Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

Swarzędz

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 86 ocen.

Opinie o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bystry Andrzej Zakłady Mięsne

Córka poszkodowanej ????

Czy w Skokach na kościelnej w sklepie Bystry, a w sumie przed sklepem mogą być jakieś kamery, bo non stop ktoś potrąca ludzi, a jak przychodzi co do czego, to nie ma kto to zrobił, a ludzie lądują w szpitalach ze złamaniami ...

Bliska sąsiadka

Witam, chciałam poruszyć kwestie pani kierownik na Tarnowie Podgórnym - kiedy w końcu ktoś zauważy że to z nią jest coś nie tak a nie z ludźmi którzy tam pracują! Przerzucacie ludzi na inne sklepy aby nie było awantur itp a tak naprawdę to z nią trzeba porządek zrobić... Obserwuje ten sklep od bardzo dawna i to nie jest to co dawniej..Bliska sąsiadka...

Klient

Sama ostatnio miałam zły a nawet źle dni w pracy i po głębszym namyśle i każdy ma prawo do słabszego dnia więc moje słowa były za ostre więc chcę przeprosić panią kierownik z Tarnowa Podgórnego za mój opinie

Obserwator

Popieram, to co Ta kierowniczka odstawia, to przechodzi ludzkie pojęcie!!!, brak szacunku do pracownika, o klientach nie Wspomnę. Kilkukrotnie byłam naocznym świadkiem jej prostackich i beszczelnych pyskówek!,Pracy jest pełno wsród zwierząt, jak nie umie pracować Pani z Ludzmii.

Kris

Wszyscy o sklepach piszą a jak jest w samym centrum zakładu czyżby pracownicy firmy są zastraszeni?

Zibi
@Kris 20.08.2017 21:19
Wszyscy o sklepach piszą a jak jest w samym centrum zakładu czyżby pracownicy firmy są zastraszeni?

Pracowałem tam kilka lat .Wyzysk, mobbing przed każdym świętem po 12 godzin bez wolnych weekendów.Przemeczenie niska temperatura zrobiły swoje cieszę się że już nie pracuje w tej firmie teraz sami Ukraińcy ,Polak się nie liczy .Nie polecam tam pracy można sobie zniszczyć zdrowie za marne grosze.

Maciej Maleńczuk
@Zibi 21.08.2017 21:12
Pracowałem tam kilka lat .Wyzysk, mobbing przed każdym świętem po 12 godzin bez wolnych weekendów.Przemeczenie niska temperatur...

Znam takie firmy.Wiem o czym Gadasz!!!Krengoslup trzasnie !!!Polskie Obozy Pracy!!!

Krzysztof

Co wy ludzie piszecie za pierdoly ja bylem na zakupach w sklepie w Bystrym Tarnowie Podgornym i nie widzę zadnego tam problemu obsluga mila towar swiezy ... a pracuja tam ludzie i kazdy moze miec dzien lepszy i gorszy kazdy ma jakies swoje osobiste problemy a wy oceniacie ludzi po pieciu minutach... postawcie sie z drugiej strony chlodni i zastanowcie sie jak wy byscie sie zachowali jakie wy byscie mieli podejscie do klienta... jesli przeprowadzicie taka analize to potem oceniajcie innych ale najpierw zrobcie analize nad swoim zachowaniem bo to moze wy jestescie powodem do negatywnej relacji!!!

Klient

Wczoraj byłam na zakupach w sklepie Bystry na Tarnowie Podgórnym i towar jak zawsze pierwszej jakości ale co najważniejsze było tak miło pani kierownik sklepu uśmiechnięta pomocna a załoga sklepu na luzie żartowała z klientami aż chce się tak przychodzic bardzo się cieszę

Kkk

Lepuej zeby to znikło

mmmiiiikkkkkkkk

Moja opinie usunięto : wiec napisze jeszcze raz . Pani Gosia po 50 tce chyba kierowniczka sklepu w Koziegłowach ( kiedys Czerwonak )niczym księżniczka naburmuszona pani na włościach ... wychodzę gdy ona jest w sklepie ... nie musi mi podawać z wielką łaską ... Ogólnie wyroby bardzo dobre , choć słabe zaopatrzenie w Koziegłowach . Rozmawiałam kiedys z jedna z ekspedientek i była zadowolona z pracy .

klient

Również mam te same odczucia na temat sklepu swarzedz osiedle Zygmunta 3 wazy dawniej było można kupić wszystko teraz są braki jest jakaś inna kierowniczka bardzo nieprzyjemna tak jak by była tam za karę powoli trzeba zmienić sklep bo aż nie chce się jam chodzić

klient

Jestem od paru lat klientką sklepu w Swarzędzu na os.Zygmunta III Wazy i to co się dzieje w sklepie od kilku dni to istny "Armagedon", braki w asortymencie, żadnych nowości, towar poprzestawiany nic nie można znaleźć a niusem są wymieszane rodzaje bułek, które umieszczono tak nisko, że trzeba by było być krasnalem żeby coś wybrać.

Jestem tu

Dokładnie tak!!!!!zgadzam się z tymi wypowiedziami kierowniczki to tylko się tak nazywa!!! One się nie przykładają do pracy i do utargu sklepu mało tego gdyby szef wiedział jak motywują pracowników do Nie Pracy:):):) może na nielicznych sklepach spotkałam się z kierownika mi godnym swej funkcji!!

Sąsiad z Kopernika

Witam serdecznie chciał bym poinformować o nieuczciwej i zarozumialej kierownicze z poznańskiego sklepu ,sklep jest czynny do godziny 17 a pracownic który pracuje na 2 zmianie musi wszystko robić samemu co przeważnie kończy się pracą do godziny około 21 z czego pani kierownik nie płaci za dodatkowe godziny pracy moje pytanie brzmi czy to jest zgodne z prawem pracy bo zastanawiam się czy nie zgłosić sprawy do państwowej inspekcji pracy Czyli praca = życie a życie prywatne to ch... .

Kros

Ja też pracuje w tej firmie i mam podobne zdanie ale myślałam że to tylko mi się tak wydaje a jak widzę nie. A Ty gdzie pracujesz? Może szefostwo nie wie co dzieje się na sklepach? A o która koordynatorka ci chodzi? Bo ja też myślę że ich wizyty to nic nie daja

Ktos

Sklepy mięsne bystry!!!! kiedyś zakład cieszący się uznaniem swoich pracowników jak i klientów, oraz wysoką jakością towarów,dziś można nazwać zwykłym przednim marketem! Większość pracowników niezna podstawowych zasad sprzedaży!!nie wspominając kierowników sklepu którzy nie mają bladego pojęcia jak należy pełnić ta funkcje!! W większości dobry pracownik bardzo szybko rezygnuje z tej pracy!!! Dobra rada dla szefostwa nie oceniacie ekspedientek poprzez punktacja które wystawiają kierownicy sklepów w większości to one powinny zostać ocenione poprzez swoich pracowników a nie poprzez panie koordynatorki które od święta pokazują się na sklepach!!co one mogą wiedzieć jak wygląda ich praca w większości przypadków siedzą na zapleczach popijając kawkę!!! Nie wspominając o tym jak się odzywają do swoich pracowników skandal!!! I one nazywają się kierownika mi!! Pierwsza zasada kontrola nad tymi paniami bo większość personelu zwalnia się właśnie przez te panie!

Klientka

Chciałabym poruszyć kwestię jednej pani która przychodzi do pracy z psem rasy jork i trzyma go na zapleczu a potem wydaje mi mieso! Chodzi o sklep na osiedlu Dębina 102 w Poznaniu . Mam 63 lata i nie spotkałam sie jeszcze z czymś takim. Jest to niedopuszczalne ! Proszę zareagować w tej sprawie.

Mieszkaniec Dębca
@Klientka 11.07.2017 22:57
Chciałabym poruszyć kwestię jednej pani która przychodzi do pracy z psem rasy jork i trzyma go na zapleczu a potem wydaje mi mi...

Moim zdaniem powinna Pani zrobić zdjęcie, bądź nagrać film. Znam ten sklep od otwarcia, Panią o którą chodzi też znam że sklepu i ciężko mi się odnieść do Pani zarzutów jako słowo przeciwko słowu. Nigdy nie widziałem Pani z pieskiem w sklepie, ale muszę przyznać, że w okolicy dość często, gdyż zarówno Pani jak i Pani ze sklepu i ja mieszkamy na jednym osiedlu i ciężko by się było nie przejść w obrębie zabudowań sklepów. Jednak jak mi wiadomo nie słyszałem jak żyję, żeby nie można było podejść do drzwi budynku z pieskiem. Pozdrawiam obie Panie i pozostałych mieszkańców i gości osiedla.

klientka
@Mieszkaniec Dębca 14.07.2017 21:43
Moim zdaniem powinna Pani zrobić zdjęcie, bądź nagrać film. Znam ten sklep od otwarcia, Panią o którą chodzi też znam że sklepu...

ja bardzo lubię ten sklep szczególnie obsługę -robię tam często zakupy i psa nie widuję!!!!

Dzialkowicz

Jestem stałym klientem w Delikatesach w Skokach i kilka razy miałem w wedlinach i miesie blond włosa. Żona zauważyła ze pewna blondynka ciągle chodzi bez nakrycia głowy. Czy ona ma jakieś przywileje.

anna

Mam,pytanie co ze sklepem we Wrześni na Słowackiego

Ala 38

Do kierownictwa BYSTRY ,zrobcie cos wreszcie na tym Tarnowie bo tam się nie da robic zakupow, cos się popsulo na tym sklepie i atmosfera jest nie do wytrzymania, kiedy ktoś zrobi wreszcie z tym porządek...............Nie widzicie co się dzieje czy po prostu przymykacie oczy.........

Klient

Czerwone usta i długie kolorowe zadbane paznokcie odstraszają to fakt w Tarnowie Podgórnym!, z takim makijażem to do biura za "Asystentkę " Dyrektora ;) !

byla klientka

Witam musze przyznac ze to co stala klientka wypisuje na temat sklepu w Tarnowie Podgornym to prawda,nie raz bylam swiadkiem opryskliwego traktowania klienta,wielu moich znajomych zrezygnoalo z zakupow w danym sklepie,trudno nazwac te panie sprzedawczyniami,podaja towar z wielka niechecia,schludny wyglad to nie wszystko tym pania brakuje kultury osobistej. Dyrekcja powinna cos z tym zrobic bo to nie sprzyja dobremu wizerunkowi tej firmy i standarda obslugi w dzisiejszych czasach.......

Klient

Wczoraj doznalam szoku podjechalam do Czerwonaka bo o godz 11 brakowało juz nawet białej kiełbasy to kpina a ekspedientki w kozieglowach zadowolone mówiły ze nie ma bo bystry nie ma towaru a w Czerwonaku było wszystko I kolejka kupiłam sobie co chciałam i wyszlam zadowolona pozdrawiam serdecznie Firmę Bystry

Stała Klientka

Radze omijać sklep w Tarnowie Podgórnym, personel , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscią.Uważam ,że kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami,-Panie które tam pracują mam wrażenie że przyszły na spotkanie towarzyskie, są bardzo nie miłe kiedy im się przerwie w ważnej rozmowie mającej miejsce na sklepie . Rekakcja po takim najsciu jest z ich strony natychmiastowa tj. : Sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą jak na wybiegu, w ostrych makijażach, jedna przez drugą ma bardzo wyzywający makijaż!, Pragnę zwrócić uwagę na paznokcie, które są zadbane, lecz do wykonywanej pracy nie PASUJĄ.

Małgosia
@Klientka 14.04.2017 06:36
Co tu wypisujecie to jest nie prawda sklep BYSTRY to najlepszy sklep w Tarnowie Podgórnym panie zawsze uśmiechnięte i mile sz...

Droga Pani. Wymalowane paznokcie to może są dopuszczalne w sprzedaży guzików, jednak przy żywności jest ustawowy ZAKAZ posiadania pomalowanych paznokci, podobnie jak i zakaz pozsiadania długich paznokci. Może to Pani nie przeszkadza, ale we mnie budzi obrzydzenie.

viki
@Małgosia 21.04.2017 11:56
Droga Pani. Wymalowane paznokcie to może są dopuszczalne w sprzedaży guzików, jednak przy żywności jest ustawowy ZAKAZ posiadan...

Rozumiem ze Pani nosi krótko przycięte i niepomalowane paznokcie skoro Panią zadbane brzydzą. O ile wiem w sklepach obowiązują rękawiczki wiec pomalowane paznokcie a tym bardziej makijaż nie powinny zwracać uwagi chyba że zazdrość przemawia przez zaniedbane kobiety. Ekspedientka to nie zabawka nie musi się każdemu podobać i ma prawo być człowiekiem . Przypominam ze po obu stronach lady stoją zwykli ludzie .

Klient

Co się dzieje ze sklepem na Rzeczypospolitej ??kiedy będzie wkoncu otwarty i czy wreszcie będzie pracował tam ktoś normalny!!! Pytam bo odkąd zmieniła się tam załoga czyli ok rok temu to ten sklep bankrutuje!!!!

Nicki
@Klient 31.03.2017 17:53
Co się dzieje ze sklepem na Rzeczypospolitej ??kiedy będzie wkoncu otwarty i czy wreszcie będzie pracował tam ktoś normalny!!!...

Zapraszamy od wtorku z nową załogą.

Nowa

Jeśli jest Pani zainteresowana i chciałaby dowiedzieć się jakie są warunki pracy zapraszamy do siedziby firmy.

Kasia
@Nowa 22.03.2017 14:15
Jeśli jest Pani zainteresowana i chciałaby dowiedzieć się jakie są warunki pracy zapraszamy do siedziby firmy....

Nie mieszkam w pobliżu Swarzędza. Jeśli może pani odpisać na moje pytania w komentarzu lub na e-maila. To byłabym bardzo wdzięczna.

Kasia

Witam! Jakie są warunki w sklepach u Bystrego? Ile za godzine czy pensja stała? I jak z umową?

Kasia
@Nowa 19.03.2017 16:55
Na początku pensja stała to 2000 ( bez premi i prowizji) , na sklepach wychodzą od 2500 do 3700

Ok, dziękuję bardzo.

Kasia
@Kasia 19.03.2017 18:26
Ok, dziękuję bardzo.

A prosze mi powiedziec czy jakieś dni wolne w ciagu tygodnia sa? Czy praca jest od poniedziałku do soboty bez dnia wolnego? I jeszcze chcialabym się zapytać odnośnie wypłaty. 2000zl brutto czyli do ręki przez miesiąc dostaje się 1450zl? I jak jest dzielona prowizja? Byłabym wdzięczna za te wszystkie moje pytania.

kupujacy

W srodzie wlkp kolo biedronki jest bardzo nie mila pani starsza blondynka dosyć ze czuć od niej alkohol to jeszcze potrafi przy klientach wyzwać od najgorszych współpracownicę albo ucieka na tyl...zenada a na dodatek ponoc to kierwniczka szkoda słów

Przemek

Witam. Ja jako klient mam uwagi do sklepu "Bystrego" który mieści się w Rogoźnie. Po dzisiejszych zakupach byłem tam ostatni raz. Ogólnie cały czas robię zakupy w Obornikach na ul. Powstańców wlkp. gdzie jakość obsługi,świeżość towaru oraz czystość na sklepie jest pierwsza klasa. Czego nie mogę powiedzieć o sklepie w Rogoźnie, Pani obsługująca mnie chciała wcisnąć mi starą kiełbasę co o jej świeżości było widać gołym okiem a gdy wróciłem do domu spróbowałem rolady ustrzyckiej i mało nie zwymiotowalem, od razu ja wyplulem gdybym miał bliżej do tego sklepu kazał bym tej Pani przy klientach spróbować tego serka. W dodatku tej Pani się chyba pomyliło że jest w pracy a nie w domu i zalatwiala sb prywatne sprawy przez telefon jednocześnie obslugujac mnie. Takie sytuacje tylko niszczą opinie Zakładów Mięsnych Bystry ponieważ co do wyrobów nie mam żadnych zastrzeżeń a wręcz przeciwnie.

Beata

Radze omijać sklep Bystry ns os Jagielonski, personel nerwowy , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie klienta pani sprzedawczyni odpowiada z podniesionym głosem i z złoscia.Tak nie może być , kierownictwo Bystry powinno zareagować i przeprowadzić rozmowę z personelem.Lubie robić zakupy w firmie Bystry ale wizyta tam odbywa się w stresie.Arogancja, przywracanie oczami, sapanie i niegrzeczne zwracanie się do klienta odstrasza klienta.Panie chodzą naburmuszone jak bomby zegazowe.

Klient
@Beata 23.12.2016 07:54
Radze omijać sklep Bystry ns os Jagielonski, personel nerwowy , arogancki, klienta traktują jak wroga.Na grzeczne zapytanie kli...

I nic w tym kierunku się nie zmieniło! Najgorsza jest Pani kierownik ,która jest bardzo nieuprzejma i krzyczy wręcz obraźonym tonem do klienta.Czy nikt nie może zareagować w tej sprawie!!! Mamy takie czasy,że obsługa powinna być dla klienta bo klient nie robi łaski przechodząc do sklepu. Ta Pani jest na nie właściwym miejscu!!! Czasy komuny i towar z za lady już się skończył droga pani!

Odchodzący klient
@Klient 28.05.2017 19:47
I nic w tym kierunku się nie zmieniło! Najgorsza jest Pani kierownik ,która jest bardzo nieuprzejma i krzyczy wręcz obraźonym...

Popieram!, nic się nie zmieniło, ludzie chyba nie widzą problemu i tu jest Błąd! Pani kierownik myśli że zwojuje Świat, ale to nie te czasy!!!!!!, czas pomyśleć o zmianach w TP w Sklepie Bystry.Ludzi miłych, uprzejmych, Pracowitych wykonujących należycie swoją prace nie brakuje.Pani kierownik stroi miny za plecami takowych klientów, jest to codziennośc w jej wykonaniu!!! Byłem naocznym świadkiem(kilkakrotnie) takich sytuacji!. Proszę o potraktowanie sprawy Pilnie i wykonanie ruchów personalnych, bo klientów Wam braknie...

róża

mogilno powstańców wlkp. prosilibyśmy aby szczupła pani w okularach nie wciskała starego towaru i tak nachalnie nie polecała.więcej uśmiechu pozdrawiamy miłą załogę.klientki

garfild

bystry co? dinoooooo

Sąsiad

Czy ktoś pracuje 11listopada??? Hm w delikatesach w Skokach podobno mają inwenture!!! Oj a gdzie inspekcja pracy przecież to łamanie praw pracowniczych !!!Niech właściciele sobie przyjadą i siedzą w ŚWIĘTO PAŃSWOWE!!! Współczuję paniom!!Mam nadzieje ze odpowiednie służby przyjrza się tej sprawie bo jak można ZMUSZAC KOGOŚ DO PRACY W ŚWIĘTO sam się zastanawiam czy nie zadzwonić do odpowiednich sluzb!!!!!Współczuję paniom!!!

Klientkaa
@Sąsiad 31.10.2016 05:35
Czy ktoś pracuje 11listopada??? Hm w delikatesach w Skokach podobno mają inwenture!!! Oj a gdzie inspekcja pracy przecież to ł...

Na miejscu pań ze sklepu wogóle bym nie przyszła na inwenture.Widzę i słyszę ze próbują odebrać im przysługujące prawa.Nie wiem czy właściciele i kadry mają taka nikła znajomość prawa pracy czy poprostu myślą że są Bóg wie kim!!!!??Szkoda słów na takich pracodawców.Powinien się nimi zająć odpowiedni organ!

oama

Ale ważne jest to, że jest u nich okres próbny bo to jest ważne, a potem jest już normalana umowa o prace, no wiadomo, ze od razu nie dostaniesz jej i jest zlecenie, ale moim zdaniem tak to wygląda we wszystkich firmach teraz i jest to jednak standardem.

Kliwnt11

Jeżeli chodzi o sklep na os.Zielone Wzgórze to nie chodzi o żadna posadę tylko moje spostrzeżenia jako klienta a wpis Zadowolonego klienta zalatuje troche lizustwem byc moze wpis pracownika

anonim

(usunięte przez administratora)

Małgosia

Na początku na "okresie próbnym" jest umowa zlecenie ( szału nie ma jeśli chodzi o kasę ). Jeśli się spodobasz dostajesz umowę na czas określony ( ja mam na 3 lata ). Podstawa plus premia od obrotu.

zadowolony klient

Jeśli chodzi o kierowniczke na oś Zielone wzgórza to nie mogę zgodzić się z opinią Klient 11 . Kierowniczka bardzo miła zawsze kiedy wchodzę nie zdążę powiedzieć dzień dobry a kierowniczka już mnie wita i tak samo jest z porzegnaniem,ogólnie jedna z najlepiej obsługujących osób na tym sklepie. A Klient 11 widocznie musi mieć jakiś interes ze tak ją oczernia. Moze liczy na posadke ?

Klient 11

Sklep os.Zielone Wzgórze czas na zmianę .Kierowniczka chyba się wypaliła jest nie uprzejma dla klientów jak i dla własnego personelu. Jeżeli przegląda to ktoś z zarządu proszę o przyjrzenie się tej sprawie i podjęcie odpowiednich kroków przez wzgląd na utratę klientów.

anonim

(usunięte przez administratora)

Małgosia

Pracuję kilka lat i jeszcze się nie zażyło, aby wypłata nie była na czas. Nawet jak dzień wypłaty przypada w niedzielę ( 10-tego ), to wypłata jest już piątek na koncie. I co ważne, wszystkie składki są odprowadzane legalnie do ZUS-u.

Piotr

Tam korki wyskakują

JANUSZ

W SKOKACH w nowym sklepie ciagle pradu nie ma WSTYD moze rachunki nie placa

rembulo

czy w sklepie w skokach nie ma za dużo ekspedientek polowa w sklepie a polowa wciąż za sklepem na fajce ...

klient

Witam. Chce podziekowac Pani Ali i Pani Ani za mila i profesjonalna obsluge w sklepi firmowym w Pobiedziskach w biedronce. Natomiast Pani Mirka masakra,ciagle naburmuszona nezadowolona mało sympatyczna,i niekompetentna, klientów traktuje jak zlo konieczne, boje się u niej kupować mieso bo mam wrazenie ze zaraz walnie mi tasakiem w leb.

Gość
@klient 01.07.2016 07:16
Witam. Chce podziekowac Pani Ali i Pani Ani za mila i profesjonalna obsluge w sklepi firmowym w Pobiedziskach w biedronce. Nato...

Nie zgadzam się z tą opinią wielokrotnie robiłem zakupy w tym sklepie I bylem obsługiwany przez ta panią obsługa była mila i profesjonalna a jeżeli chodzi o uśmiech to nie każdy musi się uśmiechać jak głupi do sera

znajomy

Wszyscy piszą o sklepach a o zakładzie nic chyba im strach niepozwala co chłopaki z rozbioru silni i bystrzy na YouTube to widać

ja

wszędzie trzeba pracować tylko dlaczego tyle godzin za tak marne pienoądze

anonim

Ale co z atmosferą? Chodzi o to jak jest na sklepach w Swarzędzu?

garfild

pare rzeczywiście się zwolnilo ale jest dużo kobiet tych co było, wiele kkientow rzeczywiście odeszlo

gosc
@garfild 21.03.2016 18:21
pare rzeczywiście się zwolnilo ale jest dużo kobiet tych co było, wiele kkientow rzeczywiście odeszlo

Pani Tatiana miała już dość "super" traktowania jej przez rodzine!

julek

no prosze w sklepie w Skokach zwolniła sie p Tatiana bardzo szkoda bo bardzo miła była czyżby miała dosyc nowej p.kierownik.Jesli tak to wielka szkoda,lepiej kierowniczka mogła odejsc.Pewnie nikt by za nia nie plakal

klientka

Podpisuję się obiema rękoma pod powyższym wpisem. Po godz 17 Panie już nie kroją wędlin!!! Rządy jak za komuny, kiedy to Pani z miesnego decydowała kiedy , komu i czy pokroić !

Gvfrg
@klientka 15.03.2016 12:47
Podpisuję się obiema rękoma pod powyższym wpisem. Po godz 17 Panie już nie kroją wędlin!!! Rządy jak za komuny, kied...

Jak wszystkim tym Paniom też się spieszy do domu.

feta
@Gvfrg 30.03.2016 22:50
Jak wszystkim tym Paniom też się spieszy do domu.

ciekawe czy bony dadzą na święta,bo w zeszłym roku się nie pofatygowali.naprawdę czy firmę na to nie stać?

marko

obsługa w sklepie w swarzędzu os. działyńskiego 1 - tragedia !!!! sprzedawczynie lenie !!! a niedaj boże poprosić o pokrojenie czegoś !!! zawsze jest krajalnica zepsuta !!!! sklep otwarty do godz. 19....a 18,30 wszystko posprzątane a panie gotowe do wyjścia.....radzę ten sklep omijać z daleka.....szkoda że właściciel tego nie widzi !!!!!

klient

Ta niska pani ostatnio rozmawiala przez komórkę i dopiero po chwili mnie zauważyła

Ania

Tam są trzy panie

klient

Zanim coś napiszesz to się zastanów bo za takie wpisy można mieć problemy

....

Nie zgadzam się z tą opinią że obsługa najgorsza,mieszkałem wcześniej na wichrowym wzgórzu od miesiąca mieszkamy w kozich i tam robimy zakupy obsługa rewelacyjna,wszystkie panie miłe i zawsze uśmiechnięte co się bardzo rzadko zdarza .

Zostaw opinię o Bystry Andrzej Zakłady Mięsne - Swarzędz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bystry Andrzej Zakłady Mięsne