Apart Sp. z o.o.

Suchy Las

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 1408 ocen.

Apart Sp. z o.o.
2 1408 6 1

Opinie o Apart Sp. z o.o.

nick

czy ktoś coś wie dlaczego składka na ubez. zdrowotne pobierana jest 2 razy????

Nick
@nick 12.10.2018 14:56

Powody mogą być różne. Najlepiej napisać do kadr.

Wieśka

No! Brawo Apart... dochodzi do tego, że nowo zatrudnieni pracownicy dostają dużo większą podstawę niż ludzie ktorzy pracują po 10 lat. Finalnie "nowi" biorą wieksza kasę niż inni...Masakra... i to jest fair? Totalna porażka... pomyslcie najpierw o tych dzieki ktorym osiagneliscie to co teraz macie ...wstyd... klauzula poufności i wszystko jasne bo jakbyście ludzia w oczy spojrzeli...

Johny Walker
@Wieśka 11.10.2018 11:53

U nas podobnie nowi na lepszych zasadach niz stara gwardia. Jak żyć

Prosty
@Wieśka 11.10.2018 11:53

Mnie już nic nie zdziwi. Zawsze nowi są bardziej doceniani. Stary temat.

Wieśka
@Prosty 11.10.2018 13:32

Stary nie stary. U nas tez jakis czas temu sytuacja miała miejsce, ale bez jaj.

x
@Wieśka 11.10.2018 11:53

Wygląda to tak jakby nasi Pracodawcy chcieli się nas pozbyć,a tu niespodzianka ,młodzi-nowi sami szybko rezygnują bo ciagle im mało a za te pieniądze to im się wysilać nie chce,do tego masa obowiązków bo niestety ich przybywa non stop,i Ci trenerzy-treserzy na salonach,wcale się im nie dziwię ,jesli firma coś z tym nie zrobi to i starzy doświadczeni będą uciekać o ile już tego nie zaczęli robić

Bella

Jak tam Wam sie spisuja zegraki te co dostaliśmy?

Dawid.

Pracownik Magazynu Opakowań - takie ogłoszenie jest od jakiegoś czasu na stronie Apart-u , może ktoś coś powiedzieć na temat tego stanowiska ? Jeszcze jedno pytanie czy nikt nie chce przyjść do pracy czy jest taka rotacja na tym stanowisku bo ogłoszenie chyba wisi od roku .

anonymous
@Dawid. 04.10.2018 12:55

Nikt tam nie chce pracować. Co mądrzejsi odchodzą,

Dawid.
@anonymous 06.10.2018 14:04

Załóżmy że nie jestem mądry i chciałbym tam pracować , czym się zajmuje ten Pracownik Magazynu Opakowań i może ktoś podpowie na temat wymagań od nowego pracownika bo wysyłam na to ogłoszenie i wysyłam i nic ( nie posiadam uprawnień do kierowania rakietami kosmicznymi i to chyba jest ten minus) .

anonymous
@Dawid. 06.10.2018 18:47

Faktycznie nie jesteś mądry. A czym może zajmować się pracownik magazynu opakowań...? Pewnie robi pizzę albo maluje obrazy. A nie raczej przygotowuje opakowania zamówione przez salon.

Dawid.
@anonymous 08.10.2018 22:15

Dzięki za wyczerpująca odpowiedz ale nie napinaj się tak mocno bo ci żyłka pęknie .

????????

Totalna masakra . Kupiłam obrączki i po 2 dniach były już porysowane jakby conajmniej miały rok czasu . Reklamacji nie uznali czyli trzeba się odwoływać masakra . Nie polecam !!!!!!!!!!

Tola
@???????? 07.10.2018 22:14

Obrączka same sie nie rysują,moze napisz co robiłaś?wcale sie nie dziwie ze nie uznali reklamacji.

Rozczarowana

Ich juz w tej centrali totalnie porabalo i co jeszcze za ta sama pensje moze bedziemy jeszcze my pracownicy remonty sklepow robic bo to juz totalana porazka z tymi produktami ze sklepu internetowego jakis dramat!!!!Reklamacje od reki,ekspeetyzy i jeszcze dodatkowo sklep internetowy za ta sama kase!!!!Bo biedni wlsaciciele wogole o nas nie dbaja!!!!Liczy sie tylko dla nich tania sila robocza.A my zapie....za marne grosze a obowiazkow coraz wicej.Dramat trzeba uciekac i to szybko.

Po
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Zgadzam się w 100 procentach kiedy podwyżka ???? Czas się zwijać

Dj cat
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Ciekawe co nastepne....w. Trosce o dobro klienta......cyrk ...poczta...apart

Arnold
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Moi drodzy to wszystko co się dzieje jest spowodowane coraz bardziej roszczeniowymi klientami......z roku na rok obserwujemy (usunięte przez administratora) i brak jakiegokolwiek zrozumienia ze strony klientów.Nie jesteśmy robotami.....nie można wejść do salonu i obrażać ludzi dla własnej przyjemności..... wiedząc że nie możemy reagować na zaczepki. Cóż zrobić cały ten kraj schodzi na psy....

Zadowolony były pracownik
@Arnold 30.08.2018 15:52

W Aparcie najgorsza jest nie jakość obługi tylko jakość towarów. Dla przykładu zegarek AM:PM kosztuje 170zł. Taki sam zegarek, tylko z innym logo w Biedronce, czy Lidlu kosztuje 20zł. Kupiłem kiedyś taki i niczym się nie różnił. Kosztują 10 razy mniej, niczym się nie różnią, a dyskonty też na tym zarabiają. A ile teraz kosztuje gram złota pr. 333 np. w kolekcji dziecięcej 500zł czy więcej? Cieszę się, że już tam nie pracuje. Każdy, któremu chce się pracować da sobie radę bez apartu. Nawet w mniejszych miejscowościach.

Esmeralda_
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Apart zrobił z pracowników białych murzynów, niewolników! Oni kupują nowe auta, domy, płacą gwiazdom miliony, a te obroty kto im robi?! Przecież nie lenie z centrali! Teraz będą przyłazić dziunie ze zwrotami ze sklepu internetowego, za 59 zł, będą jęczęć, a klient do pierścionka z brylantem nie doczeka się obsługi i pójdzie do konkurencji. Czy do wzrostu obowiązków planuje się wzrost zatrudnienia lub pensji? Wyobrażacie sobie, co będzie w grudniu?! Remonty salonów są robione „dla nas”, nie dla nich. Salony się rozpi****ją, zamki wypadają z gablot, a odpowiedzialność materialna spada na nas. Lordowie w du**e mają takich łosiów jak zwykły pracownik. Ciekawe, co nam jeszcze dowalą.

Eugen
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Sprzedaż internetowa to czysty zysk dla firmy bez płacenia prowizji pracowniką salonów. A to ze bedziemy przyjmowac zwroty, a nie sprzedawac w tym czasie co nam obniży pensje. Czyli kolejny zysk dla firmy. Z miłości do piękna mamy sie zarzynać.....

Bo
@Eugen 31.08.2018 18:06

Grudzień !!!do przyjęcia paczki ze sklepu internetowego kolejka do kasy jeden komputer żenada No cóż najpierw skasuje naszych klientów stacjonarnych bo z tego mamy prowizje a internetowi będą obsłużeni po wigilij bez prezentów na świteta nie oni są priorytetem taka prawda

ooo
@Bo 01.09.2018 00:24

Nie pierwszy raz nasz zarząd doskonały podejmuje decyzje o których nie ma zielonego pojęcia jak będzie to w praktyce wyglądać,najpierw robią a potem będą myśleć jak to wszystko ogarnąć ,tak jak to lubi być w naszym kraju.Jeden komputer do wszystkiego ,to jest masakra,a do tego kto będzie odpowiadał za towar przyjęty do zwrotu ,jego stan techniczny,niech tylko spróbują nas obciążać ,człowiek czasu nie ma na nic,my jesteśmy znerwicowani, a jeszcze przyjdzie klient ,który powie jaką piękną mamy pracę,a Ty masz się uśmiechać i nieszczerze przytakiwać. Kiedyś była fajna ,Nie teraz.

Realista
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

W trosce o dobro klienta firma zapomniala całkowicie o dobru pracownka stacjonarnych salonów. Przy obecnym systemie wynagrodzeń obsługa klientów internetowych jest dla nas działaniem na swoją szkodę. W sklepie internetowym są w odróżnieniu od sklepów stacjonarnych zwroty towaru a nie wymiany. Zachęci to klientów do zakupów w Internecie i zwrot towaru w sklepie stacjonarnym - bez problemów z panowaniem towaru i czekaniem na kuriera. Nie dość, że nie sprzedamy towaru w salonie to będziemy wyłączeni ze sprzedaży obsługując klientów internetowych. Strach pomyśleć co będzie w grudniu!!! Drodzy pracodawcy może w takim razie czas pomyśleć o zmianie systemu wynagrodzeń. Przyzwoitością byłby dodatek do pensji za obsługę klientów e-sklepu. Parafrazując klasyka: Pracodawco szanuj pracownika swego bo możesz mieć gorszego - żeby nie powiedzieć żadnego.

Bolek
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Ja już wiem jaka będzie odpowiedź na nasze narzekania. "Spadają obroty i aby nie zwalniać pracowników dołożyliśmy Wam obsługę przesyłek z e-sklepu". Jestem pewien że tak będą mówić nam koordynatorzy i inni im podobni.

Yoko
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Ja sądzę, że rzucą jakieś " ochłapy", żeby zamknąć nam usta. Koszty związane z przesyłkami się zmiejszą, a nam dadzą 200 brutto na otarcie łez. Bilan dla firmy i tak będzie na plus. W tej chwili nasze płace totalnie nie są adekwatne do obowiązków. Nowi pracownicy są zszokowani ilością obowiązków i wiedzy, którą trzeba przyswoić, żeby nazwać się pełnoprawnym sprzedawcą w Apart. Przy co raz większych udogodnieniach dla zakupów internetowych, spadnie sprzedaż na salonach. A 90% wynagrodzenia to procenty od sprzedaży, a nie stała podstawa. Za te same pieniądze, przy jednym komputerze i przy zatrudnieniu po najmniejszej linii oporu- mamy rozpatrywać reklamację, wymieniać brylanty, wydawać i przyjmować zwroty zakupów internetowych, a jak się ma do tego profesjonalna obsługa klienta! Pracuję-delikatnie mówiąc- bardzo długo w tej firmie. Kiedyś i szefowie byli zadowoleni i pracownicy, a o atmosferze pracy nie wspomnę.

Błąd
@Yoko 02.09.2018 13:17

Po linii najmniejszego oporu...

Sokołowska
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Ostatnimi czasy mam wrażenie, że jest coraz mniej czasu na obsługę, o obsłudze wg. tzw. (śmiech) "szkoleń" nie ma mowy. Jest coraz więcej PETENTÓW, którzy przychodzą coś załatwić, a coraz mniej klientów którzy coś chcą kupić. Jak na ironię osoba, która przyszła na zakupy musi czekać bo obsługa załatwia wymiany, depozyty i jeszcze dojdzie esklep. Konkurencja zarobi i w efekcie może jesteśmy świadkami początku końca dobrej passy tej firmy.

dominika
@Sokołowska 04.09.2018 07:46

Proszę Cię "szkolenia" i jeszcze Ci trenerzy-treserzy :((( Mam wrażenie, że firma jest ... zagubiona i lata zaniedbań chcą nadrobić w kilkanaście miesięcy. Po latach oprzytomnieli, że potrzeba szkoleń....Ale co to za szkolenia - "jednorazowe" to powinna być ciągłość, marka zegarkowa za marką, kolekcja za kolekcją, a do tego gifty(które byłby najlepszą reklamą), a nie służbowy zegarek, który jeszcze trzeba oddać... :D Śmiech na sali. Wg. firmy dbanie o pracownika to wypłata na czas, to nie jest nagroda, ani łaska, to wynagrodzenie za naszą ciężką pracę... Przepraszam, ale My nie stoimy w salonie i pachniemy. Jeszcze to traktowanie nas jak w szkole, przepytywanie.... :(( Trochę więcej zaufania do swoich pracowników, którzy w większości pracują po 5-15 lat. O ile się orientuję to sprzedawca, ma sprzedać towar...., a w jaki sposób to zrobi: czy będzie tańczył na ladzie czy opowiadał historie z życia gwiazd i inne pierdoły to jest jego indywidualna sprawa i wszystko też zależy od klienta. Pozdrawiam wszystkich rozczarowanych :)

TylkoTrochęRozczarowany
@dominika 04.09.2018 10:25

Fakt. Sprawa szkoleń jest zastanawiająca. Tyle lat cicho i są... tylko chyba zaczęto nie od tej strony. Niemniej zmiana jest. Zegarki służbowe- super. Jest to element Twojego stroju służbowego, tak jak identyfikator czy krawat u Panów. Nie wiem dlaczego jesteś zaskoczona, że trzeba go oddać :) Widzisz...w dużych firmach jak nasza wymagane są standardy. Te szkolenia mają na celu ustandaryzowanie działań sprzedawców. Zauważ, że każdy z nas ma inne podejście do Klienta- to dobrze. Jednak rozmowę, sprzedaż mamy poprowadzić wg. schematu, bo jest sprawdzony i działa. Odpowiedz sobie sama dlaczego boisz się "przepytywanek" i pragniesz zaufania. To nie jest hejt. Tylko nie dajmy się zwariować. Działania firmy są różne i też z nie wszystkimi się zgadzam. Chcę pracować, zatem głowa do góry, uśmiech naklejam, rękawiczki zakładam i heja banana :D

dominika
@TylkoTrochęRozczarowany 04.09.2018 14:40

boję się przepytywanek, bo zawsze mnie to stresuje, a klient nie chce słuchać moich opowieści z życia gwiazd(spotkałam się z tym nie raz :) )

A
@TylkoTrochęRozczarowany 04.09.2018 14:40

Żałosne

Stefania
@Rozczarowana 29.08.2018 21:25

Proponuje prowizję od sklepu internetowego. Tak chyba jest w Yes. Zamawiasz w esklepie i odbierasz w stacjonarnym, a paragon jest ze stacjonarnego= prowizja dla salonu.

Foczka

Jeśli doszedł w salonach sklep internetowy a klient stacjonarny dla nas jest najważniejszy bo z tego mamy pieniądze a nie z darmowej obsługi.W takiej sytuacji niech nam płacą stałą pensję bez tabelek

Blue

Cieszę się, że podjęłam decyzję o rozstaniu z firmą Apart. Najwiecej uwag mają pracownicy salonów - jednak w Centrali też jest istne szaleństwo. Wymagania, pełno dodatkowych obowiązków, a pensja stoi w miejscu.

CrazyFrog

Witajcie, co możecie powiedzieć o salonach w Avenidzie? Zastanawiam się czego się tam spodziewać... Głównie mam na myśli kierownictwo...

Robocop
@CrazyFrog 14.08.2018 10:42

Omijaj szerokim łukiem... I nie spodziewaj się odpowiedzi bo Poznań to zmowa milczenia.

CrazyFrog
@Robocop 20.08.2018 11:35

Poważnie? Aż tak źle? Podpowiedzcie choć troszkę...

Nick
@CrazyFrog 21.08.2018 17:16

Jest tyle fajnych ofert pracy w Poznaniu. Posłuchaj Robocopa.

Mini
@Robocop 20.08.2018 11:35

O co Wam chodzi??jak widac kierownik który wymaga jest zły !jak cos sie nie podoba to droga jest wolna,możecie zmienić prace a nie siedzicie i tylko marudzicie jak to jest Wam złe .

Robocop
@Mini 21.08.2018 23:39

Oooo.... uderz w stół a kierownik zacznie się bronić...Z wymagającym nie ma to nic wspólnego. Prawdziwych kierowników już nie ma...

Nick
@Mini 21.08.2018 23:39

Dzięki Bogu epizod zawodowy z Apart to już przeszłość :)))

Mini
@Robocop 22.08.2018 03:49

Idź do świetego jak masz problem...albo marudź i wypisuj bzdury bo nie masz odwagi zeby cos zrobić...a kierownik to pewnie tu nie zaglada.

CrazyFrog
@Mini 21.08.2018 23:39

Uważam że nie na nic złego w wymagajacym kierowniku. Taki motor do działania jest potrzebny. Najważniejsze by grupa była zgrana, by każdy się szanował wzajemnie i wtedy każdy dzień w pracy jest milszy :)

Donatello

Szykuje się niezły cyrk z ekspertyzami diamentów. Znowu cedowanie pracy na sprzedawców-a gdzie podwyżki? Jaka odpowiedzialność!A kolejny dział w suchym lasvegas będzie miał mniej pracy bo sprzedawcy zalatwią wszystko od ręki.A co w przypadku pomyłki?Będziemy oddawać z naszych marnych pensji!? Skandal!

Yo
@Donatello 13.08.2018 08:43

Cała prawda nie mam czasu zjeść reklamacji tona nikt nas nie szanuje

Kuki
@Donatello 13.08.2018 08:43

Co to bedzie jak wypowiedzenie z pracy złoży zegarmistrz, złotnik, kierowca? Przykre...

!
@Donatello 13.08.2018 08:43

Cyrk?mało powiedziane,znowu jesteśmy wykorzystywani do granic mozliwośći, ekspertyzy,reklamacje ameów, inne reklamacje,ja to się tak zastanawiam czego my jeszcze nie robimy,może grawerki na salon i będziemy biżuterię i zegarki grawerować ,i te szkolenia ,na salonie nie przypominające szkolenia tylko przepytywanie i wystawianie ocen.Momentami brakuje czasu na posiłek ,który nam się należy,ale kto się tym przejmuje....

Donatello
@! 14.08.2018 07:52

He he ja maszynkę do grawerowania na salonie przeżyłem już aparcie .......

Ja znowu ja
@Donatello 13.08.2018 08:43

Juz widze klientow zdenerwowanych ha ha ha. Przy informowaniu o mozliwosciach wymiany co mamy mowic od reki czy po przeliczeniu a moze ,, bedzie to zalezalo od ... Kogo ? Najpierw przeliczac mase diamentow? Jak beda slady uzytkowania i wyslemy do centrali, ktora stwierdzi ze nie ma sladow bo tak juz bywalo to co? Klient powie ze jestesmy debilami?

Zainteresowany

Czy ktoś wie czy jest rekrutacja na śląskie salony i jaka jest atmosfera w nich

?
@Zainteresowany 04.08.2018 22:49

Na stronie Apartu w zakładce kariera są bieżące info na temat rekrutacji,a atmosfera w salonach jest wszędzie podobna

Anulinka
@Zainteresowany 04.08.2018 22:49

Ja wysyłam cv na śląskie salony od 3 lat. Nic z tego. (usunięte przez administratora)

Zainteresowana

Chciałabym się dowiedzieć o pracy w Suchym Lesie na dziale złoto? Jak atmosfera? Przerwa w pracy, o której godzinie? Dziękuję

sr
@Zainteresowana 24.07.2018 11:29

Trudno powiedzieć nawet nie wiadomo jaka pensja tam jest

Astor
@Zainteresowana 24.07.2018 11:29

@Fama 09.05.2018 23:30 No aż się prosi o refleksje w stylu: pracodawco szanuj pracownika swego bo jutro możesz mieć gorszego. Może warto wysilić się chociażby na zachowanie pozorów że zależy nam na naszych robolach. Dać jakieś dodatki tym najdłużej pracującym, nie zmuszać ich do chodzenia non stop w plastikowych uniformach, gorszych niż maja firmy sprzątające galerie. Trochę zaufania-to nie są idioci którzy przyjdą do pracy w krótkich spodenkach. To są setki osób ( a doliczając rodziny, tysiące )które mogą zrobić firmie dobrą reklamę. Tak się firma boi każdego klieta-krzykacza a nie liczy się z opiniami setek ludzi?

Inez
@Zainteresowana 24.07.2018 11:29

Czy ktoś może mi powiedzieć prawdę ,jak jest na dziale produktywnym.

Aśka

Zwolniłam się. Nigdy bym tam nie wróciła. Nie pozwolę sobą pomiatać, zaniżać moją wartość i nie pozwolę na wywoływanie we mnie wyrzutów sumieniami nie zgadzam się na totalną orkę i zabieranie mi dni wolnych. Sama praca? mój sąsiad Ukrainiec w fabryce ma lepiej ustawione zmiany, wolne weekendy, długi urlop by pojechać do rodziny. W aparcie wzięcie urlopu graniczy z cudem , można dostać ale nie w wakacje bo za krótko pracuję żeby zasłużyć na urlop w lecie. Wtf? Jak masz dzieci nie idź do Apartu. Zero szkoleń produktowych, ludzie ze stażem 15 lat nic nie umieją , nie mają czasu usiąść i poczytać . Presja jest nawet na przerwie na jedzenie , pytania ile będę jadła bo trzeba nowy zwrot robić , można dostać wrzodów. Pensja jak na kasie w biedronce, wiem bo mam ciotki w tamtej firmie.Nie nie i jeszcze raz nie.

Lol
@Aśka 31.07.2018 09:02

Ciotka w biedronce napewno narzeka na kręgosłup walczy z towarem na paletach a ty masz towar w kopertach nie porównuj pracy w tej sieci idź do biedny to pogadamy

Pelaśka
@Aśka 31.07.2018 09:02

Wiolka to ty ? !

Ggggg
@Aśka 31.07.2018 09:02

Masz racje...wieczna sr......a...co niektorych i zadecie....trzeba sie stad zawijac....nie mowiac o pieniadzach....coraz mniejsze....i jeszcze kolczing.....kon by sie usmial...na nic czasu....tylko orac....

Rekrutacja

Witam . Jak wygląda praca w suchym lesie w dziale produktowym- srebro chciałabym zasięgnąć Waszej opinii bo dostalam tam oferte pracy. Pracy sie nie boje jak wyglada atmosfera i cala reszta zwiazana z pracą w tym dziale? Może Ktos z Was pracuje, pracowal na tym dziale?? Pozdrawiam

vel
@Rekrutacja 16.07.2018 14:50

Witam.A w jakim systemie godzinowym będziesz pracować ? Czyli od której godziny? Pozdrawiam

Rekrutacja
@vel 16.07.2018 15:16

Od 7:20 do 15:20

vel
@Rekrutacja 16.07.2018 18:28

Godziny pracy w sam raz i ranna zmiana .Ja właśnie rozważam złożyć cv do Suchego lasu naprodukcje

vel
@Rekrutacja 16.07.2018 14:50

Przeważnie opinie negatywne są tutaj z salonów sprzedaży itp nie zauważyłem zbyt duzo opini na temat produkcji

Stefania
@vel 16.07.2018 19:51

Bo tam od razu będą wiedzieć kto im napisał nieodpowiednią opinię ;-)

Fama

A co w tej wspaniałej firmie z badaniami okresowym, czy raczej ich brakiem? To żałosne, że ''nie stać'' ich na zwykłą morfologię i podstawowe badania.

Z.
@Fama 09.05.2018 23:30

Oczywiście. Taki szacunek dla pracownika . Zawsze można godziny wymienić.

Były
@Fama 09.05.2018 23:30

Można zgłosić do Państwowej Inspekcji Pracy. Oczywiście jest to kolejna oszczędność braci Rączyńskich.

Wieloletni pracownik
@Były 22.06.2018 19:38

Jakto nie ma badań okresowych? Z tego co wiem to są. Innym tematem jest robienie ich w dni wolne od pracy...

Maciej
@Wieloletni pracownik 29.06.2018 21:16

Nie musisz badań robić w swoim dniu wolnym, to są Twoje godziny pracy, tylko po badaniach musisz się wstawić do roboty. ..

Sara
@Fama 09.05.2018 23:30

To chodzicie w dzien pracy na badania????? w loprzedniej przcy to bylo normalne, ale od czasu apartu zawsze w dzien wolny... Nakaz

Lara
@Sara 06.07.2018 08:11

Nie, w dniu wolnym.

Wieloletni pracownik
@Lara 06.07.2018 21:14

Salony, w których jest mała ilość pracowników napewno wiedzą o czym piszę. Nie może być mniej niż dana ilość osób w pracy. A badania zrobić trzeba. O odbiorach nadgodzin nie wspomnę, wieczne kombinowanie kiedy ewentualnie można., nigdy kiedy potrzebujesz... A L4? Lepiej nie chorować bo po prostu koleżanki i koledzy będą musieli za Ciebie przyjść w swój wolny dzień. Napewno będą Cię za to kochać... Taka prawda...

prosto
@Wieloletni pracownik 07.07.2018 01:14

Diagnoza: zbyt mała ilość pracowników. Kierownik powinien zgłosić problem do regionalnego, jeśli tego nie robi pracownicy zgłaszają że kierownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Niewystarczająca liczba pracowników w sytuacji gdy mają oni pełną odpowiedzialność finansową , podpisane weksle, świadczy nie tylko o braku wyobraźni ale jest wręcz umyślnym narażaniem firmy i pracowników na straty. Nie należy także zapominać o braku ochrony.

Astor
@Fama 09.05.2018 23:30

No aż się prosi o refleksje w stylu: pracodawco szanuj pracownika swego bo jutro możesz mieć gorszego. Może warto wysilić się chociażby na zachowanie pozorów że zależy nam na naszych robolach. Dać jakieś dodatki tym najdłużej pracującym, nie zmuszać ich do chodzenia non stop w plastikowych uniformach, gorszych niż maja firmy sprzątające galerie. Trochę zaufania-to nie są idioci którzy przyjdą do pracy w krótkich spodenkach. To są setki osób ( a doliczając rodziny, tysiące )które mogą zrobić firmie dobrą reklamę. Tak się firma boi każdego klieta-krzykacza a nie liczy się z opiniami setek ludzi?

z mostu
@prosto 26.07.2018 22:11

Przy braku ochrony i pełnej odpowiedzialności finansowej, niedobory personelu na salonach to niechybnie, prędzej czy później oznacza kłopoty. Niestety kłopoty dla szeregowych pracowników. Oczywiście w takiej sytuacji ( kradzież) każdy sąd podważy zasadność roszczeń finansowych pracodawcy wobec pracowników (i podpisana odpowiedzialność finansowa tu nie pomoże).

Perepeć

Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego jeśli jestem na urlopie który mi się należy firma zabiera mi za to kase z wypłaty i to nie mało...??

Wieloletni pracownik
@Perepeć 14.07.2018 15:56

Nigdy w życiu tego nie zrozumiałam

Ja wiem
@Perepeć 14.07.2018 15:56

To proste. Urlop jest wyliczany na podstawie średniej z ostatnich 12 m-cy. Jeśli rok był słaby a ty idziesz na urlop w miesiącu gdzie akurat utarg jest niezły to wiadomo że tracisz. W drugą stronę też to działa, dobry rok a miesiąc słabszy lub akurat obniżyli prowizję-zyskujesz. Prosta matematyka. Takie przepisy, nie wymysł firmy.

Nick
@Perepeć 14.07.2018 15:56

Podstawy matematyki i Kodeksu Pracy......

prosto
@Perepeć 14.07.2018 15:56

A bo mogą.Polskie prawo pracy Cię nie chroni.

r2

Witam.Oprócz wynagrodzenia zasadniczego w apart jest premia miesięczną lub premia świąteczną itp. Chodzi o centrale wydziały produkcji w Suchym lesie ?

Prosto
@r2 17.07.2018 13:50

Nie ma czegoś takiego jak premia-przez cały rok masz podstawę plus prowizja z tabelki-żadnych premii dla pracowników salonu nie ma i nie bylo.

Adunia

Witam, Czy w tej chwili sa przeprowadzane jakieś rozmowny kwalifikacyjne ?

mel
@Adunia 18.07.2018 08:17

Na jakie stanowisko?

remix

W Suchym lesie na produkcje tylko kobiet szukają czy mężczyzn tez ?.Pozdrawiam

Zainteresowana

Witam Jak wyglądaja zarobki dział produktowy Apart? Najniższa krajowa czy coś wiecej? Dziękuję z góry za odpowiedź.

Fiszd

Staram sie o prace w dziale produktowym w Aparcie Suchy Las . Czy warto ??

Nina

Witam. Staram się o pracę fakturzystki W tej firmie. Czy jest ktoś kto pracował na tym stanowisku, jakie warunki? Pozdrawiam.

Wieloletni pracownik z central

Od jakiegoś czasu szukam innej pracy.Wymagania,wymagania i raz jeszcze wymagania i tylko słyszy się ze teraz trzeba pracować na 200% i tak cały rok w szalonym tempie.A jak się nie wyrabiasz to uważaj bo usłyszysz ze sobie złe prace organizujesz.A pensja za takie wyrywanie rak mizerna.Ponadto wieczna walka o urlop latem a jak się nie ma dzieci to Ci zostaje maj bądź wrzesień.Wiecznie niezadowolona mina kierownika który na każdym kroku potrafi puszczać swoje niewybredne komentarze na temat innych.Gdzie pakiety socjalne?Gdzie opieka medyczna?Gdzie paczki czy premie na święta? Jeżeli ktoś chce zmarnować swój potencjał to praca w sam raz!Uciekam czym prędzej bo rynek pracy otwarty i na Aparcie świat się nie kończy!

Stefania
@Wieloletni pracownik z central 04.06.2018 22:41

Nie bój się zmiany. Ja zmieniłem i nie żałuje.

Były pracownik centrali
@Wieloletni pracownik z central 04.06.2018 22:41

Niestety to firma, która szuka wyłącznie miernych ale wiernych pracowników. Nikt normalny tam dłużej nie wytrzyma.

Zmartwiony

To jaki mają w tym cel ze dają 200 zł plus prowizje. Mniejsze składki płacą czy o co chodzi?

Były pracownik centrali
@Zmartwiony 11.06.2018 07:11

Po ostatniej kontroli ZUZ'su stwierdzili, że to zupełnie legalny sposób na cięcie kosztów. Niech ktoś to zgłosi do Państwowej Inspekcji Pracy, bo mi się już nie chce z nimi walczyć. Od roku jestem szczęśliwym pracownikiem normalnej firmy. Oczywiście nie wypłacili mi połowy ostatniej wypłaty - zupełnie legalnie.

?

Czy na wszystkich salonach jest tak ubogie zatowarowanie w ostatnim czasie???Czy ktos zna powód?

007
@? 21.06.2018 09:12

Czechy.....

Przy Nadziei

To nie ona. Jak bym była nią to nie pytała bym o to bo juz bym wiedziała

Przy Nadziei

Przedłużyli mi umowe na rok a okazało sie ze jestem w ciąży. Jak wygląda l4 w Aparcie i ewentualny zasiłek. Był ktoś w takiej sytuacji jak na umowie jest 200 zł a reszte jakies prowizje. Jak Zus mnie przejmie to mi zapłaca od 200 zł czy tez od calości?

Krzyś
@Przy Nadziei 11.06.2018 08:38

Justyna to Ty? znowuś w ciąży? masz końskie zdrowie

Zmartwiony

O co chodzi z tą wypłata 200 zł a resztę prowizja? Czy jak zachoruje i na l4 pójdę do mi policzą 80% od 200 zł

Bez stresu
@Zmartwiony 10.06.2018 15:43

80% ze średniej z ostatnich 3 miesiacy. 200+ plus prowizja od utargu więc średnia luczona od całości wynagrodzenia.

Xyz

Proszę o opinię dotyczącą zarobków.. pozdrawiam

Jack
@Xyz 05.06.2018 16:08

2200-3200 zależy od salonu

Stefania
@Jack 06.06.2018 09:30

3200 to chyba kierownik

Ula
@Stefania 06.06.2018 21:57

Raczej nie kierownik

Nick
@Xyz 05.06.2018 16:08

Wynagrodzenia bardzo niestabilne. Niby uzależnione od wielkości sprzedaży ale jak sprzedasz za dużo, centrala obcina prowizje bez słowa tłumaczenia i tracisz setki złotych. Cięcie tabeli prowizyjnej tuż przed grudniem, gdy trwają "żniwa" to standard. Reasumując motywacyjny system wynagrodzeń to wielka ściema.

Lp
@Nick 07.06.2018 23:08

Prawda zero motywacji im więcej sprzedajesz to mniej zarobisz

O!
@Xyz 05.06.2018 16:08

Zarobki są bardzo zróżnicowane( niestety) w jednym salonie pracownik zarobi powyżej 3 a w salonie innym tyle samo zarobi kierownik,a są równiez salony gdzie wyciągniesz ledwo 2,choćbyś na głowie stanął.

Stokrotka

Panie M.S. przyjeżdżaj do Torunia zrobić porządek w jednym salonie

Alonso
@Stokrotka 18.05.2018 17:01

Nic nie dygaj stokrotka bo jak zwykle wszystko będzie zamiecione pod dywanik ;) ... tak wygodniej

Stokrotka
@Alonso 18.05.2018 20:29

mam nadzieję, że nie tym razem. zbyt długo to trwa, a zapewne w/g koordynatora jest pewnie wszystko OK. Czy ktoś z Suchego Lasu to czyta, podobno tak, więc prosimy o jakąś reakcję.

Xyz
@Stokrotka 20.05.2018 20:50

A co się dzieje w Toruniu? Pochwalcie się.

Stokrotka
@Xyz 20.05.2018 22:51

Zdradzę tylko, że nie jest to mężczyzna ????

Ssssyk
@Stokrotka 02.06.2018 10:28

Jaka żenująca ciuciubabka ... A kolor włosów i nr buta jaki ma? Bez sensu takie żale na zasadzie coś wiem , ale cicho sza. Po co pisać posty, które są o niczym, o nikim i tylko ich autor wie o co chodzi?

Stokrotka
@Ssssyk 04.06.2018 11:04

Pracujesz w Aparacie, czy tylko trollujesz? Może jesteś z centrali ?

Ssssyk
@Stokrotka 04.06.2018 20:13

A w czym upatrujesz się trollowania? W krytyce Twojego postu? A jak jestem z Centrali ,to co opiszesz dokładniej na forum problem??? No chyba tak. Przecież pierwszy post był skierowany do zarządzających. Spokojnie, wyluzuj i przeczytaj sobie wszystko od początku do końca;-)

Zostaw opinię o Apart Sp. z o.o. - Suchy Las

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Apart Sp. z o.o.