Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. Warszawa? Zadaj pytanie

1.9/5
Na podstawie 212 ocen.

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. jest dla Ciebie! 


Branże: Lekarze specjaliści
Lekarze specjaliści Warszawa

Najnowsze pytania nt. pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. w Warszawa

cubanrock
Inne
 Pytanie

Od 9-go września mam skierowanie na zabieg termolezji dolnego odcinka kręgosłupa.Panie doktorze Bartoszu Polisie kiedy wreszcie się to odbędzie,no kiedy !!!??? bez tego już ledwo się poruszam.Może od razu poproszę. o skierowanie na operację,bo w takim tempie to zdążę się zestarzeć i ...

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nigdy więcec w Enel Med
Inne

Pani Beato, to prawda co Pani pisze. Ja próbuje się umówić na kolonoskopie i Gastroskopie od Listopada 2022, a mamy styczeń 2023. Jedyne co słysze na infolini to to że nie ma wolnych terminów na luty a grafików na Marzec jeszcze nie ma. To samo słyszałem w Listopadzie następnie w Grudniu.... To miejsc to pomyłka.

Robert sssss
Inne
 Pytanie

Abonament tylko do Lutego 2023 To jest umieralnia ten Enel Med, wizyty dla dzieci z temperaturą 38 na za rok 15 stycznia 2023, gdzie prośba o wizytę była 08.12.2022r i bezczelne pytanie. Czy jeszcze mogę w czymś pomóc? Na każde zadanie pytanie z mojej strony.... Terminy tragedia. Kompletnie brak lekarzy począwszy od pediatry do poważniejszych specjalizacji, poprostu ich brak. Funkcje w aplikacji "nowej" woła o pomstę do nieba. Stworzona aby jak najbardziej utrudnić życie, irytująca.

Z dala od Enelmed
Inne
 Pytanie

Witam, W ciągu ostatnich 20lat pracy byłem w 5 różnych centrach medycznych z ramienia firm w których pracowałem m.in. Centrum medyczne LIM, Medicover, LuxMed, Centrum Damiana i powiem wprost, Enel Med to najzwyklejsze DNO a nie Centrum medyczne. Infolinia kompletnie bez informacji, a Księżniczki na recepcjach sprawiają wrażenie jakby łaskę pacjentowi robiły, że go "obsługują". Od dwóch msc. próbuje umówić się na Gastroskopie i Kolonoskopię mając już skierowania i z tego co widzę to prędzej skierowania ważność stracą niż umówię się na badanie. Za każdym razem gdy dzwonię słyszę, że: nie ma wolnych terminów lub nie ma jeszcze grafików lub najbliższe terminy zajęte proszę próbować w przyszłym msc. Podsumowując ten CYRK to, terminy takie jak w NFZ, obsługa jak w NFZ, więc poważnie zastanawiam się jaki sens ma posiadanie pakietu w takim beznadziejnym miejscu płacąc za to, no właśnie płacąc za co....?

Robert
Inne
 Pytanie

Nie mogę ostatnio polecić usług tej firmy. Płace abonament od wielu lat i po raz pierwszy mam taką sytuację. Zaobserwowałem problemy urologiczne wiec zapisałem się szybko na konsultację telefoniczną. Przyznam, że bardzo szybko udało się tego dokonać. Miły lekarz zlecił badania i zalecił szybką ponowną konsultację. Badania wykonałem również w tempie ekspresowym ale tutaj zaczyna się balet. Kolejna konsultacja możliwa jest dopiero w kwietniu 2023 (dobrze, że nie 2024 lub 2025). Na początku nie przejmowałem się, znajdzie się jakiś termin, ktoś zrezygnuje, są telefony, aplikacja, lista rezerwowa ….. Niestety miejsc brak nawet na konsultacje tel. Moje ostatnie 3 dni to siedzenie non stop w aplikacji enelmed i poszukiwanie wolnego terminu. Wyglada na to, ze należy wydrukować wyniki i pójść prywatnie bo mimo od lat płaconego abonamentu nic nie wskóram. Coś w enelmedzie nie tak z zarządzaniem, przyjęli kogoś „mądrego” do pracy, bo jeszcze niedawno tak nie było. Zbyt duży rynek ? Za dużo sprzedaży abonamentów i porobiły się wąskie gardła ? A moze słabo opłacacie specjalistów, a może są jeszcze inne powody. W każdym razie niezależnie od powodów wina leży po Waszej stronie i Waszych menadżerów. Należy ludzi ostrzegać przed takimi sytuacjami skoro się zdarzają , bo macie do czynienia ze zdrowiem Waszych klientów, którzy Wam za to płacą, ufając że najcenniejsze co mają, zdrowie swoje i swoich rodzin złożyli w dobre ręce. A tu moze być nieprzyjemna niespodzianka i zderzenie ze ścianą. Drodzy klienci nie unikniecie takich sytuacji i dobrze sprawdzajcie komu ufacie. Jak widać firmy nastawione są na zysk i nie ma zmiłuj. Na pocieszenie być moze traficie na przemiłą Panią lub Pana na infolinii, nie oni są winni. Im należy się szacunek bo to na nich spada nasza frustracja. Ryba psuje się od głowy. Konkludując : Jeśli nie chorujecie to bardzo dobra firma, jeśli chorujecie to macie ……. Jak wybierzecie enelmed będziecie mieli z tym do czynienia i wierzcie mi nie będzie Wam do śmiechu. Miłego dnia a zarządzającym Enelmedem - zastanówcie się gdzie robicie błąd ? Robert A jeszcze jedno, nie potrzebuję odpowiedzi i wyjaśnień. Ten post powstał dla obecnych i przyszłych klientów. Takie sytuacje mają miejsce i niezależnie od odpowiedzi kogoś kto bierze za to pieniądze, będziecie mieli z takim sytuacjami do czynienia. Jeśli nie chcecie spędzać czasu na pisaniu takich elaboratów i co ważniejsze nie chcecie być leczeni pomimo być może jakiegoś zagrożenia Waszego lub np. Waszego dziecka, w taki właśnie sposób (4 miesiące na kolejną konsultację), to zastanówcie się czy zacząć płacić , czy nadal płacić (abonament) ? Bo może nie warto ? Ha na pewno nie warto . Miłej lektury.

Mariola
Były pracownik
 Pytanie

Witam , zatrudniłam się w tej firmie z przypadku . Złożyłam CV i zostałam przyjęta . Obiecywano mi złote góry: grafik dostosowany do moich potrzeb i podwyżki - bo wiadomo , branża medyczna jest trudna . Dostałam awanturujących się na recepcji pacjentów, według których jestem winna całemu złu tego świata . Odwołane wizyty , opóźnienia , brak usługi w pakiecie , niedziałający system , źle wystawione zwolnienie od lekarza, zaginione badania (nagminnie to się zdarza) . Jeśli lekarz nie wystawił recepty ja mam tę receptę "załatwić", choćbym miała wystawiać ją sama. Tak, trafił mi się pacjent , który nie rozumiał , że nie mam do tego uprawnień jako recepcjonista , a potem tłumaczył mi , że w piwnicy oddziału jest lekarz, który każdą receptę wystawia. Ciekawe , że nie wie o tym lekarzu kierownictwo , bo już by go zagonili do roboty , bo trzeba pieniążki z grafików trzepać . Kierownictwo? Jak masz własne zdanie, nie jesteś lubiany . Podwyżek nie będzie , bo firma oszczędza, ale koleżanka lizuska i tak się wkrótce wygada , że dostała. 100 zł brutto . Ty nie dostaniesz , bo nie cmokasz się z kierowniczką po dziubkach . Urlopu też nie dostaniesz w dogodnym terminie . Chyba że dogodny jest listopad , gdy wszystkie dziunie od kierowniczki już pójdą . Cieszę się , że opuściłam ten przybytek . Nie polecam.

Jowi
Inne
 Pytanie

Dnia 28 września byłem z wizytą u interrnisty, skarżyłem się na ból gardła. Pani Doktor stwierdziła wirusowe zapalenie gardła. Na pytanie o Covid odpowiedziała, że to na pewno nie jest Covid. Na kolejne pytanie, czy można wykonać test na Covid, odpowiedziała, że powinienem kupić w aptece odpowiednie testy. Tak zrobiłem i wykonałem w domu test. Test okazał się pozytywny. Pytanie: Dlaczego lekarka bez wykonania testu autorytarnie stwierdza, że pacjent nie ma Covida. Czy można wobec tego mieć zaufanie do osób zatrudnionych w ENEL Med. ? Z wyrazami szacunku

pytanie
Inne
@Jowi

Może dlatego, że kowid nie istnieje. Moda na panikę i zamykanie lasów i ludzi w domach minęła. Pogódź się z tym. Teraz już kowid cę nie ogranicza. Możesz kupić test w aptece skoro nie masz na co wydawać kasy. lekarze się juz tym nie zajmują haha

lekarz
Inne
@pytanie

sugeruje zgłosić się do psychiatry albo wrócić do szkoły i nie rozsiewać głupot ponieważ to jest karalne!

?
Inne
@lekarz

Karalne to powinno być to, że lekarze nie przyjmowali pacjentów w placówkach, zamykano szkoły/przedszkola/zakłady pracy bo np. ktoś kichną dwa razy. Karalne powinno być to, że odwoływano planowe operacje, zawieszano leczenie ludzi chorych onkologicznie, a teraz nagle.... NIC. Można kichać, kaszleć, gorączkować i nie trzeba siedzieć już w domu przez 2 tyg z tego powodu...

Pytanie
 Pytanie

Czy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. zapewnia kartę multisportu?

xyz
Były pracownik
@Pytanie

Kiedyś były karty OK-SYSTEM, który przeszedł pod Medicover Sport, więc myślę, że firma nie przedłużyła umowy i mogła przejść na alternatywny pakiet.

P
Pracownik
@Pytanie

Tak, ale trzeba sobie za nią płacić z własnej kieszeni

Agnieszka
Inne
 Pytanie

Z każdym rokiem gorzej. Od października 2020 koszmarne podwyżki, za którymi nie poszło jakiekolwiek poprawienie jakości usług. Firma nabrała klientów bez opamiętania i wydłużają się terminy wizyt i jest w wielu specjalistów i wiele badań na które się czeka miesiącami. Tłumaczenie, że np za każdym razem mam iść do innego kardiologa, to będę krócej czekać, mnie nie przekonuje. Wszystkie skargi są zbywane, a ostatnio nawet (w oddziale Zacisze, Warszawa) zabrakło formularzy na skargi. Jak w wielu innych sprawach zostawieni jesteśmy bez wyjścia, bo nie ma żadnego organu, do którego można się odwołać. Może ktoś ma pomysł, co można z tym zrobić?

Kenyg Mat
Inne
@Agnieszka

Organem odwoławczym jest wolny rynek. Chwalić złe imię tej firmy gdzie tylko się da i podziękować za współpracę na rzecz konkurencji. W branży hotelarskiej jeden niezadowolony klient może zniechęcić kilkunastu innych.

:)
Inne
@Kenyg Mat

Niestety o innych topowych firmach świadczących takie same usługi czyli medicover czy Lux med też jest dużo złych opinii

R
Inne
@:)

A ja z podkulonym ogonem wróciłam do Luxmed. 400 zł za pakiet miesięcznie a termin na za 3 miesiące lub do końca roku nic. Gratuluję biznesu!

zmak
Inne
 Pytanie

Pakiet mam w enelmedzie od kilkunastu lat i od kilkunastu lat obserwuję stały zjazd w obsłudze pacjenta. Terminy jeszcze gorsze niż w NFZ. Na usg w tym roku nie ma szans, a pozostało prawie trzy miesiące, na wizytę do ortopedy - tak samo, na badanie krwi zapisy dopiero na połowę listopada (miesiąc czekania!!!, chyba, że chcesz czekać na czczo do 11.00, do reumatologa trzeba zapisywać się z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Najlepsze spotkało mnie z rehabilitacją; lekarz specjalista wystawił skierowanie ze wskazaniem rodzajów zabiegów. Okazało się, że skierowanie jest częściowo nieważne, muszę udać się na wizytę do mgr rehabilitacji i dopiero on określi rodzaj zabiegów. Na wizytę do rehabilitanta miałam czekać aż 1,5 miesiąca. To oczywiście poszłam prywatnie do przechodni rehabilitacji i oczywiście od razu zostałam skierowana na zabiegi bez konieczności oglądania mgr rehabilitacji (w enelmedzie mój pakiet nie obejmuje rehabilitacji, za zabiegi też miałam zapłacić). I jeszcze, w lecie dostałam skierowanie na spirometrię, z zaznaczeniem że pilne, i co? już we wrześniu, po ponad 2 miesiącach udało się ją wykonać. Odradzam wszystkim kontakt z enelmedem, skandaliczne terminy, nie wiem za płaci się abonament, skoro kontakt z lekarzem jest utrudniony, a terminy badań takie same jak w NFZ.

Jolka
Inne
@zmak

Idź korzystać na NFZ jak Ci tak źle... Poczekasz sobie np na endokrynologa do 2030r.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Patrycja

Niestety, ten sam problem pojawia się w Warszawie. Jak już złapie się jakiś termin na konsultacje z lekarzem, to nie ma żadnych terminów na zlecone USG. Zaczynam się zastanawiać jaki jest sens płacenia za pakiet jak i tak nie można umówić się na zlecone badania :(

Carexa
 Pytanie

Gówniana sprawa, ale dlaczego wymienia pan pracownice z nazwiska?

Nieenelemedna
 Pytanie

Współczuję, że ma Pan pakiet tam. Ja mam u konkurencji, co prawda też się długo czeka na niektóre rzeczy, ale jednak usg nie jest aż takie problematyczne. Ja myślę, że to nie wina dziewczyn z recepcji tylko systemów. Może brakuje radiologów? A może oszczędzają? Tego nie wiemy, a może ma Pan możliwość zrobić gdzie indziej i domagac się zwrotu kosztów? W niektórych korpo medycznych tak jest. Jeśli nie zapewnia wizyty w ciągu 7 dni to można iść do jakiekolwiek lekarza i przyjść z fakturą

Daniel Szczegielniak
Inne
 Pytanie

17 maja w wyniku konsultacji, lekarz ortopeda Tadeusz Sprysak postawił diagnozę - przykurcz Dupuytrena w lewej dłoni. Ortopeda wystawił skierowanie na USG dłoni. Od tamtego czasu bezskutecznie próbuję zarezerwować termin na badanie przez telefon oraz używając aplikacji. Aplikacja i konsultantki informują, że brak terminów we Wrocławiu do końca roku. Skierowanie jest ważne do 27 listopada i wygląda na to, że nie zdążę go zrealizować w przewidzianym terminie 6 miesięcy. W dniu dzisiejszym (4 października) w konsekwencji nasilającego się bólu szyi i głowy odbyłem kolejną konsultację ortopedyczną, tym razem u lekarza ortopedy Marka Wasilewskiego. Doktor obejrzał RTG i postawił diagnozę: ponticulus posticus (anomalia Kimmerlego). Wypisał skierowanie na USG tętnic szyjnych i zalecił wizytę u neurologa z wynikami. Problem jednak pozostaje ten sam. We Wrocławiu nie ma terminów na badanie USG do końca roku. Próbowałem przedstawiać moją sytuację paniom na infolinii ((usunięte przez administratora)), niestety panie poleciły, żebym dzwonił na infolinię. Czy to oznacza, że nie otrzymam zleconego leczenia? Pozdrawiam Daniel Szczegielniak

Danio
Kandydat
 Pytanie

Szanowni Państwo, złožyłem aplikację do pracy w firmie i mam pytanie czy firma wysyła wiadomość zwrotną w razie nieudanej rekrutacji? Pozdrawiam

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

nikogotonieobchodzi
Były pracownik

lecz się człowieku. Już pomijam fakt, że nikogo z nas nie obchodzisz - to portal o pracy - gowork.

pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czytanie tych wszystkich opinii, opisujących jak beznadziejną firmą jest Enel-Med, chętnie zwróciłabym uwagę na zachowania różnych pacjentów. Przypominam, że zarówno recepcja jak i sekretariat NIE SĄ odpowiedzialne za: 1) nagłe nieobecności lekarzy 2) zakresy Państwa pakietów 3) to, że lekarz nie wystawił na coś skierowania na wizycie, a ta lista jeszcze się ciągnie. Krzyczenie, niejednokrotne obelgi w stronę pracowników, bo my autentycznie nie mamy wpływu na wyżej wymienione sytuacje, jest co najmniej nie na miejscu. W momencie, gdy ktoś z recepcji oferuje Państwu, w sposób kulturalny, rozwiązanie problemu, to zamiast wyrażać swoje niezadowolenie z totalnym brakiem szacunku do pracownika wystarczyłoby napisać reklamację, albo nie wiem? Zrezygnować z pakietu, jeśli opieka medyczna nie spełnia Państwa oczekiwań. Tak samo, recepcja NIE zajmuje się pakietami, całym ich zakresem zajmuje się dział, do którego dostać się można poprzez infolinię z prośbą o przekierowanie, więc pretensje, że coś nie jest w pakiecie są już męczące. Pozdrawiam ciepło i życzę sukcesów w znalezieniu odpowiedniej firmy, zajmującej się opieką medyczną :)

prawda
Były pracownik
 Pytanie
@pracownik

O tak, plus pretensje że nie można "dopisać" do grafiku lekarza wizyty albo że pakiet jeszcze nie jest aktywny. Hitem są ludzie którzy są tak bardzo chorzy, tak bardzo potrzebujący wizyty NA JUŻ ale jednocześnie NIE BĘDĄ jechać do oddziału który im nie odpowiada lokalizacyjnie. Czasem można się pośmiać, ale częściej jest to frustrujące jak masz kilkadziesiąt takich ludzi do obsłużenia.. Osobiście rozumiem co ludzi wkurza i się nie dziwię, ale czy tylko enel med jest na rynku? Dotyczy to zwłaszcza pacjentów NFZ którzy są jednymi z bardziej roszczeniowych. Nie podoba sie to zmień placówkę, jest spory wybór teraz.

pracownik
Pracownik
@prawda

Dokładnie, jak się człowiek chce przyczepić to sobie zawsze i wszędzie znajdzie powód. A te dopisywania do grafików są tak nagminne, tak samo grube spóźnienia i brak zrozumienia, że lekarz też ma określony czas pracy, więc nie ma obowiązku czekać na pacjenta spóźnionego 30 minut, w szczególności jeśli jest to ostatnia wizyta na grafiku. Nie wiem, niektórzy ludzie naprawdę oczekują zbyt wiele. :/

Alicja
Inne
@pracownik

Często sie zdarzają tacy pacjenci? Może powinno się ustalić jakieś zasady odnośnie spóźnień?

Jebem vam mrtvu majku
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) żart firmy. (usunięte przez administratora) żart z ubezpieczenia. Kolejne dostępne badanie lekarskie jest w 2023, teraz jest czerwiec 2022. Czy to prywatne ubezpieczenie medyczne? Za co płacisz w pakiecie VIP? Gdzie znajdują się wszystkie testy wymienione w broszurze? (usunięte przez administratora) i szarlatani.

Dorota Pasternak
Inne
 Pytanie

Witam Dzwoniąc do Enel-med zachęcają do założenia konta .Niestety spędziłam dość dużo czasu czekając na link aktywacyjny. Niestety na próżno :( Powiedziano mi abym na komputerze na nowo wprowadziła dane do rejestracji i co? Po raz kolejny otrzymałam informację o linku aktywacyjnym który oczywiście nie dotarł. Żałosne :(

?
Inne
 Pytanie
@Dorota Pasternak

Czy to wina CC że nie umie pani założyć konta online?

PRACOWNIK CC
Były pracownik
 Pytanie

Po przeczytaniu opinii tutaj, mocno się zastanawiałam czy podjąć pracę w CC Białystok, koniec końców zdecydowałam się spróbować. I to była dobra decyzja. Zaczynając od HR, działu szkoleniowego,przez koordynatów, po współpracowników. Każdy jest bardzo pomocny, w razie pytań wątpliwości, zawsze chętnie pomagali. Szkolenia rzeczowe, Asia która przeprowadzała szkolenia odpowiada na każde pytanie, pewnie wiąże to się z tym, że zaczynała na słuchawce. Z resztą wszyscy na wyższych stanowiska, zaczynali od słuchawki i to widać, bo potrafią rozwiązać każdy problem. Także, jeżeli chodzi o awanse w CC jest to możliwe. Jeżeli chodzi o płace, nie rozumiem wylewania żali, że mało płacą, a jest ogrom wiedzy do przyswojenia. Ludzie, po pierwsze jeżeli nie mieliście styczności z lekarzami, medycyną to wiadomo, że przyswojenie informacji będzie wymagało od Was trochę wysiłku, jeżeli jesteście chodź trochę kumaci, wszystko macie w materiałach, z których możecie korzystać. Na 8h pracy jest 45min przerwy i to prawo jest respektowane w 100%. Do pracy biorą ludzi, którzy chcą pracować, a nie posiadają, żadnego doświadczenia. Jeżeli znasz angielski masz wyższe wynagrodzenie, bo obsługujesz pacjentów anglo. Także, naprawdę nie rozumiem frustracji na temat tej pracy. Czego oczekujecie przychodząc do pracy, bez żadnego doświadczenia czy szkoły? Koniec końców zmieniłam pracę, bo dostałam lepszą ofertę, po kierunku moich studiów, ale jeżeli coś pójdzie nie tak z chęcią tam wrócę! Atmosfera jest naprawdę super. Jeżeli, chodzi o samych pacjentów to jest naprawdę różnie, ale to tak jak z ludźmi. Podsumowując, polecam tą pracę, na +jest to, że to nie jest praca (tak jak w 90% przypadkach w CC), że to my musimy wydzwaniać i coś proponować, tylko to do nas dzwonią.

dramat 2
Były pracownik
@PRACOWNIK CC

Ale się uśmiałem zwłaszcza jeśli chodzi o anglo i przerwy. Możesz robić anglo i szczepienia i mieć niższe wynagrodzeni niż nowy praownik który dopiero przychodzi i robi tylko lekarzy pierwszego kontaktu. Co do przerw to tak przysługuje 45 minut ale są limity i nie można wyjsc kiedy ci pasuje dlatego mało kiedy udaje sie to wykorzystac.

B.
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Czy ktoś z Państwa byłby w stanie udzielić mi informacji związanych z rekrutacją i samą pracą na stanowisku kierownika oddziału w Warszawie? Czy przebieg rekrutacji jest w jakiś sposób zaskakujący? Jakieś nietypowe pytania? Jakie zarobki proponowane są na tych stanowiskach? Jaka panuje atmosfera? Będę wdzięczna. Pozdrawiam, B.

Jolanta
Inne
 Pytanie

Czy pracownicy Enel-Med, którzy nie zdecydowali się na przyjęcie nieobowiązkowego szczepienia na COVID-19, są w jakikolwiek sposób dyskryminowani z tego powodu?

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Medyczne Enel-Med S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii