Opinie o The Warranty Group Polska w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy The Warranty Group Polska. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w The Warranty Group Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o The Warranty Group Polska w Warszawa

Iza

Radzę omijać z daleka!!!!!!.Każda złotówka wpłacona tej firmie jest pieniądzem wyrzuconym w błoto. Chamski i prymitywny konsultant na infolinii. Naciągnięta

Kiks

Jedna z najgorszych ubezpieczalni. NIE Polecam..! Co byście nie reklamowali zawsze ODMOWA. Na wszystko mają swoje kruczki w umowie. Cwaniaki i tyle.

Nik

Ludzie, tu sie daje opinie o pracodawcy, a nie skargi o nieuznanej reklamacji. Znajdzcie sobie inne miejsce. Czlowiek wchodzi z nadzieja, ze sie dowie czy chce tam pracowac, a tu jakies pierdolety. Ciekawe czemu administrator nie usunie tych nic nieznaczacych komentarzy

Www
@Nik

I dobrze że ich nie usuwa niech ludzie wiedzą

Kazik

Zdecydowanie nie polecam wykupu ubezpieczenia w tej firmie.Gdy wystąpiła szkoda to naprawiali pralkę przez dwa miesiące,a na moje interwencje nie odpowiadali.Wreszcie kupiłem nową pralkę i nie wezmę już na pewno żadnego ubezpieczenia.To kompletna ściema jak dajesz pieniądze to jesteś klientem ale jak chcesz skorzystać z ubezpieczenia to jesteś natrętem! Nie dajcie się nabijać w butelkę jakimś angolom!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie The Warranty Group Polska? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(36 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
czutająca ze zrozumieniem!

Miałam okazję przeczytać OWU, które się dostaje przy okazji przedłużania gwarancji i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń w tej firmie. Przeczytałam (zajęlo mi to ze 2h) i zrozumiałam, i naprawdę załamują mnie wasze komentarze. Jak jesteście na tyle naiwni by kupować ubezpieczenie, wiedząc że firmy ubezpieczeniowe nie mają na celu dobra klienta tylko własny zysk - bo to chyba wiedza powszechna i oczywista (a jeśli dla was nie była, no to mieliście dobrą lekcję życia), i nie czytacie ze zrozumieniem OWU, to nie dziwcie się potem, że wam odrzucają zgłoszenia. W tych warunkach ubezpieczenia jest wyraźnie napisane, że szkodę trzeba zgłaszać w ciągu 3 dni. Jest też wyraźnie napisane, że w wariancie przypadkowego uszkodzenia nie każde przypadkowe uszkodzenie jest uwzględniane. Muszą być spełnione pewne warunki, które są w OWU opisane. Jakkolwiek byłoby to nieuczciwe i niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, to jest to tam napisane i wystarczy przeczytać, żeby dowiedzieć się, co podawać w zgłoszeniu. W OWU jest podane, kto kiedy płaci za przesyłkę sprzętu. Jest tez podane ile jest czasu na odstąpienie od umowy (więc wszystkie teksty o tym, że ktoś wam polisę wcisnął siłą, przyprawiają mnie o salwy śmiechu - to przepraszam, trzymano wam przy głowie CKMy? i kazano podpisywać? Aż takimi pierdołami życiowymi jesteście, że nie potraficie powiedzieć "nie" sprzedawcy? albo zadzwonić do firmy i zrezygnować z ubezpieczenia?). Ludzie, obudźcie się. Jak nie potraficie się zorientować w świecie, w którym żyjecie, to nie kupujcie ubezpieczeń, wyjdzie wam to na zdrowie. A jak już kupujecie ubezpieczenia, to najpierw czytajcie, co kupujecie i co podpisujecie ( i nie wierzcie na słowo sprzedawcom w sklepie, bo ich celem jest prowizja od sprzedaży, a nie zrobienie wam dobrze, więc powiedzą wam cokolwiek, bylebyście kupili towar), a dopiero potem zgłaszajcie usterki. Bo naprawdę ręce mi opadają, jak czytam opinie pod tytułem " nie wiedziałem, nie przeczytałem, nikt mi nie powiedział". Jesteście dorośli, nie macie 5-ciu lat, żeby was za rączkę przez życie prowadzić. Weźcie odpowiedzialność za siebie i własne poczynania. Myślcie nad tym co robicie, zanim to zrobicie. A jak już dajecie się naciągać i oszukiwać, to miejcie pretensje do siebie a nie całego świata.

Kacper
@czutająca ze zrozumieniem!

Sama napisałaś że zajęło Ci to dwie godziny jestem ciekawy czy Ty w sklepie byś tak dogłębnie analizowala ta umowę i czy potem w domu jestem pewny że sama nie sprawdzasz takich rzeczy mega wnikliwie !

Joanna

Poprostu (usunięte przez administratora) i nic dodać nic ująć. Płacisz dodatkowe ubezpieczenie mówią Ci w sklepie ze obejmuje ono najmniejszą szkodę dożywotnio a okazuje się ze nie zostałeś poinformowany o najważniejszym czyli ze masz trzy dni od uszkodzenia na zgłoszenie się do nich. Słyszysz że mogłaś to przeczytać w jakiś paragrafach tylko ze nie zostałeś nic oprócz rachunku na to ile zaplaciles. Jeszcze Pani przez telefon mówi że może w takim razie przysłać te wszystkie paragrafy. Fajnie po fakcie poczytać co Ci wolno a co nie i kiedy, bardzo przydatne informacje. Zdazalo mi się już zgłaszać usterki w kilku firmach ale ta jest najgorsza

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kacper
@Joanna

Zgadzam się mam podobna sytuację. Spaliła mi się płyta główna w tv dzwonię, jakąś kobieta pyta od kiedy nie działa tv ja mówię że kilka dni do tygodnia max a babka mówi że w takim razie odmawiają naprawy bo to dłużej niż 3 dni i niby w sklepie mnie o tym informowani że tak trzeba zgłosić. Banda (usunięte przez administratora)na wszystko znajdą pretekst żeby się wykpic! Gdzie są takie praktyki że ma się tylko do 3 dni na zgłaszanie szkody ... Dziś dzwonię do uokik i zapytam czy można coś z tą bandą (usunięte przez administratora)zrobić jak tak sprawa leci do sądu !

Wściekły klient

Zdecydowanie nie polecam. Nie wiem po co mi oferowane przez tę firmę ubezpieczenie, gdyż w momencie awarii twierdzą, że ubezpieczenie nie obejmuje przypadkowego uszkodzenia, choć sprzedawca zapewniał , że jest ono ujęte. W razie czego, lepiej samemu naprawić i zapłacić za usługę , niż płacić tej firmie za nic.... Odradzam każdemu!!

Piotruś
Inne

Ale to nie jest adres firmy tylko forum pracownicze warto patrzeć gdzie piszemy!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
misiaki5

Niemiła, niekompetentna obsługa. Pani liczy mi gwarancje za cały rok 2013, chociaż sprzęt zakupiłam 22 grudnia 2013 r. Absolutnie nie polecam. Firma bierze pieniądze, przedłuża gwarancję o trzy lata i nie wywiązuje się z warunków umowy mówiąc. że sprzęt jest za stary by mógł podlegać naprawie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefan
Inne
@misiaki5

Twoja opinia jest ważna dla nas z punktu widzenia klienta. Muszę jednak zaznaczyć, że gowork.pl to portal, gdzie najważniejszą rolę odgrywa opinia o pracodawcach i warunkach panujących w miejscach pracy. Powiedz nam coś więcej na temat swoich odczuć względem firmy. Czy jesteś pewna, że firma nieprawidłowo obliczyła czas gwarancyjny? Może warto napisać więcej na temat całej sytuacji? Jakiego produktu dotyczyła twoja reklamacja? W ten sposób inne osoby na forum będą mogły same ocenić Twoją sytuację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefan
Inne

Widzę, że na forum pojawiają się opinie na temat firmy The Warranty Group Polska od strony klientów. Dobrze by było, gdyby ktoś również zechciał podzielić się informacjami od strony pracodawcy? Czy firma oferuje stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenia są adekwatne do wykonywanej pracy. Jak przedstawiają się benefity pozapłacowe, pakiet świadczeń socjalnych? Co najbardziej podoba się Wam w firmie? Możecie się tym podzielić na forum?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Moni

Polisa która mam podpisana z firmą warranty group posiada wykluczające się paragrafy co wprowadza w błąd osobę ubezpieczona. Ja mimo pełnego ubezpieczenia sprzętu i zdarzenia które to ubezpieczenie obejmuje muszę zapłacić za naprawę. Sprzedawcy w sklepach proponując polisę przedstawiają ja w pięknych barwach. Przyszłych klientów przestrzegam przed podpisywaniem z nimi umów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LoczekNS
@Moni

Ja mam tak samo. Telefon posiadam niecały rok a muszę zapłacić koszt naprawy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefan
Inne

Czy może ktoś napisać jak pracuje się w firmie The Warranty Group Polska? Jakie warunki zatrudnienia oferuje firma i jakie warunki trzeba spełnić, by dostać pracę? Wiecie jak przedstawia się kwestia benefitów oraz wynagrodzeń w firmie? Jaka jest atmosfera w pracy? Wasza wypowiedź jest niezwykle istotna dla potencjalnych kandydatów, którzy rozważają rozpoczęcie współpracy z The Warranty Group Polska.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartek
Inne

Podpowiedzcie jaka jest atmosfera w pracy? Czy jakiś socjal macie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lodówka

kupiłem lodówkę ,dzwonię ,na początek informacja od b. miło-wrednej pani ,co zjadla wszystkie rozumy ,że moje uszkodzenia nie są objęte ubezpieczeniem ,ponieważ to ja zepsułem ową lodówkę ,używając ją ,hehehe, cyrk ,pełna zlewka ,co jeszcze ,ignorancja ,profesjonalne olewanie klienta i wmawianie ,że to ja jestem winny a kiedy staralem sie wyjaśnić że to jest uszkodzenie typu ,że otworzyłem i odpadło ,po prostu ,ta łajza się rozłączyła (usunięte przez administratora) i naciągacze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stefan
Inne

Kto z Was może podzielić się informacją jak pracuje się w The Warranty w Warszawie? Jak można aplikować do firmy? Na stronie nie ma żadnej zakładki odnośnie kariery w tej firmie. Podpowiecie? Możecie jeszcze napisać jaka jest atmosfera w pracy? Czy można liczyć na umowę o pracę już w pierwszym dniu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba
Inne

Jakiś powód macie żeby przestać pisać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tewege
@Kuba

Co masz na mysli?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
Inne

Podpowiedzcie czy firma rekrutuje aktualnie??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Luki sloneczy

Laptop z popekanym wyswietlaczem. Odpowiedz jak ponizej. Nie mozna zakwalifikowac jako nieszczęśliwy wypadek. Daje do sadu. Tak dlugo ich bede ciągnął az odpuszcza. Nie podaruje 400zl.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MalanBrodnica

Szanowni Państwo. A może złożymy pozew grupowy? Może się nauczą? ... Proszę o kontakt jeżeli ktoś zainteresowany.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga41
@MalanBrodnica

ja chetnie mam problem z gwarancja na pralmke

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wiesław
@MalanBrodnica

ja mam zepsutą pralkę i ważne ubezpieczenie ale brak znajomości warunków umowy zostałem odprawiony z kwitkiem . Okres zgłoszenia wynosi 3 dni a ja zgłosiłem trochę pózniej .To prawda to są złodzieje i oszuści .Pracownicy sklepów mają jakieś pieniądze z tego bo inaczej nie namawiali by klientów na tą polisę. Zgadzam się na założenie pozwu . Złodziei miejsce jest w więzieniu.Nie polecam tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz Karpiński
@MalanBrodnica

Zapłaciłem składkę ubezpieczenia - przypadkowego uszkodzenia tel. komórkowego o wartości 1599 zł. z udziałem własnym 20%. Koszt ubezpieczenia to 480 zł. Próbowali naprawić sprzęt. Nie udało się. Szkoda całkowita i propozycja wypłaty: 419 zł ! Ostrzegam resztę ubezpieczających - omijajcie szerokim łukiem firmę The Warranty Group! Czuję się oszukany.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kacper
@MalanBrodnica

Zgadzam się mam podobna sytuację. Spaliła mi się płyta główna w tv dzwonię, jakąś kobieta pyta od kiedy nie działa tv ja mówię że kilka dni do tygodnia max a babka mówi że w takim razie odmawiają naprawy bo to dłużej niż 3 dni i niby w sklepie mnie o tym informowani że tak trzeba zgłosić. Banda (usunięte przez administratora)na wszystko znajdą pretekst żeby się wykpic! Gdzie są takie praktyki że ma się tylko do 3 dni na zgłaszanie szkody ... Dziś dzwonię do uokik i zapytam czy można coś z tą bandą zlodzieji zrobić jak tak sprawa leci do sądu !więc mogę się podłączyć

Mariusz

Witam. Ta firma to porażka. Kasa wzięta za ubezpieczenie pralki a naprawy nie chcą zrobić. Żenada ze aż huczy. Widać jak Angielski podmiot traktuje Polaków.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o The Warranty Group Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
The Warranty Group Polska
1.6/5 Na podstawie 39 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Plac Przymierza 6
    03-944 Warszawa
  • NIP: 5252177278 KRS: 0000130995
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
The Warranty Group Polska
Przejdź do nowych opinii