brak logo

BUDIMEX-DROMEX

Warszawa

Opinie o BUDIMEX-DROMEX

man 2008-09-20 10:50:48
Pracowałem/łam od 1.2005 do teraz
Słowa kojarzące się z Budimex Dromex SA (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):solidna, warta polecenia
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... .na dobrym poziomie
Atmosfera i ludzie tam pracujący są mili
Od jakiej stawki można negocjować pensję? 3500
Najbardziej podobało mi się w Budimex Dromex SA: rozwoj
Najbardziej nie podobało mi się w Budimex Dromex SA:ciezka praca i koniecznosc pozostawania po godzinach
kris 2008-09-25 15:38:49
hej a co ty tam robiłeś?
stefan 2008-09-25 15:52:59
a szukales ogloszen na stronie?
Koniu 2008-10-30 20:14:46
Zdecydowanie masz racje potwierdzam twoje slowa na tym rynku trzeba uwazac
anonim 2009-01-30 14:02:32
kazdy tam robi co chce i jak chce!
1
anonim 2009-02-21 22:54:16
mój mąż tam pracuje od niedawna i jest zachwycony (oczywiście wynagrodzeniem)
niezalezny 2009-02-28 08:58:34
witam chcac ustosunkowac sie do twojego postu najlepiej pasuje tu okreslenie postaraj sie odpowiedziec , zreflektowac nad bardzo waznym zagadnieniem
jak za partactwo mozna zaplacic , jak czegos sie podejmujemy to powinismy to wykonac rzetelnie reakcja firmy bardzo dobra a co do twojeo kolegi to moze niech nastawi sie na budowanie krzywych domkow jest na to wziecie nowy trend tak wiec pozdrawiam
anonim 2009-03-01 22:57:30
Cześć szukam pracy jako kierowca mam prawo jazdy BE,CE,DE praktyka 10 lat uprawnienia ADR + Cysterny najbardziej by mnie interesowało w Anglii w mieście Warrington lub niedaleko [usunięte przez moderatora]
anonim 2009-03-02 09:59:44
Jak żle zrobili robotę, to dlaczego mieli dostać kasę?
anonim 2009-03-02 16:12:55
Hmm krzywo wybudowali to sie nie dzieiw,ze im nie zaplacono.
aleksandra 2009-03-09 19:44:43
chcialabym jeszcze zapytac, może śmieszne to pytanie wiem ze kazdy zbiera inaczej i w innym tempie ale ile mniej więcej skrzynek jest w stanie uzbierać dziennie przeciętna osoba?
anonim 2009-03-12 12:34:44
na kogo ? chyba na tych co krzywo wybudowali . Jaka praca taka placa - tu u mnie tez placa bylaby zerowa
anonim 2009-03-31 19:42:03
troche tam czasu bylem i dzis powiedziałem dosy....
anonim 2009-04-08 10:25:01
Budimex Dromex SA. to solidna, profesjonalna jednostka. Przedsiębiorstwo o ogromnym potencjale. Praca dla tego podmiotu to ogromne wyzwanie dające jednak bardzo dużo satysfakcji.
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako bardzo duże, satysfakcjonujące na każdym szczeblu kariery.
Atmosfera i ludzie tam pracujący są otwarci i życzliwi. Wspaniały zgrany zespół.

Najbardziej podobało mi się w Budimex Dromex SA wiara Spółki w możliwości własnego zespołu oraz wspierające rozwój zasady zarządzania.
hmmm 2009-07-21 22:34:59
Kupiłem od budimexu pewien zakres robót. Juz od pierwszych chwil współpraca układa się fatalnie. Płatności miesięczne do kitu. Dostarczaja material, ktory nie nadaje sie do prawidlowego wbudowania. Za braki wynikow laboratoryjnych obciażają oczywiście nas.
olsztyniak 2009-12-27 15:17:26
gadacie głupoty
zbychu 2010-04-16 20:23:23
Witam, jak można dostać sie do pracy w budimex ?! jestem absolwentem Ochrony Środowiska na kierunku Inżynierii Środowiska. Czy wiecie moze, czy jest wolny jakiś etat?!
anonim 2011-04-27 10:15:04
Pracowalem w bxdx kilka lat na budowie i sama atmosfera pracy zalezy wylacznie od osob na budowie.
Ja mialem fajna ekipe, ale wiekszosc odeszla bo zarobki w innych zachodnich firmach zdecydowanie wyzsze.
Jesli godzisz sie pracowac min 10 godzin dziennie + dyzury, weekendy itd to mozecie smialo slac CV... ale jesli troche sie szanujesz i cenisz, i nie dasz sobie wmowic ze \"na budowie tak sie pracuje\" zastanów sie dwa razy...
2
nowy 2011-05-11 12:28:41
Panowie poproszę konkretnie - od tego jest ten portal. Ile za godzinę jako operator maszyn ciężkich np. koparki, a ile ma pomocnik?
3
dziekujący 2012-02-24 19:06:54
Miałem z nimi podjać współprace dotyczacą wykonaia robót ciesielskich poszukam innej firmy
Ada 2012-03-02 11:49:56
Czy Budimex Nieruchomości Sp. z o.o. to ta sama firma?
1
do: man - 2008-09-20 10:50:48 2012-05-24 15:19:58
Hmmm. chyba muszę pogadać ze swoim facetem bo twierdzi, że zarabia miesięcznie 1500 zł......
pracownik 2012-08-02 13:24:58
anonim1 - 2012-07-13 22:34:39

banda [usunięte przez moderatora] w 40c upale nie dawali ludziom wody jak [usunięte przez moderatora] za to sami w biurze mają wszystko !!! (kawa,napoje,itp) przy barakach brak wody do mycia ludzie pracujący w delegacji nie dosc ze musza dojechac na kwatery za wlasny koszt dodatkowo musza sobie wykupowac bilety miesieczne zeby z kwatery dojechac do pracy ciekawi mnie tez z kat biora pieniadze na ((IMPREZY)) poza tym wynajmuja kwatery ktore sa zwyklymi norami dla siebie wynajmuja luksusowe mieszkania odradzam wszystkim prace w tym [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] u bo na stare lata zrobia z was kaleki !!
I tu się zgadzam. BANDA [usunięte przez moderatora] a największy z nich to [usunięte przez moderatora].
Kilka lat wraz z kompanami budowaliśmy sławną trasę S8 w Warszawie. Najdroższą. Zarobiliśmy dla Budimexu KUPĘ kasy więcej niż sobie zakładali. Mieliśmy dostać super fajną premię za nasze poświęcenia i liczne wyrzeczenia podczas realizacji kontraktu. I co??
I oczywiście zarząd wypiął na nas [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ę. Żeby było śmiesznie [usunięte przez moderatora]poproszony o wyjaśnienie takiej a nie innej decyzji odpowiedział w sposób godny [usunięte rzez moderatora] z pola a nie człowieka na takim stanowisku. NIE I JUZ......
Nie dajcie się omamić tymi wszystkimi \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"och i ach\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" podczas rozmów kwalifikacyjnych. Na początku złote góry a potem nic. Miłych ludzi juz tu nie ma (kiedyś byli). Teraz to sami[usunięte przez moderatora], jednym słowem sami służbiści.
Tyle na temat Budimexu.
2
anonim1 2012-09-04 20:27:15
mam pytanie czy brak wam odwagi aby dopisać opinie na temat budimexu??!!
gosciu 2013-03-03 20:07:01
kilka lat wsecz to porzadna firma byla sam mialem chec u nich pracowac nawet kontrakty zagraniczne mieli dewizy to hoohoo [usunięte przez moderatora] byli co tam pracowali przechodzilem w warszawie na stawki piekny obiekt tam maja jak u nich sie pracuje obecnie prosze niechktos napisze pozdrawiam
2013-10-12 14:16:43
mam pytanie jak jest w udimexie,jaka praca jako kierowca,ile godzin jaka pensja.bo auta to widze nowe sa.przyjmuje sie teraz na akcje zima.prosze o info.
2
. 2014-02-07 11:15:53
Ktoś wie jak teraz płacą w dziale projektowym?
3
gosciu 2014-02-09 16:32:04
dzieki za odpowiedz o kontraktach to zapomiec jak i o wszyskim w tym kraju 0 pracy 0 jakis perspektyw a moze putyn niech tu zasiadzie to powruci normalnosc hahaaa on i ekologow zalatwi i bizmezmenow on nie bawi sie konkretny gosciu kiedyc mialem mozliwosc z nim jecjac kurierskim pociagiem z warszawy wscodniej do berlina facet do rzeczy
2
Julita,koltynski 2014-09-12 17:53:00
Niesolidna firma,jedna z najgorszych.Odradzam.
jaaa 2014-11-27 13:43:07
Współpraca z tą firmą jest koszmarna. Wymyślają koszty. Nie płaca pieniedzy podwykonawcom. Ja zbankrutowałem przez tę firmę. Wcześniej 10 lat na rynku dawałem radę a przez tych bandytów zbankrutowałem. Nie polecam współpracy ztymi ludźmi.
xx 2014-12-03 07:54:37
swiadczylem uslugi dla budimex dromex platnosci terminy rewelacja przez rok pracy zadnego poslizgu moze teraz cos sie zmienilo
pracownik 2015-01-11 10:09:59
na rozmowie kwalifikacyjnej- złote góry, premie, dni wolne za nadgodziny
w realu- praca po nocach za frajer, wyścig szczurów, premia? może na następnym kontrakcie
1
qwerty 2015-01-28 10:53:06
Wie ktoś jakie są widełki płacowe dla Analityków w Budimexie (centrala). Pi razy drzwi.
Felix 2015-02-09 16:39:47
Pracowałem w firmie parę lat na stanowisku tzw. Menagerskim praca jest ok jeśli sie trafi na dobry zespół i przełożonego jeśli masz pecha zapomnij o premii i bonusach ogólnie nie jest źle ale są lepsze firmy zdecydowanie lepsze
Godziny pracy nienormowane w praktyce oznaczają od rana do nocy pensja jak wynegocyjesz przy podpisywaniu umowy jak jesteś pracownikiem zapomnij o podwyżkach
lerek 2015-03-21 01:25:40
nie wiem czy słyszeliście , ale jeśli nie to warto sprawdzić na stronie Budimexu, że szukają oni w tej chwili kilkuset nowych osób do pracy. Widać po nich że budownictwo będzie się w tej chwili odradzać i że ludzie po studiach będą mieli łatwiej o pracę w swoim zawodzie, bo ostatnimi czasy było już z tym naprawdę ciężko.
miko 2015-04-03 09:21:52
Budimex zatrudnia firmy podwykonawcze ,pracowalem w jednej firmie mialo byc tak pieknie do pierwszej pesi !praca nienormowana nawet i wniedziele kazal pracowac dzienie po 12 godzin tam firmy podwykonawcze oszukujom i nieplacom
gość 2015-05-08 08:53:59
DZIADOMEX i tyle w temacie
łysy 2015-06-17 08:01:19
Rekrutują cały czas ogłoszeń na stronie przynajmniej 100 co oczywiście świadczy o super pracy w tej firmie jak by było tak cudownie to faktycznie nie poszukiwali by tylu pracowników - ludzie zwalniają się tam masowo praca od rana do nocy + weekendy w imię BX dziękuję bardzo jest wiele innych naprawdę dobrych firm a przede wszystkim szanujących pracownika
wiem pracowałem tam
2
balon 2015-08-12 11:38:53
Jest coraz gorzej. Wymyślają różne rzeczy, żeby nie zapłacić, a wręcz jeszcze każą sobie płacić kary. Współpraca z tą firmą jest koszmarna. Wymyślają koszty. Nie płacą pieniedzy podwykonawcom. Zmieniają cyferki na umowach, normalny bantytyzm w biały dzień i nie ma na to rady. Ile firm już tak przerobili? Firma budująca Ikea chce wysokie premie przejeżdżając się na podwykonawcach!!!
3
aniajurek50@o2.pl 2016-07-18 21:58:42
pracowałem w firmie w 1990 r.Kontrakt LIBIA jako kierowca niedaleko SIDI AS SID TARHUNA.
WSPOMINAM TEN OKRES NIE TYLKO Z SENTYMENTEM. JEZDZIŁEM WYWROTKA "MAN". ZALICZYŁEM TOBRUK Z CZEGO SIE CIESZE. CIEKAWY JESTEM CZY FIRMA BUDUJE COŚ ZA GRANICA ?
DUŻO MOZNA BY PISAĆ POZDRAWIAM JUREK
Zostaw swoją opinię o BUDIMEX-DROMEX - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BUDIMEX-DROMEX