Opinie o The Warranty Group Polska w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy The Warranty Group Polska. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w The Warranty Group Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o The Warranty Group Polska w Warszawa

Anna

Z ciekawoscia czytałam opinie Panstwa na temat Warranty Group Polska . W firmie tej mam ubezpieczonych wiele sprzętów AGD zakupionych w Media Expert gazowke pralkę 3 laptopy 2 telewizory zelazko roboty kuchenne kinekt ubezpieczenie wykupilam na przypadkowe uszkodzenie każdego z tych sprzętów ze względu na to że niejednokrotnie dochodziło do uszkodzeń laptopów przez pracowników gdy prowadziłam dzialalnosc i różnie to bywa .Wcześniejsze laptopy ubezpieczone były w Hestii i w tej firmie nigdy nie było problemu nawet jak jeden z pracowników przejechał laptop tirem bo w nocy pakowal rzeczy i o nim zapomniał.:) . Obecnie jestem w trakcie reklamacji,jest wyjaśniana naprawa laptopa firmy Lenovo . Zgłosiłam m.innymi zacinanie sprzętu przy włączeniu ,brak połączenia komputera z wifi odpadła 1 śrubki z dolnej obudowy . Wysyłka sprzętu na własny koszt . Sprzęt odesłany na pierwszy rzut oka wszystko bez zmian po włączeniu na czarnym tle napisy po angielsku dzwonie do serwisu udzielają informacji ze mam go zrestartowac i że nic przy nim nie robili tylko srubkę przykrecili . Tak zrobiłam po tej czynności komputer się nie zacina ale bez zmian jest brak połączenia z WiFi. Podlaczam modem.Po ok 2 mies od naprawy otrzymuje pismo ze mam uiścić koszty opłaty za transport i ekspertyze. Ponoć komputer był odkrecany. Napisano odmowa naprawy uszkodzenie mechaniczne itp...... i dopiero się zaczęło....telefony do serwisu do ubezpieczyciela......dziwię się czemu stwierdzono że nastąpiło uszkodzenie dolnej obudowy przeslano zdjęcia boku komputera uszkodzonego ale mój komputer nie wygląda na uszkodzony. Serwis wydał mi opinie różnica się od tej co przysłali mi z Warranty Group. Zdjęć całego komputera dolnej obudowy nadal nie mam z naklejka z nr serii. Przysłali mi tylko zdjęcie przyciete z numerami. Będę czekać na wyjaśnienie tej sprawy. Ale wiem że już nigdy więcej nie ubezpiecze sprzętu kupując w Media Expert jeśli będzie ubezpieczycielem ta firma. Bo doprawdy ile telefonów wykonalam musiałam zdjęcia wysyłać i do serwisu i do ubezpieczyciela. Jeden serwisant co innego mówi drugi co innego.I komu tu ufać.....Mam nadzieję że sprawa się wyjaśni. Ale co nerwów zjadłam.....:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edii

Wtej firmie nie ubezpieczajcie dosłownie nic bo majac nawet wykupione PEŁNE UBEZPIECZENIE NA SPRZET ONI TEGO NIE UWZGLEDNIAJĄ WIEC NIE UBEZPIECZAJCIE TAM NICZEGO ONI TYLKO PATRZĄ LUDZI OKRADAC BANDA ZŁODZIEJI

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Polskieprawo

Oszusci telewizor za 3500 ubezpieczony od nieszczesliwych wypadkow w warranty group .. Telewizor spadl po zachaczeniu lokciem rozbila sie matryca i nie podlega ubezpieczeniu dla czego ? Bo nie bylo sily zewnetrznej smiech na sali to za co placimy ubezpieczenie ? Rzecznik praw konsumeta powiedzial ze sie nie da nic zrobic bo takie sa warunki moje pytanie jaka sila zewnetrzna nie do przewidzenia ? Odpowiedz zwierze .... Masakra nic nie daje to (dodadkowe ubezpieczenie) chyba ze ktos umie to zglosic tak zeby przyznali.. A w dodatku 800zl za ubezpieczenie poszlo w bloto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
devil

Witam ja nie mam zastrzeżeń...reklamowałem juz 4 razy lodówkę...raz piekarnik...raz zmywarkę...i polecam za każdym razem wszystko rzetelnie naprawione...woj lubuskie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie The Warranty Group Polska? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
MJ

Ja również nie polecam tej firmy ubezpieczeniowej od grudnia zgłaszam problemy z pralka a oni ciągle mnie zbywają to za późno zgłosiłam awarie, następnym razem pan mi mówi że wcześniejsza awaria jest nie usunięta więc nie może przyjąć zgłoszenia, kolejnym razem pan mi mówi ze on nie może stwierdzić czy awaria będzie obejmować gwarancję i nie wyślę do mnie serwisanta. Tylko wyciągają kasę i nic więcej. BEZNADZIEJNA FIRMA!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
B.

Praca w której wydzierają się na ciebie klienci i szefowie, stanowisko konsultant telefoniczny a ciągle wrzucają ci nowe obowiązki z etatu robi się 1,5 etatu a nawet 2, a pensja konsultanta telefonicznego cc. Nie polecam, odradzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wolles

Jak piszą poprzednicy firma DZIAD!!!! Ubezpieczyłem tableta. Pierwsza naprawa ( uszkodzona szyba), dotyk działał reszta też. Po naprawie okazało sie, że została wymieniona szyba, wg dotyk też musieli wymienić i przy okazji karte graficzną. Naciągneli mnie na koszty zamiast 200zł zrobili 740zł ( gdzie tablet kosztował 800zł ), a w umowie ponosicie 20% kosztów. Następnie reklamowałem problem z ładowaniem i rozmowa trwająca kilkadziesiąt minut skończyła się odmową przyjęcia, bo tablet wg nich może się tylko zepsuć leżąc i nie dotykając go. Nie polecam!!! Koszt ubezpieczenia 176zł, za te pieniądze warto samemu naprawić , a jak trzeba to lepiej dołożyc niż sie z tą firmą użerać!!! Są śmieszni, na koniec chcą z tobą porozmawiać o tym czy jesteś zadowolony z ich firmy. A co nie czytają takich wpisów!!! Więcej nie pisze bo mi ciśnienie skacze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wkurzona

Mam ten sam problem zglaszalam problem już drugi raz gdyż za każdym razem z lewej strony pod pralką leciała mi woda i za każdym razem słyszałam że nic z nią nie jest. Dzisiaj dostałam pismo ze mam zapłacić za to że bezpodstawnie wzywalam serwis do działającej pralki. Skąd mogę wiedzieć czy pralką jest sprawna czy nie??? A jakby prąd porazil mi dziecko to co ??? Tłumaczyli by się tym że nie zglosilam szkody??? Śmiech na sali oszuści naciagacze !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona

Oszuści i (usunięte przez administratora) a MEDIA EXPERT razem z nimi. Mówili że jakakolwiek szkoda i telefon wymieniają na nowy, mhm.. GUZIK PRAWDA! Wciskają ludziom jacy nie są oh i ah a jak przychodzi szkoda to juz tak kolorowo nie jest! Za ubezpieczenie telefonu zapłaciliśmy prawie 700 zł i poszło w błoto,jest nauczka zeby wiecej nie wierzyć w takie bajki. Jeszcze jak Cie potraktują! Pan, z którym rozmawiałam był arogancki i cha*ski! Ja jestem oburzona i nie polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
YOLOO

Witam. Mam taki problem z Tą firmą. Otóż złożyłem wypowiedzenie umowy dodatkowego ubezpieczenia 25.08.2016 Pieniądze miały być na moim koncie do miesiąca czasu,ale jednak do dnia dzisiejszego brak kasy na koncie....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milena
@YOLOO

Witam mam taki sam problem. Czekam już miesiąc za pieniędzmi i cisza. Czy dostał Pan of tamtego czasu coś czy nic nie zwrocili?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paul

Firma jest ta tylko po to by płacic jej za dodatkową gwarancje,która jest cieżka by z niej w prosty sposób skorzystać .Obsługa nie za miła na infolinii.Nie Polecam nikomu.Brak pomocy z strony owej Warranty Group.;(.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kachna1103

Kilka dni temu popsuła mi się płyta indukcyjna firmy samsung. Dodatkowe ubezpieczenie wykupiłam za 376zł i wygasa w maju 2019 Jednak pani która życzliwie odebrała telefon nie uznała mi awarii,ponieważ mam tylko 3 dni od zgłoszenia awarii(jest to napisane bardzo małym druczkiem w umówie na samym końcu umowy pkt 17 ). W każdym bądź razie pani była bardzo nie uprzejma, i od razu zaproponowała mi składanie skarg drogą sądową. Taka Polska... Nie polecam the warranty group!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel

zglaszajac dzisiaj szkode na samsunga s6 edge plus pracownica twg oskarzyla mnie o oszustwo bo wg niej nie jest mozliwe zdarzenie ze rowerzysta uderza w przechodniego jeszcze takiego podejscia nie widzialem nigdzie bezczelnosc i chamstwo ale kase w wysokosci 1056zl za ubezpieczenie wzieli

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
greg

Czy ma ktoś e-maila do tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
effczi
@greg

ja mam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xman69

Ogólnie rzecz biorąc, żeby przyznano odszkodowanie (pokrycie kosztów naprawy) muszą nastąpić okoliczności o "których konsultant tej firemki nie może rozmawiać". Trafienie meteorytem? No nie wiem. Śmiech na sali i działanie ogólnie porównywalne do wyłudzenia pieniędzy na polisę, która finalnie i tak nic nie daje! NIE POLECAM brania jakichkolwiek polis na sprzęt RTV-AGD w tej "firmie".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WK

Już 2 miesiące czekam na naprawę pralki. Będę musiał skierować sprawę do sądu. Sp. z o.o. The Warranty Group wyrejestrowali z KRS i nie wiadomo kogo pozywać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zaloba

Wysłałem aparat nikon. Zero informacji o przyjęciu do serwisu i o stanie realizacji. Odeslali kurierem i przy odbiorze było do zapłaty 60,-. Okazało się ze odeslali niesprawny. Gdybym wiedział ze nie naprawili to bym go po prostu nie odebrał, bo i tak miałem wyrzucać go do kosza, lecz zobaczyłem ze wykupilem przedłużona gwarancje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aga

kupiłam laptopa w 2014 roku mam przedłużoną gwarancje laptop padł a teraz okazało się że musze zapłacić za naprawę oraz koszty wysyłki do serwisu banda oszustów pan konsultant niemiły i arogancki rzuca słuchawką. NIE POLECAM NAJGORSZA FIRMA UBEZPIECZENIOWA

nowa

firma w której pracują oszuści i (usunięte przez administratora) w zeszłym roku zgłosiłam awarię pralki nie odezwał się nikt. za dzwoniłam drugi raz i przvokazji zgłosiłam termin urlopu kiedy nas nie będzie. nikt nie odezwał się. potem mieliśmy trochę problemów rodzinnych i dopiero teraz zadzwoniłam zapytać czemu nikt nie przyjechał .pani była zdziwiona i przyjęła nowe zlecenie. dziś przyjechał serwisant i powiedział że ma zlecenie na naprawę ale uwaga nie wymienia łożysk bo to 5 lat od zakupu pralki. zadzwoniłam tam oni mi to samo powtarzali a jak spytałam gdzie to piszę , od powiedzieli że w ogólnych warunkach umowy - nie ma śladu takiego punktu wraz z panem od serwisu przeglądałam te ogólne warunki. właśnie składa skargę na ich działania. nie odpuszczę takim oszustom.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aga

najgorsza firma na świecie banda oszustów i złodziei,zapłaciłam za ubezpieczenie pralki,a oni tak zamotali,żebym naprawiła ją na własny koszt,wcześniej miałam w hestii to nie było problemów i dostałam nową pralkę nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o The Warranty Group Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
The Warranty Group Polska
1.6/5 Na podstawie 39 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Plac Przymierza 6
    03-944 Warszawa
  • NIP: 5252177278 KRS: 0000130995
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
The Warranty Group Polska
Przejdź do nowych opinii