Jak się pracuje w Bluemedia (Blue Media Group) Sopot? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Blue Media Group Sopot, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Blue Media Group jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze pytania nt. pracy w Blue Media Group w Sopot

kandydat Nowy wpis
Inne
 Pytanie

cześć, jakie są zarobki przy obsłudze infolinii?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Blue Media Group? Chodzi o pracę jako Specjalista Ds. Podatków, takie ogłoszenie jest na Trojmiasto.pl 3 maja.

Pytanie
 Pytanie

Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?

Witold
Inne
@Pytanie

Przepraszam, sam już sobie wyjaśniłem. Była to zsumowana płatność dla Taueona. Jeszcze raz przepraszam Witold Mackiewicz

ZSopot
Były pracownik
@Pytanie

Jak bedziesz sie podlizywac to moze Ci zaoferuja, ale tam przyznaja swoim pupilom. Na sprawiedliwe zarzadzanie rozwojem pracownikow nie licz.

Joanna
Inne
@ZSopot

Skoro zostało to w ten sposób ujęte i podobno są jakieś podziały to na jakie w praktyce szkolenia mogą nastawiać się te osoby, o których wspominasz? Pzt., te wewnętrzne faktycznie kosztują, że miałyby nie być ogólnodostępne?

ZSopot
Były pracownik
@Joanna

Wewnetrzne szkolenia nie istanieja. Masz od tego samoksztalcenie. Zewnetrzne są tak jak wspomnialem: dla wybranych - jesli rokujesz na tyłkoliza to moze dostaniesz jakies, bo budzet na to jakis jest. Nie dowiesz sie jaki, bo to rozdziela Twoj przelozony, ktory wystawi Ci tylek do lizania. Ogolnie to jest tam toksyczna atmosfera, choc wlasciciele robia cos, by to sie zmienilo, ale niestety szefowie poszczegolnych dzialow to psuja. Nie mowie, ze kazdego!

Potwierdzam Nowy wpis
Były pracownik
@ZSopot

Niestety potwierdzam. Albo sama się nauczysz albo nie będziesz wiedzieć. Tu nikt nie ma czasu na to żeby kogokolwiek uczyć. Wszyscy zawsze mają milion spotkań i są zarobieni "do świąt". Zresztą - ta firma jest pełna osób które nie wiedzą. Zapytasz o tę samą rzecz 5 osób i dostaniesz 5 różnych odpowiedzi. Co najśmieszniejsze zwykle żadna nie jest prawidłowa. Ale czemu się dziwić, skoro często zatrudnia się ludzi z przypadku, a potem bezrefleksyjnie pozwala się im utonąć. Co do samych szkoleń, to jak cię przełożony lubi, to może coś ci skapnie. Ale nie dlatego, że masz (lub nie) jakieś kompetencje lub potrzebę w danym obszarze. Zwykle dlatego, że po prostu jesteś d***powłazem. Więc załapiesz się wtedy na wszytkie szkolenia, łącznie z tymi których nigdy potrzebować nie będziesz. Tu nikt nie szanuje kasy właścicieli. To przykre ale prawdziwe. Dlatego zostają tu tylko te osoby które są w zasadzie od zawsze i mają plecy, lub desperaci. Reszta zwykle szybko zwija żagle.

ZSopot Nowy wpis
Były pracownik
@Potwierdzam

Dokładnie. W samo sedno. Tak tu właśnie jest. Gdyby wymienić szefów działów to może coś by się zmieniło, bo to oni czują się zbyt pewni siebie, a na dodatek ich sposób traktowania współpracowników tkwi w głębokiej (usunięte przez administratora) Dowodzi o tym wszystkim ogromna rotacja ludzi.

Pytanie
 Pytanie

Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?

ZSopot
Były pracownik
@Pytanie

Odpowiedz na to pytanie juz zostala udzielona

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Customer Care Specialist with German w firmie Blue Media Group odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

@A
Były pracownik

Dla pupili szefów. Nie dla każdego.

Grażyna
@@A

Znaczy dla wybranych, to o jakich szkoleniach mówisz? Jakichś podnoszących kompetencje? Ciekawe, czy to w ogóle coś przydatnego jest.

KatNow
Inne
 Pytanie

Najbardziej żałuje ze nie sprawdziłam opinie Google zanim dokonałam płatności z BlueMedia. Ta spółka to absolutne (usunięte przez administratora) i 5m mułu!!! 21 dni już przetrzymują moje środki!!! Nie maja zielonego pojęcia jak dokonać zwrotu!!! Ponad 14 dni zajmuje im generowanie dokumentacji z wykonanych transakcji!!! Jako klient musiałam się kontaktować ze swoim bankiem, ING i Santander oraz mBank. Przelewają moje środki na konto które do mnie nie należy?!?! Dostali już ode mnie cała instrukcje jak poprawnie dokonać zwrotu a i tak tego nie potrafią zrobić!!! Nie wiem kto im nadal prawa instytucji finansowej?!?! Agenci odpowiadający mailowo przyklejają odpowiedzi z poprzednich maili, a infolinii potrafią tylko odpowiedzieć „nie wiem”, „nie mogę”, „tego się nie da”. Nie ma możliwości skontaktowania się z managementem bo się „muru głowa nie przebije”. Jeżeli przez następne kilka dni nie otrzymam od nich zwrotu moich środków zgłoszę skargę do odpowiednich instytucji finansowych!!! To jest nawet gorzej niż kompletny brak profesjonalizmu, powinno im się odebrać wszystkie pozwolenia instytucji finansowej. UNIKAĆ!!!!

Aga
Pracownik
 Pytanie
@KatNow

Zapłaciłam za e receptę i w ciągu 15 minut miał być SMS a tu zero odzewu , czyżby (usunięte przez administratora) ???

Joanna
Inne
@Aga

No ciekawe, a dziś sytuacja jak z tym?

Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

1
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

1
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

1
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo

1
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo

1
Aga
Inne
 Pytanie

Totalna porażka!!!!! Jestem z Sosnowca,takie dane mam w banku a ci mi każą poprawiać. Kod jest tego miasta a oni uważają to jako złe podane dane. To jaki mają Sosnowiec w systemie,tylko jeden???!!! Bo jest kilka takich miast. Co mam wpisać? Warszawę czy Gdynię i wtedy pewnie będzie dobrze . Normalna kpina skoro wszystko się zgadza a oni mnie przeprowadzają ,bo złe dane. Jak to ominąć?????

Shark
Pracownik
 Pytanie

Pewna osoba zrobiła mi przelew na konto bo nie mogła wypłacić pieniędzy. Jej bank zrobił mi przelew na konto za pośrednictwem BLUE MEDIA. Chciałem zwrócić tej osobie pieniądze na konto, ale przez moją nieuwagę pieniądze trafiły na konto Blue Media( kliknąłem zwróć na konto) Dzwoniłem do nich i przelew podobno będzie błędny i zwrócą mi kasę, ale mam dzwonić w poniedziałek do nich. Czy ktoś miał podobny problem?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, proszę o opinię na temat stanowiska Product Manager/Senior Product Manager. Jak wyglądają warunki pracy? Czy jest praca zdalna? Na jakiego rodzaju wynagrodzenie można liczyć? Jak z atmosferą w pracy?

Miłego dnia
Pracownik
 Pytanie

Wczoraj wpłaciłem 1zł celem rejestracji Niestety rezygnuję z dalszego toku rejestracji Proszę o potwierdzenie mojej rezygnacji.

Eve
 Pytanie

Czy ktoś wie czy dalej prowadzą rekrutację? Oferty wiszą od marca na różnych stronach.

Zostaw merytoryczną opinię o Blue Media Group - Sopot

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Blue Media Group
Przejdź do nowych opinii