Słyszałem dużo dobrych opinii o 10Clouds, czy ktoś wie jakie zarobki są na stanowisku Developerskim?
Pracuję w 10C od lekko ponad roku i wydaje mi się ze firma jest wciąż naprawdę spoko. Nie wiem, kto ostatnio tak nagle zamieszcza te niekorzystne opinie (pewno ktoś kto ma o coś osobisty żal do firmy), ale są one grubo przesadzone, a miejscami bzdurne. W 10C jest wciąż parę rzeczy, które możnaby ulepszyć (ale która firma takich nie ma) ale generalnie to ja bym powiedział, że w ostatnich miesiącach kilka rzeczy zmieniło się na lepsze. Jasne, że to już nie będzie to samo, gdy byliśmy na Poselskiej (zawsze jest coś za coś), że część "starej ekipy" odeszła, ale nowi ludzie też są ok. Spoko atmosfera, rynkowa kasa, w porządku socjal, ludzie szanują się nawzajem, rozmawiają, widać że firma chce uporządkować różne rzeczy, ale co w tym złego. To chyba normalne w dużej firmie. Trudno bez tego być PRO. Ja tam polecam.
W porządku socjal? Czy firma wprowadziła już płatne urlopy? I zwolnienia zdrowotne? Czy nadal z własnej kieszeni trzeba płacić za Multisporta i i Medicover? Ja też myślałem, że to dobre warunki, dopóki nie zacząłem chodzić na rozmowy do innych firm i nie zobaczyłem co oferuje rynek. Także jeśli chodzi o pieniądze.
Mamy nową opiekę medyczna. Firma finansuje dla pracowników większość kosztu. Chyba najwyższy mozliwy pakiet masz za 33zł/mc więc spoko.
(usunięte przez administratora)
Hej, Żałuję że Twoje doświadczenia z 10Clouds popchnęły Cię do napisania tej opinii o nas. W ostatnim roku firma przechodziła intensywne zmiany mające na celu profesjonalizację naszych działań. O ile firma w tym czasie dojrzała, to dla pewnej części osób mogło to być trudne doświadczenie. Przepraszam jeśli dotknęło Cię to osobiście. To, o czym mogę Cię zapewnić to to, że z wszystkich opinii staramy się wyciągnąć konstruktywne wnioski, nawet jeżeli w naszej ocenie nie do końca zgadzają się z faktami. Zawsze jest to sygnał, co możemy robić lepiej. Jeżeli ktokolwiek z czytających chciałby się dopytać o cokolwiek związanego z firmą zapraszam do kontaktu bądź mailowego z firmą, bądź przez Facebooka. Na wszystko z pewnością odpowiemy. To co opisujesz nie jest firmą którą budujemy. Pozdrawiam, Maciej Cielecki
Możecie mówić, że to co pisze osoba wyżej nie jest prawdą, ale jeśli to któraś z kolei opinia to już macie problem. Poza tym Maciej Cielecki to co piszesz, to klasyczne odwrócenie kota ogonem i sztuczna próba wybielenia się, czego dojrzały pracodawca nie robi. Myslalem o 10Clouds, ale niestety przegrywacie z własnym PRem.
Odpowiedź od działu HR niezwykle niefortunna - w pierwszej części zdewaluowana zawartość CV, następnie danie do zrozumienia, że za wspomniane oczekiwania (3000 netto) mogą znaleźć programistę z doświadczeniem. (ciekawa ocena rynku, swoją drogą) Mało profesjonalna komunikacja oraz swoisty niesmak pozostawiony po wiadomości. Duże rozczarowanie. Zawsze odnosiłem wrażenie, że to firma, która potrafi zostawić po sobie dobre wrażenie nawet w sytuacji odmownej.
3k netto? 2k8-3k2 netto to jest stawka dla helpdeska, owszem inż. po PW, ale zawsze bez, lub max z
Twoja opinia bardzo mnie zmartwiła, bo to, co opisujesz fundamentalnie nie zgadza się ze standardami, które sobie wyznaczamy. Widełki naszych wynagrodzeń dla programistów są jawne (podane w ogłoszeniach) i w przypadku osób z doświadczeniem zdecydowanie wyższe niż 3k PLN netto. Każdorazowo, jeśli oczekiwania kandydata przekraczają nasz budżet na dane stanowisko, informujemy o tym w neutralny sposób. Gdy jest do tego pole, negocjujemy starając się znaleźć jakąś opcję win-win. Zależy nam na tym, aby każdy kandydat - zarówno w trakcie procesu rekrutacji, jak i na jego końcu - bez względu na jej wynik czuł, że jest traktowany z szacunkiem oraz otrzymywał rzeczową informację zwrotną. Doświadczenie pokazuje nam, że to - oprócz tego, że jest zgodne z naszymi wartościami - procentuje, gdyż kandydaci wracają do nas przy okazji kolejnych rekrutacji. Regularnie badamy poziom zadowolenia kandydatów z naszego procesu rekrutacji oraz pracowników z procesu onboardingu i w zdecydowanej większości oba te procesy oceniane są bardzo wysoko. Feedback ten wykorzystujemy, aby na bieżąco jeszcze bardziej udoskonalać te procesy. Małgorzata Pietraszewska Head of HR
10Clouds już dawno przestało być dobrą firmą. W stosunku do osób odchodzących firma zachowuje się bez klasy i pozostawia po sobie fatalne wrażenie - HR i zarząd mają w tym swój udział. Od kilku miesięcy widać po profilach na LinkedIn, że co chwila ktoś odchodzi. Powody różne - zła atmosfera, HR zrobił sobie BARDZO kiepski PR, słabe projekty. Brak zaufania, brak autorytetu, chaos, nieodpowiednie osoby na nieodpowiednich stanowiskach. Brak urlopów (absurd), stawki niskie i to podawane jako koszt pracodawcy. A co mnie obchodzi koszt pracodawcy? Jestem pracownikiem i interesuje mnie kwota netto. Decyzje są po prostu podejmowane, nikogo nie obchodzi, co ludzie o tym sądzą i potem jest tak, że pracownicy gadają między sobą, a góra żyje w oderwaniu i nie słucha. TAK, jest góra i dół niestety, no i góra się izoluje - jeśli Wam ktoś powie, że jest super rodzinna atmosfera, to radzę się nad tym 7 razy zastanowić. I tak rośnie frustracja zespołu. Ale wszyscy udają, że wszystko w porządku. Nowo zatrudniane osoby dają się złapać w pułapkę fajnie wyglądającego fanpaga na FB. W środku to wygląda inaczej. Fajni ludzie pracują, ale ich potencjał jest marnowany, tłamszony, nie doceniany. Taką polityką wobec ludzi firma sama strzela sobie w kolano. Nie polecam. Brak klasy i niesmak.
Rodzinna atmosfera to nie jest to do czego pretendujemy. Robimy profesjonalną firmę, w której jako profesjonaliści możemy rosnąć i się rozwijać. Jest nam niezmiernie przykro, że po współpracy z nami został Ci niesmak, staramy się robić naprawdę dużo żeby takie sytuacje się nie zdarzały. Intensywnie pracujemy nad tym, aby zmiana, przez którą przechodzi organizacja, była jak najmniej dotkliwie odczuwana przez naszych pracowników. Obecnie znacznie uatrakcyjnilismy kilka z naszych dotychczasowych benefitów (m.in. zakres oferty i stopień dofinansowania prywatnej opieki medycznej), a w naszych najliczniejszych działach (Web, Mobile, Design, Projects) wprowadzimy transparentną formułę wynagrodzenia, które wynikać będzie z poziomu kompetencji, stażu pracy, czy faktu pełnienia opieki nad zespołem. Celem naszego zespołu HR jest wspieranie rozwoju kompetencji i organizacji oraz troska o transparentną komunikację (i sukcesów, i wyzwań), nie PR. Zmiany wprowadzane są przy udziale pracowników, których dotyczą (np. ścieżki rozwoju programistów i designerów, udoskonalenie profilu roli Scrum Mastera i funkcjonowania Delivery). Pod to stworzyliśmy w zeszłym kwartale nową strukturę, która poprzez decentralizację i cotygodniowe spotkania z team leaderami usprawnia zarówno bieżące komunikowanie ważnych kwestii, jak i zbieranie feedbacku od wszystkich pracowników. Z tego powodu, co kwartał organizujemy regularne AMA (AskMeAnything) na żywo, gdzie każdy pracownik może uzyskać natychmiastową odpowiedź na jakiekolwiek pytanie. Dokładamy starań, aby codzienny kontakt z managerami był łatwy. Headzi i HR-y siedzą rozproszeni na open space. Jemy wspólnie posiłki, stanowiska nie mają na to wpływu. Dziękuję za docenienie, że fajni ludzie u nas pracują. Zbieramy feedback cały czas i cały czas się poprawiamy. Jedną z fundamentalnych wartości firmy jest dbanie o każdego pracownika, dlatego zapraszam wszystkich aktualnych i byłych pracowników którzy chcieliby się więcej dowiedzieć o kontekście różnych decyzji albo na nie wpłynąć do kontaktu ze mną osobiście, przez Facebooka, Slacka i wszelakie inne kanały. To co opisujesz nie jest firmą którą budujemy. Pozdrawiam, Maciej Cielecki
Z 10clouds ludzie odchodzili, odchodzą i będą odchodzic, jeśli będą traktować pracowników jak obecnie i na ich oczach będą sobie spijać z dziubkow jacy są super. Opinia o 10c "na mieście" już nie jest taka dobra, jak - zdaje się - wciąż myślą. Ale to na własne życzenie, skutecznie sobie ja psują od wielu miesiecy. Ktoś tam mocno nie kuma w wartości i wprowadza jakieś bekowe schematy zarządzania z kosmosu, które niby mają miec uzasadnienie, ale nawet nie wiedzą jak i nie umieją sensownie wdrożyć, tylko mówią "przeczytajcie książkę" o tym i tak zróbcie, a my was ocenimy i jak mi się nie spodoba (chociaż nie wiemy czego chcemy i czego od was oczekiwać), to znaczy, że robicie zle i nie chcemy z wami pracowac. Na maksa sztuczny korpo-HR.
Dbanie o pracowników i o siebie nawzajem jest główną wartością naszej firmy, dążymy do tego żeby być w tym lepsi każdego dnia. Chcemy tworzyć środowisko, w którym każdy może czuć się bezpiecznie biorąc odpowiedzialność. To bardzo długi proces i cały czas pracujemy nad tym żeby to się wydarzyło, komunikując, robiąc warsztaty itd. Nie jest to proste i zdaję sobie sprawę, że zwłaszcza na początku intencje mogły być nie do końca jasne. Tak jak przez wszystkie lata od startu 10Clouds, i teraz nadal jest tak samo, na opinie pracuje się każdego dnia mrówczą pracą i poprawianiem drobnych rzeczy. To się cały czas u nas dzieje. Nikt w teamie zarządzającym firmą nie spoczywa na laurach dobrych słów. Pozdrawiam, Maciej Cielecki
Odkąd odeszło kilka kluczowych osób ze ''starej'' ekipy, która tworzyła atmosferę i wartości firmy, dbała prawdziwie o pracowników i miała fajne pomysły - atmofera padła kompletnie. Zrobił się wyścig szczurów, founderzy nie rozumieja potrzeb ludzi, management dba tylko o czubek swojego nosa, a do działu HR strach się odezwać. Nie polcam - chyba, że chcecie pracować firmie, która ma Was gdzieś, jeśli jesteście ''szerogowym'' pracownikiem.
Hej, firmę prowadzę razem z Michałem prawie już 9 lat. Sam osobiście zatrudniłem praktycznie wszystkie osoby, do których się odnosisz. Uważam, że zarówno stara jak i nowa ekipa jest naprawdę godna ciepłych słów. W poprzednim roku zdaliśmy sobie sprawę, że jednak zrobienie fajnej firmy to nie wszystko, jest nas trochę ponad setka i naszym celem jest być topową firmą, pracującą dla rozpoznawalnych klientów nad ambitnymi projektami, firmę z której każdy pracownik mógłby być dumny, że dla niej pracuje lub pracował. Niestety proces zmian nie zawsze jest łatwy i przykro mi że akurat Ty doświadczyłeś/doświadczyłaś tego w negatywny sposób. Zapraszam wszystkich aktualnych i byłych pracowników którzy chcieliby się więcej dowiedzieć o kontekście różnych decyzji albo na nie wpłynąć do kontaktu ze mną osobiście, przez Facebooka, Slacka oraz inne kanały. To co opisujesz nie jest firmą którą budujemy. Pozdrawiam, Maciej Cielecki
Barałam udział w rekrutacji na stanowisko HR - rekrutera IT. Przeszłam kilka etapów rekrutacji, weryfikację języka angielskiego, ponad godzinną rozmowę przez Hangout. W mojej ocenie wszystko było na dobrej drodze, tym bardziej, że przez cały okres rekrutacji feedback był bardziej niż pozytywny. Po ostatniej rozmowie - pani Headhunterkazadzwoniła do mnie, że szukają bardziej osoby z doświadczeniem w wewnętrznym HR. Byłoby uczciwiej gdybym otrzymała taką informację na początku procesu, nie marnowałabym swojego czasu.
@dhffjgjhkfd, rozwinąłbyś nieco swoją wypowiedź?
Nie polecam!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 10 CLOUDS?
Zobacz opinie na temat firmy 10 CLOUDS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w 10 CLOUDS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 4 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy 10 CLOUDS?
Kandydaci do pracy w 10 CLOUDS napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.