Opinie o RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) w Warszawa Światowida 17

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Euro RTV AGD. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Euro RTV AGD na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Euro RTV AGD w Warszawa Światowida 17

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Ile w nowym roku roku wynosi podstawa brutto?

Nowy
Pracownik

Wiem, że jest dziwny system premiowania ale było by miło wiedzieć jaka jest podstawa w 2024 roku

@pracownik
Pracownik
@Nowy

Tyle samo co w zeszłym roku. jak narazie nic nie zmienili (czyt. Poniżej minimalnej + bonus który sam sobie wyrabiasz)

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

kejpiaj
Pracownik

Wyjawiaj więcej tajników sprzedaży na ogólnie dostępnym forum ćwierćinteligencie ze słuchawki, wy tam na tej słuchawce dobijacie pg w co drugim zamówieniu, a my się musimy tłumaczyć z tego przed klientem patrząc mu w oczy, co tam jest dobite, bo on o niczym nie wiedział. Co do zarobków to niedługo sklepy zostaną bez sprzedawców jak najniższa nie zostanie wyrównana, jeszcze w tak dziadowskiej firmie nie pracowałem.

X D
Pracownik
@kejpiaj

"TAJNIKI" sprzedaży kłamiąc bezczelnie klientowi i negując regulamin dotyczący promocji. To nie technika ani tajnik sprzedażowy, to zwykła desperacja z powodu braku posiadania interpersonalnych umiejętności sprzedażowych. Moralności życzę, nie jesteśmy złodziejami chociaż. ;)

Lalala
Pracownik
@X D

Taaa. Od nie jednego klienta na ratach słyszałam jak to infolinia odsyłała do sklepów stacjonarnych bo przez internet z doradcą rat zero nie ma xd nie raz słyszałam jak wciskaliscie ludziom kit w sprawie załatwienia reklamacji , czy zwrotu. Więc, albo Was tam jest ciągły przemiał, albo pieprzycie takie bzdury , żeby kłopot zwalic na ludzi pracujących stacjonarnie.

kejpiaj
Pracownik
 Pytanie
@X D

Wy się tam na tej infolinii nadajecie do sprzedawania fotowoltaiki, o moralności mówisz??? Co drugi produkt z dobitą na siłę gwarancją, do tego stopnia jesteście chamscy i nieprofesjonalni, że dopisujecie do zamówień klientowskich rzeczy o których nie ma pojęcia, że tam są. Hipokryzja poziom hard.

XD
Pracownik
@Lalala

Co za bzdura przecież przez internet klient sam wypełnia wniosek i sam wybiera ofertę ratalna, nie mamy jak w taki sposób bajerowac. Fakt przemiał jest.

Pedro
Były pracownik
 Pytanie

W sumie to nawet nie wiem od czego zacząć. Jeden wielki cyrk. Pracując tu od dwóch trochę spodziewałem się tego wszystkiego co zaczęło się dziać w tej firmie, ale jest to w **** nie profesjonalne i żałosne. Jestem w stanie zrozumieć problemy finansowe firmy, ale zabieranie pracownikom premi świątecznych i dodatków to jest poprostu jakiś śmiech.. Praca na samym początku całkiem okej, przez pierwsze pół roku nawet przychodziłem do niej z uśmiechem na twarzy, ale od bardzo długiego czasu tego już nie ma. Kierownictwo jak i sama góra ma takie podejście do pracy, że odechciewa ci się pracować z ludźmi w trybie natychmiastowym.. Milion zadań podczas pracy do zrobienia, targety na sprzedane gwarancję tak wysokie jakbyś pracował w firmie ubezpieczeniowej a nie z sprzętem rtv agd. Codzienne odprawy na których dowiesz się jak bardzo masz (usunięte przez administratora)i ile masz sprzedać dziś gwarancji, odprawy które demotywują i bardziej (usunięte przez administratora) niż pomagają w czymkolwiek. Jeżeli chodzi o atmosfere w pracy to akurat trafiłem całkiem dobrze, przynajmniej jeżeli chodzi o kolegów i koleżanki na tym samym stanowisku. Kierownictwo? Tutaj tak naprawdę mógłbym postawić kropkę, było ale jeżeli o jakąś pomoc bądź poradę, to najlepiej było nie podchodzić, zwłaszcza do pani Kierownik B. Wiecznie zmęczona narzekaja na cały świat, pracująca jakby za karę. Gdy przychodziła zmiana z panią kierownik to zawsze każdemu odrazu odechciewało się pracować w takiej atmosferze. Jeżeli chodzi o sprawy systemowe bądź problemy reklamacyjne, lepiej było klienta poprosić żeby przyszedł później kiedy będzie inny kierownik niż cokolwiek załatwiać z panią B. Szczerze odradzam każdemu chociażby zbliżania się do tej firmy, bo jako klient wcisną ci gwarancję a jako pracownik dostaniesz depresji i brak chęci przychodzenia do tej pracy. Ludzie okej, ale polityka firmy i jej systemy tak korporacyjne i przestarzałe, że nie warto za tak małe pieniądze. A właśnie.. Wynagrodzenie.. Tutaj na zarobki albo narzekasz bo targety są tak wysokie że nie jesteś w stanie tego wyrobić więc zarobisz najniższa krajowa. Albo jesteś alfa i omega wciskając gwarancję co drugiemu klientowi i zarobisz podstawę z premia, czyli jakieś 2k więcej za okłamywanie i wciskanie kitu klientom???? podziękuję.. Oczywiście bywają sytuację, w których masz dobry miesiąc i możesz zarobić więcej ale kosztem twojej psychiki i wiecznego obrażania się kierownictwa, bo masz zbyt małą skuteczność gwarancji gotówkowych bądź ratalnych.

Anonimowa
Pracownik
 Pytanie
@Pedro

Zabrali kody rabatowe na święta? :o Pytam bo to jedyna premia świąteczna w tej firmie jaka była.

Bolek
Kandydat
 Pytanie
@Pedro

A co z tym kierownictwem tak dokładnie nie tak?

Pedro
Były pracownik
@Bolek

Może (usunięte przez administratora) i wieczne specialnie zmieniane grafiki bo coś zrobiłeś nie tak co nie spodobało się Pani Kierownik xD. Wieczne oburzenie i obgadywanie za plecami jak jesteś chory i potrzebujesz wziąć wolne to nagle jesteś ten najgorszy szkoda szczepić ryja.

Pedro
Były pracownik
@Anonimowa

Zabrali, te potężne 200zl najwidoczniej było tak dużym kosztem dla firmy że musieli Zabrać i to. Mam wrażenie że firma zaczyna sypać się i to w ekspresowym tępię. Od dłuższego czasu ilość pracowników przynajmniej w naszym oddziale z miesiąca na miesiąc jest coraz mniejsza. A obowiązki coraz większe

Izuus
Pracownik
@Pedro

Bzdura, u nas byl bon na 300:)

Karolina33
Pracownik

Na początku podzielę się moim doświadczeniem ponad 10-letnim w tej firmie. Lecz od 2 lat jest coraz gorzej, zarobki zamiast mają być większe w stosunku do najniższej to aktualnie praktycznie się z nią równają. Do tego dochodzi całe śmieszne premium oraz antywirusy, a może w niedługim czasie kto wie… przyjdzie sprzedawać ubezpieczenia na życie bo firma podpisze umowę… dużo, bardzo dużo trzeba by było pisać ale jest jedno pewne, na lepsze czasy już się raczej nie zanosi..

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)

Pytania

Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ja
Inne
 Pytanie

Cześć, czy kierownik sklepu ma 4.5tyś na rękę?

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Ja

I tak w ogóle to czy kierownik sprzedaży to inaczej kierownik sklepu?

Jaxz
Były pracownik

Pracowałem w tym cyrku. Minusami jest atmosfera jak w (usunięte przez administratora),gdzie kierownik zamiast wziąć się do roboty siedzi na socjalu i klika na telefonie oraz śmieje się z durnych filmików,przy tym jak Ty wyjdziesz się napić na socjal to spojrzenie jego może Cię zabić. Koleś chyba zapomniał,że czasy (usunięte przez administratora) się skończyły. Ale co się dziwić jak wszyscy wiedzieli,że się leczy na głowę. Druga rzecz to plany z kosmosu,którymi dorabiasz do minimalnej. Przestawianie lodówek,czy też pralek według ceny bo takie jest zarządzenie xD paranoja. Nie włączanie klimatyzacji w lato bo kierowników coś w (usunięte przez administratora) ugryzło. Więc pracownicy muszą się meczyc i pracować w pocie czoła. Przy tym atmosfera wspólnej adoracji gdzie na siłę wszyscy muszą się integrować przy alkoholu, a potem wspominać własne wyskoki po procentach. Praca dla ludzi,którzy są prosci i wiele w życiu nie potrzebują.

Bolo
Inne

Witam .Zamówiłem telewizor przez Internet dostarczony został wieczorem więc nie sprawdzałem ,następnego dnia podłączyłem i zobaczyłem, że matryca jest lekko wypukła i w tym miejscu obraz jest lekko jaśniejszy .Zgłosiłem to do sklepu i zażądałem wymiany .Sklep internetowy odpowiedział mi ,że muszę dostarczyć telewizor na swój koszt ,po sprawdzeniu kosztu kuriera okazało się ,że to prawie 500 zł .Powiedzieli że mogą wysłać w ramach gwarancji technika .Technik po oględzinach stwierdził iż uszkodzenie jest mechaniczne i nie podlega naprawie .Technik Z TCL poinformował mnie ,że sklep powinien odebrać towar w ramach dyrektywy unijnej która nakazuje odebranie sprzętu na koszt sklepu o czym sklep mnie nie poinformował ,a wręcz (usunięte przez administratora) mówiąc ,że towar muszę dostarczyć na swój koszt .Pragnę również nadmienić że w momencie dostawy nie dostałem żadnego dokumentu o dostawie

Michaś
Pracownik

Doradca klienta w sklepach RTV Euro AGD musi być osoba o stalowych nerwach dużej odporności na stres . Obecnie firma główny nacisk kładzie na sprzedaż tzw. przedłużonych gwarancji wiec ten temat wałkowany jest przez kierowników. Wiedza na temat sprzętu nie musi być duża najważniejsze aby potrafić wciskać przedłużone gwarancje. Co do wynagrodzenia, jeśli masz tzw. żyłkę handlowca można na prawdę dobrze zarobić. Minus tylko taki, że podstawa na umowie o prace jest mniejsza od minimalnej krajowej zatem różnice dokładasz z własnej często ciężko wypracowanej premii. Firma ma aspiracje by funkcjonować w oparciu o modele międzynarodowych korporacji, niestety patrząc na niektóre pomysły ludzi którzy siedzą w jej centrali w Warszawie jeszcze długa droga przed nią i czyście przypomina zaściankowy urząd gminy obsadzony przez niekoniecznie kompetentne pociotki przekonane o swojej wyjątkowości. Ogólnie mówiąc praca wymagająca polegająca na sprzedaży sprzętu ale nacisk największy na produkty dodatkowe, duża presja i ciśnienie ze strony kierowników

Konsultant
Pracownik

Pracę można dostać od ręki ale naprawde szkoda nerwów. Ucinają premie za byle co , mają człowieka za nic.

Dostawca
Były pracownik

Opinia dotyczy pracy jako dostawca w tej firmie, Centrum logistyczne. Do wyrobienia jest tyle godzin ile jest ustawowo do wyrobienia, choć często są nadgodziny które z reguły zostają ucinane lub oddawane w mniejszej ilości. Płaca nie najgorsza, ale najlepiej jak jesteś kierowcą i instalatorem. Jako zwykły dostawca musisz dźwigać za śmieszną wypłatę, gdzie większość profitów zbiera kierowca. Punktacja za wniesienia i montaże jest śmieszna, dlatego większość robi to także na "lewo". Aczkolwiek dźwiganie sprzętów o średniej wadze 50kg, bo czasami jest to zmywarka, a niekiedy lodówka 2-drzwiowa o wadze 150kg. I nie ma znaczenia które piętro i czy działa winda... Do tego podejście ludzi często zniechęca, wielce Państwo bo kupiło sprzęt za 1500 zł z wniesieniem za 50 zł. I traktują dostawcę jak mur/zyna. Logistycy mimo iż na tym samym pionie w firmie co dostawcy, traktują tych drugich jak swoich podwładnych. Podejście do pracownika na widzimisie. Przyznawanie tras po znajomości. Odezwiesz się to dostaniesz jeszcze gorszą. Tutaj jak na dłoni widać sprzedawczyków i kolesiostwo...musisz wchodzić w 4litery, żeby awansować lub mieć dobre trasy. Nie brakuje tu typowego rudego i nieśmiesznego grubego, jest też pyskaty gówniarz ledwo po szkole i zjarane ziomki. Często spotkasz tu ludzi bez perspektyw mających się za niewiadomo kogo. Logistycy bez matury jak i o za wysokim ego. Atmosfera w pracy jest dobra jeśli jesteś (usunięte przez administratora) do innych, lizusem lub siedzisz cichutko. Nawet regionalny stosuje tę zasadę, a wszelkie uwagi odnośnie pracy i pracowników zamiata pod dywan. Pieniądze ok 3000-4500 zł, ale perspektywa problemów z kręgosłupem w niedługim czasie i (usunięte przez administratora) w pracy oraz lizostwo nie zasługuje na zainteresowanie tą pracą.

Stronger
Były pracownik
@Dostawca

Wszytko to prawda co napisałeś dodam że Będąc dostawcą pracujesz jeszcze tzn jesteś wykorzystywany jako magazynier przy rozładunku tirów z rana i czasami wieczorem po trasie bo oszczędzają na magazynierach a roboty bdb dużo mało kto też chce tam pracować trasy wyśrubowane po 25 nawet 30 adresów dziennie 20 wzniesień i odbiory złomu u klienta. W logistyce koledzy dyrektora którzy są nietykalni auta niektóre niesprawne do jazdy a każą jechać jak się nie podoba to się zwolnij ich tekst stały ja już się zwolnilem i nikomu nie polecam ciągłą rotacja ludzi w okresach gdzie jest duza sprzedaz zatrudniają wszystkich pijakow (usunięte przez administratora) itp.. Byle trasa wyjechala z CL a Ty się męczysz potem z takim w trasie premie do wypłaty za wszystko uwalaja ogólnie jeden wielki (usunięte przez administratora) co się tam wyrabia......

Były pracownik
Były pracownik
@Stronger

No fakt, zapomniałem o "dobrowolnej" pomocy przy rozładunku Tirów. Dość, że dźwigasz na trasie to jeszcze przed i po niej... a logistyk bez matury, koleżka regionalnego siedzi przy biurku i śmieje Ci się w twarz, gdzie np. inny logistyk pomoże, choć niestety i jeden łysy też już zaczął stosować powyższą zasadę. Na początku było nawet spoko, na kierowców i instalatorów brali konkretnych gości z doświadczeniem i wiedzą, a teraz tak obnizyli poziom, że szkoda słów. Mam nadzieję, że regionalnego (D.K.) wreszcie ktoś udupił, bo to nieodpowiednia osoba na tym stanowisku. Zatajanie wypadku pracownika, przekręty z dniami wolnymi, brak podstawowej wiedzy w kwestii prawnej, np. urlopy, układy... tylko niektórych porządnych dostawców szkoda.

Rzeszów
Pracownik

W Rzeszowie na CL akurat jest świetny kierownik i logistycy. Pod tym względem nie można narzekać. Sprawa niższej kasy to już niestety standard. Szkoda, że tnie się pracowników podstawowych.

Były pracownik
Były pracownik
@Rzeszów

Jak wchodzisz w tyły to są mili, jak raz przedstawisz swoje zdanie (mając rację, bo np. próbują Cię do czegoś zmusić ) to już jesteś wrogiem i np. wciskają aci najgorsze trasy, w (usunięte przez administratora) wzniesień a mało serwisów przez co pieniądz mały. Albo trasy po min.10 godzin bez pakietów... nie polecam. Dodam także że logistycy a zwłaszcza kierownik nie znają podstawowych kwestii np. jeśli chodzi o urlopy.

Hutson
Pracownik
 Pytanie

Nie zbyt polecam tu pracować. Mogę potwierdzić inne negatywne opinie jako obecny pracownik. Przede wszystkim właśnie straszne parcie na sprzedaż a na PG to już w ogóle. Nie biorą tego pod uwagę że mogą być gorsze dni, nie każdy chce po prostu ubezpieczenia nawet jak zaczniesz godzinami klienta przekonywać. Ale nie, w tabelkach musi się wszystko zgadzać, inaczej dostajesz opierdziel od kierownika. Również się zgodzę z tym że każą ci sprzątać jakąś alejke, wystawiać cenki a przy tym trzeba robić sprzedaż żebyś miał sensowną pensje, już pomijając to że jest ryzyko pretensji od przełożonych. Notoryczny brak jakiś produktów, na przykład telefonów Samsung. Klienci są czasami zdecydowani na model którego po sprawdzeniu przeze mnie nie ma na stanie i potem mają problem, że po co wystawiacie skoro nie ma na stanie. I ja się wcale im nie dziwię. Bo to powinien być obowiązek sklepu, żeby mieć odpowiedni zapas produktów. Nie przemyślany grafik. W jednym tygodniu masz po 7 godzin a potem parę razy z rzędu po 11. Można dostać cholery chyba. Kierownicy się ciągle na ciebie patrzą takim wzrokiem że lepiej nie zwalniać tempa. Bardzo często piszczą skrzynki antykradzieżowe i trzeba latać po pilocik do kasy i wyłączać. Po za tym dorabianie do minimalnej krajowej? Kto to wymyślił?Przynajmniej wypłatę dostałem terminowo... Ale zobaczymy jak to będzie dalej. Reasumując, na pierwszą pracę żeby zdobyć doświadczenie to może, ale na dłużej bym tu nie został.

Ona
Kandydat
 Pytanie
@Hutson

Właśnie, powiedzcie jak to wygląda? Za to że nie ma minimalnej to pracuje mniej godzin czy jak? Bo to chyba nie zgodne z prawem. Mam być cały etat. I mam dorabiać do minimalnej? Jak?

Procent
Pracownik
@Ona

Normalnie dorabiasz premią do najniższej krajowej... tak dobrze czytasz. Czy to zgodne z prawem to wątpię ale cóż. Jeżeli np w miesiącu wyrobisz 0zł premii to i tak tą najniższą krajową dostaniesz na konto. Jeżeli masz słaby punkt i jesteś średnim doradca to tak pół miesiąca sprzedajesz tylko dla idei xD

Tbe
Pracownik

Ta praca mocno wyniszcza psychicznie mowa tu o pracy w CC Lublin. Coś strasznego non stop telefony i obelgi od klientów. Po kilku dniach ma się dosyć kierownictwo do bani. Nie polecam

Zakupy na medal
Inne

Nie polecam . Nie wywiązali się z umowy . Towar miał być na następny dzień i go nadal nie ma . Dodzwonić się do nich to cud gdy już udało mi się skontaktować stwierdzili że to błąd systemowy i nie wiedzą kiedy otrzymam przesyłkę

1
Pytanie
 Pytanie

Czym w Euro RTV AGD zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Anonymus
Pracownik

Powinny zostać założone związki zawodowe żeby ukrócić ten wyzysk. Wszystko zabierają, podstawy sporo mniejsze niż najniższa krajowa, premie ucinane, do multisportu dopłacają już tylko 24 zł, dopierdzielają obowiązków…

Wolny
Były pracownik
@Anonymus

FYI po ostatniej takiej inicjatywie wszyscy polecieli z pracy.

Xxx
Inne

Mój towar z reklamacji nie wrócił z serwisu. Sklep bądź serwis zgubił mój sprzęt. Sprawa się ciągnie już ponad miesiąc a ciągle mnie konsultancji z biura obsługi zbywają. Mieliście 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i niezwłoczne wydanie "naprawionego" sprzętu. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności. Nie mam ani swojego sprzętu ani zwrotu pieniędzy! Złożyłam oświadczenie o odstąpieniu od umowy po wcześniejszym żądaniu naprawy/wymiany, gdyż przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową poprzez ww. wymianę/naprawę. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (art. 43e) mam prawo odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy za towar. Proszę natychmiast zająć się moją sprawą i zwrotem pieniędzy! W cały proces reklamacji jest zaangażowany Rzecznik Praw Konsumenta.

pracownik niesterty
Pracownik

Jak zatrudniałem się Ok 6-7 lat temu, była to jedna z najlepszych firm miejsc pracy na rynku tej branży.w ostatnich 2 latach jest coraz gorzej. A od połowy 2023 jak nie od początku jest dramat. Nie wiem czym jest to spowodowane. Czy tym ze euro dało (usunięte przez administratora) z omnibusem czy rozwodem właścicieli. Teraz jest to (usunięte przez administratora) a nie miejsce. Presję i wymagania w górę a pensja jaka była tak jest taka sama jak nie niższa. I tłumaczenie ze jest inflacja. Presję wywierane przez górę dot. Sprzedaży ubezpieczeń czy akcesoriów do produktu jest niesamowita. MASAKRA. Jak Ktos chce pracować tutaj niech lepiej wybierze biedronkę albo Mc. Bo tutaj pracować to psychiatra by sam sobie zwolnienie wypisał. Dziwić się ze braki kadrowe ludzie przychodzą i uciekają. Masakra. I gadanie dyrektorow czy innych z pionu jakiegos wszystkiego ze do wszystkiego można sprzedać przedłużona gwarancje mnie rozśmiesza. Samo nie potrafią sprzedać ale w gadaniu pierwsi ze doradca nie umie. Chętnie się z taka osoba zamienię i zobaczymy. Naprawdę nie polecam. (usunięte przez administratora) kiła i mogiła. Nie ma nic dla doradcy totalnie nic. A nie przepraszam jest MULTISPORT który kosztuje doradcę 100 zł a firmę 29. Super inicjatywa. No i oczywiście bon na 250 zł za co teraz (usunięte przez administratora) się kupi.

Rtv euro AGD Doradca klienta
Pracownik

To co się dzieje ostatnio w tej firmie to jest po prostu żenada. Zapomnij o elastycznym grafiku to sciema, wieczne nadgodziny, praktycznie zero wolnego, wszystko robisz dosłownie od doradztwa po raty i kasę, a tylko się pomyl to przy kasie to od razu oddajesz połowę pomimo, że to nie ty zrobiłeś manko. Brakuje jeszcze sprzątania na otwarcie sklepu. Pracuje tutaj ponad 10 lat i to co się wyprawia od roku to jest dramat totalny i naprawdę czuje się jak gown0 , cieszę się, że już jestem na wypowiedzeniu. Ciśnienie na gwarancję gotówkowe są nieziemsko wysoko, co z tego, że robisz najlepszy wynik na oddziale w ratach i gwarancji na ratach, liczą się gotówki i grożeniem odbioru uprawnien ratalnych, bo nie mieszczę się w procentach. Wstyd po prostu. Nie polecam nikomu tej firmy, nawet młodym. Jedyny plus to ekipa doradców i tyle.

LoL
Pracownik
 Pytanie
@Rtv euro AGD Doradca klienta

Zgadzam się ze wszystkim. Ostatnio u nas na sklepie odebrali u dwóch osób uprawnienia ratalne za wyniki w pgg i co najśmieszniejsze te dwie osoby były same od 19 30 do 21 , bo braki kadrowe są u nas i przez ten czas nie mogli spisać rat i dodam, że te osoby najwięcej sprzedawały PG w oddziale na ratach:D. I te dzwonienie do dyrektora każdego dnia i tłumaczenie się dlaczego nie ma dobrego wyniku PG w gotówce, jak w szkole normalnie. Jesteśmy sprzedawcami ubezpieczeń, a nie doradcami. Euro ma gigantyczne długi u Samsunga, philipsa, haiera i itp, dlatego tak mnóstwo jest produktów na jednym punkcie, bo zaczyna ich brakować na magazynach, ponieważ nie mają skąd sprowadzać. I ten grafik elastyczny największy żart, ludziom dojeżdżającym siedzieć 6 godzin w pracy nie opłaca się w ogóle przyjeżdżać, bo więcej płaca za dojazd niż zarobią. Dorabianie do najniższej krajowej to jest taki scam. Podwyżki? Zapomnij, ponoć mamy lepiej niż konkurencja tylko, że oni mają na umówię ponad najniższą krajową, a nie w premii, Media expert czy Markt. Szkoda nerwów na tą firmę, bo pracują tam osoby, które nie mają pojęcia co robią.

jerry
Kandydat
 Pytanie

co sądzicie na temat salonu w piasecznie?

Anonimus
Pracownik
@jerry

Jeśli chodzi o pracę szczerze odradzam, najgorsza firma, brak nawet najniższej krajowej na umowie a obowiązków bardzo dużo- kiedyś dla porównania wykonywały je 3 osoby.

Zostaw merytoryczną opinię o Euro RTV AGD - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Euro RTV AGD?

    Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 152.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 4 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?

    Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro RTV AGD
Przejdź do nowych opinii