computaceneter Poland to firma zajmująca się wsparciem technicznym naszych klientów biznesowych i świadczymy usługi Service Desk/ Help Desk. Więcej informacji na temat naszej fimry znajdziecie tutaj: https://www.cc-poznan.pl/pl/, https://www.computacenter.com/uk. Co do zarobków to uzależnione one są od wymiaru etatu oraz stanowiska, na które aplikuje kandydat. Ze sprawdzonych źródeł wiemy (rynkowy benchmark), że nasze stawki odzwierciedlają realia rynkowe.... ale, ale ... nie ma co o tym opowiadać- przkonajcie się sami jak to wygląda. Zapraszamy do aplikowania.
@XYZ oj gdyby pensja zależała od „głośnego krzyku” to pewnie odgłosy naszego biura byłoby słychać w każdym zakątku Polski :-) jednakże zarobki w naszej firmie odzwierciedlają realia rynkowe, uzależnione są od doświadczenia pracownika i podyktowane naszą siatką płac- jawną dla naszych pracowników. Co do podwyżek, oczywiście okres próbny jak i przepracowany czas często weryfikują umiejętności oraz wiedzę zaprezentowaną na rozmowie rekrutacynej, tak samo jak widełki płacowe na danym stanowisku. Niemniej jednak dokładamy wszelkich starań by pracownicy, którzy budują codziennie naszą firmę i robią to z sukcesem byli odpowiednio wynagradzani. Ciężko nam się jednak odnosić do kwestii porszanych anonimowo na forum, dlatego zapraszamy naszych pracowników do wyjaśniania takich kwestii wewnętrznie z naszym działem HR :-)
@ zainteresowany- dziękujemy za pytanie, punkty odnoszą się do platformy benefitwej, na której możesz zakupić za nie dowolnie wybrany przez siebie produkt/usługę. Pozdrawiamy!
Jako obecny pracownik muszę powiedzieć, że od dłuższego już czasu myślę o zmianie pracy. Wszystko właśnie przez wynagrodzenie, które nie zmieniło się od początku zatrudnienia, czyli od prawie roku. Konkretnie oznacza to, że zarabiam ciągle 5000 brutto. Nie docenia się tego, że robi się więcej niż na początku, bo ukończyło się dodatkowe szkolenia. Obowiązków więcej, a pieniądze te same. Awans rzeczywiście jest możliwy, ale w obrębie 1st line pierwsza podwyżka to podobno tylko 300 zł brutto. W innych firmach IT z językiem oferują na start więcej. Wystarczy się rozejrzeć. Pieniądze małe, biorąc pod uwagę to, że klientów obsługuje się w dwóch językach, w godz. 6-20 i czasem w soboty. Były pytania o podwyżki inflacyjne. Nikt jeszcze nie wie nic konkretnego. Premia roczna wypłacana w marcu, bo w firmie wtedy kończy się okres rozliczeniowy. Premia zależna od wyników, tzn. nie jest się do końca pewnym, czy się ją dostanie. Odpowiadając najkrócej: zarobki jak na IT z dwoma językami mocno przeciętne.
Dzień dobry Czy praca to typowe call Center i brak obsługi klienta poprzez email i czat ? Bo tak pisało w ofercie którą czytałem (telefon+Email+czat) więc jestem ciekaw jak jest naprawdę
To zależy jak trafisz i pewnie zależy od konkretnego projektu, teoretycznie są czaty, ale niekoniecznie każdy jest na nie przydzielany z taką samą częstotliwością, niektórzy nie trafiają tam praktycznie nigdy... maile robisz "w międzyczasie", pomiędzy połączeniami
A mógłbyś powiedzieć ile mniej więcej jest takich telefonów w ciągu dnia ? Rozmawiałem już w sprawie rekrutacji i trochę niejasności jeszcze jest i ciekawi mnie jak to jest naprawdę. No i o co głównie pytają osoby dzwoniące?
To znowu zależy od projektu, zazwyczaj pomiędzy 20-30 jeśli spędzasz cały dzień na telefonach plus kilka/kilkanaście maili. Co do tego z czym dzwonią ludzie to są pewne powtarzalne problemy typu zablokowane konto, reset hasła, Teams się nie włącza, problemy z drukarkami czy problemy z Outlookiem lub modyfikacja list mailingowych itp i takie powtarzalne rzeczy, które można rozwiązać od ręki to będzie ok 60-70% komunikacji. Pozostałe przypadki to randomowe rzeczy, o których często będziesz słyszeć pierwszy raz a i starsi analitycy nie będą w tym przypadku zbyt pomocni. Dodam też tylko, że szkolenia wstępnie absolutnie nie przygotowują do niczego co się później realnie robi i była to tylko strata czasu...
Czyli wniosek mój z tego, że macie te same zarobki co w 2021. A nawet wtedy podawali wyższą kwotę niż Ty teraz. Była obniżka, czy Ty piszesz ile zarabiałeś kiedyś tam dawniej np. kilka lat temu?
@Employer the benefits points it's only 200 zł per 3 months hhhhhh this is not benefits this is charity
Na rękę? A nakład pracy jak oceniasz tak z obiektywnej strony, gra warta świeczki czy to zależy? Jakieś problemy mogą wystąpić?
Computacenter, serio? na 4 rocznicę firmy w Polsce wysyłacie pracownikom dwie krówki i zawieszkę? to jest już naprawdę cios poniżej pasa. Do tego wszystkiego wysyłacie ckliwą karteczkę z tekstem, że pracownik jest dla Was cenny, stanowi paliwo tej firmy, zachęcacie do rozwoju wewnątrz firmy. Tylko po co? na każdym kroku pokazujecie, że traktujecie pracowników jak tanią siłę roboczą, nie ma co oczekiwać większej podwyżki niż 3 procent rocznie i to w nagrodę za to, że pracownik się stara. Nie dziwi mnie zupełnie, że wszyscy z tej firmy uciekają. Burdel na każdym szczeblu. Z całego serca odradzam pracę w tym bagnie.
Do rozwoju wewnątrz firmy? Jakiego rozwoju? Chyba rozwoju lordozy XD Kaman, 2 krówki i breloczek, a wy wybrzydzacie. W głowach się niektórym IT Analystom with German/English poprzewracało od dobrobytu wypłaty co miesiąc. Szczery gest od serca, a wy plujecie. Kierownictwo się stara jak może, aby docenić pracownika. Przeczytajcie na przedrukowanej 500 razy kartce, że jesteście cenni. Dzięki zaangażowaniu jeździcie symbolicznie na wycieczki w postaci wyjazdu team leada na narty albo do Hiszpanii, który potem wysyła przecież pozdrowienia, zaznaczając jaką wspaniałą rodziną jest Computacenter. Cieszymy się razem z nim i czujemy radość z IT to Ty, Create your own story, czy inne tam hasła po angielsku, nie wiem… o! Na przykład Cheeseburger. W zeszłym roku chociaż dali 100 pkt. do benefitów. W tym roku po krówce :)
Nie polecam. Dla osób znających język i nie posiadających wiedzy IT może to być dobry start, ale nie nauczysz się tu NICZEGO (chyba, że nauczysz się wszystkiego sam, bez pomocy Computacenter), choć firma twierdzi, że każdy nauczy się tu IT. Brak szkolenia, z wyjątkiem 2 tygodni na początku, gdzie jesteś szkolony przez osobę, która również nie miała prawdziwego szkolenia IT lub wiedzy IT. Po "szkoleniu" odbierasz telefony i nie masz pojęcia, o co chodzi.... spoko, nawet jeśli nie znasz się na niczym i wykonujesz pracę tak źle, że lepiej byłoby nawet nie pracować, bo przez ciebie koledzy mają więcej pracy, nie zostaną wyciągnięte żadne konsekwencje lub dostaniesz plan, w którym powinieneś się "poprawić" - ale to wszystko bzdura, CC potrzebuje ludzi i NIGDY nikogo nie zwalnia, chyba że robisz coś nielegalnego. Na jedną osobę przypada około 30-40 calli dziennie, do tego dochodzą maile, backlog (tickety, które wróciły albo coś trzeba dodać) itp. Bardzo często nie ma wolnego czasu pomiędzy callami. Ludzie czekają w kolejce, ponieważ jest zbyt mało ludzi w projekcie (przeszkolonych ludzi) na tak wiele calli. Czas pracy to zazwyczaj 8 godzin i 30 minut lunchu + płatna przerwa (35 minut dziennie). Co jakiś czas jesteś proszony o pracę w weekend, żeby nadrobić z Backlogiem bo inaczej dzwonią zdenerwowani ludzie, że ich ticket jeszcze nie został zrobiony. Wynagrodzenie jest na słabym poziomie, jak zaczynałem to było 5000zł brutto za L1, teraz nie wiem dokładnie ile (pewnie tyle samo) ale i tak w porównaniu do innych firm jest to 10-20% mniej i robi się znacznie więcej za mniejsze pieniądze. Podwyżka? Możesz o tym zapomnieć, albo dostaniesz 1-3% rocznie, jeśli w ogóle coś dostaniesz. Mimo to, jeśli radzisz sobie w miarę dobrze, masz szansę na L2 lub jakąś inną rolę, bo większość ludzi nie ma pojęcia co robi i masz po prostu 2-3x więcej pracy za trochę większe pieniądze (około 300-400zł więcej). Zarządzanie to czysta katastrofa, nawet nie będę tego komentował.
A tak serio.. podziel się info gdzie można zarobić więcej robiąc mniej ? 5k brutto wyglada ciekawie ale skoro mogłabym mieć więcej ????..
Kiedyś całkiem fajna firma, teraz pozostały z tego tylko wspomnienia. Z najgorszych wspomnień: wypytywanie o powody L4 (oczywiście, że nie wprost, tylko między wierszami, ale kilka razy, przez różne osoby zarządzające projektem i za każdym razem z coraz większym naciskiem - wszystko pod przykrywką przejęcia moim zdrowiem - tak czy siak jest to łamanie prawa) i zbywanie przy próbach doproszenia się TL-ów o zorganizowanie odbioru sprzętu. Jeszcze bezczelne sugerowanie, że odbiorą dzień po wygaśnięciu umowy (bo przecież nie ma czegoś takiego jak nowa praca, prawda?). Poza tym w projekcie lightcore mobbing (dość ostentacyjne ogłaszanie, że komuś nie przedłużono umowy, oburzanie się przy sugestiach, że potrzebne jest rozwiązanie na sytuacje, kiedy wpada telefon pod koniec zmiany i siłą rzeczy zostaję się dłużej, i ogólny micro-managing). Kiedyś można było polecić, teraz zrobiło się z tego drugie arvato
Czy w Computacenter Poland Sp. z o.o. pracuje się na open space?
W teorii tak, w praktyce zawsze taniej jest na HO. Btw. nie licz na dodatek za prąd, to są drogie rzeczy.
Dostałem propozycję od agencji pracy w CC , czy trudno się tam dostać? Czy długo trwa rekrutacja? Czy długo trzeba czekać na odpowiedź?
Dostać się nie jest trudno, ale sam proces w moim zdaniem przypadku trwał bardzo długo, bo od momentu pierwszej rozmowy do podpisania umowy minęło ponad 1,5 miesiąca, co tydzień dowiadywałam się, że ostateczna decyzja będzie do końca przyszłego tygodnia... Już wtedy powinna zapalić się lampka ostrzegawcza, że organizacja i ogólny przepływ informacji leży
u mnie np. rekrutacja poszła bardzo szybko, dosłownie z dnia na dzień, umowa szybko podpisana tylko potem 3 tyg czekania na sprzęt (więc nie pracowałam, ale $ się zgadzał). No i to był najprzyjemniejszy moment pracy dla tej firmy, potem to już dramat. Nie polecam.
A możesz rozwinąć czemu nie polecasz ? Czy praca to tylko telefony czy też maile/czat ?
to praca typowa na słuchawce? Call Center?
typowe call center, przerwy 7 min na godzine, jesli twoj kolega nie jest na przerwie, codzienie ile wygadales, kontroling, zawsze cos zle powiedziales
@ciekawi mnie, Computaceneter Poland to firma zajmująca się wsparciem technicznym naszych klientów biznesowych i świadczymy usługi Service Desk/ Help Desk. Więcej informacji na temat naszej fimry znajdziecie tutaj: https://www.cc-poznan.pl/pl/, https://www.computacenter.com/uk.
@Heh, Computaceneter Poland to firma zajmująca się wsparciem technicznym naszych klientów biznesowych i świadczymy usługi Service Desk/ Help Desk. Więcej informacji na temat naszej firmy znajdziecie tutaj: https://www.cc-poznan.pl/pl/, https://www.computacenter.com/uk. Co do przerw to podyktowane one są kodeksem pracy, mamy też przerwę lunchową 30 min- niewilczaną do czasu pracy.
O ile znam kodeks pracy (a znam dość dobrze), mowa w nim o co najmniej 15 min przerwie wliczanej do czasu pracy. Dodatkowa przerwa wynoszącą 5 minut co jedną godzinę wynika z rozporządzenia, które wspomina, że jest to przerwa od pracy przy komputerze, a nie przerwa od wykonywania obowiązków. Z jakiego wiec powodu 30 minutowa przerwa o której Państwo pisza niewliczana jest do czasu pracy? Rozumiem, że wówczas wymiar czasu wynosi 8h30minut?
@ARIA, Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Jeśli idzie o czas pracy, to postępujemy w zgodzie przepisami prawa pracy. Przerwa lunchowa jest dodatkową przerwą, niewliczaną do czasu pracy i wynosi ona 30 minut. Każdy pracownik ma prawo do płatnej przerwy 20-minutowej, w ramach 8-godzinnego czasu pracy.
Parę słów nt. rozmowy kwalifikacyjnej: Rozmowa krótka, nie kleiła się, pytanie - odpowiedź. Rekruterzy nie byli zbyt wylewni. Rozmowa w 2 językach obcych. Obiecali, że prześlą feedback - nie przesłali. Nie odezwali się. Olewka totalna. Szkoda czasu. Praca nudna i nierozwijająca, z tego co mówili.
@SHE, dziękujemy za feedback. Nasz proces rekrutacyjny odbywa się dwutorowo: kandydaci aplikują do nas bezpośrednio bądź za pośrednictwem agencji. W pierwszym przypadku feedback po rozmowie przekazujemy bezpośrednio, w drugim- trafia on do agencji i to ta kontaktuje się z kandydatem. Trudno nam odnieść się bezpośrednio do tej sytuacji, gdyż wpis jest anonimowy i nie posiadamy kompletu informacji. Niemniej jednak, w celu wyjaśnienia tej sytuacji zapraszamy do kontaktu bezpośrednio bądź z agencją (w zależności od trybu w jakim Pan/Pani aplikował/a).
Szkoda czasu na dobijanie się o feedback. To wasz obowiązek informowanie kandydatów o przeprowadzonej rozmowie. Jesteście typowi i niesłowni. I tak bym nie podjęła tej pracy, więc mimo wszystko dobrze się stało.
Jaki jest system premii uznaniowych w firmie Computacenter Poland Sp. z o.o.?
Tak, płatne są w styczniu za rok poprzedni. Brak bzdurnych celów. Wystarczy, że dobrze robisz swoją robotę.
premii nie ma żadnych, oprócz 6% zarobków z poprzedniego roku wypłacanych w styczniu - którą dostają praktycznie wszyscy, nie ważne jak ciężko pracujesz czy raczej nie lubisz się przemęczać
@Tomek, dziekujemy za komentarz, co do naszych systemów premiowych i celów, wszelkich infirmacji udzielamy na odpowiednich etapach rekrutacji.
czy jako student mogę się u nich załapać? nie będzie problemu z elastycznym grafikiem? Dobrze znam niemiecki a nie widzę żeby mieli jakieś dodatkowe wymagania
Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego przez studentów jest bardzo istotna, więc dobrze, że firma stwarza takie okazje. Dodaj więcej informacji na temat projektów, o których wspominasz i jak często są prowadzone do nich rekrutacje?
@zainteresowany, tak oczywiście zatrudniamy studentów i staramy się w miarę możliwości dopasować grafik do rozkladu zajęć.
prowadzą aktualnie rekrutacje czy mają zawieszone? wysłałam cv ale cisza
Nie polecam, uważaj na to co będą Ci mówić na rozmowie, koloryzują żebyś tylko przyjął ofertę tacy są zdesperowani, jak przyjmiesz ofertę to szybko będziesz chciał uciec..
@EX, trudno nam się odnieść do zarzutów przedstawianych anonimowo na forum, jednakże dziękujemy za opinię. Jednego jesteśmy pewni w trakcie rozmów rekrutacyjnych przestawiamy warunki zgodne z rzeczywisośćią i jesteśmy chętni by odpowiedzieć na każde pytanie. Mamy nadzięję, że , jeśli jesteś naszym pracownikiem, to od nas jeszcze nie uciekłeś/aś, a jeśli tak to wiemy o powodach i nie powtórzymy błędu :-)
W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Computacenter Poland Sp. z o.o. na Specjalista ds. obsługi klienta? 10 lutego ogłoszenie na GoWork.pl.