Hejka, czy ostatnie nabory dla Specjalisty ds. obsługi gracza faktycznie były publikowane gdzieś w lutym? Taka ofertę znalazłam i się zaciekawiam tematem. Czy ktoś kto już ma prace na tym stanowisku przetestowana opowie mi o niej nieco więcej? Widziałam, że jest opcja zdalna a ktoś pisał jeszcze niedawno o słabszej sytuacji w biurze, czy jak robi się z domu to ma się ograniczony dostęp do zespołu? jak współpraca wtedy wygląda?
Dostęp jest taki sam przez komunikatory online. Praca nie jest w pełni zdalna już ponieważ zarząd stwierdził że przenoszą część pracy do stolicy i dlatego posypały się zwolnienia ogólnie atmosfera w teamie była super ale psuł ja sam manager :)
Odradzam każdemu kto szuka stałej pracy i możliwości rozwojowych w tej firmie!!!! Zwłaszcza manager customer service jest zdradliwy raz zapewnia że wszystko jest okej i zależy mu na długiej współpracy by w krótkim czasie podkopywać pozycję pracownika w zarządzie i wywalczyc jego zwolnienie mimo dobrych wyników indywidualnych.
Jestem pracownikiem od jakiegoś czasu zdecydowanie nie polecam. Dokładanie obowiązków które nie idą w parze z podwyżkami to standard.
Hejka. Jako kto tam pracujesz? Powiedz, czy na rekrutacji uprzedzali, że mogą dołożyć obowiązków czy nie było o tym mowy. I to już na stałe czy tylko okresowo? A zmian ile tam jest?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Betfan Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Betfan Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Betfan Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!