Praca OK, w moim sklepie atmosfera OK, ciśnienie na wyniki jest ale od tego liczą się premie więc OK, regionalna OK, generalnie jest OK :-) nie narzekam :-)
Praca nie jest ciężka, miło pracuje się w sklepie z kosmetykami, na które możesz mieć zniżkę lub wygrywać w konkursach na konsultantkę miesiąca. Jednak wgłębi firmy atmosfera nie należy do najlepszych. Brak zaufania do personelu, ciagle ucinanie etatów i zmiany pracowników, kierownik regionalny nagminnie obserwuje prace sklepu co daje duża presję dla konsultantek gdy nie wykonają danego obrotu na miesiąc. Dodatkowo tajemniczy klient, który tak naprawdę okazuje się pracownikiem z biura- porażka.
@Szczesliwsza, zadowolenie z funkcji jaką się pełni i miejsca pracy to ważne czynniki. Przyjazna atmosfera też temu sprzyja. Wspomniałaś, że nabywasz firmowe produkty. Czy Yves Rocher Polska Sp. z o.o. Salon Urody zapewnia Ci jakąś zniżkę na nie? Mogłabyś udzielić informacji na ten temat?
@Paulina tak, funkcjonuje specjalna zniżka dla pracowników, są konkursy, w których można wygrać produkty YR, dostajemy też nowości, które wchodzą do sieci. Generalnie gdy zaczynasz pracować w YR to spokojnie możesz w łazience przeznaczyć pół szafki na produkty :-) Chyba każdy pracownik taką ma, wypełnioną kosmetykami :-)
pracuję w biurze YR od kilku lat i mogę się wypowiedzieć w samych pozytywach. Atmosfera jest bardzo partnerska, ludzie sobie pomagają bez względu na dział czy staż pracy w tej firmie. Benefity na pewno bardzo wyróżniają YR na tle innych pracodawców, jasne są zasady podwyżek, można pracować z domu itd. polecam tym którzy zastanawiają się czy ta firma może być dobrym miejscem do pracy :)
Chodzi o konkretnie pracę w sklepie w Warszawie w Wola Parku. Tragedia , kobieta stara blondynka nie pasująca do reszty zespołu, zero profesjonalnego podejścia , powiem szczerze dawno nie byłam na tak żenującej rozmowie. Dodatkowo kobieta znikała co dwie minuty na sklepie zostawiając osobę rekrutowaną sam na sam . Nie wyobrażam sobie aby taka osoba miała kierować pracą w tak znanej firmie.
Gdzie pracowała Pani na umowę zlecenie a gdzie na umowę o pracę? Jak podobają się Pani nasze warunki , proszę pamiętać że rzadko uda się Pani otrzymać lepszą propozycję ? Mój śmiech bo kobieta zaproponowała 1950 brutto po okresie 1 miesiąca na umowę zlecenie za 10 zł netto
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Choć mam dwadzieścia parę lat pracowałam już w kilku sieciówkach, zmiana pracy co parę miesięcy raczej nie jest mile widziana ale cóż... Wszędzie podobnie przykładana jest duża uwaga do obrotów, wyników, standardów itp.Zmiana pracy w moim przypadku była głownie przez ludzi na jakich trafiałam, w większości beznadziejnych :/ W końcu zdecydowałam się aplikować do Yves Rocher. I miło się rozczarowałam! Kierowniczka szczerze opowiedziała mi jak wygląda praca i czego wymaga. Po rozmowie mogłam sobie wszystko wyobrazić. Trafiłam na fajne dziewczyny w zespole i spoko kierowniczkę- wymagającą ale za to mega inspirującą i uczącą :) Generalnie plusy: Masa konkursów gdzie można wygrać produkty lub karty podarunkowe do ulubionego sklepu szkolenia z obsługi klienta paczki z nowymi produktami jak tylko się pojawiają elastyczny grafik komunikacja dopasowana do takich jak ja :) ( grupaFB) bony na święta dopłata do urlopu możliwość awansu- słyszałam, ze sporo konsultantek awansowało w tym roku Minusy: praca głównie na stojąco- ale zawsze jest co robić inwentaryzacje
@Szczęśliwsza, po jakim czasie od momentu rozpoczęcia przez Ciebie współpracy z Yves Rocher Polska Sp. z o.o. Salon Urody podpisałaś umowę na czas nieokreślony? Jaka jest Twoja opinia o tej firmie jako pracodawcy? Wszystkie uwagi będą punktem odniesienia dla osób, które zastanawiają się nad zatrudnieniem w Yves Rocher Polska Sp. z o.o. Salon Urody.
Umowa na czas nieokreślony była chyba trzecią moją, ale ile czasu dokladnie to nie pamietam.. Ja tam jestem zadowolona, glownie dzieki temu ze mam super zespol, ale libię też nasze kosmetyki (mam dosłownie caaałą szafę :-) ). Ja tam nie chce nikogo przekonywać, to trzeba sprobować i już :-)
Dziwnym trafem znikają opinie...zwłaszcza te, które naprawdę mogą pomóc komuś przed wpakowaniem się w dno roszerowe (czytaj: dno sklepu prywatnego z psychiczną właścicielką,np.pod Warszawą). Szkoda, bo właśnie po to ten portal stworzono, ale jak widać są równi i równiejsi. Serdeczne pozdrowienia dla ekipy odważnych i dzielnych dziewczyn, które z dnia na dzień zostawiły pewną Panią właścicielkę na lodzie, absolutnie samą w sklepie w pewnej galerii! Dziewczyny, macie jaja! :)
Ludzie zadowoleni z pracy raczej nie wypisują psalmów piejących na temat firm w których pracują. Nie wiem dlaczego ale tak jest. Niektóre wpisy świadczą o tym, że zagląda tu jakaś fanatyczka YR lub osoba odpowiedzialna za wizerunek tejże firmy. No i robi to chyba w godzinach pracy :-)
Paulina zbliżał się czas podpisania ze mną umowy na czas nieokreślony. YR takowych umów nie podpisuje jak się okazało więc zrobili akcję i pozwalniali wiele osób, którym się one należały. Przyczyny zwolnień - prozaiczne np. za słabe wyniki sklepu albo skargi klientów, których nigdy nie widziałaś. Co ciekawe to proponowali wypowiedzenie za porozumieniem stron!!!!! Przecież ta Firma nie zwalnia!!! Chodzi o statystyki i image firmy. Żenada. W biurze fajne kobitki ale tylko niektóre. Generalnie pozostał niesmak ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!
Bzdura, ja mam umowę na czas nieokreślony, bez żadnych problemów. Znam też inne dziewczyny z takimi umowami, jak się długo pracuje to się znamy :-)
Nie polecam, pracowałam 11 lat. Można się nie wiem jak starać zawsze jest za mało. Zwalniają jak złodzieja. A pożal się Boże kierowniczka regionalna ze swoją pomagierką, która to owinęła ją sobie wokół palca i wskazywała kto jest do zwolnienia, nie robiła nic. Usuwała osoby , które zorientowały się o co w tym wszystkim chodzi. Żadnej pomocy!!! Ponoć awansowała. Tak się robi teraz karierę w YR. To przez niektóre osoby jest tam coraz gorzej. Brak poziomu, chciwość ich gubi. Jestem szczęśliwa, że nie mam już nic wspólnego z tą firmą i omijam szerokim łukiem te sklepy i szkoda mi tych osób tam pracujących.
Wasze komentarze są cenne z perspektywy osób, które poszukują pracy w obsłudze klienta. Udało mi się znaleźć ofertę pracy w warszawskiej siedzibie Yves Rocher Polska Sp. z o.o. Salon Urody na stanowisko specjalisty ds. marketingu. Firma wiele oferuje przyszłemu pracownikowi, np. dofinansowanie do wypoczynku i kartę podarunkową na święta. W ogłoszeniu nie ma niestety żadnych informacji o umowie w oparciu, o którą pracownik rozpocząłby współpracę z tą firmą. Jeżeli jest ktoś, kto orientuje się w tym temacie, to prosiłabym o wypowiedź.
dla mnie super na poczatku sie troche balam czy dam rade wszystko ogarnac ale juz chyba w drugim tygodniu mialam obcykane co i jak dziewczyny mi wszystko pokazaly najlepsze jest to ze nie ma nuuudy ciagle cos sie dzieje i czas mija maks szybko
Plusy: - bardzo dobry produkt (kto pracował w sprzedaży ten wie, że to podstawa :-) ) - super zespół i fajna atmosfera (chociaż firma wymaga, że cele będą robione) - dużo się dzieje - szkolenia i wiedza (ja się nauczyłam baardzo dużo o kosmetykach i droadzaniu, teraz to się nawet trochę czuję jak pani z apteki ;-) :-P ) - dobre premie - zniżka na produkty - socjal Minusy: - praca w sklepie to praca w wiekszości na stojaco - klienci bywają baaardzo trudni
Słyszeliście o akcji Yves Rocher Polska Sp. z o.o. "Sadzimy dla dobra planety"? Więcej dowiecie się ze strony firmy: https://www.yves-rocher.pl/fundacja_yves_rocher
Czytam i oczom nie wierzę, musiałyście mieć chyba strasznego pecha!!!! Ja pracowałam w dwóch sklepach YR i miałam super kierowniczki. Firma ok, praca w kosmetykach to to co zawsze chciałam robić. Pewnie można ponarzekać na wynagrodzenie, wiadomo zawsze może być więcej, ale z premiami wychodzi lepiej niż w innych sieciach więc ja nie narzekam :-)
Firma dbała o pracownika może z 5 - 10 lat temu. Dzisiaj niestety płacą GROSZE, a wymagają za nie cudów na kiju. Kierownicy sklepów od niedawna dostali polecenie rozkazywania swoim pracownikom na sklepie i poniżania ich, dochodzi również do tego, że zwykła konsultantka wykonuje obowiązki kierownika - za co oczywiście nie ma wynagrodzenia ( te bardziej zżyte kierowniczki z ekipą mówią o tym otwarcie). Konsultantki są zmuszane do robienia nadgodzin ponieważ ludzie ciągle się zwalniają i nie ma komu pracować. Oczywiście za te nadgodziny nie jest wypłacana pensja normalna, tylko dużo niższa i to dopiero wtedy gdy pracownik się upomni o pieniądze. Jednym z powodów dla których tak źle się ostatnio w YR dzieje może być fakt, że na stanowisko kierownika regionalnego (!) zatrudniana jest osoba spoza firmy, nie znająca marki, klientów ani standardów. Zamiast ogłosić konkurs pomiędzy pracownikami na stanowisko i awansować osobę z doświadczeniem, po cichu znajduje się osobę który kiedyś sprzedawała biżuterię i nie potrafi odróżnić żelu pod prysznic od szamponu do włosów!! Z tej firmy już nic nie będzie - przynajmniej w Polsce, jeśli nie zmieni swojego podejścia do pracownika. Nie polecam tej pracy. Dziewczyny, UCIEKAJMY, najlepiej zbiorowo, może wtedy Pan Dyrektor przejrzy na oczy.
Może wiecie jakich średnich zarobków można się spodziewać będąc początkujących pracownikiem? Podobno jest nieźle
Radzę wreszcie dobrać się do tyłka prywatnym wlascicielom YR.Umowy na najnizsza krajowa,premie "pod stołem".Niektorzy pracownicy pracuja bez podpisanej umowy.Do tego mobing nie z tej ziemi.Konsultantki chodza w tych pozal sie boze fartuszkach i jak go zapomni zalozyc to nie ma premii.Oszukane inwentury,na ktorych wykazuje sie fikcyjne braki,byle by premii nie dac.Smiech na sali!!!
Odradzam wszystkim prace w Yves Rocher . W tej pracy jedynie co osiągniesz to nerwice i wrzodów żołądka o depresji nie wspomnę. Szefostwo znajdzie jakiś argument abyś nie dostał premi bo przecież ciężko dać coś od siebie . Nie potrafią zmotywować pracowników jedynie mówić jacy są kiepscy i jak się nie poprawi to wylot z roboty. Zero zaangażowania w firmę jedynie aby im hajs do portfela wlecial. Często jest brak konsultantek przez co reszta zapieprza jak może ale i tak nie mają prawa być zmęczeni. Okres wakacyjny i grudzień to jest porazka. Wieczne donoscielstwo i kucie między sobą. Z gorącego serca NIE POLECAM.
Przestrzegam wszystkich poszukiwaczy pracy przed tą marką. Większość sklepów to franczyza, gdzie pracuje się LATAMI za najniższą krajową, bez ZŁOTÓWKI podwyżki. Na umowie o pracę widnieje pełen etat, jak dobrze pójdzie-reszta "pod stołem". Właściciele sklepów jeżdżą kilka razy do roku na wakacje, a pracownikom wmawiają, że sklepy idą na dno. Do tego dochodzi absolutny brak umiejętności zarządzania zespołem przez prywatnych właścicieli. Są to dorobkiewicze, którym wydaje się, że pracują na wall street. Nie wspomnę o braku personelu: przy pracy 7 dni w tygodniu i sklepie czynnym 12h jest niejednokrotnie za mało personelu, który się zaharowuje. Ciśnienie na stworzenie korporacji: nie liczy się człowiek tylko cyferki. Mycie półek, obsługa klienta według 150-ciu kroków, wizyty tajemniczych klientów, odpowiedzialność materialna(przy za małej ilości personelu) i wieczny STRES PSYCHICZNY!!! Przezyłam z tą firmą wiele lat, od momentu kiedy atmosfera pracy była jeszcze przyjemna, ludzka-do teraz-rodzącej się korporacji. Pełniłam przez te lata różne funkcje: od "pucowania butów" do kierowniczego fotela i po dwóch ostatnich latach jestem WYKOŃCZONA PSYCHICZNIE. Potwierdzam również wcześniejsze negatywne opinie, które znam z autopsji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Yves Rocher Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Yves Rocher Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Yves Rocher Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 1 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Yves Rocher Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Yves Rocher Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.