Opinie o InPost w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie InPost. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie InPost o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InPost w Warszawa

Karol
Inne

Odpowiedziałem na kilka ogłoszeń jednocześnie publikowanych za pośrednictwem znanego portalu ogłoszeniowego. Dla każdej z aplikacji widzę informacje „otwarta”. Nadmienię że moje wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe przewyższa oczekiwania pracodawcy. Ciekawy jestem dalszego przebiegu rekrutacji. Obawiam się że selekcja kandydatów ogranicza się do wskazanej w formularzu wartości wynagrodzenia.

Chuck Norris
Były pracownik
@Karol

W ogólności - ogłoszenie zawiera profil kandydata idealnego i nikt nie liczy za bardzo, że znajdzie się ktoś spełniający wszystkie kryteria. Jeżeli masz więcej, niż jest wymagane, to jesteś 'overqualified', a to spory problem. Doświadczenie pokazuje, że taki pracownik szybko się nudzi i odchodzi z firmy przy pierwszej okazji, a czasem bez okazji.

Karol
Kandydat
@Chuck Norris

"overqualified" - zauważyłem że to spory problem dla wielu pracodawców.

Nohalopagus Twarzojeż Wielki
Pracownik
 Pytanie

Co wy wszyscy(usunięte przez administratora)??? Co??? SME to najlepszy dział w InPost i naprawdę mega fajni ludzie!!! Kasa się zgadza wszystko jest ok. Jest tylko jeden problem trzeba pracować.... a nie się obijać z wyjścia na papieroska do kolejnego papieroska! Jesteśmy zadowoleni z pracy ku chwale kapitalistom ! Dla kandydatów info: jest kasa, jest rozwój, są ludzie.

Cała Prawda
Były pracownik
@Nohalopagus Twarzojeż Wielki

Pytanie co Ty (usunięte przez administratora). Chyba dawno nie pracowałeś w normalnej firmie. Jak kierownictwo nie umie zarządzać zasobami ludzkimi tylko siedzi pod butem dyrektora który ładnie mówi ale ludzi ma w (usunięte przez administratora) to raczej ciężko żeby ludzie nie narzekali i nie uciekali z firmy. Nie wspominając o awansach ludzi - głównie za włazenie właśnie w (usunięte przez administratora)

Pracownim
Pracownik
 Pytanie
@Nohalopagus Twarzojeż Wielki

Hahaha dawno się tak nie uśmiałem , jak widać takie słupy też muszą być podstawiane żeby nie było 100% negatywnych opinii , rozwój ? 10 lat zasuwasz na tym samym stanowisku a mogą Cie nawet zdegradować na stanowisko niżej (jeśli tylko jest taka możliwość) z byle powodu i to już po miesiącu pracy , wyżej nikt tam nie zachodzi beż znajomości czy konotacji rodzinnych. Kasa ? Dawno nie spotkałem się w Warszawie i okolicach z tak dramatycznymi zarobkami jak tam, a i zamiast wraz z upływem czasu rozwijać pracowników i motywować finansowo, to tną Ci i tak już śmieszne zarobki pod pretekstem "ciężkich czasów, a no i pamiętajcie, 8 godzinny czas pracy ale jak wyjdziesz po 8 godzinach następnego dnia możesz być już zwolniony , 10-12h to norma, nadgodziny oczywiście niepłatne

Łukasz
Pracownik
@Cała Prawda

Dyrektor to fachowiec. Wykształcony specjalista. Wie co robi. Trzeba mu tylko zaufać i wykazać chęci do ciężkiej pracy i chęci rozwoju a On to napewno zauważy bo to fachowiec rodem z Doliny Krzemowej.

Nohalopagus Twarzojeż Wielki
Pracownik

Pracownik jest od pracowania a nie od własnego zdania. Otwórz firmę, rozkręć biznes będziesz miał własne zdanie. Tu nikt od Ciebie tego nie wymaga. Tylko rzetelniej uczciwej pracy i korzystanie z pomocy karty jakości. Od myślenia i pomysłów jest Dyrektor i Zarząd.

BYŁEM, WIDZIAŁEM
Pracownik
 Pytanie
@Nohalopagus Twarzojeż Wielki

Ta wypowiedź tylko świadczy o poziomie ludzi tu pracujących. Czyżby Jakub? Łukasz? Przykro mi ale czasy kiedy pracownik nie miał prawa mieć własnego zdania dawno minęły. Podejście do pracownika jak z początku lat 90-tych. Wcale nie potrzeba mieć własnej firmy żeby móc wyrażać własne zdanie na temat pracodawcy - wystarczy pracować z ludźmi którzy szanują pracowników i ich pomysły a nie kierują się podejściem : jak nie ten to inny, do nas kolejki stoją po zatrudnienie. A co do karty jakosci - żeby miała rację bytu to musi bronić tak samo interesów pracodawcy jak i pracownika. Ale czego spodziewać się po kadrze zarządzającej która nigdy nie mogła pochwalić się inteligencja na średnim nawet poziomie. Tak dla przykładu jedna z Pań z hukiem wyleciała z poprzedniej firmy za (usunięte przez administratora) i przekręty. A w InPoscie - odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Coz dodać.........

Lajkonik
Pracownik

W dużym skrócie, InPost to firma dla ludzi samodzielnych, upartych, zawziętych i o mocnych nerwach. Jak ktoś oczekuje, że dostanie szczegółową instrukcję, co ma zrobić i w jaki sposób, to srodze się rozczaruje. Nie za dobrze jest też z czasem pracy - normą jest siedzenie po godzinach, oczywiście nieodpłatnie. Do plusów można zaliczyć całkiem niezłą opiekę medyczną (różne pakiety do wyboru) i kartę sportową za grosze. Polecam tym, którzy nie boją się ciężkiej pracy, bo harówa jest tu na porządku dziennym. Plusy dodatnie: - hajsy się zgadzają (ale to zależy, jak kto sobie na wstępie wynegocjował) - przyszło mi pracować z zaangażowanymi i zmotywowanymi ludźmi Plusy ujemne: - brak przepływu wiedzy (nie ma dokumentacji, instrukcji, schematów) - brak jednolitego systemu gromadzenia danych o klientach (wiele różnych osób prowadzi jakieś listy na excelach i nie jest to wgrywane do żadnego ERP-a czy CRM-a) - brak wiedzy o systemach (prawie nikt nie wie, jak działają poszczególne systemy, krążą mity i nieprawdziwe regułki) - brak rąk do pracy (brakuje ludzi, ciągle trzeba siedzieć po godzinach), a dodatkowo... - kierownictwo nie komunikuje oczekiwań, przez co każdą robotę trzeba robić po kilka razy, bo na przeglądzie wychodzi, że jednak powinno to być w innym ujęciu, za inny okres czy w jakimś innym podziale albo formacie - niewielkie możliwości awansu

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy InPost?

Wodzu
Pracownik
@Pytanie

Kierownicy!

Odpowiadam na pytanie
Pracownik
@Pytanie

Prezenty na swieta - w grudniu dostalismy to co zalegalo na magazynie a sluzylo jako materialy promocyjne na konferencjach. Wiadomo ze magazynowanie czegos takiego kosztuje (to samo utylizacja), wiec pracodawca postanowil rozeslac te rzeczy jako "prezent na swieta" pracownikom. Pozbyli sie smieci rozsylajac do pracownikow - maja leb na karku !

Tak było
Były pracownik
@Odpowiadam na pytanie

Potwierdzam. O ile należy docenić, że w ogóle pracodawca postanowił cokolwiek sprezentować swoim pracownikom na święta, to poziom tych paczek był bardzo niski. Jedno opakowanie całkiem smacznych ciastek i do tego jakieś bezużyteczne badziewia. Dla mnie to 5-ta firma w karierze i we wszystkich poprzednich wyglądało to duuuużo lepiej.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dostałem zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną, która odbyła się zdalnie. Zaproszenie jak i sama rozmowa odbyta w super atmosferze, był czas na poznanie Pani rekruterki oraz Pana team leadera zespołu. Mili ludzie, w razie nieścisłości powtarzali lub doprecyzowali pytania, a w przypadku niewiedzy chętnie rozjaśniali zagadnienie. Oczywiście czas na zadawanie pytań również miałem, a w razie jakichkolwiek, które nasunęłyby mi się już po rozmowie, byli pod telefonem. Z całego procesu rekrutacyjnego jestem bardzo zadowolony. Feedback po rozmowie otrzymałem szybko, na następny dzień roboczy.

Pytania

Brak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nn
Inne
 Pytanie

Czy inpost dla swoich pracowników wypłaca pensje w terminie?

Ratunku
Pracownik
 Pytanie
@Nn

W 2021 r typ się pyta czy pensje są wypłacane w terminie ... skąd wy się bierzecie?!

Chuck Norris
Były pracownik
@Nn

Tak, do 10-go następnego miesiąca. Wynagrodzenie za czerwiec dostajesz do 10-go lipca itp. Dotyczy to jednak tylko wynagrodzenia zasadniczego. Premie wypłacane są oddzielnie do 20-go dnia miesiąca następującego po okresie, za który wypłacana jest premia.

Jaro
Inne

Zaprawdę dziwią mnie ludzie podpisujący w obecnych czasach długoterminowe umowy z InPost. Po 1. wiążecie się z firmą na długo, po 2. przepłacacie, bo brokerzy są o wiele tańsi i oferują to samo, po 3. po podpisaniu umowy kurier i dział obsługi klienta są ponad wami i możecie in naskoczyć - umowa terminowa, więc mają was w kieszeni, a po 4. cena po jakimś czasie w samym InPost się zmieni (dostosuje do rynku) a wy dalej będziecie mieć starą cenę na umowie. Mówi wam to klient, który nie dał się skusić na cudowny abonament i dzięki temu ma spokojną głowę i więcej złotówek na koncie.

Łysy
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś pamięta kierownika magazynu Pawła Pawluszyna? Pracuje jeszcze?

9
Nick
Pracownik
@Łysy

Cześć, pewnie chodzi ci o kierownika w Łazach. Nie on już dawno nie pracuje po Pawle kierownikiem był Artur a teraz jest Wojtek.

Pawel
Były pracownik
 Pytanie

Koordynator serwisu kurierskiej Umowa b2b na jakie warunki można liczyć?

Tomasz
Były pracownik
@Pawel

możesz liczyć że wycisną Cie jak cytrynę, za marne grosze

była pracownica
Były pracownik

Zarobki niestety bardzo niskie jak na Warszawę, co do atmosfery, w każdym oddziale jest inaczej z tego co wiem od znajomych, ale ogólnie przez odgórnie ustalone zasady tej korporacji jest bardzo źle. Zdecydowanie najgorzej jest jak już ktoś niżej wspominał w Duchnowie. Zapomnijcie , że uświadczycie od kierownictwa tam czegoś takiego jak poszanowanie drugiej osoby...

Manager Józio z InPostu
Pracownik

Nie wiem gdzie Pani pracowała ale cieszę się jeśli już Pani nie pracuje. Czytając ten chaotyczny i nielogiczny tekst, będący pokazem kompletnego braku inteligencji, erudycji oraz znajomości zasad interpunkcji, doszedłem tylko do jedniego wniosku: nie potrzebujemy u nas ludzi o tak niskich kwalifikacjach, które nawet nie pozwalają im na swobodę wypowiedzi. Nie oczekujemy nie wiadomo jakiego wykształcenia ale oczekujemy przynajmniej minimalnej komunikatywności a nawet tego u Pani nie ma. Widać, że Pani nie nadaje się nawet do przerzucania śmieci na sortowni bo nawet tam trzeba umieć komunikować się z ludźmi. Proponuję szukać zatrudnienia jako zastępca kierownika ds. logistyki wózkowej na parkingu w Biedronce. Jedno tylko przychodzi do głowy: " w Parku Jurajskim winnaś mieć gażę lub na Okęciu wąchać bagaże". Nie pozdrawiam i nie życzę zdrowia.

spostrzegawczy
Pracownik
@Manager Józio z InPostu

Typowy przykład kierownictwa z Inpost : (usunięte przez administratora) prostactwo, brak jakiejkolwiek kultury i jeszcze ma czelność zwracać uwagę na poprawność wypowiedzi, nie potrafiąc poprawnie stosować podstawowych zasad interpunkcji.

Lena217
Pracownik
 Pytanie
@Manager Józio z InPostu

A czy moge prosic o kontakt do Waszego działu HR-U? Pleeas :)

nie polecam
Kandydat

Wysłałem aplikację. Odezwali się... po ponad 3 miesiącach, że dziękują i takie tam. No litości, kto czeka na odpowiedź 3 miesiące. Miałem w międzyczasie procesy rektutacyjne z firmami, z którymi po 2 tygodniach obie strony wiedziały na czym stoją.

Kaja
Kandydat

mialam propozycje pracy w dziale sprzedazy telefonicznej w Warszawie. Podczas rozmowy z rekruterka uzyskalam informacje na temat mojej pracy, lecz jak sie okazalo nie pelne. Moj kolega pracuje w tym dziale juz jakis czas i pytajac go o prace dowiedzialam sie kilku rzeczy o ktorych rekruterka mi nie mowila : 1) istanieje dzial "jakosci" - tnacy premie pod byle pretekstem 2) istnieja projekty dodatkowe za ktore ci nie placa ale musisz je wykonywac (sprzedaz to 50% pracy) 3) kierownicy tylko z nazwy bedacy pod butem dyrektora - predzej cie zwolnia niz wstawia sie za toba 4) ogolny chaos pracy i zarzadzania 5) brak szacunku do pracy handlowca itp Oczywiscie zrezygnowalam ...

Adi90
Pracownik
 Pytanie
@Kaja

Ja dodam tylko, że najlepsze w tym dziale jest to, iż z nazwy jest to dział sprzedaży a podejście do tematu jest rodem z lat 90-tych (skrypt rozmowy z klientem za który rozliczają punkt po punkcie). Jesteś nie handlowcem/doradcą a telemarketerem czytającym z kartki ... Porażka ... Pierwszy raz widzę aby w XXI wieku firma chwaląca się takimi innowacyjnymi rozwiązaniami preferowała tak zapomniany model sprzedaży. Wisienką na torcie jest to, że skrypt zmienia się co miesiąc (czyli na logikę wynika z tego, iż skrypt sprzed miesiąca był błędny i przez to musiał ulec zmianie?!). Oczywiście osoby oceniające twoją rozmowę nigdy nie przyznają się do błędu - zresztą jakby mogły skoro one nawet nie potrafią zaargumentować swojej opinii? Co do sprzętu na którym pracujemy to też późne lata 90-te, więc się spina z mentalnością kadry zarządzającej.

nikos
Pracownik
@Adi90

Potwierdzam. Zarzadzanie pracownikami za pomoca kija, oszczedzanie na pracownikach.

Edek
Pracownik
@Adi90

Szanowny dział sprzedaży telefonicznej (SME) w Warszawie jest miejscem gdzie musisz sprzedawać dwa rodzaje umów aby wyrobić target : umowy abonamentowe oraz umowy handlowe. Najlepsze jest w tym wszystkim to, że jeśli już wciśniesz klientowi umowę handlową a on w pierwszym miesiącu nie będzie wysyłał paczek to InPost za taką umowę ci nie zapłaci... czyli mimo , iż MUSISZ takie umowy sprzedawać to robisz to w 80% za darmo - a jeśli umów handlowych nie sprzedajesz wypłacą ci 50% premii!! Takich kruczków, jak te o których mówili poprzednicy, jest więcej co skutkuje naprawdę żałosnymi warunkami pracy na stanowisku handlowca telefonicznego

Kandydat
Kandydat

Z racji tego, że sam nie znalazłem za dużo informacji o przebiegu rekrutacji to opisze jak to wyglada w przypadku aplikowania na Global Key Account Manager. Ogólnie firma dzieli tzw KAMów na hunterów i farmerów. Hunter ma za zadanie złapać klienta i podpisać umowę a farmer zajmuje się obsługa posprzedażowa, poszerzaniem portfolio oraz ogólnym budowaniem relacji. Przynajmniej tak wynika z opisu osób przeprowadzających rozmowy. Rekrutacja zaczyna się od telefonu Pani z HR. Nie wiem czy to norma ale Pani średnio uprzejma rozmawiająca z kandydatem jak za karę. Po krótkiej rozmowie i jak na mój gust dosyć nieudolnym wypytywaniu czy farmer czy hunter informuje o rekomendacji do kolejnego etapu. Zgodnie ze wskazówkami Pani z HR do kolejnego etapu należało się bardzo dobrze przygotować tj poczytać o produktach firmy, o współpracy np z Lidlem a także mieć ze sobą kalkulator. Etap z managerem jest podzielony na 3 części. 1 cześć to rozmowa o doświadczeniu, 2 cześć sprawdzająca - trzeba policzyć % i odegrać scenkę i 3 etap formalny typu wynagrodzenie itp. 1 etap to taki standard, w 2 etapie było więcej konkretnych pytań o rozwiązywanie pewnych sytuacji oraz wyliczenie procenta z podanej liczby. Należało zrobić to bez kalkulatora i po moim pytaniu co ma na celu takie ćwiczenie padła odpowiedz, że skoro nie rozumiem to on nie będzie tłumaczył. Na końcu było odegranie scenki. Pan przekazał dane i dał chwile czasu na przygotowanie się. Odniosłem wrażenie, że Pan menadżer czytał jakby ze skryptu. Po przeprowadzonej scence i jej ocenie przeszliśmy do 3 etapu. W 3 etapie była rozmowa min o wynagrodzeniu i tutaj niemiłe zaskoczenie. Po podaniu moich oczekiwań finansowych pan menadżer podsumował to tak: aha czyli chce pan średnio tyle zarabiać miesięcznie. Ja się od razu zorientowałem i zwróciłem uwagę, że taką chce podstawę a nie średnio miesięczne wynagrodzenie. To było wyjątkowo nieeleganckie zagranie bo biorąc pod uwagę stres ktoś mógłby to przegapić. Pan Menadżer przeprowadzający rozmowę wyjątkowo sztywny i momentami nieuprzejmy, zapewne mający nadzieje, że dzięki temu będzie profesjonalny. Skutek był zupełnie odwrotny a dodatkowo po całej rozmowie byłem wyjątkowo zniesmaczony jego zachowaniem. Generalnie praca KAMa ma niewiele wspólnego z prawdziwą praca handlowca. W InPoscie przede wszystkim trzeba dużo liczyć, robić raporty, rozróżniać procenty od punktów procentowych itp. Podsumowując to bardziej praca dla controlingu połączona z obsługa klienta niż bycie prawdziwym KAMem.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa w InPost?

Ola
@Pytanie

Niegdyś 3500zł brutto

Joantek
@Pytanie

To na spotkaniu rekrutacyjnym tego nie mówią ? xd

?
Pracownik
@Ola

to chyba dawno i nieprawda. teraz "specjalista" w zespole administracji otrzymuje całe 3350 brutto i to jak uda mu się to wynegocjować

premie
Były pracownik

Nie dajcie się zwieść tymi śmiesznymi premiami które obiecują na rozmowach. Wygląda to tak , że jeśli pracujesz np w Łazach, macie super wyniki na dany miesiąc, a oddział w Duchnowie zawalił cele na dany miesiąc, to jak kierownik regionalny się wkurzy ucina premie całemu regionowi mazowieckiemu, taka sytuacja miała miejsce tuż przed świętami.

Zniesmaczony
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam prace w tym (usunięte przez administratora). Ogólnie karzą Ci zasuwać za stawkę niewiele wyższą od najniższej krajowej, a wymagania mają jakbyś zarabiał 20k miesięcznie. Jak to w korpo stawki są ujednolicone w całej firmie i są żenująco niskie patrząc na aktualny rynek pracy. Podwyżka? Zapomnij, w tej firmie za wypowiedzenie tego słowa możesz jedynie wylecieć. Awans? nie w tej firmie. wolą przyjąć na stanowisko kierownicze osobę z ulicy bez żadnego doświadczenia która ładnie pościemnia na rozmowie , niż awansować wieloletniego pracownika z doświadczeniem. Atmosfera w pracy? Szczerze mówiąc nie jest to moja pierwsza praca w karierze, ale z tak tragiczną atmosferą nie spotkałem się jeszcze nigdzie. Oczywiście wszystko zależy od oddziału (pracowałem w kilku oddziałąch), ale należy zaznaczyć że jest albo źle, albo bardzo źle. albo tragicznie. Prym wiedzie oddział w Duchnowie - najgorszy oddział w Warszawie i okolicach. Na stanowiskach kierowniczych są tam osoby bez doświadczenia, z przypadku, które nigdy nie powinny zarządzać czymkolwiek więcej jak własną miotłą sprzątając u kogoś. Jeśli jesteś kurierem jesteś tam traktowany jak najgorszy wróg, jeśli jesteś pracownikiem magazynowym/biurowym, przyzwyczaj się, że dziennie zbierasz 10000x ochrzanów za nic. Fakt, że w tym oddziale jest największa rotacja ludzi ze wszystkich oddziałów, mówi sam za siebie. Wszystkie fajne osoby które tam poznałem, odeszły/ zostały zwolnione , po kilku tygodniach/miesiącach pracy, bo nie idzie tam wytrzymać. W Warszawie naprawdę jest dużo pracy w normalnej atmosferze, za pieniądze lepsze niż 2900-3000 brutto i radzę omijać ten (usunięte przez administratora) szerokim łukiem.

xyz
Kandydat
 Pytanie

Witam jak wygląda obecnie praca na sortowni Annopol? Prze jaką agencje zatrudniają i ile płacą na godzinę? z góry dziękuję za odpowiedź pozdrawiam

Kar
Pracownik
@xyz

Workhouse4you 22zl brutto

Kurator
Pracownik
@xyz

Jak w Korei północnej ..

Nico
Były pracownik

Dzisl sprzedazy telefonicznej na Cybernetyki w Warszawie - gorzej niz korpo, patrza tylko jakby tu uciac premie i wykorzystac jak w chinskiej fabryce ! uciekac od nich gdzie pieprz rosnie !

Korek
Pracownik
 Pytanie
@Nico

Powinieneś być wdzięczny za pracę w najlepszej firmie z branży e-commerce! Z taką motywacją kariery nie zrobisz! Ile już razy pracę zmieniłeś ? Hehehe

1
wściekła
Inne

INPOST tak prawdą jest że gubi przesyłki, nie odbiera na czas od nadawcy. Tym sposobem doprowadza do bankructwa firmy sprzedające poprzez Allegro. Reklamacje to nic innego jak tekst odczytany z kartki podczas rozmowy telefonicznej. Teksty odpowiedzi to chór na wiele głosów bo nawet nie ma spójności w odpowiedziach. Szukanie zgubionej przesyłki zajmuje wieki, jaki musi być brak profesjonalizmu i bałagan że trzeci dzień nie można znaleźć przesyłki którą kurier zostawił w magazynie do dalszej drogi.

Łysy
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś pamięta kierownika na magazynie Pawła Pawluszyna? Pracuje jeszcze?

9

Zostaw merytoryczną opinię o InPost - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 120.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 7 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost?

    Kandydaci do pracy w InPost napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InPost
Przejdź do nowych opinii