Czy firma Polska Press Grupa udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Polska Press Grupa?
Dzień dobry @pytanie :-) w odpowiedzi na Twoje pytanie. Pracownik Polska Press Grupa Bydgoszcz zespołu sprzedaży z #Focha18 może liczyć na podstawowe narzędzia fizyczne jakimi są komputer, dostęp do systemu informatycznego, telefon, Internet, wygodne stanowisko biurowe :-) Narzędzia mentalne to cykl szkoleń wdrożeniowych (onboarding) oraz rozwojowych - Trener sprzedaży oraz Koordyantor sprzedaży. Wsparcie opiekuna (handlowca). Krzysztof
Komputer ? Chyba stare złomy ledwo działające zebrane z PPG. Gdzieś wymieniali na nowe a oddział na Focha dostał " resztki" wygodne stanowisko ? Haha stare rozpadające się fotele..
Pracujesz tutaj? Może mógłbyś napisać coś więcej o tych szkoleniach? Czy po onboardingu można liczyć na jakieś dodatkowe szkolenia?
Witam czy Polska Press daje na święta paczki dla dzieci albo bony ? Jak wyglądaja wczasy pod grusza ?
Wczasy pod grusza są , paczka na święta była raz , na święta są świadczenia pieniężne z Zfśs plus kiedyś jeszcze było koło 500 zł brutto z Ppg
Na jakie benefity można liczyć w Polska Press Grupa?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Polska Press Grupa?
Na początku praca wydaje się być naprawdę fajna, tak samo jak i atmosfera. Wszyscy są mili, życzliwi, zabawni. Umowa o pracę jest po zrealizowaniu konkretnego celu finansowego (sprzedaży odpowiedniej ilości reklam firmom), więc pod tym kątem fajny, uczciwy deal. Jeśli chodzi o późniejsze wrażenie z firmy - bywa różnie. Jak się ma cel, to jest się super, a jak nie to można usłyszeć coś na zasadzie "jakbyś nie była taką miękka(usunięte przez administratora)to byś sprzedała" od koordynatorki. Niektórzy ludzie podbierają stałych klientów innym, a szefostwo ma wymagania coraz większe i zakres obowiązków też się poszerza stosunkowo do tego co było, a pensja cały czas jest taka sama. Wiadomo, to sprzedaż, więc te wyniki trzeba realizować. Ale tak naprawdę weźmy pod uwagę fakt, że jest pandemia, że ludzie mają też inne wydatki, problemy niż tylko to, żeby wydać pieniądze na reklamę, co za tym idzie ciężej jest teraz niż np 1,5 roku temu zrealizować odpowiedni cel finansowy. A tu.. najgorsze co może być to brak stabilności. Nieważne ile pracujesz,nie możesz czuć się pewnie, bo możesz dostać wypowiedzenie. Najpierw jest oczywiście plan naprawczy, który polega na tym, że jak nie zrobisz określonej kwoty, to dostaniesz wypowiedzenie. Ale pod taką presją ciężko się pracuje. Tym bardziej, że za to, że ktoś ma np L4 przez tydzień czy dwa - nie jest obniżany wynik. A jak pracownik chce się zwolnić, to raczej nie chcą iść na rękę i dać "za porozumieniem stron", wymagają okresu wypowiedzenia. A jak już na tą ugodę pójdą, to wśród innych pracowników kłamią,że oni zwolnili tą osobę. Śmiesznie jakiś respekt ma być wzbudzony. I oczywiście wszyscy mają zawsze rację tylko nie pracownik. Jesteśmy na szarym końcu układu pokarmowego. Gdzie drugi człowiek w tym wszystkim? Chociaż są też plusy. Konkursy z nagrodami, fajne tematyczne szkolenia dla rozluźnienia atmosfery czy wsparcie grupy. Praca nie jest dla każdego. Wytrwali tylko dadzą radę,(usunięte przez administratora) raczej dla osób z doświadczeniem w Call center niż dla tzw. świerzaków :)
Jak najbardziej się zgadzam... Robisz cele jest fajnie. Dajesz wypowiedzenie? Jesteś(usunięte przez administratora) Jeśli chce się chwilę dorobić spoko, ale dłużej niż rok(tyle wytrzymałem) lepiej się nie dawać... Szkoda zdrowia
nie jest prawdą, że brak realizacji celów w PPG wiąż się z wypowiedzeniem. Zanim to nastąpi jest cały proces programu naprawczego. Każde zwolnienie musi być konsultowane ze związkami zawodowymi. W naszej firmie pracuje blisko 2 500 osób. Zgadza się - pracownik, który nie chce pracować wejdzie na to forum i pod pseudonimem będzie wypisywał takie bzdury. Jesteśmy otwarci w biurze przy ul. Focha 18. Zapraszam na nasze fan page na facebook. Tam warto zapytać, ludzi którzy nie są anonimowi. Krzysztof Smoliński m: 519 503 705
Pracowałem na Focha, wiadomo - jak w każdej pracy są wymagania - głowne to sprzedaż. ale to żadna filozofia, pamiętam, że były osoby, które nie robiły planów i dziwiły się, że dostają plan naprawczy, pewnie te tu pisz ą. W nowej pracy nie mam tylu szkoleń,, jestem zostawiony sam sobie i trochę teraz widzę, że te szkolenia co mieliśmy dawały mi dużo i traktowano mnie po ludzku, nie jak maszyne do robienia kasy
Widzę że niezależnie od oddziału, tak jest w każdym na stanowisku reklamowym. Praca pod bardzo dużą presją która zdecydowanie nie jest dla każdego, a raczej jedynie dla bardzo silnych psychicznie ludzi gotowych na wszystko.
Hej, czytam opinie o Polska Press na tym forum i są różne. Widzę, że cześć wpisów jest niepolecających, a część jest OK. To chyba dobrze, bo zazwyczaj ludzie tylko piszą negatywne. Na ich facebooku wygląda na to, że zgrana ekipa. Jestem umówiony na rekrutacje - pytanie czy warto? Słyszałem, że wykupił ich Orlen - duża firma, ale polityczna.
Tak, Polska Press Grupa została wykupiona przez Orlen ale polityczność tyczy się raczej dziennikarzy, nie handlowców. Nie napisałeś na jakie stanowisko aplikujesz. Iść zawsze warto. Mój staż pracy w tej firmie to ponad 10 lat i słaniam się niestety ku negatywnym opiniom. Nic tam nie jest przesadzone, a szkoda. Nie wiem kiedy ludzie nauczą się, że FB to jedno, a praca w firmie drugie :)
Witam, Proszę o dokładne opisanie jak wyglada praca specjalisty ds sprzedaży reklamy w tej firmie? Chodzi mi o prace zdalna z domu. Słyszałem ze trzeba jeździć na spotkania z klientami, jak to dokładnie wyglada, gdzie umawiamy spotkanie? Czy dostajemy jakaś gotowa bazę klientów?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Polska Press Grupa?
Cześć, najlepiej zapytać i sprawdzić jaka jest atmosfera w miejscu, gdzie ludzie nie są anonimowi. Zapraszam na nasz profil fejsbookowy - Polska Press Focha 18 Pozdrawiam Krzysztof
Zależy gdzie trafisz, w grupie, od której zaczęła się te firma koordynator spoko, ale ludzie podbierają sobie nawzajem klientów A najmłodszej grupie ludzie są super, a koordynator porażka.... Robi wszystko i mówi wszystko żeby nie stracić premii
Dzień dobry. Proszę o informację jakie trzeba mieć wykształcenie oraz jakich wymagacie Państwo dokumentów ,aby trafić do Państwa zespołu na stanowisko Doradcy ds.kontaktu z klientem.Czy wiek jest jakimś ograniczeniem? Pozdrawiam serdecznie Iza kandydatka .
Dzień dobry, Pani Izo wykształcenie nie odgrywa większej roli, natomiast mile widziane kierunki humanistyczne. Poszukujemy osób komunikatywnych, łatwo nawiązujących relacje międzyludzkie. Podejmujących wyzwania i zdeterminowanych do realizacji wyznaczonych zadań. Uśmiechniętych i wierzących we własne umiejętności. Zależy nam na kandydatach, którzy potrafią pewnie wejść w dyskusje i przekonać do swojego punktu widzenia. Wiek nie ma żadnych ograniczeń, pracuje z nami 70 letni Ryszard i 20 letnia Kasia. Nasz zespół składa się głównie z ludzi w wieku 20-40 lat. Potrzebujemy handlowców z "krwi i kości" :-)
Dziękuję .Wyślę do Państwa CV i będę czekała na odpowiedź.Pozdrawiam miło i serdecznie :)
Cześć. Prowadzicie rekrutację na stanowisko doradcy ds.kontaktu ?Czy osoba bez doświadczenia ma możliwość zatrudnienia w Waszej Firmie? Rozumiem z ogłoszenia że to call center? Wyczytałem również to że odgrywacie Państwo scenki rozmowa z potencjalnym klientem.Jeżeli nie wypadnie sie dobrze podczas takiej sceny czy od razu dyskwalifikuje mnie to z dalszej rekrutacji ? Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Cześć, zgadza się, prowadzimy obecnie rekrutacje na stanowisko doradcy ds. produktu/sprzedaży. Kontakt z klientem jest telefoniczny lub video (w tym drugim aspekcie stawiamy pierwsze kroki). Nie jesteśmy typowym "Call Center", ponieważ sposób kontaktu z klientem i kultura pracy jest inna. Jeśli rozmówca zgodzi się na odegranie scenki podczas rozmowy to jego szanse na zatrudnienie wzrastają. Zapraszam na rozmowę, więcej nie zdradzę bo to nasze "know how" :-) Krzysztof
Widać po Pana wpisach że kultura w Waszej Firmie jest na bardzo wysokim poziomie .Opinie wszędzie są różne .Pan zawsze odpowiada i nie ukrywa jak jest naprawdę .Szacun w Pańską stronę oby więcej takich rzetelnych Pracodawców i kadry zarządzającej :)
Pracuję w oddziale na Focha już ponad 2 lata. Przede wszystkim to, co jest tu najlepsze to atmosfera pracy i ludzie. Zaczynając od ekipy na sali sprzedażowej, a kończąc na kadrze. Czy praca jest ciężka? No jeśli liczysz na to, że będziesz siedział i pieniążki sam będą lecieć z nieba - to nie tu ;) Dużo się wymaga, to prawda. Ale dzięki tym wymaganiom nie śniłam nawet, że tyle się dowiem w pracy odnośnie kampanii prasowych czy internetowych. Mocno na to jest kładziony nacisk - na wiedzę! I bardzo dobrze! Bo bez tego nawet najlepsze "sztuczki" sprzedażowe nie zadziałają, jeśli wiedzy nie ma. A dzięki dużej liczbie szkoleń z różnej tematyki (nie tylko szkolenie produktowe, ale też coachingowe) wiem o wiele, wiele więcej niż przed pracą tu. Koordynatorki są pomocne i co najważniejsze, każdą z nich można poprosić o pomoc - nie tylko tę, która na co dzień zajmuje się daną ekipą. Różnorodność ofert jest naprawdę wielka - każdy tak na dobrą sprawę dzwoni z tym co lubi. Coś za coś - są wymagania, ale jest też dobre wynagrodzenie + premie + konkursy i chyba co najfajniejsze możliwość pracy w krótszym wymiarze czasu niż standardowe 8-16. Polecam każdemu, kto pisze w swoim CV, że nie boi się wyzwań i lubi się rozwijać - na Focha na pewno tak jest :)
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Dzień dobry, pierwszy miesiąc to praca na umowę zlecenie. Po wdrożeniu pracownika i realizacji wyznaczonych celów można przejść na umowę o pracę. Obecnie zespół liczy 36 osób, z których 33 to osoby pracujące na umowę o pracę. Pracują z nami również studenci, którym bardziej opłacalna jest umowa zlecenie. Pozdrawiam!
Witam. Mam pytanie, jak pracuje się wam w tej firmie? Czy warto aplikować? Zależy mi na wypowiedziach osób które już tu pracowały i maja jakieś pojęcie o tym miejscu.
Dzień dobry Chciałbym poznać informację dotyczącą wynagradzania pracowników za najlepszą sprzedaż. Na profilowym fb, Państwa firmy widać wiele osób z dyplomami i statuetkami. Czy to jedyne nagrody? Mam już doświadczenia z innymi cc, wiem ze za najlepszą sprzedaż w m-cu otrzymaliśmy oprócz upominków pieniądze. Np kilkaset złotych, vouchery na podobne kwoty. Czy w przybliżeniu mogę poznać jak to wygląda u Państwa, bez odsyłania do rozmowy rekrutacyjnej? Chciałbym poznać jak doceniane są takie osoby, a tym bardziej prowizje dla cc jako firmy są ogromne. Z góry dziekuje za odpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry, w przybliżeniu wygląda to tak, że zarobki naszych pracowników składają się z części stałej wynagrodzenia (podstawy), prowizji od sprzedaży (w zależności od wysokości sprzedaży) oraz bonusów - częściowy zwrot kosztów dojazdów, karty przedpłacone etc.
Dziękuję za odpowiedź. Nie motywuje to do aplikowania. Pewnie za słabą sprzedaż jest rotacja, a jeśli ktoś ma być dobry to nie ma w sumie motywacji. Jeśli ktoś mieszka na m-cu to zwrotów kosztów nie otrzyma, w jednym cc kiedy pracowałem standardem od pierwszego dnia był zwrot. Szkoda bo dla takiej firmy takie dodatki to niewiele, a dzisiaj w sprzedaży czy ogólnie obsłudze klienta można zarabiać dobre pieniądze. Podejrzewam, że same prowizje to kilkaset złotych, a co tu mówić o bonusach za bycie najlepszym. Jednak to konsultanci na słuchawce napędzaja obrót. Ale już nie zanudzam. Dziękuję jeszcze raz za tak szybki odzew. Pozdrawiam
zapraszam do rekrutacji :-) Nie mamy problemu z liczbą chętnych do naszego zespołu, a rotacja jak na tego typu projekt jest niewielka. Zwrot części kosztów dojazdów nie jest uzależniony od miejsca zamieszkania ;-) Ubolewam nad takimi ocenami w internecie, skoro "piszący" nie znają firmy.
Oceny nie biorą się znikąd. Część może być pisana przez niezadowolonych pracowników czy klientów. Jednak brakuje Panu konkretów. Ładnie Pan odpisuje na wiadomości, ale nic poza tym. Dzisiaj liczą się konkrety, a jeśli słyszę od szanujacej się firmy zwrot kosztów jako premia za sprzedaż, która geberuje olbrzymi zysk jest nie na miejscu. Ale skoro chętnych nie brakuje to dobrze. Szkoda, że ogłoszenie chociaż na chwilę nie znika skoro tyłu chętnych. Może tak szybko rezygnują, że Pan tego nie zauważył?:)) Może konkurencja dała im możliwość prawdziwej prowizji, drugiej wypłaty. Dodam, że sami życzliwe odpisywanie to za mało by zachęcić. Już tyle wiadomości a merytoryki niewiele. Zachęcam do przejrzenia podobnych ofert by dowiedzieć się co znaczy rekrutować na takie stanowiska i co jako standard oferuje się na start. Pozdrawiam
szanuję Twoje zdanie. Jeśli jesteś niezadowolonym pracownikiem lub klientem to porozmawiajmy twarzą w twarz. Mam taką zasadę, że słucham i rozmawiam z każdym. Ciężko mi się odnieść do czegokolwiek jeśli kryjesz się pod nickiem. Nie twierdzę, że nasza oferta pracy jest najlepsza na rynku, nie twierdzę że w naszej firmie są najwyższe wynagrodzenia. W ogłoszeniu rekrutacyjnym jasno i wyraźnie pokazujemy widełki zarobków - jesteśmy transparentni. Cieszę się, że w naszym regionie jest konkurencja (zdrowa) i że ludzie w ciężkich czasach COVID mają wybór. Moja propozycja pracy jest jedną (nie jedyną) z możliwości - jeśli jesteś dobry w sprzedaży - zapraszam. Konkrety odnośnie tego jak pracujemy, w jaki sposób motywujemy są przekazywane wewnątrz firmy - to jest nasze "know how" - żadna firma nie dzieli się tym jak robi "biznesy" :-) Zachęcam do rekrutacji z ogromną przyjemnością porozmawiam face 2 face :-)
Nie podpisuję się nazwiskiem, ponieważ nie widzę takiej potrzeby. Poza tym. nic to nikomu nie powie. Tutaj wypowiedź Pana była jak najbardziej merytoryczna. Nie jestem klientem czy pracownikiem, tym bardziej hejterem. Nie oceniam innych, ale mam swoje zdanie na temat sprzedaży telefonicznej. Wiem ile pracy wkładają konsultanci, a jakie mają stawki. Każdy kro choć chwile była na słuchawce wie z czym się to je. W tej chwili nie planuje wrócić do takiej pracy, choć sama tematyka reklamy jest ciekawa. Cóż, czasy są trudne, cc zawsze da szansę. Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Powodzenia w motywowaniu zespołu w czasach gdzie coś sprzedać może być jeszcze trudniej. Pozdrawiam
Wysłałam CV na stanowisko specjalisty ds. emisji reklamy internetowej już jakiś czas temu. Spełniam WSZYSTKIE wymagania. Dzisiaj przeglądam ogłoszenia i co widzę? Dokładnie to samo ogłoszenie, odświeżone, z dzisiejszą datą wisi na początku listy, jeszcze z dopiskiem że już zaaplikowałam. Nie dostałam od was telefonu z zaproszeniem na rozmowę, a każde jedno wymaganie z ogłoszenia spełniam w 100%. Kogo wy szukacie? Wolicie jeszcze raz wrzucić ogłoszenie zamiast zadzwonić do pasujących kandydatów? Czy tylko zbieracie dane i nikogo nie potrzebujecie? Nie jesteście jedyną bydgoską firmą, która wykonuje takie fikołki na stronach z ogłoszeniami. Przez tą pandemię wszystkim pracodawcom się w (usunięte przez administratora) poprzewracało.
Dzień dobry, cieszymy się, że zaaplikowałeś na stanowisko specjalisty ds. emisji reklamy internetowej. Aktualne nasi koledzy z działu Emisji zbierają zgłoszenia. Projekt rusza na przełomie sierpnia i września, wtedy też pojawią się pierwsze zaproszenia na rozmowy rekrutacyjne. Drogi bądź Droga "Tragedio", odpowiadając na Twoje pytanie - kogo szukamy? Profil kandydata nakreśliliśmy w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Według nas jest jasny. Jeśli spełniasz nasze wymagania jak piszesz w 100% to na pewno zadzwonimy do Ciebie i zaprosimy na spotkanie. Pozwól nam ocenić każdego kandydata :-) Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym!
Jaki zakres obowiązków należy do social media managera? Jakie są wobec takiego pracownika wymagania?
Dzień dobry, Głównym obowiązkiem social media managera jest dbanie o profile social mediowe naszych klientów, tworzenie contentu oraz prowadzanie akcji reklamowych.
Hej! Czy wiecie może po jakim czasie od wysłania aplikacji dzwonią na rozmowę? Rekrutacja na stanowisko social media specialist zakończyła się 22.02, w aplikacji pokazywał mi się status "rozpatrywana przez pracodawcę". Nie wiem czy czekać jeszcze na odpowiedź, czy już pogodzić się z odrzuceniem ;) z góry dzięki za odpowiedzi!
Cześć w ogłoszeniu jest napisane, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W praktyce wygląda to tak, że do wybranych kandydatów odzywamy się do 4 dni roboczych od otrzymanego zgłoszenia, zatem jeżeli takiego kontaktu nie było, takie CV nie przeszło pierwszego etapu rekrutacji. Życzymy powodzenia w innych rekrutacjach.
Hej, Mam szeroko otwarte oczy gdy to czytam..Jest ogłoszenie na Junior Social Media Specialist. Czy to fikcja? Czy ktoś pracuje tam na takim stanowisku czy to zwykle call center?
Hej, stanowisko Junior Social Media Specjalisty nie dotyczy pracy w Bydgoszczy #Focha18. Do naszego zespołu rekrutujemy obecnie na specjalistę ds. sprzedaży i specjalistę ds. jakości. Serdecznie zapraszamy!
Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Polska Press Grupa?
Witam! Interesuje mnie jedna kwestia: kiedy dostawane są wypłaty? Na początku, po 10 czy przed końcem danego miesiąca? Z góry dziękuję za odpowiedź
Jeśli jesteś pracownikiem to polecam zapytać przełożonego :-) Wypłaty przed 5, premie przed 10 Dobrej niedzieli!
Czy w Polska Press Grupa jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Cześć! A zapytanie dekodowane jest dla bydgoskiego oddziału na Focha - czy ogólnie do firmy Polska Press Grupa?