Opinie o Unum Życie TUiR S.A w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Unum Życie TUiR S.A. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Unum Życie TUiR S.A na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Unum Życie TUiR S.A w Warszawa

Nie warto.
Były pracownik

Ryba psuje się od głowy. Prezes najwidoczniej po botoksie. Takie osoby gromadzi wokół siebie. Dla mnie firma wydmuszka. Wykorzystywanie i tylko fasada uczciwej firmy ubezpieczeniowej. Nie warto. Byłam, pamiętam. Na ubezpieczeniu własnym się też przejechałam, jako pracownik. Żałuję, że mam w CV.

Urosła?
Inne
 Pytanie
@MZM

Jak to firma urosła o 180%? LPA jest mniej więcej liczba podobna, zatrudnienie w centrali? To możliwe. Wynik finansowy od 10 lat mniej więcej to sam. Gdziez tu wzrost?

LPA
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w firmie od roku. Powiem szczerze, że doznałam ogromnego szoku czytając tyle negatywnych komentarzy. Chciałam zatem sprostować pare kwestii: - rekrutacja - faktycznie jest wieloetapowa, dosyć późno dowiadujemy się o biznesplanie. Fakt jest jednak taki, że firma zatrudnia wyłącznie osoby aktywne na rynku pracy, nie spadochroniarzy. Jeśli ktoś na końcu rekrutacji podejmie decyzję, że to nie dla niego, to jaki tu widzimy problem? Nikt na lodzie nie zostaję, zatem o co cały ten szum? - biznesplan - wg mnie podstawa do założenia własnej działalności. Bez niego nikt nie osiagnie sukcesu. Na znajomych głowie uczymy się profesji i prosimy o dalsze rekomendacje, aby wybić się się rynek zewnętrznych. Z doświadczenia mojego i moich kolegów mogę powiedzieć, że klientami firmy stała się dosłownie garstka naszych znajomych. W żadnej firmie nikt nie poda Ci klientów na tacy, a zimne bazy to ostateczność - zarobki - również w dużym skrócie - dużo pracujesz, dużo zarabiasz. Nie licz na zbijanie kokosów za popijanie kawy w oddziale - urlopy - faktycznie pierwsze dwa lata pracy warto jest trochę odpuścić i nie wybierać się ciurkiem na 3- tygodniowe wczasy. Jeśli podchodzisz do swojego zawodu, jak do biznesu, sprawa jest oczywista. Jeśli nadal chcesz pracować na etacie, zostań tam, gdzie jesteś. Proste - atmosfera w pracy - najlepsi ludzie, jakich kiedykolwiek spotkałam na swojej zawodowej drodze. Wsparcie merytoryczne 24 na dobę. Owszem, są plany, czasem trudne do realizacji, ale w końcu pracujemy w sprzedaży, liczy się wynik. Trzeba przyodziać czasem twardą skorupkę ... REASUMUJAC: Praca w Unum nie jest dla każdego, nie ma co tego ukrywać. Ale nie ze względu na złe warunki pracy. Praca agenta ubezpieczeniowego to jeden z najcięższych kawałków chleba, jaki można sobie wyobrazić. Tylko Ci najlepsi i najbardziej zdeterminowani przetrwają. Trzeba mieć szereg cech charakteru i predyspozycji, żeby odnieść tu sukces. Po to jest właśnie tak złożona rekrutacja, żeby samemu odpowiedź sobie na pytanie - czy ja się do tego nadaje? Ps: a swoją drogą rozwiązania ubezpieczeniowej na życie naprawdę mamy najlepsze;)

Dominika
Inne
 Pytanie
@Agent od kilku lat

Biznesplan to nie to samo, co wymagany plan sprzedażowy. Prowadzę firmę od 2006 roku, i jako przedst. ubezpieczeniowy, i jako specjalista od biznesplanów właśnie, więc wmawianie uczestnikom rynku pracy, że celem wieloetapowej rekrutacji jest dotarcie do szansy pozyskania biznesplanu jako narzędzia budowania marki własnej i metodologii pracy jest albo efektem niekompetencji, albo wyprania mózgu. Ocenianie produktu UNUM jako nie mającego konkurencji w Polsce to kolejny dowód albo na kompletną nieznajomość własnego produktu, albo brak kompetencji do czytania i analizowania porównawczo dokumentów prawno-handlowych własnych jak i konkurencyjnych produktów. W mojej ocenie i jako agenta, i jako prawnika, i jako klienta, Definicje poszczególnych składowych oferty UNUM są niejasne i rozdmuchane, by Klient czytając, nie dotarł do połowy tekstu. 15 stron OWU do 1 umowy dodatkowej to nieporozumienie, zawoalowanie wyłączeń w konstrukcji tekstu tak sprytnej, że niedopatrzenie przecinka w zdaniu wielokrotnie złożonym zmienia klientowi treść całej umowy a cała dokumentacja w połączeniu z desperacką, agresywną formuą sprzedaży robi klientowi wodę z mózgu. Budowanie bazy klientów na rodzinie i koleżankach to niezbyt zdrowy pomysł, jeżeli zależy nam na rodzinie, koleżankach i żonie; ale rozumiem, że po jakimś czasie pracy w tej firmie to już nie ma znaczenia? Dobra firma to taka, która wciąż szkoli, także z pracy na zimnej bazie, daje wsparcie w postaci świetnej reklamy, oczekuje wysokiego standardu i etyki sprzedaży a nie realizacji rozdmuchanych planów na rodzinie i znajomych oraz dobrze skrojonego produktu, dopasowywanego do potrzeb rynku i będącego wyrazem szacunku dla klienta. Dobry pracodawca wesprze też bazą niedrogich leadów. Kiedyś z ciekawości zaprosiłam agenta UNUM bo byłam ciekawa, czy opowieści o metodach pracy są prawdziwe. Po kontakcie w fircykiem w zalotach, który bez zmrużenia oka wciskał mi bzdury, kłamał, przeinterpretowywał, nie umiał podać produktowej definicji udaru i zawału a na pytanie, czy karencję 180 dni i ankietę medyczną da się ominąć - odpowiedział, że oczywiście, tak - wstyd mi było, że wykonujemy teoretycznie ten sam zawód. Teoretycznie, bo moim zdaniem, model realizacji planów w tej firmie przekłada się na przewartościowanie etyki pracy i stopniowe uodparnianie się na zwykły, dwudziestowieczny wyścig (usunięte przez administratora). Ale, może się mylę, może faktycznie UNUM to raj dla pracowników a ja trafilam na zły produkt i złą OFCA'ę

Olga
Pracownik

Pracuję w Unum od ponad roku. Pracowałam w różnych branżach, ale to właśnie w Unum znalazłam swoje miejsce. Owszem, pierwsze miesiące pracy nie należą do najłatwiejszych. Jeśli się poświęcić i chcesz coś osiągnąć , musisz się zaangażować. Musisz wierzyć w wartość ubezpieczeń - to filar dobrego startu w Firmie. Firma jako pracodawca dokłada wszelkich starań, żeby przygotować agenta ubezpieczeniowego do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Nie mamy gotowych rozwiązań i to nas wyróżnia! Jesteśmy ze swoimi klientami na każdym etapie ich życia. Nawiązujemy z klientami prawdziwe i trwałe relacje. To jest największa wartość tej firmy. To w tej Firmie odnalazłam swoje miejsce na ziemi. Przychodzę do biura z ogromną przyjemnością. Unum to dla mnie rodzina. Każdy jest dla każdego. Pierwszy raz spotkałam się z tym, że w firmie nie ma podziałów i nieprzyjemnych sytuacji. W najtrudniejszych dla mnie momentach, koledzy i koleżanki z pracy są ze mną. Zawsze pomocni nie tylko od strony prywatnej, ale przede wszystkim zawodowej. Kiedy mam jakiś problem, nie ma osoby, która by nie chciała pomóc. Z poziomu hierarchii - ja, jako agent ubezpieczeniowy - najszczerzej polecam tę Firmę zarówno dla przyszłych kandydatów na to stanowisko jak i dla klientów. Jeśli chce ktoś ze mną podyskutować na ten temat, to zapraszam do kontaktu Olga Frankiewicz 514 462 356

1
Janina
Inne
@Olga

Może unum dla pracowników jest ok. Dla klientów to jedna wielka porażka. "Jesteśmy ze swoimi klientami na każdym etapie ich życia" - hahaha, chyba jak płacą składki. Bo jak przychodzi do wypłaty ubezpieczenia to już nie jest takie oczywiste. "Nawiązujemy z klientami prawdziwe i trwałe relacje. To jest największa wartość tej firmy"- wartością firmy powinna być uczciwość wobec klientów. Jeszcze nie spotkałam ubezpieczyciela, który nie wypłaca świadczenia z polisy za śmierć męża, bo ten miał w chwili śmierci więcej niż 65 lat, jakby mi umarła teściowa w wieku 100 lat to pewnie bym dostała świadczenie za zgon teściowej Nikomu nie polecę nigdy waszej firmy, wręcz będę wszystkim odradzała. Należy rzetelnie informować klientów, choćby o podstawowym zakresie świadczeń. Właśnie tracicie klienta.

Lucy Nowy wpis
Inne

Zastanawiam się nad tym ile taki trener sprzedaży może w praktyce zarabiać. W opisie nie widzę ani widełek odnoszących się do samej podstawy wynagrodzenia ani także tego co mogłoby składać się na całość. Są może premie lub prowizje?

Tomasz
Były pracownik

Pracowałem w IT Unum. Bardzo odradzam, toksyczne środowisko pracy z jakim nigdy wcześniej się nie spotkałem. Ciągłe pospieszanie naciski, kłótnie a nawet wyzwiska. Wszystko ma być zrobione w godzinę albo dwie - inaczej awantura. Nigdy natomiast nie słyszałem żeby ktoś kogoś chwalił, ze dobra robota, cokolwiek. Szybko szybko, szkoda czasu, nie ma czasu - to słychać codziennie.

Tomasz
Były pracownik
@Tomasz

Zapomniałem dodać, że na chorobowe nikt nie chodzi, często osoby wdzwaniają się zimą na spotkania i słychać że są mocno przeziębione ale przecież przeziębienie to jeszcze nie powód aby brać wolne. Natomiast w razie urlopu co rzadko się zdarza powszechną praktyką jest wdzwanianie się codziennie na daily aby być na bieżąco. I oczywiście jak ktoś czasem bierze wolne to zawsze zaznacza, że jest pod telefonem.

anonim
Inne
@Tomasz

A co gdy zrobisz cos wbrew temu? czy to już jest wstępnie na samej rozmowie wskazywane, że musisz trzymać rękę stale na pulsie? Te urlopy zwłaszcza mnie zastanawiają… gdyby tak wyłączyć telefon, oczywiście przed tym jasno uprzedzając?

.
Były pracownik
@anonim

Też pracowałem w IT Unum i mam podobne doświadczenia: presja czasu, naciski, zastraszanie, dwuznaczne wypowiedzi i "żarty". Na rozmowie podkreślanie jaką są etyczną firmą, work-life balance, wzajemny szacunek. Jak pracowałem to telefony na prywatny numer na urlopie to była norma. Teoretycznie mogłeś nie odbierać, ale później Twój manager się odwdzięczy i będzie Cię gorzej traktował, będzie wywierał presję na kimś z zespołu, aby się z Tobą skontaktował. Kto odmówi skończy tak samo. Straszna kultura organizacyjna. Zdecydowana większość nie chce się dzielić wiedzą, bo obawiają się zwolnień. Dużo tutaj ludzi bez kręgosłupa moralnego, zwłaszcza w sprzedaży i działach ściśle z nimi wspolpracujacymi.

Helpdesk Nowy wpis
Były pracownik
@Tomasz

Pracując w HelpDesku Unum jesteś najniżej w hierarchii jak się tylko da. Nie wszyscy użytkownicy traktują Cię z szacunkiem i nic z tym nie możesz zrobić. Drobne złośliwości, pasywna agresja, w skrajnych wypadkach obelgi w Twoją stronę, straszenie skargami, gdzie zawsze jesteś na przegranej pozycji, od Ciebie wymaga się kultury osobistej na wysokim poziomie, co już nie jest wymogiem dla użytkowników. Podejście jest takie, że biznes może wszystko, ponieważ "to on zarabia na nasze pensje". Manager nie jest od tego, aby Cię wspierać. Jest od tego, aby egzekwować i dyscyplinować. Praca w takich warunkach jest bardzo niezdrowa. Panuje poczucie walki i konfliktu.

anonim Nowy wpis
Inne

Na jakich oprogramowaniach przygotowuje się analizy i raporty z opisu oferty dla Specjalisty ds. Projektów i Analiz Biznesowych? Głównie Office? Planuje aplikować i ciekawi mnie co może trafić się na jakiejś części technicznej o ile taka występuje

anonim
Inne

Tych zespołów trochę tu jest? mam na myśli te oferty dla menedżerów od nich. sporo znajduje się ich właśnie w internecie a tez tu ostatnio we wpisach się nimi interesowali. Zestawicie rzeczywisty zakres obowiązków takiego doradcy a właśnie menedżera? Widzę ze skrajna kwota 8 tys przypada na obydwa stanowiska

To nie menadżer Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Piszą w ogłoszeniach że stanowisko menadżera a tak naprawdę szukają sprzedawców. Wiedzą że nie mieli by żadnych CV jak by pisali że chcą zatrudnić sprzedawcę. Na rozmowie dowiesz się żeby zostać menadżerem musisz sprzedać x polis w określonym czasie. Jak to zrealizujesz to może zostaniesz menadżerem o ile dyrektor nie stwierdzi inaczej a Ty będziesz już w tej firmie.

Handlowiec
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie polecam. Praca polega na sprzedaży ubezpieczeń swoim znajomym i pracy na poleceniach. Podstawy nie ma - tylko jeśli wyrobisz cele sprzedażowe.

Pytania

Dlaczego branża ubezpieczeń?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pawel
Kandydat
 Pytanie

Witam Jak wygląda praca managera? Ilu agentów ma pod sobą? Czy manager również sam pozyskuje klientów? Czy premię trudno jest wyrobić? Podstawa 8000 na umowę b2b a ile można zarobić z premią? I czy oferują auto służbowe?

SM
Pracownik
@Pawel

Manager sam buduje swój zespół, więc ilość agentów zależy tylko od managera. Manager z zespołem 10 osobowym bez problemu zarobi conajmniej 30tys zł miesięcznie, a często i dużo więcej.

anonim
Inne
@SM

10 osób przekłada się na zarobki rzędu 30 tys zł? a wiadomo coś więcej względem jakiegoś przelicznika z osoby na potencjalny przychód? Czy Manager może mieć więcej osób pod sobą? Ile maksymalnie da rade mieć? Jakie z tego zarobki by były?

SM
Pracownik
@anonim

weź udział w rekrutacji a wszystkiego się dowiesz, GoWork nie jest dobrym miejscem na opisywanie dokładnego systemu wynagrodzenia managera czy dyrektora. 10 osób to duży zespół w branży ubezpieczenieowej, wymaga ogromu nakładu pracy i zarobki są dzieki temu bardzo satysfakcjonujace. Biorąc jeszcze pod uwagę głupoty wypisywane przez byłych pracowników, któzy najzwyczajniej w świecie nie poradzili sobie w tej wymagającej branży, rekrutacja jest bardzo trudna, ale właśnie dzięki temu mamy tak duży potencjał zarobkowy.

Nickname
Inne
@Pawel

Widzę ze administrator usuwa nieprzychylne firmie komentarze i ludzie nie mogą się dowiedzieć całej prawdy o UNUM. Rekrutacja to przerost formy nad treścią…tylko zniechęcają potencjalnych kandydatów. No i zapraszanie znajomych do biura w trakcie rekrutacji to nieporozumienie , znajomi nie są chętni do takich akcji… Ogólnie żenada

Były
Były pracownik
@SM

Rekrutacja nie jest trudna. Mam wrażenie że przyjmą każdego kto zostawia parę na lusterku. Opisują jaka to trudna selekcja i że jeden na 10 osób przechodzi. W praktyce jest tak że jedna na 10 osób, której zaproponują pracę ją wybiera. Na pewno mają dobry system szkolenia, pozostała część to dramat. Wiele firm ubezpieczeniowych poszło o krok dale z nastawieniem do współpracy a tutaj została narracja z lat 90.

chetny - juz zniechecony
Kandydat

to rodzaj firmy,-- która wykorzystuje ludzi na swojej działalności gospodarczej- sprzedasz polisę zarabiasz, a zus i podatek ty płacisz - a on ci odpadki płaca jeszcze pewnie grubo po czasie - szkoda ludzi , że musza tak sie dla amerykanów poniżać by żyć...

SM
Pracownik
 Pytanie
@chetny - juz zniechecony

Jeśli zarobki rzędu 30-50tys zł miesięcznie są dla Ciebie odpadkami to lepiej zostań tam gdzie masz więcej, po co szukasz zmian?

Nelka
Inne

Odkąd pojawiło się stwierdzenie, że rekrutacja jest dość trudna zaczynam się martwic o to czy w ogóle udałoby mi się dostać, mimo ze mam wyszukane asystenckie ogłoszenie do działu wypłaty świadczeń. Interesuje mnie dalszy opis kariery z w nim. Jest w stanie ktokolwiek go przedstawić?

Nowy pracownik
Pracownik
@Nelka

Do centrali są 2 etapy. Jeden online a drugi w biurze. Jedna z przyjemniejszych rekrutacji :)

Kandydatka
Kandydat

Startowałam na stanowisko do centrali. Rozmowa online przyjemna, konkretne pytania i minimalnym przedstawieniem profitów. Typowe dla korporacji, ubezpieczenie, roczna premia itp. Padło pytanie o moje oczekiwania finansowe bez informacji zwrotnej ze strony Unum. Po około 2 tygodniach dostałam e-maila, że wybrali inna osobę. Moja osoba i tak była już nieaktualna, porozumienie z obecnym pracodawca w finansach na wyższym poziomie niż oczekiwałam od Unum. Nie zamykam się na tę firmę, wiem od znajomych, że jest wymagająca. A ja nie lubię bylejakości. Ale nie wiem, czy obecnie by przebili moją pensję. Ocena ogólna z rozmowy kwalifikacyjnej 8/10. Zabrakło informacji o wynagrodzeniu. To jest już passe na rynku. A miałam naprawdę dużo rozmów i 80% firm od razu podaje wysokość wynagrodzenia.

anonim
Inne

Chce się dowiedzieć jak będzie mogła wyglądać kwesta umowy zawieranej przez asystenta w dziale wypłaty świadczeń. Oznaczone są dwie ta na zlecenie oraz ta o prace. zastanawiam się czy od razu można wyruszyć z tego pierwszego wariantu, a jeśli tak to na jakiej stawce?

zainteresowana
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
Kandydat
 Pytanie

asystent w dziale wypłaty świadczeń- coś więcej ktoś może powiedzieć?

Janek
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
Kandydat
 Pytanie

Rozmowa rekrutacyjna na "Manager zespołu sprzedażowego" first call: zadzwonił Pan (usunięte przez administratora) powiedzial, ze mu sie podoba moje CV i chce sie spotkac (wszystko w bardzo chaotycznym stylu) i dodał na koniec w bardzo niesympatyczny sposób "szanujesz mnie?" - na co odpowiedziałem "jeszcze nie wiem". Po chwili dezorientacji dodał, że "jak go szanuje to żebym przyszedł".... Zastanawiałem się chwile, ale stwierdziłem, że musze zobaczyć tę szopkę. Dojdźmy do samej rozmowy o pracę: [R - Rekruter-Pan (usunięte przez administratora), J - Ja] Z uśmiechem na ustach mnie przywitał i ugościł w salce R: Panie Janku - ja czytałem Pana CV to wszystko o Panu wiem, a Pan oglądał mojego linkedina? J: Tak oglądałem (skłamałem żeby nie wchodzić w wątek o jego doświadczeniu) R: To ja może opowiem Panu o sobie .... (wykład o tym jak zyje, co lubi, jaka ma rodzine, trójkę dzieci (jedno z epilepsją) i gdzie chodzi w niedziele na obiad - trwał ok 30 minut!) J: Panie (usunięte przez administratora), nie chce być nieuprzejmy ale przyszedłem tu posłuchać o warunkach pracy i szczegółach związanych z zatrudnieniem oraz pozycji dotyczącej zarządzania zespołem R: Panie Janku, bo to jest tak.... że ja nie wiem za dużo, na kolejnym etapie rekrutacji sie Pan dowie, ale bedzie Pan pracował dla mnie. Pokaże Panu naszą strone na tablecie i opowiem o firmie (czytanie prezentacji ze strony 10 minut) J: Panie (usunięte przez administratora), możemy konkretniej o mojej roli w firmie, zadaniach, wspolpracy i finansach? R: *spanikowane odpowiedzi, w wiekszości ogólnikowe i nieczego nie zmieniające..... R: Panie Janku, juz godzina minęła, mam kolejną osobę, odezwe się do Pana i zapraszam na pokład Zrobiłem to dla was. Poszedłem i zmarnowałem czas na dojazd i słuchanie jakiegoś randoma bezmyślnego na kierowniczym stanowisku. NIE POLECAM

Klient
Użytkownicy czekają na odpowiedź 59 dni.
Inne
 Pytanie

Z pozycji klienta, nie polecam innym firmom współpracy z unum. Załączam im pliki przez Google drive ze względu na zbyt dużą wielkość pliku i otrzymuje odpowiedź że oni nie obsługują Google drive, jak to możliwie?Odpowiedz z unum:jeśli chce to mogę im przesłać duży plik przez we transfer, który jest płatny! Firmo, potencjalny kliencie, nie podpisuj z nimi umowy ponieważ Twoi pracownicy, ubiegający się o odszkodowanie mają z tą firmą mnóstwo problemów! Gra nie warta świeczki!

LPA
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w firmie od roku. Powiem szczerze, że doznałam ogromnego szoku czytając tyle negatywnych komentarzy. Chciałam zatem sprostować pare kwestii: - rekrutacja - faktycznie jest wieloetapowa, dosyć późno dowiadujemy się o biznesplanie. Fakt jest jednak taki, że firma zatrudnia wyłącznie osoby aktywne na rynku pracy, nie spadochroniarzy. Jeśli ktoś na końcu rekrutacji podejmie decyzję, że to nie dla niego, to jaki tu widzimy problem? Nikt na lodzie nie zostaję, zatem o co cały ten szum? - biznesplan - wg mnie podstawa do założenia własnej działalności. Bez niego nikt nie osiagnie sukcesu. Na znajomych głowie uczymy się profesji i prosimy o dalsze rekomendacje, aby wybić się się rynek zewnętrznych. Z doświadczenia mojego i moich kolegów mogę powiedzieć, że klientami firmy stała się dosłownie garstka naszych znajomych. W żadnej firmie nikt nie poda Ci klientów na tacy, a zimne bazy to ostateczność - zarobki - również w dużym skrócie - dużo pracujesz, dużo zarabiasz. Nie licz na zbijanie kokosów za popijanie kawy w oddziale - urlopy - faktycznie pierwsze dwa lata pracy warto jest trochę odpuścić i nie wybierać się ciurkiem na 3- tygodniowe wczasy. Jeśli podchodzisz do swojego zawodu, jak do biznesu, sprawa jest oczywista. Jeśli nadal chcesz pracować na etacie, zostań tam, gdzie jesteś. Proste - atmosfera w pracy - najlepsi ludzie, jakich kiedykolwiek spotkałam na swojej zawodowej drodze. Wsparcie merytoryczne 24 na dobę. Owszem, są plany, czasem trudne do realizacji, ale w końcu pracujemy w sprzedaży, liczy się wynik. Trzeba przyodziać czasem twardą skorupkę ... REASUMUJAC: Praca w Unum nie jest dla każdego, nie ma co tego ukrywać. Ale nie ze względu na złe warunki pracy. Praca agenta ubezpieczeniowego to jeden z najcięższych kawałków chleba, jaki można sobie wyobrazić. Tylko Ci najlepsi i najbardziej zdeterminowani przetrwają. Trzeba mieć szereg cech charakteru i predyspozycji, żeby odnieść tu sukces. Po to jest właśnie tak złożona rekrutacja, żeby samemu odpowiedź sobie na pytanie - czy ja się do tego nadaje? Ps: a swoją drogą rozwiązania ubezpieczeniowej na życie naprawdę mamy najlepsze;)

Jeremy
Kandydat
 Pytanie
@LPA

Chyba nie do końca pojmujesz co to jest biznesplan. Oczywiście, zgadzam się z tym, że dobrze napisany i przeaanalizowany biznesplan to podstawa do założenia działalności, ale wypisanie listy znajomych i "pracowanie" na nich to nie jest żaden biznesplan. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo każdy kto ma chociaż trochę oleju w głowie, rozróżni te dwie rzeczy. Poza tym już sam fakt, w jaki sposób firma prowadzi rekrutację, już samo w sobie daje wiele do myślenia. Oczywiście, że po następnym etapie każdy uczestnik ma prawo powiedzieć, że rezygnuje, ale wybacz bardzo, gdzie tak nie może zrobić? Różnica jest taka, że potencjalny kandydat traci mnóstwo czasu na to, aby w ogóle dojść do etapu waszego "biznesplanu" xD. To jest jakiś absurd. Poza tym amerykańska firma, pracująca na modelu japońskim, na rynku europejskim. Co może tu pójść nie tak? Jak to jest, że mimo rzekomo najlepszego produktu ubezpieczeniowego, nikt o nim nie słyszał? Jak to jest, że na rozmowie wmawiacie kandydatom, że to produkt premium, a jednocześnie firma musi się uciekać do perfidnych i najgorszych sztuczek, aby pozyskać klienta? Rozumiem, że są takie nie inne czasy i fakt posiadania "najlepszego" produktu nie wystarcza do tego, aby go sprzedać, ale uciekać się do takich metod? Zgadzam się z tym, że praca w ubezpieczeniach to ciężki kawałek chleba i trzeba posiadać odpowiednie predyspozycję, aby pracować w zawodzie, ale z drugiej strony śmieszy mnie zawsze to, że tak na prawdę to tylko agenci tej firmy zawszę i wszędzie powtarzają to jak mantrę. A czy lekarzem to jednak każdy może być? Mechanikiem? Magazynierem? Dobry agent nie potrzebuje do sprzedaży swoich znajomych i rodziny. Tu jak widać inaczej się nie da.

Agent od kilku lat
Pracownik
 Pytanie
@Jeremy

To bardzo krzywdząca opinia. Chętnie odniosę się do wszystkich wątków. Jestem od kilku lat agentem odnoszącym spore sukcesy. Biznesplan, to inaczej lista osób do których telefonuje w pierwszej kolejności aby z nimi porozmawiać, poćwiczyć model spotkania i oczywiście zaoferować rozwiązanie ubezpieczeniowe. Zaczynamy od przyjaciół aby na nich poćwiczyć gdyż wybaczą każdy błąd i polecają nas swoim znajomym. Każdy kto kiedyś otwierał własny biznes zaczynał w podobny sposób. Początkująca fryzjerka strzyże koleżanki, spec od remontów remontuje mieszkania kolegów. Sam przeszedłem 8 etapowy proces rekrutacji. Wydawało się dużo ale z czasem zrozumiałem, ze ma on na celu przede wszystkim kandydatowi odpowiedzenie na pytania „czy chce to robić i czy do tego nadaje się”? Dzięki spotkaniu z moją żoną moja managerka miała pewność, że żona będzie mnie wspierać i tak było. Że nie będzie kwasów gdy będę wracał późnym wieczorem. Z czasem biznes uczymy się robić w godzinach pracy i przed 18:00 można być w domu, choć faktycznie wiele osób preferuje spotkania wieczorne. Pierwsze wartościowe rekomendację otrzymałem od żony do jej koleżanek z pracy. Było sporo śmiechu, trochę nerwów, kilka wystawionych polis i kilkadziesiąt kolejnych kontaktów. Model pracy tej amerykańskiej firmy faktycznie został wypracowany w latach '80 w Japonii gdzie blisko 90% społeczeństwa posiada polisy a nie jak w Polsce max 30%. Warto uczyć się od najlepszych. Model w kraju jest rewitalizowany co kilka lat, ostatnio 2016 i w „pandemicznym” roku 2020 (możliwość spotkań online). Polisy wspomnianej firmy nie mają w Polsce absolutnie żadnej konkurencji. Jednak aby się o tym dowiedzieć trzeba spokojnie przeanalizować OWU firm konkurencyjnych. Przez kilka lat pracy nigdy nie trafiłem na lepszą polisę niż ta którą proponuje Klientowi. Ja i cała moja rodzina posiadamy polisy od czasów, kiedy jeszcze nie byłem jeszcze agentem UNUM. Firma od ponad 20 lat w kraju ( i blisko 180 lat w USA) zdobywa klientów dzięki rekomendacją imiennym. Obecnie to blisko 39 mln na 2 kontynentach. Zamiast płacić abstrakcyjne ceny za baner przy autostradzie lub nic nie wnoszącą reklamę w TV płaci swojemu agentowi za zdobywanie Klientów. Odnośnie rozpoznawalności brandów to pytanie który przygodnie spotkany przechodzeń wymieni choćby 2-3 marki topowych zegarków. Zatrzyma się na Omedze lub Roleksie wiec ten argument nie do końca jest przekonujący. Produkt powszechnie dostępny nie oznacza , że jest lepszy tylko tańszy. O jakości produktów, etyce agentów i jakości ich pracy najlepiej świadczy poziom utrzymywalnosci polis w firmie na poziomie 96-98%. W moim portfelu kilkuset polis 97%. Poza tym do szacownej organizacji MDRT, zrzeszającej ok 1% najlepszych agentów na świecie od nad w 2020 roku dostało się ponad 30 agentów na ponad 60 z całej Polski. Nieźle jak na firmę dopiero zdobywającą rynek. Prawda jest taka, ze nie jest to biznes dla wytrwałych, zdeterminowanych osób, które po 2-3 latach chcą mieć ustabilizowany biznes z dochodami ponad kilkaset tysięcy rocznie. Początki są trudne ale w interesie dyrektora biura i kierownika sprzedaży jest abym odniósł sukces. Agenta szkoli się min 2 lata i wynagrodzenie jest wypłacane od pierwszego dnia szkolenia. Warto przyjść na spotkanie informacyjne i samemu wyrobić sobie zdanie.

Agent od kilku lat
Pracownik
@Jeremy

Wkradł się błąd do ostatniego zdania: „Prawda jest taka, ze jest to biznes dla wytrwałych, zdeterminowanych osób, które po 2-3 latach chcą mieć ustabilizowany biznes z dochodami ponad kilkaset tysięcy rocznie. Początki są trudne ale w interesie dyrektora biura i kierownika sprzedaży jest abym odniósł sukces. Agenta szkoli się min 2 lata i wynagrodzenie jest wypłacane od pierwszego dnia szkolenia. „

Zaciekawiony
Inne
 Pytanie
@LPA

Ciekawe, ze osoba która w firmie zatrudniona jest od roku pisze że "warto sobie odpuścić dłuższy urlop w pierwszych DWÓCH latach pracy". Skąd takie doświadczenie? Firma w której warto sobie odpuścić odpoczywanie nie jest warta niczego.

Agent od kilku lat
Pracownik
 Pytanie
@Zaciekawiony

Warto zapytać przedsiębiorcę, który zaczyna budować swój biznes od zera na którym miejscu na liście priorytetów w ciągu pierwszych 2/3 lat jest urlop? Trzeba zwrócić uwagę, że nie mówimy o „etacie” tylko realnym biznesie, który ocenia się w skali rok do roku, bo kwartał nie jest równy kwartałowej i budujemy z mozołem od podstaw naszą małą firmę. Ja zarówno w pierwszym jak i drugim roku w firmie urlopów nie odpuściłem, lato jak i zima. Oczywiście swoją aktywnością i wynikami dobrze się do tych krótkich urlopów przygotowałem. Teraz po kilku latach i osiągnięciu satysfakcjonującego poziomu biznesu nie ma problemu aby wypoczywać dwa miesiące w roku ( oczywiście podzielone na kilka wypadów) a rekordziści (z doskonałymi wynikami) potrafią wypoczywać nawet kwartał. I zarabiają kilkaset tysięcy rocznie. Wszystko zależy od determinacji, umiejętności organizacji pracy i konsekwencji w realizacji celów. To nie jest łatwa praca ale wyjątkowo satysfakcjonujaca. Ma się realny wpływ na życie innych i można realnie ich wspierać w najtrudniejszych i najdramatyczniejszych momentach ich życia. Kiedy znajomi tylko wyrażają współczucie my do szpitala lub na pogrzeb zanosimy kwoty pozwalające ratować życie, spłacać leasingi czy hipoteki. To wspaniałe uczucie. Żeby biznes dobrze się kręcił trzeba podkręcić pierwsze 2-3 lata ale nagroda jest warta wysiłku. Firma jest uczciwa i dobrze wynagradza rzetelnych i pracowitych agentów. Najlepiej samemu wybrać się na spotkanie informacyjne i samemu wyrobić sobie zdanie a nie wsłuchiwać się w opinie tych, którym się nie powiodło albo nie mieli wystarczająco dużo odwagi aby spróbować. Agent od kilku lat

LPA
Pracownik
@Agent od kilku lat

Dzięki za wyjaśnienie;) i jednocześnie pozdrawiam z zimowego urlopu we Włoszech, o skandal, w 2 roku TAP;) Kiedy wystawiasz firmie porządny rachunek za ciężko wykonaną pracę w poprzednim miesiącu, bez stresu można znaleźć też czas na odpoczynek z rodziną:)

Helena
Inne
@LPA

Czy w przerwie szusowania wyjaśnisz, na czym to polega: piszecie o biznesie i własnej działalności, a jednocześnie o rekrutacji. Czyżby agenci nie byli pracownikami etatowymi firmy?

Agent od kilku lat
Pracownik
@Helena

Wszyscy agenci współpracują z organizacją na podstawie umowy agencyjnej. Wszyscy na szczęście prowadzimy działalność gospodarczą. Nie wyobrażam sobie powrotu na etat i limitu wynagrodzenia. Socjalizm do kwadratu. Jeżeli ktoś jest pracowity, potrafi zmobilizować wszystkie siły i chce bardzo dobrze zarabiać to w sieci znajdzie kilka procesów rekrutacyjnych do różnych biur. W całej firmie we wszystkich oddziałach są takie same możliwości rozwoju.

Weronika
Inne
@Agent od kilku lat

no tak, ile robisz tyle zarobisz... a czy pracownik ma wybór i może przejść na umowę o pracę? czy raczej nie zależy to od niego tylko od firmy?

Agent od kilku lat
Pracownik
@Weronika

Cały zespół firmy składa się z dwóch licznych grup. Kolegów i koleżanek w centrali zatrudnionych na umowę o pracę w wielu działach ( od HR i Administracji po wsparcie sprzedaży i wypłaty świadczeń) oraz agentów w oddziałach z którymi firma współpracuje na podstawie umowy agencyjnej (działalność). W zależności jakie stanowisko wybieramy taka obowiązuje forma współpracy. Dla początkujących agentów przygotowane jest 2 letnie wsparcie finansowe ( coś na kształt podstawy wynagrodzenia). Za rok 2021 ponownie firma otrzymała nagrodę dla najlepszego pracodawcy. Ankietowani byli nasi pracownicy i współpracownicy. To nasza ocena wpłynęła na ponowne otrzymanie nagrody. Czyli jest o wiele lepiej niż niektórzy na tym portalu piszą. Proponuje pójść na rozmowę informacyjną. Dużo wartościowych informacji. Powodzenia.

Sylwia
Pracownik
@LPA

Absolutnie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Dodam tylko, że praca agenta ubezpieczeniowego, nie jest "ciężkim kawałkiem chleba", ale pracą, która jest wymagająca i nie dla każdego. Nie jest jednak ciężka, ponieważ daje ogromną satyfkację i poczucie, że robi się naprawdę dobrą robotę dla swoich klientów, Nie wiem jak jest w innych firmach, ale tak jest w Unum, bo jesteśmy z klientem, wtedy kiedy najbardziej potrzebuje wsparcia.

Pirek
Kandydat
@LPA

Chyba mało znasz innych firm

Może przyszły agent w unum… ?
Kandydat
 Pytanie
@LPA

Jestem w trakcie procesu rekrutacji, chcę go przejść do końca, aby podjąć świadomą decyzję w co wchodzę, lub z czego rezygnuję. Jakie wg Pani-Pana cechy charakteru i predyspozycje kwalifikują do tej pracy i dają szansę na odniesienie sukcesy?

Ciekawy
Były pracownik
 Pytanie
@LPA

A gdzie teraz jesteś, jak już przeszedłeś TAP?

Byłem i wróciłem
Były pracownik
 Pytanie
@LPA

Życzę Tobie samych zawodowych sukcesów. Jestem ciekawy jak to będzie po 2 latach Twojej pracy. Czy zapracujesz na premię, która przez te 2 lata jest niczym innym niż zamrożeniem Twojego wynagrodzenia, czy postanowisz działać z nimi dalej. Ciekawy jestem nad Twoją refleksją ile w tym czasie LPA będzie odchodzić i jak często zmienią się koleżanki i koledzy. Rekrutacją może ze 100 osób, czyli w sumie jest tam z 200 LPA, a dlaczego zostają właściwie ci, którzy są tam od lat? Ja nie polecam

były lpa
Były pracownik
@Agent od kilku lat

ładnie mózg Ci sprali już. Jak katarynka wypisujesz wszystko ze szkolenia xD hahah to właśnie unum.

były lpa
Były pracownik
@Może przyszły agent w unum… ?

brak empatii jest potrzebny, brak życia towarzyskiego, wytrwałość, twarda psychika na presje i ciśnienie ze strony kierownictwa, nienaganna organizacja i mózg z plasteliny żeby mogli z Ciebie ulepić korpoludka, który sprzeda dusze za pieniądze, jak myślisz samodzielnie to Cie pogonią.

Były lpa
Były pracownik
@Agent od kilku lat

tez głosowałem w takiej ankiecie i wyglądało to tak że każdy dostał email do takiej ankiety po czym dyrektor przychodzi i mówi " no to wiecie jak trzeba głosować, musimy mieć 100% frekwencji i jedyny możliwy wynik, bardzo zachęcam do superlatyw i pochwał". Niby ankieta anonimowa, a głosujesz z komputera na którym jesteś zalogowany swoim loginem, wszystko jest ze sobą połączone i więdzą kto jak głosował i oceniał. To wszystko farmazon, i mydlenie ludziom oczu.

Agent od kilku lat
Pracownik
 Pytanie
@Były lpa

A jak chciałeś głosować? Wrzucając głosy do urny? Jednak technologia pomaga zwłaszcza w strukturze rozproszonej (oddziały). Przyznasz jednak, że nikt nie kontrolował Twoich odpowiedzi, tylko byłeś zachęcany do oddania głosu. To oznacza, moim zdaniem, że Twój głos jest ważny dla organizacji. Link pochodzi zaś od zewnętrznej firmy, która przedstawia zbiorczą informacje statystyczną. Na prawdę chyba trzeba sporo dużo złej woli aby uznać, że ktoś sprawdza indywidualne odpowiedzi ok 600 osób ( choć technologicznie jest to zapewnię banalnie proste). Agent od kilku lat

AS66
Pracownik
@LPA

no to ostatnie zdanie to trochę autoreklama albo jeszcze gorzej - lipa pracuję w ubezpieczeniach od 1990 roku i to najbliżej klienta prowadzę własną działalność i zbudowanie swojej bazy klientów to mozolne ale dające efekty wyzwanie Mam szereg takich klientów którzy zaufali mi jako ich agent i obsługujący nie patrząc na cenę ani markę firmy w pierwszej kolejności wiedza że zawsze będą porządnie obsłużeni i czują się doceniani Podstawa w tej branży to zaufanie a klientom "poszukującym" nie trzeba poświęcać więcej czasu.

Dominika
Inne
 Pytanie
@Agent od kilku lat

Biznesplan to nie to samo, co wymagany plan sprzedażowy. Prowadzę firmę od 2006 roku, i jako przedst. ubezpieczeniowy, i jako specjalista od biznesplanów właśnie, więc wmawianie uczestnikom rynku pracy, że celem wieloetapowej rekrutacji jest dotarcie do szansy pozyskania biznesplanu jako narzędzia budowania marki własnej i metodologii pracy jest albo efektem niekompetencji, albo wyprania mózgu. Ocenianie produktu UNUM jako nie mającego konkurencji w Polsce to kolejny dowód albo na kompletną nieznajomość własnego produktu, albo brak kompetencji do czytania i analizowania porównawczo dokumentów prawno-handlowych własnych jak i konkurencyjnych produktów. W mojej ocenie i jako agenta, i jako prawnika, i jako klienta, Definicje poszczególnych składowych oferty UNUM są niejasne i rozdmuchane, by Klient czytając, nie dotarł do połowy tekstu. 15 stron OWU do 1 umowy dodatkowej to nieporozumienie, zawoalowanie wyłączeń w konstrukcji tekstu tak sprytnej, że niedopatrzenie przecinka w zdaniu wielokrotnie złożonym zmienia klientowi treść całej umowy a cała dokumentacja w połączeniu z desperacką, agresywną formuą sprzedaży robi klientowi wodę z mózgu. Budowanie bazy klientów na rodzinie i koleżankach to niezbyt zdrowy pomysł, jeżeli zależy nam na rodzinie, koleżankach i żonie; ale rozumiem, że po jakimś czasie pracy w tej firmie to już nie ma znaczenia? Dobra firma to taka, która wciąż szkoli, także z pracy na zimnej bazie, daje wsparcie w postaci świetnej reklamy, oczekuje wysokiego standardu i etyki sprzedaży a nie realizacji rozdmuchanych planów na rodzinie i znajomych oraz dobrze skrojonego produktu, dopasowywanego do potrzeb rynku i będącego wyrazem szacunku dla klienta. Dobry pracodawca wesprze też bazą niedrogich leadów. Kiedyś z ciekawości zaprosiłam agenta UNUM bo byłam ciekawa, czy opowieści o metodach pracy są prawdziwe. Po kontakcie w fircykiem w zalotach, który bez zmrużenia oka wciskał mi bzdury, kłamał, przeinterpretowywał, nie umiał podać produktowej definicji udaru i zawału a na pytanie, czy karencję 180 dni i ankietę medyczną da się ominąć - odpowiedział, że oczywiście, tak - wstyd mi było, że wykonujemy teoretycznie ten sam zawód. Teoretycznie, bo moim zdaniem, model realizacji planów w tej firmie przekłada się na przewartościowanie etyki pracy i stopniowe uodparnianie się na zwykły, dwudziestowieczny wyścig (usunięte przez administratora). Ale, może się mylę, może faktycznie UNUM to raj dla pracowników a ja trafilam na zły produkt i złą OFCA'ę

anonim
Inne

Po ostatnich komentarzach widzę, że niektórzy klienci maja chyba negatywne podejście do firmy. ciekawi mnie przy tym to, jakie relacje są budowlane z samymi dostawcami? jest teraz dostępna oferta dla młodszego specjalisty ds. zarzadzania dostawcami, możecie opisać pracę na dziale? jaka atmosfera? warto aplikować?

Olga
Pracownik

Pracuję w Unum od ponad roku. Pracowałam w różnych branżach, ale to właśnie w Unum znalazłam swoje miejsce. Owszem, pierwsze miesiące pracy nie należą do najłatwiejszych. Jeśli się poświęcić i chcesz coś osiągnąć , musisz się zaangażować. Musisz wierzyć w wartość ubezpieczeń - to filar dobrego startu w Firmie. Firma jako pracodawca dokłada wszelkich starań, żeby przygotować agenta ubezpieczeniowego do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Nie mamy gotowych rozwiązań i to nas wyróżnia! Jesteśmy ze swoimi klientami na każdym etapie ich życia. Nawiązujemy z klientami prawdziwe i trwałe relacje. To jest największa wartość tej firmy. To w tej Firmie odnalazłam swoje miejsce na ziemi. Przychodzę do biura z ogromną przyjemnością. Unum to dla mnie rodzina. Każdy jest dla każdego. Pierwszy raz spotkałam się z tym, że w firmie nie ma podziałów i nieprzyjemnych sytuacji. W najtrudniejszych dla mnie momentach, koledzy i koleżanki z pracy są ze mną. Zawsze pomocni nie tylko od strony prywatnej, ale przede wszystkim zawodowej. Kiedy mam jakiś problem, nie ma osoby, która by nie chciała pomóc. Z poziomu hierarchii - ja, jako agent ubezpieczeniowy - najszczerzej polecam tę Firmę zarówno dla przyszłych kandydatów na to stanowisko jak i dla klientów. Jeśli chce ktoś ze mną podyskutować na ten temat, to zapraszam do kontaktu Olga Frankiewicz 514 462 356

1
Honorata
Inne

Ciekawa byłabym jakiegoś rzeczowego argumentu dlaczego miałaby mieć wyprany. Którą część jakoś kontrowersyjnie dla Ciebie ujęła i czemu?

Unum Srunum
Były pracownik
@Honorata

Wszystko.. Pracowałem tam 5 lat i żałuję ,ze tak dlugo. Złożyłem wypowiedzenie i jestem w innym TU. Zarabiam wiecej, Dyrektor i managerowie są kompetentni , nie piorą mi głowy sekciarstwem i obowiązkowymi zebraniami ,prowadzacymi przez glupią Dyrektorke. Nagabywaniem znajomych, biznes planami , sesjami telefonicznymi, rybkami w akwarium. Żałosna Firma.

były lpa
Były pracownik
@Unum Srunum

sama prawda UNUM SRUNUM dobrze mówi. Corpo w najgorszej postaci

Nel
Były pracownik
@Olga

...do czasu pierwszej porażki, powodzenia

Jakub
Inne
@Nel

Co tu jest postrzegane jako porażka i dlaczego nie miałby to być impuls do poprawy? Co się może wydarzyć w przypadku potknięcia?

anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Jakub

Impuls do poprawy ? Fakt ,przecież to szczury w laboratorium. ????????????Ciemna masa, ktorą trzeba wycisnąć jak cytryny !

MZM
Pracownik
@anonim

Czytam Państwa komentarze i szczerze powiedziawszy nie dziwię się, że nie zagrzali Państwo miejsca w firmie, w której relację i praca sa na wysokim poziomie i w której wymagana jest kultura osobista. Unum to nie jest firma dla każdego, tylko dla osób, które mają wysokie ambicje i na podobnym poziomie klasę oraz kulturę osobistą.

MZM
Pracownik
 Pytanie
@Unum Srunum

To ja zadam pytanie, co sprawiało, że przez 5 lat przychodziła Pani do pracy?

Unum Srunum
Były pracownik
@MZM

Po pierwsze nie Pani. Po drugie klienci . To dla nich pracowałem . Na szczęscie wszystkich przeniosłem do innego TU z dala od tej (usunięte przez administratora).

Anonim
Były pracownik
@MZM

Kultury osobistej to nikt w Unum nie ma. To tylko pozory. Wie ten kto pracował w tej (usunięte przez administratora). Etyka - tego tez nie ma.

byly lpa
Były pracownik
@Jakub

jak się potkniesz to rozmowa naprawcza, jak nie zrobisz planu obcinają Ci prowizje i zmieniają umowę z czasu nieokreślonego na miesięczną, jak nie zrobisz znowu, to obcinają podstawę, a poźniej żeby to nadgonić to nie jest tak łatwo i nagle kończy Ci się umowa i jest oooo przepraszamy ale nie przedłużamy i do widzenia:)

byly lpa
Były pracownik
@MZM

oczywiście ważniaku. Bo Wy w unum jesteście wszyscy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju. Najlepszy produkt, Najlepsza firma, Najmądrzejsi, Najkulturalniejsi, na najwyższym poziomie a cała reszta jest fe.

byly lpa
Były pracownik
@Anonim

Zgodzę się ale nie całościowo. Bo faktycznie znajdą się tam normalni ludzie ale są to jednostki :)

MZM
Pracownik
@Anonim

Drogi Anonimie, pracuję w tej firmie od 7 lat, biorę udział w kształtowaniu polityk i procedur. Taki zarzut co do kultury i etyki jest wyrazem jedynie Pana/Pani frustracji, nie popartej żadnymi faktami. Nie znam firmy, która przykładałaby taką wagę do standardów sprzedaży i współpracy. Zresztą jest to analizowane i poddawane audytom przez niezależne instytucje, które stosują rzeczową metodologię w ocenie tcyh standardów.

byly lpa
Pracownik
@MZM

o jakiej kulturze mówisz jak dyrektor oddziału gdańsk np na potencjalnych klientów, którzy nie wzieli ubezpieczenia mówił biedaki i (usunięte przez administratora). no kultura sama w sobie:)

byly lpa
Były pracownik
@MZM

gadasz głupoty, wszystkie ankiety i głosowania odbywają się w oddziałach. i dyrektor mówi bo emailem nie wyśle takiej informacji. że nie musze wam mówi jak macie głosować i jak ma to wyglądać.

Za długo
Były pracownik
@MZM

W takim razie wystarczająco długo pracujesz i za mało wiesz.. Procedury i polityki są takie, że można się za głowę złapać i widać jak kompetentni ludzie je piszą, skoro sprzedaż od lat nie może ruszyć.. Gdyby nie to, że każdy kombinuje, to już dawno nie widzieli byście złotówki od składki.. Unum to nie jest życia firma, tylko relikt po Pra.

Joanna
Pracownik
@Olga

Pracuję z Olgą w jednym oddziale. Rozpoczęłam współpracę z firmą w 2016 roku. Nie będę się odnosić do wpisów umieszczonych przez anonimowe osoby. Chętnie porozmawiam i odpowiem na pytania odnośnie rekrutacji i pracy. Dla zainteresowanych podaję do siebie kontakt. Joanna Lech-Grodecka tel. 609 509 425

Janina
Inne
@Olga

Może unum dla pracowników jest ok. Dla klientów to jedna wielka porażka. "Jesteśmy ze swoimi klientami na każdym etapie ich życia" - hahaha, chyba jak płacą składki. Bo jak przychodzi do wypłaty ubezpieczenia to już nie jest takie oczywiste. "Nawiązujemy z klientami prawdziwe i trwałe relacje. To jest największa wartość tej firmy"- wartością firmy powinna być uczciwość wobec klientów. Jeszcze nie spotkałam ubezpieczyciela, który nie wypłaca świadczenia z polisy za śmierć męża, bo ten miał w chwili śmierci więcej niż 65 lat, jakby mi umarła teściowa w wieku 100 lat to pewnie bym dostała świadczenie za zgon teściowej Nikomu nie polecę nigdy waszej firmy, wręcz będę wszystkim odradzała. Należy rzetelnie informować klientów, choćby o podstawowym zakresie świadczeń. Właśnie tracicie klienta.

Nic nowego.
Inne

Etyczność Prezes przerosła ją samą. Po rynku krąży dużo ciekawych papierów. Może ktoś i z czasem je wykorzysta. Każdego dnia udowadniają swoją niekompetencję. Ja odradzam współpracę z nimi.

@Ala
Pracownik

Proponuję napisać do Szefa HR. Chyba wie najwięcej.

Ewelina
Inne
@@Ala

Co będzie wiedział w tym przypadku najlepiej? Dlaczego ktoś powyżej odradza współpracę czy to słuszne stwierdzenie? Czy mimo wszystko łatwo jest starać się o kontakt? Nie ma z nim większego problemu? Po jakim czasie jest odzew

Ania
Inne
 Pytanie

hej, Poszukują osoby na stanowisko Specjalista/tka ds. Wsparcia Administracyjnego. Czy ktoś kto tam pracuje/pracował może napisać czy warto? Jaka jest atmosfera w pracy?

Zatroskany
Kandydat

Będąc na rozmowie rekrutacyjnej w tej firmie zacząłem dostawać dziwne pytania. Może pierwsze z nich nie jest niestandardowe, ponieważ zostałem zapytany od kiedy mieszkam w Warszawie. Zwykłe pytanie rozpoczynające rozmowę, Następne było już nieco inne ale wciąż w granicach normy. Pytanie dotyczyło liczby znajomych jaką posiadam tutaj blisko siebie. Odpowiedziałem, że ośmiu i myślę, że jak na kilka miesięcy w nowym mieście to zadowalające grono. Otóż nie według zespołu sprzedażowego ze względu na zadanie rekrutacyjne. Otóż miałem dokonać wśród swoich znajomych przedstawienia ofert ubezpieczeń, bez nacisku na sprzedaż ale jednak mając z tyłu głowy KPI. Widać tego pokroju firmy ubezpieczeniowe już na procesie rekrutacyjnym próbują wysycić słupki sprzedażowe. Serdecznie nie polecam. Rekrutrzy nawet nie potrafią obliczyć czasu z CV myląc miesiące z latami.

To Ja
Inne

Jeszcze czekamy. Będzie show. Będzie o Anecie, Joannie, Robercie i Sabinie. Dowiecie się, dlaczego nie warto tutaj pracować.

Natalka
Inne

Często jakieś szoł macie? Ja to w ogóle dopiero co tu przychodzę i nie mam pojęcia kompletnie czym mowa. cos widziałam, że kiedyś przez linka szukali do was menadżera zespołu. O jakim tylko mowa? i jak się pracuje na takim stanowisku? z piec osób wtedy się zglaszalo, wiadomo jak sama rozmowa przeszła?

anonim
Inne

Nie wiem o kim konkretnie jest tu mowa jeśli już o jakimś szoł piszecie, ale było na LinkedIn takie ogłoszenie do was dla menadżera zespołu, czy to będzie jeszcze opcjonalne? Ile jest zespołów tak w sumie? tu akurat na ofertę ze 3 osoby się zgłosiły, opiszecie przy tym rozmowę jak wygląda, bo mnie to ciekawi?

Nie warto
Były pracownik
@anonim

To jest słaba firma. Trudno powiedzieć, gdzie trafisz. Ale wszędzie jest podobnie. Tylko się chwalą sukcesami.

Kaśka
Inne
@Nie warto

Jakie sukcesy masz przy tym na myśli? Dodatkowo piszesz o tym, że niby zależy jak trafisz. Chodzi o konkretny rejon czy nawet w jego obszarze masz szanse na to by dokonać jakiegoś wyboru? Można zmienić zespół? jak tu stoją z jakaś elastycznością?

Dawid
Inne
 Pytanie

Zdecydowanie ODRADZAM! Byłem na rozmowie ws. pracy. Dyrektor jak wpadł w słowotok to (usunięte przez administratora) i nadawał jak najęty ( bez przerwy) przez ponad 28 minut.. Nie spotkałem jakiejkolwiek innej firmy z takim rekrutacyjnym(usunięte przez administratora) Pomijając skandaliczne warunki pracy ( wyzysk i manipulacja), migdy nie spotkałem firmy z takim rekrutacyjnym (usunięte przez administratora) Pomimo mojej rezygnacji ze współpracy z tymi (usunięte przez administratora) to dzwonią następni"managerowie'... W 5 miesięcy otrzymałem 21 telefonów ws. rekrutacji, powołując się na "aplikację na portalu pracuj.pl"- co jest bzdurą. Jak mogłem aplikować na pracuj.pl skoro od ponad 4 miesięcy nie wysłałem żadnego CV?? Z Życiówki polecam każdą inną firmę, byle nie UNUM.

Zostaw merytoryczną opinię o Unum Życie TUiR S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Unum Życie TUiR S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Unum Życie TUiR S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 98.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Unum Życie TUiR S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 26 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Unum Życie TUiR S.A?

    Kandydaci do pracy w Unum Życie TUiR S.A napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Unum Życie TUiR S.A
Przejdź do nowych opinii