My rozpoczynamy współpracę z firmą, mamy mieć montaż paneli fotowoltaicznych i już zaczynają się schody, Pan podczas podpisana umowy oczywiście czaruś jakich mało a później co raz gorzej, "brak materiałów, mamy dużo klientów, trntermin odpada, następny również...." po co brać tyłu klientów skoro nie macie mocy przerobowej?
Ja też niedawno zacząłem z nimi współpracę i moja opinia zupełnie odbiega od Twojej, do tej pory nie miałem żadnego problemu, wszytsko było ustalone w konkretnym terminie i ten termin został spełniony. Może to jakaś jednorazowa sytuacja albo po prostu kwestia stanowczości :)
Dzień dobry, na podstawie tak niewielu informacji bardzo ciężko jest nam podjąć odpowiednie kroki w tym temacie. bardzo prosimy o wiadomość z dokładnym wyjaśnieniem całej sytuacji na adres info.dr@solenerga.pl Postaramy się jak najszybciej pomóc. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Panie Erneście, Jest nam bardzo miło czytać tak pozytywną opinię. Cieszymy się, że udało nam się spełnić Pana oczekiwania. Staramy się zawsze dotrzymywać złożonych obietnic. Proszę pamiętać jednak, że nie wszystko można załatwić stanowczością. Czasem potrzebna jest odrobina cierpliwości i chęć dogadania się. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
(usunięte przez administratora)
Z tego co widać to Solenerga odpowiada na większość komentarzy i nie widzę potrzeby usuwania ich :) Z mojego punktu widzenia nigdy nie miałam z nimi problemu a nawet jeśli była jakaś przeszkoda to ktoś potrafił się ze mną dogadać i zaproponować np inny dogodny termin czy coś w tym stylu. Jeżeli chodzi o wypłaty dla instalatorów to może warto udać się po prostu i porozmawiać na spokojnie niż pisać takie opinie :)
Nigdy nie miałaś z nimi problemów a ile razy zakupiłam pompę ciepła . Proszę pracowników biurowych nie pisać bzdur ze nie ma problemów z montażem itd bo sami mówicie gdy do Was dzwonię ze Wy nic nie możecie i proszę czekać , na co czekać ????
Pani Patrycjo, w pełni zgadzamy się z Pani opinią. Zawsze jesteśmy otwarci na konstruktywny i merytoryczny dialog. Zadowolenie naszych pracowników jest dla nas kwestią nadrzędną. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Pani Mariolu, Skąd pomysł, że pracownicy biurowi piszą bzdury. Nie wywieramy wpływu na naszych pracownikach, aby wypowiadali się o nas w samych superlatywach. Zdajemy sobie sprawę z występowania opóźnień. Jednak proszę pamiętać, że nie dotyczą one wszystkich Klientów. Bardzo dużo zależy od zamówionego produktu i jego mocy. Opóźnienia wynikają z deficytu towaru na rynku. Coraz więcej osób jest zainteresowanych pompa ciepła. Podaż na rynku jest sukcesywnie zwiększana, jednak cały czas nie jest w stanie zaspokoić całego zapotrzebowania. Pompy ciepła sa przez nas zamówione i czekamy na dostawę produktów. Dział Obsługi Klienta będzie kontaktował się z Panią w celu przedstawienia dalszych kroków. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Dużo czytałem o tej firmie, wiele kwestii mnie zachęca, ale zastanawiam się, jak to jest z tymi prowizjami?
Ja pracuję już drugi rok i serio, pieniądze są bardzo w porządku. Jeśli jesteś w stanie się dostosować nawet do niestandardowych godzin pracy, to miesięcznie wyciągam nawet po 10 tys. A przy tym warunki pracy są bardzo dobre, mała rotacja, fajna atmosfera.
Sytuacja z prowizjami wygląda tak, że trzeba po prostu się zaangażować w pracę bo jak wiadomo nie ma nic za darmo. Prowizje są i to całkiem niezłe ale wszystko zależy od Ciebie. Pozyskanie klientów to jest główna kwestia co do prowizji, nie jest to trudna praca ponieważ pracujemy na wysokiej jakości produktach, jesteśmy oficjalnym partnerem strategicznym Bruk- Bet co daje klientom dużą wiarygodność w firmę :) Odpowiadając na pytanie już dosłownie - prowizje są ale musisz poświęcić czas w to aby je zyskać :)
Może to jednorazowy przypadek u mnie wszystko jest w porządku i prowizje są normalnie wypłacane.
Panie Tomaszu, prowizje w naszej firmie są jednymi z najlepszych na rynku. Najlepsi handlowcy nie narzekają na osiągane zarobki. Wypłacamy należne wynagrodzenie najszybciej jak to tylko możliwe. Ważne, aby zachować wszystkie warunki uwzględnione w regulaminie. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Panie Krzysztofie, bardzo dziękujemy za pozytywna opinię. Robimy wszystko, żeby nasi pracownicy byli zadowoleni i mieli przestrzeń do rozwoju. Zgadzamy się z Pana opinią, że praca handlowca, wiąże z pracą w nietypowych godzinach oraz dostosowywaniem się do nieprzewidzianych sytuacji. Bardzo ważne jest zaangażowanie i własna aktywność. W Solenerga organizujemy konkursy sprzedażowe dla najlepszych handlowców, które pozwalają zarobić dodatkowe pieniądze. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Panie Pawle, Bardzo dziękujemy za tak pozytywną opinię. Dzięki takim słowom, widzimy, że nasza praca naprawdę ma sens. W pełni zgadzamy się z Pana opinią. Żeby osiągać sukcesy, trzeba dawać dużo od siebie i angażować się w realizowane zadania. W Solenerga wierzymy, że ciężką pracą, ludzie się bogacą :) Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Firma od nie całych dwóch lat jest a Ty pracujesz 2 lata jak nawet nie ma tych samych pracowników biurowych bo wszyscy poodchodzili .Jestem na bierząco jeśli chodzi o sytuacje firmy i jest kiepsko
Pani Aneto, dokładnie tak to wygląda. Prowizja jeśli jest należna, jest zawsze wypłacana. Naszym celem nie jest działanie na szkodę pracowników. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Panie Tomaszu, Przykro mi, ale ktoś musiał Pana wprowadzić w błąd. Nie zgadzamy się z Pana opinią. W biurze cały czas pracują osoby, które przyszły do firmy jako pierwsze. Jest również wiele osób pracujących już ponad rok. W każdej firmie zdarza się, że pracownik rezygnuje lub zostaje zwolniony, a u nas takich przypadków jest naprawdę mało. Firma zapewnia dobre warunki do rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności. Pracownicy maja możliwość szybkiego awansu. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
W jakimś wpisie widnieje zapis ze handlowiec pracuje już 2 lata a w kolejnym firma napisała ze od lutego jest najstarszy pracownik . Prawda jest taka i to smutna prawda ze rotacja jest na najwyższym poziomie wśród handlowców jak i pracowników biurowych , jedyne stałe osoby to zarząd . Opinie w internecie ogólnie złe i nie zachęcają do współpracy , trudno się dodzwonić klient od 3 miesięcy próbuje nawiązać kontakt w sprawie pompy i nic . Jedyne odpowiedzi to proszę zadzwonić , napisać a my zajmiemy się natychmiast i osobiście i tak do gwiazdki !
Na przykład dzisiaj prowizja za sprzedaż pompy ciepła drastycznie się zmniejszyła, do można powiedzieć minimum, a cena za pompę wzrosła. Jest komunikat, wchodzisz w system i prowizja u Twoich klientów zmalała o ok 60%! Codziennie coś nowego nas zaskakuje...
Ja jestem zadowolony z pracy, a długo nie mogłem znaleźć po zamknięciu mojej firmy w (usunięte przez administratora) Prowizje terminowo, a jak mam czas i po godzinach to zawsze wpadnie coś więcej
Po godzinach? , to w nocy fotowoltaike sprzedajesz? , praca jest do 20 bo tak są spotkania w branży . Szukam pracy i właśnie zainteresowałam się firma Solenerga . Napisałeś ze prowizje są na czas a tu wszyscy piszą ze ich nie wypłacają (usunięte przez administratora) , w ogłoszeniu jest podstawa jest czy w sumie nie ma?. Czytam wszystko i firma kiepsko wypada bo i klienci narzekają i pracownicy . Ogólnie ogłoszenia są od nich cały czas wiec rotacja widać ze ogromna
Panie Tomaszu, Wytłumaczę w takim razie sytuację jeszcze raz. Nasi indywidualni handlowcy pracują najdłużej od lutego 2021 roku. Od 2 lat pracują najdłużej zatrudnieni pracownicy biura. Rotacja absolutnie nie jest na wysokim poziomie. Wśród handlowców jest to standardowy, rynkowy poziom. Specyfika zawodu handlowca wiąże się ze zmianami miejsca zatrudnienia. W biurze rotacja jest znikoma. Większość pracowników trafiających do biura cały czas z nami współpracuje. Prowadzimy cały czas rekrutację, ponieważ jesteśmy na etapie intensywnego rozwoju i potrzebujemy dodatkowych rąk do pracy. Co do opinii w Internecie, to proszę zwrócić uwagę, że osoby, które są w pełni zadowolone rzadko dzielą się swoją opinią. Z tego względu najwięcej opinii w każdej firmie stanowią opinie negatywne. Z Klientami kontaktujemy się regularnie. Jest również podany numer telefonu do Biura Obsługi Klienta. W razie ewentualnych pytań prosimy o maila na adres kontakt@solenerga.pl Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Panie Józku, Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że dzięki pracy u nas może się Pan rozwijać. Jeżeli dokumentacja jest uzupełniona prawidłowo i na czas, to prowizja zawsze jest wypłacana we właściwym czasie. Pozdrawiamy i życzymy dalszych sukcesów Zespół Solenerga
Droga Wiki, Godziny spotkań są zależne od Klientów i Twoich godzin pracy. Mieliśmy przypadki spotkań po godzinie 20, bo tylko w takich godzinach Klient miał czas. Prowizje zawsze są wypłacane na czas, gdy tylko handlowcy uzupełniają niezbędną dokumentację prawidłowo i terminowo. Mamy handlowców, którzy wykonują swoją pracę z należytą starannością i nie narzekają na zarobki u nas. Przysługuje Pani oczywiście podstawa wynagrodzenia. Wszystkie warunki współpracy omawiamy na rozmowie kwalifikacyjnej. Pracę zaczyna Pani od tygodniowego szkolenia, na którym poruszamy kwestie sprzedaży, pomp ciepła, fotowoltaiki, finansowania i dotacji. Cały czas rekrutujemy, ponieważ jesteśmy na etapie intensywnego rozwoju. W branży handlowej rotacja jest normalnym zjawiskiem, a u nas jest ona na rynkowym poziomie. Pozdrawiamy i zapraszamy do współpracy, Zespół Solenerga
Cześć, myślę o zmianie pracy, jak w praktyce, aktualnie wygląda tu sytuacja? ciężko o klientów?
Nie wiem jak wygląda sytuacja u Ciebie ale u mnie nie było żadnego problemu, może masz kiepski region bo ja w swoim radzę sobię całkiem nieźle
Panie Rafale, Klientów cały czas przybywa. Zbliżamy się zmiany w zasadach rozliczeń nadwyżek wyprodukowanej energii elektrycznej. Dodatkowo cały czas prężnie działamy w mediach społecznościowych, aby pozyskać jak najwięcej Klientów. Jesteśmy na tym etapie rozwoju kiedy każde dodatkowe ręce się przydadzą. Zapraszamy Cię do zapoznania się z naszymi ofertami pracy zamieszczonymi na stronie internetowej solenerga.pl w zakładce "Kariera". Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Panie Tymonie, w pełni zgadzamy się z Pana opinią. Bardzo dużo zależy od chęci i zaangażowania handlowca. My staramy się zapewnić jak najwięcej kontaktów, ale bez pracy własnej sukces nie jest możliwy. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Rejon jak rejon klienci wszędzie tacy sami , tylko podejście firmy kiepskie , leady dom w budowie tylko fundamenty albo brak umowy energetycznej . Umowy podpisane a prowizja po 2 miesiącach z wielkimi problemami żeby wypłacić . Żenada
Drogi użytkowniku, nie zgadzamy się z Twoją opinia odnośnie naszego podejścia do Klientów. Robimy wszystko, żeby spełniać oczekiwania zarówno Klientów jak i naszych współpracowników. Staramy się aktywnie pozyskiwać jak najwięcej Klientów. Cały czas działa nasze Call center. Oprócz tego publikujemy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Warunki wypłaty prowizji są podpisywane przez każdego handlowca jeszcze przed rozpoczęciem pracy. Jeżeli masz pytania o termin wypłacania napisz do nas maila na adres kontakt@solenerga.pl Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Jak wyglądają godziny pracy w firmie ? I jak sytuacja z pozyskiwaniem klientów ?
Wiesz praca napewno nie wyglada jak praca biurowa czyli 8-16. Wymaga ona troszeczkę większego wkładu własnego tzn. trzeba zorganizować wiele spotkań bo jednak konkurencja jest spora a większość klientów może spotkać się dopiero po godzinach swojej pracy czyli np 17.00. Ale spokojnie w zamian za to można zdobyć bardzo fajną prowizje :) Co do zdobycia klientów to przede wszystkim trzeba się zaangażować, zacząć występować do nowych klientów. Jest napewno wszystko do zrobienia :)
Pani Paulino, Godziny są zależne od rodzaju wykonywanej pracy. W biurze pracujemy 09:00-17:00. Przedstawiciele handlowi nie mają limitowanego czasu pracy, najważniejszy jest efekt końcowy i wyrobienie celu sprzedażowego na dany miesiąc. Jeżeli chodzi o pozyskiwanie Klientów cały czas prężnie działamy. Publikujemy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), działamy na stronie firmy solenerga.pl, publikujemy kampanie poprzez Google, legalne bazy Call Center. Staramy się zapewniać naszym handlowcom jak najwięcej Leadów. Jednakże na różnych obszarach kraju liczba leadów jest zmienna. Bardzo zależy nam na rekomendacjach oraz kontaktach własnych handlowca. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Pani Sylwio, bardzo dziękujemy za tak miłe słowa. Doceniamy czas jaki poświęciła Pani na zostawienie komentarza. Jest nam bardzo miło czytać takie opinie od Naszych pracowników. Staramy się nieustannie podnosić standardy zatrudnienia. Właśnie na takiej, dwustronnej współpracy bardzo nam zależy. My staramy się dać od siebie jak najwięcej, ale wymagamy też zaangażowania ze strony handlowca. Oferujemy atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego. Często organizujemy konkursy dla najlepszych handlowców, które pozwalają zarobić dodatkowe środki. Wszyscy handlowcy rozpoczynający współpracę z nami, biorą udział w 5-dniowym szkoleniu wdrożeniowym z tematyki sprzedaży, kontaktu z Klientem, fotowoltaiki i pomp ciepła. Nasi handlowcy są więc w pełni przygotowani do sprzedaży. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Chciałem się dowiedzieć jak wyglądają zarobki i czy są naprawdę jakieś prowizje. Czy warunki pracy są dogodne ?
Powiem tak, jeżeli ktoś chce pracować to oczywiście, ze zarobi bardzo fajne pieniążki. Praca w miłym i ciekawym zespole, możliwość rozwoju :)
Czy Solenerga Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Jaka atmosfera jest między działami w Solenerga Sp. z o.o.?
Między pracownikami Solenerga panuje bardzo dobra atmosfera. Wszyscy pracowniany są bardzo skorzy na pomocy i dzielenia się swoim doświadczeniem. Pomiędzy poszczególnymi działami nie występują żadne bariery. Działy pracują z poszanowaniem wzajemnych zasad. Wszyscy pracujemy na wspólny sukces, w myśl wartości „Klient jest najważniejszy”. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga
Jestem zaskoczona/y tym, co czytam! Pracuje w Contact Center i jestem bardzo zadowolony/a z prscy. Do tej pory pracowałam/em w kilku call center i mam porównanie. Otrzymujemy wynagrodzenia i premie w terminie, atmosfera jest fantastyczna. Mój Przełożony, to człowiek, który rozmawia z ludźmi i ich słucha. Motywuje swoich pracowników, a co ważne to dba o to, aby praca była sensem i aby była różnorodna. Na podstawie własnego doświadczenia z Solenerga, nie wierzę w opinie, które czytam. Może oczekiwania macie za wysokie?
Droga CC, Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Doceniamy poświęcony czas na napisanie tych słów. Jest nam niezmiernie miło czytać tak pozytywne słowa na nasz temat. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z warunków jakie staramy się zapewnić. Nieustannie staramy się poprawiać standardy pracy dla naszych współpracowników. Życzymy Ci dalszych sukcesów w strukturach Solenerga. Pozdrawiamy, Zespół Solenerga