cześć, jakie są zarobki przy obsłudze infolinii?
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Blue Media Group? Chodzi o pracę jako Specjalista Ds. Podatków, takie ogłoszenie jest na Trojmiasto.pl 3 maja.
Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?
Przepraszam, sam już sobie wyjaśniłem. Była to zsumowana płatność dla Taueona. Jeszcze raz przepraszam Witold Mackiewicz
Jak bedziesz sie podlizywac to moze Ci zaoferuja, ale tam przyznaja swoim pupilom. Na sprawiedliwe zarzadzanie rozwojem pracownikow nie licz.
Skoro zostało to w ten sposób ujęte i podobno są jakieś podziały to na jakie w praktyce szkolenia mogą nastawiać się te osoby, o których wspominasz? Pzt., te wewnętrzne faktycznie kosztują, że miałyby nie być ogólnodostępne?
Wewnetrzne szkolenia nie istanieja. Masz od tego samoksztalcenie. Zewnetrzne są tak jak wspomnialem: dla wybranych - jesli rokujesz na tyłkoliza to moze dostaniesz jakies, bo budzet na to jakis jest. Nie dowiesz sie jaki, bo to rozdziela Twoj przelozony, ktory wystawi Ci tylek do lizania. Ogolnie to jest tam toksyczna atmosfera, choc wlasciciele robia cos, by to sie zmienilo, ale niestety szefowie poszczegolnych dzialow to psuja. Nie mowie, ze kazdego!
Niestety potwierdzam. Albo sama się nauczysz albo nie będziesz wiedzieć. Tu nikt nie ma czasu na to żeby kogokolwiek uczyć. Wszyscy zawsze mają milion spotkań i są zarobieni "do świąt". Zresztą - ta firma jest pełna osób które nie wiedzą. Zapytasz o tę samą rzecz 5 osób i dostaniesz 5 różnych odpowiedzi. Co najśmieszniejsze zwykle żadna nie jest prawidłowa. Ale czemu się dziwić, skoro często zatrudnia się ludzi z przypadku, a potem bezrefleksyjnie pozwala się im utonąć. Co do samych szkoleń, to jak cię przełożony lubi, to może coś ci skapnie. Ale nie dlatego, że masz (lub nie) jakieś kompetencje lub potrzebę w danym obszarze. Zwykle dlatego, że po prostu jesteś d***powłazem. Więc załapiesz się wtedy na wszytkie szkolenia, łącznie z tymi których nigdy potrzebować nie będziesz. Tu nikt nie szanuje kasy właścicieli. To przykre ale prawdziwe. Dlatego zostają tu tylko te osoby które są w zasadzie od zawsze i mają plecy, lub desperaci. Reszta zwykle szybko zwija żagle.
Dokładnie. W samo sedno. Tak tu właśnie jest. Gdyby wymienić szefów działów to może coś by się zmieniło, bo to oni czują się zbyt pewni siebie, a na dodatek ich sposób traktowania współpracowników tkwi w głębokiej (usunięte przez administratora) Dowodzi o tym wszystkim ogromna rotacja ludzi.
Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?
(usunięte przez administratora)
Dla pupili szefów. Nie dla każdego.
Znaczy dla wybranych, to o jakich szkoleniach mówisz? Jakichś podnoszących kompetencje? Ciekawe, czy to w ogóle coś przydatnego jest.
Najbardziej żałuje ze nie sprawdziłam opinie Google zanim dokonałam płatności z BlueMedia. Ta spółka to absolutne (usunięte przez administratora) i 5m mułu!!! 21 dni już przetrzymują moje środki!!! Nie maja zielonego pojęcia jak dokonać zwrotu!!! Ponad 14 dni zajmuje im generowanie dokumentacji z wykonanych transakcji!!! Jako klient musiałam się kontaktować ze swoim bankiem, ING i Santander oraz mBank. Przelewają moje środki na konto które do mnie nie należy?!?! Dostali już ode mnie cała instrukcje jak poprawnie dokonać zwrotu a i tak tego nie potrafią zrobić!!! Nie wiem kto im nadal prawa instytucji finansowej?!?! Agenci odpowiadający mailowo przyklejają odpowiedzi z poprzednich maili, a infolinii potrafią tylko odpowiedzieć „nie wiem”, „nie mogę”, „tego się nie da”. Nie ma możliwości skontaktowania się z managementem bo się „muru głowa nie przebije”. Jeżeli przez następne kilka dni nie otrzymam od nich zwrotu moich środków zgłoszę skargę do odpowiednich instytucji finansowych!!! To jest nawet gorzej niż kompletny brak profesjonalizmu, powinno im się odebrać wszystkie pozwolenia instytucji finansowej. UNIKAĆ!!!!
Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury
Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury
Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury
Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo
Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo
Totalna porażka!!!!! Jestem z Sosnowca,takie dane mam w banku a ci mi każą poprawiać. Kod jest tego miasta a oni uważają to jako złe podane dane. To jaki mają Sosnowiec w systemie,tylko jeden???!!! Bo jest kilka takich miast. Co mam wpisać? Warszawę czy Gdynię i wtedy pewnie będzie dobrze . Normalna kpina skoro wszystko się zgadza a oni mnie przeprowadzają ,bo złe dane. Jak to ominąć?????
Pewna osoba zrobiła mi przelew na konto bo nie mogła wypłacić pieniędzy. Jej bank zrobił mi przelew na konto za pośrednictwem BLUE MEDIA. Chciałem zwrócić tej osobie pieniądze na konto, ale przez moją nieuwagę pieniądze trafiły na konto Blue Media( kliknąłem zwróć na konto) Dzwoniłem do nich i przelew podobno będzie błędny i zwrócą mi kasę, ale mam dzwonić w poniedziałek do nich. Czy ktoś miał podobny problem?
Cześć, proszę o opinię na temat stanowiska Product Manager/Senior Product Manager. Jak wyglądają warunki pracy? Czy jest praca zdalna? Na jakiego rodzaju wynagrodzenie można liczyć? Jak z atmosferą w pracy?
Wczoraj wpłaciłem 1zł celem rejestracji Niestety rezygnuję z dalszego toku rejestracji Proszę o potwierdzenie mojej rezygnacji.
Czy ktoś wie czy dalej prowadzą rekrutację? Oferty wiszą od marca na różnych stronach.