Opinie o Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja samochodów osobowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. w Poznań

Ryszaqrd Karlik
Były pracownik

Wszystkim osobom, Którzy mają potrzebę opowiedzieć o naszej firmie jestem wdzięczny i bardzo wszystkim dziękuję. Mam tylko prośbę do was drodzy państwo. proszę pisać prawdę. Żyjemy razem Wszyscy tutaj w Poznaniu. Zawsze bywa tak, że potrafimy sobie zaufać. Umiemy też siebie wspierać. Ta Firma ma 42 lata. Proszę zaufać, że umiemy szanować naszych pracowników. Wszyscy jesteście Wspaniali. Wszyscy, dziękuję za pracę osobom pracującym w Firmie i tym którzy odeszli. Czas zwolnień nie był kaprysem, to był smutny czas dla nas Wszystkich. Przepraszam za ten czas. Ufamy, że bedziemy razem kiedyś. Teraz jest trudno, ale dajemy radę. Pozdrawiam z szacunkiem. Szef

Wiesiek
Inne
@Ryszaqrd Karlik

Nie poczułem się klientem Waszej firmy jak zgłosiłem konieczność naprawy CRVki. Zaproponowano mi termin za 19 dni. A auto prawie umierało. Podsumowanie: pracownicy i chyba decydenci nie znają podstawowej zasady biznesu: zadowolony klient przyprowadzi 5 nowych. Niezadowolony zabierze 20 potencjalnych klientów. Życzę powód, ednią w biznesie. Będzie bardzo potrzebne.

Remo
Inne

Zarządzanie salonem skupione w rękach slabeusza, który widząc samodzielnych ludzi szuka na każdego haka i podkłada świnie, a później się wybiela. Rotacja ekipy jak na karuzeli, dziwne, że właściciel tego nie widzi, bo dużo wartościowych osób odeszło z franowa.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Remo

Jaka rotacja? Rotacja jest wszędzie, choćby Toyota Mikołajczak, choćby Inchcape, BMW, MB itd. Zawsze i wszędzie ona była jest i będzie. Jestem ciekaw jak Wy, co piszecie te wszystkie opinie zarządzalibyście taką firmą, czy nie byłoby wtedy rotacji? Opanujcie się. Nie przyszło nikomu do głowy, że może ona wynika z tego np. że dana osoba spełniła oczekiwań pracodawcy, była (bez urazy) za słaba, nie potrafiła się czegoś nauczyć, popełniała błędy itd. Po prostu trzeba spojrzeć prawdzie w oczy! Ale przyznać się, że ktoś nie pracował jak powinien to już nikt tego nie zrobi bo brak odwagi. Bez sensu. Jak to mówią "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". I z tym Was zostawiam.

Filip
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ogłoszenie na sprzedawcę, ktoś wie jakie warunki proponują? Nie chce się fatygować, zeby usłyszeć wywód o motywacyjnym systemie premiowym. Podstawa, jakie dodatki, auto służbowe?

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Filip

Auta służbowego brak, podstawa plus prowizje za sprzedaż. Sprzedajesz zarabiasz.

Filip Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Mam 42 lata, jestem długo w branży, moja marka jest w rozsypce, szukam nowego miejsca. Daruj sobie wycieczki, że trzeba zapracować. Auto służbowe to coś dość pospolitego w salonach samochodowych, ale jeśli nie ma to dzięki. A jak atmosfera? Nie jestem fanem Hyundai'a, ale zazwyczaj to ekipa buduję salon i markę. Wracając do warunków, podstawa - ile? Prowizja na jakich zasadach?

Pracownik Grupy Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Filip

Nie lepiej będzie spytać u źródła ?

Filip Nowy wpis
Kandydat
@Pracownik Grupy

Nie mam zamiaru usłyszeć o najniższej krajowej plus motywacyjnym, skomplikowanym systemie premiowym. Pytam, bo może są tutaj osoby, które mogą powiedzieć jak jest.

Ryszaqrd Karlik
Były pracownik

Wszystkim osobom, Którzy mają potrzebę opowiedzieć o naszej firmie jestem wdzięczny i bardzo wszystkim dziękuję. Mam tylko prośbę do was drodzy państwo. proszę pisać prawdę. Żyjemy razem Wszyscy tutaj w Poznaniu. Zawsze bywa tak, że potrafimy sobie zaufać. Umiemy też siebie wspierać. Ta Firma ma 42 lata. Proszę zaufać, że umiemy szanować naszych pracowników. Wszyscy jesteście Wspaniali. Wszyscy, dziękuję za pracę osobom pracującym w Firmie i tym którzy odeszli. Czas zwolnień nie był kaprysem, to był smutny czas dla nas Wszystkich. Przepraszam za ten czas. Ufamy, że bedziemy razem kiedyś. Teraz jest trudno, ale dajemy radę. Pozdrawiam z szacunkiem. Szef

Zenon
Inne
 Pytanie
@Ryszaqrd Karlik

Podpisałeś się jako szef i jako były pracownik. Kim właściwie jesteś ? Ja mam złe doświadczenie z tą firmą, nawet bardzo złe. (usunięte przez administratora) A za to że jestem uparty i żądam naprawy auta w ramach gwarancji oraz wszelkiej dokumentacji / dowody mam na nagraniach i zdjęciach / ASO Peugeot Karlik w Baranowie chcąc mnie wystraszyć zgłosił mnie do prokuratury i policja prowadzi dochodzenie o to że sami się nagrali bo mnie w tych dniach na serwisie nie było. O wynikach dochodzenia poinformuję, bo ja też złożyłem wniosek o wszczęcie postępowania jako osoba poszkodowana.

Zenon
Inne
 Pytanie
@Ryszaqrd Karlik

Dlaczego we wpisie Zenon wpis 03.09.2020 12:03 została usunięta przez administratora prawda o tym że serwis wymienił w moim aucie 2 razy rozrząd i nie usunął usterki a teraz odmawia naprawy gwarancyjnej ? Przecież to nie jest pomówienie ani opowiadanie nieprawdy bo dowody tego znajdują się w historii auta, korespondencji i dokumentacji ?

obserwator
Inne
@Zenon

Zostało to usuniętę przez administratora jak sam zauważyłeś, więc myślę że do niego powinieneś skierować pytanie. Na GoWork usuwa się tresci obraźliwe lub naruszające godność itp. Zerknij proszę w regulamin i tam znajdziesz odpowiedź na to dlaczego jakaś część wpisu została usunięta. Pozdrawiam.

Zenon
Inne
 Pytanie
@obserwator

do obserwator. Nie było żadnych treści obraźliwych tylko opisane fakty poparte niewzruszającymi dowodami. Czy można po niby "fachowej diagnostyce" 2 razy po przebiegach ok. 10.000 i 6.000 km wymieniać kolejne rozrządy i nie usunąć usterki ? Auto ma przejechane obecnie 72.500 km. Czy zna ktoś podobny przypadek ?

Zenon Peugeot 3008
Inne
 Pytanie
@Zenon

Dlaczego za dokonanie wpisu o nienaprawieniu zgłaszanej usterki opartych na faktach: zleceniach, zdjęciach, nagraniach i wielu innych dowodach serwis Peugeot najpierw skierował sprawę do prokuratury, która śledztwo umorzyła bo pracownicy nagrali się sami a teraz próbuje oskarżać mnie w sądzie ? Czy może Pan to publicznie wyjaśnić dlaczego krytyka jest niedozwolona ? Dokonano dwukrotnie wymiany rozrządów po bardzo małych przebiegach i nie usunięto zgłaszanej usterki ? Podobno winna jest turbina a wymieniano rozrządy, dlaczego tak się działa ?

Handlowiec
Pracownik
@Ryszaqrd Karlik

Żenująca odpowiedź. Jako były pracownik, kończący prace jędze przed pandemią jedyne co mogę to potwierdzić wszystkie najgorsze opinie o pracodawcy. Oszukiwanie na prowizji jest na porządku dziennym, gdyż podobno „auto się nie rozliczyło”.

Włodzimierz Blechacz
Pracownik
@Ryszaqrd Karlik

No to pisze prawdę łączę się z działem części wykonanych 50 telefonów w ciągu dwóch dni nikt nie odbiera ktoś ma to w (usunięte przez administratora) rozumiem można nie odebrac telefonu parę razy ale tyle razy to mistrzostwo świata a potrzebuje część oryginał współczuję wszystkim którzy chcą kupić część do auta a mieszkają poza poznaniem

Zainteresowany
Pracownik
 Pytanie
@Włodzimierz Blechacz

Dzień dobry a do działu części jakiej marki nie mogłeś się dodzwonić ?

Mrx były pracownik
Były pracownik
@Ryszaqrd Karlik

Panie Ryszardzie prawda jest jedna jest jeden dyr.co tylko dba o swój biznes a nie o dobro firmy. Pobudka pobudka

Były pracownik
Były pracownik
@Ryszaqrd Karlik

@Ryszaqrd Karlik, Szefie, Prezesie. Pracowałem z Panem wiele lat i teraz gdy jestem na emeryturze, dobrze wspominam czasy, gdy działaliśmy jak na dzikim zachodzie, ale daliśmy rade. Przepracowałem z Panem Prezesie spora część mojego życia i niestety, tak jak zawsze szczyciłem się tym gdzie pracuje to teraz jest mi zwyczajnie źle to czytać i słyszeć. Niestety spora część tego, co tutaj piszą słyszę od ludzi, którzy już nie u Ciebie, ale u Twoich dzieci pracują. Nie pozwól,aby ludzie, którzy udają świetnych dyrektorów i kierowników zaprzepaścili lata Twojej i naszej pracy! Znajomi, dzieci znajomych pracują na Baranowie i Na Franowie w salonach, które zbudowałeś, a teraz masz tam farbowane lisy, które dbają tylko o siebie, nie o ludzi tak jak Ty to robiłeś!

anonim
Inne
@Były pracownik

Ile lat tutaj spędziłeś? Poszedłeś na wcześniejszą emeryturę czy taką o swoim czasie? Zastanawiam się czy byłeś dobrze traktowany przed pójściem na emeryturę, bo miałeś ochronkę to już nie mógł Cię zwolnić. Nie myślałeś żeby sobie jeszcze trochę popracować na emeryturze?

Wiesiek
Inne
@Ryszaqrd Karlik

Nie poczułem się klientem Waszej firmy jak zgłosiłem konieczność naprawy CRVki. Zaproponowano mi termin za 19 dni. A auto prawie umierało. Podsumowanie: pracownicy i chyba decydenci nie znają podstawowej zasady biznesu: zadowolony klient przyprowadzi 5 nowych. Niezadowolony zabierze 20 potencjalnych klientów. Życzę powód, ednią w biznesie. Będzie bardzo potrzebne.

JH
Były pracownik

Minęło dobrych kilka miesięcy odkąd rozstałam się z JLR Karlik Baranowo. Brak szacunku do ludzi, praca w ciągłym napięciu, równi i równiejsi im bliżej kadry zarządzającej tym na więcej można sobie pozwolić. Tak samo nieuczciwe jest podejście do Klientów, zawyżanie cen i oferowanie wyższych rabatów na zasadzie mega okazji a co gorsza szukanie po znajomych takich co złożą zamówienie w innym salonie i przeciąganie w nieskończoność. Do tego klienci od samej góry bez szacunku, rzucające pogardliwe spojrzenia traktujący pracowników niższego szczebla jak służbę. SMS po godzinach pracy, telefony, nie wypłacanie pieniędzy. W tym samym czasie kilka innych osób poszło na zwolnienie lekarskie od psychiatry, u mnie było blisko na szczęście powiedziałam nie a pracę znalazłam praktycznie od razu. Dziś czuje spokój a to miejsce omijam szerokim łukiem. Nie polecam ani Klientom ani osobom szukającym zatrudnienia. Tam jest zwyczajnie nieuczciwie.

Dominik
Kandydat

Bardzo przykre poziom ludzi coraz niższy, zatrudnienie poprzez znajomości a niektórzy przychodzą na trzy cztery miesiące i wyjazd bardzo słabe traktowanie pracodawcy. Jak tak można przyjść widząc że nie będzie się tutaj pracować mam nadzieje że osoba ta poniesie odpowiednie konsekwencje. AK.

Kolanko
Inne
 Pytanie
@Dominik

Dominik, może ktoś po kilku tygodniach miał obraz sytuacji i dlatego odszedl? Zauważył mydlenie oczu przez dyrekcje? Szkoda ludzi, tyle ludzi się dało nabrać na ściemy w tym miejscu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Monter pokrowców termoizolacyjnych
Łódź
SUM Poland Sp. z o.o.
(29 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik Produkcji,
Środa Śląska
VIBRACOUSTIC POLSKA Sp. z o.o.
(275 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Tokarz CNC
Kluczbork
Polmecanic Group Sp. z o.o.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ryszard
Inne

Czy oferta pracy dla sprzedawcy motocykli jest jeszcze aktualna? Mam pytanie w sprawie warunków pracy. Podobno wymagane prawo jazdy A i B. Czy wobec tego jest to praca głównie w terenie? W ogłoszeniu nie znalazłem szczegółów na ten temat.

anonim
Inne

Konsultant ds. telefonicznej obsługi jak może tu uzyskać premię i ile one wynoszą dla początkujących i później, jak się człowiek wdroży? Widzę, że wśród obowiązków, prócz odbierania połączeń przychodzących jest także dzwonienie do klientów na dostarczone przez firmę leady.

Volvo Firma Karlik
Pracownik
@anonim

Jeśli jest Pan/Pani zainteresowana warunkami pracy w BDC - call center w Volvo Firma Karlik prosimy o kontakt pod adresem kontakt@karlik.dealervolvo.pl

anonim
Inne
@Volvo Firma Karlik

Dziękuję za zainteresowanie, chętnie zapoznam się tu wpierw z mniej oficjalnymi opiniami. Kto więc z osób, które bądź mają nadal, bądź miały w przeszłości okazję tu pracować, jako konsultant, przekaże od jakich kwot podstawy oraz premii bym zaczynał? Czy jeśli występuje okres próbny, to czy przejście na drugą umowę oznacza też wyższe wynagrodzenie?

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. są regularne szkolenia pracownicze?

Remo
Inne

Zarządzanie salonem skupione w rękach slabeusza, który widząc samodzielnych ludzi szuka na każdego haka i podkłada świnie, a później się wybiela. Rotacja ekipy jak na karuzeli, dziwne, że właściciel tego nie widzi, bo dużo wartościowych osób odeszło z franowa.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Remo

A o jaki salon chodzi konkretnie?

Remo
Pracownik
@Pracownik

Każdy wie, że to reno salon. Rotacja nie przez kase tylko, ale głównie podejście rządzących do ludzi. Spotkać się z dwulicowością to właśnie tam.

Maryśka
Inne
@Remo

A atmosfera pomiędzy współpracownikami to jak wygląda? Dobrze się tu ludzie dogadują? Zgrana ekipa pracuje? Czy na początku można liczyć na pomoc współpracownikow?

Remo
Pracownik
@Maryśka

Jak wszędzie, różni ludzie. Jeden pomoże, a drugi podłoży nogę. Jest kilku lizusow, ale ekipa trzyma się grupkach, a reszta to zależy od Ciebie.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Remo

Jaka rotacja? Rotacja jest wszędzie, choćby Toyota Mikołajczak, choćby Inchcape, BMW, MB itd. Zawsze i wszędzie ona była jest i będzie. Jestem ciekaw jak Wy, co piszecie te wszystkie opinie zarządzalibyście taką firmą, czy nie byłoby wtedy rotacji? Opanujcie się. Nie przyszło nikomu do głowy, że może ona wynika z tego np. że dana osoba spełniła oczekiwań pracodawcy, była (bez urazy) za słaba, nie potrafiła się czegoś nauczyć, popełniała błędy itd. Po prostu trzeba spojrzeć prawdzie w oczy! Ale przyznać się, że ktoś nie pracował jak powinien to już nikt tego nie zrobi bo brak odwagi. Bez sensu. Jak to mówią "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". I z tym Was zostawiam.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

Tomasz_2904
Inne

Ja jako były klient salonu Dacia mogę wyrazić tylko negatywne emocje i uczucia. Gdy pojawił się problem to management sprawny jak ruska ciężarówka, niby działa, ale nie działa. Nie polecam.

Tola
Inne

To do nich szukali kogoś jako Doradca ds. blacharsko-lakierniczych? Bo się spotkałam z ofertą taką. I wymagali prawa jazdy. To tam trzeba jeździć do klienta często czy jak?

Michail
Kandydat
 Pytanie
@Tola

Zastanawiałem się nad wysłaniem tam cv, dobrze, że trafiłem na to forum. Rozpytalem też u ludzi w innych salonach i dużo głosów, że nie warto nadwyrężac swojego zdrowia. Pytanie dlaczego tak jest, akurat tam?

Ewa
Inne
@Michail

Hmmm no właśnie, to interesujące. Może chodzi o bhp. Wiecie jak tu bhp jest przestrzegane? Wszelkie przepisy, odzież ochronna i inne, wszystko jest odpowiednio?

Obiektywny
Pracownik
 Pytanie

I jak Panie dyrektorze marki ocenia Pan sytuację na Renault ? Kolejny pracownik rzuca papier ( doradca serwisowy ) chłopak kompetentny mogący coś osiągnąć nie jak reszta doradców tego serwisu , ale jak zawsze nie potraficie nic zaproponować sensownego a potem zdziwienie jak możemy go zatrzymać . Urlopy już zaplanowane na cały rok z góry bez możliwości dwutygodniowego urlopu w wakacje jak normalni ludzie ? Poprzedni kierownik serwisu to było dno ale ten przedostał się przez muł.

Wiwin
Były pracownik
@Obiektywny

A to normalne postepowanke w firmie Karlik. Nie pracuje już od pewnego czasu ale widzę, że postępowanie się nie zmieniło. Dzisiaj z całą pewnością mogę stwierdzić, że można pracować spokojniej na lepszych warunkach i z lepszymi pieniędzmi niż u tego Pana i tych zarządzających, którzy nie mają pojęcia jak poprowadzić zespół, który sami stworzyli. Ludzie odchodzą, nikt nic nie zaproponuje, strategia na zasadzie, weźmiemy następnego frajera do roboty i jakoś to będzie. Od lat to samo. Jeżeli ktoś chce tam aplikować do pracy to odradzam z własnego doświadczenia. Urlopy okupione problemami od przełożonych albo ich brak, pensje minimalne na umowie i niejasne premie oraz prowizję uzależnione od kaprysów kierownictwa i dyrekcji. Są lepsze firmy nawet poz branżą salonową w Poznaniu, a jeżeli ktoś chce pracować w salonie to proponuję kamdydatom ominąć akurat ten dla własnego zdrowia fizycznego i psychicznego. Dostaniecie się łatwo ale nic dobrego was tu nie czeka. Zrazicie się tylko do tej branży

Emilia
Inne
@Wiwin

Piszesz, że można się łatwo dostać do firmy. Jakie trzeba mieć kwalifikacje? Jakie jest wymagane wykształcenie myśląc o pracy w tym miejscu? Wiesz od czego są uzależnione te premie? Za co je można dostać w ogóle?

Łucja
Inne
@Obiektywny

Hmmm a co konkretnie firma mogłaby zaproponować, aby takiego odchodzącego pracownika zatrzymać? Chodzi o podwyżki kasy? Czy też o dodatki poza finansowe? Czy to chodzi o możliwość dogadania sie z kierownictwem, jak choćby z tymi urlopami? O co właściwie chodzi tym osobom?

Tajro
Inne
@Łucja

Chodzi o przestrzeganie elementarnych zasad, które w 2023r są bezwzględnie konieczne w biznesie, o traktowanie pracownika jak człowieka z poszanowaniem prawem gwarantowanych jemu przepisami praw, chodzi o to, żeby przełożeni byli kompetentni, z umiejętnościami koniecznymi do zarządzania zespołem, żeby posiadali tę elementarną wiedzę że lider każdego dnia prowadzi swój zespół bo zna się na swojej robocie. Tylko tyle i aż tyle

Elżbieta
Inne
@Tajro

A czemu mieliby być niekompetentni? A jeśli to żadna sugestia, to po prostu nie wiem, czemu o tym wspominasz. Czy nie wymagają przy rekrutacji wiedzy i szkoły odpowiedniej?

Były pracownik
Pracownik

Były pracownik Odradzam współpracy Volvo możesz dawać z siebie 200% i tak nikt tego nie doceni zwalniają ludzi bez powodu. W firmie najważniejsze są układy i układziki donoszenie na współpracowników to normalna rzecz wymagana od przełożonych. Koledzy o ile można tak nazwać rozmawiają z tobą żartują i próbują donieść na ciebie lub wbić nóż w plecy jak tylko im zaufasz. Nawet realizujące wyznaczone cele handlowe generując wysokie marże jak równie KPI nie możesz być pewny posady. Obiecują jedno robią drugie na stanowisku kierowniczym max 2 lata Dyrektorów handlowych w Volvo również często wymieniają średnio co 3 lata. Pani Prezes ufa w 100% zarządowi niekoniecznie mają wiedzę czy robią dobrze…. Ostatni kolejna fala zwolnień oraz degradacji od kierowników PR manager ostatnie nawet Dyrektora Handlowego…. Po rozwiązaniu umowy zapomnij o premii za swoją pracę pozostaje tylko spór sądowy. Ludzie z doświadczenie na stanowisku handlowy odchodzą sami, ponieważ są już zmęczenie. Nie polecam korpo z otoczką rodzinnej atmosfery.

Izabela
Inne
@Były pracownik

Z tego co piszesz to faktycznie słaba atmosfera... Mogłabyś dać znać ile miesięcznie można tutaj zarobić? Z tego co pisałeś jest podstawa i jakaś premia. Za co te premie są?

Trele morele
Były pracownik
 Pytanie

A czy ta "miła pani" z działu windykacji jeszcze tam pracuje ? Jeśli tak to pozdrowienia dla 1 szej szuji w tej firmie ! Mam nadzieje ,że się odnalazłaś i czujesz się jak ryba w wodzie ....tak Pani AT ...:) Powodzenia w dalszym udawaniu miłej osoby Nie polecam klimat firmy dni

Kamila
Inne
 Pytanie

Co to jest skok łańcucha rozrządu ? I jak to się mierzy ?

nowak anna
Inne

bałagan informacyjny , półprawdy , naciąganie na kasę

Aleksandra
Inne
@nowak anna

Jeśli to rzeczywiście jest oparte o własne doświadczenie to czy może Pani tę całą sytuację dla jasności przytoczyć?

Kecaj
Inne

Szok dolewka płynu adblue płyn 102 zł Robocizna 192 zł to tylko drobny przykład. Naciągactwo domena serwisu około 15 tys po przeglądzie pan doradca stwierdza konieczność wymiany oleju gdzie jaguar przewiduje około 30 tys. Nikomu nie polecam tego serwisu.

Klient
Były pracownik
 Pytanie

Dlaczego firma zatrudnia niekompetentnych ludzi? (usunięte przez administratora)

wolny obserwator
Pracownik
 Pytanie
@Klient

A z którego salonu ta pani Joanna?

Prawdziwy
Pracownik
@Klient

Bo kompetentnych się zwalnia

Szejk
Kandydat

Wstyd,że pisząc takie bzdury o firmie -pracujesz tam nadal w innym oddziale byś się wstydziła! Żenujące Ty wiesz o kim piszę!

Szef
Inne
@wolny obserwator

Renault Franowo

opiniowiec
Pracownik
@Szef

Ten oddział przepełniony jest osobami, które swoją karierę powinny skończyć już dawno i to w poprzednim renault.

Inny
Pracownik
@opiniowiec

Tym bardziej, że większość z nich ma swoje lata świetności już dawno za sobą.

Tom
Były pracownik
@Klient

Bo jest tanio a nie dobrze :)

Aleksandra
Inne
@Tom

Ale chyba nie wszystkich od razu można nazwać niekompetentnymi? :/

Były Pracownik
Były pracownik

Przykre co tu się czyta ale niestety to w większości prawda i to ta negatywna prawda. Przepracowałem prawie dekadę w tej firmie i jeśli chodzi o atmosferę w ostatnich latach jest grobowa . (usunięte przez administratora) Zarobki słabe (usunięte przez administratora)Najlepiej słuchać i nie mówić nic gdyż wtedy jesteś skazany na niepowodzenie (usunięte przez administratora) Nie polecam tej firmy po tylu latach pracy wiem ,ze można pracować spokojniej i efektywnie. (usunięte przez administratora)

Niemilewidziany
Były pracownik
@Były Pracownik

Jak ktoś rozbije w końcu ten beton u góry zaczynając od małcinka to może w końcu się coś tam ruszy. Bardzo fajna ekipa w pewnym momencie była, ale przecież nie można pozwolić na to żeby atmosfera między pracownikami była zajebista, bo stworzy to niebezpieczną grupę oporu, która może zagrozić. Ale przyjdzie pora i na nich... cierpliwie do celu.

Łucja
Inne
@Były Pracownik

Dekadę pracowałeś, potem było grobowo piszesz, a wczesniej? Jak było na samym początku twojej pracy?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Łucja

Tak później było grobowo za sprawa tego ,ze pewna osoba czuła się zagrożona z swoim ego . I miała swoje wizje ,które już zabiły klimat kto wie ten wie nie będę się rozpisywał. Na początku było super gdyż ta osoba … nie byla w tym dziale …:) Ale widzę ,ze już ktoś zadziałał mój pierwotny wpis w połowie usunięty . Niech ludzie znają prawdę zanim pójdą do tej firmy . Dlaczego tak boicie się prawdy ? Panie MB karma wraca …jestem tego pewien .

Obiektywny
Były pracownik
 Pytanie
@Łucja

Czyżby pani z działu windykacji zaczęła bronić swego dyrektorka ? Hahah Zenujace to jak ta cała atmosfera pod tym kierownictwem….brawo Pani AT:) good job a na końcu Cię zwolnią …

Janusz
Inne
@Obiektywny

Skąd pewność kto to pisze? Jesteś przekonany że to pani z windykacji, tak? :D

Były pracownik
Były pracownik
@Janusz

Oczywiście ,że tak jestem pewien ta osoba jakby trzeba było to ....żeby zrobić karierę podkablowałaby swoją współpracownicę z biura :) Ale kto wie ten wie...AT (usunięte przez administratora) .

Typowe
Były pracownik
@Były Pracownik

W każdej marce było to samo. Zespół był zgrany, atmosfera była dobra a plany wykonane z nawiązką np w Hyundai, aż posadzili na stanowisku geniusza, któremu to przeszkadzało bo nigdy nie miał kolegów. Zespół się rozsypał, część zwolnił druga część zwolniła się sama. Klienci piszą prywatnie do handlowców, którzy kiedyś pracowali, że w obecnej chwili salon jest kpiną a nie miejscem doradztwa i przyjemnego zakupu samochodu. Gratuluję z całego serca podejścia i życzę wielu sukcesów z takim podejściem.

Pytacz
Były pracownik
 Pytanie
@Typowe

Czy ta osoba nie jest teraz przypadkiem dyrektorem Karlik Energy? Czy masz na myśli bardziej osobę kierujaca aktualnie Renault ?

Odradzam
Były pracownik

Proponuje, każdej osobie aplikującej do tej firmy o zastanowienie się i przeczytanie opinii na forum. Zatrudnienie na najniższą krajową na okres próbny lub zlecenie później na rok lub dłużej jeżeli dyrekcja będzie miała taki kaprys. Handel to zlepek umowy o pracę na najniższą krajową plus zlecenia za dodatki typu finansowania czy odkupy samochodów. Praca bez możliwości urlopu ponieważ najważniejszy jest plan wynoszący minimum 10 zafakturowanychy pojazdów w miesiącu. Plany roczne to minimum 120 pojazdów na handlowca. Inaczej pracownik nie ma prawa bytu. Nie ma żadnej taryfy ulgowej mimo, iż niejednokrotnie nie ma dostępności towaru lub przeciągają się procedury finansowe. Oprócz obowiązków handlowych dochodzą obowiązki dopilnowania terminu dostarczenia samochodów ich serwisu oraz myjni. Przygotowanie samochodu przed wydaniem to obowiązek handlowca utrzymanie czystości samochodów na salonie, odbiory transportów ustawianie placu z samochodami nowymi oraz demonstracyjnymi rozliczanie pojazdów po sprzedaży oraz wyjaśnianie niejasności z centralą danej marki. Co można spycha się na pracownika. Urlop to maksimum 2 tygodnie w roku i ewentualnie pojedyncze dni jeżeli ktoś się ulituje. Zaległy urlop to norma i brak możliwości wykorzystania go. Nadgodziny (usunięte przez administratora)w żaden sposób i nie ma mozliwosci odebrania ich w postaci wolnego dnia. Czas pracy 8 godzin to fikcja. Soboty oraz niedziele w przypadku imprez wyjazdowych, które powinien organizować dział marketingu, a w efekcie końcowym robią to handlowcy. Wsparcie zerowe. Jeżeli zgadzasz się w tabelce jest dobrze jeżeli nie, jesteś na cenzurowanym i na liście do zwolnienia przy pierwszej okazji. W sytuacji urlopu lub zwolnienia chorobowego londujesz z najniższą krajową. Kolejne 3 miesiące wracasz do normy wypłaty ponieważ plan jest zalezny od miesiąca bieżącego oraz poprzedniego. Jeżeli w poprzednim miesiącu nie zrobisz 70% planu to w następnym nie masz możliwości wypłaty pełnej prowizji nawet gdy wykonasz plan z nawiązką. Zarobki okupione są mnóstwem zapisów obcinajacych możliwość zarobienia umówionych stawek. Wszystko wygląda na początku kolorowo jednak szybko okazuje się złudzeniem. Średnie zarobki to około 3500zl przy dobrej sprzedaży. Okupione stresem nadgodzinami złym traktowaniem przez przełożonych i nerwami ciągłego wyścigu szczurów. Praca dobra dla osoby bez rodziny dzieci na krótki czas. Brak stabilności oraz możliwości rozwoju. Potężna rotacja w pracownikach, podejście pracodawcy na zasadzie nikt nikogo nie trzyma na sile, będzie ktoś inny. Stanowczo nie polecam. Słodkie rozmowy kwalifikacyjne, wielkie obietnice i mataczenie aby pracownik miał jak najmniej a jak najwiecej znalazło się w słupku. Stanowczo nie polecam nikomu tej firm, żadnej marki. Wszędzie zasady są jednakowe.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Odradzam

Ciekawe skąd masz tą wiedzę że w każdej marce jest tak samo?! Z mojej wiedzy i doświadczenia różne marki różne zarządy i kierownictwo. Ja nie narzekam i pracuje zadowolonyv

Odradzam
Były pracownik
@Pracownik

Problem polega na tym, że zarządzają nimi Ci sami ludzie z tymi samymi mądrymi i błyskotliwymi pomysłami. Nikt Ci nie zabrania pracować. Prawdziwy z Ciebie przodownik pracy. Poczekaj do jesieni znów będziesz się zastanawiać na koniec miesiąca czy kadrowa idzie do Ciebie czy też nie. (usunięte przez administratora)

Wolny
Pracownik
@Pracownik

Niestety ten sam model zarządzana żadnych różnic!! To że jest dwóch dyrektorów zarządzających (i paru pomniejszych) nic nie znaczy metody zarządzania w każdej marce są takie same W sumie dobrze że jesteście tacy pełni optymizmu i chętnie skandujecie z transparentem pod domem szefostwa, czas was zweryfikuje

Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik

Może rzeczywiście w różnych markach jest różnie, ale poza Volvo nie spotkałem tam nigdy zadowolonego pracownika. Przepracowałem w tej firmie kilka lat i wydawało mi się, że praca jest ok. Po przejściu do innego dealera otworzyłem oczy jak bardzo źle tam było i nie jestem odosobniony widać w tej opinii. Jest tak źle, że gorzej być nie może. Tam gdzie było jeszcze gorzej to tych dealerów już nie ma i zapewne w najbliższych latach i ten (usunięte przez administratora) czeka podobny los jak były salon Mitsubishi, chyba że zmieni się podejście do pracownika (głównie wysokość plac która oscyluje pomiędzy stanowiskiem Kasjera w Biedronce i Doradcy Handlowego w sklepie z ciuchami)

Wolny
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadza się na Volvo ludzie mają ok

Również były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się, z opinią. Volvo jest zarządzane przez inne osoby i tam faktycznie atmosfera i podejscie do pracownika może być inne. Jednak pod zarządam Panów dyrektorów w grupie karlik, którzy otrzymali stanowiska z racji wysługi lat a nie umiejętności i wiedzy nic dobrego nie czeka pracownika. Dla tych Panów jesteś pozycją w tabelce, które uwielbiają. Ludzkiego podejscia nie uświadczycie zwłaszcza w marce Hyundai. Najważniejsze to przypaść do gustu dyrektorowi i być w tabelce jak nie to za długo nie popracujesz. Najbardziej zadowolony pracownik grupy karlik to taki, który już tam nie pracuje.

Tom
Pracownik
@Również były pracownik

Święte słowa popieram !

Zostaw merytoryczną opinię o Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Autoryzowane Centrum Motoryzacyjne Karlik Sp.j.
Przejdź do nowych opinii