brak logo

The Warranty Group Polska

Warszawa

Opinie o The Warranty Group Polska

piotrek 2014-01-21 22:16
Witam, pracowałem w tej firmie pół roku, klimat jest ogóleni rzecz ujmując nieciekawy, na papierze netto 2500 tysia ale stres z tą pracą związany jest tego niewarty. Pracowałem jako doradca na gwarancjach, jak przyznajesz za dużo źle , jak za mało też źle.... generalnie odradzam każdemu zdrowo myslącemu.... Jedyny plus to osoba (usunięte przez administratora)która jest ok.
4
grudziadz 2014-07-29 12:47
Problemy z gwarancją nieziemskie :) pracują tam 3 osoby :D które ciągle kłamią :-)
10
waran 2015-09-08 22:27
oszusci na ubezpieczenie
9
Agata 2015-11-11 18:42
Przy zakupie telefonu Samsug Galaxy S6 w sklepie MEDIA EXPER sprzedawca zaoferował mi rozszerzoną gwarancję za 820zł. Gwarancja miała dotyczyć jakich kolwiek uszkodzeń telefonu. Po kilku miesiącach użytkowania telefon mi spadł i popękał ekran. Następnie wyświetlacz się wywal i telefon przestał działać. Postanowiłam wiec skorzystać z rozszerzonej gwarancji za która zapłaciłam. Podczas rozmowy okazało się ze gwarancja tego nie obejmuje i powinnam naprawić telefon na własny koszt i im wysłać fakturę. Pan podczas rozmowy był chamski oraz wykazywał się arogancją wobec mnie. Musze teraz na własny koszt naprawiać telefon. NIE POLECAM !!!! BANDA OSZUSTÓW I ZŁODZIEJI !
14
aga 2016-01-12 14:55
najgorsza firma na świecie banda oszustów i złodziei,zapłaciłam za ubezpieczenie pralki,a oni tak zamotali,żebym naprawiła ją na własny koszt,wcześniej miałam w hestii to nie było problemów i dostałam nową pralkę nie polecam
6
aga 2016-01-12 14:58
najgorsza firma na świecie banda oszustów i złodziei,zapłaciłam za ubezpieczenie pralki,a oni tak zamotali,żebym naprawiła ją na własny koszt,wcześniej miałam w hestii to nie było problemów i dostałam nową pralkę nie polecam
1
nowa 2016-01-13 15:47
firma w której pracują oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w zeszłym roku zgłosiłam awarię pralki nie odezwał się nikt. za dzwoniłam drugi raz i przvokazji zgłosiłam termin urlopu kiedy nas nie będzie. nikt nie odezwał się. potem mieliśmy trochę problemów rodzinnych i dopiero teraz zadzwoniłam zapytać czemu nikt nie przyjechał .pani była zdziwiona i przyjęła nowe zlecenie. dziś przyjechał serwisant i powiedział że ma zlecenie na naprawę ale uwaga nie wymienia łożysk bo to 5 lat od zakupu pralki. zadzwoniłam tam oni mi to samo powtarzali a jak spytałam gdzie to piszę , od powiedzieli że w ogólnych warunkach umowy - nie ma śladu takiego punktu wraz z panem od serwisu przeglądałam te ogólne warunki. właśnie składa skargę na ich działania. nie odpuszczę takim oszustom.
5
aga 2016-04-07 09:48
kupiłam laptopa w 2014 roku mam przedłużoną gwarancje laptop padł a teraz okazało się że musze zapłacić za naprawę oraz koszty wysyłki do serwisu banda oszustów pan konsultant niemiły i arogancki rzuca słuchawką. NIE POLECAM NAJGORSZA FIRMA UBEZPIECZENIOWA
4
Zaloba 2016-04-12 16:45
Wysłałem aparat nikon. Zero informacji o przyjęciu do serwisu i o stanie realizacji. Odeslali kurierem i przy odbiorze było do zapłaty 60,-. Okazało się ze odeslali niesprawny. Gdybym wiedział ze nie naprawili to bym go po prostu nie odebrał, bo i tak miałem wyrzucać go do kosza, lecz zobaczyłem ze wykupilem przedłużona gwarancje
3
WK 2016-04-22 10:27
Już 2 miesiące czekam na naprawę pralki. Będę musiał skierować sprawę do sądu. Sp. z o.o. The Warranty Group wyrejestrowali z KRS i nie wiadomo kogo pozywać.
3
Ida 2016-06-22 15:39
Wlasnie probowalam reklamowac zelazko niestety nie spelnia kryteriow wiec zgadzam sie ze brak uczciwosci ze strony firmy i nigdy z tego nie skorzystam bo to banda oszustow
6
Xman69 2016-08-10 13:27
Ogólnie rzecz biorąc, żeby przyznano odszkodowanie (pokrycie kosztów naprawy) muszą nastąpić okoliczności o "których konsultant tej firemki nie może rozmawiać". Trafienie meteorytem? No nie wiem. Śmiech na sali i działanie ogólnie porównywalne do wyłudzenia pieniędzy na polisę, która finalnie i tak nic nie daje! NIE POLECAM brania jakichkolwiek polis na sprzęt RTV-AGD w tej "firmie".
2
greg 2016-08-16 18:50
Czy ma ktoś e-maila do tej firmy
Daniel 2016-08-17 12:16
zglaszajac dzisiaj szkode na samsunga s6 edge plus pracownica twg oskarzyla mnie o oszustwo bo wg niej nie jest mozliwe zdarzenie ze rowerzysta uderza w przechodniego jeszcze takiego podejscia nie widzialem nigdzie bezczelnosc i chamstwo ale kase w wysokosci 1056zl za ubezpieczenie wzieli
2
Kachna1103 2016-08-19 12:13
Kilka dni temu popsuła mi się płyta indukcyjna firmy samsung. Dodatkowe ubezpieczenie wykupiłam za 376zł i wygasa w maju 2019
Jednak pani która życzliwie odebrała telefon nie uznała mi awarii,ponieważ mam tylko 3 dni od zgłoszenia awarii(jest to napisane bardzo małym druczkiem w umówie na samym końcu umowy pkt 17 ). W każdym bądź razie pani była bardzo nie uprzejma, i od razu zaproponowała mi składanie skarg drogą sądową. Taka Polska... Nie polecam the warranty group!!!
5
Paul 2016-10-03 10:19
Firma jest ta tylko po to by płacic jej za dodatkową gwarancje,która jest cieżka by z niej w prosty sposób skorzystać .Obsługa nie za miła na infolinii.Nie Polecam nikomu.Brak pomocy z strony owej Warranty Group.;(.
3
YOLOO 2016-10-06 15:20
Witam.
Mam taki problem z Tą firmą. Otóż złożyłem wypowiedzenie umowy dodatkowego ubezpieczenia 25.08.2016
Pieniądze miały być na moim koncie do miesiąca czasu,ale jednak do dnia dzisiejszego brak kasy na koncie....
5
Iwona 2016-12-22 18:12
Oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a MEDIA EXPERT razem z nimi.
Mówili że jakakolwiek szkoda i telefon wymieniają na nowy, mhm.. GUZIK PRAWDA!
Wciskają ludziom jacy nie są oh i ah a jak przychodzi szkoda to juz tak kolorowo nie jest!
Za ubezpieczenie telefonu zapłaciliśmy prawie 700 zł i poszło w błoto,jest nauczka zeby wiecej nie wierzyć w takie bajki.
Jeszcze jak Cie potraktują! Pan, z którym rozmawiałam był arogancki i cha*ski!
Ja jestem oburzona i nie polecam!
6
Wkurzona 2016-12-28 14:54
Mam ten sam problem zglaszalam problem już drugi raz gdyż za każdym razem z lewej strony pod pralką leciała mi woda i za każdym razem słyszałam że nic z nią nie jest. Dzisiaj dostałam pismo ze mam zapłacić za to że bezpodstawnie wzywalam serwis do działającej pralki. Skąd mogę wiedzieć czy pralką jest sprawna czy nie??? A jakby prąd porazil mi dziecko to co ??? Tłumaczyli by się tym że nie zglosilam szkody??? Śmiech na sali oszuści naciagacze !!!
5
wolles 2017-01-09 17:05
Jak piszą poprzednicy firma DZIAD!!!! Ubezpieczyłem tableta. Pierwsza naprawa ( uszkodzona szyba), dotyk działał reszta też. Po naprawie okazało sie, że została wymieniona szyba, wg dotyk też musieli wymienić i przy okazji karte graficzną. Naciągneli mnie na koszty zamiast 200zł zrobili 740zł ( gdzie tablet kosztował 800zł ), a w umowie ponosicie 20% kosztów.
Następnie reklamowałem problem z ładowaniem i rozmowa trwająca kilkadziesiąt minut skończyła się odmową przyjęcia, bo tablet wg nich może się tylko zepsuć leżąc i nie dotykając go.
Nie polecam!!!
Koszt ubezpieczenia 176zł, za te pieniądze warto samemu naprawić , a jak trzeba to lepiej dołożyc niż sie z tą firmą użerać!!!
Są śmieszni, na koniec chcą z tobą porozmawiać o tym czy jesteś zadowolony z ich firmy.
A co nie czytają takich wpisów!!!
Więcej nie pisze bo mi ciśnienie skacze.
4
B. 2017-01-24 11:06
Praca w której wydzierają się na ciebie klienci i szefowie, stanowisko konsultant telefoniczny a ciągle wrzucają ci nowe obowiązki z etatu robi się 1,5 etatu a nawet 2, a pensja konsultanta telefonicznego cc. Nie polecam, odradzam
3
MJ 2017-02-16 12:15
Ja również nie polecam tej firmy ubezpieczeniowej od grudnia zgłaszam problemy z pralka a oni ciągle mnie zbywają to za późno zgłosiłam awarie, następnym razem pan mi mówi że wcześniejsza awaria jest nie usunięta więc nie może przyjąć zgłoszenia, kolejnym razem pan mi mówi ze on nie może stwierdzić czy awaria będzie obejmować gwarancję i nie wyślę do mnie serwisanta. Tylko wyciągają kasę i nic więcej. BEZNADZIEJNA FIRMA!!!!!!!
3
devil 2017-03-04 09:46
Witam ja nie mam zastrzeżeń...reklamowałem juz 4 razy lodówkę...raz piekarnik...raz zmywarkę...i polecam za każdym razem wszystko rzetelnie naprawione...woj lubuskie.
Nik 2017-03-10 16:44
Ludzie, tu sie daje opinie o pracodawcy, a nie skargi o nieuznanej reklamacji. Znajdzcie sobie inne miejsce. Czlowiek wchodzi z nadzieja, ze sie dowie czy chce tam pracowac, a tu jakies pierdolety.
Ciekawe czemu administrator nie usunie tych nic nieznaczacych komentarzy
2
Polskieprawo 2017-03-20 16:41
Oszusci telewizor za 3500 ubezpieczony od nieszczesliwych wypadkow w warranty group .. Telewizor spadl po zachaczeniu lokciem rozbila sie matryca i nie podlega ubezpieczeniu dla czego ? Bo nie bylo sily zewnetrznej smiech na sali to za co placimy ubezpieczenie ? Rzecznik praw konsumeta powiedzial ze sie nie da nic zrobic bo takie sa warunki moje pytanie jaka sila zewnetrzna nie do przewidzenia ? Odpowiedz zwierze .... Masakra nic nie daje to (dodadkowe ubezpieczenie) chyba ze ktos umie to zglosic tak zeby przyznali.. A w dodatku 800zl za ubezpieczenie poszlo w bloto
Edii 2017-05-06 09:38
Wtej firmie nie ubezpieczajcie dosłownie nic bo majac nawet wykupione PEŁNE UBEZPIECZENIE NA SPRZET ONI TEGO NIE UWZGLEDNIAJĄ WIEC NIE UBEZPIECZAJCIE TAM NICZEGO ONI TYLKO PATRZĄ LUDZI OKRADAC BANDA ZŁODZIEJI
2
MalanBrodnica 2017-05-08 17:56
Szanowni Państwo. A może złożymy pozew grupowy? Może się nauczą? ... Proszę o kontakt jeżeli ktoś zainteresowany.
4
effczi 2017-05-15 16:51
ja mam
1
Aga41 2017-06-30 18:50
ja chetnie mam problem z gwarancja na pralmke
Milena 2017-07-08 15:54
Witam mam taki sam problem. Czekam już miesiąc za pieniędzmi i cisza. Czy dostał Pan of tamtego czasu coś czy nic nie zwrocili?
Anna 2017-07-20 02:12
Z ciekawoscia czytałam opinie Panstwa na temat Warranty Group Polska . W firmie tej mam ubezpieczonych wiele sprzętów AGD zakupionych w Media Expert gazowke pralkę 3 laptopy 2 telewizory zelazko roboty kuchenne kinekt ubezpieczenie wykupilam na przypadkowe uszkodzenie każdego z tych sprzętów ze względu na to że niejednokrotnie dochodziło do uszkodzeń laptopów przez pracowników gdy prowadziłam dzialalnosc i różnie to bywa .Wcześniejsze laptopy ubezpieczone były w Hestii i w tej firmie nigdy nie było problemu nawet jak jeden z pracowników przejechał laptop tirem bo w nocy pakowal rzeczy i o nim zapomniał.:) . Obecnie jestem w trakcie reklamacji,jest wyjaśniana naprawa laptopa firmy Lenovo . Zgłosiłam m.innymi zacinanie sprzętu przy włączeniu ,brak połączenia komputera z wifi odpadła 1 śrubki z dolnej obudowy . Wysyłka sprzętu na własny koszt . Sprzęt odesłany na pierwszy rzut oka wszystko bez zmian po włączeniu na czarnym tle napisy po angielsku dzwonie do serwisu udzielają informacji ze mam go zrestartowac i że nic przy nim nie robili tylko srubkę przykrecili . Tak zrobiłam po tej czynności komputer się nie zacina ale bez zmian jest brak połączenia z WiFi. Podlaczam modem.Po ok 2 mies od naprawy otrzymuje pismo ze mam uiścić koszty opłaty za transport i ekspertyze. Ponoć komputer był odkrecany. Napisano odmowa naprawy uszkodzenie mechaniczne itp...... i dopiero się zaczęło....telefony do serwisu do ubezpieczyciela......dziwię się czemu stwierdzono że nastąpiło uszkodzenie dolnej obudowy przeslano zdjęcia boku komputera uszkodzonego ale mój komputer nie wygląda na uszkodzony. Serwis wydał mi opinie różnica się od tej co przysłali mi z Warranty Group. Zdjęć całego komputera dolnej obudowy nadal nie mam z naklejka z nr serii. Przysłali mi tylko zdjęcie przyciete z numerami. Będę czekać na wyjaśnienie tej sprawy. Ale wiem że już nigdy więcej nie ubezpiecze sprzętu kupując w Media Expert jeśli będzie ubezpieczycielem ta firma. Bo doprawdy ile telefonów wykonalam musiałam zdjęcia wysyłać i do serwisu i do ubezpieczyciela. Jeden serwisant co innego mówi drugi co innego.I komu tu ufać.....Mam nadzieję że sprawa się wyjaśni. Ale co nerwów zjadłam.....:)
Zostaw swoją opinię o The Warranty Group Polska - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie The Warranty Group Polska