Opinie o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. w Swarzędz

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Masarnie - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. w Swarzędz

Stały klient

Zauważyłem,że w sklepach mięsnych Bystry panie kroją dużo wędlin w plastrach.Wydaje mi się,iż w tym trudnym okresie,kiedy koronowirus się rozwija w takim tempie powinny być zachowane wszelkie środki ostrożności i lepiej byłoby sprzedawać wędliny w kawałkach.Taką praktykę ma już wiele sklepów mięsnych na Śląsku.

Klient

Jak wasza firma chroni panie espedientki? Przed zarażeniem? Panie maja bardzo bliski kontakt z klientem! Skąd pewność ze nie sa juz nosicelami wirusa i nie zarazaja potencjalnych klientów ? W sklepach tlumy!!

A.
@Klient

Dobre pytanie,ale odpowiedź jest prosta w żaden!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Baśka

Już nic nie chciałam mówić....Ludzie w ogóle nie myślą. A szefostwo gdzie? Może faktycznie do sanepidu zgłosić?

Baśka

Nikt nie ocenia. Chyba coś się Pani pomyliło. W dobie szerzących się choróbsk to chyba dość oczywiste. Przynajmniej dla każdego myślącego...

????

Haha ????

Iza
Inne
@????

Kompletnie nie rozumiem Twojej motywacji. Taki wpis nie wnosi nic do dyskusji - nawet nie wiadomo, czy jesteś pracownikiem czy klientem Zakładów Mięsnych Bystry. A może jest tak, że rozważasz podjęcie pracy w tych zakładach? Wiem, iż jakiś czas temu poszukiwali tam Sprzedawcy - może warto byłoby to sprawdzić.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Ile osób przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną w firmie Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. na stanowisko Masarz - Wędzarz? Czy atmosfera jest stresująca, czy raczej luźna? Opowiedz nam o swoich odczuciach.
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(46 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(231 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
nie polecam

w Rogoźnie kupiłem starą kiełbasę. Na następny dzień kiełbasa była obślizgła i śmierdząca(usunięte przez administratora) Nie miła obsługa.

Liza
 Pytanie

A co to za pytanie ?

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?

ja
@Pytanie

raz do roku festyn.......

Niezadowolony
 Problem

13 stycznia 2020 zakupy w sklepie Bystry w Poznaniu ulica Rynarzewska/ Brzeźnicka kupiłem kiełbasę Rodzinną która po rozpakowaniu okazała się śmierdząca. Panie oczywiście wymieniły na świeżą. Myślę że przydałby się kontrola Sanepidu

1
Klient

Ostatnie zakupy Na Lotników w Poznaniu były straszne panie nie zadowolone A towar tragedia nie świeże kiełbasy mięso wyschniete i robiło wrażenie jakby leżało kilka dni ale taki widok często ale nie ma to jak papieros panie się upajaja paleniem A potem szybko do klienta na to czas jest rozumiem przerwa bo każdemu się należy ale kiedy nie spojrzeć przez okno to papierosek kiedyś nakręca filmik

Klientka zalamana

Nie tylko kiełbasa biała ale parówki są nie do zjedzenia pi dwóch dniach tragedia A golonki tak jak zawsze były dobre to teraz Sylwester bez ja też i moja koleżanka kupiliśmy na pół mrożone i nie dało się ich zjeść po ugotowaniu miały nie przyjemny zapach wręcz smród ja kupiłam na Placu A koleżanka w Koziegłowach

Dorota

Jakosc miesa i wedlin jest coraz gorsza Kupilam biala kielbase na swieta ,byla niedobra psy moje ja zjadly Probowalam roznych kielbas wiekszosc niedobra Kurczaki swieze dwa dni w lodowce smierdza ,a kurczak zagrodowy z lidla nie smierdzi Najbardziej jednak wkurzylam sie jak przed sylwestrem kupilam golonki ktore smierdzialy i byly stare Goscie nie mieli co zjesc , za to psy zjadly Nie robie zakupow juz u bystrego po moim nieudanym sylwestrze i swietach moja noga tam juz nie postanie

Klient

Tak też się robi w Koziegłowach (usunięte przez administratora) i to tłumaczenie to samo(usunięte przez administratora)e często się zdarza A towar to nie zbyt świeży co o tym świadczą braki w klientach dobre to chociaż to że zamówiłam towar i mi zostawiano

Klient
@Klient

Najlepsze jest mięso, które kosztuje bardzo dużo. A jak się próbuje usmażyć to się gotuje.... tyle wody w nim jest. Ciekawe za co ja płacę?

Zawiedziony klient
@Klient

Piątek popołudnie ok 15. Sklep w Agrobexie. Kabanosy wieprzowe-nie ma. Szynka z kociołka-nie ma. Kiełbasa pyszna-nie ma. Żółty ser królewski-nie ma. Chciałem kupić fileta z indyka ale był wysuszony i obsypany czymś (bułka tarta, starty ser?....)(usunięte przez administratora) Kiełbasy w paczkach leżały bez chłodni na blacie. Panie w ogóle bez humoru. Po kolejnym pytaniu"co do tego?"miałem ochotę wyjść! Totalna porażka. Skąd taka obsługa. Chwilę stałem w kolejce żadna z pań się nawet nie uśmiechnęła...szkoda. To kiedyś był fajny sklep a teraz nie ma po co tam chodzić. W sklepie nieład, panie złe , towaru brak....

Zadowolony klient

Bardzo miła i profesjonalna obsługa w Środzie Wlkp koło poczty. Zawsze świeży towar polecam ten sklep.

miro

Witam .Tak na koniec roku w Witkowie przy ulicy Zwirki Wigury uwaga !!!!!! na obsługę nagminnie (usunięte przez administratora) na kasie wbijają inne produkty zawsze na niekorzyść klienta. Tłumaczenie zawsze to samo komputer się pomylił ale w jaki sposób jak to one nabijają te kody za wędlinę , poza tym starszych jak muszą naciągać. Jeżeli mamy kości to na mieście mięsa jest na nich zawsze sporo a na osiedlu widać że ktoś kroi towar z miesa

Kleparz1

Mieszkam w Krakowie ale pochodze z Wielkopolski i wiem jak powinna smakować Biała kiełbasa, Polska kiełbasa szynka wędzona, niestety firma Bystry z tego zrobiła jeden wielki (usunięte przez administratora) Do kiełbas użyto starego wymrożonego mięsa a szynki były tak napompowane że woda lała się z reklamówki. Już nigdy u was nic nie kupię i wszystkim odradzam.

Klient

Kupiłam szynkę z piersi kurczat i drugi dzień a ona się nie nadaje do jedzenia dlaczego jak sie prosi o nakrojenie świeżych to odp to są świeże pokrojone tak się dzieje w wielu sklepach A to akurat w agorobex

Sara
@Klient

Także kupiłam obślizgłą szynkę w Tarnowie Podgórnym, mało to ekspedientka na kasie w czerwonych ustach wymalowane, chyba pomyliła pracę.

Karol
@Sara

Dokladnie, ta Pani na kasie w Tarnowie co stoi zawsze rano to naprawdę powinna poszukać pracy gdzie indziej, zero podejścia do klienta i taka jakaś dziwna.

waldek

W Sklepie Poznań ul. Rynarzewska przed chwilą chciałem dokonać zakupu smalcu bez skwarek w batonie i poprosiłem o jednorazowe pudełko z wieczkiem (zawsze tak brałem i nie było kłopotów) .Pani oświadczyła że pudełka mi nie moze dać do tego smalcu chyba że wezmę ze skwarkami. Poprosiłem w takim razie o sprzedaż tego pudełka przecież po otwarciu batona muszę go w czymś trzymać nie wyraziła zgody .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kama
@waldek

Z tego co mi wiadomo to w sklepach Bystry nie sprzedaje się kubeczków. Do surówek czy smalcu otrzymuje się za darmo. Nie chcę mi się wierzyć że nie ma Pan żadnego pudełka bądź słoiczka żeby sobie przełożyć ten smalec z batona. Żenada

Pracownik
@waldek

NIE wierzę że to czytam.. Pani ma racje. Smalec wieprzowy(77) oraz smalec wieprzowy-baton(78) nie sprzedaje sie w pudelkach poniewaz jest on w oslonce. W pudełku można jedynie kupić smalec z cebulka(75). A jak często Pan kupuje to proponuje zabrac ze soba maly sloiczek lub pudelko np od masła. A tak wgl to jaki jest w tym problem ze taki smalec jest w osłonce a nie w pudełku? Pozdrawiam mile Panie z naszych sklepow.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
@Pracownik

Ja też nie wierzę, że taką firmę nie stać, aby klientowi PODAROWAĆ JEDEN plastikowy kubek. "Pracownik", jeszcze musisz się wiele nauczyć na czym polega handel i jak włazić nam, klientom w (usunięte przez administratora) Gdyby to był Pan(usunięte przez administratora) to abym się czuł zadowolony, to dał by mi 2 kubki. Czytam i nie wierzę. O JEDEN kubek dyskusja przez 2 tygodnie, a i tak nie dam się przekonać, że masz rację. Z przykrością stwierdzam, że sposób myślenia "Pracownika", rzuca złe światło na całą firmę (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
@Pracownik

Chyba ktoś nie zna naszych 10 ZŁOTYCH ZASAD...Patrz punkt 1!!!NAJWAZNIEJSZY JEST KLIENT,więc jeżeli on prosi o JEDNO pudełko od surówek,to ja(sprzedawca)nie widzę powodu aby tego pudełka nie dac.Poprostu-z czystej uprzejmości...i dyskusji by nie było.Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Klient

Oj dla twojej wiadomości firmę na wiele wiele więcej stać i naprawdę byś się mocno zdziwił. Handlu człowieku to ty mnie uczyć nie musisz. Widać lepiej potrafisz innym wiązać w D.. .! Myślisz że tylko Ty jeden chcesz kubeczek? Po co klientowi kubeczek jak smalec jest w osłonce?! Kubeczek klient otrzymuje do smalcu z cebulką bo jest w dużym opakowaniu. I w czym tu problem? Gdybyś to ty był tym właścicielem i ty byś musiał zapłacić za każdy kubeczek dla każdego klienta któremu nie jest potrzebny akurat do tego rodzaju smalcu co chciał kupić to inaczej byś pisał albo byś nic nie pisał!!!!

Pracownik
@Sprzedawca

Nie muszę. Logika się kłania. Co do klienta-jest najważniejszy To współczuję szefowi. Smalec który klient chciał kupić jest w osłonce to dlaczego musi dostać kubeczek? Bo sobie rączki pobudzi? Jak tak każdemu klientowi Pani wydaje gratisów kubeczki bez powodu to gratuluję. Za chwilę każdy klient tak "pomysli" jak Pani bo mu się w raczkach rozplynie. Po to jest on w jednym opakowaniu aby nie dawać w kolejnym. Myśli Pani że to jest jedyny koszt który pokrywa szef z racji swojej działalności? Widać nie zdaje sobie Pani z tego nawet sprawy bo po co ważne że mi wypłatę daje A skąd weźmie to już jego sprawa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary klient
@Pracownik

Wymienić sprzedawcę i tyle na ten temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zibi
@Pracownik

zróbcie napis firmowy na kubeczku i potraktujcie go jako reklame..... nie takie prezenty robia inne firmy dla swoich klientów . Aż strach pomyśleć co by było gdyby firma zdecydowała się obdarować klientów np. smyczą do kluczy , obciążenie finansowe takie że bankrut . A jednak inni mogą i żyją i nie płaczą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rac
@waldek

Trzeba było sobie pudełeczko zachować.

Klientka zalamana

Tyle kosztują wyroby A sprzedawane nie świeże co sie dzieje panie na Kaczorowskiego kroja i wędliny dłużej świeże na Placu w Swarzędzu też stosy nakrojone A potem do wyrzucenia na drugi dzień ????

Klientka zalamana

Dziś wieczorem w sklepie na Placu w Swarzędzu panie były tak ponura że strach się ich bać przy kasie żeru uśmiechu na twarzy moje wrażenia bierz towar i idź już jeszcze godzina pracy trzeba jeszcze posprzątać A ja się slimacze no cóż taka praca klient nasz pan

Klientka
@Klientka zalamana

Szczerze mówiąc to nie bardzo mnie to dziwi. Współczuję tym paniom ekspedientkam zwłaszcza w tym szalonym okresie przedświątecznym. Stojąc w kolejce i słuchając niektórych klientów, ich wymagań, (usunięte przez administratora) pytań i pretensji o byle (usunięte przez administratora) to chętnie sama strzeliła bym w łeb jednej czy drugiej.

Klient
@Klientka

To nie tylko przed świętami najlepiej to się tłumaczyć

Klient

Tragedia kupione wędliny i na drugi dzień już były obslizgłe w Gruszczynie

Zostaw merytoryczną opinię o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. - Swarzędz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii