Opinie o Świtoń-Paczkowski sp. z o.o.
Są może widoki na pracę asystenta działu sprzedaży? Chciałam się zorientować z grubsza, czy jest to stanowisko stale wspomagające czy też z czasem asystent może awansować na samodzielnego sprzedawcę samochodów? Różne firmy różnie to traktują, więc pytam :))
Czy pracownicy w Świtoń-Paczkowski sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Pracuje ktoś tu jako mechanik samochodowy? :) Faktycznie firma ma budżet szkoleniowy i można się tu rozwinąć? Dla mnie moja praca to też pasja, dlatego zależałby mi bardzo :P Wpadła mi w ręce oferta pracy, wymagają doświadczenia, ale nie napisali ile lat konkretnie. 2 lata w zawodzie wystarczą myślicie? Mogę prosić o widełki, czy informacje jak wygląda rekrutacja?
Każdy nowy pracownik zostaje przeszkolony odpowiednio do swojego stanowiska, jednak zawód mechanika wymaga doświadczenia przed podjęciem pracy. Zachęcamy do aplikowania, ponieważ każdą kwestię można omówić na rozmowie o pracę. Pozdrawiamy!
Jeżeli nie jesteś dobrym( doświadczonym) mechanikiem to tej pracy nie dostaniesz, co do rozwoju to raczej leży w kwestii pracownika, firma nie inwestuje w rozwój....co do płacy to nadgodzinami możesz dorobić bo obiecane premie są ucinane bez powodu.
Pięć lat pracy w zawodzie mechanika wystarczy, aby zostać tutaj zatrudnionym? Na jaką podstawę można tu liczyć? I co do tych nadgodzin, to ile ich jest? I na jaką stawkę za nie można dostać? Jest to wtedy ekstra pensja?
o, czyli zdarzają się nadgodziny... jak często? dobrze byłoby wiedzieć, czy ma się je płatne jakoś ekstra, czy stawka jest taka sama, jak za normalne godziny pracy. z góry dzięki za informacje.
PF jeśli jesteś zainteresowany pracą, wystarczy aplikować, a wszystkiego dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej. CV można podesłać na: mailing_zgora@switon-paczkowski.pl.
Witam, miałem temat do audi w zg odnośnie odpłatnej wyceny za przednie reflektory L+P i przednią szybę aby przedstawić ubezpieczalni taki kosztorys aby mogła wypłacić mi należne pieniądze abym mógł w końcu zacząć naprawę auta po ponad miesiacu postoju, jeden pan z obsługi powiedział tak to bedzie ponad tysiąc, potem mnie przełączył do innej pani która powiedziała że to mozliwe i będzie za to 1000zł, ta pani mnie skierowała do innej pani która powiedziała że tak ale to 1200zł mówię dobra niech już bedzie ,i pani zaczęła wymyślać wypytywać czy reflektor pobity i czy autem po wypadku gdzie nie ma połowy przodu prawie TO dałbym radę JAKOŚ przyjechać nim na oględziny ,no ludzie serio? Płacę 1200zł w ASO AUDI gdzie ma być wystawiony papier w 5minut ile kosztują dane 3 elementy w serwisie i jeszcze mam powypadkowe auto dostarczyć na oględziny. Na pytanie czemu mają służyć te oględziny odpowiedziano mi że na podstawie oględzin jakie są szkody to jest ustalana kwota na wycenie, no śmiech na sali i kabaret więc na zdrowy rozum rozumiem to tak , że w zielonej górze wycena nowych części wygląda następująco: jeśli proszę o odpłatną wycene nowej oryginalnej lampy która kosztuje przykładowo 10.000zl a moja uszkodzona po wypadku ma 50% uszkodzeń to wycena będzie na 5.000 zł i chyba za te 5tys mam sobie posklejać tę starą lampe,no tak to rozumiem,dodatkowo mam z gubina dostarczyć auto na lawecie i z powrotem odwieźć i zapłacić za to parę stówek na swój koszt oczywiście. Na koniec pani stwierdziła żeby sobie wziąć jakiegoś rzeczoznawce co to zrobi bo bez oględzin auta niestety nic się nie da zrobić bo nie mają mobilnej osoby co by przyjechała to obejrzeć. Pracownicy z brakiem wiedzy i doświadczenia,dodatkowo według mnie (usunięte przez administratora) na kliencie bo jeden mówi taką cene drugi taką i jeszcze trzeci inną. Nie kupowałem akurat w zielonej górze samochodu,ale wyniosło mnie ponad 40tys.euro,było miło kolorowo jak czlowiek kupował a jak ma problem to nie da się pomóc i go rozwiązać. Jakoś w innym aso audi można było to jednak normalnie załatwić. Życzę wielu sukcesów i dalszego rozwoju firmy :) pamiętajmy - Audi - przewaga dzięki technice.
Wiele razy rozpisywano się na temat sprzedaży i serwisu. Opluwano osoby zarzadajacę i kierownicze. Cokolwiek by nie napisałby człowiek, prawda jest taka, że pod względem zdobywania doświadczenia i podnoszenia swojej wartości na rynku pracy, to nie ma drugiej takiej firmy w ZG. Oczywiście znajdą się osoby pokrzywdzone przez los, uważające że krytyka za nieprawidłową pracę ich strasznie dotknęła lub takie którym się wydaję, że są już mitrzami świata i należy im się więcej. To właśnie one kreują negatywny obraz tej firmy, niestety wiele razy życie zweryfikowało ich osiągnia w tzw. "drodze poza strukturami firmy". Fakt jest taki, że jeśli szukasz pracy która zrobi z Ciebie specjalistę, aplikuj!
Na czym to polega, czy przyjmują do pracy osoby bez doświadczenia i starannie przygotowują, szkolą i wspierają kogoś takiego w pracy? Bo jak widzę ogłoszenie dla doradcy handlowego sprzed kilku lat, to doświadczenie było jednak wymagane. Więc ciekawi mnie, o jakich stanowiskach piszesz, kogo ta opieka dotyczy.
Oczywiście na każdym specjalistycznym stanowisku doświadczenie jest niezbędne, jednak już po zatrudnieniu każdy pracownik przechodzi dodatkowe szkolenia uzupełniające wiedzę. Również w trakcie pracy szkoli się na bieżąco z nowych modeli aut, systemów, jak i sprzętów mechanicznych (w dziale serwisu).
Takie szkolenia są darmowe i nie trzeba za nie podpisywać umowy lojalnościowej? Zwykle ile takich szkoleń jest w ciągu roku?
Czy Świtoń-Paczkowski sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
W naszym salonie szkolenia do podstawa. Każdy pracownik może liczyć na szkolenia eksperckie, dzięki którym ciągle podnosi swoje kompetencje na obejmowanym stanowisku.
Hejo, na ich stronie znalazłam ofertę do marketingu, a dokładnie na stanowisko Specjalista ds. marketingu i PR, ktoś napisze czy warto aplikować? ;) Dodatkowo znam podstawy projektowania graficznego, a widzę, że to u nich jest mile widziane, czy dzięki temu będę miała szansa na lepsze wynagrodzenie? No i ciekawa jestem jakie przywileje mają dla pracowników grupy Volkswagen Group Polska? bo wspomnieli o tym w ogłoszeniu.
Podejście do klienta negatywne, na zasadzie kup samochód i nie pokazuj się więcej, opieszałe naprawy u mnie dwie rzeczy pół roku były usuwane i nie do końca, kontakt telefoniczny marny, przyjmujący do serwisu i pilotujący naprawę panisko nie bardzo znający się na moim aucie. Dlatego posiłkowałem się opiniami doradców serwisowych Volkswagena z Łodzi, Poznania, Świebodzina gdzie w sympatyczny sposób zostałem poinformowany o wszystkim co mnie ciekawiło, dzięki nim dowiedziałem się także o akcji fabrycznej na sterownikach o której nigdy bym się nie dowiedział w Zielonej Gorze, za to jestem im niezmiernie wdzięczny, osoby posiadające dużą wiedzę. naprawę wykonałem w Poznaniu gdzie przeżyłem szok zajęcie się klientem, rozmowa inny styl, dlatego mam marną opinię o ASO Zielona Góra,no i wszystkie naprawy i przeglądy będę wykonywał poza Zieloną Górą.
Szanowny Panie, Zależy nam na obiektywnej opinii naszych klientów i dokładamy wszelkich starań aby nasze usługi, były świadczone na najwyższym poziomie. Chcielibyśmy móc wyjaśnić zaistniałą sytuację, ponieważ z naszego punktu widzenia również jest niedopuszczalna. Aby móc interweniować, bardzo proszę o przesłanie informacji na adres mailowy mailing_zgora@switon-paczkowski.pl lub kontakt pod nr telefonu 660618041. Wierzymy że podjęte przez nas działania pozwolą na uniknięcie takich sytuacji w przyszłości. Z poważaniem Zespół Świtoń-Paczkowski Zielona Góra
Zgadzam się z Panem. Również zakupiłam auta, wchodzenia w (usunięte przez administratora)" nie było końca, ale jak przyszło do naprawy czegoś, albo jakiejkolwiek informacji, to nie potrafią nic zrobić. Dosyć, że przekładają termin i to nie raz, to jeszcze trzymają auto( u nas dwa tygodnie) i nie zrobione zostało nic. Nie tknęli auta wogole, a zostały zgłoszone trzy usterki. Nie polecam, gorszego serwisu nie widziałam.
Pani Izo zawsze staramy się, aby obsługa Klientów w naszym salonie była na jak najwyższym poziomie. Jeśli jednak zaistniała sytuacja, w której nasz serwis nie wywiązał się z zadania, bardzo prosimy o bezpośredni kontakt na maila i opisanie sytuacji: mailing_zgora@switon-paczkowski.pl.
Panie Pawle przykro nam, że zaistniała taka sytuacja. Zawsze staramy się, aby obsługa była na najwyższym poziomie. Czy możemy prosić o szczegóły Pana wizyty, datę oraz markę pojazdu na maila: mailing_zgora@switon-paczkowski.pl? Niezwłocznie ustosunkujemy się do Pana opinii.
Jestem bardzo zadowolony z serwisu. Te opisy, to jakieś trole i poziom wypowiedzi poniżej czegokolwiek. Podstawa to dobra komunikacja, a ja na tą w serwisie VW w Zielonej Górze nie narzekam,.Naprawiałem wiekowe T4 i nowsze modele. Stanowczo polecam ten serwis.
Jestem klientem tego serwisu od wielu lat. Nigdy nie miałem podstaw do narzekania. Spotykam się z profesjonalnym podejściem. Wcześniej auto (audi) serwisowane we Wrocławiu, który to serwis odradzam.
Niedawno zakończył się proces rekrutacyjny na stanowisko Elektromechanik w firmie Świtoń-Paczkowski sp. z o.o.. Czy wie ktoś, jakie mają oczekiwania wobec kandydata?
Na swojej stronie napisali, że szukają blacharza. Czy mój mąż mógłby się przyjąć jak jest na okresie przedemerytalnym? Ma duże doświadczenie, pół życia przepracował jako blacharz. Tylko czy takiego starszego będą chcieli?
Pani Halino takich informacji na pewno chętnie udzieli Pani kierownik serwisu blacharsko-lakierniczego. Zachęcamy do kontaktu pod numerem: +48 539 901 945
BLACHARZ SAMOCHODOWY
Miejsce pracy: Zielona Góra
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
- naprawa struktury lub elementów nadwozia pojazdów
- wymiana uszkodzonych elementów
- wykonywanie oględzin i pomiarów pojazdów
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie zawodowe / średnie techniczne lub doświadczenie w wykonywaniu napraw blacharskich
- znajomość budowy i konstrukcji pojazdów
- znajomość technologii naprawy nadwozi
- doświadczenie w dokonywaniu pomiarów nadwozi
Co możemy zaoferować:
- możliwość zdobycia bogatego doświadczenia w jednej z najszybciej rozwijających się firm w swojej branży
- konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy
- narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenia umożliwiające rozwój osobisty i zawodowy
- kartę MultiSport, która pozwoli Ci zadbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną
- pracę w przyjaznej atmosferze z zgranym zespołem profesjonalistów
Jeśli spełniasz te wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, nie czekaj! Prześlij swoje CV już dziś, a my skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie.
Do zobaczenia na rozmowie kwalifikacyjnej!
-------------------------
Dane o zużyciu paliwa, energii elektrycznej, emisji CO2 zasięgu i czasie ładowania sprawdź na stronie: https://www.vwdostawcze.pl
fajnie ale to wyglada jak reklama auta a nie pomoc :-P
Miałam okazję dwukrotnie korzystać z serwisu w ramach gwarancji i byłam bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi Pana Jana, i pracowników. Co prawda czas oczekiwania na przyjęcie nie był natychmiastowy choćby z uwagi na sezon zmieniania opon. Poza tym pomocna była również Pani Sandra i Julia z serwisu WV. Dziękuję za naprawę i pomoc. Pozdrawiam pracowników podchodzących profesjonalnie i z zaangażowaniem do klienta. To działa w dwie strony????????????????
Pani Małgorzato dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że mogliśmy sprostać Pani oczekiwaniom. Pozdrawiamy i życzymy wspaniałego dnia!
(usunięte przez administratora)
Po prostu każe ludziom pracować? Chyba, że z Twojej perspektywy do jakoś inaczej wygląda, czyli w sumie jak?
Jakie godziny pracy obowiązują w Świtoń-Paczkowski sp. z o.o.?
Dział handlowy pracuje w godzinach od 8:00 do 18:00, z podziałem na prace zmianową. Dział serwisu pracuje od 6:00 do 22:00, z podziałem na pracę zmianową.
Jak wygląda praca oraz zarobki asystenta sprzedaży? Doświadczenie jest wymagane? Czy praca odbywa się w systemie zmianowym, jeśli tak to jak wygląda grafik? Soboty są dodatkowo płatne?
Wszystko zależy od działu. W dziale handlowym praca jest w godzinach 8:00-16:00. Jeśli na serwisie, to jest to praca zmianowa. Wszystkie inne kwestie omawiane są indywidualnie na rozmowie kwalifikacyjnej.
Ile zarabiacie na blacharni?
Czy na mechanice pracujecie na zmiany ?
Wyślij nam swoje CV na adres:
przyborowskid@switon-paczkowski.pl
semklod@switon-paczkowski.pl
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się m.in. przygotowywaniem nowych samochodów do pierwszego wydania klientowi, ręcznym i mechanicznym czyszczeniem samochodów po ich naprawie serwisowej i blacharsko-lakierniczej, praniem tapicerek, odkurzaniem wnętrz samochodów, czyszczeniem kokpitów.
Wymagania:
• prawo jazdy kat. B
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole
• uprzejmość, uczynność
• dokładność, sumienność, samodzielność
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenia
• możliwość rozwoju zawodowego[/ltr]
Serwis 1/5: Akcja nr 1: Przy pierwszym przeglądzie współpracowałem z firma Dekra. Teraz słyszę uszczypliwe komentarze ze wreszcie ja oddaje auto a nie tajemniczy klient. Dekra mówiła ze współpracuje z Seatem. Dodatkowo: Na stronie seata można umówić wymiane opon 17 za 150zl a tutaj po fakcie informacja ze koszt to 269zl. We Wrocławiu w ASO dziwili sie skad takie ceny w Zielonej. Ciekawe. Akcja nr 2: Parowały mi 2 reflektory przeciwmgielne. Na nowe czekałem 2 tyg. Na miejscu okazało się ze nic nie zamówiono i suszyli je ręcznie. Jeden się delikatnie rusza. Drugi zaparowany na 100% w dalszym ciągu. Zostalem zaproszony na 2ga akcje serwisowa, znowu reflektorów nikt nie zamowil i musialem oddac auto (na szczescie dostalem taniej zastepcze). Na akcji powiedzialem ze auto sciaga w lewo i tez mozna to zobaczyc. Odebralem auto - reflektory w koncu wymienione, auto dalej sciagalo w lewo ( balem sie wracac i cos dalej tam robic, dostalem informacje ze zbieznosc byla robiona) Wizyta w ASO Wroclaw: Okazalo sie ze na badaniu we Wroclawiu zbieznosc jest totalnie zle ustawione i faktycznie auto sciagalo w lewo. Poza tym dostalem telefon ze w oponie letniej mam wielkiego gwozdzia a w Zielonej przy zmianie nikt mi o tym nie powiedzial, zapakowali opony w folie i oddali. Dziwili sie tam jak ASO nie moglo tego zauwazyc. Poważnie myślę o skierowaniu skargi do centrali Seata. Boje się oddać znowu auto i mowie calkiem powaznie. Sprzedawcy 5/5: Tutaj sytuacja o 180 stopni odwrotna. Sprzedawcy są świetni i bardzo profesjonalni. Zawsze można liczyć na ich pomoc i wsparcie.
Panie Remigiuszu, jeśli chodzi o gwóźdź, polecamy zerknąć na fakturę, którą Pan od nas otrzymał. O gwoździu był Pan informowany i taka też informacja znalazła się na Pana dokumencie. Po Pana wizycie, nasz pracownik również dzwonił do Pana i pytał, czy wszystko jest w porządku z Pana autem. Potwierdził Pan, że wszystko jest ok. Przykro nam, że tak źle nas Pan ocenia, bo zawsze staramy się, aby Klient wychodził od nas zadowolony. Dziwimy się, że nie pamięta Pan o przekazanej informacji odnośnie gwoździa bo to dość istotna kwestia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Świtoń-Paczkowski sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Świtoń-Paczkowski sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Świtoń-Paczkowski sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!