Opinie o RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) w Warszawa Światowida 17

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Euro RTV AGD. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Euro RTV AGD na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Euro RTV AGD w Warszawa Światowida 17

Mały vendor
Inne

Firma spóźnia faktury od wielu miesięcy, nie płaci za towar na czas. Źle to świadczy o firmie, w 2024 r. nie płacenie na czas powinno być już przeszłością! Żeby taka firmę dużą trzeba było ścigać wezwaniami jak jakąś hurtownie pieczarek, masakra, nie polecam w ogóle udzielać Państwu towaru bez płatności z góry bo firma ewidentnie ma problemy finansowe

Karol
Inne
@Mały vendor

Też mam nieopłacone faktury i właśnie działam z prawnikami, firma jest niewyplacalna ewidentnie

Aga
Pracownik

Bardzo nie polecam. Reklamacja zlozona do sklepu internetowego rozpatrywana jest tylko z punktu widzenia sklepu. Nikt nie zagłębia się w problem. Na infolinii nikt nic nie wie i nie potrafi pomóc. Brak jest osoby decyzyjnej oraz kontaktu innego niż poprzez infolinię. Przestrzegam raz jeszcze- pomimo całkowitej mojej racji sklep odrzucił reklamację bez jakichkolwiek wyjaśnień. Wybierajcie Media Expert, tam takich cyrków nie ma.

On
Pracownik
 Pytanie

Hej. W jaki sposób jest naliczane L4? Od kwoty na umowie czyli 3500? Czy od kwoty łącznie z premią? Dodam, że pracuję dwa miesiące i niedługo kończy mi się okres z gwarantowana premią.

7
Euro
Kandydat
 Pytanie

Czy w Euro można pracować po 12 godzin? Taki system pracy bardziej by mi odpowiadał niż codzienne chodzenie po 8 godzin popołudniami

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)

Pytania

Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient
Pracownik

Kupiłam pralkę w miesiące temu i oczywiście jest problem z reklamacją

Ona
Pracownik
 Pytanie

Czy można przystąpić do ppk?

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Ona

I w ogóle jakie benefity oferuje Euro pracownikowi?

Aga
Pracownik
 Pytanie
@Ona

Tak, po trzech miesiącach można przystąpić. Swoją drogą ciekawe dlaczego od razu nie zapisują? Z gwarantowana premią pewnie za wysokie koszty dla nich ????

Gg
Pracownik
@Ona

Pakiet medyczny a na święta BN non na 250 zł do wykorzystania w Euro, więc ta kasa i tak zostaje w firmie

PPP
Kandydat
 Pytanie

Czy w Euro można przystąpić do ubezpieczenia grupowego? Chodzi mi głównie o pakiet medyczny, dostęp do specjalistów.

beduin
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie nauczyła mnie jednego- im bardziej jesteś zaangażowany, im lepsze masz wyniki w PPG, ASS, RPO, tym gorzej jesteś traktowany i wyzyskiwany. Zmiany promocji na 2 tys cen? Spoko, przecież 3 beduinów ogarnie, dodatkowo w międzyczasie spisując reklamacje, obsługując kasę, pisząc raty, czy po prostu obsługując klienta na sali. I wielkie zdziwienie ZM, że o godzinie 18-tej promocja dalej nie jest zmieniona. A to za jedyne 3450 zł miesięcznie- bo tyle wynosi podstawa. Aby podgonić do minimalnej, przez 2-3 tyg wciskasz klientom "siódemki", ppgi, a dopiero jak dobijesz premią do minimalnej, to zaczynasz zarabiać. Zmiany grafiku z dnia na dzień, nieraz telefon dzień wcześniej od kierownika o godzinie 20, że jutro zamiast na 15tą, masz być jednak na 9-tą. kierownik siedzący cały dzień w swoim "gabinecie", gdzie przydałby się na sali, żeby chociaż wydać reklamację, codzienne odprawy i nakazywanie sprzedaży ppg, ucyków- bo przecież sklep dostaje za to hajs na euroarenie, a pp sprzedaje się samo. Ale co z tym hajsem z areny się dzieje? Kto to wie- no może czasem trafi się jedna impreza integracyjna na rok. Wciskanie klientom ściemy przez zmianowych, że raty owszem, są 0%, ale tylko z ubezpieczeniem sprzętu to tu standard. Nie polecam tej (usunięte przez administratora) nikomu, kto ma rodzinę. Zmiany po 12 h przez 3-4 dni z rzędu, praktycznie każda sobota w (usunięte przez administratora) A jak się trafi niedziela handlowa, to niejednokrotnie jesteś w (usunięte przez administratora) cały piątek, sobotę, niedzielę, poniedziałek. Zero życia rodzinnego. Załoga sklepu to albo single, albo wdowcy- bo nie mają kiedy ułożyć sobie życia, albo to życie im się posypało "dzięki" (usunięte przez administratora) w euro. Całodniowe najazdy DO i trzęsienie gaciami przez ZM- monitoring pracowników na kamerach, czepianie się, dlaczego DK nie podszedł do klienta- standard. Tylko jak masz podejść do klienta, kiedy ten na wstępie cię informuje, że on tylko przyszedł pooglądać? Dawniej, gdy przyszedł nowy pracownik, byli celowani DK, którzy za ich szkolenie dostawali 650 zł. Teraz nawet tego nie ma. Wedle informacji i obecnych "standardów" szkolić powinien ZM, ale ci to zadanie zrzucają na zwykłych DK. Więc pół dnia marnujesz na arkusz dla jakiegoś typka/typiary, guzik sprzedasz samemu i potem słuchasz, że co takie słąbe wyniki w danym dniu. Kiedyś jeszcze były szkolenia produktowe. Ale i na tym firma oszczędza. A szkoda. Cieszę się, że to już za mną. Ale powrót do zdrowia psychicznego i do odbudowania relacji rodzinnych będzie długi. A i ostatni hit- szkolenia w miastach wojewódzkich od 2 lat- w firmie taka bieda, że jadąc na szkolenie, musisz mieć swoją wodę do picia, bo firma już nawet tego nie organizuje. Nie dostaniesz nawet butelki wody za złotówkę, będąc niejednokrotnie cały dzień na szkoleniu w obdrapanych salach. O posiłku nie wspomnę. Nigdy więcej tego miejsca. Naprawdę odradzam.

beduin
Były pracownik
@beduin

A i co najważniejsze- firma tak oszczędza, że jest nakaz wyłączenia klimatyzacji. Latem upał na zewnątrz 40 stopni- w sklepie pocisz się jak (usunięte przez administratora), bo nie można włączyć chłodzenia. Nawet klienci narzekają, że jest za gorąco.

Nieważne
Pracownik

Pracuję w tej firmie ponad 10 lat i pora stąd uciekać .W tej firmie judmgdy nie było tak ale jak jest teraz.Widac że wszystko się sypie i nikt nad tym nie panuje .Wytrzymałem tam tyle lat bo mi się kiedyś pieniądze zgadzały i atmosfera w sklepie była oki.Ludzie się pozwalniali a firma daje pseudo podwyżki zabiera z premii i dokłada do podstawy, finał ile od 5 lat zarabiam tyle samo a obowiązków mamy coraz więcej a jeśli ogarniasz system tak jak ja czyli SAP i Mg to cię wykorzystują .Trzeba spisywać reklamacje czyli coś co robili kierownicy , w firmie trwa restrukturyzacja polegająca na tym że zwalnia się ratalniko i każe doradcom spisywać raty i obsługiwać kasę Jak się postawiłem to dyrektor przeniosła mnie najdalszy możliwy sklep w Warszawie .Jeśli chcecie być magazynierami i przyjmować dostawę.obskugiwac kasę i raty oraz reklamacje oraz dostawać zjeby za to że nie wyrabiacie ub zpiecz n to idźcie do Euro.Wyzysk (usunięte przez administratora) i nerwica to wszystko co Was może spotkać.Potwierdzam też to że zarząd wymyślił sobie że w soboty ma być prawie cała załoga ,efekt jest taki że doradcy obijają się od siebie nie zarabiają tylko się denerwują i nikogo nie interesuje że masz rodzinę i dzieci i że chciałbyś spędzić trochę czasu z nas mi .Mam nadzieję że zdążę zmienić pracę zanim wrócą niedzielę handlowe.Ta firma mentalnie tkwi w latach 90yych kiedy powstawała nie dba o pracownika dla nich jesteśmy tylko zasobami ludzkimi.Hesli firma chce zmniejszyć stan zatrudnienia zmniejsza premie i ludzie sami odchodz.Nikt też nie pisał tutaj o odpowiedzialności materialnej którą trzeba ponieść za niektóre sprzęty.Wieke razy płaciłem za towar którego nie widziałem ,który ktoś źle wydał lub nawet nie dotarł do sklepu bo system nie zadziałał i ktoś nie dopilnował z by to wyjaśnić .Kolejna sprawa jest kadra kierownicza kiedyś kierownik to był dobry doradca który awansował i umiał poruszać się w systemie znał się na sprzęcie oraz ba dziś dobrze ogarniał sklep dziś są to ludzie zatrudniani z zewnątrz znają się tylko na exeku i tabelkach ,Nikt nie jest w stanie pomóc pracownikowi i zostaje z problemem pozostawiony sam sobie lub wysyła go kierownik do osoby która jeszcze coś unię i potrafi Nie żadnych szkoleń ani produktowych ani z technik sprzedaży na pocztku puszcza o łka filmów na zapleczu i tyle całej nauki.Nie też żadnch zniżek ani jakich bonusów chyba że dla pracowników biura bo dla roboli nie ma .Jeśli jest jakaś sensowną cena zaraz przejmują to pracownicy biura. Na święta dostajesz kod rabatowy na 250 zł .ale jak Ci się zepsuje ten sprzęt to nie dostaniesz całej kwoty za sprzęt tylko różnie pomniejszona o te 250 zł.Ja powiedziałem sobie dość i szukam pracy a innym nie polecam CH na tylko s by poszukać w trakcie innej .Na koniec w tamtym roku ta firma mało co nie zbankrutowała ale udało im się dostać z kilkoma dostawcami i jakoś to poskładali i zaczęło to działać tylko dlatego s obcięli o 30 premie pracownikom każdego szczebla .

JanPawełJumperII
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem czy się dodało więc jeszcze raz Kiedy dowiedziałem się, że firma ponownie ucina przeliczniki za sprzedaż w tym samym dniu napisałem wypowiedzenie. Jeden wielki żart... Nie dość że zarabiasz śmieszne pieniądze zależne od twojej sprzedaży, a raczej ilości wcisnietych ubezpieczeń klientom to w dodatku firma zniechęca cie jeszcze bardziej ucinając premie xD. Ogólnie jeżeli chodzi o samą pracę to nadaje się ona jedynie do szukania w między czasie innej... Jakby to tak zobrazować osoba które chciałyby tu pracować i nie wiedzą co mają się spodziewać... Jeżeli chcecie być jednocześnie magazynierami doradcami oraz pracownikami ratalnymi i reklamacyjnymi i nie zarabiać z tego powodu ani złotówki więcej to idealna praca dla ciebie xD. Za spisanie takowej reklamacji na którą nie raz marnujesz dobre 20-30minut bo system reklamacyjny jest na tym samym poziomie co ta firma i działa tylko jak mu się podoba xD dostajesz uwaga!!! Punkty w "koszyku" akcesori pracownicy euro wiedzą A dla nie wtajemniczonych.. Powiedzmy że są różne przedziały które musicie przejść żeby dostać sensowna wypłatę więc żeby przejść taki koszyk w akc musisz napisać z +/- 1000 takich reklamacji xD(albo sprzedawać akcesoria na 12punktach) A punkty w koszykach możesz zdobyć max 4. Jeżeli chodzi o średni Staz pracy w tej firmie, wynosi on mniej więcej 3lata. Pracuje tu około 6, i przeżyłem tyłu nowych pracowników, że jest do nawet już nie zabawne A żałosne, że firma nie widzi niczego innego poza swoim nosem. Co roku, a raczej co dwa miesiące musisz przyuczyć nowego pracownika, za którego oczywiście też zapłacone nie masz xD szkolenie w tej firmie to w sumie zabawna rzecz. Przychodzi taki nowy pracownik który nie ma zielonego pojęcia o sprzęcie więc firma uczy go czego?... Dokładnie tak.. Sprzedawania ubezpieczeń no bo czego innego xD Wiec taki nowy pracownik z zerowa wiedzą o sprzęcie ma taką samą szanse na zarobienie takich samych pieniędzy albo i większych jeżeli sprzeda odpowiednią ilość ubezpieczeń.. Firma powinna pisać w ogłoszeniach o pracę że szukają sprzedawców A nie doradców klienta, bo ta praca kompletnie nie ma nic wspólnego z doradctwem.. W dodatku bezsensowne tłumaczenia "góry" że produkt podstawowy sprzedaje się sam dlatego mamy sprzedawać ubezpieczenia.. Śmieszne... Szkoda tylko że taki pan w koszuli za biurkiem nigdy nawet na takim sklepie nie pracowal więc nie wie, że codziennie jest do zmiany milion cenek bo jakiś d**il sobie wymyślił zmianę promocji w środku tygodnia i cena zmienia się o 2zl więc latasz z cenami od rana jak dzika Kuna, do tego nie każdy klient przychodzi z konkretnym sprzętem, wielu przychodzi żeby dowiedzieć się co możesz im polecić więc w takich sytuacjach co mam klientowi powiedzieć? Panie przyjdź pan jak będziesz pan zdecydowany Ja mam tu ubezpieczenie sprzedać.?! Aaa no i najważniejsze.. Codzienne odprawy i marudzenie smutnych panów jak to bardzo źle ci idzie w danym miesiącu.. I tak codziennie aż do porzygu Jeżeli chodzi o benefity w tej pracy to w sumie kolejny nieśmieszny żart xD Uwaga żebyście nie pospadali z krzeseł. Na święta - 250zl bonu do wykorzystania w sklepie euro Pakiet medicover za który płacisz ziko ( to akurat serio jest całkiem spoko) Karta multi sport - jak się przyjmowałem to były naprawdę fajne warunki i nawet całkiem długo z tego korzystałem ale później jak warunki się zmieniły to już nie ma sensu chyba że ktoś naprawdę chodzi codziennie na basen czy siłkę to jeszcze całkiem okej) Oceny : Atmosfera w pracy - 6/10 Możliwości awansu - 6/10 Licba obowiązków jako doradca klienta - 20/10 Rotacja pracowników i kierownictwa - 8/10 Zarobki - 3/10 Podsumowujac.. Jeżeli szukasz pracy i jesteś zmuszony do tego żeby tu pracować.. To okej Ale po moich doświadczeniach z pewnością nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą

pg gotówka
Były pracownik
@JanPawełJumperII

Wszystko co napisałeś to prawda, ja spakowałem plecaczek po 5 latach w tej śmiesznej firmie, ponieważ zacząłem po "podwyżce" zarabiać mniej niż nowy pracownik na tzw. ochronce. Będzie jeden z drugim Ci mówił, że to prestiż pracować w tej firmie, a dzieciom na święta dali żelki z biedronki za 30zł.

@kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak to wygląda z doświadczeniem? Przez 5 lat pracowałam w spożywce, szczerze mówiąc jakiegoś wielkiego doświadczenia jeżeli chodzi o sprzęty niestety nie mam. A jest ogłoszenie w moim mieście na doradcę klienta i zastanawiam się czy złożyć. Pytanie jeszcze jedno moje brzmi czy każdy jest odpowiedzialny na swój dział czy będę musiała zapoznać się ze wszystkimi artykułami RTV.

Thylikos
Pracownik
@@kandydat

Nie ma przypisania do konkretnego działu. Danego dnia równie dobrze możesz mieć klienta na telewizor, jak na laptopa, albo depilator laserowy.

Pracownik na wypowiedzeniu
Pracownik
@@kandydat

Sprzedajesz na wszystkich działach. Niestety problem jest taki że wiedzę sprzętową musisz zdobywać praktycznie na własną rękę, chyba że akurat starszy stażem pracownik ma chwilę czasu i chęci aby Ci coś opowiedzieć o asortymencie. Kiedyś byli pracownicy odpowiedzialni za szkolenie nowych. Mieli za to extra kasę. Firma wyszła z założenia, że po co opłacać takich pracowników, nowy ma być szkolony przez kierowników albo radzić sam. Kierownicy mają mnóstwo swoich zajęć więc efekt jest taki, że nowy pracownik często jest pozostawiony sam sobie albo jakiś starszy stażem pracownik lub przedstawiciel firmy zewnętrznej z litości coś mu pomoże. Życzę powodzenia i osobiście nie polecam pracy w tym (usunięte przez administratora) :)

JanPawełJumperII
Były pracownik
@@kandydat

Jak umiesz wciskać kit i przedłużona gwarancję, to wezmą cie z otwartymi rękami, wiedzę produktowa możesz mieć dosłownie zerowa xD

JanPawełJumper
Pracownik
 Pytanie

Kiedy dowiedziałem się, że firma ponownie ucina przeliczniki za sprzedaż w tym samym dniu napisałem wypowiedzenie. Jeden wielki żart... Nie dość że zarabiasz śmieszne pieniądze zależne od twojej sprzedaży, a raczej ilości wcisnietych ubezpieczeń klientom to w dodatku firma zniechęca cie jeszcze bardziej ucinając premie xD. Ogólnie jeżeli chodzi o samą pracę to nadaje się ona jedynie do szukania w między czasie innej... Jakby to tak zobrazować osoba które chciałyby tu pracować i nie wiedzą co mają się spodziewać... Jeżeli chcecie być jednocześnie magazynierami doradcami oraz pracownikami ratalnymi i reklamacyjnymi i nie zarabiać z tego powodu ani złotówki więcej to idealna praca dla ciebie xD. Za spisanie takowej reklamacji na którą nie raz marnujesz dobre 20-30minut bo system reklamacyjny jest na tym samym poziomie co ta firma i działa tylko jak mu się podoba xD dostajesz uwaga!!! Punkty w "koszyku" akcesori pracownicy euro wiedzą A dla nie wtajemniczonych.. Powiedzmy że są różne przedziały które musicie przejść żeby dostać sensowna wypłatę więc żeby przejść taki koszyk w akc musisz napisać z +/- 1000 takich reklamacji xD(albo sprzedawać akcesoria na 12punktach) A punkty w koszykach możesz zdobyć max 4. Jeżeli chodzi o średni Staz pracy w tej firmie, wynosi on mniej więcej 3lata. Pracuje tu około 6, i przeżyłem tyłu nowych pracowników, że jest do nawet już nie zabawne A żałosne, że firma nie widzi niczego innego poza swoim nosem. Co roku, a raczej co dwa miesiące musisz przyuczyć nowego pracownika, za którego oczywiście też zapłacone nie masz xD szkolenie w tej firmie to w sumie zabawna rzecz. Przychodzi taki nowy pracownik który nie ma zielonego pojęcia o sprzęcie więc firma uczy go czego?... Dokładnie tak.. Sprzedawania ubezpieczeń no bo czego innego xD Wiec taki nowy pracownik z zerowa wiedzą o sprzęcie ma taką samą szanse na zarobienie takich samych pieniędzy albo i większych jeżeli sprzeda odpowiednią ilość ubezpieczeń.. Firma powinna pisać w ogłoszeniach o pracę że szukają sprzedawców A nie doradców klienta, bo ta praca kompletnie nie ma nic wspólnego z doradctwem.. W dodatku bezsensowne tłumaczenia "góry" że produkt podstawowy sprzedaje się sam dlatego mamy sprzedawać ubezpieczenia.. Śmieszne... Szkoda tylko że taki pan w koszuli za biurkiem nigdy nawet na takim sklepie nie pracowal więc nie wie, że codziennie jest do zmiany milion cenek bo jakiś d**il sobie wymyślił zmianę promocji w środku tygodnia i cena zmienia się o 2zl więc latasz z cenami od rana jak dzika Kuna, do tego nie każdy klient przychodzi z konkretnym sprzętem, wielu przychodzi żeby dowiedzieć się co możesz im polecić więc w takich sytuacjach co mam klientowi powiedzieć? Panie przyjdź pan jak będziesz pan zdecydowany Ja mam tu ubezpieczenie sprzedać.?! Aaa no i najważniejsze.. Codzienne odprawy i marudzenie smutnych panów jak to bardzo źle ci idzie w danym miesiącu.. I tak codziennie aż do porzygu Jeżeli chodzi o benefity w tej pracy to w sumie kolejny nieśmieszny żart xD Uwaga żebyście nie pospadali z krzeseł. Na święta - 250zl bonu do wykorzystania w sklepie euro Pakiet medicover za który płacisz ziko ( to akurat serio jest całkiem spoko) Karta multi sport - jak się przyjmowałem to były naprawdę fajne warunki i nawet całkiem długo z tego korzystałem ale później jak warunki się zmieniły to już nie ma sensu chyba że ktoś naprawdę chodzi codziennie na basen czy siłkę to jeszcze całkiem okej) Oceny : Atmosfera w pracy - 6/10 Możliwości awansu - 6/10 Licba obowiązków jako doradca klienta - 20/10 Rotacja pracowników i kierownictwa - 8/10 Zarobki - 3/10 Podsumowujac.. Jeżeli szukasz pracy i jesteś zmuszony do tego żeby tu pracować.. To okej Ale po moich doświadczeniach z pewnością nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą

Krystian
Inne

Witam! Na poniedziałek 4.03.2024r. umówiona była dostawa pralki. Pomimo tego, że dostawca otrzymał informację o zmianie numeru kontaktowego, pod którym ma się kontaktować, olał to i postanowił że zadzwoni na poprzedni numer. Dzwonił 5 razy, ja niestety nie mogłem odebrać telefonu, taka praca, ale jw. miał podany nowy numer do kontaktu na który oczywiście nie raczył zadzwonić. Pan który rozwoził zamówienia również kłamał, że kontaktował się na ten drugi numer tj. (665…….) lecz nic takiego nie miało miejsca. W załączniku przesyłam dowód na to iż, wasz kierowca dzwonił na stary numer, który jak mówię był zmieniony o godzinie 17:00 i taka informacja widnieje u was w systemie. Wiem, bo dzwoniłem pytałem. Niedopuszczalnym jest również to, że macie kompletnie brak szacunku do klientów i oferujecie dostawę tego zamówienia na 3 dni później tj. czwartek. Proponowałem również, że sam sobie tą pralkę odbiorę jeśli wasz dostawca nie potrafi w GPS-a wpisać sobie adresu i dojechać na wskazany adres, lecz pani z obsługi powiedziała, że nie ma takiej możliwości, pomimo, że pralka znajduje się w magazynie w Bydgoszczy. To jest po prostu kpina, zamówiony towar jest bardzo istotnym przedmiotem do życia, a ja mam czekać na dostawę w czwartek, bo tak wam się podoba. Jestem zażenowany obecną sytuacją i przysięgam, że sprawa zostanie opisana w internecie, jak i mam nadzieję, że odebrana przez wielu odbiorców „RTV EURO AGD” Dziękuję za uwagę!

Andrzej
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda, że firma nie płaci za nadgodziny, tylko każe odbierać nadgodziny w dogodnym dla firmy czasie?

Paweł
Były pracownik
@Andrzej

Ta firma daje na umowie o pracę 3450zł brutto, a ty się o nadgodziny pytasz.

Kocioł
Pracownik

Tych 400-450 złotych które firma dała w lutym już nie ma. Zmniejszyli na większości sklepów zapłaty za punkt. Przez co zabrali kierownikom na tej akcji cała ta kwotę, która dorzucili miesiąc wcześniej. Ludzie zwialniajcie się z tej firmy, wzmacniajcie konkurencje. Tutaj to już nic dobrego nie będzie. Firma nie szanuje pracowników.

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Cześć, od niedawna jestem doradcą klienta menadżer. Jako, że w moim sklepie ciężko się cokolwiek dowiedzieć o pieniądzach to tu zadaje pytanie. Czy jako, że będę mieć obowiązkiem menadżera i będzie mnie mniej na sali sprzedaży to czy mam do wyrobienia mniejsze normy niż doradca klienta? Mam wrażenie, że chyba lepiej być "tylko" doradcą i obsłużyć kilku klientów więcej w ciągu dnia niż DKM i pensje ma się większą. Czy dobrze myślę?

Nowy
Pracownik
@Nowy

Dodam jeszcze że moja podstawa to 3500 i z tego co czytam to tak samo ma DK

DKM
Pracownik
@Nowy

Doradca Klienta Menadżer to najgorsza funkcja w tej firmie, tak samo jak KZ. Plany masz te same co DK a obowiązków więcej a kasy z tego zdanej, może 200 zł brutto do podstawy...

Sownik
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda zmianowość w RTV na stanowisku Doradca Klienta - pełny etat? Sklep w galerii więc od 10 do 21 otwarty, plus zakładam że soboty. Ktoś pracuje/pracował w takim zestawie i może powiedzieć jak wygląda grafik?

Thylikos
Pracownik
@Sownik

Licz że 80 % sobót pracujących, jak się uda to więcej. Pozostałe dni - jak będzie potrzeba, albo 10-12 godzin dziennie albo popołudnia w zależności jak wygląda tzw zapotrzebowanie sklepu i jak bardzo kierownicy trzęsą gaciami, żeby to zapotrzebowanie w 100% zrealizować

Pracownik na wypowiedzeniu
Były pracownik
@Sownik

Według góry możesz mieć tylko jedną sobotę wolną w miesiącu - nawet jeśli w miesiącu wpadnie jakaś ustawowo wolna, to już Ci się liczy jako ta jedna, wolna zaplanowana i nie ma dyskusji aby sobie wywalczyć więcej. W tygodniu grafik jest tak planowany, że przychodzisz np, na 6-7 godzin do pracy więc często się okazuje, że pracujesz 6 dni w tygodniu. Jak masz dwa dni wolnego pod rząd, to jest to wielkie wydarzenie.

Były Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zacznijmy od kwestii wynagrodzenia; jeżeli lubisz odrabiać minus który funduje Ci firma- miejsce idealne dla Ciebie. Dwa lata w tej firmie za mną. Z dnia na dzień zmieniająca się punktacja produktów, która uniemożliia Ci zarobienie w miesiącach martwych takich jak styczeń/luty. Pseudo trenerki od PG, które (usunięte przez administratora) widziały ale przyjadą do sklepu Cię skrzyczeć za wynik bez konstruktywnej krytyki albo rzeczywistej pomocy w poprawie, rzucą tekstem "trzeba trzymać ich pod butem" do kierownika myśląc że Ty tego nie słyszysz zza ściany :D Sprzedajesz ubezpieczenia a nie produkty- dla Nich dobrze jakbyś nie sprzedał towaru tylko akcesorium z ubezpieczeniem. Karcą Cię słownie jak go nie sprzedasz i wypytują dlaczego nie sprzedałeś. Banda frustratów która nie powinna pracować z ludźmi. Przy rozmowie rekrutacyjnej obiecują Ci 2 weekendy wolne? Zapomnij- obecnie w marcu masz 5 weekendów i cztery każą Ci (usunięte przez administratora) jak beduin, o odpoczynku zapomnij. Polityka nie dawania więcej niż 3 dni wolnego- masz daleko rodzinę i chcesz do nich pojechać? Zapomnij bo trzech dni wolnego nie dostaniesz- z jakiego powodu? Nikt tego nigdy nie uzasadnił. Jeżeli pracownicy pracujący 10 lat zwalniają się mówiąc "że jest tylko gorzej" to znaczy że jest tylko gorzej. Nie wspominam o dyrekcji regionalnej, która dostaje tytuł z torebki po czipsach- ludzie którzy nie powinni mieć stanowiska odpowiedzialnego za innych ludzi- mobbingują otwarcie tych pod sobą w wyniku czego tacy ludzie się zwalniają i lądują u psychologów. Nie wspominam o nie ogarnięciu tych odpowiedzialnych za organizacje promocji i nagłe zmiany w ciągu dnia i przytrzymywanie pracowników bo pali im się(usunięte przez administratora) Telekonferencje, gdzie walą Cię trenerki/dyrektorka przed innymi doradcami i kierownikami z obcych Ci sklepów- tłumaczysz się z braku wyrobienia wyniku jak w jakimś gimnazjum przed nauczycielką- obiecując jednocześnie poprawę w ocenach. Tydzień składający się z 6 dni pracujących? Jakby mogli, to ci z góry zatwierdzający grafik dawaliby całą obsadę na sklep na cały tydzień CODZIENNIE. Codzienna pusta zmiana cen- 10zł góra i następnego w dół. Gównoszkolenia gdzie trener widząc 3 obecne osoby mówi "po co ja tu przyjechałem" Milion obowiązków za MINUS W WYPŁACIE DO NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ bo uwaga "to handel i odpracujesz". Robota nie warta nerwów i czasu. Pass.

Kłamcy
Inne

Dział obsługi klienta wprowadza klientów w błąd poniżej treść wiadomości które otrzymałem w grudniu i styczniu chodziło o wpisanie nr IMEI na dowodzie zakupu nagłaśniam sprawę ponieważ nie chcą przyznać się do błędu i dokonać korekty Szanowny Kliencie, 23/12/2023 "Uprzejmie informujemy, iż nie prowadzimy rejestru numerów IMEI, dlatego też nie posiadamy możliwości aby tę adnotację zawrzeć na fakturze VAT. W zaistniałej sytuacji, po otrzymaniu towaru wraz z nadanym, indywidualnym numerem IMEI, proponujemy ponowny kontakt w celu wystawienia faktury korygującej. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt." A to już po zakupie telefonu i wystąpieniu o korektę faktury : 19/02/2024 Szanowny Kliencie, Uprzejmie informuję, że nie możemy wystawić oświadczenia z numerem seryjnym urządzenia wydanym do konkretnej faktury, nie prowadzimy takiej ewidencji w sklepie internetowym. Nr seryjny można uzyskać jedynie podczas zakupu w sklepie stacjonarnym gdy sprzedawca podczas wystawiania dokumentu ma możliwość fizycznego zweryfikowania danych. NR zgłoszeń dla potwierdzenia wiarygodności 8001628073 / 8001719709

Misiek
Inne
 Pytanie

Siema Jak u Was na sklepie z tymi, co mają umowę do końca br miesiąca? Przedłużają, czy nie?

Zostaw merytoryczną opinię o Euro RTV AGD - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Euro RTV AGD?

    Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 152.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 4 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?

    Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro RTV AGD
Przejdź do nowych opinii