Czy w firmie Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. są regularne szkolenia pracownicze?
Czy w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
I jak Panie dyrektorze marki ocenia Pan sytuację na Renault ? Kolejny pracownik rzuca papier ( doradca serwisowy ) chłopak kompetentny mogący coś osiągnąć nie jak reszta doradców tego serwisu , ale jak zawsze nie potraficie nic zaproponować sensownego a potem zdziwienie jak możemy go zatrzymać . Urlopy już zaplanowane na cały rok z góry bez możliwości dwutygodniowego urlopu w wakacje jak normalni ludzie ? Poprzedni kierownik serwisu to było dno ale ten przedostał się przez muł.
A to normalne postepowanke w firmie Karlik. Nie pracuje już od pewnego czasu ale widzę, że postępowanie się nie zmieniło. Dzisiaj z całą pewnością mogę stwierdzić, że można pracować spokojniej na lepszych warunkach i z lepszymi pieniędzmi niż u tego Pana i tych zarządzających, którzy nie mają pojęcia jak poprowadzić zespół, który sami stworzyli. Ludzie odchodzą, nikt nic nie zaproponuje, strategia na zasadzie, weźmiemy następnego frajera do roboty i jakoś to będzie. Od lat to samo. Jeżeli ktoś chce tam aplikować do pracy to odradzam z własnego doświadczenia. Urlopy okupione problemami od przełożonych albo ich brak, pensje minimalne na umowie i niejasne premie oraz prowizję uzależnione od kaprysów kierownictwa i dyrekcji. Są lepsze firmy nawet poz branżą salonową w Poznaniu, a jeżeli ktoś chce pracować w salonie to proponuję kamdydatom ominąć akurat ten dla własnego zdrowia fizycznego i psychicznego. Dostaniecie się łatwo ale nic dobrego was tu nie czeka. Zrazicie się tylko do tej branży
Piszesz, że można się łatwo dostać do firmy. Jakie trzeba mieć kwalifikacje? Jakie jest wymagane wykształcenie myśląc o pracy w tym miejscu? Wiesz od czego są uzależnione te premie? Za co je można dostać w ogóle?
Hmmm a co konkretnie firma mogłaby zaproponować, aby takiego odchodzącego pracownika zatrzymać? Chodzi o podwyżki kasy? Czy też o dodatki poza finansowe? Czy to chodzi o możliwość dogadania sie z kierownictwem, jak choćby z tymi urlopami? O co właściwie chodzi tym osobom?
Chodzi o przestrzeganie elementarnych zasad, które w 2023r są bezwzględnie konieczne w biznesie, o traktowanie pracownika jak człowieka z poszanowaniem prawem gwarantowanych jemu przepisami praw, chodzi o to, żeby przełożeni byli kompetentni, z umiejętnościami koniecznymi do zarządzania zespołem, żeby posiadali tę elementarną wiedzę że lider każdego dnia prowadzi swój zespół bo zna się na swojej robocie. Tylko tyle i aż tyle
A czemu mieliby być niekompetentni? A jeśli to żadna sugestia, to po prostu nie wiem, czemu o tym wspominasz. Czy nie wymagają przy rekrutacji wiedzy i szkoły odpowiedniej?
A czy ta "miła pani" z działu windykacji jeszcze tam pracuje ? Jeśli tak to pozdrowienia dla 1 szej szuji w tej firmie ! Mam nadzieje ,że się odnalazłaś i czujesz się jak ryba w wodzie ....tak Pani AT ...:) Powodzenia w dalszym udawaniu miłej osoby Nie polecam klimat firmy dni
Co to jest skok łańcucha rozrządu ? I jak to się mierzy ?
Dlaczego firma zatrudnia niekompetentnych ludzi? (usunięte przez administratora)
Wstyd,że pisząc takie bzdury o firmie -pracujesz tam nadal w innym oddziale byś się wstydziła! Żenujące Ty wiesz o kim piszę!
Ten oddział przepełniony jest osobami, które swoją karierę powinny skończyć już dawno i to w poprzednim renault.
jak jest teraz w firmie ?
Jak długo trwa proces awansu w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.?
To raczej zawsze indywidualna kwestia. Nie ma na to reguły - zależy od kompetencji kandydata.
Ścieżki awansu są dwie znajomości na górze.A jeżeli chodzi o dół, to jedyna opcja to jak się ktoś zwolni i masz dobry układ z kierownikiem wtedy możesz "awansować". Wywalczyć cos w tej firmie jest ciężko dyrekcji nie obchodzi kariera pracowników czy ich warunki pracy. Interesują słupki miesieczne. Na podwyżki nie licz, na awans tym bardziej. Dobra praca na zapchanie dziury jeszcze w kiepskiej atmosferze.
W tej firmie pracują wszędzie kierownicy i dyrektorzy po znajomości, że stażami pracy po 15, 20 lat. Awans jedynie jak kogoś zwolnią albo jak już jesteś z nimi tak poukładany, że w końcu coś Ci dadzą. Jak pracujesz i robisz to co do Ciebie należy dobrze to będziesz siedzieć na tym stanowisku baaardzo długo bo ktoś musi robić plany żeby dyrekcja mogła pochwalić się wynikami. Jak zaczniesz się odzywać, że chciał byś coś innego to usłyszysz magiczne słowa jak się nie podoba to musisz się zwolnić. Sprawdzone wielokrotnie działa za każdym razem. Reasumując, kiepska firma słabe warunki zatrudnienia, niejasny system prowizyjny brak szacunku dla pracownika ze strony przełożonych (chyba, z jesteś znajomym) zwolnienia bez podstaw z dnia na dzień, obcinanie pensji stres, presja, brak wsparcia. W innych salonach sytuacja jest zupełnie inna. Grupa Karlik nie polecam byłam i nigdy więcej.
Możesz powiedzieć coś więcej? Jestem na etapie rekrutacji...nie chce popełnić błędu...
Poczytaj dokładnie opinię. Kilka z nich bardzo szczegółowo opisuje sytuację w tej firmie. Jeżeli chodzi o tą grupę salonow to jedynie Volvo. Marki średnie są beznadziejnie płatne i nastawione na wyzysk. Na awans nie masz co liczyć. A przy obecnej dyrekcji nawet na miłą atmosferę. W szczególności omijała bym markę Hyundai i Dacia. Warunki pracy tam to jakaś kpina. A dyrektorzy mili, że szok. Dobrego słowa nie usłyszysz to jedyne co jest gwarantowane. Wynagrodzenie najniższa krajowa + jakas prowizja kilka procent, która jest uzależniona od cudów. Premia od ilości i marzy (usunięte przez administratora)A prawie nigdy go nie ma. Plany 10 11 samochód miesięcznie. Płacz i lament jak jest 9. Ciągle problemy niezadowolone i naciski. Stres presja brak wsparcia straszenie zwolnieniem. To normalne obyczaje w tej firmie. Jesteś odpowiedzialny za wszystko od odebrania samochodu do wydania. Musisz nawet sprzątać te, które są na salonie. Pracując w innych salonach nie spotkałam się z takimi warunkami pracy jak tutaj. Stanowczo odradzam po kilku latach pracy i doświadczenia z tym pracodawcą.
Pracowałam w Volvo, na Baraniaka. Nie było,przynajmniej za moich czasów tego co opisujesz. Dobrze wspominam firmę, rozstałam się w zgodzie, mogąc dalej w dalszym ciągu się rozwijać lecz w innym obszarze. Jak masz wyniki ,płacą dobrze. Pracowały osoby które wskazujesz, ale nigdy nie było problemu z załatwieniem i pomicą w jakimkolwiek obszarze sprzedażowym czy serwisowym. Ludzie przychodzą i odchodzą, tak jest w firmach. Pytanie, czy Twoje ambicje nie były większe od umiejętności czy kompetencji. A tak żartobliwie: chyba brakuje Tobie tych szkoleń i jednocześnie przykro że nie było Tobie dane zatankować dyrektorski samochód :))) a Bob?! Chyba nic obraźliwego , nazwałam tak męża jak budował nam wspólny dom. Powodzenia i trochę pokory.
Czy ktoś wie coś o pracy w KARLIK ENERGY na magazynie ?Jakie kierownictwo ,atmosfera ,możliwości rozwoju ,finanse ,premie itd?
Nie wiem jak w magazynie ale w dziale handlowym atmosfera bardzo dobra i uczciwe zasady rozliczania. Ja jestem zadowolony
Ok dziękuję .A jakiej miesięcznej premii można się spodziewać będąc pracownikiem Karlik Energy?Tzn jaki rząd wielkości 100 zł na rękę czy raczej wyższe kwoty ?
@Potencjalny pracownik Niestety nie wiem jak to wygląda w magazynie. Generalnie zawsze jest to na co się umawiamy więc dla mnie to ważne
ok bardzo dziękuję i jeszcze jedno ostatnie pytanie czy są jakieś benefity (karta multisport,bony świąteczne itd)?
Tak, mamy multisport, bony świąteczne, opieke medyczną i wynagrodzenie zawsze na czas :)
Śmiało wszystkie benefity są, najniższa krajowa brak urlopów i praca niedzielę soboty i na zawołanie gratis nawet nie trzeba się upominać, wypłata na czas chyba ale czy całą to nikt nie wie. Powodzenia brakuje tam ludzi biorą wszystkich
A to ciekawe, komu w ogóle się tam chce pracować za najniższą krajową i brak urlopu, nawet biorąc pod uwagę te wszystkie benefity? Ja bym chyba nie złożyła cv, no chyba, że można negocjować wypłatę.
Że najniższa to ok, bo jeszcze benefity są to jakoś się przełknie, ale naprawdę z tymi urlopami jest tak jak napisał?
A to jest główna myśl i kierunek w firmie Karlik do lat. Dokładnie takie podejście jest cały czas prowadzone. Więc jeżeli ktoś chce aplikować to pamiętaj o tym co napisała Alicja, nikt nikogo nie zmusza do pracy w Firmie Karlik. Czyli w prostszych slowach wygląda to tak, słuchaj albo robisz za takie warunki jak Ci dajemy a jak nie to się zwolnij i tak przyjdzie ktoś inny. Nic się nie zmieniło od lat. Każdy niech sobie to przemyśli. Jak na początku dostaniecie warunki to nie liczcie, że później coś się zmieni. Jeżeli będziecie chcieli negocjocwac warunki to Alicja dala odpowiedź na tą rozmowę.
Dzień dobry, orientuje się ktoś jak wyglądają wynagrodzenia na wyższych stanowiskach? Dyrektor, asystent itd ? Jestem ciekawy czy rzeczywiście są takie dobre jak słyszałem.
skąd miales to info o wynagrodzeniu ? od jakichs znajomych ktorzy pracuja czy w ogloszeniu bylo napisane jakie widelki na dyrektora?
Dnia 22.03.2022r. zostałem skierowany przez mobilnego mechanika do serwisu po tym jak nawet nie roczny Master, zatrzymał się i nie chciał odpalić ( Problem z oczyszczaniem układu wydechowego) oraz wyciekiem jakiegoś płynu pod autem. Jednak ten płyn a nawet maź nie były ani ropą ani adblue. W serwisie usłyszałem, iż mobilny mechanik wykasował błędy i mimo że one się nadal świecą auto mogę zostawić jako do serwisu , w tym momencie assistance już jest nie ważny, ponieważ auto powinno przyjechać na lawecie. Następnego dnia 23.03. zadzwonili z serwisu, że po przeprowadzonej diagnozie jest dziurawy zbiornik paliwa, układ wydechowy do wypalenia i nowa sonda do założenia. Nie podejmą się pracy wypalania gdyż istnieje możliwość zapłonu. Oraz zostałem poinformowany że jest możliwość wymiany i naprawy albo przez Autocasco albo we własnym zakresie. Koszty naprawy to 6 tysięcy zł za wymianę zbiornika oraz 2,5 tysiąca za wymianę sondy. Na szczęście nie uwierzyłem im. Busa na własną odpowiedzialność odebrałem jeszcze tego samego dnia wieczorem i zaprowadziłem do mechanika. Wystarczyło wejść w kanał. ZBIORNIK NIE BYŁ DZIURAWY. Była wgnieciona i przytarta osłona od paliwa ale zbiornik w całości. Wystarczyło ją dłonią przywrócić do stanu normalnego. Nie było widać na zbiorniku i osłonie nawet próby odkręcenia ani przetarcia chociaż szmatką czegokolwiek. Dnia 25.03 serwis dowiedział się co zaszło. Nie uwierzyli stwierdzili że sam już mogłem wymienic zbiornik i zastrzegając się że mają własne zdjęcia poprosili o wysłanie obecych. Po dosłaniu zdjęć kilka godzin później zadzwonili z przeprosinami i z decyzją że zwrócą pieniądze za błędnie przeprowadzoną diagnozę. 200zł. Ważną dla mnie informacją było czy teraz mimo że zbiornik jest w całości, przyznali się do błędu. Są w stanie w ramach gwarancji wymienić sondę, przez którą wynikają problemu i której wymianę zawarli w kosztorysie naprawy. Wtedy się dowiedziałem że sondy już nie trzeba wymieniać. Wystarczy wgrać nowe oprogramowanie i ją przedmuchać. Czyli gdyby było to robione na mój koszt to sonda jest do wymiany. W gdy w ramach gwarancji nie. ABSURD. UWAŻAM ŻE BYLA TO PRÓBA NACIĄGNIĘCIA i nawet by nie wymienili i nie zrobili nic. 29.03 zgłosiłem się po zwrot pieniędzy. I poprosiłem o ksero kosztorysów które zostały mi podane jednak nie mogłem ich wtedy dostać. Zostałem zapewniony że dostanę je na emiala, ponieważ archiwum zamknięte. Poprosiłem również o zaświadczenie, że zbiornik nie jest dziurawy. Jednak ów takie zaświadczenie mógł wystawic tylko kierownik serwisu. Po kilku dniach nic nie dostałem zostałem poinformowany że muszę wysłać e-maila żeby coś wgl dostać. E-mail wysłany. Po kilku następnych telefonach usłyszałem że problemu z pocztą,proszę wysłać jeszcze raz. Również wysłane. W końcu dostałem e-maila zwrotnego od Pana Jacka z wysłanym kosztorysem na kwotę łączna około 4200zł . Co nie ma związku w kosztorysem co mi został przedstawiony.( 6 tysięcy wymiana baku i 2,5 tysiąca sonda). Odpisałem mailowo że to nie jest prawidłowy kosztorys. Proszę o prawidłowy. Po kilku telefonach udało mi się dostać prawidłowy kosztorys na wymianę baku na kwotę 6 tysięcy. Jednak na sondę nic. Między jednym a drugim kosztorysem minął TYDZIEŃ czasu. 8.04.2022 wykonałem kilkanaście telefonów o dosłanie kosztorysu wymiany sondy oraz Zaświadczenie od kierownika serwisu. Standardowe traktowanie: kierownik za spotkanie, albo go nie ma, albo przekażemy sprawę jak tylko będzie wolny już po kilkunastu dniach byłem przyzwyczajony do tego typu wymówek. Gdy udało mi się dodzwonić do Kierownika serwisu usłyszałem że zaświadczenie dostanę w poniedziałek, dlaczego nie dzisiaj? Ponieważ KIEROWNIK MA 2 TYGODNIE NA ODPOWIEDZENIE NA EMAILA. Dzisiaj jest 15.04 termin na przysłanie mi zaświadczenia minął 5 dni temu. Kierownik serwisu zdecydowanie nie posiada odpowiednich kompetencji na dane stanowisko oraz obsługa klienta u niego praktycznie nie istnieje. Podobnie jak u pozostałych członków serwisu. Nie dość że próbowano mnie naciągnąć i (usunięte przez administratora)to jeszcze brak obsługi przez kolejne dni. Nie zostawiłbym samochodu nawet na wymianę oleju. Nie polecam
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.?
Jak tak oceniasz to napisz chociaż w jakiej marce z całej grupy odnosisz takie wrażenie?
Zajmijcie się wszyscy tym co naprawdę jest potrzebne i ma sens , a nie wdajecie się w dyskusje i pierdoły .
GoWork z definicji służy do wyrażania opinii o pracodawcy (oczywiście bez obrażania) co jest i potrzebne i ma sens
Zgadzam się z wypowiedzią omijać każdą poza Volvo w tej grupie. Tylko w volvo pracownicy traktowani są w ludzki sposób. Dlatego reszta marek tej firmy ma abonament na ogłoszenia o pracę. Wystarczy przeanalizowac i wyciągnąć wnioski czemu ciągle kogos szukają.
Zgadza się, szkoda żeby ktoś tracił czas na tą firmę. Młodzi ludzie po studiach mogą spróbować i później uciekać dalej. To jest firma kolesi dyrektorów i kierowników. Nic się tu nie osiągnie. Rotacja jest tak duza, że na ogłoszenia o pracę trzeba mieć wykupione abonament bi wychodzi taniej a HR-owiec jest spocona od szukania i opowiadania smutnych kawałków na rozmowach. Marketing 2 osobowy dyrektor i kierownik wysługują się wszystkimi i piszą opinie na portalach aby poprawić wizerunek. Szkoda czasu i nerwów. Nie zarobisz, na urlopie nie odpoczniesz. Praca często w sobotę i niedzielę. Nadgodzin nie płacą bo ponoć nie mogą, wolnego za to nie dostaniesz bo ktoś musi robić. Umowa najniższa krajowa i prowizja, którą Ci obetną przy pierwszej lepszej okazji. Premii brak, dodatki brak. Integracja zerowa. Imprezy i wspólne wypady brak. Atmosfera kiepska przez ciągła presję. Podsumowując nie polecam. Byłem przeżyłem przez 7 lat na 2 stanowiskach. Straciłem zdrowie, czas z rodziną zarobiłem marne pieniądze. Widziałem jak się traktuje ludzi, i jak się ich zwalnia bez skrupułów bo taki pomysł ma dyrektor na oszczędności. Opowiadają bzdury kłamią kręcą i kombinują. A jak się nie podoba to do widzenia. Wsparcie zerowe. Każdy kto pomyśli o pracy tutaj ostrzegam, że trzeba wejść bardzo głęboko aby sie utrzymać i mieć dużo zdrowia aby przetrwać. Dlatego się zwolniłam. Nie popełniajcie tego błędu. Jest wiele lepszych miejsc do pracy
Każde zdanie prawdziwe!!!omijac szerokim łukiem-rotacja jak w betoniarce ,ludzie nic nie znaczą dla nich,typowa wyciskarka ludzi do napychania garaży nowymi wozami,-ludzie na stanowiskach to żałosne lizydupy bez honoru i wartości udający kumpli ;(tragedia na całej linii. Na szczęście wszyscy klienci to widza i sami odradzają w innych salonach zakupy i prace w salonach grupy K.dlatego żaden znacznych na rynku specjalista gam nie pójdzie-zostaną żółtodzioby w trakcie szkoły co odbija się na jakości usług!oby tak dalej-piekne salony nie sprzedają i nie obsługują klientów-tylko ludzie zaangażowani w prace posiadający wiedzę i checi.krzyż na dalsza drogę z nowymi salonami
Szanowny kolego. Mam z tą firmą duże problemy i szukam osób takich jak Ty które mogłyby mi pomóc a być może pomożemy sobie wzajemnie. Chętnie się z Tobą skontaktuję aby porozmawiać. Mój telefon 733 819 020 pozdrawiam
Jak się pracuje aktualnie w grupie Karlik, dokładniej w serwisie Volvo? Jest ktoś w stanie się wypowiedzieć?
Czy pracodawca Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Widziałem ogłoszenie na stronie, Specjalista do sprzedaży części i akcesoriów. Posiada ktoś opinie o stanowisku i sytuacji w dziale motocykli?
Jak to w salonie Kar, najniższa krajowa mizerna prowizja plany z kosmosu robota do soboty włącznie + wystawki nawet w niedzielę. Urlop z pretensjami wolne za sobota jak już łaskawie będzie możliwość bo pieniądzach zapomnij. Ale stresu i presji do oporu. I nakarmią Cie obietnicami, że obiadu w domu nie będziesz musiał jeść. Nie polecam nikomu
Czy w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. zatrudniani są obcokrajowcy?
Jaki jest styl zarządzania w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.?
Jak dla tej grupy to typowy. Zatrudniając obiecywać złote góry, później wyciągnąć co się da, a następnie poszukać jakieś rzeczy nie do zrobienia i zwolnić albo dostać od dyrektora "życiową szansę". Po opiniach widać jaki jest styl pracy w tej firmie większość du bólu prawdziwa poczytaj.
Jak wygląda Praca w Salonie Jaguar Land Rover Karlik w Baranowie? Polecacie? Zalety?
Może ktoś powiedzieć jak wyglada tam praca na serwisie? Jakie zarobki?
A który serwis Cię interesuje (marka)? Jeśli sprecyzujesz to może i odpowiedzi będą rzetelniejsze.
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.?
Zależy na jakim dziale, jeżeli na handlu, to nie ma co liczyć na 8 godzin chyba, że od 10 do 18 a nie raz zdarza się, że klient najważniejszy także siedzi się po 18. Dwie albo trzy sobotę w miesiącu od 9 do 14. Za nadgodziny (usunięte przez administratora) nie odbierzesz ich w postaci wolnego. Wolne za sobotę można odebrać ale z wypominaniem przy najbliższej okazji przez dyrekcje lub kierownictwo tak jak ustawowy 2 tygodniowy urlop. Zaległ urlop to norma w każdym salonie karlik. Jeżeli nie masz rodziny i zycia prywatnego to polecam