Bardzo różne projekty. Każdy tak naprawdę znajdzie coś dla siebie :) Wypłata zawsze na czas, koleżeńska atmosfera- poznałam wielu fajnych i pomocnych ludzi :) Polecam !
Pracowałem w jednym z konkurencyjnych Call Center w Częstochowie i mam porównanie. TELBRIDGE - daje 5 gwiazdek !
Mam to samo spostrzeżenie. Tu przynajmniej nie stosują „alertów”, a system premii jest mega przejrzysty.
Chyba masz na myśli to samo CC w którym ja pracowałem... alerty... cóż za dramat. Całe szczęście ze tutaj tak nie jest i ze wszystko ma ręce i nogi ! Pozdro
Właśnie minął miesiąc pracy. Narazie jest ok, kadra ok, godziny pracy ok. Wszystko mi narazie odpowiada. Mam nadzieje ze zostanę tu dluuuugo :) Polecam
Nie mogę narzekać. Ludzie ok, Szefowie Zespołu idą na rękę jeżeli chodzi o grafik i co ważne kasa tez ok.
Dla mnie ok, pracuje. Luźna atmosfera. Przełożony zawsze idzie na rękę jeżeli chodzi o ustalenie godzin pracy. Polecam. Pracuje rok i trzy miesiące
Elastyczny grafik co daje możliwość połączenia zajęć z praca ! Superowi ludzie!
Orientujesz się ile wymagają minimum godzin i jak jest z grafikiem ? Podawany jest na tydzień czy na cały miesiąc ?
20-25 godzin na tydzień. Grafik podawany jest z wyprzedzeniem tygodniowym, wiec luzik. Zawsze można coś zaplanować. Jak ktoś pracuje gdzieś jeszcze, studiuje czy się uczy to tez nie ma problemu żeby się zagrafikowac. To bardzo wygodne rozwiązanie
Super lokalizacja i dobre ogólne warunki pracy ! Polecam również jako prace dodatkowa
Spoko klimat. Jestem na szkoleniu i wydaje się ok. Byle do przodu! PozdrO!
Polecam ! Jestem tutaj stosunkowo „nowa”, aczkowiek mogę się wypowiedzieć. Zacznę od początku... w ogłoszeniu była zawarta informacja o pracy zdalnej. Potwierdzenie otrzymałam na rozmowie rekrutacyjnej. Zaznaczę, ze nie zależało mi jakoś bardzo na pracy zdalnej. Wiadomo jak jest, chciałam mieć prace w momencie kiedy zostanie ogłoszony lock (usunięte przez administratora) i będzie wszystko zamknięte. Na dzień dzisiejszy pracuje zdalnie. Firma jest rzetelna i słowna, a to cenie najbardziej !
Praca dla studentów czy uczniów, którzy chcieliby w trakcie nauki coś zarobić, ale nie tylko. Pracują tez osoby starsze, jeżeli chodzi o wiek to w tej firmie nie ma to znaczenia. I DOBRZE ! są trzy sale, dużo projektów- sprzedażowe, ale nie tylko. Młoda kadra. Firma gwarantuje elastyczny grafik, gwarantowana stawkę godzinowa.
Pracuje w tej firmie od kwietnia tego roku i naprawdę jestem wdzięczny za szanse i możliwości. Wcześniej pracowałam w gastronomii, była to praca fizyczna i do takiej w zasadzie byłem przyzwyczajony. Myślałem ze nie odnajdę się na takim stanowisku, ale nie miałem wyjścia ! Straciłem prace z dnia na dzień przez Covida. Pracuje w Telbridge do dnia dzisiejszego zdalnie i nigdzie się nie wybieram :) Z szacunkiem do każdego- weźcie się za robotę i cieszcie się, ze macie możliwość pracy.
Najlepsze CC w Czewie. Wyplata na czas, mozliwiosc pracy zdalnej, spoko menadzer grupy. polecam
Ja mam tylko jedno do dodania o tej firmie: ????????????????????????????????????????????????????
Mam pytanie dotyczące szkolenia. Czy firma zwraca koszty a jeżeli tak to po jakim czasie? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Firma zapewnia dodatkowy bonus za odbycie szkolenia, więc człowiek nie przyucza się do pracy za darmo, co jest bardzo fajnym rozwiązaniem :-)
Szkoda tylko, że nikt wcześniej nie informuje o fakcie ze aby otrzymać kasę za szkolenie w pierwszym miesiącu pracy trzeba przepracować określona ilość godzin i mimo tego ze tych godzin brakło mi dosłownie 5 pieniędzy nie nie ma a pracuje już dość długo czas i wyrabiam normy których oczekuje szef zespołu
Hej, jestem pracownikiem Telba od prawie 5 lat i absolutnie nie zgadzam się z poniższymi opiniami. Ta firma jako jedna z nielicznych udźwignęła temat pandemii i stanęła na wysokości zadania. Ja mam super Szefa zespołu, zawsze pomocny i dający wsparcie. Grafik ustalam jak chcę, premie się zgadzają :-)
Nie polecam pracy w tej firmie. Brak szacunku do człowieka jest na pierwszym miejscu a kierowniczka oddziału to krzykacz nie z tej ziemi, zreszta szefowie zespołów też. Rozumiem, że cel musi zostać wypracowany ale można zwrócić uwagę człowiekowi z szacunkiem. Miło by było gdyby jeszcze ktoś oprócz wytknięcia błędu, którego czasami nawet nie ma pomógł znaleźć prawidłowe rozwiązanie. Nawet w CCIG pracowało się lepiej a też nie jest to firma dla której liczy się człowiek.
Praca w której, nie liczą się ludzie tylko wyniki, po 4h godzinach jeśli nie uda się w danym dniu sprzedać jest się wysyłanym do domu, nieważne czy pracuje się po 8h czy po 6. Czasem pozwalają zostać dłużej, wszystko zależy od kaprysu i humoru lidera. Na szkoleniach nikt nie informuje o tym, jak i również nie są przekazywane wszystkie informacje typu bezpłatne wylogowania, bezpłatne szkolenia w trakcie pracy i nikt nie informuje o tym, że jest określony wynik do zrealizowania, a jeśli się go nie zrealizuje to jest się zwolnionym. Dwie godziny przed moim zwolnieniem zmienili nam produkt, uważam to za nieśmieszny żart. Jedynym plusem są długie przerwy 10 minutowe, bo faktycznie żadna inna firma aż tyle nie oferuje. Ale jednak sama praca i sposób traktowania ludzi pozostawia wiele do życzenia. Nie jest to praca dla ludzi szukających stałego zatrudnienia, klienci również wymagają roszczeniowi, co wcale nie poprawia sytuacji gdy z 6h zrobią się nagle 4h a trzeba opłacić np rachunki, jeśli ktoś chce sobie dorobić do budżetu lub mu się nudzi, to jak najbardziej okej, jednak nie dla ludzi z rodzinami i obowiązkami, grafik może i ustala się pod siebie, jednak zazwyczaj gdy się nie sprzeda i tak nie można tak długo pracować. Atmosfera jest w porządku, dużo śmiechu co nie zawsze pozwala pracować, jednak słuchawki są strasznie nie wygodne, liderzy/kadra krzyczą do siebie czy do pracowników i zakłócają pracę, nie raz się zastanawiałam czy klienci to słyszą, gdy przyszłam po rozwiązanie umowy musiałam długo czekać aż ktoś łaskawie się mną zajmie, na koniec po przekazaniu liderowi moich uwag usłyszałam, że tak jest w każdym call center.
Hmm pewnie nic nie sprzedawałaś. Trudno żeby firma trzymała w nieskończoność pracownika, który nie przynosi żadnego zysku, a jego praca jest nieefektywna. W zadnej firmie nie zagrzejesz długo miejsca jezeli nie będziesz się do niej przykladac. Tym bardziej że dzisiaj takich, ktorzy maja 2 lewe rece do roboty jest cale mnostwo. Trudno o kogos, kto przyjdzie i faktycznie chce mu się pracować!
Pewien Team Manager stosuje Mobbing wobec swoich pracowników. Strach, wrzaski, krzyki, wyrzucanie do domu pomimo wyniku - absolutnie nikomu nie polecam! Te pozytywne komentarze to chyba sobie HR pisze...
Hej, nie wiem czy wiesz, ale nie istnieje w firmie Telbridge stanowisko takie jak Team Menager :-) w naszej firmie każdy to wie, zatem najwyraźniej osoba, która napisała komentarz jest pracownikiem konkurencji i sieje niepotrzebny ferment :-) słabiutko!
Właśnie uczestniczę w szkoleniu - atmosfera super, trenerka z Radomia dobrze tłumaczy. Mamy wszystkie środki do dezynfekcji i poczęstunek. Klimat na sali tez wydaje się być ok. Dam znać po podpisaniu umowy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 144.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 131, z czego 74 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!