Opinie o StarNet Telecom Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy StarNet Telecom Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie StarNet Telecom Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o StarNet Telecom Sp. z o.o. w Warszawa

miśka

ide na rozmowe do tej firmy czego mogę sie spodziewac? jakie sa tam zarobki?

ja

Po pierwsze: zostajemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną po czym zatrudnieni na stanowisko zdecydowanie odbiegające od tego, na które aplikowaliśmy. Nazwa stanowiska oczywiście jest adekwatna do tego w ogłoszeniu, ale zakres obowiązków odbiega już zdecydowanie. Również większość kwalifikacji które w ogłoszeniu były wymagane okazują się nieprzydatne. Po drugie: Skoro w praktyce pracujemy na stanowisku, na które mamy tylko częściowe kwalifikacje, bo w ogłoszeniu wyglądało to inaczej, mija trochę czasu zanim przyuczymy się do nowych obowiązków. Ale tzw. współpracownicy nie są w stanie tego zrozumieć. Mający za sobą dwa, trzy lub więcej lata doświadczenia w tej firmie, wykonują wszystko sprawnie, bo są już w tym wyrobieni. Nie są oni w stanie zrozumieć jak można po bałaganiarsko przeprowadzonym przez nich szkoleniu nie potrafić z marszu wejść na ich poziom. Mają również pretensję o błędy wynikające z pominięcia niektórych aspektów na szkoleniu. Mimo że pracownik jest nowy, określone niuans działania firmy "są oczywiste" więc brak ich podczas szkolenia nie jest wyjaśnieniem, że nowy tego nie potrafi. Wszystko to jest okraszone atmosferą złośliwości i podśmiewania ze strony starszych stażem z udziałem również przełożonych, lub w najlepszym przypadku przy ich biernej postawie. Po trzecie: Praca opiera się na przerzucaniu się między działami odpowiedzialnością. Była to pierwsza i jedyna w moim życiu firma, w której przełożony naciskał by zlecone zadania wykonywać powoli, a po wykonaniu nie wysyłać od razu rezultatów - by inni nie przywykli do tego, że po zleceniu czegokolwiek będą to mieć od razu. Komentarz że sprawne wykonywanie zadań jest z korzyścią dla firmy został przyjęty parsknięciem i śmiechem. Generalnie też "nie zaleca się" działań wykraczających poza określony w statucie działu zakres prac, bo wszelka pomoc współpracownikom spoza tego zakresu przyzwyczaja ich do wysługiwania się innymi. Priorytetyzacja zleceń odbywa się w oparciu o osobiste sympatie rozdzielającego zlecenia względem zlecających. Po czwarte: można by powiedzieć że powyższe to sprawa wewnętrzna firmy, ale podobna polityka ma miejsce w stosunku do klientów, przy czym generalnie wychodzi się z założenia że klienci są źli. Każdy klient ma swoich trzech opiekunów - handlowego, analitycznego i technicznego. Każdy z nich ma określony zakres działań w ramach współpracy z klientem, niemniej jednak gdy pojawia się reklamacja ze strony klienta to nie ma podejmowania konkretnych działań, jest jedynie zrzucanie winy na pozostałych opiekunów. Same reklamacje są bardzo niemile widziane, z reguły są postrzegane jako fanaberia klienta, który zamiast płacić co miesiąc ma czelność skarżyć się na działania. Wówczas klient otrzymuje sztampową odpowiedź, że jego zgłoszenie zostaje przyjęte i w ten sposób jest zbywany z nadzieją, że sprawa poleży a reklamujący da sobie spokój. Generalnie wskazywanie przez klienta błędów u pomyłek są postrzegane jako widzi mi się klienta. Niejednokrotnie po złożonej przez klienta reklamacji, z prowadzonych wewnątrz firmy rozmów wynikało, że sytuacja jest znana a o nieprawidłowościach wiadomo w StarNet od dawna. Gdy klient konsekwentnie (czyt. uparcie) domaga się usunięcia usterki lub korekty za błędnie naliczane połączenia to wówczas podejmowane są dopiero działania, z nadzieją, że inni u których podobne rzeczy również mają miejsce nie zorientują się za szybko, lub najlepiej w ogóle. Po piąte: jeden z oceniających napisał, że StarNet to firma "młodych i ambitnych". Młodych tak, ale ambitnych już na pewno nie. Wszelka ambicja jest tam zabijana przez otoczenie i kierownictwo. Wszelkie propozycje zmian, rozwiązań, usprawnień są odrzucane. Osoby chcące się rozwijać są raczej postrzegane w złym świetle - większość uważa, że wiedza która wystarcza do pracy na co dzień jest to maksimum tego co potrzeba i nie ma sensu rozwijać się dalej. Po szóste: Atmosfera jest miła tylko dla tych, którzy pracują tam już jakiś czas i zdołali się wkupić w łaski pozostałych. Ci którzy reprezentują jakiś inny system wartości czy inne zainteresowania są niemile widziani. Jeżeli pojawiają się jakieś inicjatywy ogóle, wówczas osoby które nie wezmą w tym udział są źle postrzegane. I(usunięte przez administratora) Generalnie rzecz biorąc StarNet to firma dla osób, które chcą znaleźć pracę tylko wyłącznie po to by co miesiąc "kasować swoje". Nie ma tam miejsca na realizację ambicji, rozwój. Pracują tam osoby które stworzyły jakiś schemat pracownika i wszyscy nowi muszą się w ten schemat wpasować. Jest to też firma która nie szanuje własny

Max

A jak wyglądają zarobki? Jaka jest struktura wynagrodzenia? Co jest na plus a co na minus?

Xxx

Jak się jest leniem i nie ma się ambicji to najlepiej wszystko skrytykować. StarNet to firma młodych i ambitnych ludzi, panuje bardzo dobra atmosfera.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie StarNet Telecom Sp. z o.o.? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant ds. Oprogramowania Sage DPW z j. niemieckim
Katowice
SD Worx Poland Sp. z o.o.
(79 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
kpo

trzy słowa: opinia bardzo negatywna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bbb

dwa słowa: opinia negatywna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ppp
@bbb

zgadzam sie w 100%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o StarNet Telecom Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w StarNet Telecom Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy StarNet Telecom Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w StarNet Telecom Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

StarNet Telecom Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 19 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Chmielna 132/134
    00-805 Warszawa
  • NIP: 5262563089 KRS: 0000033417
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
StarNet Telecom Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii