Dobry pracodawca to jedno ale jak widzicie to nie ma maruderów w firmie, jest taki spokój na forum!
Jeśli chodzi o LaSer Contact Polska Sp. z o.o. to jest naprawdę fajnie z wielu względów i to dość wazna sprawa, należy o tym pamiętać i tyle, nie dać się ponieść
Adam, jeżeli chodzi o szkolenia - firma nie inwestuje w tego typu szkolenia. Nie daje również możliwości zrobienia jakichkolwiek certyfikatów czy nauki języków obcych. Brak możliwości nauczenia się czegokolwiek innego niż technik sprzedażowych i kontaktu telefonicznego z klientem, więc jeżeli masz jakieś większe ambicje, to daruj sobie tą firmę:) więcej opinii na temat Armatis-LC Polska możesz znaleć tutaj: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,951066. Raadzę się dokładnie z tym zapoznać zanim zaczniesz współpracę z tą firmą, większość negatywnych opinii jest prawdzwa więc zapewniam Cię, że czas spędzony w tej firmie jest czasem straconym niestety. Pozdrawiam:)
Adam, jeżeli chodzi o szkolenia - firma nie inwestuje w tego typu szkolenia. Nie daje również możliwości zrobienia jakichkolwiek certyfikatów czy nauki języków obcych. Brak możliwości nauczenia się czegokolwiek innego niż technik sprzedażowych i kontaktu telefonicznego z klientem, więc jeżeli masz jakieś większe ambicje, to daruj sobie tą firmę:) więcej opinii na temat Armatis-LC Polska możesz znaleć tutaj: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,951066. Raadzę się dokładnie z tym zapoznać zanim zaczniesz współpracę z tą firmą, większość negatywnych opinii jest prawdzwa więc zapewniam Cię, że czas spędzony w tej firmie jest czasem straconym niestety. Pozdrawiam:)
Staże sa z założenia płatne, to praktyki sa bezpłatne. Ja obecnie jestem jeszcze studentem, to znaczy mam status studenta, ale zajęć jako takich nie mam na uczelni. Powiedzcie mi proszę jak tutaj jest z rozwojem pracownika. Czy firma inwestuje w szkolenia, daje możliwość zrobienia certyfikatów, nauki języków?
Teraz jest to Armatis LC A co do tych oszustów szybko ich zwolnili a teraz sobie nie pozwalają ;)
Np mówili że dostaną hbo albo Canal+ za darmo na cala umowę a w praktyce musieli po 2-3 miesiącach płacić. Mówili że promocyjny abonament będzie przez 2 lata a po pól roku cena rosła o 20zl i to wystarczalo. Szczególnie jak potem dzwonił ktoś kto nie oszukiwal i dawał te same oferty ale właśnie z pakietem promocyjnym tylko na próbę i cena niższa na pól roku np. Może potem się coś zmieniło ale nie wiem bo odszedłem. Jak konczylem pracę to chodziły plotki ze przez oszustwa nc+ chce rozwiązać z nimi umowę ale nie wiem jak to się skończyło.
Pracowałem w LC prawie pół roku. Większość liderów była spoko przynajmniej na początku, bo potem kilku odeszło i nowoprzyjeci już strasznie zadzierali nosa. Pracowałem uczciwie, nie oszukiwalem klientów, do czasu drastycznego obnizenia czasu przerwy miescilem się w limicie, ale ledwo wyrabialem 1000. Potem zaczeli obcinac podstawowa pensje za przerwy (co jest niezgodne z prawem) a prowizje dostawali tylko Ci którzy robili niewykonalny wynik sprzedaży oszukujac klientów. Ogólnie nie polecam. Najlepiej o firmie świadczy to ze ciągle rekrutuje bo ludzie po prostu odchodzą
beznadziejnie. nie polecam nikomu.byłem w tamtym miesiącu na szkoleniu, strata czasu, całkiem inne warunki są przedstawione na rozmowie kwalifikacyjnej i szkoleniu a co innego faktycznie. Jest jakieś 5 minut śmiesznej przerwy po godzinie pracy, niemiła atmosfera, podobno jak sie nie ma wyniku to możesz nawet po kilku godzinach zostać odesłanym do domu...
Sebastian, ile Ci zapłacili za taką opinię? Sprzęt w Armatisie to żart, komputery chodzą na systemach Windows 98 ( lub 95... ) i XP, słuchawki są beznadziejnej jakości, szkoda gadac. O systemie premii się wyrażać nie będę, bo tak praktycznie ich nie ma. Pozdrawiam.
HAHAHAH jakie pochwalne opinie wow:D kto to pisał? odpowiedź moim zdaniem prosta - to raczej nie żaden z konsultantów :) Jeśli chcecie znać prawdę - to jest zupełnie odwrotnie niż w przedostatniej opinii ;D
Witam Wszystkich Czytając komentarze poprzedników czyli tak zwanych pseudo pracowników którzy chieli "zarobić ale się nie narobić" to można paść na ziemie i się tylko śmiać. Komentarze typu jaka to "P.Monika" nie jest, są jedną wielką bzdurą. "Pani" Monika jest bardzo miłą i sympatyczną osobą, która po prostu jest wymagającą osobą ale też do granic rozsądku. Jeżeli ktoś czegoś nie rozumie i poprosił by o pomoc "Panią" Monike ona zawsze bardzo chętnie udzieli Ci odpowiedzi czy też pomoże. Choć nie można wychwalać tylko jednego lidera bo jest ich tu w firmie więcej np.Ewelina,Dominika lub Patrycja jak jeden mąż są dla Ciebie bardzo mili i zawsze gotowi żeby udzielić Ci pomocy. Nikt na nikogo nie krzyczy a tym bardziej nie ma "faworytów" wśród konsultantów, którzy to rzekomo mają lepiej... Co do komputerów bo również padł tu komentarz że są strasznie wolne... To chyba jeżeli ktoś ma w tle milion zakładek bo wszystkie komputery w firmie działają bardzo sprawnie i nie ma z nimi żadnego problemu, chyba że ktoś ma klawiature Francuską a to faktycznie problem bo wystarczy wcisnąć "ctrl + shift" i wszystko działa. Co do zarobków jest to 12 zł brutto a więc na "czysto" wychodzi ok. 10 zł plus oczywiście bardzo fajny system prowizyjny ponieważ bardzo łatwo można dostać prowizje nawet już za wypełnienie swojego grafiku. Jeżeli ktoś jest sumienny i systematyczny to raczej nie ma problemu. Co do prowizji za sprzedaże również nie jest to jakiś półap nie do osiągniecia, wystarczy spełnić pare kryteri typu: Poprawne przywitanie, badanie potrzeb klienta,zbijanie obiekcji i pytanie o multiroom. Podsumowując praca w tej firmie jest bardzo przyjemna jest to jedna z nielicznych firm do która daje Ci sadysfakcje. P.S Co do godzin w tej frimie, to firma idze Tobie na rękę i możesz sobie swobodnie wybierać w jakich godzinach chcesz przychodzić do pracy
Moze jest na wyzszym stanowisku, ale chyba moze sie zwracac z szacunkiem do konsultanta, a nie po chamsku... liderzy wymagaja szacunku od nas, wiec chyba oni tez powinni nas szanowac...
nie polecam, miałem okazje pracować tam dwa miesiące, za ani jeden miesiąc nie dostałem prowizji bo co z tego że wynik jest jak jakoś słabsza. jedno ciągnie drugie że konsultanci nic nie dostają tak naprawdę, a dodatkowo maja obcinaną przerwę(usunięte przez administratora) odnośnie prowizji każdy mówił że to przez błędy jakie robią konsultanci, tylko że ja akurat taka wiedzę otrzymałem ze szkolenia. (usunięte przez administratora) na jedno wychodzi czy wchodzisz na sale po szkoleniu czy mam wrażenie że bez bo i tak na początku potrzebna Ci pomoc lidera czy jakiegoś miłego uprzejmego konsultanta, bo nie jesteś samodzielny.
A jak jest w Lublinie? Na jakiej ulicy jest biuro?? Ile prpponują za godzine? :)
Nie wiem czy wszyscy wiedza kto wystawia opinie na tym portalu o firmach. tylko i wylacznie osoby, ktore chca dostawac kase ze lezenie! Jestescie po prostu smieszni. A jesli chodzi o liderow to tak sie sklada ze lider jest na wyzszym stanowisku niz konsultant wiec sory. zal mi osob, ktore pisza te pierdoly na temat naszej firmy i podaja sie za kogos innego. Pff.....
Nie no nie przesadzajcie nie jest tak zle :P czasem mozna sie dobrze posmiac spoko klimat. Może nie zawsze mi szła sprzedaż, ale to co sprzedałam to mi sie wynagrodzilo ;)
Jeśli ktoś przychodzi do tej firmy po to żeby zrobić dupogodziny to wcale się nie dziwię ze nie podoba mu się w naszej firmie. Jeśli konsultanci nie oszukują klientów to jak najbardziej jest im wypłacana prowizja. A ja owszem pracowałam na słuchawce i wiem doskonale na czym ta praca polega więc sobie nie życzę takich tekstów. Serdecznie zapraszam do naszej firmy. Takie komentarze zostawiają tylko osoby, którym nie chce się pracować i ciągle nie robią wyniku bo je potrafią sprzedawać. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej na temat naszej firmy proszę zostawcie kontakt, a ja się odezwę i napiszw jak jest. Pozdrawiam Monika
Myślę, że jest to przesadzone, przecież każdy kto przychodzi do pracy musi mieć stanowisko pracy, inaczej powinni płacić przestojowe, może komputery były wyłączone, bo ciężko czasem zdefiniować, że nie działa.
Ciekawe, to co piszesz, bo to raczej w interesie laser contact, by sprzęt działał, także jeśli połowa nie działa to jakaś masakra.
Z komputerami prawda, problemy jak cholera... a to francuska klawiatura, a to sie wlaczaja godzine, albo cos nie dziala w ogole... Jezeli chodzi u ,,ucinanie" ucinaja za przekroczenie skryptow-da sie zrozumiec, przerwy na 8 godz pracy jest 38 minut, wec troche przesada. Gdy chcemy o cos zapytac sie lidera,musimy sie wziac na przerwe, bo nikt nam pozniej nie podpisze no i tak wlasnie nam mija przerwa. Wczesniej bylo wiecej min przerwy, ale pare osob przekroczylo i odpowiada za to oczywiscie cala grupa ludzi.(usunięte przez administratora) Do reszty liderów nie mam nic, kulturalni, mozna z nimi pozartowac i zawsze sluza pomoca. Baza abonentow prawie ciagle odswiezana. Czasem chyba po zlosci odswieza Ci twoje prywatne oddzwonki. Masz ustawionego klienta, ustawiasz go na siebie a on i tak wpadnie komus innemu. Nie wiem co moge jeszcze napisac, ogolnie nie polecam...
Aaaa jeszcze mi sie przypomnialo prowizje sa ale dostanie sie je dopiero gdy wypracujemy grafik, nie przekroczymy skryptow i przerw no bedziemy mieli dobra jakosc rozmow, czyli bedziemy rozmawiali tak jak kaza, czyli stopniowanie rozmow, 3 razy zbijanie obiektowm proponowanie multiroom, proponowanie opcji dodatkowych i wiele innych. Ciezko jest bo abonenci nc+ przez to ze tak czesto sie do nich dzwonimy nie chca gadac...
o co to to nie niestety :) po to otwierają swoją siedzibę w Polsce, żeby mieć taniej i móc płacić w złotówkach