Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Łucja

A Ty w kogo uderzasz? Piękny wierszyk Ci wyszedł :D

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Powiedzcie mi jakie benefity daje P4 przy zatrudnieniu na umowę o pracę w Warszawie jakie są benefity na stanowisku specjalisty? Opieka medyczna jest też dostępna dla członków rodziny? Lux med czy medicover?

Pracownik - i do tego zawolony
Pracownik

Ja pracuje w Play od 5 lat. Różnie bywało ale.... Generalnie bardzo lubię swoją pracę. Plany są wysokie a premie są niskie to fakt. Ciągle goni y króliczka ale taka jest sprzedaż. To samo robi konkurencja. To samo robią inne salony sprzedaży. Pewnie, że są sytuacje gdzie ogarnia mnie bezradność ale staram się wyciągnąć pozotywy. Problem z dosprzedaza jest wszedzie gdzie robimy zakupy. Ze swojego podwórka mogę wypowiedzieć, że narzekają osoby które niekoniecznie są pracowite i wszędzie znajdą problem Słowo (usunięte przez administratora) jest bardzo modne i łatwo znaleźć przykłady. Tylko tak wygląda sprzedaż. Irytuje mnie ze ktoś pracował wiele lat i dziś opluwa. Zawsze zadaje sobie pytanie :dlaczego ktoś pracuje wiele lat.

Wyrazy wsp...
Były pracownik
@Pracownik - i do tego zawolony

Syndrom sztokholmski jak nic - współczuję.

2
AskzYOUprac
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik - i do tego zawolony

Może zadaj sobie pytanie dlaczego ludzie mają taką złą opinię o Play? Może przez to, że źle traktujecie ludzi i pozwalacie na nadużycia w środowisku pracy? W mojej opinii brakuje wulgaryzmów w języku polskim, żeby opisać praktyki stosowne w tej firmie. Ludzie z wypranymi mózgami przez korpo bulshittt! TYLKO uciekać stąd.

Ania
Pracownik
@Pracownik - i do tego zawolony

Zgadzam się z tym co napisales. M to szczęście ze wypracowujemy dobre premie. Play to dobry pracodawca a praca w sprzedazy ciezka i wymagającą.

Ania
Pracownik
@AskzYOUprac

Ja mam dobrą opinię. I wydaje mi się że dobrze ze zmieniles miejsce pracy.

Kama
Pracownik
 Pytanie

Nigdy wcześniej tu nie wchodzilam bo nie miałam takiej potrzeby. Chyba dopadła mnie jesienna chandra i odczuwam przemęczenie. Szukałam tutaj ukojenia ale echo..... A może ktoś napisze coś pozytywnego o naszej firmie. Nie chcę dopuścić do wypalenia. Jeszcze się bronię.... Jakieś rady?

logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ex_pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Cut: „Ta firma to śmiech na sali. Na rozmowie kwalifikacyjnej opowiadają o stawkach, o premiach, o pracy, luźnej atmosferze, o " bardzo niskich progach sprzedażowych". Wszystko w teorii wygląda jakby to była praca marzeń. Niestety życie weryfikuje jak jest naprawdę. Praca sama w sobie nie jest zła. Atmosfera? Wściekli pracownicy lub tacy, którzy mają już totalnie wywalone na tą pracę i są tam bo muszą być. Stawka jest taka jaka była ustalona, luźna atmosfera kończy się jak tylko 1 osoba wiecznie wynosi śmieci, jak robi pracę porządkowe za innych itd. Niskie progi sprzedażowe nie istnieją - są wyśrubowane. Da się do nich dobić do premii ale ... kiedy wyrobisz premię centrala doszukuje się wszelkiego rodzaju błędów typu " za ciemny skan dowodu osobistego, nie dostarczono dokumentu nr .........." itd. W efekcie premia potrafi przejść koło nosa gdyż brak jakiegokolwiek dokumentu u nich powoduje automatyczne odrzucenie umowy do premii. Po rozpoczęciu przeze mnie pracy w/w firmie został przeprowadzony remanent. Dostałem automatycznie informacje, że skoro pracuje a są jakieś braki to .... MAM RÓWNIEŻ ZA NIE ZAPŁACIĆ! Było to w granicy 200 zł za osobę. Nie miałem zielonego pojęcia co się dzieje. Po rozmowie z kiero regionalnym dowiedziałem się, że SKORO PRACUJE I JESTEM CZĘŚCIĄ EKIPY TO TEZ MÓJ PROBLEM! Spoko. Odżałowałem te 200 zł i pracowałem dalej. Pracowałem prawie 1,5 roku. Zwolniłem się po kolejnych aferach gdzie klienci nie rozumieli co do nich mówię itd. Klient, który traktuje Cię z góry mówiąc per "ty" lub obrażający Cie - nie masz prawa nic zrobić, odezwać się ani nic. Masz z uśmiechem na twarzy obsługiwać klienta. TOTALNE (usunięte przez administratora) ZERO WSPARCIA OD KIEROWNIKA REGIONALNEGO ANI NIKOGO! Nie będę tu wspominał o klientach typu "roszczeniowy dziadek" - doładowanie za 5 zł na cały rok i pretensja do całego świata bo on chce mieć WSZYSTKO ZA DARMO BO TAK! Kierownik potrafi Cię opierdzielić za cały salon przy klientach. A Twoi "koledzy" z uśmiechem na twarzy mówią Ci " o jej... jak mi przykro" z totalną ironią. Po raz kolejny - NIE POLECAM TEJ PRACY!. Totalny (usunięte przez administratora) pretensja, afery, awantury to rzecz normalna. Salon pracuje do 21? No to co! Klient wchodzi o 20:59 i zaczyna składać reklamacje na to, tamto, przy okazji wykonuje 20 telefonów, gada sobie ze znajomymi, śmieje Ci się w twarz... NIE MASZ PRAWA NIC ZROBIĆ! NIE MASZ PRAWA SIĘ ODEZWAĆ, ŻE SALON DO 21! Dlaczego? BO ON NIE WSZEDŁ O 21 tylko o 20:59. Po całej pracy nabawiłem się ogromnych problemów z kręgosłupem, lędźwiami. Jaki był tego powód? Bardzo prosty! Fotele, na których siedzieliśmy nie miały skręconego oparcia! W efekcie trzeba było albo stać na baczność albo siedzieć cały dzień z wyprostowanymi plecami. Po moim odejściu zadzwoniła do mnie pewna " koleżanka " z centrali dlaczego odszedłem itd. Jak zacząłem jej mówić co i jak to co chwile podkreślała " nie bijemy piany! oj nie wolno! na spokojnie! nie bijemy piany " - totalnie słodkim głosem co spowodowało u mnie po prostu furię! Mówię o poważnych sprawach a ona robiła wszystko, żeby zbić mnie z tropu. Tak się nie robi. Nie mam zamiaru pisać o innych osobach w innych salonach ale pewna słynna "koleżanka" chwali się wszystkim ile to osób wykończyła w tej firmie i nikt jej nie podskoczy. P.s. Nie byłem zatrudniony przez P4 Play tylko przez inną firmę, która była podwykonawcą dla tej sieci. Dlaczego? Z bardzo prostej przyczyny - ktoś może coś zarzucić Play-owi a Play umyje ręce gdyż "nie był to nasz pracownik tylko firmy xxxxxxxxxxxx". Zanim tam pójdziecie na rozmowę to się zastanówcie 3 razy. Praca w wigilię, sylwestra, niedziele - co kogo to obchodzi, że od 2 miesięcy prosisz o wolne bo masz coś już zaplanowanego. Nie ma takiej opcji - jesteś "świeżak" to rób i gęba na kłódkę. Sprzedaż za mało jakichś dziwnych pakietów? zaraz na dywanik do regionalnego. Staram się opisać wszystko jak najgrzeczniej potrafię. Pracowałem w kilku firmach w swoim życiu ale ta firma to totalne (usunięte przez administratora) Nikt ale to tak naprawdę NIKT nie jest w stanie Ci udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi. Jak kogoś o coś zapytasz otrzymujesz odpowiedź " wiesz ... powinieneś to wiedzieć - poszukaj i się dowiedz".

Klient Play
Pracownik
 Pytanie
@ex_pracownik

Chyba nie lubisz pracy z klientem?

Krzysztof
Pracownik
 Pytanie
@ex_pracownik

Pracowałeś chyba u dealera? To nie podwykonawca ale model dystrybucji tak działa. Uwagi co do klientów, jacy są źli i nie dobrzy. Może poszukaj innego zajęcia które da Ci satysfakcję. Klienci są zawsze wymagajacy.

Boon
Inne
@ex_pracownik

Czasem, jako hipotetyczny klient, lubię wpaść na takie forum i poczytać opinie pracowników o firmie i sobie nawzajem. Cenna lektura. Takie walki kogucików. Przyglądam się uważnie i czytam, gdzie NIE IŚĆ, gdyż później takie, opisane tu zachowania, z pewnością spotkam i na infolinii. Mam nadzieję, że nie jestem jedyny, który to robi. A klienci szybko sobie sami wyrabiają zdanie, niezależnie od jakości usług.

1
Ja
Pracownik
@Boon

Nie zgadzam się z tym co napisałeś. To nie miejsce na opluwanie innych.

ByłyPracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Boon

Jako były Pracownik mogę potwierdzić, że negatywna atmosfera w pracy przekłada się na jakość Obsługi Klienta, ponieważ wyładowane frustracje spadają na Konsultantów i później na Klientów. Jak jest RKS w salonie to Klienci nawet nie chcą wchodzić. Jak ktoś stoi Konsultantowi za plecami, jak ma swobodnie pracować??? Mój ulubiony komentarz Klientki podczas wizyty RKS: "Niech Pani już wyjdzie, bo stresuje Pani Pracowników i Klientów" - a ta Pani już 12 lat pracuje w Play. Ile zestresowanych ludzi musiało wyjść z tego salonu...

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w P4 Sp. z o.o.?

Ajos
@Pytanie

Zadne. Jesteś tak dobry jak Twój poprzedni miesiąc.

3
Pejek
@Ajos

W punkt! Na papierze jakieś tam wartości mają, ale nic w tej firmie nie jest Clear ;) Człowiek nie znaczy nic, liczy się tylko zysk.

4
Xxx
@Pytanie

Uległość brak własnego zdania

Michal
@Xxx

Ja Cie chyba znam. Ze Ty dalej macisz. Nic sie nie zmienilo. Milego weekendu.

2
Michal
@Ajos

Chyba jak w kazdej pracy w sprzedazy. Jestes oceniany za wyniki. Ja pracuje w Play i to moje zachowania odpowiadaja rowniez za wartosci firmy. To taki wpis aby komus zaszkodzic? Jak masz odwage to opisz jakie masz uwagi albo moze hejt siej w innym miejscu. Bo po co.

1
Panna J
@Pytanie

Buta, brak własnego zdania, arogancja, (usunięte przez administratora) i protekcjonalne zachowania.

Ricky
Były pracownik
@Pytanie

Uważają, że są Close - nie mogę się zgodzić. Clear - nic nie jest tam jasne. Can do - dostajesz taki plan, że nie jesteś praktycznie w stanie go realizować. I wszystko to co już było wymienione, więc nie ma sensu wymieniać ;) Raczej odradzam, mimo fajnych zarobków swego czasu.

Rambo
Pracownik
 Pytanie
@Ricky

A o co konkretnie chodzi? Pracujesz i masz jakies konkretne uwagi, czy nie pracujesz ale lubisz negatywnie popisac?

3
Ewelina
Pracownik
@Rambo

Stary profeska czyli nic :D

Null
Pracownik
@Pytanie

Żadnych wartości, chwyty poniżej pasa. Brak szacunku. Najgorsze miejsce pracy. Odradzam każdemu kto rozważa pracę w tym miejscu.

Magda
Pracownik
 Pytanie
@Null

Nie odpowiedziałeś czy już wszyscy wiedzą że zdradzasz?

1
?
Pracownik
@Magda

Tak, tak - nikt raczej nie reaguje na Twoje durne komentarze - w żaden sposób nie odnoszą się do wątku jakim Pracodawcą jest P4. I pokazują Twój zerowy poziom kultury osobistej. Chyba pomyliłaś fora. Jak chcesz komuś zaglądać do łóżka to polecam inne strony ;)

1
Magda
Pracownik
 Pytanie
@?

Ja wiem co pisze i adresat tez wie. Skoro ktos (usunięte przez administratora) w domu to też (usunięte przez administratora) w pracy. Tu można wszystko napisac co się chce i co się uwaza. Gdzie ja komuś patrze do lozka? Nie mierz wszystkich Swoja miarą. Tu wiele jest wypowiedzi które nic nie mówią o P4. To miejsce gdzie mowi się co się mysli.

Kasia
Pracownik
@?

P4 to dobry pracodawca dla mnie. A jak ktos ma uwagi powinien napisac i co chodzi i mieć cywilna odwagę sie podpisac. Inaczej to chyba slabo kulturalne.

Brakkom
Pracownik
@Magda

Przecież sama piszesz o jakichś zdradach, chociaż nawet nie wiadomo kogo niby miałyby dotyczyć etc. Jakie Twoje życie musi być smutne. To jest właśnie zaglądanie komuś do łóżka. Poczytaj swoje komentarze. Gowork to baza wiedzy jakim Pracodawcą jest play i jakich ludzi można tam spotkać. Czytając Twoje komentarze dochodzę do wniosku, że nigdy nie chciałbym pracować z osobą Twojego pokroju, o tak niskich standardach. Nie zamierzam się zniżać to Twojego poziomu, więc wybacz raczej sobie nie pogadamy ;) Zdecydowanie odradzam pracę w tym miejscu. To firma, która nie szanuje ludzi i można spotkać takie tragiczne przypadki jak autorki wpisów Magda i Kasia, Krzyś etc.

Magda
Pracownik
@Brakkom

A ty dalej swoje. Tylko pod innym imieniem. .

Brak słów
Kandydat
 Pytanie
@Magda

Zgłoś się do programu zdrady i nie spamuj ....żałosne ..... Zdradzał ktoś Cie w pracy to napisz , będzie coś dla odmiany innego niz czytanie o rks , wysokich planach itp . Albo zglos się do specjalisty tak jak ktoś już tutaj radził . zanim znów kogos zapytasz .....tak , ja zdradzam swoja partnerke raz z Alicja z krainy czarow , raz z królewna śnieżka , a nawet z krolikiem wielkanacnym - to Twoje bajki ? Tylko co ma to wspólnego z Play. ...

WikiWroWaw
Pracownik
@Pytanie

Teraz jeszcze chyba do standardu weszło obrażanie Klientów z zagranicy. To przecież się w głowie nie mieści. Taka postawa jest niedopuszczalna! Play nie ma z tym problemu... Konsultanci obrażający dostają awanse i poklepywanie po plecach. Takie rzeczy tylko w Play.

1
Gosia
Pracownik
@WikiWroWaw

Dokładnie, idealny przykład z Wrocławia. Osoba obrażająca pracuje, awansuje i ma się wyśmienicie. Firma o wszystkim wie i jest zamiatane pod dywan. (usunięte przez administratora) Ci co pracują we Wro wiedzą jak to wygląda.

SANDRA
Pracownik
@Michal

JA CIEBIE TEZ CHYBA GRUBA ŚWINKO MIESZKAJĄCA W LESIE

1
KIBEL
Były pracownik
@Michal

Niech zgadnę autorem jest Sandra o osobowości psychopaty, oczywiście i uśmiech mordy od policzka do policzka - )

Queer
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Czy spotkaliście się z dyskryminacją w tym miejscu pracy? Dyskryminacją na tle rasowym, płci, orientacji seksualnej? Czy toczą się aktualnie sprawy sądowe w tym zakresie?

Kam
Pracownik
@Queer

Tak, takie zachowania miały miejsce i są jak najbadziej akceptowane z tego co obserwuję. Każda sprawa zamiatana jest pod dywan. Zero relacji. Firma udaje, że o niczym nie wie.

q
Inne

ta wasza nowa reklama jest tak powalona ze masakra tiki kiki ta pap papaaaaaa bleee bleeeee taka taaaaa

Marek
Pracownik
@q

Mi się podoba. To reklama Apple.

Pracownik zdolowany
Pracownik
 Pytanie

Witam. Jestem pracownikiem P4. Jestem już od 3 lat i myślę że już trochę doświadczyłem. Praca jest ok ale trzeba dużo kombinować żeby się utrzymać. Natomiast to co się dzieje w dobie pandemii to trochę jakbym był w cyrku. Konkurs. Konkurs. Konkurs a i jeszcze..... ranking. A i jeszcze maile w sensie mało, mało, mało a może Wam nie zależy. Tak, nie zależy.... Nie chcemy zarabiać. Chcemy jedynie przychodzić do pracy nawet za darmo,!!!! A wszystko to z miłości do Play. Jeśli chcecie Nas zmotywować konkursami.. To brawo Wyyyy. Efekt odwrotny. Jeśli chcecie stworzyć namiastkę normalności? Brawo Wy. Efekt odwrotny. Indywidualne rozmowy z pracownikami w celu zmotywpwania. Efekt odwrotny. W pełni jestem za tym, aby nadal pracować i realizować plany ale..... Proszę o więcej empatii A zwłaszcza rozsądku. Niekiedy liczy się człowiek.... Bo to właśnie człowiek robi wynik, którym można się pochwalić. Nie tracimy w tych trudnych dla Nas dniach rozsądku. Nie zatracajmy się. Czarny punkt Śląska to jest tylko plamka na mapie bo tak naprawdę pandemii nie ma. Wstydzę się dziś ze tu jestem

Players
Pracownik
@Pracownik zdolowany

To odejdz :)

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Players

Rozumiem, że to oficjalne stanowisko Play w tej kwestii? Czy to tylko odpowiedź RKS.

Players
Pracownik
@Pytanie

Myśl sobie co chcesz , pracuje bo lubię, firma w tym ciężkim czasie jest ok , nie robi się do swojego gniazda . Jest mi zle - odchodzę . Co ma do tego RKS ... Mi tam nie przeszkadza .

NO
Pracownik
@Players

Złe myślenie, warto dzielić się opinią - bo jak siedzisz cicho nic się nie zmieni. Myślenie kury na grzędzie - współczuję.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik zdolowany

Przeszkadza się że jest zabawa w formie konkursu?

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik zdolowany

Nie rozumiem. A jak Twoim zdaniem powinno to obecnie wyglądać? To już rok jak trwa pandemia a będzie trwać jeszcze długo. Wszyscy chcą juz normalnosci.pracuje w salonie w Trojmiescie i jestem dumny ze jestem Playerem.

Janek
Pracownik
@Pracownik zdolowany

Przeciez nie musisz brac udziału w konkursie. Ja chce aby były i żebyśmy dalej mogli w nich uczestniczyć. Zdołowany jestem tym co się dzieje na zewnatrz ale nie tym że mogę pracować.

Players
Pracownik
 Pytanie
@NO

Moja opinia jest właśnie taka : jestem zadowolony , play to dobry pracodawca . Narzekanie na konkursy ? Co trzeba miec w głowie, a moze czego nie mieć żeby narzekać. Niektórzy używają głowy jako pojemnika na zęby ..... Biedni ludzie muszą brac udział w konkursach , nie ma litości ten Play .... Odejdz kurczaku .....

Players
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik zdolowany

Po co pracujesz w miejscu gdzie Ci zle? Napisz jak uwazasz ze to powinno wyglądać. Mi też wstyd za to że ludzie zatrudnieni w tej firmie ciagle plują na Siebie. Jak możemy opiekować się klientami jak sami z Sobą sie ciagle gryziemy. To nie my i oni to dalej jedna firma.

ZeroSzacunku
Pracownik
@Players

To Twoje wpisy są atakujące i obraźliwe. Robicie konkursy, żeby sztucznie napędzać rywalizację między pracownikami, tak to rozkręcacie, że ludzie mają dosyć. Jakie oburzenie nagle. Tak, tak każdy kto ma inne zdanie od Twojego opluwa. Nie bądź monotematyczna. Jeżeli komuś brakuje rozumu to osobom, które traktują Play jak świętość - praca się kiedyś kończy i warto być człowiekiem. Sensowny konkurs ok, ale żeby miało to ręce ni nogi. Poczytajcie o motywacji, bo robicie wszytko, żeby zdemotywować Pracownika - zbyt duża ilość konkursów ma efekt odwrotny - mistrzu RKS lub inny.

1
Players
Pracownik
 Pytanie
@ZeroSzacunku

Odejdz .....idz tam gdzie bedzie dobrze , na kasę do marketu ( oby nie było konkursów) . Biorę udział w kazdym konkursie, nie wiem co robic z blobami ....jestes słaby , jak można narzekać ze ktos " wpycha" kasę w kieszeń ....Jestem zazdowolny z pracy , gdybym nie był to bym nie pracował . Ciebie nigdzie nie chca ?

Żenad
Pracownik
 Pytanie
@Players

A Ty jesteś taki silny, bo tak potrafisz hejtować... Podbudowałeś swoje słabe, schorowane ego? Nie obrażaj ludzi pracujących na kasie, w czym jesteś lepszy? Też jesteś sprzedawcą... Żenująca postać z Ciebie, ale takich wielu w tej firmie.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@ZeroSzacunku

A czemu dzielisz zespół na my i wy. Konkursy sa i powinny być. Pracujesz w Play i nie masz nic wspólnego z wartościami tej firmy. Dzięki takim wpisom coraz częściej się zastanawiam czy ta firma robi właściwą rekrutacje. I nie jestem tym złem RKS. Pracuje w salonie w Ostrowcu. Jak nie chce nie biorę udziału w konkursie. Ale marzy mi się już namiastaka normalnosci. Bycie człowiekiem dla Ciebie znaczy opluwanie i atakowanie innych współpracowników. A może nie jesteś z Play i nawet nie wiesz jaki konkurs jest obecnie?

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Żenad

O co Ci chodzi? Siejesz hejt i nic więcej. W żadnej z tych wypowiedzi nie widzę żeby ktoś obrażał kogos. To forum stalo się miejscem w którym te same osoby ciagle atakują Nas pracujacych i zadowolonych z pracy w firmie i z klientem. Alicja z Gdyni jestem. Masz odwagę się przedstawić?

NoReply
Były pracownik
@Ja

Ania staje się nagle Alicją :D Ostrowiec i nagle Gdynia. Pa pa! Nie polecam tej pracy, z tymi ludźmi. Serio współczuję Ci - jesteś RKS, który podszywa się pod Konsultanta. Największym problem jest to, że takie osoby zapominają, że kiedyś byli Konsultantami i stosują metodę zdartej płyty. Mówią to co karzą im mówić, bez zastanowienia.Więcej empatii dla ludzi i ich opinii - a nie wszystko wypieracie i zamiatacie pod dywan.

DDA
Pracownik
@Ja

Ta firma powinna mieć sprawę o obrażanie Klientów obcokrajowców + PIP i prokuratura powinna zająć się problemem mobbingu w miejscu pracy.

1
Plejerowe
Były pracownik
@Ja

Nikt Ciebie tutaj nie atakuje - osoby, które pracują dzięki interwencjom i zgłoszeniom mogą czuć się bezpieczniejszej, bo firma musi reagować. Zadowolona i dobrze - ale nie umniejszaj problemów i opinii innych. Najlepsza decyzja o odejściu - są lepsze miejsca pracy ;) A kandydatom odradzam - RKS robi wszystko, żeby dzielić ludzi wprowadzając sztuczną rywalizację i walkę o złote gacie. Myśli, że jest taka super - w oczach Konsultantów jest po prostu żenująca.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@NoReply

Ty chyba wszedzie widzisz wroga. Powinieneś się raczej leczyć. Nie jestem RKS i ciut nie rozumiem tego ataku. Ja się przedstawiłam a Ty masz tą odwagę? Bo chyba jesteś ta sama osoba z Wrocławia która od zawsze tu pisze.

Do Ani
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Aniu to w końcu jesteś z Ostrowca, czy z Wrocławia? Jakoś trudno uwierzyć w autentyczność Twojego wpisu, bo wcześniej byłaś Alicją - obrażasz innych (sugerujesz leczenie) i na siłę bronisz Play. Rozumiem, że masz za to płacone ... Czy liczysz na ekstra premię? A może jesteś rks lub oks, który obawia się prawdy jakie zdanie o firmie mają Pracownicy? Ciężko zrozumieć Twoje wpisy, bo nic nie mówią o Pracodawcy, tylko atakują tych co mają inne zdanie - wypisz, wymaluj zachowania rksa. Jak widać dużo się tutaj dzieje, jak nie szanuje się ludzi tak to wygląda.

Pablo
Pracownik
@Ania

Ta firma w mojej opinii nie ma żadnych wartości, więc ciężko je współdzielić...

Krzysztof
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Czemu w każdej wypowiedzi atakujesz RKS?

Ania
Pracownik
@Pablo

Chyba nie wiesz czym są wartości. I to czy są czy ich nie ma to tylko kwestia ludzi w niej zatrudnionych. Jak jest jak piszesz że nie ma wartosci to świadczy tylko i wyłącznie o ludziach w firmie zatrudnionych. Albo chcesz pracować i dbać o klientów albo nie chcesz. Wartości moga być wypisane na ścianie, ale do momentu jak pracownicy w nie nie wierzą i nie wdrażają w życie - to nic nie znaczy. Jeżeli pracujesz dla Play i masz takie zdanie, powinieneś się zastanowić czy warto marnować życie na to.

WroStąd
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Czyli jednak sama nie wiesz skąd piszesz... Tak to prawda, ta firma posiada wartości wypisane tylko na papierze. Jesteś tak dobry jak Twój poprzedni miesiąc. I brak własnego zdania też jest mocno doceniany - łatwiej takimi ludźmi manipulować. Close są tylko kiedy masz rekrutację - później nie zobaczysz na oczy nikogo z HR. Regionalny będzie częstym gościem, ale będzie robił odstępy w wizytach, żeby nie został posądzony przypadkiem o (usunięte przez administratora) Czy (usunięte przez administratora) jest Waszą wartością Play? Patrząc na to forum to chyba tak.

Gazela
Pracownik
 Pytanie
@WroStąd

Kolega z Wrocławia. Może już warto pojsc po pomoc lekarska?

BEDe
Pracownik
 Pytanie
@Gazela

Rozumiem, że Play dyskryminuje osoby chodzące do lekarza? Tak to wygląda? Hmmm.... nie powinno tak być. Play jak sądzicie? Osoby Twojego pokroju nie powinny chyba pracować w firmie o tak szlachetnych wartościach? Nie warto podejmować współpracy z tą firmą. Zdecydowanie również odradzam.

Mati
Pracownik
@BEDe

Wypowiem się w Swoim imieniu. Co by uprzedzić atak. Jeżeli jednak Play zatrudnił Cie chyba popełnił błąd bo to w jaki sposób piszesz i jak atakujesz, nie świadczy o Play a tylko o Tobie. I nie wiem czy z Nami pracujesz czy nie, jest mi po ludzku wstyd.

Ania
Pracownik
@Do Ani

Wypowiedziałam sie w Swoim imienu. I nie podałam dwoch miast. Wprowadzasz celowo czytających w bład. Nie jestem też RKS ale nie rozumiem dlaczego są ciągle atakowani. Bo są RKS i nie podoba Ci sie że są takie osoby. Tobie nic sie nie podoba i uwazasz że możesz mnie obrazić bo internet anonimowy.

Taski
Były pracownik
 Pytanie
@Mati

Czy wpis o sugerowaniu leczenia nie jest obraźliwy? Dla mnie jest - i takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Czy w Play też tak komentujesz? Czy Play ingeruje w sprawy prywatne ludzi? Licz się ze słowami jakich używasz, bo jeśli jesteś Pracownikiem to firma odpowiada za Twoje postępowanie i słowa. Czyli wszystko to co piszesz piszesz w imieniu firmy. Warto czasami się zastanowić. Mati powinno być Ci wstyd za Twoje wpisy, które generujesz. Człowieku więcej szacunku do samego siebie i innych. Życzę dużo radości. Pozdrawiam

Mati
Pracownik
@Taski

To tylko troska o Ciebie. Bo sie martwię poprostu.

1
Ada
Pracownik
@Mati

Jaki szyderczy wpis... Jaka odwaga pod przykryciem internetu. Nie dziwię się, że jest Ci wstyd - za takie zachowanie jest to w pełni uzasadnione. Współczuję, jedyne co to pamiętaj, że karma wraca. Nie chciałabym spotkać takiej osoby na swojej drodze w pracy. Oprócz tego, że mamy rywalizację w pracy- warto mieć ludzkie odruchy, ale ty tego nie zrozumiesz;) Powodzenie w wyścigu szczurów. Tylko nie zjedz swojego ogona w rozpędzie.

Jaaaaaaa
Pracownik
@Taski

Jaki cel taka jazda :D powodzenia. Nie jestem lizusek szefów :D dajemy Panie i Panowie na godzinach

Mati
Pracownik
 Pytanie
@Ada

Ale ja się przedstawiłem i nie było to anonimowe. Czy jest mi wstyd? Tak jak widzę że tyle osób obrzuca miejsce w którym jednak pracuje. To tak jakbym miał oczekiwania w stosunku do kogoś, a za plecami go obgadywal. Jeżeli pracujemy w jednej firmie wyjaśnij mi jaki sens ma atakowanie jej? Udział MNP uwazam ze kazdy z Nas rozumie czym jest. Dzięki za troskę doceniam to.

SANDRA
Pracownik
@Players

WIDAC ZE JUZ GRAK MÓZGU WYPRANY PRZEZ KORPO

1
PrzeciwMobbingowi
Inne
@Gazela

Osoby, które doświadczyły w pracy sytuacji mobbingowych powinny natychmiast kontaktować się z Prawnikiem. Firma Play odpowiada za sytuacje w pracy. Publiczne dyskredytowanie, sugerowanie leczenia, sugerowanie choroby jest mobbingiem połączonym z dyskryminacją. Szanowni Państwo z Play zachęcam do zapoznania się z Kodeksem Pracy. Takie zachowania są niedopuszczalne!

n
Pracownik

daliście najgłupszą reklame jaka moze byc tiki tiki ta bleeeee bleee blyyy byyyyyyyyyyyyyy bleeee

Przyszły pracownik
Kandydat
 Pytanie

Witam, mam w poniedziałek rozmowę o prace w salonie playa Jakie aktualnie warunki w Polsce są w tej pracy? Dalej jest tak źle? Są jakieś szkolenia wprowadzające? Szczególnie chodzi mi o Śląsk cieszyński i okolice Nigdy nie pracowałem w tego typu firmie

Mm
Pracownik
@Przyszły pracownik

Chcesz się wykończyć to możesz aplikować w tej firmie robią pranie mózgu totalne wariatkowo.

NiePolecam
Były pracownik
@Przyszły pracownik

Zdecydowanie odradzam pracę. Po kilku latach pracy w tym miejscu nie mogę polecić tego pracodawcy. Jak coś przykrego Cię spotka od strony przełożonych to nie możesz liczyć na centralę. Zrobią wszystko, żeby sprawę zamieść pod dywan. Złe traktowanie pracowników, zastraszanie, ciągła kontrola - non stop. Mimo realizacji planów odszedłem, bo firma mnie do tego zmusiła swoim podłym zachowaniem. Nie szanują ludzi, taka jest moja opinia wyrobiona przed zdobyte doświadczenia. Na rozmowie o pracę są super fajni, później już tylko gorzej. Sam podejmij decyzję, warto poczytać to forum - dużo wiedzy na temat tego pracodawcy i atmosfery w pracy.

Mm
Pracownik
@NiePolecam

Dokładnie tak jest jak napisałaś

@mixi
Kandydat
 Pytanie

Dostałem ofertę pracy w play , czy jest aż tak źle jak piszecie :-( ? Śląsk Bielsko-Żywiec może coś ktoś poradzi? Nie wchodzić w to teraz?

Krzysztof
Pracownik
@@mixi

Pracuje wiele lat w Play i mi się dobrze pracuje. Dużo na tym portalu jest osób które dawno juz u Nas nie pracują i jedyne co robią to sieją hejt. Jak lubisz pracę z klientem to jest to praca dla Ciebie. Warto zanim podpiszesz umowę sprawdzić czy praca jest u operatora czy u dealera i po prostu zrozumieć zasady od początku. Jeżeli nie umiesz pracować z klientem - to nie wchodź w to. Nie dasz rady. Musisz poprostu lubić ludzi i praca w branży telekomunikacyjnej jest wymagająca.

Odradzam
Pracownik
@@mixi

Zdecydowanie na początek sprawdź jak forma współpracy, u dealera dostaniesz gorsze warunki. Osobiście odradzam. Możesz lubić ludzi i mieć super energię do pracy, ale w ta firma nie lubi Pracowników. Zobacz z jaką pogardą odnoszą się do byłych Pracowników. Zawsze możesz spróbować, ale warto poczytać to forum przed. Zachowania mobbingowe są akceptowalne i nic z tym nie robią. Jak masz swoje zdanie, nie będziesz miał lekko w tej pracy. Ciągle maile, stanie za plecami, strasznie tajemniczym Klientem, ciągle audyty i olbrzymie ciśnienie na sprzedaż, bo ciągle tracą Klientów. Zero wsparcia na początku i masz robić wszystko co najgorsze w Salonie. Zależy na kogo trafisz - dużo zależy od Kierownika i RKS. Podstawa w okolicach najniżej kątowej, pytanie czy jest sens tracić czas, zdrowie i energię za takie marne grosze.

MNP
Pracownik
@Odradzam

Szybki update za Q1 MNP - Play wypada najgorzej od kilku lat, ponad 52 000 numerów pod wodą. Ciekawe ilu pracowników też odeszło w tym roku, pewnie rotacja na podobnym poziomie przez brak szacunku do ludzi.

1
Kasia
Pracownik
@Odradzam

Nie prawda. Ja mam dobre warunki u dealera. Dobra podstawę i solidna premie. Stabilność bo pracuje z 5 lat. U Nas w mieście nie ma salonu operatora i nie mam takiej możliwości i nie znam warunkow. To co piszesz jest pomówieniem. Parcie na wynik w sprzedaży jest zawsze i nie znam firmy w której tak to nie pracuje. Wypowiedzi hejterow są tutaj na porządku dziennym. Co do straty klientow "odradzam" chyba warto nauczyć się czytać raporty. Dalej jest to operator numer 1 czyli chyba jednak nie do końca piszesz prawdę. Odplyw klientow u dużych operatorów jest taki sam i to poprostu konsekwencja strategii. Tam gdzie nie ma odpływu jest związane z pewnym laczeniem usług. Ale trzeba patrzeć na wyniki całościowo a nie pomówieniami.

AskYou
Były pracownik
 Pytanie
@Kasia

Skoro nie znasz warunków, to chyba Twoja wypowiedź to pomówienie... Ja znam warunki jakie mają ludzie u dealera i w salonie własnym. Więcej zarobisz we własnym i masz więcej benefitów. Play za wszelaką cenę ukrywa te informacje, żeby ludzie pracujący u dealera nie buntowali się. A oficjalne raporty są na stronie UKE, czyli takie raporty to pomówienia według play? Zawsze niewygodna prawda jest pomówieniem :D :D Żenua

1
Mati
Pracownik
@MNP

Analizując MNP należy zwrócić uwagę na kilka elementow: 1.Kazdy operator ma u Siebie klientow przychodzących i odchodzących. 2. O MNP walczy się agresywnymi promocjami i nie zawsze ma to sens. Bo w dużej części moze to być przenoszenie się wewnątrz operatorów. 3. Należy zerknac na ilość klientow prepaid i postpaid. I tu zerknac z którego rynku klienci odchodzą. Jak jest to Prepaid to zerknac skad są klienci. Bo pandemii wygenerowała na przykład mniejsza ilosc obcokrajowców i pewnie czesc prepaidów nie jest używanych. 4. Mieć na uwadze iz im więcej usług dodanych tym mniejszy odpływ. Tu Orange który sprzedaje światłowód ma pewnie przewagę. 5. Zawsze największy operator będzie miał największy odplyw. I zawsze będą klienci wrażliwi na oferty i szukający super promocji cenowych. W ten sposób operatorzy mvno buduja sobie baze. Taki klient nie rezygnuje bo nie jest zadowolony a dlatego że interesuje go głównie cena. 6. Przy odejściach ważna jest też obsługa klienta, również ta na poziomie POS. Jak tu jest źle to i też odejścia są. 7. Operatorzy w różnych okresach czyszczą bazą z nie aktywnych klientów. Z kart technicznych, ofert złotówkowych itd. To też naturalne. 8. Dostęp do infrastruktury technicznej. Naturalnym bedzie jak Play zrezygnował z Plusa to i pewnie zanotował odplyw. I dopiero wtedy można mówić uczciwie o bilansie MNP w Q1. Każdy z tej branży to wie. Nie atakuje nikogo ale poprostu tlumacze cos co jest oczywiste. Jeżeli teraz operator zrobi atrakcyjna ofertę na MNP, pewnie przekona czesc klientow do skorzystania z tej możliwości. I tu pytanie jakich kto klientow pozyskuje a nie konkurs na MNP między operatorami.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@AskYou

Jeszcze raz Ci napiszę. Mam dobre warunk u dealera i na takie sie umówiłam. Nie narzekam. Mam też okreśone benefity. Jestem zadowolona. Ty nie jestes i masz do tego prawo. Ale czy to oznacza że każdy jest złym pracodwaca? Pracowałam też w Erze - i tam też rózne waruni były w franczyzie, w salonie i u partnera. Cieżko aby Play narzucał warunki na rynku. Ciut nie rozumiem Twoich wypowiedzi o co Ci chodzi. Pomówieniem nazwałam cos zupełnie innego. Warto czytać tak jak piszę.

MNP
Pracownik
 Pytanie
@Mati

I po co ciągle malować trawę na zielono? RAPORT MNP jasno pokazuje, że P4 ma największą ilość MNP OUT. I bilans jest najniższy ze wszystkich operatorów w kraju. To Play walczy najbardziej cenowo dając oferty 9m-sc za darmo etc. Nawet takie zabiegi Wam nie pomagają, dalej więcej ludzi odchodzi, niż wraca ;) Takie malowanie trawy na zielono jest na każdym kroku l, czy to raport MNP, czy złe traktowanie pracownika. To jest na krótką metę - pracownicy odchodzą i dzielą się opinią o Was (mają do tego prawo) i Klienci też.

Mati
Pracownik
@MNP

Trzeba rozumieć co się czyta i pisze. Zachęcam do zapoznania z treścią. Ja nie maluję trawy, ja umiem czytać ze zrozumieniem raporty.

Mati
Pracownik
 Pytanie
@MNP

I w moim salonie jest ta sama ekipa od 4 lat. Racujemy bo chcemy. Raport MNP rozumiem i wiem czym są odejścia. Moim zdaniem celowo kreujesz taka rzeczywistość. Pytanie jaki masz cel? Pewnie nie wyjaśnisz. Z treści wynika że masz jakiś zal. A ja opisałem MNP merytorycznie i jak jest. Konkurs na MNP to tylko atrybut portali branżowych. Samo MNP nie do końca cokolwiek daje operatorom. Zawsze było i zawsze bedzie.

Jaś Fasola
Pracownik
@MNP

I ty piszesz bo odszedłeś lub Cie zwolnili. Ja pracuje bo chce. I jak odejdę to nie będę pisał zle na miejsce w którym spędziłem kilka ostatnich lat. Bo bym tyle nie siedział. Nie rozumiem tez takich osób które celowo do własnego gniazda....

Mały i duży
Pracownik
@Mati

Ale tak nie ma czasu pozbyć się potrzebnych rzeczy !!! Szkoda !!! Widocznie masz kasę aby się ich pozbyć w kosz !!!!!!!! (usunięte przez administratora)

Taski
Były pracownik
@Mati

NIKT z Salonu nie będzie się tak kłócił o raporty MNP. Te wpisy generuje ktoś z centrali firmy. Jesteście żenujący! Tracicie i to od lat. Zawsze było i będzie malowanie trawy na zielono i kreowanie krzywej rzeczywiści. Nawet jak tracicie najwiecej m, będziecie wmawiać ciemnotę, że jest ok. Po prostu jakość zasięgu spadła, stąd tyle odejść - dołączyliście odbiorniki innych operatorów. A w kwestii ludzi - dopóki nie zmieni się myślenie centrali będzie nadal taki sam stan rzeczy. Ale jedna osoba wygenerowała komentarzy - minuta po minucie :D :D :D i jak dalej zaciekle broni, raport MNP nie jest niczym skomplikowanym jasno z niego wynika, że play jest NA SAMYM KOŃCU z największą ilością odejść i nawet agresywna polityka cenowa stosowana od samego początku istnienia Play nie pomaga i nie pomoże - ile takie napompowane. To Wasze podejście do pracowników ma wpływ na opinie z jakimi później się dzielą. OD LAT NIE Macie odznaki zaufanego pracodawcy. Są ci zadowoleni i super - nie zamierzam z tym dyskutować - i są Ci niezadowoleni, których jak widać jest więcej. Jedyne to co mnie zastanawia, to dlaczego jedna osoba generuje tyle pozytywnych komentarzy, które nic nie wnoszą w ten wątek. Także każdy kto zastanawia się nad podjęciem pracy ma pogląd jak to wszytko wygląda. Jak osobiście nie chciałbym znowu popełnić tego błędu i pracować w Play. Przed podjęciem pracy czytałem komentarze na Gowork i żałuje, że się nimi nie sugerowałem - bo to moim drodzy wszystko prawda co tutaj ludzie piszą o mobbingu, wyzysku i praktykach stosowanych w pracy. Nie polecam

Mati
Pracownik
@Taski

Ale ja się przedstawiłem. Masz tez możliwość. Chyba że uwazasz ze w internecie można każdego opluc. I strzelasz w ciemno. Nie masz pojęcia o czym piszesz.Juz nawet definicja MNP jest dla Ciebie problemem i powodem do ataku To chyba w Tobie jest. Wyjaśniłem jak się czyta raport skoro nie rozumiesz raportu. Czekasz aby w każdym momencie zaatakować. Jakiś dramat. Jak masz dowody na (usunięte przez administratora) przecież mozesz isc do sadu. Jak nie masz to wydaje mi się że pomawianie kogos jest przestępstwem. Milego wieczoru.

???
Pracownik
 Pytanie
@Mati

W którym miejscu się przedstawiłeś kolego? Serio, nie widzę - Mati to może być każdy. Chyba, że to ten słynny Mati rodzina Pani RKS - to wiadomo nie musisz nic dodawać;)

Boon
Inne
 Pytanie
@MNP

Nie największą „ilość”, a największą liczbę! Ilość to jest mleka, a jak się coś da policzyć, to jest to liczba! Tu we wpisach widziałem więcej podobnych potknięć. Może na jakimś szkoleniu to podnieść?

PortOutzP4
Inne
 Pytanie
@Mati

Update po Q2 - Play znowu pod wodą ponad 40 tysięcy numerów. Przypadek? Nie sądzę. Ciężko na to pracujecie traktując w taki sposób Pracowników i Klientów. Letnia promocja za 50 zł nawet Wam nie pomoże. Pozdrawiam serdecznie Plej.

Lilka
Kandydat
 Pytanie

Czy w salonach playa istnieje wymóg tzw. obdzwonki bazy klientów, czy są zatrudnieni telemarketerzy? Pracuję u innego operatora i ponad 3/4 czasu pracy to dzwonienie do jednych i tych samych klientów co jest bardzo męczace i wysluchiwanie pretensji o braku efektywności. Jak to wygląda w playu, bo myślę nad zmianą pracodawcy, a praca na słuchawce mimo zatrudnienia jako doradca klienta na sali sprzedaży mnie kompletnie nie interesuje.

TelePlay
Pracownik
@Lilka

Wszędzie musisz dzwonić, w Play już od dawna były obdzwonki na zapleczu - baza przemielona. Takie czasy w sprzedaży, bez dzwonienia nie ma wyniku. Tym bardziej, że COVID zatrzymuje ludzi w domach, a cele salonów nie maleją - kasa musi się zgadzać. Jeszcze za chwile pewnie pojawi się chodzenie po domach z tabletami etc. jak będzie problem z planem.

QUEER
Pracownik
 Pytanie

Czy spotkaliście się z dyskryminacją w tym miejscu pracy? Dyskryminacją na tle rasowym, płci, orientacji seksualnej? Czy toczą się aktualnie sprawy sądowe w tym zakresie?

#stopdyskryminacjiwplay
Pracownik
 Pytanie
@QUEER

Jest sprawa we Wrocławiu, najprawdopodobniej chodzi o dyskryminację ze względu na orientację seksualną. Firma wniosła o prowadzenie sprawy za zamkniętymi drzwiami? Ciekawe dlaczego? Czy obawiają się prawdy? Drugi temat to dyskryminacja ze względu na pochodzenie Klientów - nic z tym nie jest robione. Dyskryminacja kobiet w ciąży oraz ze względu na płeć mogła mieć również miejsce. Play oczywiście milczy i sprawy zamiata pod dywan. Jest stosowana metoda victim blaming, czyli obwinienie ofiary. Zero reakcji Kierownika i RKS. Firma wykorzystuje wszystkie możliwe sposoby, żeby zastraszyć ofiarę i podważyć jej zgłoszenie - maile, telefony, pisma, rozmowy etc. Czy nie jest Wam wstyd Play? Jeżeli jesteś Playersem, który doświadcza mobbingu lub dyskryminacji skontaktuj się z najbliższą kancelarią prawną i dowiedz się jakie kroki musisz podjąć. Firma Ci w tym nie pomoże. Nie bójcie się, nie jesteście sami - jest nas wielu. Zgłaszajcie sprawy i z zbierajcie dowody. #stopdyskryminacji #stopmobbingowi

1
PSCR
Były pracownik
@#stopdyskryminacjiwplay

Ciężko w to uwierzyć, ale mam podobne doświadczenia. Firma ma chyba stałą procedurę jak dobić ofiarę, która doświadcza mobbingu lub dyskryminacji. Wszystko jest tak robione, żeby firma była kryta. Nie liczy się Twoje zgłoszenie, tylko to, żeby firma była kryta. Serio „Nie mów nikomu w korporacji”, po zgłoszeniach pozbywanie się ofiar lub przenoszenie na inne salony i uciszanie - ciesz się, że jeszcze pracujesz. A ten co dopuszczał się nadużyć jest chroniony i broniony, bo oczywiście wszystkiego się wypiera. Układziki na każdym szczeblu - Kierownik - RKS - HRBP i wyżej. Z tego wynika, że niedopuszczalne zachowania nie są dla P4 problemem. Problemem jest ofiara, która robi zgłoszenie - wszystko jest ustawiane i konsultowane za plecami, żeby była kryta. Jak są nieprawidłowości od razu szukajcie pomocy prawnej, żeby wiedzieć jak się chronić!!! Absolutnie firma zrobi wszystko, żeby Twoja sprawa była zmieciona pod dywan. To prawda jest nas wielu i nie możemy w tej sytuacji milczeć. Trzymajcie się i bądźcie silni!

Jas
Pracownik
@#stopdyskryminacjiwplay

I znowu kolega z Wroclawia. Moze poczekaj na rozstrzygniecie sadu i je oglos. Pracowalismy razem i szczerze Cie nie rozumiem. Nikt mnie nigdy nie dyskryminowal ze wzgledu na orientacje. Ale moze Ci sie uda jakas kase wycisnac.

Ania
Pracownik
@QUEER

Nigdy sie nie spotkalam.

Ewan
Były pracownik
@Jas

Jeszcze długo będziecie się tłumaczyć za zaistniałe sytuacje. Zadośćuczynienia powinny być baaardzo wysokie, może wtedy Play w końcu zacznie poważnie traktować zgłaszane sprawy. Twój wpis jest lekceważący i nie na miejscu. To, że Ty nie byłaś dyskryminowana, to nie powód do tego, żeby w taki lekceważący sposób oceniać osobę, która takiej dyskryminacji doświadczyła. Pokazujesz swój zerowy poziom tym wpisem i zero empatii - nic dziwnego skoro sama nie doświadczyłaś dyskryminacji to nawet nie próbujesz zrozumieć osoby, która mogła przechodzić przez piekło. Wstyd mi, że takie osoby mają najwiecej do powiedzenia, też razem pewnie pracowaliśmy i mam nadzieję, że się już nigdy nie zobaczymy. A jak ktoś ma problemy z mobbingiem lub dyskryminacją, pierwsze co warto zrobić to szukać prawnika i jego się radzić. Play zrobi wszystko, żeby Was zdyskredytować - chociażby wpis powyżej. I w kwestii odszkodowań im wyższe tym większa szansa na to, że firma w końcu zacznie szanować ludzi. Już chyba kilka wyroków Play posiada.

Jas
Pracownik
@Ewan

Ubierssz mnie w cos o czym nie masz pojecia. Mam prawo do swojego zdania. I wiem o co chodzi i wiem czemu tak piszesz. Jezeli ktos sie czuje dyskryminowany ma prawo isc do sadu. A to ze nagle przez przypadek pojawiaja sie wpisy w tym samym tonie i przez rozne osoby pisane. To szczerze glupi nie jestem.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Ewan

A jakie wyroki firma posiada?

Ann
Pracownik
@QUEER

Tak potwierdzam, moja sprawa też została zamieciona pod dywan. RKS robi wynik, więc może pomiatać ludźmi. Te same praktyki mszczenia się po zgłoszeniu. Ci co pracują boją się mówić otwarcie jak jest, nic dziwnego patrząc jak traktuje się tych co dzielą się zgłoszeniami.

KKM
Pracownik
 Pytanie
@PSCR

Jedna z Pań RKS otwarcie twierdziła, że nie lubi pracować z kobietami, stąd np w Pasażu większość składu to faceci. Dziewczyny zawsze były gorzej traktowane. Potrafiła nawet publicznie wypytywać o ofertę konkurencji, czego od chłopaków nie wymagała. Tak Play nic z tym nie zrobiliście. Gdzie równość płciowa w zatrudnieniu?

Abc
Pracownik
@KKM

Ale Ty głupoty wypisujesz

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie
@KKM

Niby gdzie tak jest ?

wPlay
Pracownik
@Ciekawy

W Play (P4)

Basia
Pracownik
@wPlay

W ten sposob mozna kazdego oskarzyc i opluc...To forum malo merytoryczne sie zrobilo.

Mika
Pracownik
 Pytanie
@QUEER

Dużo można opisywać. Szkoda czasu na to. Jedyne co możesz zrobić, jak masz problemy z mobbingiem to szukać prawnika - HR i RKS zrobią wszystko, żeby Twoje zgłoszenie było zignorowane. Będą zasłaniać się tym, że nie warto „palić za sobą mostów”. Ktoś kto zgłasza niewłaściwe zachowania jest pierwszy na liście do zwolnienia. Czy tak to powinno wyglądać? Nie sądzę. Play kiedyś był dobrym Pracodawcą, aktualnie jest bardzo żle.

Lex
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w tej firmie jakieś 10 lat. To już nie ta sama firma w jakiej się zatrudniałem. Kiedyś liczył się człowiek, dzisiaj tabelki i wskaźniki. Poważnie myślę nad zmianą, bo nie nawidzę wciskać ludziom coś, czego nie potrzebują. A to sztuczne dopychanie planów i realizacja tych chorych wskaźników już mnie nie bawi. Jeśli ktoś pragnie dostać szkołę życia to polecam, jeżeli ktoś myśli zostać luzerskim konsultantem pokroju Basi Kurdej-Szatan to może się lekko zdziwić. Kasa? kiedyś to może była, dzisiaj grubo poniżej przeciętnej

Max
Były pracownik
@Lex

Ja w tym bagnie wytrzymałem 13 lat

Ja
Pracownik
@Lex

Nie wazne jak zaczymasz a jak konczysz. Skoro pracujesz 10 lat to pytanie czy na koniec warto atakowac.

Nick
Pracownik
@Ja

Ważne jak Pracownicy są wykańczani, a nie kończą - bo większość kończy podobnie patrząc na wpisy. ŻLE potraktowani i na końcu nawet na tyle bezczele osoby potrafią pisać "ważne jak kończysz, a nie zaczynasz". Zastanów się "Ja" czy Twoje ja nie za bardzo się panoszy ;)Tylko Play tego nie rozumie i liczy się tylko interes firmy. Każdy powinien podzielić się opinią na temat pracy w tym miejscu. Wiele osób nie chce się dzielić się opinią, bo wiem, że i tak nie tego nie wysłucha. Zbyt długo stosowane są praktyki przeciwko Pracownikom. Na Pracownika patrzy się jak na maszynkę do zarabiania pieniędzy, a nie jak na człowieka, stąd tyle patologii.

Ja
Pracownik
@Nick

Zuoelnie nie rozumiem co do mnie piszesz.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Skoro gdzies praxujesz 10 lat to chyba jednak ten czas o czyms swiadczy. Czy przez zasiedzenie to bylo 10 lat?

1
Hero
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Pracownicy sa wykanczani?

Lex
Pracownik
@Ja

Nikogo nie atakuje. Ja po prostu przedstawiłem obecna sytuacje w firmie, która koszem konsultantów i klientów realizuje swoje nieetyczne cele. Nikomu tez nie odradzam tam pracy

Lex
Pracownik
@Ja

W tej chwili jest to już praca przez zasiedzenie, ale już w krówce nastąpi zmiana. Myśle ze ba lepsze

NiktByPlayWarsaw
Były pracownik

Niestety play traktuje ludzi jak podludzi, nie jest to dobre miejsce do pracy. Liczą się tylko wyniki i nic więcej. Masz sprzedać iphone bo na koniec dostaniesz najwięcej punktów w rozliczeniu z danego miesiąca. Żaden koordynator czy inna osoba nie traktuje tam osoby jak człowieka a jak zwierzę. Nie polecam nikomu

Basia
Były pracownik

Cześć. Szukam osób, które zakładały p4 sp. Z o.o. sprawy w sądzie pracy związane z (usunięte przez administratora). Nie dosyć, że (usunięte przez administratora) kwitl w najlepsze przez 2 lata i był tuszowany, to jeszcze teraz rok po odejściu nadal robia mi czarny pijar, a ja swojego dobrego imienia i pracowitości opluwać nie dam. Czas wyjac z czeluści szafy dowody i zadziałać.

Max
Były pracownik
@Basia

Basia szkoda zdrowia ja zgłosiłem (usunięte przez administratora) bezpośrednio do kadr, oczywiście bez żadnych efektów firma użyła wszystkich dostępnym metod nawet mnie listami straszono. Szkoda zdrowia Idąc tą drogą oni cię tylko wykończą, ta firma to wykańczalnia ciesz się że już nie będziesz tam pracować.

Basia
Były pracownik
@Max

Zgadzam się z Toba, bo też zgłaszałam kilkukrotnie różne nieprawidłowości, co było powodem tylko do rozmów dyscyplinujących kierownik-rks, a tak na prawdę było ustawka i rozmawiali sobie jak się mnie pozbyć. Punkt zostal jednak zamknięty z dniem, kiedy chciałam złożyć rozwiązanie umowy o pracę bez zachowania okresu wypowiedzenia ze względu na (usunięte przez administratora) i jego tuszowanie. Nie zrobilam tego i w sumie żałuję, bo teraz mam problem. Jestem oczerniana i mimo, ze minął rok ktoś się nadal świetnie bawi moim kosztem. Gdyby to były zarzuty wypowiedziane w twarz i przede wszystkim zasadne, ok. Przyjmuje na klatę. Ale to są rzeczy wyssane z palca. Znam siebie, wiem jak tam pracowałam, znam każda procedurę i się do niej stosowałam. A to, że kierownik mial czelność się wtrącać do mojego udanego życia osobistego, bo zazdrościł i teraz to ja mam z tego problemy, to jest jakaś chora akcja. Metr mułu i wodorosty. To świadczy tylko o osobach, z którymi miałam wątpliwą przyjemność pracować.

Max
Były pracownik
@Basia

W większości pracują tam czubki którzy za kasę (usunięte przez administratora) podniosą z podłogi poloza i zjedzą więc nie oczekuje cudów

Zgłoszenia Play
Pracownik
 Pytanie
@Basia

Basia jak masz dowody to idź do sądu pracy. Z tego co wiem masz dwa lata na zgłaszanie sprawy. Znajdź dobrego adwokata. Jak wygląda reakcja na zgłoszenie mobbingu? Firma robi wszystko, żeby zatuszować temat i zdyskredytować ofiarę mobbingu. Po zgłoszeniu piszą pisma, że nic takiego nie miało miejsca. To pierwszy etap, później zaczyna się wywieranie presji lub nagradzanie tych co mogą zeznawać. W moim przypadku był klan przyjaźni między Kierownikiem RKS i Panią HR. Oczywiście byli w stałym kontakcie jak skutecznie zatuszować sprawę. Centrala oczywiście broni osób, które dopuszczały się nadużyć. Firma w pismach, mailach zrobi wszystko, żeby Ciebie wykończyć - najprawdopodniej stała praktyka. Jak masz siłę na nawet kilkuletni proces to walcz o swoje prawa. Play zrobi wszystko, żeby w tym czasie uprzykrzyć Ci życie.Nie poddawaj się, przed sądem pracy masz duże szanse z dowodami. Ale jak już będziesz miała wyrok to możesz iść z nim do mediów i w końcu skończy się klika tuszująca (usunięte przez administratora) i sprawy wyjdą na jaw. Wtedy więcej osób zacznie wychodzić z cienia i mówić jak było.

Ella
Były pracownik
 Pytanie
@Basia

Z jakiego miasta jesteś?

Max
Pracownik
@Zgłoszenia Play

Aktualnie tworze książkę pod tytułem Fioletowa maszyna, będą mogli państwo poczytać o strukturze kolporacyjnej znanej nam firmie. Również byłem ofiarą mobbingu w tej firmie.

Wrocław
Pracownik
@Max

Trzymam kciuki, żeby wyszła jak najszybciej. Jest cała masa osób, które nie mają świadomości jakie mechanizmy rządzą w tej firmie. Jak powstanie ta książka to obowiązkowa pozycja każdego kto zamierza podjąć pracę, pracuje i dla tych co już odeszli i chcieliby zrozumieć w jakim środowisku pracowali. To musi kiedyś uderzyć, takie odhumanizowane zachwiania nie mogą mieć racji bytu - „nie mów nikomu” w korporacji. Play jeszcze będziecie się długo tłumaczyć w mediach za wyrządzane krzywdy Pracownikom.

Hmm
Pracownik
@Wrocław

Mechanizm … kasa hahah

Rezyser
Pracownik
@Max

Moge pomoc nakrecic o tej sytuacji film. Prosze o kontakt.

Jas
Pracownik
@Basia

Zamkneli punkt aby sie Ciebie pozbyc. Co za determinacja.

XPlejers
Były pracownik
 Pytanie

Tak załatwili sprawę że nie mogę podjąć pracy w żadnym salonie a tym bardziej w moim województwie(śląskie) nawej jak cv zostało złożone do salonów na Śląsku są odrzucane z góry …Spotkał się ktoś z tym ? Nie polecam.

Ania
Pracownik
@XPlejers

Nigdy sie nie spotkalam.

Aneek777
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Dużo osób zostało tak potraktowanych że nie mogą pracować innych salonach.Ciekawe kto za tym stoi ?

Rezyser
Pracownik
 Pytanie
@XPlejers

Ze az takie wplywy maja? Niesamowite.

Aneek777
Pracownik
@Rezyser

Niestety i nawet jak chcesz pracować gdzie indziej nie możesz bo masz bana.Znajomą taka sytuacja spotkała jakiś czas temu .Nie przedłużono jej umowy pytała się czemu bo dziewczyna świetnie się spisywała jak na nowego pracownika i wszystko w porządku było a odpowiedź jaka kolwiek padła była „ nie muszę tłumaczyć czemu” zaraz po chciała iść do innego salonu wszystko było na dobrej drodze i … nie przyjęta bo RKS wydał negatywną opinie i nie dostała tam pracy.

Aneek778
Pracownik
 Pytanie
@Aneek777

Chodzi Ci o salony Play? Ciut nie mozliwe to co piszesz.

Asia
Pracownik
 Pytanie
@Aneek777

Jak nie przedluzono umowy to pewnie jakis powod byl?

Piotr
Pracownik
@Asia

Napisz do mnie :) pośmiejemy się wszyscy

Aneek777
Były pracownik
@Aneek778

Niestety taka sytuacja miała miejsce.

Aneek777
Były pracownik
@Asia

Miała umowę okres próbny chciała dowiedzieć się po prostu z jakiego dowodu nie dostała przedłużenia umowy.Cóż było minęło ma teraz lepsza prace i lepsza atmosferę i jest zadowolona.

Bart
Pracownik
@Aneek777

Jezeli miala umowe na okres probna to znaczy ze nie przeszla proby. Ja bym tu teorii nie tworzyl. Tak jest ze raz ktos sie sprawdza a raz sie nie sprawdza. Dobrze ze Sobie poradzila bo tak to wyglada na rynku pracy.

Aneek777
Były pracownik
@Bart

Tutaj była sytuacja że zapewniano ją o to że będzie mieć przedłużoną umowę a tu jeden wielki(usunięte przez administratora)

Klient
Pracownik
@XPlejers

Ja tez tak mialem. Probowalem znalezc prace w Sephorze i mnie nie przyjeli. Pewnie tez to oni..

Heros
Pracownik
@Aneek777

Nikt nie musi ci dac takiej informacji a nawet nie powinien.

Aneek777
Były pracownik
@Heros

Ale za to miesiąc po moim odejściu już była osoba na salonie za mnie.Była to znajoma konsultantki która tam pracuje … Kolesiostwo do potęgi entej.

Aneek777
Były pracownik
@Klient

Ja chciałam iść do innego puntu w mieście sąsiednim ale … ta sama RKS jest tam i dlatego nie zostałam przyjęta bo RKS taki kaprys miała ????

Hero
Pracownik
 Pytanie
@Aneek777

A w wczesniejszym wpisie pisalas ze znajoma to spotkalo? Hmm.

Hero
Pracownik
@Aneek777

Nie wiwm czy to ty czy znajoma. Ale realnie pomysl. Jezeli w jakims salonie nie przedluzono Ci umowy. To pewnie byl powod. I dziwne ze skoro w jednym Ci sie nie powiodlo to dlaczego uwazasz ze dasz rade w innym. Nie znam historii tylko wodze ze raz tak piszesz a raz inaczej. Nie jwst to ocena Twojej pracy a ocena sytuacji. Normalnie ze nie wszedzie kazdy musi Sobie poradzic. Ale pisalas ze znajoma jest zadowolona i Sobie poradzila. Znaczy w inne firmie. Dlatego ciut za duzo tutaj sie nie zgadza.

Basia
Były pracownik
@XPlejers

Jasne. Tak właśnie postępują z ludźmi.

Basia2
Pracownik
@Basia

Pracuje w tej firmie. Nie robia.

Mozart90
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym zaczerpnąć opinii na temat pracy w salonach na Śląsku ?

Kierownik
Pracownik

Gnój to my :) nie chciałem więcej biadolić . Mądre de le hahaha

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Klient
Pracownik

Bylem tyle razy i zawsze zadowoloony...

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 181.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 140, z czego 17 to opinie pozytywne, 81 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

P4 Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 556 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
P4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii