Bardzo dziwne podejście. Ogłosili się, to chyba n-ty raz, ale permanentnie nie otwierają aplikacji, próbowałyśmy z koleżankami "szczęścia" po kilka razy. Jak można znaleźć pracownika prowadząc rekrutację, skoro notorycznie nie otwiera się żadnych aplikacji? Sytuacja z Wołoskiej 12. Szukają osób kompetentnych, z doświadczeniem w sprzedaży, ale sami są jak widać mało kompetentni.
Samą praca w Ani Kruk jest bardzo fajna i przyjemna ale firma powinna zrobić zdecydowanie porządek z koordynatorką z galerii katowickiej. Jest to okropna manipulatorka i egoistka widząca tylko swój własny czubek nosa i swoje potrzeby! nie licząca się z tym że pracownik ma swoje plany i też chciałby mieć wolny czas. Wolny weekend? Nie jesteś godny, co innego przedstawia na rozmowie (niby 2 weekendy będą wolne) po czym w grafiku okazuje się że pracujesz każdy weekend i jeszcze niedzielę handlowa jakby tego było mało. Nie liczy się z nikim. Potrafi powiedzieć że jakiś dzień będzie się miało wolny, a po kilku że nie masz tam wolnego bo ona potrzebuje. Jakby tego było mało to regularnie nie przychodzi na zmiany do pracy mimo że widnieje w grafiku że jest , cały czas wychodzi też wcześniej z pracy. Nie wyrabia całego etatu a jak wyrobi pół to będzie cud. (usunięte przez administratora)@Pracodawca
Czy pensja w ANIA KRUK Spółka z o.o. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Księgowa, ich ogłoszenie jest 19 czerwca na Rocketjobs.pl.
Ile wynosi obecnie wynagrodzenie w firmie Ania Kruk na stanowisku doradca klienta w butiku?
O proszę, to już nie taka konkretnie najniższa jak pisali kiedyś. W sumie wtedy gdy pytała serio była najniższa na tamten rok czy była ta zwyżka o pięć stówek?
Praca za marny grosz, bez poszanowania pracownika. Więcej ludzi oglądających niż kupujących? Wina pracownika, bo osoby nie zostały na coś naciągnięte. Mały, często nie starczający budżet na niezbędne rzeczy do funkcjonowania butiku, co w rezultacie daje wyciągnięcie pieniędzy z własnego portfela, żeby w butiku nie był (usunięte przez administratora) bo przecież klient pomyśli sobie, ze to pracownik nie spełnia obowiązków, a nie że świetna firma ma tak mały budżet :) Firma myśląca, ze człowiek żyje tylko pracą i nie ma innych obowiązków. Cztery dni po 12h? Co to dla ciebie, śmieci wyrzuca sie same po jakimś czasie, a ty masz być w pracy i sie zajeżdżać dla dobra firmy. To co sie dzieje w tej firmie przechodzi ludzkie pojęcie, nie ma tam za grosz człowieczeństwa. I naprawdę, jeżeli ktoś ma możliwość zaczekać na kolejną rozmowę o prace- niech to zrobi. Szkoda nerwów i zdrowia:)
Potwierdzam te słowa. Niestety firma robi sobie żarty z klientów i pracowników. Biżuteria coraz gorszej jakości, rozpada się w rękach często przy klientach. Koordynatorzy butików bardzo często nie zasługują na te stanowisko gdyż brakuje im jakiegokolwiek podejścia do drugiego człowieka, brak umiejętności zarządzania zespołem ba nawet czasem podejścia do klienta. Gdy w pracy masz problem masz dzwonić do innego butiku z prośba o pomoc bo nikt inny od ciebie nie odbierze. Osoby postawione wyżej niż doradca klienta uważają się za lepszych i myślą, że mogę wylatywać z pretensjami mimo że sami nie ogarniają wielu rzeczy, które z kolei zgłasza butik. Szkoda tracić czasu i tak jak wcześniej koleżanka napisała nerwów i zdrowia, na prace w tej firmie. Zarobki takie same lub niższe jak w większości miejsc w handlu, tyle, że tu tutaj premia graniczy z cudem..
Czy w firmie ANIA KRUK Spółka z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Nie. Ja nigdy nie miałam szkoleni. Moja koleżanka, która pracowała tam ponad 2 lata też nie. Na pytanie o szkolenia zawsze byłyśmy zbywane.