Jaki jest okres rozliczeniowy w Solenerga Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Jakie godziny pracy obowiązują w Solenerga Sp. z o.o.?
Czy firma już się zrestrukturyzowała, bo chciałem u Was zamówić montaż pompy ciepła? Na jakie konto mam wpłacić zaliczkę, bo nie mogę się dodzwonić na infolinię? Proszę o pilny kontakt.
Do dziś nie otrzymałem wynagrodzenia. Zakładam sprawę w sądzie. Tylko zastanawiam się do kogo to kierować ? Na jaki adres ? Zwracam się do poszkodowanych klientów/pracowników którzy rozwikłali sprawę. Dalej do Solenerga Sp. z o.o. na Cybernetyki ?
Skieruj sprawę do sądu, a do kogo chcesz, jak spółka jest w restrukturyzacji i wszelkie wydatki finansowe są wstrzymane.
Dalej Wam zalegają pieniądze? Masakra... mi pomogła profesjonalna firma. Podam numer może wam też pomogą 73I 5O4 996.
@Solenerga Sp. z o.o. jak można się z Państwem skontaktować. Numer telefonu ? Mail wysłany dzisiaj i brak odzewy. Instalacja nie założona od 4 miesięcy !!! Kpina !!!
Zapraszam na FB Solenerga (usunięte przez administratora) klienci. Została zainicjowana sprawa o podejrzenie popełnienia przestępstwa.
Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) pracowałem jako handlowiec i nie dostałem pieniędzy za moja prace. To skandal. Jak właściciel tej firmy może spać ???
Dlaczego kasujecie wpisy pomocne dla osób które straciły pieniądze i już ich nie odzyskają, koleżanko czemu wszystko kasujesz.. wypłatę Ci chociaż wypłacili???
Proszę sprawdzić kto jest nowym prezesem, nadal Ciołkowski! Tylko po co zmienili numer KRS? https://rejestr.io/krs/949557/solenerga
Witam, Czy firma jeszcze funkcjonuje ? (usunięte przez administratora)Czy mozna uzyskac informacje ?
Panie Marcinie, zdajemy sobie sprawę z występujących problemów. Bardzo przepraszamy za wszystkie niedogodności. Firma cały czas działa i robimy wszystko, aby jak najszybciej rozwiązać wszystkie występujące problemy. Bardzo prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości i wyrozumiałości. W najbliższym czasie będziemy informować o podjętych krokach. pozdrawiamy, Zespół Solenerga
A czy za szkolenia się płaci i jak się one odbywają on linę czy stacjonarnie
Pani Anno, osoby biorące udział w szkoleniu wdrożeniowym dla handlowców nie płacą za udział w szkoleniu. Ponoszą jedynie koszt dojazdu do Warszawy. Szkolenie odbywa się w formie hybrydowej: 2 dni on-line i 3 dni stacjonarnie. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
(usunięte przez administratora)
ja nie miałem problemu z rozliczeniem z firmą mimo iż objęła mnie redukcja to wszystko zakończone kulturalnie i rozliczone jak należy. natomiast po 1 nie zgodzę się że firma nie montuje, ma opóźnienia jak inne firmy na rynku natomiast mają setki udanych realizacji moi klienci są zadowoleni
Witam bo ja nie mogę się doszukać ile trwają u Państwa szkolenia? Dziękuję serdecznie za odpowiedź
Drogi użytkowniku, szkolenia wdrożeniowe dla handlowców trwają 5 dni. Dodatkowo każdy pracownik otrzymuje dostęp do firmowego e-learnigu, na którym może znaleźć jeszcze więcej wiedzy. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Jak wygląda u Państwa kwestia zatrudnienia? Czy to jest umowa o pracę? Czy trzeba mieć własną działalność?
Drogi użytkowniku, zależy jakim stanowiskiem jesteś zainteresowany. Pracownicy biurowi pracują na własnej działalności, umowie o pracę lub umowie zlecenie - w zależności od preferowanej przez nich formy. Handlowcy pracują wyłącznie na własnej działalności. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Drogi użytkowniku, Handlowcy muszą prowadzić działalność gospodarczą. Podpisujemy umowę B2B. Dodatkowo handlowcy otrzymują od nas samochód służbowy i niezbędny do pracy sprzęt - telefon, laptop, drukarka i materiały marketingowe. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Przepraszam gdzie Pani słyszała, że firma jest (usunięte przez administratora) ?
Drogi użytkowniku, proszę nie słuchać plotek i pomówień. Wydłużone czasy realizacji zamówień wynikają z wydłużonego oczekiwania na towar spowodowanego dużym zainteresowaniem tematem. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Przepraszam, moje pytanie bardziej miało na celu właśnie zapytanie skąd taka informacja o bankructwie. Nie słucham plotek po prostu wiem, że firma funkcjonuje i nie jest na skraju żadnego bankructwa.
Czy to prawda że firma wstrzymała montaże? Nie mogę uzyskać informacji. Wpłaciłam 90% mija 3 miesiące i nie mam żadnego kontaktu. Z handlowcem też nie ma kontaktu. Moja koleżanka czeka już ponad 4 miesiące. Koleżanka słyszała że firma jest (usunięte przez administratora). Jestem przerażona. (usunięte przez administratora) Czy ktoś ma podobnie?
Pani Ewo, montaże w żadnym wypadku nie zostały wstrzymane. Nasza obsługa Klienta właśnie kontaktuje się ze wszystkimi Klientami w celu ustalenia dogodnej daty montażu. Bardzo przepraszamy za wszystkie nieudogodnienia i problemy związane z kontaktem. Zdajemy sobie sprawę z jego wystąpienia i gwarantuje, że konsekwencje z tym związane już zostały wyciągnięte. Jeżeli chce Pani konkretnie dowiedzieć się na jakim etapie jest Pani zakup, bardzo proszę o kontakt mailowy na adres: kontakt@solenerga.pl z opisaniem imienia i nazwiska osoby, na którą jest umowa oraz numeru telefonu. Pani Ewo, firma działa prężnie, występują problemy z dostępnością produktów i to niestety dotyczy całego rynku OZE. Produkty mamy już dawno zamówione, a jedynie czekamy na dostawę od producenta. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Solenerga
Tak , takie sytuacje mamy , robi się strasznie zimno a my ogrzewania nie mamy i nie ma możliwości rozmowy bo nie ma kontaktu a poza tym ciagle tylko informacje ze to nie ich wina bo czekają za towarem , (usunięte przez administratora)
Prawda. Dzwonią do klientów (usunięte przez administratora). Współczuje osobom które teraz zostały bez źródła ciepła i dostają informacje (usunięte przez administratora). Fajnie to wszystko było ubrane. (usunięte przez administratora)
Panie Mironie, Jest mi bardzo przykro, że taka sytuacja ma miejsce. Kto powiedział Panu, że powinien Pan już wymontować piec? Bardzo proszę o wiadomość na adres info.dr@solenerga.pl. Proszę napisać na kogo jest podpisana umowa, spróbuje jak najszybciej pomóc. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Panie Rafale, przede wszystkim Klient musi usunąć piec przed montażem pompy ciepła, ale dzień przed. Bardzo dużo zależy od konkretnej sytuacji. Na rynku występują opóźnienia w dostawach towaru spowodowane dużym zainteresowaniem pompami ciepła. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Wydaję mi sie, że na spokojnie musi Pani podejść do sprawy bo nerwy niczego nie załatwią a tylko pogorszą. Wiem z doświadczenia, że Solenerga ma pewne opóźnienia ponieważ sama musiałam trochę poczekać ale mimo wszystko po rozmowie udało nam się wszystko dopracować bez problemu. Każdy niestety musi poczekać na swoją kolej skoro już jakieś opóźnienie się wkradło. Wiem, że Solenerga stara się działac na pełnych obrotach bo moi znajomi też korzystają z ich usług. Tak czy owak jeżeli brakuje materiałów i to nie jest w całości zależne od firmy to niestety nikt tego nie przeskoczy i czas odgrywa główną rolę
Droga użytkowniczko, bardzo dziękujemy Ci za te słowa. Zdajemy sobie sprawę z występowania opóźnień i robimy wszystko co w naszej mocy, żeby jak najszybciej sobie z nimi poradzić. Cały czas działamy na pełnych obrotach, tak żeby każdy Klient był zadowolony. Prosimy natomiast o wyrozumiałość. Duże zainteresowanie wpływa na czas oczekiwania na produkt. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Mam pytanie, mianowicie czy handlowcy dostają służbowe samochody?
Drogi użytkowniku, handlowcy otrzymują samochody służbowe i karty paliwowe. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
A co trzeba zrobić żeby dostać taki samochód? Pytam czy to wymaga kilku miesięcznej pracy czy dostaje się go na wstępie?
Drogi użytkowniku, każdy handlowiec rozpoczynający współpracę otrzymuje samochód służbowy. Jest to jeden z wymogów rozpoczęcia współpracy. Handlowiec nie może korzystać z własnego samochodu. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Witam przymierzam się do zmiany miejsca pracy i chciałem się rozeznać w terenie o co pytają najczęściej klienci ? Na spotkaniach, przez telefon ?
Drogi użytkowniku, co dokładnie Cię interesuje? Jaki widzisz związek pomiędzy warunkami pracy, a pytaniami od Klientów? Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Jest to dla mnie nowa branża i chciałem się dowiedzieć czegoś więcej pod kątem samej pracy, a konkretnie czy trzeba mieć jakąś specjalistyczną wiedzę żeby z klientami przeprowadzić rozmowę, aby nie spalić kontaktu i potencjalnej umowy? Czy jest jakieś szkolenie wdrażające, które pozwoli na w miarę swobodne poruszanie się po ofercie czy raczej metoda prób i błędów i nauka na podstawie spotkań z klientami?
Drogi użytkowniku, każdy handlowiec przed rozpoczęciem pracy z Klientami przechodzi 5-dniowe szkolenie wdrożeniowe. Na szkoleniu omawiamy kwestie techniczne pomp ciepła i fotowoltaiki, sprzedaż, finansowanie, dofinansowania. Oprócz tego otrzymujesz dostęp do platformy e-learningowej, na której rozszerzamy dane tematy i publikujemy nowe treści, pozwalające zaktualizować wiedzę. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Szkolenia organizowane przez Solenerge są w porządku. Da się naprawdę wiele przydatnych informacji dowiedzieć i przełożyć je na pracę. W kwestii pracy z klientem wydaje mi się, że na nic 100% nie można być wyuczonym. Klienci są przeróżni i zadają różne pytania lecz podstawowe rzeczy, które trzeba wiedzieć dowiadujemy się na szkoleniach
Drogi użytkowniku, bardzo dziękujemy Ci za poświęcenie czasu na napisanie komentarza. Cieszymy się, że nasze szkolenia spełniają Twoje oczekiwania. Życzymy Ci dalszych sukcesów zawodowych, Zespół Solenerga
Dzień dobry chciałam zapytać dlaczego u Państwa są takie opóźnienia? Z czego to wynika?
Droga użytkowniczko, aktualnie na rynku panuje duże zainteresowanie zarówno fotowoltaiką jak i pompami ciepła. Wpływa to na dostępność produktów u producentów. Duże zainteresowanie wynika ze zmian, które mają wejść razem z nową ustawą OZE oraz nakazu wymiany kopciuchów w konkretnych województwach. W województwach podkarpackim i śląskim kopciuchy musza zostać zlikwidowane do 01.01.2022r. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Witam, chciałam się zapytać z czego tak właściwie wynikają opóźnienia w dostawach sprzętów ? Pozdrawiam
Droga użytkowniczko, opóźnienia w dostawach produktów są uzależnione od bardzo dużego zainteresowania pompami ciepła na rynku. Producenci robią co w ich mocy, ale nie są w stanie zaspokoić od razu całego zapotrzebowania. My również zamawiamy produkty z wyprzedzeniem i czekamy na dostawy. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
(usunięte przez administratora)
Z kolei z mojej strony wszystko okej, montaż wykonali mi zgodnie z terminem, dodatkowo duży plus dla ekipy montującej, która w szybkim czasie wykonała montaż pompy.
Bardzo dziwne bo zwykle montaże mamy z bardzo długim terminem , nie mamy pomp czysta improwizacja stąd płatności 90% ceny przed montażem na zakup i nie wspomne ze tez nie mamy ekip do montażu
Drogi użytkowniku, po pierwsze czas montażu jest porównywalny z innymi firmami działającymi na rynku OZE. Coraz więcej osób jest zainteresowanych produktami, co wpływa na dostępność produktów. Proszę rozeznać się jak wygląda sytuacja na rynku. Trawa po drugiej stronie płotu jest zawsze bardziej zielona. po drugie, mamy bardzo dużo sprawdzonych i doświadczonych ekip montażowych, które współpracują z nami i są zadowolone. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga