Radzę omijać z daleka!!!!!!.Każda złotówka wpłacona tej firmie jest pieniądzem wyrzuconym w błoto. Chamski i prymitywny konsultant na infolinii. Naciągnięta
Jedna z najgorszych ubezpieczalni. NIE Polecam..! Co byście nie reklamowali zawsze ODMOWA. Na wszystko mają swoje kruczki w umowie. Cwaniaki i tyle.
Ludzie, tu sie daje opinie o pracodawcy, a nie skargi o nieuznanej reklamacji. Znajdzcie sobie inne miejsce. Czlowiek wchodzi z nadzieja, ze sie dowie czy chce tam pracowac, a tu jakies pierdolety. Ciekawe czemu administrator nie usunie tych nic nieznaczacych komentarzy
Zdecydowanie nie polecam wykupu ubezpieczenia w tej firmie.Gdy wystąpiła szkoda to naprawiali pralkę przez dwa miesiące,a na moje interwencje nie odpowiadali.Wreszcie kupiłem nową pralkę i nie wezmę już na pewno żadnego ubezpieczenia.To kompletna ściema jak dajesz pieniądze to jesteś klientem ale jak chcesz skorzystać z ubezpieczenia to jesteś natrętem! Nie dajcie się nabijać w butelkę jakimś angolom!
Miałam okazję przeczytać OWU, które się dostaje przy okazji przedłużania gwarancji i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń w tej firmie. Przeczytałam (zajęlo mi to ze 2h) i zrozumiałam, i naprawdę załamują mnie wasze komentarze. Jak jesteście na tyle naiwni by kupować ubezpieczenie, wiedząc że firmy ubezpieczeniowe nie mają na celu dobra klienta tylko własny zysk - bo to chyba wiedza powszechna i oczywista (a jeśli dla was nie była, no to mieliście dobrą lekcję życia), i nie czytacie ze zrozumieniem OWU, to nie dziwcie się potem, że wam odrzucają zgłoszenia. W tych warunkach ubezpieczenia jest wyraźnie napisane, że szkodę trzeba zgłaszać w ciągu 3 dni. Jest też wyraźnie napisane, że w wariancie przypadkowego uszkodzenia nie każde przypadkowe uszkodzenie jest uwzględniane. Muszą być spełnione pewne warunki, które są w OWU opisane. Jakkolwiek byłoby to nieuczciwe i niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, to jest to tam napisane i wystarczy przeczytać, żeby dowiedzieć się, co podawać w zgłoszeniu. W OWU jest podane, kto kiedy płaci za przesyłkę sprzętu. Jest tez podane ile jest czasu na odstąpienie od umowy (więc wszystkie teksty o tym, że ktoś wam polisę wcisnął siłą, przyprawiają mnie o salwy śmiechu - to przepraszam, trzymano wam przy głowie CKMy? i kazano podpisywać? Aż takimi pierdołami życiowymi jesteście, że nie potraficie powiedzieć "nie" sprzedawcy? albo zadzwonić do firmy i zrezygnować z ubezpieczenia?). Ludzie, obudźcie się. Jak nie potraficie się zorientować w świecie, w którym żyjecie, to nie kupujcie ubezpieczeń, wyjdzie wam to na zdrowie. A jak już kupujecie ubezpieczenia, to najpierw czytajcie, co kupujecie i co podpisujecie ( i nie wierzcie na słowo sprzedawcom w sklepie, bo ich celem jest prowizja od sprzedaży, a nie zrobienie wam dobrze, więc powiedzą wam cokolwiek, bylebyście kupili towar), a dopiero potem zgłaszajcie usterki. Bo naprawdę ręce mi opadają, jak czytam opinie pod tytułem " nie wiedziałem, nie przeczytałem, nikt mi nie powiedział". Jesteście dorośli, nie macie 5-ciu lat, żeby was za rączkę przez życie prowadzić. Weźcie odpowiedzialność za siebie i własne poczynania. Myślcie nad tym co robicie, zanim to zrobicie. A jak już dajecie się naciągać i oszukiwać, to miejcie pretensje do siebie a nie całego świata.
Sama napisałaś że zajęło Ci to dwie godziny jestem ciekawy czy Ty w sklepie byś tak dogłębnie analizowala ta umowę i czy potem w domu jestem pewny że sama nie sprawdzasz takich rzeczy mega wnikliwie !
Poprostu (usunięte przez administratora) i nic dodać nic ująć. Płacisz dodatkowe ubezpieczenie mówią Ci w sklepie ze obejmuje ono najmniejszą szkodę dożywotnio a okazuje się ze nie zostałeś poinformowany o najważniejszym czyli ze masz trzy dni od uszkodzenia na zgłoszenie się do nich. Słyszysz że mogłaś to przeczytać w jakiś paragrafach tylko ze nie zostałeś nic oprócz rachunku na to ile zaplaciles. Jeszcze Pani przez telefon mówi że może w takim razie przysłać te wszystkie paragrafy. Fajnie po fakcie poczytać co Ci wolno a co nie i kiedy, bardzo przydatne informacje. Zdazalo mi się już zgłaszać usterki w kilku firmach ale ta jest najgorsza
Zgadzam się mam podobna sytuację. Spaliła mi się płyta główna w tv dzwonię, jakąś kobieta pyta od kiedy nie działa tv ja mówię że kilka dni do tygodnia max a babka mówi że w takim razie odmawiają naprawy bo to dłużej niż 3 dni i niby w sklepie mnie o tym informowani że tak trzeba zgłosić. Banda (usunięte przez administratora)na wszystko znajdą pretekst żeby się wykpic! Gdzie są takie praktyki że ma się tylko do 3 dni na zgłaszanie szkody ... Dziś dzwonię do uokik i zapytam czy można coś z tą bandą (usunięte przez administratora)zrobić jak tak sprawa leci do sądu !
Zdecydowanie nie polecam. Nie wiem po co mi oferowane przez tę firmę ubezpieczenie, gdyż w momencie awarii twierdzą, że ubezpieczenie nie obejmuje przypadkowego uszkodzenia, choć sprzedawca zapewniał , że jest ono ujęte. W razie czego, lepiej samemu naprawić i zapłacić za usługę , niż płacić tej firmie za nic.... Odradzam każdemu!!
Ale to nie jest adres firmy tylko forum pracownicze warto patrzeć gdzie piszemy!!
Niemiła, niekompetentna obsługa. Pani liczy mi gwarancje za cały rok 2013, chociaż sprzęt zakupiłam 22 grudnia 2013 r. Absolutnie nie polecam. Firma bierze pieniądze, przedłuża gwarancję o trzy lata i nie wywiązuje się z warunków umowy mówiąc. że sprzęt jest za stary by mógł podlegać naprawie.
Twoja opinia jest ważna dla nas z punktu widzenia klienta. Muszę jednak zaznaczyć, że gowork.pl to portal, gdzie najważniejszą rolę odgrywa opinia o pracodawcach i warunkach panujących w miejscach pracy. Powiedz nam coś więcej na temat swoich odczuć względem firmy. Czy jesteś pewna, że firma nieprawidłowo obliczyła czas gwarancyjny? Może warto napisać więcej na temat całej sytuacji? Jakiego produktu dotyczyła twoja reklamacja? W ten sposób inne osoby na forum będą mogły same ocenić Twoją sytuację.
Widzę, że na forum pojawiają się opinie na temat firmy The Warranty Group Polska od strony klientów. Dobrze by było, gdyby ktoś również zechciał podzielić się informacjami od strony pracodawcy? Czy firma oferuje stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenia są adekwatne do wykonywanej pracy. Jak przedstawiają się benefity pozapłacowe, pakiet świadczeń socjalnych? Co najbardziej podoba się Wam w firmie? Możecie się tym podzielić na forum?
Polisa która mam podpisana z firmą warranty group posiada wykluczające się paragrafy co wprowadza w błąd osobę ubezpieczona. Ja mimo pełnego ubezpieczenia sprzętu i zdarzenia które to ubezpieczenie obejmuje muszę zapłacić za naprawę. Sprzedawcy w sklepach proponując polisę przedstawiają ja w pięknych barwach. Przyszłych klientów przestrzegam przed podpisywaniem z nimi umów.
Czy może ktoś napisać jak pracuje się w firmie The Warranty Group Polska? Jakie warunki zatrudnienia oferuje firma i jakie warunki trzeba spełnić, by dostać pracę? Wiecie jak przedstawia się kwestia benefitów oraz wynagrodzeń w firmie? Jaka jest atmosfera w pracy? Wasza wypowiedź jest niezwykle istotna dla potencjalnych kandydatów, którzy rozważają rozpoczęcie współpracy z The Warranty Group Polska.
Podpowiedzcie jaka jest atmosfera w pracy? Czy jakiś socjal macie?
kupiłem lodówkę ,dzwonię ,na początek informacja od b. miło-wrednej pani ,co zjadla wszystkie rozumy ,że moje uszkodzenia nie są objęte ubezpieczeniem ,ponieważ to ja zepsułem ową lodówkę ,używając ją ,hehehe, cyrk ,pełna zlewka ,co jeszcze ,ignorancja ,profesjonalne olewanie klienta i wmawianie ,że to ja jestem winny a kiedy staralem sie wyjaśnić że to jest uszkodzenie typu ,że otworzyłem i odpadło ,po prostu ,ta łajza się rozłączyła (usunięte przez administratora) i naciągacze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto z Was może podzielić się informacją jak pracuje się w The Warranty w Warszawie? Jak można aplikować do firmy? Na stronie nie ma żadnej zakładki odnośnie kariery w tej firmie. Podpowiecie? Możecie jeszcze napisać jaka jest atmosfera w pracy? Czy można liczyć na umowę o pracę już w pierwszym dniu?
Jakiś powód macie żeby przestać pisać?
Podpowiedzcie czy firma rekrutuje aktualnie??
Laptop z popekanym wyswietlaczem. Odpowiedz jak ponizej. Nie mozna zakwalifikowac jako nieszczęśliwy wypadek. Daje do sadu. Tak dlugo ich bede ciągnął az odpuszcza. Nie podaruje 400zl.
Szanowni Państwo. A może złożymy pozew grupowy? Może się nauczą? ... Proszę o kontakt jeżeli ktoś zainteresowany.
ja mam zepsutą pralkę i ważne ubezpieczenie ale brak znajomości warunków umowy zostałem odprawiony z kwitkiem . Okres zgłoszenia wynosi 3 dni a ja zgłosiłem trochę pózniej .To prawda to są złodzieje i oszuści .Pracownicy sklepów mają jakieś pieniądze z tego bo inaczej nie namawiali by klientów na tą polisę. Zgadzam się na założenie pozwu . Złodziei miejsce jest w więzieniu.Nie polecam tej firmy
Zapłaciłem składkę ubezpieczenia - przypadkowego uszkodzenia tel. komórkowego o wartości 1599 zł. z udziałem własnym 20%. Koszt ubezpieczenia to 480 zł. Próbowali naprawić sprzęt. Nie udało się. Szkoda całkowita i propozycja wypłaty: 419 zł ! Ostrzegam resztę ubezpieczających - omijajcie szerokim łukiem firmę The Warranty Group! Czuję się oszukany.
Zgadzam się mam podobna sytuację. Spaliła mi się płyta główna w tv dzwonię, jakąś kobieta pyta od kiedy nie działa tv ja mówię że kilka dni do tygodnia max a babka mówi że w takim razie odmawiają naprawy bo to dłużej niż 3 dni i niby w sklepie mnie o tym informowani że tak trzeba zgłosić. Banda (usunięte przez administratora)na wszystko znajdą pretekst żeby się wykpic! Gdzie są takie praktyki że ma się tylko do 3 dni na zgłaszanie szkody ... Dziś dzwonię do uokik i zapytam czy można coś z tą bandą zlodzieji zrobić jak tak sprawa leci do sądu !więc mogę się podłączyć
Witam. Ta firma to porażka. Kasa wzięta za ubezpieczenie pralki a naprawy nie chcą zrobić. Żenada ze aż huczy. Widać jak Angielski podmiot traktuje Polaków.