brak logo

LaSer Contact Polska Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o LaSer Contact Polska Sp. z o.o.

Gusieks 2012-03-01 17:36:22
Jak się w pracy obija to się po uszach dostaje. Niestety, dobry management zawsze jest znienawidzony przez leni! Może najpierw trzeba zobaczyć siebie i zastanowić się czy przypadkiem ktoś nie ma racji? Żeby zostać managerem w korpo nie wystarczy znać francuski...
!!!!!!! 2012-03-06 09:36:28
[usunięte przez administratora]- następny który sie kompletnie nie nadaje w tej firmie...!obiecuje premie a poźniej nagle się okazuje ze po raz kolejny nie ma premi!!!!! nie docenia nikogo, wymaga by kazdy dawal z siebie wszysko a jak dochodzi do wypłaty i premi to franka pali!!!!obiecuje i nie dotrzymauje slowa! Mowi ze próbuje nas zmotywowac....pffff... SMIE [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] WARTE! Przez niego 2 osoby odeszly w tym samym czasie..Nie polecam!!
potencjal 2012-06-12 15:06:26
witam, szukam opini na temat firmy. jak sie pracuje, jaka atmosfera? czy warto aplikować i czy są przyjęcia?
zbulwersowana 2012-06-19 19:09:16
A ja odeszłam z powodu Managera [usunięte przez administratora], który rozpowszechniał o mnie nieprawdę osobom nowym ,decyzyjnym, psuł wizerunek nie tylko mój, ale i nawet swoich przełożonych.


Przykre, że tacy właśnie kombinatorzy, pozoranci , nieroby, ludzie niekompetentni dalej piastują swoje stanowiska, awansują, a ci co by mogli wnieść coś wartościowego do firmy, a nie mogą, bo są nie dopuszczani do głosu, ludzie inteligentni, muszą się tułać z jednej firmy do drugiej., bo przecież w takich układach odechciewa się pracować...
ktos 2012-08-08 10:28:53
szczerze to nie ma tak czego szukac, ludzie pracujacy tam dlugi czas zostali zwolnieni z dnia na dzien tylko dlatego ze przyszly osoby nowe a nie maja nawet co robic.. czlowiek robil tam jak osiol tylko po to zeby premie dostac a i tak zawsze zostal wydymany, a po tym jak przyszla nowa trenerka bylo jeszcze gorzej, nie ma sie co pchac w to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i marnowac czasu..
xxx 2012-10-17 12:28:30
Dzwonili do mnie niedawno w sprawie pracy. Mam pytanie do tych obecnie pracujących i byłych pracowników, czy warto. Obecnie pracuję w \"bagienku\" i nie chciałabym wdepnąć w coś jeszcze gorszego. Jeśli możecie napisać na jakim poziomie kształtuję się zarobki. Dzięki z góry za wszelkie info :-)
sta 2012-10-17 13:36:51
Pracuję nie cały rok i przez ten rok wiele sie zmieniło. Stara kadra i ich znajomi \"odeszli\" i dobrze. Przyszli nowi, pojawiły sie nowe projekty i od razu jest dużo lepiej - zobaczymy na jak długo. Pracowałem jeszcze w dwóch innych call centrach ale w żadnym nie miałem prywatnej opieki medycznej, umowy o pracę, normalnych przerw. Jak jest fajny projekt to są dobre prowizje.
Kohla 2012-11-16 11:20:41
Prawdziwie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ska firma. Książkowy przykład. Pracuję tu 6 miesięcy i nigdy nie dostałem takiej wypłaty na jaką zapracowałem, a dziś dowiedziałem się, że w tym miesiącu dostanę 500zł mniej podstawy!!! Uciekajcie jak najdalej, bo wszyscy pracownicy jak jeden mąż są tu wiecznie sfrustrowani. [usunięte przez administratora]!
kohla 2012-11-16 15:21:14
Hej, zaraz zaraz!
Muszę zwrócić honor.
Moje 500zł podstawy to tak naprawdę dodatkowe pieniądze, które wypłacane mi były za projekt anglojęzyczny. Faktycznie w tym miesiącu nie pracowałem na tym właśnie projekcie, więc krótko mówiąc moje oskarżenia były bezpodstawne.
Lol 2013-04-07 23:48:56
A tak na marginesie to sobie straszcie dalej niewinnych, [usunięte przez administratora], biednych pracowników, że ich zwolnicie i takie tam niepoważne słóweczka z waszych niedoświadczonych managerskich usteczek. Są już nagrania waszych gróźb więc jestem ciekawy co na to dzisiejsze prawo pracy hę? :-)
MĄDRA GŁOWA 2013-04-09 19:13:48
OJOJ TO STRASZNE :( WIDZĘ NIE MOZECIE SOBIE PORADZIĆ BEZ PISANIA BZDUR NA TEMA TEJ FIRMY , SKORO TAK STRASZNIE W NIEJ JEST TO PO CO TU PRACUJECIE ? NIGDZIE INDZIEJ WAS NIE CHCA :)? JAKOŚ JAK WIDZĘ WAS W PRACY WYGLADACIE NA ZADOWOLONYCH , I W PRACY JESTEŚCIE NIE MA CODZIENNIE:) SAMI SOBIE PRZECZYCIE
Iness 2013-04-19 11:58:50
Czy ktoś wie, gdzie ta firma się przeniosła ? Niestety wyniosła się z ul. Suwak 3. Od miesiąca nie mogę się doprosić byłego pracodawcy,aby przysłał mi pit. Nie chcą mi podać też nowego adresu. Jak ktoś coś wie niech pisze, będę wdzięczna za odpowiedź !
Kejt 2013-04-25 11:38:20
Kijowska 1, Warszawa.
francaise 2013-05-07 10:47:24
12 zł brutto czyli 10 zł na rękę jest przeciętną stawką w call center . Do tego dochodzi obsługa klientów NC+ którzy czują się oszukani więc przygotujcie się że będziecie musieli znosić krzyki klientów. Na rekrutacji były pytania dotyczące nietypowych sytuacji np. co powiesz gdy klient powie że masz miły głos , zacznie krzyczeć i wyzywać , że jesteście za młodzi żeby udzielać rad , co robicie gdy nie chce się wam iść do pracy itd. Laser Contact jest francuską firmą. Rekrutację prowadzi ktoś kto mówi do was "delikatnym" głosikiem hehe :) Pytają o dyspozycyjność
była pracowniczka 2013-08-26 20:32:15
Jeżeli szukacie firmy w której otrzymacie szacunek, w której będą się liczyć z Waszym słowem a prowizje będą możliwe do osiągnięcia trzymajcie się jak najdalej z tego miejsca :). Piszę to ze swojego doświadczenia dlatego jestem osobą godną zaufania. Pozdrawiam- była pracowniczka :)
Michał 2013-10-04 12:09:50
Witam wszystkich,
jestem byłym pracownikiem Laser Contact Center, zakończyłem naszą dwumiesięczną współpracę parę dni temu z przyczyn absolutnie niezależnych od warunków pracy w tej firmie.
Pracowałem w paru call center, mam porównanie, uważam że Laser jak na call center jest jak najbardziej przyzwoitą firmą.
Pragnę wspomnieć o tym, że są tam dwa projekty: infolinia i sprzedaż, które rządzą się zupełnie innymi prawami, ja zawsze byłem sprzedażowy, zupełnie nie rozumiem, czemu ludzie z infolinii sobie chwalą ten projekt(fakt, można się konkretnie obijać, ale nie uważam że byłoby to warte rezygnowania z prowizji, które potrafią być przyzwoite na sprzedaży)kwestia podejścia do własnego czasu i życia.
Oczywiście firma nie jest idealna, niesie parę negatywów ,które są charakterystyczne dla tej branży, aczkolwiek chciałbym obalić wszystkie plotki i mity odnośnie ucinania godzin, braku szacunku, itp. itd. Nie byłem tam żadnym pupilkiem, ostatni miesiąc pracowałem właściwie na pół etatu, wszystko zawsze potrafiłem dogadać z szefostwem, wypłatę dostałem dokładnie taką jakiej się spodziewałem(wręcz bym powiedział, że moja prowizja była wyższa niż oczekiwałem),jak podpisywałem ostatni rachunek to wszystko było ustalone "wspólnie", obie strony zadbały o to by wszystko było załatwione uczciwie.
Polską cechą narodową jest to, że niektórzy z nas lubią : insynuować, tworzyć historie i nigdy się Polakom nie dogodzi. Byli lepsi pracownicy ode mnie, bardziej skuteczni, generalnie robiłem wynik, ale nie zawsze, czasem zdarzało mi się przekroczyć przerwy, nigdy z tego powodu po łapach nie dostałem. Uważam, że jeśli wykazujesz się sensownym podejściem do pracy, traktujesz swoich współpracowników i przełożonych jak ludzi to zostanie to zauważone i docenione, w związku z czym Ciebie też nie będą spotykać dziwne nieprzyjemności. Pamiętajcie o tym, że to jakimi jesteście ludźmi wpływa na rozwój Waszej kariery w każdej branży(a w tej dziwaków nie brakuje).
Kolejnym plusem jest miła atmosfera pracy(wypowiadam się ciągle z perspektywy konsultanta), nie ma żadnych wrzeszczących Ci nad uchem bab, do leaderów śmiało możesz zgłaszać się o pomoc. Szkolenie słabe, nie wiem jak jest teraz, gdyż kobieta która mnie szkoliła już tam nie pracuje. Jeśli chodzi o wady, tak jak wspomniałem firma nie wykazuje się niczym negatywnym, to że bazy są odświeżane, klienci ( usunięte przez administratora )itp. TO SĄ RZECZY, KTÓRE SPOTKACIE W KAŻDYM CALL CENTER!
Jeśli ja potrafiłem dostosować grafik do swoich potrzeb, to wiem że każdy też może, wypłaty były 5-6 dnia miesiąca, więc bardzo pozytywnie, wszystko się zgadzało.
Rozstałem się z ekipą w dobrych stosunkach, jeśli będę miał możliwość, to pewnie wrócę.
Słyszałem legendy o call center w ,których możesz robić 3 tysiące prowizji i tego typu bajki, osobiście nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Masz dyszkę na czysto, na sprzedaży są prowizje, w tym miesiącu ludzie dostali od 300 do 1000 zł(na ten wynik nie ma za bardzo co liczyć, koleś który go osiągnął jest wybitny).
Pozdrawiam i zachęcam do podjęcia tam pracy, jeśli chcecie pracować w tej branży.
tak 2013-12-15 11:37:07
tak jest 10 zl na rękę - jesli jesteś bezpośrednio przez nich przyjęty, nie przez agencje. Premie sa owszem, tylko obecnie trudne do osiagniecia. umowa to umowa zlecenie,
jurek 2014-03-04 18:48:59
w sumie @hanna to widziałem już lepsze stawki za prace w callcenter, ale przyznać trzeba, że pieniądze w LaSer Contact rzeczywiście nie najgorzsze
Lara 2014-03-10 13:23:32
Czy może mi ktoś odpowiedzieć? Będę bardzo wdzięczna. Ile trwa szkolenie wstępne? Czy umowę podpisuje sie przed szkoleniem, czy po jego zakończeniu?
gosia 2014-04-11 23:09:08
na tej stronie po francusku mam szukać? hmmm.. może masz namiary na ich polskie www, byłoby mi łatwiej
wezyr 2014-04-22 12:12:47
skoro Laser Contact to tak naprawdę zagraniczne Call Center to może i zarobki w tej firmie będą zachodnie...
józek 2014-04-25 02:46:42
o co to to nie niestety :) po to otwierają swoją siedzibę w Polsce, żeby mieć taniej i móc płacić w złotówkach
damian 2014-05-08 00:13:18
Ciekawe, to co piszesz, bo to raczej w interesie laser contact, by sprzęt działał, także jeśli połowa nie działa to jakaś masakra.
atylla 2014-05-08 02:16:28
Myślę, że jest to przesadzone, przecież każdy kto przychodzi do pracy musi mieć stanowisko pracy, inaczej powinni płacić przestojowe, może komputery były wyłączone, bo ciężko czasem zdefiniować, że nie działa.
monika 2014-05-09 14:06:58
Z komputerami prawda, problemy jak cholera... a to francuska klawiatura, a to sie wlaczaja godzine, albo cos nie dziala w ogole... Jezeli chodzi u ,,ucinanie" ucinaja za przekroczenie skryptow-da sie zrozumiec, przerwy na 8 godz pracy jest 38 minut, wec troche przesada. Gdy chcemy o cos zapytac sie lidera,musimy sie wziac na przerwe, bo nikt nam pozniej nie podpisze no i tak wlasnie nam mija przerwa. Wczesniej bylo wiecej min przerwy, ale pare osob przekroczylo i odpowiada za to oczywiscie cala grupa ludzi.(usunięte przez administratora) Do reszty liderów nie mam nic, kulturalni, mozna z nimi pozartowac i zawsze sluza pomoca. Baza abonentow prawie ciagle odswiezana. Czasem chyba po zlosci odswieza Ci twoje prywatne oddzwonki. Masz ustawionego klienta, ustawiasz go na siebie a on i tak wpadnie komus innemu. Nie wiem co moge jeszcze napisac, ogolnie nie polecam...
1
monika 2014-05-09 14:28:49
Aaaa jeszcze mi sie przypomnialo prowizje sa ale dostanie sie je dopiero gdy wypracujemy grafik, nie przekroczymy skryptow i przerw no bedziemy mieli dobra jakosc rozmow, czyli bedziemy rozmawiali tak jak kaza, czyli stopniowanie rozmow, 3 razy zbijanie obiektowm proponowanie multiroom, proponowanie opcji dodatkowych i wiele innych. Ciezko jest bo abonenci nc+ przez to ze tak czesto sie do nich dzwonimy nie chca gadac...
monika 2014-05-10 00:43:28
Jeśli ktoś przychodzi do tej firmy po to żeby zrobić dupogodziny to wcale się nie dziwię ze nie podoba mu się w naszej firmie. Jeśli konsultanci nie oszukują klientów to jak najbardziej jest im wypłacana prowizja. A ja owszem pracowałam na słuchawce i wiem doskonale na czym ta praca polega więc sobie nie życzę takich tekstów. Serdecznie zapraszam do naszej firmy. Takie komentarze zostawiają tylko osoby, którym nie chce się pracować i ciągle nie robią wyniku bo je potrafią sprzedawać. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej na temat naszej firmy proszę zostawcie kontakt, a ja się odezwę i napiszw jak jest. Pozdrawiam Monika
3
xxx 2014-05-10 10:23:11
Nie wiem czy wszyscy wiedza kto wystawia opinie na tym portalu o firmach. tylko i wylacznie osoby, ktore chca dostawac kase ze lezenie! Jestescie po prostu smieszni. A jesli chodzi o liderow to tak sie sklada ze lider jest na wyzszym stanowisku niz konsultant wiec sory.
zal mi osob, ktore pisza te pierdoly na temat naszej firmy i podaja sie za kogos innego. Pff.....
Megi 2014-05-12 22:12:46
Nie no nie przesadzajcie nie jest tak zle :P czasem mozna sie dobrze posmiac spoko klimat. Może nie zawsze mi szła sprzedaż, ale to co sprzedałam to mi sie wynagrodzilo ;)
Paulina 2014-05-14 11:15:50
A jak jest w Lublinie? Na jakiej ulicy jest biuro?? Ile prpponują za godzine? :)
1
Reksio 2014-05-15 10:23:46
nie polecam, miałem okazje pracować tam dwa miesiące, za ani jeden miesiąc nie dostałem prowizji bo co z tego że wynik jest jak jakoś słabsza. jedno ciągnie drugie że konsultanci nic nie dostają tak naprawdę, a dodatkowo maja obcinaną przerwę(usunięte przez administratora) odnośnie prowizji każdy mówił że to przez błędy jakie robią konsultanci, tylko że ja akurat taka wiedzę otrzymałem ze szkolenia. (usunięte przez administratora) na jedno wychodzi czy wchodzisz na sale po szkoleniu czy mam wrażenie że bez bo i tak na początku potrzebna Ci pomoc lidera czy jakiegoś miłego uprzejmego konsultanta, bo nie jesteś samodzielny.
monika 2014-05-25 23:03:33
Moze jest na wyzszym stanowisku, ale chyba moze sie zwracac z szacunkiem do konsultanta, a nie po chamsku... liderzy wymagaja szacunku od nas, wiec chyba oni tez powinni nas szanowac...
Sebastian 2014-05-29 15:14:41
Witam Wszystkich

Czytając komentarze poprzedników czyli tak zwanych pseudo pracowników którzy chieli "zarobić ale się nie narobić" to można paść na ziemie i się tylko śmiać. Komentarze typu jaka to "P.Monika" nie jest, są jedną wielką bzdurą. "Pani" Monika jest bardzo miłą i sympatyczną osobą, która po prostu jest wymagającą osobą ale też do granic rozsądku. Jeżeli ktoś czegoś nie rozumie i poprosił by o pomoc "Panią" Monike ona zawsze bardzo chętnie udzieli Ci odpowiedzi czy też pomoże. Choć nie można wychwalać tylko jednego lidera bo jest ich tu w firmie więcej np.Ewelina,Dominika lub Patrycja jak jeden mąż są dla Ciebie bardzo mili i zawsze gotowi żeby udzielić Ci pomocy. Nikt na nikogo nie krzyczy a tym bardziej nie ma "faworytów" wśród konsultantów, którzy to rzekomo mają lepiej... Co do komputerów bo również padł tu komentarz że są strasznie wolne... To chyba jeżeli ktoś ma w tle milion zakładek bo wszystkie komputery w firmie działają bardzo sprawnie i nie ma z nimi żadnego problemu, chyba że ktoś ma klawiature Francuską a to faktycznie problem bo wystarczy wcisnąć "ctrl + shift" i wszystko działa. Co do zarobków jest to 12 zł brutto a więc na "czysto" wychodzi ok. 10 zł plus oczywiście bardzo fajny system prowizyjny ponieważ bardzo łatwo można dostać prowizje nawet już za wypełnienie swojego grafiku. Jeżeli ktoś jest sumienny i systematyczny to raczej nie ma problemu. Co do prowizji za sprzedaże również nie jest to jakiś półap nie do osiągniecia, wystarczy spełnić pare kryteri typu: Poprawne przywitanie, badanie potrzeb klienta,zbijanie obiekcji i pytanie o multiroom. Podsumowując praca w tej firmie jest bardzo przyjemna jest to jedna z nielicznych firm do która daje Ci sadysfakcje.

P.S Co do godzin w tej frimie, to firma idze Tobie na rękę i możesz sobie swobodnie wybierać w jakich godzinach chcesz przychodzić do pracy
1
:D:D:D 2014-06-16 13:39:14
HAHAHAH jakie pochwalne opinie wow:D kto to pisał? odpowiedź moim zdaniem prosta - to raczej nie żaden z konsultantów :) Jeśli chcecie znać prawdę - to jest zupełnie odwrotnie niż w przedostatniej opinii ;D
Lil. 2014-06-20 22:25:16
Sebastian, ile Ci zapłacili za taką opinię? Sprzęt w Armatisie to żart, komputery chodzą na systemach Windows 98 ( lub 95... ) i XP, słuchawki są beznadziejnej jakości, szkoda gadac. O systemie premii się wyrażać nie będę, bo tak praktycznie ich nie ma. Pozdrawiam.
yyy 2014-09-05 20:19:58
beznadziejnie. nie polecam nikomu.byłem w tamtym miesiącu na szkoleniu, strata czasu, całkiem inne warunki są przedstawione na rozmowie kwalifikacyjnej i szkoleniu a co innego faktycznie. Jest jakieś 5 minut śmiesznej przerwy po godzinie pracy, niemiła atmosfera, podobno jak sie nie ma wyniku to możesz nawet po kilku godzinach zostać odesłanym do domu...
energetyk 2015-01-13 10:46:18
Pracowałem w LC prawie pół roku.
Większość liderów była spoko przynajmniej na początku, bo potem kilku odeszło i nowoprzyjeci już strasznie zadzierali nosa.
Pracowałem uczciwie, nie oszukiwalem klientów, do czasu drastycznego obnizenia czasu przerwy miescilem się w limicie, ale ledwo wyrabialem 1000.
Potem zaczeli obcinac podstawowa pensje za przerwy (co jest niezgodne z prawem) a prowizje dostawali tylko Ci którzy robili niewykonalny wynik sprzedaży oszukujac klientów.
Ogólnie nie polecam.
Najlepiej o firmie świadczy to ze ciągle rekrutuje bo ludzie po prostu odchodzą
energetyk 2015-01-31 10:22:14
Np mówili że dostaną hbo albo Canal+ za darmo na cala umowę a w praktyce musieli po 2-3 miesiącach płacić. Mówili że promocyjny abonament będzie przez 2 lata a po pól roku cena rosła o 20zl i to wystarczalo.
Szczególnie jak potem dzwonił ktoś kto nie oszukiwal i dawał te same oferty ale właśnie z pakietem promocyjnym tylko na próbę i cena niższa na pól roku np.
Może potem się coś zmieniło ale nie wiem bo odszedłem.
Jak konczylem pracę to chodziły plotki ze przez oszustwa nc+ chce rozwiązać z nimi umowę ale nie wiem jak to się skończyło.
Apolonia 2015-02-09 08:15:35
Teraz jest to Armatis LC
A co do tych oszustów szybko ich zwolnili a teraz sobie nie pozwalają ;)
Adam 2015-03-24 18:33:09
Staże sa z założenia płatne, to praktyki sa bezpłatne. Ja obecnie jestem jeszcze studentem, to znaczy mam status studenta, ale zajęć jako takich nie mam na uczelni. Powiedzcie mi proszę jak tutaj jest z rozwojem pracownika. Czy firma inwestuje w szkolenia, daje możliwość zrobienia certyfikatów, nauki języków?
odp. 2015-03-24 18:46:18
Adam, jeżeli chodzi o szkolenia - firma nie inwestuje w tego typu szkolenia. Nie daje również możliwości zrobienia jakichkolwiek certyfikatów czy nauki języków obcych. Brak możliwości nauczenia się czegokolwiek innego niż technik sprzedażowych i kontaktu telefonicznego z klientem, więc jeżeli masz jakieś większe ambicje, to daruj sobie tą firmę:) więcej opinii na temat Armatis-LC Polska możesz znaleć tutaj: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,951066.
Raadzę się dokładnie z tym zapoznać zanim zaczniesz współpracę z tą firmą, większość negatywnych opinii jest prawdzwa więc zapewniam Cię, że czas spędzony w tej firmie jest czasem straconym niestety.
Pozdrawiam:)
odp. 2015-03-24 18:46:48
Adam, jeżeli chodzi o szkolenia - firma nie inwestuje w tego typu szkolenia. Nie daje również możliwości zrobienia jakichkolwiek certyfikatów czy nauki języków obcych. Brak możliwości nauczenia się czegokolwiek innego niż technik sprzedażowych i kontaktu telefonicznego z klientem, więc jeżeli masz jakieś większe ambicje, to daruj sobie tą firmę:) więcej opinii na temat Armatis-LC Polska możesz znaleć tutaj: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,951066.
Raadzę się dokładnie z tym zapoznać zanim zaczniesz współpracę z tą firmą, większość negatywnych opinii jest prawdzwa więc zapewniam Cię, że czas spędzony w tej firmie jest czasem straconym niestety.
Pozdrawiam:)
Mister 2016-05-12 15:16:39
Jeśli chodzi o LaSer Contact Polska Sp. z o.o. to jest naprawdę fajnie z wielu względów i to dość wazna sprawa, należy o tym pamiętać i tyle, nie dać się ponieść
Zostaw swoją opinię o LaSer Contact Polska Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LaSer Contact Polska Sp. z o.o.