Opinie o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. w Swarzędz

Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.
counter
3 112 611 5 1
PRACOWNICA

Witam wszystkie kolezanki. W moim sklepie również nie ma żadnych zabezpieczeń. Jak tak dalej będzie, my również pójdziemy na L4. Ciekawe gdzie i przed czym ukrywają się kierowniczki regionalne, bo od 3 tygodni żadnej z nich nie było na kontroli w sklepie.

Pomocna?
Tak22Nie3
Zgłoś
stały klient

Robię zakupy w sklepie na Osiedlu Piastowskim, była tam bardzo miła pani, chyba Małgosia, co się z nią stało? Ponoć jest chora, oby szybko wróciła. Ta Pani i Pani Marzenka to sprzedawczynie z prawdziwego zdarzenia. Obie przesympatyczne dla każdego klienta. Pani Barbara niestety po raz kolejny bezczelna i bardzo nie miła, opryskliwa, w moim odczuciu nie powinna pracować w żadnym sklepie. Chciałbym zaznaczyć, że nie jest to tylko moja opinia, rozmawiam z sąsiadami i znajomymi, którzy również robią tam zakupy i mają takie samo zdanie. Ponadto w soboty pół godziny przed zamknięciem sklepu, nie ma tam, po co wchodzić. Panie są zajęte sprzątaniem. Klient jest postrzegany jak intruz, który zakłóca im prace porządkowe. Dziwię się, bo chyba powinno im zależeć aby jak najwięcej sprzedać. Zacząłem robić zakupy w innym sklepie, aczkolwiek nie ukrywam na Piastowskim mieszkam i mam bardzo blisko.

Pomocna?
Tak5Nie22
Zgłoś8
Nieznajoma
Pracownik

Wypłaty na sklepach w ostatnim czasie to śmiech na sali.... Firma schodzi na psy.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś1
Pracownica

Dokładnie dostałam mniejsza ja i moje koleżanki bolało nas to i popłynęły łzy bo za coś trzeba przeżyć a do tego akurat na wakacje miało się jechać

Pomocna?
Tak13Nie1
Zgłoś
Desperado Nowy wpis
Były pracownik

Bystry w powolnym tempie ale jednak się zwija.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
BOK ZMB Nowy wpis
Pracownik
@Desperado

Dziękujemy za opinię, życzmy sukcesów!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Były Nowy wpis
Były pracownik
@Desperado

Chyba masz rację. Zniszczyć dzieło seniora, to nie takie proste, ale proces zwijania się już zaczął i to tylko kwestia czasu. Szereg chybionych decyzji przynosi określone skutki. Nie ma komu pracować, bo ludzi traktują poniżej krytyki. Historia lubi się powtarzać bo idą drogą Majerowicza https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,156631

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Zocha
Klient

Szanowni Państwo, przeprowadziłam się do Obornik Wlk niedawno.Co sądzicie o sklepach ZMB w tym mieście,do którego najlepiej sie wybrać. Dodam że korzystałam juz ze sklepów tej firmy w Poznaniu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Klient
Pracownik
@Zocha

Często bywam w Obornikach i dotychczas super się kupowało przy Powstańców ( obok dworca PKS ), ale po remoncie i zwolnieniu kierowniczki to już nie ten sklep. Atmosfera mi nie odpowiada więc nie chodzę do Pana Bystrego. Kupuję gdzie indziej, dlatego ciężko jest mi doradzić. Widać, że się wiele zmieniło w tej firmie i to chyba na gorsze.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Ten
Kandydat
@Klient

Pani kierownik jest a zwolnieniu L4 a nie została zwolniona z tego co mi wiadomo

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Klient
Klient
 Pytanie

Szanowna Pani, to niebywałe, że jest Pani rozbawiona faktem, iż w dzisiejszych czasach dziwi Panią to, że klient ceni sobie atmosferę w sklepie. Mniemam, że nie chodzi Pani do fryzjera tylko do zakładu fryzjerskiegit(obojętnie jakiego). W dzisiejszych czasach nie tylko produkt ma znaczenie ale też to jak i kto go sprzedaje. Chyba, że został zatrudniony tylko do podawania. Co zmienia postać rzeczy. Może tak jest?...

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Rozbawiona
Klient
 Pytanie
@Klient

Klient, przeczytaj najpierw ze zrozumieniem ten wpis, a później zastanów się co napisałeś: cyt" ale po remoncie i zwolnieniu kierowniczki to już nie ten sklep. Atmosfera mi nie odpowiada więc nie chodzę do Pana Bystrego." Od remontu, po kierowniczkę i osobiste wskazanie właściciela firmy, moim zdaniem - zaorane, a porównanie sklepu mięsnego do salonu fryzjerskiego?! Wyborne???? czy Pan jesteś na jakiejś redukcji? Moja fryzjerka potrafi świetnie strzyc, doceniam to.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Klient
Klient
@Rozbawiona

Szkoda, że Pani nie zrozumiała. Tego się spodziewałem. Zakończyła Pani tą"dyskusję"na swoim....poziomie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kicia
Klient
@Zocha

Polecam sklep na Powstańców. Bardzo dobrze zaopatrzony. I co więcej baaardzo miłe panie!!!

Pomocna?
Tak5Nie6
Zgłoś
R4r56
Klient
@Zocha

Polecam na osiedlu kolo Stokrotki

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś
BOK ZMB Nowy wpis
Pracownik
@R4r56

Bardzo dziękujemy za opinię.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Katrina
Pracownik

Nie przyjemna obsluga w sklepie w Mosinie Brak płynu do dezynfekcji

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
ZMB
Pracownik
@Katrina

Dziękujemy za opinię.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania kadrą w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Obserwator
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Zatrudniliście stażystów w Gowork'u? Poważnie takie pytania na podkręcenie dyskusji? Oplułem monitor.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Fan Karola
Klient
 Pytanie
@Pytanie

Prowadzący Familiadę opowiadał tak samo żenujące dowcipy. Naprawdę tak źle jest z Waszym wizerunkiem, że łapiecie się takich metod? Brakuje jeszcze hymnów pochwalnych, sztandarów i czerwonych goździków.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Obserwator
Klient
 Pytanie
@Fan Karola

No żeby Gowork sobie pozwolił na takie akcje? Widać niego nie interesuje co się dzieje w tej firmie, ale serwisowi to nie pomaga????????????

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Nieznajoma
Pracownik

Wypłaty na sklepach w ostatnim czasie to śmiech na sali.... Firma schodzi na psy.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś1
Ja
Pracownik
@Nieznajoma

Tak czytam i się zastanawiam, dlaczego ktoś pracuje w tej firmie. Przecież niezadowolony pracownik, to tylko straty codzienne dla firmy, mniej się angażuje, mniejsze obroty, a jak mniejsze obroty to mniejsza pieniądze dla firmy, czyli znów niezadowolony, ludzie nie blokujcie miejsc pracy????????

Pomocna?
Tak3Nie6
Zgłoś
Klient
Klient
@Ja

Niestety coraz częściej strach wejść do sklepów P. Bystrego. Panie chodzą złe i jakby obrażone, że muszą obsłużyć klienta. Ja kiedyś stały klient chodzę coraz rzadziej

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ja do JA
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Tym tokiem myślenia wystarczy że pracodawca zacznie dbać o załogę, załoga będzie bardziej zadowolona, obroty będą wyższe, pracodawca zarobi więcej. Więc pytanie: dlaczego pracodawca nie dba o swój interes? A może to zła kadra kierownicza blokuje etaty i rozwój firmy?

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik
@Ja

W tej firmie nikt niczego nie blokuje. Dla chętnych pracować w tej firmie miejsce zawsze się znajdzie, ponieważ tam zawsze brakuje ludzi.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Też
Pracownik
@Były pracownik

Tak,tak. Tylko należy dodać, że musisz siedzieć cicho.....

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Niko
Były pracownik
@Ja do JA

Dokładnie tak, tylko że @Jado tego nie rozumie i mysli, że jak chcemy zarobić wiecej niż 2 tyś to nam sie w głowach poprzewracało.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik
@Też

Oczywiście. Bo tylko słowo sprzeciwu, to cie zgnoją. Dla tego już nie pracuję . Nie można się odezwać. Pracownik tam nie ma prawa głosu, a ni prawa do własnego zdania.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
BOK ZMB
Pracownik
@Były pracownik

Dziękujemy za opinię, prosimy o kontakt na bok@bystry.pl

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
BOK ZMB
Pracownik
@Klient

Dziękujemy za opinię, poprosimy o kontakt na bok@bystry.pl, dołożymy starań aby wyjaśnić tę sytuację.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
BOK ZMB
Pracownik
@Nieznajoma

Dziękujemy za opinię, zapewne jest to uzależnione niższymi niż w poprzednich latach obrotami i mocno okrojonymi nadgodzinami które w tej chwili są warunkiem związanym z nową sytuacją jaką wywołała pandemia. Jeśli warunki pracy Pani "Nieznajoma" nie odpowiadają Pani oczekiwaniom, jest nam bardzo przykro, ale nie zamierzamy w żadnym stopniu wpływać na zmianę Pani opinii, z pewnością jest wiele firm na rynku które w konsekwencji pandemii dziś "merdają ogonem", ale nasza z pewnością do nich nie należy. Wszelkie wątpliwości prosimy zgłaszać na bok@bystry.pl, to miejsce nie rozwiązuje absolutnie żadnych spraw.

Pomocna?
Tak1Nie7
Zgłoś
Klient
Klient
@BOK ZMB

W piątek robiłam zakupy w kobyln8cy przed południem była bardzo nie mila pani obsługiwała z laska i się burzyła ze jest sama to nie nasza wina klienta tego nie ma tego nie taka odp niech pani pakuje obsługa straszna

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik
@Nieznajoma

NIE POLECAM Ciężka praca za śmieszne pieniądze .

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
anonim
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
BOK ZMB
Pracownik

Dziękujemy za opinię, wszelkie informacje, prośby, zażalenia prosimy kierować bezpośrednio do bok@bystry.pl, wnioski czy propozycje zgłaszane przez serwis http://Gowork.pl nie są przez nikogo rozpatrywane. Prosimy kierować opinie bezpośrednio do działu który się tym zajmuje, adres j.w.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
@@@
 Pytanie

Chciałam podjąć pracę w "Bystrym ", ale słyszałam że z miesiąca na miesiąc gorzej się zarabia. I że co raz gorzej się dzieję w tej firmie.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@@@@

Jeśli jest Pani zainteresowana współpracą z naszą firmą, zapraszamy do kontaktu pod adresami rekrutacja@bystry.pl lub bok@bystry.pl, umówimy spotkanie i przedstawimy warunki współpracy. Do pierwszego kontaktu, nie potrzeba wysłania, żadnych dokumentów (CV, Listu motywacyjnego)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
@@@@
Kandydat
@BOK ZMB

Po ostatnich opiniach to chyba podziekuje.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Ada
Pracownik
@@@@@

Żal to czytać, choć można się usmiac... Jeżeli argumentem do podjęcia pracy jest to co powiedziała/napisała jedna Pani drugiej Pani, może czas pomyśleć i otworzyć własną firmę bo rządzenie wychodzi wam najlepiej-oczywiście wg was

Pomocna?
TakNie10
Zgłoś
zaskoczona
Kandydat
 Pytanie
@BOK ZMB

Nie rozumiem, dlaczego nie szanujecie pracowników i nie wypłacacie godnych pieniędzy. Wstyd..opinia jest nadszarpnięta...i co z tym zrobicie?

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
@@@
Klient
@Ada

No niestety nie jeden jak widać

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
BOK ZMB
Pracownik
@zaskoczona

Dziękujemy za opinię. Nie szanujemy lub nie wypłacamy godnych pieniędzy niestety nie jest podstawą do jakichkolwiek dyskusji, zwłaszcza, że nie odbywają się na poziomie merytorycznym. Z pewnością, nie zamierzamy budować jakiejkolwiek opinii ani relacji na http://Gowork.pl bezdyskusyjnie. W razie pytań zapraszamy na bok@bystry.pl

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Niko

Zdecydowanie nie polecam ! Wypłata za czerwiec 2090 zł. Przy pełnym etacie plus 3 nadgodziny i 3 godziny nocne i 3 pracujące soboty. W tym już też jest premia za niechorowanie 125 zł. Śmiech na sali.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Ekspedientka
@Niko

Dokładnie. Wypłaty są z miesiąca na miesiąc co raz mniejsze. 4 lata temu, jak zaczynałam pracę w firmie, to zarabiałam więcej A niż teraz.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Ja
@Niko

Od kilku lat właściciele robią wszystko, aby im było dobrze i tylko im. Mają za nic pracownika, nie dbają o nich, nie szanują człowieka, nie realizują uzgodnień, zastraszają. RKS stosują mobbing wobec sklepowych, a pani z tatuażami na siłę forsuje swoje teorie, które i tak się nie sprawdzają. Ktoś się pomylił, bo masło orzechowe i kawa, to nie jest podstawowy asortyment w sklepie mięsnym. Do tego teraz jeszcze te zmiany z wypłatami, dzięki którym zarabia się jeszcze mniej. Drogi BOK ZMB - niech się ludzie dowiedzą jaka jest sytuacja i żaden zakaz wypowiadania tego nie powstrzyma.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@Ja

Bardzo dziękujemy za opinię. W żadnym wypadku nie zamierzamy prowadzić dyskusji na tematy związane z asortymentem i ew. implementacją towarów w naszych sklepach, liczymy, że personel którego zadaniem jest obsługa sprzedaży, robi to jak najlepiej i jako firma produkcyjno handlowa zmierzamy do uzyskiwania jak najlepszych wyników. Wątpliwości dotyczące ew. rozliczeń prosimy kierować do bezpośrednich przełożonych, z treści wpisu jednak jasno wynika, że celem nie jest rozwiązanie sytuacji a wyprowadzanie informacji poza relacje firmowe.

Pomocna?
TakNie10
Zgłoś
...
Klient
@Niko

To też zależy w jakim sklepie pracujesz. Wyższy utarg = wyższa płaca.

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś
Niko
Kandydat
@...

Dokładnie, ale na gorszym zabrali 500 ,a na lepszym 1000 !

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Jado
Klient
 Pytanie
@Niko

Z całym szacunkiem a ile Pani w sklepie mięsnym chciała by zarobić, to nie kadra menadżerska ....jakie ma Pani kwalifikacje ??? Nie wystarczy mieć dziś siłę fizyczną i umiejętność obsługi krajalnicy żeby odbierać 3000 tys złotych. Ludzie o co Wam chodzi ,nie chce nikogo obrazić ale jeśli Panie chcą zarabiać ponad 2000 tys to ile powinien zarabiać Wasz szef ??? Trochę rachunku sumienia

Pomocna?
Tak1Nie16
Zgłoś
Klient

Nie wiem co się stało z Państwa wyrobami. Ale kiełbaska z serem, kiedyś pyszna. Teraz zjeść nie można. Ser piątej jakości i śladowa jego ilość. Smak samego wyrobu w niczym nie przypomina kiełbasy, którą jadłem kiedyś ze smakiem...

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@Klient

Dziękujemy za opinię, wszystkie nasze wyroby podlegają bardzo surowej kontroli i odpowiadają obowiązującym standardom, liczymy, że to była wyjątkowa sytuacja i serdecznie zapraszamy do naszych sklepów.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Klient
@Klient

Mam podobne uwagi. Firma chyba ma problemy i próbuje oszczędzać na jakości składników do produkcji. Kupiłem kilka tygodni temu kiełbasę rodzinną, która była obślizgła. 2 tygodnie temu kupiłem kiełbasę drobiową i po dwóch dniach w lodówce była obślizgła. Parówki serowe były smaczne ale bez sera. Abym się mylił, ale chyba renoma Bystrego właśnie się skończyła.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Buahaha
Klient
 Pytanie
@Klient

Poważnie? Na Goworku piszecie o jakości produktów buahaha,???????????? komuś chyba ból ... odebrał rozum! Wy naprawdę myślicie, że ludzie są tak głupi!?

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
????????
Były pracownik
@Klient

Nie polecam!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownica

Dokładnie dostałam mniejsza ja i moje koleżanki bolało nas to i popłynęły łzy bo za coś trzeba przeżyć a do tego akurat na wakacje miało się jechać

Pomocna?
Tak13Nie1
Zgłoś
Pracownica
@Pracownica

Niektórzy nie myślą o wakacjac, tylko o tym, jak przeżyć za takie ochłapy. Do tego bardzo częste kontrolę RKS, które tylko wyszukują jakichkolwiek błędów, żeby jeszcze zabrać 50-100zł z wypłaty. Już zabrali nam i tak wszytko co można było, a nawet więcej i jeszcze im mało. Do tego w wakacje jesteśmy zmuszone pracować całe dnie, bo nie ma ludzi. Nie ma i nie będzie. Jak tak dalej, to nie będzie nawet tych, co jeszcze są. Przykre to wszystko i żałosne.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@Pracownica

W nawiązaniu do sytuacji którą Pani opisuje, prosimy zgłosić się bezpośrednio do przełożonej, pisanie na portalu http://Gowork.pl z pewnością nie jest rozwiązaniem i nie będzie miało wpływu na poprawę sytuacji.

Pomocna?
TakNie9
Zgłoś
Pracownica2

Dokładnie tak

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
BOK ZMB

Jesteśmy przekonani, że zgłoszenie bezpośrednio do przełożonej będzie niosło za sobą zmiany, pisanie na portalu http://Gowork.pl z pewnością nie jest rozwiązaniem i nie będzie miało wpływu na poprawę sytuacji, żadnego.

Pomocna?
TakNie12
Zgłoś
Zawiedziona

Ja również nie polecam pracy w tej firmie, wypłata mniejsza prawie o 1000 zł i jak tu przeżyć jak się wychowuje samemu dzieci, co z rachunkami, płatnościami nie wspomnę już o jakichkolwiek przyjemnościach. A do tego całodzienne siedzenie w pracy, a niby nadgodzin robić nie wolno.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Zawiedziona
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Skoro niby nie było ruchu i kazali do zera zjechać godziny że by nie było nadgodzin to dlaczego teraz się zgadzacie na nadgodziny? Teraz jak nie mają ludzi to nagle możecie robić nadgodziny? Zróbcie to co oni z wami nie róbcie nadgodzin i tyle kto was zmusi

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Potencjalny pracownik
 Pytanie

Wiem ze stosujecie premię od utargu 2% .czy jest regulamin przyznawania tej premii?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ja
@Potencjalny pracownik

Jak widzisz cisza bo firma wprowadzila zakaz wypowiadania. To tez pokazuje jaki jest prawdziwy obraz firmy Powiem tobie ze regulamin to fikcja bo i tak premia zalezy od tego jak bardzo sie podlizujesz RKS. Wystarczy ze krzywo spojrzysz to juz nie masz premi. I tylko szukaja dziury w calym za co to by zabrac.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@Potencjalny pracownik

Informacje na temat wynagrodzeń i systemu prowizyjnego udzielane są pracownikom naszej firmy, niestety są one poufne i nie mają do nich dostępów "potencjalni pracownicy" Zapraszamy do aplikacji na wybrane stanowisko, z pewnością otrzyma Pani/Pan wszelkie informacje.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klientka z Mogilna

Czy w związku z epidemią kolonawirusa wraca do nas komuna? ...Mam na myśli wczorajsze zachowanie pani sprzedawczyni z Mogilna przy ul. 900 lecia. Rozumiem że są obostrzenia związane z obsługą seniorów 65+ i określone godziny dla nich zakupów od 10-12. Ale co wtedy gdy sklep jest pusty i nie ma w nim żadnego klienta, a pani sprzedająca podpiera ladę? Tek dosławnie było weszłam parę minut po godz 10 i pani oznajmiła mi że mnie nie obsłuży bo w tych godzinach są obsługiwani seniorzy. Wszystko rozumiem, ale nie było żadnego klienta, a ja chciałam tylko kupić kilkogram paróweczek dla dzieci na śniadanie...Niestety wcześniej nie miałam ich z kim zostawić. Poszłam pare metrów dalej do konkurencyjnego sklepu i nie było problemu. Na drzwiach była kartka że od 10-12 seniorzy obsługiwani są w pierwszej kolejności. Ogólnie zszokowana jestem że w dzisiejszych czasach ekspedientka zadziera nosa.

Pomocna?
Tak1Nie6
Zgłoś
Wrrrrrr
@Klientka z Mogilna

Po pierwsze nie zadzieramy nosa my sprzedawczynie!!My przestrzegamy poleceń jaki dostajemy odgórnie, wiec skoro 65+ to tak ma być.A paróweczki trzeba było dzień wcześniej kupić.

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Pracownica
@Klientka z Mogilna

A czy ktokolwiek z klientów pointeresował się jaką karę może dostać sklep za obsługę takich mądrych klientów w godzinach "seniora ". To nie jest nasz wymysł. Proszę wysłać swoją opinię do ministra zdrowia, może coś Pani doradzi.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Klientka
@Pracownica

Jak widać można. Wystarczy wytłumaczyć, powiedzieć a nie warczeć. Bo obecna sytuacja to niczyja wina.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klientka z Mogilna
@Wrrrrrr

Ja wszystko rozumiem....te godziny dla seniora i że praca w handlu nie jest łatwa..tym bardziej teraz. Sama pracuję w służbie zdrowia i wiem jak to jest. Teraz w tym szczególnym okresie powinniśmy okazywać sobie szacunek i zrozumienie. Jednak oburzyło mnie zachowanie pani ekspedientki, która nie mając ani jednego klienta w sklepie stanowczo oznajmiła mi że mnie nie obsłuży (nie wiem może bała się że jestem pracownkiem służby zdrowia i coś mogę przenieść)... Wątpię aby był za to mandat skoro nikogo nie było w sklepie....Inne ekspedientki (poza tymi w dużych marketach gdzie jest ciągły ruch) mają zupełnie inne podejście np. proszą o poczekanie na zewnątrz i obsłużą gdy sklep jest pusty i nie ma żadnego seniora. Tu nie było nikogo. Gdyby byli starsi klienci, nawet nie ośmieliłabym wchodzić do sklepu. Pani która udzieliła mi bardzo ,,mądrej odpowiedzi" pragnę przekazać że dzień wcześniej nie kupiłabym paróweczek, ponieważ była to niedziela i sklep był zamknięty, a ja wtedy miałam dyżur w szpitalu, w sobotę również....Zresztą przestanę ten sklep odwiedzać. Tak naprawdę to zawsze byłam zadowolona z obsługi pozostałych ekspedientek, ale wczorajsze zachowanie tej jednej pani bardzo mnie oburzyło. Na szczęście jest jeszcze jeden sklep w Mogilnie i liczę że tam spotkam się z lepszą obsługą.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pracownik
@Klientka z Mogilna

Proszę zrozumieć nie możemy obsługiwać nikogo poza 65+ nawet jeśli nie ma nikogo w sklepie. Nakładane są duże kary a kontroli jest bardzo dużo. Jak by się pani czuła gdy podczas pani obsługi wchodzi kontrola a ekspedientka dostaje mandat i to nie mały bo pani chciała kupić paróweczki? No właśnie kogo to obchodzi ona będzie musiała zapłacić a nie pani. Przecież pani chce być obsłużona i tyle. Więcej zrozumienia. Już wyżej zostało to napisane z pretensjami to do Ministra zdrowia może pani wytłumaczy. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
BOK ZMB
@Klientka z Mogilna

Dziękujemy za opinię. Rozporządzenia Ministerstwa bardzo rzeczowo definiują sytuację, na mamy wpływu na zmiany i zapewniamy, że dla obu stron ta sytuacja jest nowa i niekoniecznie komfortowa, jednak robimy co w naszej mocy, aby trzymać się rozporządzeń i przestrzegać przepisów, a jednocześnie jak najrzetelniej wykonywać swoje obowiązki. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jednak nie możemy sobie pozwolić na ustępstwa min. z powodu bardzo wysokich kar nakładanych na łamiących przepisy.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Klientka
@Klientka z Mogilna

W 100% się z Panią zgadzam. Zwłaszcza teraz musimy być dla siebie mili i cierpliwi. Podziwiam wszystkich, którzy są na pierwszej linii frontu. Panie, które sprzedają w sklepach są bardzo dzielne. Ale niestety odnoszę wrażenie, że w sklepach bystrego większość Pań robi łaskę, że nas obsługują. Aż strach wejść bo niewiadomo jaki nastrój ma Pani za ladą. Niestety ja zrezygnowałam z robienia zakupów w tych sklepach. Chociaż smakowały mi ich wyroby. Zaopatruję się teraz u małego dostawcy, który szykuje mi towar na telefon. Wszyscy są dla siebie mili i grzeczni. I bardzo pomocni. To działa w każdą stronę.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Jan
@Klientka z Mogilna

Ekspedientka w tej kwestii nie ma za wiele do powiedzenia, wszędzie są kontrole i nieustanne mandaty za złamanie przepisu....nie dziwię się że nie wpuściła , kto miałby zapłacić w tej sytuacji za ewentualny mandat ?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Asiula
@Klientka z Mogilna

Witam ... Myślę że sama ekspedientka nie wymyśliła sobie braku obsługi w tych godzinach . To było odgórne rozporządzenie. A Pani jako Klientka powinna również dostosować się do tych zasad .(usunięte przez administratora) \ Ekspedientka w dzisiejszych czasach musi mieć w sobie dużo cierpliwości , gdyż to Klientom wydaje się że Im wszystko wolno . A to nie prawda ! Pozdrawiam

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
BOK ZMB

Dziękujemy za informację, nie wiemy czym jest K.POZNAŃSKA bo nie mamy takiej pozycji w ofercie, ale zapraszamy do punktu w którym dokonał Pan zakupu z paragonem celem weryfikacji i ew. wymiany produktów.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Nikt
@Pytanie

Jasne....tylko nie płacone

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś2
Były pracownik.
@Pytanie

Nadgodziny? To codzienność. Dzień w dzień siedzisz po 9-10 godz a w sobotę to nawet 12 godz. Jak nie masz rodziny to możesz iść do tej pracy.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś2
PRACOWNICA

Witam wszystkie kolezanki. W moim sklepie również nie ma żadnych zabezpieczeń. Jak tak dalej będzie, my również pójdziemy na L4. Ciekawe gdzie i przed czym ukrywają się kierowniczki regionalne, bo od 3 tygodni żadnej z nich nie było na kontroli w sklepie.

Pomocna?
Tak22Nie3
Zgłoś
Prac
@PRACOWNICA

No jak gdzie? Praca zdalna....

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Zawiedziona
@PRACOWNICA

To jestem ciekawa ile osób weźmie to L4 wszystkie tak tylko mówią a jak dochodzi co do czego to cicha siedzą

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
pracownik
@Zawiedziona

Nie wezmą, bo dostaną wypowiedzenia. Niestety taka smutna prawda.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś1
BOK ZMB
@pracownik

Dziękujemy za opinię. Wspomniane przez Panią praktyki nie są standardem obowiązującym w ZMB. trudno odnieść się do wspomnianej przez Panią sytuacji, ale przypominamy, że wszelkie wątpliwości lub uwagi dotyczące zatrudnienia należy kierować do bezpośredniego przełożonego. W tych trudnych dla wszystkich czasach, receptą niech będzie porozumienie i poszukiwanie rozwiązań aby fluktuacja kadr był na jak najniższym poziomie, wpisy na http://Gowork.pl niczego nie zmienią.

Pomocna?
Tak2Nie5
Zgłoś
Kobieta
@BOK ZMB

Guzik prawda, właśnie że prawda. Byłam w Szpitalu - planowane leczenie- o czym informowała kierowniczkę przed podjęciem pracy.. podziękowano mi za pracę. Kierowniczka chwaliła (podobno) a Pani z KRS mówiła że podobno były uwagi. Jakie uwagi? Kompletna bzdura Gdzie tu prawda? Klienci też byli zadowoleni z obsługi przeze mnie, niejednokrotnie dawali temu wyraz, głośno dziękując za bardzo miłą obsługę. I co? Niestety wszystko załatwione w białych rękawiczkach. Rozmowy nic nie dały. Bardzo dziękuję firmie Bystry za takie potraktowanie. Można iść co najwyżej do Pana Boga na skargę. Dziękuję że w tak trudnej sytuacji zostałam bez środków do życia

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
BOK ZMB
@Kobieta

Dziękujemy za opinię. Sugerowanie, że pracodawca zwolnił Panią bo była Pani chora jest nieprawdziwe, jedyne co mogło się wydarzyć, to wygaśnięcie umowy, gdy była Pani na tzw. chorobowym. W takich sytuacjach, zawsze prowadzimy rozmowy z osobami które wyrażają wolę dalszej współpracy z firmą. Taka sytuacja miała miejsce np. w dniu wczorajszym. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu na obslugaklienta@bystry.pl. Uprzejmie prosimy o rzeczowe i przemyślane kierowanie zapytań, z pewnością się odniesiemy do nich.

Pomocna?
Tak1Nie5
Zgłoś
były pracownik
@Kobieta

miałam prawie tak samo.Żadnego słowa dziękuję po prawie 11 latach

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
Kobieta
@BOK ZMB

Mnie o nic nie pytano, chciałam pracować, niestety podziękowano mi, z informacją jaką podałam tzn. że ponoć kierowniczka miała uwagi. Pytałam ją, chcąc wyjaśnić sprawę; powiedziała że chciała żebym została, ale niestety Pani Iwona była innego zdania. Zresztą ktoś w tej sprawie kłamał, nie ma już dzisiaj znaczenia. To ja zostałam źle potraktowana i to ja jestem teraz bez środków do życia. Tak więc proszę nie pisać nieprawdy. Ponadto kierowniczka na rozmowie wstępnej zaakceptowała fakt mojego pójścia do szpitala. Sama stwierdziła że nie ma problemu. Okazało się zupełnie inaczej.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Kobieta
@pracownik

A wypisują takie bzdury, że rozmawiają z pracownikiem. Jakież to smutne. Dopóki pracujemy jest dobrze, nie daj Bóg jak człowiek zachowuje. Tam są równi i równiejsi. Pracownik ma (usunięte przez administratora) do powiedzenia.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Ktoś
@BOK ZMB

Kłamiecie!!! To jest norma w Waszej firmie.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@Kobieta

Dziękujemy za opinię. Nie widzimy podstaw aby pisać lub potwierdzać nieprawdę. Jeśli umowa została rozwiązana a przełożony miał uwagi do Pani pracy (wg. tego co Pani napisała) to wiemy gdzie w tej sytuacji jest wina po stronie firmy. Zresztą tak jak wspomnieliśmy, zawsze jest podstawa do dyskusji, najwidoczniej jej w tym przypadku nie było. Życzy sukcesów. PS. Fluktuacja w zespołach nie jest powyżej normy, zatem nie trzeba podpisywać się jako pracownik, nie mamy nic do ukrycia.

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
BOK ZMB
@Ktoś

Dziękujemy za opinię, nie mamy podstaw do takich zachowań.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Tomasz Hansel
@były pracownik

A Ty po jedenastu latach poszłaś z prezentem, żeby podziękować?! A przez ten nasćie lat nie nosiłaś siat z towarem do domu, nie odbierałaś premii, nie bawiłaś się z firmą?! Ludzie, czy wyście poszaleli, moja była partnerka pracowała u Bystrego, jakoś nie słyszę narzekania, teraz nawet żałuje że odeszła, bo poszła do handlu który od dwóch miesięcy zamknięty. W CH na umowie o dzieło, bo obiecywali jej złote góry, że niby lepiej bo buty to czysty interes, nie trzeba się namęczyć a kredyt na chatę nie spłacany, jej obecny chłop na Tirach, siedzi na (usunięte przez administratora) a Wy tutaj biadolicie? Za miesiąc po wyborach, połowa Polski będzie bez pracy, może wtedy dotrze czy tak tam źle.

Pomocna?
Tak2Nie7
Zgłoś1
JA
@BOK ZMB

OWSZEM ! Piszecie NIEPRAWDĘ. Prawda jest taka, że w tej firmie nie ma z kim rozmawiać. RKS nie dbają o pracownice, tylko patrzą aby się podlizać szefostwu. W sprawie koronawirusa sprawy załogi są ignorowane. Prośby o rękawiczki lateksowych, do obsługi odpowiedziano nam że "są za drogie". Lateksy zostały kupione własne pieniądze, bo w foliowych się nie da oklejać towaru. Płyn dezynfekujący jest na siłę ograniczany i trzeba oszczędzać. Kpina. Jest już taki źle, że Prezes zamiast wyjaśnić sprawy i łagodzić spory wprowadza cenzurę. Rozesłane zostały aneksy, zakazujące publicznej wypowiedzi na fb lub tutaj na GO WORK. Nikt nie panuje nad relacjami pracodawca a pracownik.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
X
@Tomasz Hansel

Idź i pracuj a potem wygłaszaj opinie. Ciekawe kto jej te siatki z towarem dawał?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Otis

Z informacji które posiasiadam w sklepie na placu powstańców w Murowanej Goslinie Pani kerownik dopuszcza się mobingu. Mowa typu ze pracownik się do niczego nie nadaje, że ciągle jest coś źle, nic nie umie, ładne określenia ze jest się nie mądrym, ostentacyjnie poprawianie i powielanie czynności już wykonanej prawidłowo tj np. mycie maszyny. Część wyżej osób usytuowanych w firmie wie o tym ze Pani kierownik Tak traktuje ludzi ale nic z tym nie robią. Piszę ta opinie bo nie lubię gdy się gnoi ludzi a nic z tym się nie robi. Pełen pogardy Otis.

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś4
Pracownica
@Otis

Na wielu sklepach panie kierowniczki wykorzystują stanowisko w sposób niedopuszczalny, a pracownicy milczą bo wiedzą że i tak nikt nie zareaguje, a kieroniczka będzie się mścić.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Były pracownik
@Otis

Tak niestety jest też na innych sklepach. A jak już coś powiesz RKS to (usunięte przez administratora) z tym robią. Cieszę się, że już tam nie pracuje. Jeden wielki mobbing i mniej więcej 210 godz miesięcznie za tak naprawdę (usunięte przez administratora)pieniądze.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
ja
@Otis

Panie kierowniczki.... nic im nie grozi i są nietykalne !!!!!! Nawet zgłoszenie sprawy nic nie załatwi .Trzymają zawsze stronę kierowniczki a załoga kłamie !!!!!!!!!!!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@Otis

Dziękujemy za opinię. Najrozsądniejszą w tej sytuacji decyzją byłoby zgłoszenie takich zachowań, bezpośrednio do przełożonych (jesli jesteś pracownikiem) lub zgłoszenie tej sytuacji na obslugaklienta@bystry.pl. Pewnie rozumiesz, że cyt;" z informacji które posiadam" nie jest ani wiarygodne ani możliwe do weryfikacji. Bardzo prosimy o kontkat mailowy w celu poprowadzenia dlaej tej sprawy.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
BOK ZMB
@Pracownica

Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłaszanie ew. nieprawidłowości od przełożonych, serwis http://Gowork.pl nie jest narzędziem naprawczym w tej sytuacji.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
BOK ZMB
@Były pracownik

Dziękujemy za opinię. Poprosimy o więcej szczegółów związanych ze wspominanymi sytuacjami: obslugaklienta@bystry.pl

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
BOK ZMB
@Pracownica

Dziękujemy za opinię, prosimy przekazać informacje na ten temat kierować do przełożonych wyższego szczebla, lub na adres obslugalienta@bystry.pl, serwis http://Gowork.pl w żadnym stopniu nie rozwiąrze sytuacji.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik

Pracuje już w tej firmie 13 lat przeszłam 3 kierowniczki i osobiście się nie spotkałam z taką sytuacją. Może to co opisujesz zależy od KRS ale ja tego nie doświadczyłam. Wiadomo są w tej firmie gorsze strony tak jak wszędzie takie jak np podwyżka albo w tak ciężkim czasie mało wsparcia gdzie się boimy o nasze zdrowie ale kontrolę są ważniejsze no ale dobre też są. Jak nie mówić dobrze tam gdzie nas nie ma.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
ja
@BOK ZMB

niestet ciche przyzwolenie na złe traktowanie pracownika przez kierowniczki sklepów to w tej firmie standard

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Klijent

Czasy ciężkie i brak empatii ze strony zakładów ,chodzi o starszych klientów i o zamknięcie jedynego sklepu w Legowie czyżby liczyły się tylko zyski?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klient
@Klijent

A w biznesie co się liczy? Miłosierdzie? Co za kocopoły tutaj wypisujesz!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Genia

A makolągwa (usunięte przez administratora)/sucha na emeryturze jest czy nadal pracuje?To dopiero byla największa specjalistka od mobbingu.Przeszla przez kilka sklepów.Ostatni to chyba w Przeźmierowie Bystry.Każdy ,gdy tylko miał okazję,uciekał z tego sklepu.Ale jak zwykle nikt nic nie widział i nie wiedział,pomimo zgłaszania dyrektorce. Klienci jej nie lubili

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Klientka

Często robię zakupy w sklepach p. Bystrego i co raz bardziej jestem zdziwiona tym, że panie ekspedientki Tak na prawdę nie mają żadnego zabezpieczenia(oprócz pleks przy kasie). Myślę że w tej branży w danej sytuacji maseczki to podstawa, tak jak w wielu innych sklepach. My, klienci, też byśmy się czuli w pewnym sensie bezpieczniej, przecież to działa w dwie strony. W tym czasie musimy się chronić na wzajem. Życzę zdrowia.

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś
Lusi
@Klientka

Ja czuje się bezpiecznie , nie chciała bym pracować w masce przez tyle godzin , co 2 godziny zmiana ,twarz spocona , ciężko się oddycha w tej maseczce . Lepiej bez masek ! Mamy pleksy płyny rękawiczki itp.. firma dba o pracowników jak i o klientów ????nic więcej nam nie trzeba do szczęścia ????????

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
:)
@Klientka

Bezpieczeństwo ponad wszystko w tej kwestii ma Pani rację,ale wytyczne przez władze tego kraju mówią jasno: dezynfekcja (mycie) rąk,jednorazowe rękawiczki i trzymanie odległości między sobą. Rękawiczki i płyny są dostępne w naszych sklepach i należy ich używać ,a niestety gdy prosimy o to klienta często spotykamy się z oporem, najczęściej seniorzy bagatelizują sytuację w której się znajdujemy, bywają nerwowi straszą , wyzywają ogólnie prowadzi to do nieprzyjemnych sytuacji,a już nie wspomnę o odległości 1 m rzadko kto się do tego stosuję mimo próśb. Moim zdaniem niewiele potrzeba ,by czuć się bezpiecznym w naszej pracy, wystarczy dostosować się do zasad, które są jednakowe dla wszystkich. Pozdrawiam koleżanki ze sklepów i życzę zdrowia.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Pracownica
@:)

Podobne sytuacje chyba na wszystkich sklepach. Co do odległości, to uważam że przydatne by były jaskrawe taśmy, naklejone przed ladą , ponieważ wiele starszych osób są zdziwione, na prośbę o zachowanie odległości od lady, mówiąc, cyt "A dlaczego mam się odsunąć?,przecież nie ma żadnej linii......"

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
MS
 Pytanie

Czy firma Bystry posiada działający sklep internetowy? W obecnych czasach rozwiązałby problem kolejek.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
BOK ZMB
@MS

Dziękujemy za opinię, pracujemy nad rozwiązaniem e-commerce dla ZMB, głównie dedykowane będą do niego produkty Spiżarni Mistrza Andrzeja, zachęcamy również do komunikacji na obslugaklienta@bystry.pl. serwis http://Gowork.pl nie jest firmowy forum ZMB.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. - Swarzędz

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej