Opinie o CCL Contact Centers LTD, Cyfrowy Polsat S.A. w Toruń

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy CCL Contact Centers LTD, Cyfrowy Polsat S.A.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w CCL Contact Centers LTD, Cyfrowy Polsat S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CCL Contact Centers LTD, Cyfrowy Polsat S.A. w Toruń

marek

Nie polecam pracy w tej firmie a raczej bycia wspolpracownikiem, bo umowa zlecenie albo wlasna dzialalnosc to wyzysk. Żal mi tych frustratów robiacych po 250 godzin i chwalenia sie ze 4 tysiace zarobili skoro od tego zus i podatek musza zaplacic. W tej firmie maja ludzi gdzies, atmosfera napieta. Teraz rzucaja ludzi z CP na plusa. Bo nie moga ogarnac call center plusa i kolejek po 300 osob. Trzeba pracowac czy swieto czy zwykly dzien po 14 godzin. I kasa taka sama i to jest wlasnie wlasna dzialalnosc. Nie polecam w zwiazku z duzymi zmianami na gorsze obnizeniem prowizji. I tym ze przychodzac nie wiesz czy bedziesz pracowac w cyfrowym polsacie czy nie kazą Ci isc na plusa bo przeszedles szkolenie. A pieniadze te same. Ciągły stres. Ja z tego obozu sie zwolnilem.

Zostaw merytoryczną opinię o CCL Contact Centers LTD, Cyfrowy Polsat S.A. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CCL Contact Centers LTD, Cyfrowy Polsat S.A.
Przejdź do nowych opinii