Jaki jest styl zarządzania w Transportowy Dozór Techniczny?
Styl zarzadzania TDT jest archaiczny. Papierologia jest domeną tej firmy. Systemy pracy, programy, procedury pamiętają jeszcze lata 70. Szkolenia nie istnieją. Jak robisz kolejne uprawnienie to musisz radzić sobie sam. Nie dostajesz nic prócz tematu pracy oraz opiekuna, który nie ma zielonego pojęcia na temat przepisów czy mechaniki danych urządzeń. Dla mnie to jest zgroza bo później takie osoby, po zdaniu egzaminu, kontrolują maszyny na których nie do końca się znają. Brakuje osób kompetentnych, a także z ludzkim podejściem do przedsiębiorców. Często można spotkać albo ludzi niedouczonych albo takich którzy próbują dowartościować swoje "ego" za pomocą własnej interpretacji przepisów czy dawania naciąganych negatywów. Pracę w TDT chwalą tylko Ci którzy nie będą się do tej pracy zbytnio przywiązywać, oczekiwać od niej zbyt dużo i przede wszystkim nie będą traktować tej pracy jako trampoliny do dalszej kariery. Tutaj nie ma się od czego odbijać, wręcz przeciwnie - wiele osób będzie się cofać w rozwoju. Inspektorem TDT zostają tylko Ci którzy nie potrafią w życiu robić co innego albo nie przywiązują do tej pracy żadnej wagi.
Na czym polegają te nagrody kwartalne ?
Pracowałem wiele lat i się zwolniłem, nagrody to paranoja, widzimisię paru osób, totalna uznaniowość. lata 80, ambitnych raczej się nie docenia bo stwarzają zagrożenie, a resztę sami sobie dopowiedzcie, nie dorobisz się raczej majątku, życie od 1 do 1.
Pracowałem w TDT trzy lata, strata czasu. Dozór, to chyba tylko w nazwie. Papierologia, to domena tej instytucji. Relikt przeszłości. Wstyd przed klientami.
Podzielam zdanie. Też już spedziłem w tej instytucji trochę czasu. Przychodząc myślałam że działa podobnie jak UDT. Niestety rozczarowanie. Udt to jednostka nowoczesna z nowymi narzędziami pracy, podejściem kompleksowym i przede wszystkim nie utrudnia życia przedsiębiorcą bo za ich pieniądze żyje. W TDT działa to wszystko na odwrót.
Praca w TDT jak każda praca ma swoje plusy i minusy jednak wszystko zależy od tego czego od pracy oczekujemy. Jedni sobie chwalą prace w TDT, inni wręcz przeciwnie. Moje zdanie jest następujące. Jest to praca stabilna. Praca pewna i spokojna. Praca o zupełnie innym stylu niż w pozostałych miejscach. Nikt się nie spieszy, na wszystko jest czas. Styl pracy typowo urzędowy. Pensja także zawsze jest na czas. Bardzo dużo papierologii (domena tej firmy). Styl pracy z lat 70-80. Praca zero rozwojowa, ludzie ambitni tutaj zginą. Egzaminy inspektorskie bardzo ciężkie. Wiele rzeczy musisz wkuwać na pamięć, 90% informacji na egzamin musisz szukać sobie sam. Żadnych cennych materiałów pomocniczych. No i najważniejsze: pensje są dość słabe, nie adekwatne do odpowiedzialności jaką mają inspektorzy. Tak więc dla kogo to jest praca?! Dla ludzi w średnim wieku (50 plus), po studiach mechanicznych, z ugruntowaną i już stabilną pozycją w życiu (z własnym mieszkaniem i odchowanymi dziećmi). Jest to praca dla ludzi nieambitnych, niepracowitych, gdzie pensję TDT mogą sobie przeznaczyć np. na swoje hobby.
Podajcie kwoty jakie się zarabia do ręki tylko relne i szczerze!! SA dodatki jakieś do pensji??
Zarobki są bardzo zróżnicowane. Pensje niektórych pracowników związanych z inspekcją lub certyfikacją sięgają powyżej 5 tyś netto + nagrody kwartalne. Należy się zapytać przedstawiciela związku zawodowego pracowników w TDT.
Transportowy Dozór Techniczny był ceniony kiedyś, teraz jest jednostką, w której odchodzą pracownicy z dziełu inspekcyjnego i certyfikacyjnego z powodu niskich wynagrodzeń i nierównego traktowania pracowników. Związki zawodowe są skupione tylko na sobie i na podwyższeniu swoich wynagrodzeń. Odziały terenowe są źle zarządzane pod kątem szkolenia nowych inspektorów. W dziele certyfikacji jest chaos spowodowany konfliktem między pracownikami. Czy warto tam pracować? NIE.
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi o wyniku rekrutacji, pomimo tego, że pani z kadr zapewniała mnie, że na pewno taką odpowiedź otrzymam w przeciągu 2 tygodniu. Nie polecam.
Nie polecam, dużo ludzi odchodzi. Brak nowoczesnych programów, papierologia, brak pieniędzy na podwyżki i nagrody. Dużo nauki żeby zdobyć nowe uprawnienia, a kasa za tym nie idzie. Ręczne sterowanie, stres.
Potwierdzam i ja a także zapewne osoby z działu HR które w tym roku jak i poprzednim miały pełne ręce pracy przy zwolnieniach się pracowników terenowych. Jeśli interesuje kogokolwiek jak się tam pracuje zapytajcie ich klientów, oni widzą na co dzień, są obiektywni i znają powody decyzji ludzi. Czy można się tam rozwinąć? Oczywiście pod jednym warunkiem że za swoje pieniądze i w swoim prywatnym czasie i uzyskując tytuł frajera roku- brak gratyfikacji ze strony pracodawcy. Ta kura nie lubi gdy jajko jest od niej mądrzejsze. Ale jeśli ktoś pomyśli po kilku latach może wyjść stamtąd z doświadczaniem i kontaktami ze szkoleń, studiów podyplomowych jakie sobie zafunduje. jeśli jesteś mądry i wiesz czego chcesz to czytając już ogłoszenie o prace, znajdziesz prawdziwe przesłanie tej instytucji, ma wspólny mianownik z NFZ- nie wiadomo co, nie wiadomo jak, nie wiadomo kiedy. Ktoś pytał tu o pozapłacowe świadczenia. niech nie pyta ile ich jest ale na jaką kwotę rocznie i kto może być beneficjentem, to nie Orlen, PGNiG czy Lotos. Wiec pozapłacowymi świadczeniami nie zapłacisz raty w banku czy auta nie zatankujesz. A jeśli temat aut, auta są podobnie jak i rowery w Pekinie, jest ich dużo ale najlepsze przed każdym który pozna regulamin ich użytkowania. PLUSY? Ta praca pozwoli każdemu niemal zapomnieć o hobby i pasjach, zarzuci je ze względu na brak pieniędzy i czasu na nie. Jeśli palisz, lubisz podróże zagraniczne, polujesz, dobrą kuchnię preferujesz, kino po chwili zapomnisz o tym. Praca dla singli.
@MJ, a mógłbyś powiedzieć jaka jest atmosfera pracy w TDT? Jak wyglądają relacje między pracownikami? Myślę, że to też będzie cenną informacją dla osób poszukujących zatrudnienia. Nie wspomniałeś też nic o dodatkach pozapłacowych. Czy można na nie liczyć? @Aplikant, koniecznie daj znać czy zdecydowałeś się na pracę w tym miejscu. Chętnie dowiemy się jak wyglądała rozmowa kwalifikacyjna.
Z atmosferą bywa różnie zależy od sytuacji, praca typowo urzędnicza "techniczny" to tylko w nazwie. Ludzie w porządku, mili i koleżenscy większość to starsze osoby. Dodatki typowe jak w budżetówce szalu nie ma.
Powiedz proszę czy Transportowy Dozór Techniczny prowadzi obecnie rekrutację? Na stronie firmy http://www.tdt.pl/ogloszenia-prasa/ogloszenia-o-wolnych-stanowiskach-pracy.html znalazłam dwie oferty pracy (Inspektor dozoru technicznego w Oddziale Terenowym w Warszawie, Inspektor dozoru technicznego w Zespole Inspektorów w Bydgoszczy), ale są to ogłoszenia z lipca. Wiesz może czy nadal są aktualne?
Nie mam pojęcia, aplikować zawsze możesz próbować, jak będzie potrzeba inspektorów i spełniasz wymagane krtyteria ogłoszenia to pewnie ktoś z HR się odezwie... wskazana cierpliwość
Zwracam się z prośbą do Inspektorów TDT, jeśli takowi czytają ten post, o udzielenie jakichkolwiek informacji nt. charakteru pracy w dozorze technicznym. Jakie są możliwości rozwoju (głównie w odniesieniu do nadzou spawalniczego, uprawnień, szkoleń etc.), zarobków, warunków socjalnych (czy TDT wśród "niezbędnych narzędzi pracy" uwzględnia również samochód służbowy?). Bardzo proszę o wspardzie i przedstawienie za i przeciw pracy w TDT. Być może niebawem zostanę zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną...
Pracowałem jako Inspektor w TDT i szczerze nie polecam. Przychodzisz do pracy nikt sie Tobą nie interesuje i sam nie wiesz co masz robić. Nagle dowiesz się na co robisz uprawnienia i radź sobie sam. Nikt Ci nic nie podpowie żadnych materiałów szkoleniowych, zeronfallnfachowej fachowej opieki. Pensja kiepska na rozmowie zaczynaj od wyższej kwoty, bo.podwyżek nie ma. O samochodzie sluzbowym przypisanym do Inspektora zapomnij. Są ogolnie dostępne na które trzeba się zapisywać. Oczywiście ogólnie dostępne - niczyje a w środku (usunięte przez administratora) i smród bo nikt nie sprząta. O podwyżkach też zapomnij bo robisz kolejne uprawnienia i zero kasy za to, a trzeba niestety sporo się uczyć. Pełno biurokracji i papierów, notatek służbowych etc brak systemów informatycznych. Zawsze możesz spróbować, ale jak jesteś młody, ambitny żadny wiedzy i ciekawej pracy to jestem pewny że po pół roku zaczniesz szukać czegoś innego. Pozdrawiam i powodzenia na rozmowie
Czy macie jakiś powód, że od dawna nikt nie pisał? Jest tak dobrze??
hej wszystkim, nie wiem czy widzieliście ale teraz firma Transportowy Dozór Techniczny szuka inspektora dozoru technicznego w woj. dolnośląskim i kujawsko- pomorskim
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Transportowy Dozór Techniczny?
Zobacz opinie na temat firmy Transportowy Dozór Techniczny tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Transportowy Dozór Techniczny?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!