Opinie o RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) w Warszawa Światowida 17

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Euro RTV AGD. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Euro RTV AGD na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Euro RTV AGD w Warszawa Światowida 17

Apka
Kandydat

23.5 brutto/h na umowę zlecenie taka stawka w Katowicach na magazyn. Powodzenia. Dlatego ogłoszenie wisi miesiącami. Co za żałosne janusze

Groszak
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, powiedzcie mi proszę jak wygląda obecnie sytuacja w Dziale Wsparcia Użytkowników? Na czym polega ta praca a interesuje mnie najbardziej, jaka jest atmosfera w zespole, czy kierownik jest ok, czy szkolenia są ok, no i najważniejsze czy jest dużo pracy (mam na myśli bardziej to czy jest czas żeby sobie złapać trochę powietrza itp.) Wiadomo na rozmowie nie dowiem się wszystkiego a nie znam nikogo w euro

Rożek
Pracownik
@Groszak

Dzień dobry, szkoda Twojego czasu, nie polecam. Miejsce pracy Sokołów pod Warszawą w biurach nad magazynem, przy śmietnikach ze sprzętem do utylizacji. (usunięte przez administratora) łatwo uszkodzić opony, bez własnego auta nie dojedziesz, co prawda firma posiada busy kursujące z centrum dowożące pracowników, ale średnio godziny pokrywają si z pracą w tym zespole. Praca 8h - godziny pracy działu to 7-21:30 od poniedziałku do soboty i w niedziele pracujące. Na rozmowie rekrutacyjnej obiecują nie wiadomo co, szczególnie HR, a potem smutne rozczarowanie. Praca głównie na słuchawce i to jest dramat od 50 do 100 telefonów dziennie na głowę, a do tego tickety do zrobienia (weekend to jest dramat nie ma jak do łazienki pójść). Obiecują że to praca w It a tak naprawdę, to poprawianie dokumentów w aplikacjach biznesowych. Jedyne z z IT to skonfigurowanie drukarki i reset hasła, do większość rzeczy brak uprawnień jako pierwsza linia wsparcia. Użytkownicy bez szkoleń na sklepach wyżywają się przez telefon na pracownikach działu wsparcia. Administratorzy mają wywalone na pierwszą linię i ciągle pretensje za przekazywanie zgłoszeń xD. Przeciążenie pracą i dużo stresu. Nie równe traktowanie, polityka jak mało robisz i palisz papierosy i wiesz z kim gadać to około działowo awansujesz (nie musisz mieć większych kwalifikacji). Jak dużo robisz to będą Cię trzymać byle jakoś to było i się kręciło. Brak jakichkolwiek szkoleń. Najlepiej tam pójść jak już sie pracowało w sklepie euro, skomplikowanie aplikacji i nielogiczność jest duża. Kierownik nie jest wstanie nic zawalczyć, o podwyżce zapomnij u słyszysz ze on to nic nie może. Wcześniejszy koordynator był wybuchał nie wiadomo z jakiego powodu, trzeba było się z nim obchodzić jak z jajkiem. Obecna koordynatorka nie jest lepsza. Wraz z kierownikiem robią z tego działu call center - nagrywanie rozmów spowiadanie się z przerw. Obecnie wszyscy najbardziej doświadczeni i najstarsi pracownicy odeszli z tego działu to mówi wiele co się tu dzieje i jakie są nastroje. Cała firma ma ten dział za callcenter wraz z dyrektorem IT i traktują ludzi jak zamieć posprzątaj. Poszukaj normalnej firmy.

2
Były pracownik
Były pracownik
@Rożek

Pracę w Dziale Wsparcia Użytkowników zakończyłem wiele miesięcy temu ale widzę że zmiany dla pracowników są tylko na gorsze. Wyzysk, brak szacunku i traktowanie obecności "informatyka" jak zło konieczne. Zdecydowanie nie polecam.

1
Ash Ketchum
Były pracownik
@Rożek

Nie sposób się nie zgodzić z komentarzem Rożka. Niby praca w IT a jednak infolinia dla pracowników sklepów. Jeżeli interesujesz się szeroko pojętą informatyka, to nie ten adres. tutaj nauczysz się procesów obsługi reklamacji, dodawania, odejmowania (tak tak, tego typu problemy), będziesz mogli świecić oczami za inne działy, z którymi współpraca jest praktycznie zerowa, lub tez poopowiadać dlaczego logistyka nie dostarczyła towaru w terminie. Nie wspominam już, o dzwoniących wyładowujących swoje frustracje na pracownikach działu DWU. Kadra zarządzająca tym cyrkiem ma gdzieś morale zespołu, najważniejszy jest święty spokój i nie zawracanie im głowy. Byle by się jakoś kręciła ta karuzela spie.. Kierownik praktycznie cały czas jest nieosiągalny, wszystkie problemy zamiata pod przysłowiowy dywan. Nie ma natomiast problemu z nazywaniem pracowników leserami czy nierobami. Wszelakie inicjatywy pracowników są tłumione w zarodku a po jakimś czasie wypływają jako fantastyczne pomysły na usprawnienie pracy działu. Widać tutaj doskonale brak pomysłu na zarzadzanie ludźmi oraz brak doświadczenia w radzeniu sobie z różnorakimi problemami natury ludzkiej. Pomijam tutaj branie każdego zlecenia od zespołów które, są defacto za nie odpowiedzialne i wykonywanie ich rękoma i tak już przeładowanych praca, pracowników DWU. Hitem już była propozycja przyjścia godzinkę wcześniej i wyjścia godzinkę później, żeby pomoc ogarnąć tematy innego zespołu. Kwestie koordynatora pozwolę sobie przemilczeć. Co do kwestii szkoleń, to nie ma się nawet co łudzić. Na rozmowie kwalifikacyjnej oczywiście są obietnice i deklaracje, jednak jak czas pokazuje można sobie je włożyć w buty. Jedyne szkolenie na jakie możesz liczyć to to które prowadzi Rajesh na YouTube. Prawdą natomiast jest to co napisał Zadowolony Informatyk, ze dzięki własnemu zaangażowaniu i samodzielnym podnoszeniu kwalifikacji można zostać nawet administratorem. A polityka "otwartych drzwi*", jedynie przyspiesza ten proces. Co prawda, stanowisko to w zupełnie innej organizacji, ale zawsze. Z rzeczonej polityki otwartych drzwi w samym roku 2023 skorzystała już co najmniej polowa zespołu, a kolejne osoby już się przymierzają. *polityka otwartych drzwi - cytując kierownika: "Jak ci się nie podoba, droga wolna"

2
Radison Black
Pracownik
@Ash Ketchum

No w końcu ktoś w paru zdaniach podsumował jak tu na prawde jest, może ktoś wyjmie tą pierwsza linie z przysłowiowych 4 liter i doceni ten kawał roboty która jest odwalana za resztę pionu IT za osoby które spędzają całe dnie na przepalaniu czasu i zasobów ludzkich na spotkaniach dotyczących wdrożeń które generują tylko straty Pozdrawiam Mozowców pewnie cześć z was już nie pracuje Przypadek nie sądzę

2
Rożek
Pracownik
@Groszak

To ja jeszcze dodam, że dział wsparcia użytkowników jako jedyne w pionie IT ma zakaz pracy zdalnej. Inne działy It maja prace hybrydową z możliwością pracy zdalnej, to zespół który i tak rozwiązuje problemy przez telefon i zdalnie ma siedzieć na miejscu w Sokołowie - zero logiki. Plus uważam że ten dział nie ma przyszłości, praca na dokumentach głównie ze sklepami i zabierane uprawnienia stricte IT. Pewnie w którymś momencie zostanie ten dział przeniesiony do Lublina gdzie znajduje się callcenter Euro (CC). Już kierownik poczynił kroki w tym kierunku zatrudniając/ tworząc tam zespół. Kwestia moim zdaniem tylko czasu. Jedynie co pozostanie to dział wsparcia bezpośredniego - ktoś musi wydawać sprzęt i upinać kabelki na miejscu w Warszawie. Po odejściu sporej części starych pracowników jedyne co szefostwo robi to dociska śrubę - czyli stara polska szkoła biznesu, nie ma to jak ludzi co pozostali zniechęcić bardziej do pracy. Jeszcze raz serdecznie nie polecam firmy ani tego działu.

2
xd
Inne
@Rożek

no cóż w contact center tak samo podobny jakiś (usunięte przez administratora) z góry nie chce się zgodzić na zdalną, bo dla niego praca zdalna to nie praca i wszyscy muszą tyrać w biurze xD

Słoik
Były pracownik

Potwierdzam jako były pracownik wszystkie słowa i rożka i radiusa i Asha a z tego co mi wiadomo bo utrzymuje kontakt z tymi ludźmi co tam zostali to jest coraz gorzej. Lada moment wszyscy odejdą. Podobno jest jakiś kwas z wypłatami za przeprowadzkę biura z muszkieterów na krakowiaków.

O
Inne
 Pytanie

Serdecznie odradzam pracy w tej firmie. To jak traktują pracowników i jakie mają do nich podejście to zupełny brak profesjonalizmu. Tną koszty jak tylko mogą Zabierając dodatki i obniżając zapłaty za pkt. Podchodzą do pracowników jak do taniej siły roboczej. Kierownicy potrafią za plecami obgadywać pracowników lub wyciągać różne "plotki" od innych DK Jak zrobisz coś nie po ich myśli to karaja Cie wymyślając bezsensowne zadania. Jak przychodzi ktoś nowyn tak zwana "zapchaj dziure" wiadomo,że popracuje 3 miesiące i wiedzą o tym wszyscy poza samym zainteresowanym. Kierownicy robią wszystko,żeby na sklepie był wyścig szczurów o każdy grosz żeby tylko im się zgadzała wypłata. Co chwila góra wymyśla nowe rzeczy,a to róbcie wieciej szkoleń na odprawie,a to zróbcie prezentacje. Fajnie ze chcą szkolić pracowników,ale wygląda to tak ,że na odprawach dzień w dzień powtarzasz to samo,że to już jest regułka która bezpośrednio w rozmowie z klientem nie ma szansy bytu. Jeżeli chcesz tu pracować musisz mieć nerwy ze stali do tego bagna,bo opinie,że pracowanie po 12h to koszmar to akurat najmniejszy problem w tej pracy bo 12 godzinna zmiana jest już praktycznie wszędzie,ale wytrzymanie 12h z tymi wampirami energetycznymi to dopiero wyzwanie. Jeszcze sprawa zniżek myślisz,że dostaniesz 15%,30%? No niestety nie,ale spokojnie powstrzymaj łzy bo raz do roku na święta dostaniesz 250zł na TYLKO jeden produkt. W tej firmie zostaną niedługo już same dinozaury które nie mają odwagi na nowe,ale spokojnie jak tną koszta bo covid lub inne problemy to potrafią zwolnić nawet i takich weteranów

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)

Pytania

Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Opinia o CC Lublin Jana Pawła
Były pracownik

Ta praca to największe (usunięte przez administratora) jakie tylko może być. Dział SOP Polega głównie na wysłuchiwaniu żali klientów za notoryczne błędy firmy. Szefostwo to jeden wielki dramat. Liderzy nie kompetentni nie wykształceni. Brak pojęcia o czymkolwiek. Brak wiedzy. Poziom kwalifikacji na poziomie 10 letniego dziecka. Trenerzy tak samo. Punkty za rozmowę celowo obniżane aby nie dać zarobić. Dodatkowo do minimalnej trzeba dorobić 600zl premi co stanowi jej większość. Nie polecam. Praca wyniszcza powoli ale skutecznie. Ludzi takuja gorzej niż psa.

Aina Anna
Inne

21.04.2023 Ja z mężem zrobiliśmy zakupy w sklepie RTV Euro AGD - Warszawa, ul. Górczewska 124. W wyborze robotu kuchennego i innych urżądzeń nam bardzo pomogły Marcin i Laura, którzy śą profesionaliśći swojej sprawy. Naprawdę bardzo miła i przyjemna obsługa. Dokładnie opowiadają o productach, i róznych promkach, zniżkach. Jesteśmy bardzo zadowoleni, napewno wrócimy ponownie. Polecam 5 gwiazdek

Seba
Były pracownik

Od osoby, która już odeszła z tego cyrku. Kierownicy nastawieni tylko na wyniki, bo z tego mają pieniądze głównie oni. Zero pro ludzkich zachowań z ich strony, ani zastanowienia się nad sobą, dlaczego ludzie odchodzą. Szkolenia bardzo słabe, pracujesz jako magazynier, ochroniarz, doradca, a przede wszystkim jako ubezpieczyciel. Grafik jest totalnie z (usunięte przez administratora) zamiast 8 lub 12 codziennie masz inna zmianę. A ten grafik przecież wymyśla kierownik, więc wielkiej filozofii do tego nie potrzeba. Tym bardziej, że sklep otwarty od 9 do 21,a pracowników około 20 na sklepie. Pensje marne jak na tyle obowiązków, chociaż będą wciskać Ci kity, że tu się zarabia po 10 tys. Tylko tyle to chyba dyrektor zarabia. Bo zwykły pracownik dostaje marne grosze a obowiązków tylko wzrasta. Kierownicy wiecznie z kijem w (usunięte przez administratora) sami się (usunięte przez administratora) a problem jak pracownik pójdzie na 20 minutową przerwę, która mu się zwyczajnie należy. To nic, że sam nic nie robi tylko się (usunięte przez administratora) Z takim podejściem ludzie tylko odchodzą bo gdzie indziej zarobią tyle samo lub więcej i mniej obowiązków. Nie wspominając już o innych rzeczach. Dla klientów i pracowników zero obniżek nawet z Expo. Nie polecam. Komentarze same za siebie mówią jak tam się pracuje w tym kolchozie

Pytanie
 Pytanie

Czy RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

W tej firmie nie ma pracy zdalnej. Jest hybryda, ale tylko dla IT.

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada szkolenie na stanowisko doradcy klienta ?

praca zdalna
Pracownik

Brak pracy zdalnej w contact center...

Robert
Inne

Sprzęt Zamówiony I zapłacony w dniu 08-03-2023, miał być dostarczony 15.03.2023. Dziś jest 17.03.2023 i ciągle nic, pomimo E-maila z zapytaniem co się dzieje którego napisałem (bez odpowiedzi). Serdecznie ODRADZAM ten sklep TO POMYLKA!!!

1
Pracownik
Pracownik

Ta praca to jeden wielki dramat. Benefity są znikome, praktycznie ich nie ma, kierownik wciska kit o zarobkach rzędu 10 tysięcy. A nawet kawy ani herbaty od firmy ludzie nie mają. Odzywki żenujące do pracownikow, brud, (usunięte przez administratora) i żenua. Jak ktoś ma możliwość pracować gdzie indziej to niech nie traci tutaj swojego czasu. Zero rozwoju, zarządzanie ludźmi na poziomie średniowiecza a połowa kierowników po znajomości.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Chodzą słuchy że będzie jeszcze gorzej, z nowym rokiem obcięli stawki za punkty i to nie koniec cięć.

Monika
Inne
@Pracownik

jak po fakcie już jest to ok ale skąd wiesz, że na tym nie koniec? gdzie jakiś konkretny komunikat odnośnie tego można znaleźć? co jeszcze ma się dziać?

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Cięcia są i będą nie na sprzęcie i usłudze tylko na pracownikach doczepiają się o wszystko pensja w dół zamiast do góry, i na tym bazują.

Nick12
Kandydat
 Pytanie

A ja mam pytanie czy pracownik ma jakąś zniżkę pracowniczą na zakup sprzętu w sklepie? jak to wygląda?

nickm
Pracownik
@Nick12

nic nie dostaniesz jeszcze bedziesz płacił za braki nie z twojej winy

Nonejm
Pracownik
@Nick12

Nie

xeee
Pracownik
@Nick12

nie ma. pracuje od 6 lat i jedynie jest bon świąteczny w wysokośći 250 zł (do tej pory było 200 zł, inflacja więc podnieśli 50 zł więcej) na zakup w sklepie stacjonarnym lub sklepie internetowym xD

Klient
Inne

Jakbyście podchodzili do obsługi klienta, któremu (usunięte przez administratora)trefny towar tak jak do sprzedaży ubezpieczeń to może coś by z was było. Nie polecam zakupów tutaj, chyba, że ktoś jest hazardzistą i lubi sobie zaryzykować z kasą. Mela na pysk wam się należy, a nie premia. I "ja tylko robię to, co mi każą" nie jest wytłumaczeniem. Jak ktoś nie jest (usunięte przez administratora) to nie będzie brudził sobie rąk oszukiwaniem i naciąganiem ludzi tylko znajdzie uczciwą pracę.

Kubenz
Były pracownik

Sieć euro to tragedia, (usunięte przez administratora)i złe traktowanie pracowników, długie godziny pracy, płaca godzinowa żałosna. Liczy się tylko sprzedaż gwarancji i nic więcej, nie polecam nikomu kto szanuje siebie i swój czas.

Onaaaa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na stanowisku Doradcy finansowego?

PP
Były pracownik
@Onaaaa

Wciskasz ubezpieczenia, kredyty, stoisz na kasie, sprzedajesz akcesoria przy kasie takie jak baterie, tak w skrócie, czasem kierownik zleca ci drukowanie i roznoszenie cen, od czego są normalnie pomocnicy doradców klienta, a także czasem pomoc klientom na sklepie.

Klient
Inne

Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zakupiłem sprzęt AGD i dodatkowo usługę wniesienia oraz podłączenia sprzętu. Usługa nie została prawidłowo wykonana, gdyż sprzedawca sprzedał nie ten produkt do podłączenia co trzeba. Ponadto przy zakupie pani zaproponowała "dodatkową gwarancję sprzętu, która trwać miałaby 5 lat", a w rzeczywistości wprowadziła mnie w błąd, gdyż ta "przedłużona gwarancja" jest w gruncie rzeczy ubezpieczeniem, które jest podpisane pomiędzy klientem, a towarzystwem ubezpieczeniowym ERGO Hestia. Oznacza to, że sklep po standardowej gwarancji 2 lat, nie ma nic z tym wspólnego, a towarzystwo ubezpieczeniowe może lub nie wypłacić zwrotu pieniędzy za zakupiony sprzęt, gdyby pojawiły się problemy. Zakupując jakikolwiek sprzęt w tej sieci, warto się zastanowić czy w ogóle go kupić, ponieważ obsługa sklepu jest niemiła, gdy próbuje się cokolwiek załatwić. Będę omijać ten sklep szerokim łukiem!!!!!

Denzel
Inne

Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zakupiłem sprzęt AGD i dodatkowo usługę wniesienia oraz podłączenia sprzętu. Usługa nie została prawidłowo wykonana, gdyż sprzedawca sprzedał nie ten produkt do podłączenia co trzeba. Ponadto przy zakupie pani zaproponowała "dodatkową gwarancję sprzętu, która trwać miałaby 5 lat", a w rzeczywistości wprowadziła mnie w błąd, gdyż ta "przedłużona gwarancja" jest w gruncie rzeczy ubezpieczeniem, które jest podpisane pomiędzy klientem, a towarzystwem ubezpieczeniowym ERGO Hestia. Oznacza to, że sklep po standardowej gwarancji 2 lat, nie ma nic z tym wspólnego, a towarzystwo ubezpieczeniowe może lub nie wypłacić zwrotu pieniędzy za zakupiony sprzęt, gdyby pojawiły się problemy. Zakupując jakikolwiek sprzęt w tej sieci, warto się zastanowić czy w ogóle go kupić, ponieważ obsługa sklepu jest niemiła, gdy próbuje się cokolwiek załatwić.

były już klient tej sieciówki
Inne

Firma, która nie wywiązuje się z deklaracji i umów. Drugi zakup, drugi raz schody. Dwa lata temu kupiona drukarka w sklepie internetowym - okazało się po dwóch dniach, że jej nie dostanę, bo nie ma. Zakupiona w sobotę pralka miała być przywieziona w środę - nie dojechała. Koszmar. Już chyba w tej sieci nic ni kupię, szkoda nerwów!!!

Czy można pracować na 1/2etatu
Kandydat
 Pytanie

Czy można pracować w sklepach rtv na 1/2 etatu?

Zostaw merytoryczną opinię o Euro RTV AGD - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Euro RTV AGD?

    Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 152.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 4 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?

    Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro RTV AGD
Przejdź do nowych opinii