Od kiedy firmę przejął Medicover,niestety wszystko na minus. Inflacja w górę, ceny w salonach w górę, wymagania w górę a zarabiamy tyle samo, podwyżek zero. Za to wzrost wymagań, wzrost durnych obowiązków. Wzrost targetów. Firma ciągle powtarza, że nie ma na nic pieniędzy. Brak jakichkolwiek pakietów medycznych, opcji sportowych. WYMAGANIA WYMAGANIA WYMAGANIA Wszystko za mało, za krótko, za wolno. Omijać szerokim łukiem. Sporo osób z salonów w Polsce myśli o odejściu. Nie polecam
Czyli trudno zrobić premie jak targety wzrosły? A jak się już uda to ile możesz wyciągnąć? Kilka stówek?
Lynx Optique poszukuje osoby na stanowisko Optometrysta w Marki. Jeżeli dysponujesz informacjami dotyczącymi procesu rekrutacji, napisz jak on wyglądał. Takie informacje mogą okazać się cenne dla osób rozważających pracę w firmie.
Proces rekrutacji jest dosc przyjemny-mila rozmowa:)warunki pracy-do ugadania. Plusy pracy w firmie na stanowisku optometrysta-uop,mozliwosc pracy na zlecenie Minusy-korporacja,dodatkowy dochod tylko przy sprzedazy przez specjaliste konkretnych produktow(nacisk na doradzanie w gabinecie rzeczy niepotrzebnych pacjentowi),"sprzet"pozostawiajacy wiele do zyczenia.
Podobno pracując w firmie Lynx Optique można liczyć na zarobki 10700 . Czy to prawda? Przy jakiej umowie one obowiązują?
Pamiętam, że firma prowadziła niedawno rekrutację na Doradca Klienta. Czy komuś udało się zdobyć pracę i może się podzielić wrażeniami?
(usunięte przez administratora)
O cokolwiek tobie chodzi nijak nie widzę jak to się ma do pracy w tym miejscu i warunków zatrudnienia w nim, wyjaśnisz? :)
Odchudzam się i już tyle nie jem ale potrafię bęben napchać, jem sama żeby nie częstować koleżanek, bo zaraz słyszę o daj daj ooo no a ja nie lubię tak.
A obecne warunki pracy odnośnie samej specyfiki i obowiązków jak ocenisz? Co na Twoim stanowisku się dzieje? Pytam, bo ktoś niedawno pisał o jakiejś atmosferze korpo i ciekawa jestem jak inni na to patrzą
Super. A na to jakiś związek z tą atmosferą o której pisali? Może jakieś benefity firma daje jak karta sportowa? I to jest przyczyną?
Lynx Optique poszukuje osoby na stanowisko Optometrysta w Marki. Jeżeli dysponujesz informacjami dotyczącymi procesu rekrutacji, napisz jak on wyglądał. Takie informacje mogą okazać się cenne dla osób rozważających pracę w firmie.
Proces rekrutacji jest dosc przyjemny-mila rozmowa:)warunki pracy-do ugadania. Plusy pracy w firmie na stanowisku optometrysta-uop,mozliwosc pracy na zlecenie Minusy-korporacja,dodatkowy dochod tylko przy sprzedazy przez specjaliste konkretnych produktow(nacisk na doradzanie w gabinecie rzeczy niepotrzebnych pacjentowi),"sprzet"pozostawiajacy wiele do zyczenia.
Nie ma czegoś takiego jak rekrutacja w tej firmie. Na stanowisko optometrysty najchętniej chcieliby młodego od razu po szkole, bez wymagań finansowych. Nikt nie sprawdza czy potrafisz badać, za to chętnie będą cisnąć byś sprzedawał w gabinecie dodatki i bzdury. Jeżeli myślisz o pracy na początek, to jest ok. Rok, dwa i uciekać. Sprzęty do wymiany, wyposażenie ubogie, wymagania z kosmosu.
Kurczę, dla mnie plusem byłaby umowa o pracę, jest taka możliwość? Bo piszesz, że zlecenie....Czyli premii nie ma? Dodatkowy dochód tylko od sprzedaży? A jakieś inne dodatki? Macie coś?
A ta rozmowa to ile czasu trwa? I generalnie ile czasu trwa cały proces rekrutacyjny? Bo szukali w necie Kierownika salonu optycznego.
Jest umowa o prace jesli bedziesz taka chciala.sodatki tylko ze sprzedazy.sa jakies konkursy ale ciezko nazwac to dodatkiem.
Z15minut,chyba ze sie zagadacie. Nie wiem Jak dla kierownika. Z tego co wiem kierownik ma duzo obowiazkow wykraczajacych poza strefe kierownika,plus ciezko o dodatkowy dochod.no I system informatyczny jest inny niz wszystkie co sprawia ze praca jest bardzo ciezka.a,I kierownik Jak I wszyscy pracownicy salonu robia za ekipe sprzatajaca:)
A ta podstawa bez tych dodatków ze sprzedaży jak wychodzi? Jest się zadowolonym, czy raczej słabo? Ciekawy temat w sumie, trzeba się trochę nagimnastykować, żeby dostać te dodatkowe pieniądze ze sprzedaży?

Po przejęciu firmy przez Medicover pracownicy są tylko słupkami na co tygodniowych wykresach które są wysyłane do kierowników. Nacisk na sprzedaż z każdej strony. Plany sprzedażowe tak ustalane żeby nie można było ich zrealizować a wtedy premia licha. Kierownicy znerwicowani bo ciągle rozliczani. Kierowniczki regionalne zamiast zająć się życiem rodzinnym to po 19 /20 potrafią napisać maila ze coś się nie zgadza w danym dniu. Codziennie trzeba robić inwentaryzacje, jak źle wystawiasz fakturę to od razu ochrzan. Ciągły stres żeby wyrobić targety, sprzedaż szamponów, suplementów ( tak, suplementy w galeriach handlowych w optykach), drogich szkieł. Grafiki ustalane tak żeby jak najczęściej być w pracy. Pracownicy czują się (usunięte przez administratora) w tej pracy. Mało ludzi do pracy w salonach, duże braki kadrowe przez co czasami zostaje się dłużej ale oczywiście nie na płatnych nadgodzinach mimo że podczas rozmowy kwalifikacyjnej zapewniano że każda jedna godzina jest wypłacana. Każda odbiera godziny ale nie ma kiedy skoro są braki w ludziach. System pracy typowo korpo więc jak ktoś lubi to śmiało. Ja i wielu innych pracowników którzy się zwolnili w ostatnich miesiącach nie polecamy.
Pracuję tutaj już kilka lat. Niestety zamiast poprawy warunków pracy idzie to w drugą stronę. Odnoszę wrażenie, że nowy właściciel firmy maksymalizuje zyski w sposób nieetyczny. Kilkukrotnie w ciągu roku robione są podwyżki chociażby opraw, znacznie przewyższające inflację. Wprowadzono nowe opłaty za usługi jak również produkty, które są delikatnie to ujmując wątpliwe, a na które jest mocny nacisk na sprzedaż jak np. cotygodniowe raporty. Zmieniono system premiowania bez jakichkolwiek rozmów z pracownikami, a wcześniej sprytnie zmieniono umowy, tak by w nich już nie było konkretów o premiach, tylko że są one ustalone w oddzielnym regulaminie. Wynika z niego jasno, że systemem premiowania można zmieniać co miesiąc. Z "niecierpliwością" czekam na kolejne zmiany, które na pewno nastąpią. Oczywiście zaczynam rozglądać się za inną pracą, zresztą nie tylko ja, bo już kilka zwolnień było i to na kierowniczych stanowiskach. Jaka będzie przyszłość pracowników w tej firmie ciężko stwierdzić, jednak obecnie nie ma co liczyć na jakąkolwiek podwyżkę, mimo wspomnianych wcześniej wysokich wzrostów cen w salonach. Komfort pracy jest teraz na niskim poziomie, a więc motywacja również. Pozdrawiam i mądrości życzę wszystkim czytającym.
Niestety ale masz racje. Zwolnienia zaczely sie juz jakis czas temu. Wprowadzanie atmosfery strachu, skomplikowany system premiowania i wynagrodzen. Naciski na sprzedaz kiepskiej jakosci produktow. Szkoda w tym wszystkich ludzi. Kiedys Lynx kojarzyl sie z wysoka cena produktow, ale tez obsluga wysokich standardow. Dzis Lynx to drozyzna, naciski na sprzedaz laczona, wciskanie i robienie w konia klientow. Na szczescie zycie to nie tylko Lynx. A przychodza czasy glosowania portfelem.
Czemu zaczeli zwalniać? Chodzi o oszczędności? Bo te zmiany systemu premiowania o tym świadczą. Teraz w ogóle komuś udaje się uzyskać dodatkowe pieniądze na nowych zasadach?
Jaka jest podstawa wynagrodzenia dla osoby z doświadczeniem w branży optycznej ? Są jakieś benefity, konkursy?
jaka jest podstawa wynagrodzenie i atmosfera w pracy?
Jaka jest podstawa wynagrodzenia dla osoby z doświadczeniem w branży optycznej ? Są jakieś benefity?
Czy w Lynx Optique możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Optyk?
Od kiedy firmę przejął Medicover,niestety wszystko na minus. Inflacja w górę, ceny w salonach w górę, wymagania w górę a zarabiamy tyle samo, podwyżek zero. Za to wzrost wymagań, wzrost durnych obowiązków. Wzrost targetów. Firma ciągle powtarza, że nie ma na nic pieniędzy. Brak jakichkolwiek pakietów medycznych, opcji sportowych. WYMAGANIA WYMAGANIA WYMAGANIA Wszystko za mało, za krótko, za wolno. Omijać szerokim łukiem. Sporo osób z salonów w Polsce myśli o odejściu. Nie polecam
Jaki jest okres rozliczeniowy w Lynx Optique? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Każdemu odradzam zakupu oprawek w tym miejscu. Reklamowałam swoje ponad 2 tygodnie temu i odzewu brak. Okulary za 1700zł a jakość gorsza niż z chińskiego marketu. Okropna obsługa! Jak miało dojść do zakupu to skakali nad klientem a gdy pojawił się problem to oczywiście nastawienie uległo zmianie i robią łaskę aby rozwiązać problem. (usunięte przez administratora) Stanowczo odradzam. Cena nie równa się jakość! Uważajcie, bo pieniądze wydane w błoto.
Jaka atmosfera jest między działami w Lynx Optique?
Pojawiło się ogłoszenie na Sprzedawcę/Doradcę Klienta w Warszawie. Na jaką pensję netto może liczyć osoba z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klienta (inna branża i nie handel)?
Czy ostatecznie wysłałeś/łaś swoje CV do firmy? Przypuszczam, że wynagrodzenie może podlegać negocjacji. Jeśli udało Ci się zdobyć pracę w Lynx Optique, może opiszesz swoje doświadczenia z firmą? Zastanawia mnie, od czego uzależniona jest premia, o której ktoś wcześniej wspominał.
Nie wysłałem... Trudno negocjować nie mając doświadczenia w tej branży... Masz takowe?
Obiecują gruszki na wierzbie, po podpisaniu umowy nie robisz tego co powinieneś i na co aplikowałeś i to nie tylko w moim przypadku. Szukali optometrysty, doradcy klienta, sprzątacza w jednym. Dodatkowo zajmujesz się pieniędzmi pod koniec dnia oraz zamówieniami, codziennie inwentaryzacja. Kolega, który pracuje wiele lat potwierdził, że musiał oddawać pieniądze jeśli brakowało na jego zmianie. Jeśli pytasz o szkolenia z soczewek kontaktowych to odpowiedz otrzymasz, że po to tu jesteś aby sprzedawać okulary a nie soczewki. Musisz chodzic po salonie cały dzień, nie możesz za bardzo usiąść bo zaraz telefon do salonu bo widać cie na kamerze. Zarobki różne zależy jak się ktoś wykłóci, jednak nie zdziw sie jak osoba bez wyksztalcenia zadnego i doswiadczenia w branzy zarabia 2-3 zł mniej od ciebie. Deputat w postaci okularów jest co 3 miesiące. Premia praktycznie zerowa jakies grosze i to brutto. Nadgodziny liczone na innej umowie zleceniu. Ludzie w miarę w porządku zależy w jakim salonie, ale rotacja duża i zatrudnianie ludzi (usunięte przez administratora) bo mało chętnych. Jeśli ktoś lubi pracę w galeriach handlowych i robienie targetów to proszę bardzo.
Dziwne, kto do salonu optycznego przychodzi z pieniędzmi. Wiadomo, że nic sie tam nie dostanie poniżej 100 zł, więc 3/4 a w zasadzie 4/4 ludzi przychodzi z kartą i płaci na konto !
Czy pracodawca Lynx Optique motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
skąd oni biorą te ceny szkieł? dobrze, że przeszłam się po konkurencji, za progresywne soczewki powiedzieli mi 2600 i dwa tygodnie na nauczenie się chodzić w progresach- zamówiłam u konkurencji za te same i zapłaciłam 1400!!! mało tego, mam miesiąc gwarancji na naukę chodzenia w progresach, zanim kupicie w lynxie 10 razy się zastanówcie, to naciągacze jakich mało.
A może nie warto kupować soczewek o tych samych parametrach za 1400 w innych salonach. Mogą być o jakości "made in China". czyli do dwóch m-cy po upływie gwarancji... Miałaś siłę, żeby o tym pomyśleć???
Pracują na szkłach Essilora , w każdym innym optyku na mieście dostaniesz te same szkła 40% taniej ! Jest to normą
Czytając niektóre wpisy, gdzie ludzie tak narzekają na swoją ciężka dole łapie się za głowę. Jedna z lepszych firm które inwestują w pracowników, w ich rozwój, wiedzę. Cykliczne szkolenia. Co do samej pracy na salonie, oczywiście atmosferę tworzą ludzie, jeżeli masz zgrany zespół z przyjemnością przychodzisz do pracy, sprzedajesz luksusowe produkty z uśmiechem na twarzy i za sprzedaż masz naprawdę przyzwoite premie. Jak każdy pracodawca Bellevue wymaga od nas dbania o swoje miejsce pracy, dlatego pracownik sprząta salon przed jego otwarciem. Co do inwigilacji, są kamery na salonach. Postęp naszych czasów. Wszędzie są i to że ktoś spojrzy na salon, co się aktualnie dzieje, wydaje mi się normalne, jeżeli ktoś sumiennie pracuje nigdy nie usłyszy złego słowa, wręcz przeciwnie. Dla wszystkich chętnych przyszłych pracowników tak jak Ty masz wymagania co do pracodawcy, tak pracodawca wymaga od Ciebie.
Raj po prostu... Może po prostu jesteś rodziną p.Prezes? Dobra premia się należy...
Haha ha, chyba ktoś nie został doceniony.. Nie jestem z rodziny, jeżeli byłaś /byłeś ciekaw. Nie trzeba mieć żadnych powiązań aby być zadowolonym z pracy. Wystarczy sumienie wykonywać swoje obowiązki i premie też wypłacą.. Polecam spróbować :) Pozdrawiam
Miła i profesjonalna obsługa która pomogła dobrać odpowiednie ramki oraz podpowiedziała przy doborze szkieł. Serdecznie polecam
Super, że polecasz firmę i miałaś obsługę, która profesjonalnie Ci doradziła. Czy przy kupnie okularów mogłaś liczyć na bezpłatne badanie wzroku?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lynx Optique?
Zobacz opinie na temat firmy Lynx Optique tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lynx Optique?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!