Opinie o The Warranty Group Polska w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy The Warranty Group Polska. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w The Warranty Group Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o The Warranty Group Polska w Warszawa

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 52 dni.
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w The Warranty Group Polska?

MK Nowy wpis
Inne

Porażka firma. Nic nie pomogą i nie dotrzymują słowa.

Dolores Nowy wpis
Inne

Witam !Czy ktoś ma może meila do tej firmy!Dziękuję

Hej

Czytając Wasze opinie miałem wiele obaw, ale na moje szczęście okazały się bezpodstawne. Gwarancję (szkodę całkowitą) TWG (obecnie jakieś Assurance coś tam) załatwiło bez najmniejszych problemów i w ekspresowym terminie !!! :) Zwrot całości ceny TV, który padł po 2,5 roku do wykorzystania na zakup we wskazanym sklepie, gdzie sprzęt był zakupiony - już zrealizowane z powodzeniem :) Może istotne było, że zgłosiłem awarię faktycznie na 2 dzień po zaistnieniu sytuacji. Życzę powodzenia pozostałym posiadaczom ubezpieczenia w TWG równego z tym, które mnie spotkało.

ja Nowy wpis
Inne
@Hej

czy ma kto mejla tej firmy żeby zgłosić naprawę telefonu

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie The Warranty Group Polska? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
Nela
Inne

Przestrzegam was przed tą firmą w media expert wciskają tej firmy ubezpieczenie bo mają prowizję,a ubezpieczalnia ma klientow (usunięte przez administratora)

Dorys
Inne

Kupiłam pralkę-suszarkę zakupiłam dodatkowe ubezpieczenie okazało się łożyska i dostałam odmowy naprawy to (usunięte przez administratora) jak można tak z ludźmi traktować moja rodzina jest duża nie mam w czym prac .

Aga
Inne
@Dorys

Witam. U mnie to samo odmowa i jeszcze muszę pokryć koszty serwisanta

Paweł
Inne

Witam ! Żeby nikt nie musiał długo czytać wiec napisze na początku: Ta firma to jedna wielka pomyłka, nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z takim podejściem do klienta. A Teraz kilka szczegółów i argumentów na poparcie tych słów... Po zgłoszeniu szkody co też nie należało do najłatwiejszych czynności, osoba serwisujący w tym przypadku ubezpieczoną w tej ,,firmie” pralkę przyjechała po jakimś tygodniu co uważałem jeszcze za w miarę stosowne. Podczas wizyty ,,mechanika” który nie wydawał się do końca kompetentny wykryto niewielką w moim mniemaniu wadę (nadmienię, że po rozkręceniu obudowy sam wskazałem wadę) usterkę stanowiła pęknięta sprężyna trzymająca bęben pralki. Pomyślałem wiec ,,tylko jedna sprężyna na dniach powinno być nareperowane ... jak później się okazało byłem w błędzie, fachowiec powiedział ze do 10 dni będziemy czekać na naprawę, gdzie po dwóch tygodniach od tych wydarzeń podczas próby skontaktowania dowiedziałem się ze części właśnie zostały zamówione ... reasumując to jedna wielka porażka i naciąganie ludzi na kasę ... nie polecam nikomu takiej beznadziejnej firmy , usługi są całkowicie nieadekwatne do ceny i poniżej krytyki Pozdrawiam czytelników firmę niekoniecznie ????

Boguś

Ta firma to typowa żenada obsługa na infolinię chyba pracuje na niekorzyść klientów ,według mnie ta pani wygrała konkurs na najgorszą obsługę.Zgloszenie szkody to jakiś wyczyn trzeba przeczytać wszystkie informacje z wniosku ubezpieczenia a można tylko PESEL i i nr polisy.

Szczupły Michael

BRAK szacunku,aroganckie podejście do osoby dzwoniącej. Osoby pracujące na infolini pracują chyba za karę. NIE POLECAM DODATKOWO UBEZPIECZAĆ SPRZĘTU AGD RTV W TEJ INSTYTUCJI.

Alfa

Przestrzegam przed braniem dodatkowego ubezpieczenia przez tą firmę tak będą kombinować żeby się wymigac.

anonim

(usunięte przez administratora)

janina

dokładnie mam 2 przykłady na to że tak jest uważajcie co mowicie przez telefon bo zaraz wasz zgasza pamietajcie aby mowic ze wasz sprzet rozwalil sie np dzisiaj albo wczoraj bo nie przyjmna tego zlgoszenia

1
WIKTOR

Dzisiaj kontaktowalem się z infolinią była 16:55 chciałem tylko maila żeby wysłali do sklepu że potwierdzają uznanie szkody i Pani poinformowała mnie że pracują do 17 i rzuciła sluchawka. To jest bardzo nieprofesjonalne podejście rzutujace na firmę.

111

Brak możliwosći zgłoszenia szkody

Jolanta
Inne
@111

Co masz na myśli, pisząc o braku możliwości zgłoszenia szkody? Wyjaśnisz? Daj znać, czy chodzi o reklamacje, czy coś innego.

Bul

Ta firma to katastrofa 2 razy zgłaszana usterka 2 razy odmowa. Pieniadze pobieraja darmo. Nie polecam

Siema

Żenada totalna. Ubezpieczenie miało być na wszystko lecz gdy przyszło zgłosić problem to nie miła i nie kapetentna pani odpowiedziała że to nie podlega ubespieczeniu. W stosunku do mnie zachowywała się jakby gadała z przeczkolakiem wciskała mi kit że dostałam lis a do tej pory go nie otrzymałam.

Agata

Tragedia jeśli chodzi o całokształt firmy!!!!Żenada totalna! Parcownice nawet dobrze wypowiadać się nie potrafią!Niekimpetencja ze strony pracowników! Rozłączają się, gdy usłyszą w słuchawce, że nie mają do czynienia z "typową Grażyną". Wstyd!!!!Żałuję, że wzięłam ubezpieczenie dodatkowe na pralkę z tej firmy!

Dariusz
Inne
@Agata

Powiedz coś więcej na temat swojego wrażenia dotyczącego obsługi. Czy rzucanie słuchawką zdarzyło im się jednorazowo, czy miałaś więcej takich nieprzyjemnych sytuacji?

Marcin

Obsługa na najgorszym poziomie,(usunięte przez administratora) nie chce mi się więcej o nich rozpisywać.Mają gdzieś działanie niezgodne z umową...

tommy

do wszystkich oburzonych TWG to firma krzak nie posiada siedziby w PL została wykreślona z krs nr tel 22 740 51 70 jest przekierowywany za granicę adres który podają przez telefon warszawa 02-676 ul postępu 15 c to skrzynka pocztowa dochodzenie przed polskim sądem będzie nie skuteczne do nawet nie ma gdzie wysłać listu poleconego pozdrawiam wszystkich posłanych w kosmos ja zakupiłem polisę za pośrednictwem media experta wy ???

Oburzona

Śmiech na sali! Wykupiłam sprzęt do depilacji wart 2tys. Spadł mi na posadzkę, dzwonię zgłaszam szkode i dostaje odmowę ponieważ nie wynikło to ż mojego upadku czy poslizgniecia się i nie mogą zakwalifikowac. Super kupujesz ubezpieczenie za 5stow i słyszysz że nie przyjmą bo się nie poslizgnelas!!!!! Co za ****!!!!

Xxx
@Oburzona

I właśnie dlatego poszłam z podobną sprawa do sądu ,może on coś zmieni w działaniu tej firmy

Rozczarowana
@Oburzona

No cóż, kupiłam płytę indukcyjną, uległa pęknięciu gdy oparłam o nią rękę ponieważ myłam ścianę nad kuchenką. To byl niemały szok. Gdy zadzwoniłam nastepnego ranka, pani potraktowala mnie w ten sam sposób, zasugerowała że nie byl to nieszczęśliwy wypadek i ubezpieczenie tego nie obejmuje. Co innego gdyby np dziecko popchnęło mnie na ta indukcję itp. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie. Pani w przesadnie miły i zjadliwy sposób przerywała moja wypowiedź i zrobiła ze mnie głupka. Nie polecam tego ubezpieczenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
@Rozczarowana

Podobnie zostaliśmy potraktowani wraz z mężem, ciągle przerywanie (usunięte przez administratora) NIE POLECAM TEJ FIRMY. (usunięte przez administratora) , (usunięte przez administratora) Pieniądze wyrzucone w błoto.

tommy
@Xxx

do jakiego sądu pani poszła skoro twg na terenie polski nie ma żadnej siedziby wykreślona z krs nawet wygra pani sprawe w polskim sądzie odda sprawę do komornika to nie ma ta firma nic ? na numer 22 740 51 70 jest przekierowywany za granice ta firma to firma krzak

Asia

Nie polecam konsultantka nie miła i arogancka.

Zostaw merytoryczną opinię o The Warranty Group Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
The Warranty Group Polska
1.6/5 Na podstawie 39 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Plac Przymierza 6
    03-944 Warszawa
  • NIP: 5252177278 KRS: 0000130995
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
The Warranty Group Polska
Przejdź do nowych opinii