brak logo

The Warranty Group Polska

Warszawa

Opinie o The Warranty Group Polska

piotrek 2014-01-21 22:16:46
Witam, pracowałem w tej firmie pół roku, klimat jest ogóleni rzecz ujmując nieciekawy, na papierze netto 2500 tysia ale stres z tą pracą związany jest tego niewarty. Pracowałem jako doradca na gwarancjach, jak przyznajesz za dużo źle , jak za mało też źle.... generalnie odradzam każdemu zdrowo myslącemu.... Jedyny plus to osoba (usunięte przez administratora)która jest ok.
1
grudziadz 2014-07-29 12:47:20
Problemy z gwarancją nieziemskie :) pracują tam 3 osoby :D które ciągle kłamią :-)
4
waran 2015-09-08 22:27:59
oszusci na ubezpieczenie
4
Agata 2015-11-11 18:42:10
Przy zakupie telefonu Samsug Galaxy S6 w sklepie MEDIA EXPER sprzedawca zaoferował mi rozszerzoną gwarancję za 820zł. Gwarancja miała dotyczyć jakich kolwiek uszkodzeń telefonu. Po kilku miesiącach użytkowania telefon mi spadł i popękał ekran. Następnie wyświetlacz się wywal i telefon przestał działać. Postanowiłam wiec skorzystać z rozszerzonej gwarancji za która zapłaciłam. Podczas rozmowy okazało się ze gwarancja tego nie obejmuje i powinnam naprawić telefon na własny koszt i im wysłać fakturę. Pan podczas rozmowy był chamski oraz wykazywał się arogancją wobec mnie. Musze teraz na własny koszt naprawiać telefon. NIE POLECAM !!!! BANDA OSZUSTÓW I ZŁODZIEJI !
7
aga 2016-01-12 14:55:36
najgorsza firma na świecie banda oszustów i złodziei,zapłaciłam za ubezpieczenie pralki,a oni tak zamotali,żebym naprawiła ją na własny koszt,wcześniej miałam w hestii to nie było problemów i dostałam nową pralkę nie polecam
3
aga 2016-01-12 14:58:00
najgorsza firma na świecie banda oszustów i złodziei,zapłaciłam za ubezpieczenie pralki,a oni tak zamotali,żebym naprawiła ją na własny koszt,wcześniej miałam w hestii to nie było problemów i dostałam nową pralkę nie polecam
1
nowa 2016-01-13 15:47:56
firma w której pracują oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w zeszłym roku zgłosiłam awarię pralki nie odezwał się nikt. za dzwoniłam drugi raz i przvokazji zgłosiłam termin urlopu kiedy nas nie będzie. nikt nie odezwał się. potem mieliśmy trochę problemów rodzinnych i dopiero teraz zadzwoniłam zapytać czemu nikt nie przyjechał .pani była zdziwiona i przyjęła nowe zlecenie. dziś przyjechał serwisant i powiedział że ma zlecenie na naprawę ale uwaga nie wymienia łożysk bo to 5 lat od zakupu pralki. zadzwoniłam tam oni mi to samo powtarzali a jak spytałam gdzie to piszę , od powiedzieli że w ogólnych warunkach umowy - nie ma śladu takiego punktu wraz z panem od serwisu przeglądałam te ogólne warunki. właśnie składa skargę na ich działania. nie odpuszczę takim oszustom.
2
aga 2016-04-07 09:48:07
kupiłam laptopa w 2014 roku mam przedłużoną gwarancje laptop padł a teraz okazało się że musze zapłacić za naprawę oraz koszty wysyłki do serwisu banda oszustów pan konsultant niemiły i arogancki rzuca słuchawką. NIE POLECAM NAJGORSZA FIRMA UBEZPIECZENIOWA
2
Zaloba 2016-04-12 16:45:26
Wysłałem aparat nikon. Zero informacji o przyjęciu do serwisu i o stanie realizacji. Odeslali kurierem i przy odbiorze było do zapłaty 60,-. Okazało się ze odeslali niesprawny. Gdybym wiedział ze nie naprawili to bym go po prostu nie odebrał, bo i tak miałem wyrzucać go do kosza, lecz zobaczyłem ze wykupilem przedłużona gwarancje
1
WK 2016-04-22 10:27:12
Już 2 miesiące czekam na naprawę pralki. Będę musiał skierować sprawę do sądu. Sp. z o.o. The Warranty Group wyrejestrowali z KRS i nie wiadomo kogo pozywać.
Ida 2016-06-22 15:39:18
Wlasnie probowalam reklamowac zelazko niestety nie spelnia kryteriow wiec zgadzam sie ze brak uczciwosci ze strony firmy i nigdy z tego nie skorzystam bo to banda oszustow
3
Xman69 2016-08-10 13:27:05
Ogólnie rzecz biorąc, żeby przyznano odszkodowanie (pokrycie kosztów naprawy) muszą nastąpić okoliczności o "których konsultant tej firemki nie może rozmawiać". Trafienie meteorytem? No nie wiem. Śmiech na sali i działanie ogólnie porównywalne do wyłudzenia pieniędzy na polisę, która finalnie i tak nic nie daje! NIE POLECAM brania jakichkolwiek polis na sprzęt RTV-AGD w tej "firmie".
greg 2016-08-16 18:50:18
Czy ma ktoś e-maila do tej firmy
Daniel 2016-08-17 12:16:49
zglaszajac dzisiaj szkode na samsunga s6 edge plus pracownica twg oskarzyla mnie o oszustwo bo wg niej nie jest mozliwe zdarzenie ze rowerzysta uderza w przechodniego jeszcze takiego podejscia nie widzialem nigdzie bezczelnosc i chamstwo ale kase w wysokosci 1056zl za ubezpieczenie wzieli
Kachna1103 2016-08-19 12:13:29
Kilka dni temu popsuła mi się płyta indukcyjna firmy samsung. Dodatkowe ubezpieczenie wykupiłam za 376zł i wygasa w maju 2019
Jednak pani która życzliwie odebrała telefon nie uznała mi awarii,ponieważ mam tylko 3 dni od zgłoszenia awarii(jest to napisane bardzo małym druczkiem w umówie na samym końcu umowy pkt 17 ). W każdym bądź razie pani była bardzo nie uprzejma, i od razu zaproponowała mi składanie skarg drogą sądową. Taka Polska... Nie polecam the warranty group!!!
1
Paul 2016-10-03 10:19:02
Firma jest ta tylko po to by płacic jej za dodatkową gwarancje,która jest cieżka by z niej w prosty sposób skorzystać .Obsługa nie za miła na infolinii.Nie Polecam nikomu.Brak pomocy z strony owej Warranty Group.;(.
1
YOLOO 2016-10-06 15:20:56
Witam.
Mam taki problem z Tą firmą. Otóż złożyłem wypowiedzenie umowy dodatkowego ubezpieczenia 25.08.2016
Pieniądze miały być na moim koncie do miesiąca czasu,ale jednak do dnia dzisiejszego brak kasy na koncie....
1
Iwona 2016-12-22 18:12:48
Oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a MEDIA EXPERT razem z nimi.
Mówili że jakakolwiek szkoda i telefon wymieniają na nowy, mhm.. GUZIK PRAWDA!
Wciskają ludziom jacy nie są oh i ah a jak przychodzi szkoda to juz tak kolorowo nie jest!
Za ubezpieczenie telefonu zapłaciliśmy prawie 700 zł i poszło w błoto,jest nauczka zeby wiecej nie wierzyć w takie bajki.
Jeszcze jak Cie potraktują! Pan, z którym rozmawiałam był arogancki i cha*ski!
Ja jestem oburzona i nie polecam!
1
Wkurzona 2016-12-28 14:54:06
Mam ten sam problem zglaszalam problem już drugi raz gdyż za każdym razem z lewej strony pod pralką leciała mi woda i za każdym razem słyszałam że nic z nią nie jest. Dzisiaj dostałam pismo ze mam zapłacić za to że bezpodstawnie wzywalam serwis do działającej pralki. Skąd mogę wiedzieć czy pralką jest sprawna czy nie??? A jakby prąd porazil mi dziecko to co ??? Tłumaczyli by się tym że nie zglosilam szkody??? Śmiech na sali oszuści naciagacze !!!
wolles 2017-01-09 17:05:17
Jak piszą poprzednicy firma DZIAD!!!! Ubezpieczyłem tableta. Pierwsza naprawa ( uszkodzona szyba), dotyk działał reszta też. Po naprawie okazało sie, że została wymieniona szyba, wg dotyk też musieli wymienić i przy okazji karte graficzną. Naciągneli mnie na koszty zamiast 200zł zrobili 740zł ( gdzie tablet kosztował 800zł ), a w umowie ponosicie 20% kosztów.
Następnie reklamowałem problem z ładowaniem i rozmowa trwająca kilkadziesiąt minut skończyła się odmową przyjęcia, bo tablet wg nich może się tylko zepsuć leżąc i nie dotykając go.
Nie polecam!!!
Koszt ubezpieczenia 176zł, za te pieniądze warto samemu naprawić , a jak trzeba to lepiej dołożyc niż sie z tą firmą użerać!!!
Są śmieszni, na koniec chcą z tobą porozmawiać o tym czy jesteś zadowolony z ich firmy.
A co nie czytają takich wpisów!!!
Więcej nie pisze bo mi ciśnienie skacze.
Zostaw swoją opinię o The Warranty Group Polska - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie The Warranty Group Polska