W 2004 mój ford focus był w naprawie prawego progu , prawego przodu , prawej lampy i zderzaka po przejechaniu przez drzewo w nocy w okolicach Skarżyska . Przez miesiąc oprócz naprawy progu, (usunięte przez administratora) Oczywiście do tego doszedłem jakiś czas po naprawie. (usunięte przez administratora)
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Ursyn Car?
Byłem klientem Ursyn car kilka razy. Mam wrażenie że z roku na rok obsługa jest gorsza. Jak obsługiwał mnie p. Arek to było wszystko na czas, każda naprawa omówiona, dostałem nawet jakieś rabaty. Teraz obsługiwał mnie p. Piotr - kompletne nieporozumienie! Wcześniej na jego stanowisku była taka miła dziewczyna, uczyła się ale bardzo profesjonalnie obsługiwała. Nie rozumiem dlaczego zastąpili ją takim marnym pracownikiem. Koszt za usługe wyszedł 2x większy, nie zgodziłem się na pewne naprawy a one i tak zostały wykonane - naciągacze!!! Samochód stał na warsztacie 3 dni bez powodu, oczywiście (nie)doradca p. Piotr nawet nie zadzwonił. Kontakt zerowy. Zgłosiłem też problemy z klimą - nawet nikt na nią nie spojrzał przez tak długi czas. A co usłyszałem od p. Piotra? "No moze Pan sobie okno otworzyć na razie". Tak beszczelnej odpowiedzi nigdy nie słyszałem!! Ogólnie szkoda mi nerwów żeby to wszystko opisywać. Jeśli nie korzysta się z usług p. Arka to lepiej nie przyjeżdżać. To chyba najbardziej profesjonalny doradca i ma duże doświadczenie. Bardzo mi pomógł jak silnik zaczął szwankować w moim Mondeo. Szkoda mi też tej dziewczyny z serwisu bo bardzo miło wspominam obsługę. Fakt, byłem wtedy tylko na przeglądzie z wymianą opon ale całość trwała 3h. Do tego nawet jakiś filmik dostałem i widziałem stan pojazdu. No widać że była ambitna i taki powiew świeżości do firmy wprowadzała. W ogóle cała firma przypomina relikt z prlu. Mieszkam na Ursynowie więc mam blisko ale chyba wybiorę inny serwis Forda. Tutaj jakby nie czuje się tego że jest to autoryzowany serwis, tylko jakby jakiś zwykły warsztat. Nie wiem jak inne działy pracują bo nie korzystalem. Jedynie moge powiedziec że salon nie interesuje się klientem a na recepcji są miłe Panie ale na niczym się nie znają.
Dzień dobry, dziękujemy za informację dotyczącą obsługi w naszym serwisie, każda sugestia jest dla nasz ważna. Bardzo będziemy wdzięczni za więcej informacji na adres @ marketing@ursyncar.pl dotyczących pojazdu . Dziękujemy za pomoc. Dobrego dnia.
Jak oceniacie pracę na stanowisku Recepcjonistka? Jakie są zarobki? Jakie są wymagania? Czy są jakiekolwiek możliwości rozwoju? Czy są jakieś benefity? Jak ogólna atmosfera w pracy?
Czy w Ursyn Car zatrudniani są obcokrajowcy?
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Ursyn Car?
Co wchodzi w socjal Ursyn Car?
ZUS i paczka żywnościowa na święta . konserwy, dżem..wszystko co potrzebne do przeżycia służbie