Dobre call center. Najlepsze z tych, w których sobie dorabiałam. Zero stresu o zarobione pieniądze i co bardzo ważne w tej branży: KADRA SPOKOJNA, bez krzyku i wrzasku, pomocna. Jasne zasady.
Atmosfera i pieniążki na plus. Praca monotonna.
Tak właśnie jest, ale jeśli się "wkręcisz" w rozmowy, to przestaje być tak monotonnie i czas szybciej zapierdziela.
Dzień dobry, przepracowałam tu ładny kawałek czasu (ponad 2 lata) i tak wspominam z łezką w oku starając się pamiętać tylko to co dobre: śmieszne rozmowy na papierosku czy w stołówce, sympatyczną i kompetentną kadrę, koleżanki (z niektórymi utrzymuję kontakt do dziś, jak z na przykład (usunięte przez administratora)) niemałe (jak na call center) zarobki, piwko po pracy :)) coby zwilżyć nadwyrężone gardło... Jasne, że czasem zaciskało się ze złości zęby ale generalnie NIE ŻAŁUJĘ. Doświadczenie w rozmowach teraz procentuje.
Jeśli pracujesz to zarabiasz. Tak właśnie jest w vc. Proste.
Lublin rozmowa. Przychodzisz na umówiona godzinę mówią Ci ile się zarabia ile pracuje że każdy jak chce chodzi. I ogólnie czy jesteś zainteresowany pracą. Jak tak to umawiasz się na szkolenie. I tyle. A i czy masz jeszcze jakieś pytania do tej osoby co to prowadzi.
Zero pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Wszystko można ogarnąć, tylko trzeba chcieć. Kadra pomocna a praca nie należy do bardzo trudnych. Męczy nieco powtarzalność. Generalnie 4 na 6.
Dobra firma, sympatyczna ekipa.
Trudno o lepsze call center. Praca dla niektórych trudna. Dla innych łatwa. Najlepsi sporo mogą zarobić. Takie są fakty.
Stabilizacja. Pieniądze. Ludzie. Miejsce. Praca. Kto szuka ten znajdzie. Ja znalazłem w Veronie.
Tak naprawdę - w żadnej firmie telemarketingowej - praca nie jest leciutka. Ważne więc są takie "pobocza" jak: 1. Rodzaj projektów. 2. Jakość kadry. 3. Lokalizacja biura. 4. Terminowość wypłat. 5. Zarobki. Te wszystkie elementy są w Veronie Consulting na plus. Pracowitym szczerze polecam.
Lepiej - w tej branży - nie jest nigdzie.
Najlepsze call center w jakim pracowałam, nim porzuciłam telemarketing. Polecam, można się wiele nauczyć, przydatne tak w życiu jak w CV.
Do tej pracy trzeba się przyzwyczaić, na początku lekko nie jest, to praca dla pracowitych. Po kilku dniach wpada się we właściwy rytm i przynosi to efekty. Kadra pomocna, nie stresująca.
Ta firma to dla wielu jedyne wyjście by godnie żyć. Praca może i nie leciutka i nie zawsze przyjemna ale na pewno opłacalna. Warto spróbować.
Na początku to było @!$#%^$^&!!! :) ale z dnia na dzień coraz lepiej. Firma uczciwa o czym się przekonałam po 1 wypłacie. Teraz jestem jedną z najlepszych i naprawdę nie mogę narzekać. Każda praca męczy. Wolę takie zmęczenie niż męczyć się bez pracy.
Traktowałam pracę tu jako wyjście awaryjne... I tak jestem już 3 rok. Nie narzekam. Dobre pieniądze i życzliwe kierownictwo.
Wspominam z uśmiechem. Polecam.
Kłamstwo często jest wielosłowne. Napiszę więc krótko: dobra firma.
Dobre call center. Przetestowałam w trudnych chwilach i wiem, że nie ma problemu tak z kasą jak z prostymi, niesprzedażowymi, projektami.
Ja na Verone zlego slowa nie moge powiedziec. Zarabialem, nie tyle co teraz, ale gdyby nie Verona to nie bylbym tu gdzie jestem. Duzo sie nauczylem i odpornosci nabralem. Pozdrawiam Ludzi w Firmie.
Tu mnie chcieli i mogę zarabiać. To najważniejsze. Nie żadna wykańczalnia nie spełnienie marzeń ale p r a c a i możliwość zarobku. Mogę tylko podziękować.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w VERONA CONSULTING SP Z O O?
Zobacz opinie na temat firmy VERONA CONSULTING SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w VERONA CONSULTING SP Z O O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy VERONA CONSULTING SP Z O O?
Kandydaci do pracy w VERONA CONSULTING SP Z O O napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.